تیپ صورتی، آرایش صورتی!

مجله زندگی ایده آل: برای ما خانم‌های ایرانی زیبایی و آراستگی اهمیت خاصی دارد به‌خصوص وقتی جایی دعوت می‌شویم و می‌خواهیم در جمع بدرخشیم. در نگاه اول کار ساده‌ای به نظر می‌رسد اما باید بگوییم که زمان آرایش خیلی مهم است. آرایش در روز روشن‌تر است و رفته‌رفته با تاریکی هوا، میکاپ با هر هارمونی رنگ تیره‌تر می‌شود.

برای یک ‌مهمانی عصر با لباس صورتی همه افراد فکر می‌کنند که میکاپ باید حتما با رنگ لباس هماهنگ باشد ولی این موضوع صددرصد نیست. رنگ پوست، رنگ مو، رنگ چشم، فرم لباس و فرم صورت هم در آرایش کاملا تاثیرگذار است. پس اگر می‌خواهید با لباس صورتی در یک ‌مهمانی عصر حضور داشته باشید.  این مطلب را از دست ندهید.

 طبیعی سایه بزنید

تیپ صورتی، آرایش صورتی!


برای یک ‌مهمانی عصر با لباس صورتی می‌توانید از سایه چشمی استفاده کنید که نزدیک رنگ مو و رنگ چشم‌تان باشد. مثلا اگر فردی موهای قهو‌ه‌ای، رنگ چشم قهوه‌ای و پوست گندمگون دارد بهتر است برای یک ‌مهمانی عصر از سایه‌ای با تناژ رنگ کرم- نخودی استفاده کند. پس سعی کنید آرایشی کنید که زیباتر شوید نه اینکه صورت‌تان از حالت طبیعی خارج شود.


 طبیعی ابرو بکشید

تیپ صورتی، آرایش صورتی!


برای آرایش ابروها در یک ‌مهمانی عصر با لباس صورتی بهتر است سایه‌ای را برای ابرو استفاده کنید که نزدیک رنگ موی‌تان باشد. سعی کنید حدالامکان ابروهایی طبیعی برای خود بسازید تا کسی متوجه کم‌پشت بودن ابروهای شما نشود و زیبایی‌تان طبیعی باشد.


 چشم‌های‌تان را حالت دهید
 

تیپ صورتی، آرایش صورتی!


در یک جمع دوستانه برای زیباتر شدن چشم‌های‌تان و اینکه به چشم‌های‌تان حالت دهید، می‌توانید از خط‌چشمی محو و ریملی مناسب استفاده کنید. برای حالت دادن به مژه‌های‌تان فرمژه را فراموش نکنید. برای این نوع ‌مهمانی‌ها می‌توانید از مژه مصنوعی هم استفاده کنید به شرطی که خیلی مشخص نباشد و کسی متوجه نشود.


 رنگ پوست را دست‌کم نگیرید

تیپ صورتی، آرایش صورتی!


برای زیباتر شدن آرایش‌تان در یک ‌مهمانی، رژگونه و رژلب را فراموش نکنید. رنگ رژگونه و رژلب‌تان را سعی کنید برحسب رنگ پوست‌تان انتخاب کنید. برای مثال افرادی که رنگ پوست خیلی روشنی دارند بهتر است از رژلب‌های کم‌رنگ دوری کنند و برعکس خانم‌هایی که پوست تیره و سبزه‌ای دارند بهتر است از رژلب پررنگ استفاده نکنند. برای همین رنگ پوست در یک آرایش شیک و امروزی دخیل است.

پیشنهادهایی برای استقبال از بهار

مجله سیب سبز - تارا ذکایی: با نزدیک شدن بهار یک عالم ‌مهمانی‌های تازه برگزار می‌شوند. جشن‌های خوب از راه می‌رسند و وقت درخشیدن شما در مجالس فرا می‌رسد! برای این مطلب ست‌هایی را انتخاب کرده‌ایم که برای این موقع از سال مناسب هستند. اگر با امواج ناگهانی سرما رو به رو شدید نگران نباشید. یک کت سفید خزدار می‌تواند تک تک این ست‌ها را بین بهار و زمستان تاب بدهد، بدون اینکه آب توی دل کسی تکان بخورد!

طرح‌هایی شبیه پوکوهانتس!

پیشنهاد ما این است که اگر دلتنگ یک دنیا انرژی مثبت و سرزندگی هستید؛ سراغ رنگ‌های تند و جاندار بروید! به رنگ زرد این پیراهن نگاه کنید و از موج انرژی زندگی لذت ببرید. زرد رنگ برون‌گرایی است. جزء رنگ‌های گرم است و هم به پوست‌های سبزه می‌آید و هم به پوست‌های روشن.

پیشنهادهایی برای استقبال از بهار


فرم کلی لباس آزاد است، پس بد نیست سراغ کیفی بروید که با آزادی و طبیعت گره خورده باشد. یک کیف با طرح‌های اصطلاحا سرخپوستی گزینه خوبی برای خانم‌هایی است که دوست دارند شبیه هیچ کس نباشند البته به جز شخصیت کارتونی پوکوهانتس!

پیشنهادهایی برای استقبال از بهار

پیشنهادهایی برای استقبال از بهار


طوسی و زرد با هم ست می‌شوند اما از آنجایی که نزدیک بهار هستیم بد نیست پرتقالی را هم به این مجموعه اضافه کنید تا ظاهرتان پرانرژی شود و از زردی مطلق و خنثی بودن طوسی در بیاید.

پیشنهادهایی برای استقبال از بهار


یک رژ لب هلویی با مجموعه ست شما هماهنگ است و می‌تواند به زیبایی شما اضافه کند. با نزدیک شدن به بهار با خیال آسوده می‌توانید سراغ رنگ‌های روشن و ملایم بروید.

پیشنهادهایی برای استقبال از بهار



انتخاب گل درشت‌ها!

پوشیدن لباس‌های گلدار در فصلی که به سمت زنده شدن طبیعت می‌رود، پیشنهاد خاص ماست! درست وقتی که گل‌های تازه سعی می‌کنند خودشان را از دل خاک بیرون بیاورند شما هم لباس‌های خوش آب و رنگ را از گوشه کمد در بیاورید و برای پوشیده شدن در ‌مهمانی‌ها آماده‌شان کنید.

