شال‌های رنگین کمانی برای سلیقه ایرانی

مجله زندگی ایده آل: وقتی حتی غربی‌ها هم مبهوت این نقش و نگارهای زیبا می‌شوند، حیف نیست به لباس‌های خود این همه کم‌لطف باشیم؟! بیایید سری به مجموعه طرح های برند ویتی بزنید.

کارهای فارسی‌نویس، چند سالی است در بازار پوشاک- از مانتو تا لباس- مرسوم شده‌اند اما این بار برای شما نمونه‌هایی پیدا کردیم که در کنار فارسی‌نویسی، بویی هم از فرهنگ ایرانی دارد.

رضا محمودی، بنیانگذار ویتی 15 سال است که در این زمینه فعالیت دارد ولی به گفته ایشان  از دو سال پیش با توجه به نیاز بانوان  ایرانی برند ویتی سعی در خلق طرح های تازه برگرفته از سنت، اصالت و زیبایی هنر ایرانی کرده است. بزرگ بودن این شال‌ها دست‌تان را باز می‌گذارد تا بتوانید آنها را به مدل‌های مختلف سر کنید.

تهران قدیم
 

شال‌های   فرهنگی


شاید از دور فکر کنید روی این روسری مجموعه‌ای از نقوش درهم و شبیه نقاشی کوبیسم کار شده، اما درواقع تصویری خطی از تهران قدیم است. اگر مانتوی سفید یا نارنجی برای خود انتخاب کرده اید، برای تکمیل آن به این شال احتیاج دارید.


شاهنامه‌خوانی

شال‌های   فرهنگی


جنس لطیف و رنگ سبز- آبی شال آن را تبدیل به نمونه‌ای مناسب کرده است. طرح روی شال هم برگرفته از شاهنامه است که بازی چوگان را نمایش می‌دهد. این شال را با مانتویی که حاشیه‌دوزی سنتی مثل ترمه دارد، همراه کنید.


زیر باران
 

شال‌های   فرهنگی


ترکیب رنگ‌های شاد در این شال می‌تواند در کنار هر مانتوی ساده ای، یک ست خاص برای شما فراهم کند. تصویر روی این شال، یک روز بارانی را نشان می‌دهد. تنوع رنگی این شال دست شما را باز می‌گذارد تا با مانتوهایی به رنگ‌های سفید، زرشکی، زرد، آبی و. . . آن را ست کنید.


مشکی نباید ساده باشد
 

شال‌های   فرهنگی


همه خانم ها شال مشکی را ساده سر می کنند اما رنگ هایی مثل طلایی روی مشکی خودشان را خیلی خوب نشان می دهند. حاشیه های این شال با پارچه مخمل است تا به راحتی نقوش طلایی روی مخمل سوزن دوزی شود.


زنده باد ایران
 

شال‌های   فرهنگی


تلفیق خوشنویسی و نقوش قاجاریه در کارهای مدرن زیاد دیده می‌‌شود؛ مثلا در یک خانه مدرن می‌توانید تابلویی با چنین نقشی ببینید. این روسری را کنار یک مانتوی کتی ساده بپوشید و ببینید تلفیق طراحی سنتی و مدرن چه ست زیبایی خلق می‌کند.


یادگارهای ایرانی روی شال

شال‌های   فرهنگی


اگر شما از کسانی هستید که در ست‌های‌شال تان سراغ رنگ‌های تند و شاد نمی‌روند، این شال با رنگ‌های ملایمش مناسب شماست. این شال به دلیل استفاده از الیاف طبیعی در 4 فصل قابل استفاده است.


عروسی هندوستان

شال‌های   فرهنگی


برای کسانی که از طیف قهوه‌ای مانتو دارند، این شال را پیشنهاد می‌کنیم. نقوش قهوه‌ای با زمینه کرم رنگ که در این شال کار شده، روایتگر مراسمی سنتی در هندوستان است که طراح با اضافه کردن نقوش هخامنشی، زیبایی آن را دوچندان کرده است.