پیشنهادهایی برای استقبال از بهار


گل‌های بزرگ روی لباس‌ها برای پرنشان دادن مناسب هستند و گل‌های ریزتر به کار خانم‌هایی می‌آیند که اضافه وزن دارند.

پیشنهادهایی برای استقبال از بهار

پیشنهادهایی برای استقبال از بهار


رنگ‌های مشابه کیف و کفش این ست رنگ‌های پاستلی هستند و قابلیت استفاده شدن در فصل‌های سرد و گرم را دارند. ما رنگ آبی ملایم این مجموعه را با توجه به گل‌های لباس انتخاب کرده‌ایم. شما هم می‌توانید با تناژهای کمرنگ و پررنگ آبی بازی کنید و انتخاب خودتان را داشته باشید.

پیشنهادهایی برای استقبال از بهار

پیشنهادهایی برای استقبال از بهار


یادتان باشد حالا که لباس تان پر از نقش و نگار است نباید سراغ کیف و کفش طرحدار بروید. گزینه‌های ساده برای هماهنگی با این مجموعه بهتر هستند.


به هارمونی رنگ‌ها دقت کنید

اگر این روزهای پایانی سال نشانی از هوای بهاری نداشتند می‌توانید با کمی ظرافت ست‌های گرم‏تری برای خودتان انتخاب کنید. در مقایسه با سایر مجموعه‌های این صفحات ستی که حاوی آبی کاربنی و طوسی است گرم‌تر به نظر می‌رسد.

پیشنهادهایی برای استقبال از بهار


طوسی و سفید، هر دو رنگ‌هایی خنثی هستند. به همین خاطر می‌توانید با خیال راحت سراغ رنگ‌های جاندار بروید. مثلا همین آبی کاربنی کیف که در تصویر مشاهده می‌کنید به طرز عجیبی با طوسی هماهنگ است.

پیشنهادهایی برای استقبال از بهار


به‌خاطر براق بودن لباس، بد نیست کیف و کفش براقی هم برای ست لباس‌تان در نظر بگیرید. طلایی سر زیپ کیف و زیر کفش سرد بودن این دو را خنثی می‌کنند.

پیشنهادهایی برای استقبال از بهار



این‌طور آرایش کنید

برای آرایش این ست سعی کنید از سایه‌های آبی تند یا کاربنی در گوشه چشم‌ها کمک بگیرید و رژ لب قرمزی که حالت براق دارد را مورد استفاده قرار دهید.

پیشنهادهایی برای استقبال از بهار


 استفاده از خط چشم پهن مشکی می‌تواند تمام هماهنگی لازم را با سایه و کل مجموعه لباس‌تان ایجاد کند و صورت‌تان را از همیشه شیک‌تر کند. پیشنهاد ما این است که برای زیرسازی رنگ پوست، از رنگ‌های برنز استفاده نکنید و سراغ رنگ‌های روشن‏تر بروید.


از سادگی دربیایید

خوبی داشتن لباس‌های ساده این است که هر وقت از آنها خسته شدید می‌توانید با اضافه کردن بعضی زلم زیمبوها ظاهرشان را عوض کنید. مثلا نوارهای متناسب با رنگ لباس را به آن اضافه کنید یا مثل این لباس به بخش پایینی آن بافت یا تور اضافه کنید.

پیشنهادهایی برای استقبال از بهار


به هماهنگی بین طرح پایین دامن و طرح روی کفش دقت کنید! این هماهنگی بیشتر از چیزی که فکرش را کنید به کار ظاهر آراسته شما می‌آید و سلیقه خوب‌تان را به همه نشان خواهد داد.

پیشنهادهایی برای استقبال از بهار


سبز تیره نسبت به تناژهای روشن این رنگ گرم‌تر محسوب می‌شود و برای این روزها مناسب‏تر است. به خصوص که ما یک کیف طوسی تیره و از جنس جیر را برای تکمیل گرم بودنش به آن اضافه کرده‌ایم.

پیشنهادهایی برای استقبال از بهار

پیشنهادهایی برای استقبال از بهار


دنبال کمی تنوع می‌گردید؟ پیشنهاد می‌کنیم سراغ قرمز بروید که به راحتی با سبز هماهنگ می‌شود. یک گردنبند ساده قرمز یا گوشواره‌هایی به این رنگ را انتخاب کنید و در آرایش‌تان نیز این رنگ را به کار ببرید تا به هماهنگی بیشترتان کمک کند.

پیشنهادهایی برای استقبال از بهار

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

مجله زندگی ایده آل:

DOLCE & GABBANA

روی ابرها راه بروید
 
برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

 بهار و تابستان امسال باید خودتان را برای پوشیدن کفش‌های پارچه‌ای آماده کنید. کفش‌های پارچه‌ای با زیره‌های یک تکه و البته بلند ابری! این سبک کفش‌ها در میان طراحی‌های اغلب برندها دیده می‌شود اما کمپانی ایتالیایی DOLCE & GABBANA مثل همیشه در ترکیب رنگ و استفاده از نقش ‌و نگار حرف اول را می‌زند! این کمپانی حتی در طراحی زیره ابری کفش‌ها هم سراغ رنگ و طرح‌هایی رفته که با پارچه اصلی کفش جور در می‌آیند.

DORSA

چرم خوب، طلای ناب

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

این روزها که محصولات طلا در ترکیب با چرم، بازار گرمی به دست آورده‌اند، شرکت «درسا» هم دست به کار تولید شده است. این شرکت تولیدکننده چرم که انواع محصولات چرمی زنانه و مردانه را تولید می‌کند، مجموعه‌ای از دستبندهایی چرمی را تولید کرده که با تکه‌های طلا تزئین شده‌اند. با سری جدید محصولات درسا برای خرید طلا لازم نیست سراغ طلافروشی‌های سطح شهر بروید و می‌توانید از فروشگاه‌های درسا خرید کنید.

DKNY

بهاری بنفش

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

شرکت دی کی ان وای، عطر جدیدی را روانه بازار کرده که پیشنهاد جذابی برای خانم‌های جوان به نظر می‌رسد. این عطر که شیشه بنفش و جعبه بنفش براقی دارد، رایحه آن ترکیب میوه و گل است. عصاره میوه‌هایی چون گریپ فروت، آلو، انگور، در کنارگل‌هایی چون رز در ساخت این عطر به کار رفته و به همین دلیل انتخاب خوبی برای عصرهای بهاری است.

TOMMY HILFGER
 
همه فن حریف!

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

در نگاه اول طراحی تازه تامی یک بلوز مردانه ساده است؛ همین و بس! اما طراحان این کمپانی این بلوز همه فن حریف را صرفا برای روزهای ابتدایی بهار که هوا هنوز نشانی از خنکای زمستانی در خودش دارد طراحی کرده‌اند. این بلوز مردانه به خاطر لایه‌های ظریف و سبکی که در خودش دارد به اندازه کافی گرم هست که با انتخاب آن بتوانید پوشیدن ژاکت را فراموش کنید و در عین حال آنچنان ظریف که بتوانید آن را زیر کت یا حتی روی بلوز آستین بلندتان بپوشید!

Jimmy cho

ساعتی برای جین پوشی 
   

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

شرکت ساعت‌سازی «اوبلو»، نمونه جدیدی از مجموعه جین خود را رونمایی کرد. مجموعه جین، مجموعه‌ای است که اوبلو از پارچه جین برای بند ساعت‌هایش استفاده می‌کند. این نمونه جدید، صفحه‌ای به قطر 41 میلی‌متر دارد و 48 برلیان با برش مستطیلی که با نام «باگت» شناخته می‌شود، دور صفحه ساعت به کار رفته است. شرکت اوبلو برای استفاده از جین در بند ساعت، روی پارچه کار کرده تا میزان استحکام و مقاومت آن را بالا ببرد.

Zara

کوچک اما جادار

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

کیف‌هایی که می‌بینید پیشکش تازه کمپانی زارا به طرفرداران این برند اسپانیایی است. این کیف‌ها همه در دو ویژگی مشترکند ویژگی اول قد و قواره کوچک‌شان است. از قرار این برند خیال دارد امسال با کیف‌های کوچک اما جادارش بازار را تصاحب کند. ویژگی دوم آنها دسته‌های کوتاه‌شان است. همان‌طور که تصویرها گویاست، این کیف‌ها را فقط باید با انگشتان‌تان مهار کنید و حتی خیال روی بازو نگهداشتن کیف را هم از سرتان دور کنید!

PARASTEH

برای شما که خاصی

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

اگر در دنیای طلا و جواهرات، به محصولات مرسوم و رایج در بازار علاقه ندارید و نمونه‌های خاص را ترجیح می‌دهید، سری به «پرسته» بزنید؛ برند طلاساز ایرانی که محصولاتی با طراحی متفاوت و نزدیک به سلیقه‌های اسپرت طراحی و تولید می‌کند. انواع انگشتر با شکل‌های خاص مثل لنگر، علامت سوال و. . . بخشی از تولیدات متفاوت و متنوع این برند ایرانی است.

POOSHEMA


گل‌دارهای ایرانی

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

فرناز عبدلی در طراحی‌های تازه POOSHEMA که حالا دیگر برندی شناخته شده برای ایرانی‌هاست مثل همه کمپانی‌های جهانی سراغ پارچه‌های گل‌دار رفته است. پارچه گل‌دار انتخابی این برند برای مانتو پارچه‌ای است با زمینه مشکی تیره که استفاده از آن را در محیط بیرون راحت‌تر می‌کند اما در عوض پیراهن‌گل‌دار این برند تا دلتان بخواهد شاد و پر رنگ و لعاب است به خصوص که با یک ژیله ساده و به رنگ نارنجی از گل‌های لباس هم ترکیب شده است.

Under water home

خانه‌ای زیر آب

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

دوبی بعد از ساختن جزیره مصنوعی، حالا به فکر ساختن خانه‌هایی در زیر آب است. این کشور پروژه‌ای برای ساختن 42 ویلا دارد که هر کدام دو طبقه در بالای آب و یک طبقه در زیر آب دارند. گروه سازنده این ویلاها پیش‌بینی می‌کند، ساخت آنها در سال 2017 تمام و حدود 1. 3 میلیون دلار هزینه شود. هنوز قیمتی برای خرید و فروش این ویلاهای 3 طبقه با زیرزمینی در زیر آب مشخص نشده است.

 HUGO BOSS
 
دنیا را رنگی ببینید


برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

این عینک‌ها که استفاده از رنگ‌های تندوتیز در آنها حرف اول را می‌زند طراحی‌های تازه کمپانی HUGO BOSS برای آقایان است. ویژگی اصلی این عینک‌ها که در مجموعه‌ای به نام National colors sporty روانه بازار شده‌اند همان‌طور که از اسم‌شان پیداست ظاهر اسپورت و ترکیب‌‌رنگ‌های متنوع‌شان است. اما سبکی و راحتی را هم باید به ویژگی‌های ظاهری این مجموعه اضافه کرد فلز و لاستیک مخصوصی که در این عینک‌ها به کار گرفته شده باعث شده در عین سبکی فوق‌العاده‌ای که دارند کاملا محکم و با دوام باشند.

 FENDI

فندی نشان!

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

کمپانی ایتالیایی فندی در کنار طراحی‌ لباس‌، کیف، کفش و. . . حواسش به زیورآلات به عنوان محصولات مورد علاقه خانم‌ها هم هست! این کمپانی هرچند هنوز نتوانسته زیورآلاتش را به اندازه دیگر طراحی‌ها‌یش در دل طرفدارانش جا کند اما از هیچ تلاشی برای ارائه زیورآلاتی به سبک‌وسیاق خودش دست نمی‌کشد. محصول تازه فندی هم ترکیب طلا و نقره در قالب دستبند و انگشتر‌ی است که ایده اصلی طراحی‌ آنها نشان خود فندی است. فریم ساده اما نیم‌دایره این ست خیلی از طرفداران پروپاغرص فندی را مجذوب کرده است.