کلکسیون جواهرات «تیلور سوئیفتِ» جذاب

برترین ها:در ادامه مروری بر کلکسیون طلا و جواهرات سلبریتی ها که چند ماهی هست سرویس چهره های برترین ها دنبال می کند، به مرور اجمالی کلکسیون جواهرات تیلور سوئیفت، خواننده و ترانه ساری جوان غربی پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

 کلکسیون جواهرات تیلور سویفت جذاب


تیلور آلیسون سوئیفت (به انگلیسی: Taylor Alison Swift) (زادهٔ ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹) خواننده و ترانه‌سرای اهل آمریکایی است. او در شهر وایومیسینگ پنسیلوانیا بزرگ شد و در سن چهارده‌سالگی برای پیشرفت در موسیقی کانتری به نشویل تنسی نقل مکان کرد. تیلور سوئیفت ظرف یک دهه اخیر، با شهرت جهانی همراه شد و در صنعت مد و پوشاک و حتی طلا و جواهر، یک شخصیت ژورنالیستی و موثر و یک سلبریتی با نفوذ می باشد. اینستاگرامش را که با 49 میلیون مخاطب یادتان هست: instagram.com/taylorswift

کلکسیون جواهرات تیلور سویفت جذاب

 
ست جواهراتی که وی در مراسم مختلف ازجمله گرمی اواردز بر تن می کند، همواره مورد شکار دوربین های خبرنگاران و روی جلد نشریات معروف می شود. علاقه وی به الماس و گوشواره های ظریف کاری شده الماس با طلا، یکی از جذاب ترین بخش های کلکسیون این شخصیت با چشمان خمار گربه ای به شمار می رود. تصاویر بعدی ،نگاهی دارد به جذاب ترین گوشواره ها و دستبندها و گردن بندهای خانم تیلور.


 کلکسیون جواهرات تیلور سویفت جذاب
(تیلور سوئیفت و گل میخی از الماس – سیدنی – 2012)
مراسم Annual ARIA Awards 2012 at the Sydney Entertainment Centre

کلکسیون جواهرات تیلور سویفت جذاب
(نگاه ژورنالیستیه تیلور سوئیفت با گل میخی از طلا – که با الماس ظریف کاری شده است)
مراسم American Music Awards

کلکسیون جواهرات تیلور سویفت جذاب
(تیلور سوئیفت و گردن بند با سنگ های قیمتی و گوشواره الماس ست شده با لباسی مرصع نشان)
برند : Norman Silverman

 کلکسیون جواهرات تیلور سویفت جذاب
(تیلور سوئیفت با گوشواره ای از سنگ قیمتی آبی )
برند : Sutra

کلکسیون جواهرات تیلور سویفت جذاب
(تیلور سوئیفت و گوشواره بدلی شیک )
مراسم Covergirl Cosmetic's 50th Anniversary Party

 کلکسیون جواهرات تیلور سویفت جذاب
(تیلور سوئیفت و گوشواره موجی کریستال )
می 2010- مراسم انتخاب 100 زن تاثیرگذار جهان به انتخاب مجله تایم

کلکسیون جواهرات تیلور سویفت جذاب
(تیلور سوئیفت و گوشواره الماس با لباس طرح دوزی شده آبی رنگ – ژانویه 2010)
مراسم Annual GRAMMY Awards

 کلکسیون جواهرات تیلور سویفت جذاب
(تیلور سوئیفت و گوشواره الماس )
مراسم Music Awards at Radio City Music Hall
برند : Lorraine Schwartz

 کلکسیون جواهرات تیلور سویفت جذاب
(تیلور سوئیفت و گوشواره الماس)
مراسم CMT Music Awards at the Sommet Center
برند : H. Stern

 کلکسیون جواهرات تیلور سویفت جذاب
(تیلور سوئیفت و گوشواره الماس شیک )
برند : Neil Lane

ساعت های لوکس خودروسازان مشهور دنیا

zoomit.ir - محمد حسین جعفری: ساعت و خودرو از ابتدای صنعت خودروسازی ارتباط نزدیکی با یکدیگر داشته‌اند. این ارتباط تنگاتنگ باعث شده تا بهترین شرکت‌های ساعت‌سازی اقدام به تولید نمونه‌‌های خاص برای بزرگداشت برند‌های برتر خودرو کنند. در ادامه به معرفی چند نمونه از این ساعت‌های خاص و زیبا خواهیم پرداخت.