ZEEEN  

 نگاهی تازه به دست‌سازه‌های ایرانی

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

زییین یک برند خارجی نیست؛ بلکه یک مولتی برند کاملا ایرانی است. زییین چند صباحی است برای به تصویر کشیدن دست‌ساخته‌های هنرمندان ایرانی در سراسر ایران تلاش می‌کند و با همین هدف توانسته فضایی ایجاد کند که در آن طراحی‌هایی که همه حال و هوایی ایرانی و در عین حال کاملا مدرن در خودشان دارند بعد از گزینش‌های خاص یک جا جمع شوند.

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

محصولات زییین مجموعه‌های متنوعی است از سنگ، شیشه، فلز، سفال و چوب که همه به دست هنرمندان ایرانی به آثار هنری خاص و با هدف کاربرد در زندگی امروز ساخته شده‌اند.

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

LUX Watch BRIKK

ساعت های هوشمند

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

ساعت‌های هوشمند نسل دیگری از محصولات دیجیتال هستند که هر چند نمونه‌هایی از آنها در بازار موجود است، اما هنوز رونق چندانی پیدا نکرده‌اند. جدیدترین نمونه ساعت هوشمند توسط شرکت ال جی طراحی و تولید شده که چندی پیش رونمایی شد و در ماه اپریل (اواخر فروردین) در بازار عرضه خواهد شد. این ساعت هوشمند قدرت اتصال به اینترنت سرعت بالا و برقراری تماس تلفنی را بدون اتصال با تلفن هوشمند دارد. شرکت ال جی کوشیده در طراحی این گوشی از فرم کلاسیک، صفحه گرد ساعت دور شود.

 Dior

حکاکی روی صفحه ساعت

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

کمپانی فرانسوی دیور در طراحی ساعت‌‌های تازه‌اش (Dior vill Grand Ball) دست به یک ابتکار چشمگیر زده است. در نگاه اول قبل از اینکه بند و فریم ساعت توجه شما را جلب کند این صفحه ساعت است که به چشم می‌آید. صفحه گرد این ساعت‌ها با استفاده از چوب، صدف و. . . درست مثل یک تابلوی کوچک نقاشی طراحی شده است. این طراحی‌ها که به صورت برجسته روی صفحه ساعت حک شده‌اند تنوع رنگی چشمگیری هم دارند.

 NANAN

برند ایتالیایی

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

NANAN برندی ایتالیایی است که به صورت تخصصی در طراحی و تولید مبلمان اتاق کودک فعالیت می‌کند. برندی خوشنام و پرآوزه که اتفاقا با وجود قیمت‌های سرسام‌آورش این روزها در ایران هم طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

ویژگی اصلی طراحی‌های این برند کیفیت تضمین شده آنهاست. این محصولات تمام چوب هستند و به همین دلیل نباید انتظار قیمت‌های متعادلی را هم از آنها داشت. ویژگی بعدی پیروی از سبک طراحی خاصی است که سادگی در آن حرف اول را می‌زند. اغلب طراحی‌های نانان سفید هستند و رنگ با استفاده از اکسسورایز به فضا اضافه می‌شوند.

 TORY BURCH

سرخ‌پوست نشان

برندهای معروف برای بهار چی آوردند؟

کمپانی TORY BURCH در میان طراحی‌های بهاره‌اش سراغ اورکت‌هایی ترکیب شده از نخ و کتان رفته است. اولین ویژگی این اورکت‌ها سبکی‌ و ظرافت‌شان است. ویژگی بعدی برش‌های ساده آنهاست که به طبیعت از طراحی‌های امسال کمی بزرگ‌تر از سایز اصلی شما درنظر گرفته شده‌اند و همین باعث شده که بسیار راحت‌تر از حد تصور باشند. اما اتفاق اصلی، بافت پارچه این اورکت‌هاست. طراحی‌های گرافیکی که روی پارچه آنها به صورت نخ‌دوزی‌هایی کاملا هنرمندانه کار شده در حقیقت الهام گرفته از خطوط و نقش و نگارهای سرخ‌پوستی است.

با این شال‌ها روزهای بهار را رنگی کنید

مجله زندگی ایده آل: دور ریختن شال‌های ضخیم و گرم زمستانی و رفتن سراغ شال‌های بهاری، حس سبکی خوشایندی برای خانم‌ها دارد؛ انگار سریع‌تر و سبک‌تر می‌توانند حرکت کنند و کارها به سرعت معجزه‌آسایی انجام می‌شود. پیشنهاد بهاری ما، سبک‌ترین نمونه‌های موجود در بازار است که می‌توانید با انتخاب آنها سبکی بی‌مثالی را تجربه کنید و در عین حال به روز باشید.

برای ساده‌پوش‌‌ها
 

با این شال‌ها روزهای بهار را رنگی کنید

خانم‌هایی که در انتخاب‌های خودشان همیشه سراغ مانتوهای ساده می‌روند در خرید روسری دست‌شان باز است و می‌توانند نمونه‌های طرحدار را انتخاب کنند. برای خانم‌هایی که در دوره میانسالی هستند، چنین روسری را پیشنهاد می‌کنیم. رنگ کرم آن با اغلب پوست‌ها هماهنگی دارد و گل‌های رنگی‌اش نشاط بهاری را به چهره می‌آورد.


پیشنهاد ویژه راحت‌طلبان

با این شال‌ها روزهای بهار را رنگی کنید


شال‌های سبک نخی، انتخاب‌های مناسبی برای روزهای بهاری و در امتداد آن زمستان هستند اما چروک شدن دائمی این شال‌ها کار را کمی سخت می‌کند. برای رهایی از این مشکل می‌توانید به جای شال‌های نخی معمولی، سراغ نمونه‌هایی بروید که به هندی معروف هستند. چروک بودن این شال‌ها، کار را راحت می‌کند.


انتخاب تضمین شده

با این شال‌ها روزهای بهار را رنگی کنید


جنس این شال از ترکیب حریر و نخ است به همین دلیل در کنار خنکای نخ، جلوه متفاوتی از شال‌های نخی مرسوم در بازار را دارد و حالت رسمی‌تری به خود گرفته است. ویژگی دیگر این شال رنگ آن است؛ خاکستری ملایمی که قدرت همراه شدن با تمام رنگ‌ها از تیره تا روشن از بهاری تا زمستانی را دارد. از این مدل شال به دلیل پهنای زیاد آن می‌توانید برای روی بلوز هم استفاده کنید.


در امتداد روزها

با این شال‌ها روزهای بهار را رنگی کنید


روسری‌های بزرگ در زمستان امسال محبوبیت زیادی داشتند و باید انتظار داشته باشیم که این مد در بهار هم رونق داشته باشد اما روسری‌های بزرگ نخی، جای نمونه‌های ضخیم زمستانی را می‌گیرند. این نمونه‌های چهارخانه سبک و راحت جان می‌دهد برای دخترخانم‌هایی که با ست‌های نیمه‌رسمی و بیشتر اسپرت رفت و آمد می‌کنند.


با ریسک بالا

با این شال‌ها روزهای بهار را رنگی کنید


انتخاب این شال با طرح شلوغ آن، انتخاب سختی برای ست کردن محسوب می‌شود اما کافی است اهل تیپ اسپرت باشید و یکی از کفش‌های ورزشی خوش‌رنگی که این روزها باب است را همرنگ آبی روسری خود خریده باشید. ترکیب این دو کافی است تا صاحب ستی جذاب شوید. ویژگی دیگر این روسری گرد بودن و راحتی آن است.

شش مدل کیف برای ‌مهمانی‌های عصر و شب

مجله زندگی ایده آل: کارشناسان مد، بهار و تابستان را روزهای سبکی می‌دانند. روزهایی که نیازی به همراه بردن دستکش، چتر و. . . نیست و می‌توانید خیلی سبک حتی با یک کیف کوچک از خانه خارج شوید. از سوی دیگر عصرهای تابستان بلند است و جان می‌دهد برای دورهمی و کافه‌نشینی و خلاصه خوش‌گذرانی. برای خانم‌ها حضور در چنین برنامه‌هایی با دغدغه همیشگی «چی بپوشم» همراه است. سوالی که ما سرسختانه می‌کوشیم جواب دهیم و حالا یک پیشنهاد ویژه برای خانم‌ها داریم. برای ستی فاخر و شیک در عصرهای تابستان امسال از کیف‌های دستی که با عنوان «کلاچ » شناخته می‌شوند، استفاده کنید. کیف‌هایی که در گروه کیف‌های کوچک قرار می‌گیرند و در دست حمل می‌شوند. با جدیدترین مدل‌های کلاچ آشنا شوید:

 کیفی به اندازه کیف پول

شش مدل کیف برای ‌مهمانی‌های عصر و شب


این کیف کوچک که در مجموعه تابستانه طراحانی چون شنل، ولنتینو، آرمانی و. . . به چشم می‌خورد، فضای کوچکی به اندازه مقداری پول، کارت بانک، موبایل و درنهایت یک رژلب دارد اما جلوه‌ای رسمی و خاص به ست تابستانی شما می‌دهد.


 دکوری مدرن

شش مدل کیف برای ‌مهمانی‌های عصر و شب


طراحانی مانند ورساچه هم کیف‌های کوچک مناسب برای عصرانه‌های بهاری امسال به شما پیشنهاد می‌کنند اما به شیوه‌ای متفاوت. به نظر آنها بهتر است این کیف‌ها دکوری متفاوت داشته باشند و به جای قفل و زنجیرهای مرسوم از نگین‌های درشت، تکه‌های ریز یا درشت جواهرات، سنگ و. . . برای دکورشان استفاده شده باشد.


 به نام کیف

شش مدل کیف برای ‌مهمانی‌های عصر و شب



خیلی سخت است که اسم کیف را روی این شی کوچک بگذاریم؛ بیشتر شبیه یک اکسسوری تازه است که به ست خانم‌ها اضافه شده است. نیناریچی به جای فرم رایج و همیشگی کیف‌های کوچک، این نمونه گرد را پیشنهاد می‌کند که با اضافه کردن زنجیر کار حمل کردن آن آسان‌تر شده است.


 در فصل گل‌ها

شش مدل کیف برای ‌مهمانی‌های عصر و شب


حالا دیگر همه می‌دانند که طرح گل‌های درشت چقدر برای تابستان امسال مرسوم است و قطعا کیف‌های تابستانه هم از این قاعده مستثنا نیستند. این کیف نمونه کاملی برای تابستان امسال است؛ طرح گل، چرم پوست ماری و البته کیفی کوچک که در دست جای می‌گیرد.


 تنوع مهم است

شش مدل کیف برای ‌مهمانی‌های عصر و شب


چرم انتخابی کلاسیک برای کیف است و به جز خلاقیت در طراحی، تنوع جنس را به مشتریان خود عرضه می‌کند. در همین راستا، طراحانی مثل لانوین به شما پیشنهاد می‌کنند سراغ کیفی با نقش پوست حیوانات بروید؛ کیفی که به خاطر ساده بودن، لوکس‌تر و تجملاتی‌تر به نظر می‌رسد.


 کاربردی‌تر

شش مدل کیف برای ‌مهمانی‌های عصر و شب


کسانی که هنگام خرید و انتخاب به کاربردی بودن کیف فکر می‌کنند  دراین مدل کیف‌های کوچک سراغ نمونه‌های تاشو می‌روند چون فضای بیشتری نسبت به نمونه‌های دیگر دارد و یک نکته کلیدی و قابل تامل دیگر آن این است که با تیپ‌های نیمه‌رسمی و اسپرت هماهنگی بیشتری دارد.

مدل لباس زنانه Paule Ka

سری اول مدل لباس های بهاری و تابستانی زنانه ی برند Paule Ka سال ۲۰۱۵

مدل لباس زنانه بهار 2015  مدل لباس زنانه تابستان 2015  مدل لباس زنانه بهار 2015 مدل لباس زنانه تابستان 2015  مدل لباس زنانه بهار 2015 مدل لباس زنانه تابستان 2015  مدل لباس زنانه بهار 2015 مدل لباس زنانه تابستان 2015  مدل لباس زنانه بهار 2015

مدل لباس زنانه Dolce & Gabbana

سری چهارم از مجموعه لباس های زنانه ی بهاره و تابستانه ۲۰۱۵ برند Dolce And Gabbana

مدل لباس زنانه Dolce And Gabbana مدل لباس زنانه Dolce And Gabbana مدل لباس زنانه Dolce And Gabbana مدل لباس زنانه Dolce And Gabbana مدل لباس زنانه Dolce And Gabbana مدل لباس زنانه Dolce And Gabbana مدل لباس زنانه Dolce And Gabbana مدل لباس زنانه Dolce And Gabbana مدل لباس زنانه Dolce And Gabbana مدل لباس زنانه Dolce And Gabbana

دسته بندی

مدل لباس مجلسی

Yolancris

سری سوم مدل لباس های زنانه و مجلسی جدید سال ۲۰۱۵ از برند Yolancris

مدل لباس مجلسی مدل لباس مجلسی مدل لباس مجلسی مدل لباس مجلسی مدل لباس مجلسی مدل لباس مجلسی مدل لباس مجلسی مدل لباس مجلسی مدل لباس مجلسی

مدل لباس زنانه Noche Mio

سری دوم مدل لباس های زنانه ی بهار و تابستان ۲۰۱۵ از برند روسی Noche Mio

مدل لباس زنانه جدید مدل لباس زنانه جدید مدل لباس زنانه جدید مدل لباس زنانه جدید مدل لباس زنانه جدید مدل لباس زنانه جدید modele-lebase-zanane7 مدل لباس زنانه جدید modele-lebase-zanane9 مدل لباس زنانه جدید

مدل لباس زنانه Sarah Christian

سری دوم مدل لباس های زنانه مجلسی و اسپرت و راحتی از برند Sarah Christian سال ۲۰۱۵

مدل لباس زنانه  مدل لباس زنانه  مدل لباس زنانه  مدل لباس زنانه  مدل لباس زنانه  مدل لباس زنانه  مدل لباس زنانه  مدل لباس زنانه  مدل لباس زنانه

مدل لباس زنانه Zaeem Jamal

مدل هایی از لباس های مجلسی ساده و شیک زنانه سال ۲۰۱۵ برند Zaeem Jamal

مدل لباس مجلسی ساده  مدل لباس مجلسی ساده  مدل لباس مجلسی ساده  مدل لباس مجلسی ساده  مدل لباس مجلسی ساده  مدل لباس مجلسی ساده  مدل لباس مجلسی ساده  مدل لباس مجلسی ساده  مدل لباس مجلسی ساده  مدل لباس مجلسی ساده  مدل لباس مجلسی ساده  مدل لباس مجلسی ساده

مدل لباس مجلسی Yolancris

سری چهارم مدل لباس های زنانه و مجلسی جدید سال ۲۰۱۵ از برند Yolancris

مدل لباس مجلسی مدل لباس مجلسی مدل لباس مجلسی مدل لباس مجلسی مدل لباس مجلسی مدل لباس مجلسی مدل لباس مجلسی مدل لباس مجلسی مدل لباس مجلسی

مدل لباس زنانه Noche Mio

سری سوم مدل لباس های زنانه ی بهار و تابستان ۲۰۱۵ از برند روسی Noche Mio

مدل لباس زنانه مدل لباس زنانه مدل لباس زنانه مدل لباس زنانه مدل لباس زنانه مدل لباس زنانه مدل لباس زنانه مدل لباس زنانه مدل لباس زنانه مدل لباس زنانه

گیسو کمند شدن با برق!

مجله زندگی ایده آل: دوست دارید مثل خیلی از خانم‌ها همیشه موهای حالتدار و آراسته شده‌ای داشته باشید ولی وقت کافی و مهارت لازم را ندارید یا اصلا حوصله کافی در شما پیدا نمی‌شود. برای شما بهترین کار استفاده از دستگاه‌های الکتریکی حالت‌دهنده موست؛ دستگاه‌هایی که برای افراد کم‌حوصله و بدون مهارت طراحی شده‌اند تا در کوتاه‌ترین زمان بهترین حالت را در موها به وجود بیاورند. کافی است ببینید بیشتر تمایل دارید به موهای‌تان چه حالتی بدهید و بعد براساس آن بهترین انتخاب را داشته باشید.

موها را موجدار کنید

گیسو کمند با برق!


 این دستگاه موجدارکننده کوچک برای ایجاد حجم بیشتر در ریشه و ایجاد موج در دسته‌های مو بسیار مناسب است. جنس صفحات آن از سرامیک تیتانیوم حرفه‌ای است. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به سیم قفل، سیم جمع کن و ولتاژ جهانی اشاره کرد.


فری متفاوت در موها بسازید

گیسو کمند با برق!


اگر دنبال دستگاهی بسیار لوکس برای هدیه دادن هستید این حالت‌دهنده بهترین انتخاب است؛ بدنه دوتکه این وسیله آن را از نمونه‌های مشابه متمایز می‌کند چراکه به وسیله آن هم می‌توان فرهای مواج نرم (حالت S) درست کرد هم فرهای عادی.


موها را سیم تلفنی کنید

گیسو کمند با برق!


این دستگاه فر مارپیچ سرامیکی به قطر میله 19 میلی‌متر، روی موها فرهای زیبا و طبیعی ایجاد می‌کند؛ شیارهای منحصربه‌فرد دستگاه موهای‌تان را به شکلی خوش حالت، پیچ می‌دهد. استوانه فلزی آن نیز پوشیده از سرامیک است که موجب نرم شدن و کاهش وز موها می‌شود.


برای فر کردن موهای بلند ایده‌آل است

گیسو کمند با برق!


این دستگاه فر موی سرامیک توپی، دارای صفحه نمایشگر حرارت دیجیتال است که می‌توان حرارت آن را در هفت وضعیت از 120 تا 230 درجه تنظیم و با آن فرهای درشت و ممتد با اندازه‌های متفاوت ایجاد کرد؛ این دستگاه بهترین انتخاب برای موهای بلند است.


موها را حلقه‌حلقه کنید

گیسو کمند با برق!


این حالت‌دهنده امکان حلقه کردن یا فر کردن مو را به سادگی فراهم می‌کند. دستگاه از یک لوله گرد جنس سرامیک ساخته شده که با پیچیدن مو به دور آن می‌توان حلقه‌های بسیار زیبایی به راحتی به وجود آورد. علاوه بر آن میزان گرمای حالت‌دهنده قابل تنظیم  است.


این یک دستگاه دوقلو است

گیسو کمند با برق!


این یک دستگاه دوقلو است که موها را هم موجدار و هم صاف می‌کند و این کار بدون تعویض صفحات انجام می‌گیرد. برای این منظور، با فشردن کلید مرکزی که در آن تعبیه شده می‌توان نوع استفاده از دستگاه را انتخاب کرد.

6 عطر خنک برای روزهای گرم

مدآنلاین: بوی چمن خیس خورده و گل‌های تازه چیده شده در همان لحظه اول روی هر لبی لبخند می‌آورد. اما این عطرها حتما ارتباطی با آرامش باغ‌های زیر نور آفتاب دارند که اینقدر آرامش می‌دهند. با بوکردن این عطرها نمی‌توان رویای باغ‌های گل ژاپنی و یا چمن‌های تازه چیده شده انگلیسی و نان تست و مربای تمشک  در سر نداشت و یا یک سفر با یک قایق کرجی در رودخانه در فصل بهار و جرعه جرعه نوشیدن آب زیر سایبانی خنک.

6 عطر خنک برای روزهای گرم

این عطرهای خنک برای فصل گرما را بشناسید.

Blumarine Ninfea

6 عطر خنک برای روزهای گرم
نام علمی زنبق آبی نیمفی است. بنابراین طراح ایتالیایی برند بلومارین این اسم را ساده‌تر ساخته و عطر نینفی را به ما ارائه می‌دهد. عطری برای خانم‌های جسور و رمانتیک با بوی تند شکوفه زنبق آبی  که به بوی خنک و آکوایی منحصر بفردش معروف است. ترکیب این عطر شامل عطر گل‌ها و شکوفه پرتقال و یاس و نیلوفر است. در انتهای این عطر، رایحه مشک و وانیل هم محسوس است که به پوست لطافت می‌بخشد.
         

Guerlain Teazzurra

6 عطر خنک برای روزهای گرم

تیزورا آخرین عطر از کمپانی تاریخی گرلین است که برای بهار 2015 ارائه شده است.

این عطر با بوی چای سبز و مجموعه‌ای از رایحه‌های تند مرکبات ( از بوی برگاموت کلاسیک گرفته تا بوی خاص یوزو و رایحه همیشه تند گریپ فروت)، مانند راهی از گل‌های بابونه است و بوی خنک و شاداب‌کننده‌ای دارد.

مواد این عطر دارای مولکول‌های هشمندی است که بوی طالبی را تبدیل به یک بوی خنک کرده و بویش ما را یاد باغی کالر دریا می‌اندازد. این عطر برای مردان هم عالی است.
         

Jo Malone London Lotus Blossom & Water Lily Cologne

6 عطر خنک برای روزهای گرم

این عطر الهام گرفته از رسم سوزاندن مردگان در ژاپن است. این عطررا کمپانی جو مالون لندن عرضه کرده و بویی خنک و مانند بوی باغ‌های ژاپنی دارد که با منطقی نهایی ترکیب شده است. بوی تند گریپ فروت و ماندارین بلافاصله بعد از اسپری کردن عطر به مشام‌تان خواهد رسید اما این تازگی و آرامش زنبق آبی، نیلوفر و موم عسل است که قلب شما را می‌رباید.
         

Acqua di Parma Gelsomino Nobile

6 عطر خنک برای روزهای گرم

اگر عطرهای بیهوش‌کننده زنانه با بوی یاس را دوست دارید و نمی‌دانید چطور چنین عطری را پیدا کنید، پس عطر گلسومینو نوبایل را برای شما ساخته‌اند. انگار شبنم‌های رو گلبرگ و برگ گلها زنده شده‌اند و به شما قدرتی بی‌انتها می‌دهند و این به این معنا است که شما برای ساعت‌های طولانی بویی تازه خواهید داد.
این عطر محصولات دیگری هم دارد و بسیار فوق‌العاده است.
         

Hermes Un Jardin sur le Nil (A Garden by the Nile)

6 عطر خنک برای روزهای گرم

اگر همیشه کنجکاو بوده‌اید که سفر روی رود نیل چه حسی دارد ولی از اذیت کردن پشه‌ها و دیدن کروکودیل‌ها می‌ترسید، دنبال عطر ا گاردن بای نایل بروید. خالق این عطر ، جین کلاد النا، این عطر مخصوص مرد و زن را وقتی به نیل سفر کرده بود برای کمپانی هرمس ساخته و از بوی انبه سبز الهام گرفته است. رایحه چوبی نی این سفر رویایی به مصر را کامل می‌کند.
         

Tom Ford Grey Vetiver

6 عطر خنک برای روزهای گرم

تام فورد، عطر مردانه وتیور را دوباره عرضه کرد. در این عطر تام فورد رایحه‌های مرکبات با رایحه‌های ریحان و مریم ترکیب شده و با زدن این عطر انگار که سحرگاه پنجره‌ای به روی یک جنگل استوایی باز کرده‌اید. این ادکلن مردانه بسیار ماندگاری بالایی دارد و در هوای گرم تابستان زود بخار نمی‌شود.

آقایان بخوانند: چه مدل مویی به شما می آید؟

  برترین ها - پردیس بختیاری: هیچ چیزی بدتر از این نیست که پس از خروج از آرایشگاه ببینید مدل مویی که انتخاب کرده اید، به چهره تان نمی آید. مدل موهای متفاوتی وجود دارند اما آیا تمام آنها به صورت شما می آیند؟ بار دیگر که می خواهید برای آرایش موهایتان اقدام کنید، به نکاتی که در اینجا برایتان آورده ایم، توجه کنید تا با بهترین انتخاب بر زیبایی چهره خود بیافزایید.

1. صورت بیضی
به صورت شما چه مدل مویی می آید؟ آقایان بخوانند

به صورت شما چه مدل مویی می آید؟ آقایان بخوانند

این فرم صورت برای خانم ها ایده آل است، اگر چه آقایان آن را زیاد نمی پسندند. اگر صورت شما بیضی است، می توانید هر مدل مویی را، به دلیل تناسبی که اجزای صورت تان با هم دارند، انتخاب کنید. 


2. صورت مربع
به صورت شما چه مدل مویی می آید؟ آقایان بخوانند

به صورت شما چه مدل مویی می آید؟ آقایان بخوانند

مردانی که صورت مربع دارند، قوی و جذاب به نظر می رسند. مدل مویی که این افراد انتخاب می کنند معمولا زاویه دار است، درست برخلاف خانم ها  که مدل های گرد را ترجیح می دهند. درست مانند صورت های بیضی، شما هم می توانید مدل های گوناگون مو را امتحان کنید. اگر چه موهای کوتاه بهترین گزینه برای این نوع صورت است اما اگر می خواهید موهایتان به چشم آید، فواصل بین دو فرق سر را بلندتر کنید.


3. صورت کشیده
به صورت شما چه مدل مویی می آید؟ آقایان بخوانند

به صورت شما چه مدل مویی می آید؟ آقایان بخوانند

مدل های مختلفی به صورت شما می آیند. این صورت کمی از صورت های بیضی کشیده ترند. اگر می خواهید جلوی موهایتان را بلند کنید، بغل های آن را بزنید تا صورتان حالت کشیده خود را حفظ کند یا حتی کشیده تر به نظر برسد. فقط دقت کنید که موهای جلوی سرتان زیاد بلند و موهای بغل زیاد کوتاه نباشد.


4. صورت گرد
به صورت شما چه مدل مویی می آید؟ آقایان بخوانند

به صورت شما چه مدل مویی می آید؟ آقایان بخوانند

انتخاب مدل مو برای این نوع صورت، کاملا بستگی به خود شما دارد. دوست دارید کدام قسمت از صورت تان پنهان یا بیشتر به چشم آید؟ صورت های بیضی زاویه دار نیستند بنابراین باید مول مویی را انتخاب کنید که کمی بلند و حجیم باشد تا گردی صورتتان را بپوشاند و آن را کشیده نشان دهد. از آوردن تمام موهای سرتان روی پیشانی خودداری کنید، زیرا گردی آن را تشدید می کند.


5. صورت لوزی
به صورت شما چه مدل مویی می آید؟ آقایان بخوانند

به صورت شما چه مدل مویی می آید؟ آقایان بخوانند

این افراد گونه هایی استخوانی و برجسته و پیشانی و چانه های باریکی دارند. شما باید مدل مویی را انتخاب کنید که کمی صورتتان را کشیده تر کند. بنابراین پیشنهاد می کنیم کمی موهایتان را بلند کنید و بالای سرتان پوش دهید. از طرف دیگر، بغل موهایتان را کوتاه کنید تا گوش هایتان بیشتر به چشم آیند. از صاف کردن موهایتان نیز خودداری کنید، موهای طبیعی و فر شما را زیباتر خواهد کرد.


6. صورت قلبی شکل
به صورت شما چه مدل مویی می آید؟ آقایان بخوانند

به صورت شما چه مدل مویی می آید؟ آقایان بخوانند

صورت های قلبی شکل شقیقه بلندی دارند و ما، مانند صورت های لوزی شکل، مدل موی بلند را پیشنهاد می کنیم. موی کوتاه، از آنجا که تنها بر قسمت بالایی صورت تاکید می کند، برای شما مناسب نیست. با کمی ته ریش تعادل صورت تان را حفظ کنید.


7. صورت مثلثی
به صورت شما چه مدل مویی می آید؟ آقایان بخوانند

آقایان بخوانند: چه مدل مویی به شما می آید؟

صورت های مثلثی در نقطه مقابل صورت های قلبی شکل قرار دارند. مردانی با این فرم صورت، پیشانی باریک و فک پهنی دارند و متاسفاته انتخاب مدل مو برای این نوع صورت دشوار است. پیشنهاد می کنیم موهای بلندتان را تکه تکه بزنید تا بالای سرتان حجیم تر به نظر آید. کمی چتری نیز بر زیبایی شما خواهد افزود.

مدل لباس پاییزه دخترانه Hucklebones

جدیدترین مدل های لباس پاییزه دخترانه Hucklebones

مدل لباس پاییزه دخترانه Hucklebones مدل لباس پاییزه دخترانه Hucklebones مدل لباس پاییزه دخترانه Hucklebones مدل لباس پاییزه دخترانه Hucklebones مدل لباس پاییزه دخترانه Hucklebones مدل لباس پاییزه دخترانه Hucklebones مدل لباس پاییزه دخترانه Hucklebones مدل لباس پاییزه دخترانه Hucklebones مدل لباس پاییزه دخترانه Hucklebones

مدل لباس دخترانه نوجوان Sabotage

مدل لباس دخترانه نوجوان Sabotage

مدل لباس دخترانه نوجوان Sabotage مدل لباس دخترانه نوجوان Sabotage مدل لباس دخترانه نوجوان Sabotage مدل لباس دخترانه نوجوان Sabotage مدل لباس دخترانه نوجوان Sabotage مدل لباس دخترانه نوجوان Sabotage مدل لباس دخترانه نوجوان Sabotage مدل لباس دخترانه نوجوان Sabotage مدل لباس دخترانه نوجوان Sabotage

مدل لباس مردانه Gaud

i

سری سوم مدل لباس های جین و اسپرت مردانه از برند ایتالیایی Gaudi

مدل لباس مردانه ایتالیایی مدل لباس مردانه ایتالیایی مدل لباس مردانه ایتالیایی مدل لباس مردانه ایتالیایی مدل لباس مردانه ایتالیایی مدل لباس مردانه ایتالیایی مدل لباس مردانه ایتالیایی مدل لباس مردانه ایتالیایی مدل لباس مردانه ایتالیایی

مدل لباس مردانه Gaudi

سری چهارم مدل لباس های جین و اسپرت مردانه از برند ایتالیایی Gaudi

مدل لباس مردانه مدل لباس مردانه مدل لباس مردانه مدل لباس مردانه مدل لباس مردانه مدل لباس مردانه مدل لباس مردانه مدل لباس مردانه مدل لباس مردانه