زیباترین ساعت‌های تولید شده با همکاری خودروسازان
عاشقان خودرو همواره علاقه‌ی وصف ناپذیری به ساعت‌های خاص دارند. ساعت‌هایی با حرکت‌ اجزای مکانیکی درون خود و نمایش مکانیزم کارکردشان، هوش هر فردی را خواهد برد و هر سلیقه‌ای را به خود جذب می‌کند. شاید دلیل این جذب استفاده از قطعات مینیاتوری است که با نظم فوق‌العاده‌ای چیده شده‌اند، شاید هم همکاری، نظم و تکان خوردن عقربه‌های ساعت‌ها به عاشقان خودرو نحوه‌ی کار کردن پیشرانه و احتراق را یاد‌‌آوری می‌کند.

در حالی که ساعت‌های مکانیکی معمولی حدود ۲۰۰ دلار قیمت دارند، ساعت‌های خاص با بهره بردن از مهندسی سطح بالا و طراحی فوق‌العاده، گاهی با قیمت خودرویی که برند آن را به یدک می‌کشند نیز هم‌قیمت هستند. در ادامه به معرفی ۱۰ ساعت خاص و بسیاز زیبا در این حوزه خواهیم پرداخت. این ساعت‌ها گاهی از خود خودروها بیشتر جلب نظر می‌کنند.


ریچارد میل Rm056 (قیمت ۱.۷۰۰.۰۰۰ الی ۲.۰۰۰.۰۰۰ دلار)
زیباترین ساعت‌های تولید شده با همکاری خودروسازان

برند ریچارد میل پس از تاسیس در سال ۲۰۰۵ همواره با طراحی‌های خاص و زیبا شناخته می‌شود. این برند از اسپانسرهای رسمی مسابقات لمانز است، که بدین وسیله می‌توانیم به علاقه‌ی وافر آن به صنعت خودروسازی نیز پی ببریم.

ریچارد میل تاکید زیادی بر ورزشکاران تحت اسپانسری خود مانند رافائل نادال و فیلیپه ماسا دارد که در حین مسابقات خود از این ساعت‌ها استفاده کنند که بدین ترتیب  می‌تواند از عملکرد موثر محصولات خود حتی تحت نیروهای زیاد نیز اطمینان حاصل می‌کند. RM056 پس از همکاری ۱۰ ساله با فیلیپه ماسا تولید شده است. بدنه این ساعت تماما از یاقوت کبود تولید شده است که این پروسه به ۱۰۰۰ ساعت زمان نیاز دارد. داخل ساعت نیز ۵۰۰ قطعه محرک وجود دارد.


 بریتلینگ بنتلی ۶.۷۵ میدنایت کربن (قیمت ۱۰.۹۹۰ دلار)

زیباترین ساعت‌های تولید شده با همکاری خودروسازان

همانند مرسدس بنز ۶.۳ و یا کوروت ۴۲۷، عدد ۶.۷۵ نیز یادآور مفهوم خاصی است. ساعت سیاه رنگ بریتلینگ که عموما به تولید ساعت‌هایی با رنگ سفید می‌پردازد، با عدد ۶.۷۵ که میزان حجم موتور بنتلی است، نام گذاری شده است. حاشیه دور ساعت از طرح جلوپنجره بنتلی الهام گرفته است و قاب پشتی آن نیز رینگ‌های پنج‌پره‌ی معروف این خودروساز را به ما یاد‌آوری می‌کند. این ساعت خاص به تعداد محدود ۱۰۰۰ عدد تولید خواهد شد.


 اُدِمار پیگه لپ‌تایمر (قیمت ۲۲۹.۵۰۰ دلار)
زیباترین ساعت‌های تولید شده با همکاری خودروسازان
سال‌ها پیش از حادثه‌ی اسکی، مایکل شوماخر از برند ساعت اُدِمار پیگه (Audemars Piguet) درخواست کرده بود که ساعتی مکانیکی برای اندازه‌گیری زمان دور‌های مختلف مسابقه و مقایسه آن‌ها با یکدیگر بسازد.

همواره برای اندازه‌گیری و مقایسه دور‌های مختلف مسابقات به دو عدد ساعت نیاز بود. با این حال اُدِمَغ پیگه پس از ۵ سال توسعه توانست ساعتی را تولید کند که بتواند به اندازه‌گیری دورهای مختلف بپردازد و کاربر می‌تواند زمان‌های بدست آمده را با یکدیگر مقایسه کند. اُدِمار پیگه این ساعت زیبا را به تعداد محدود ۲۲۱ عدد تولید خواهد کرد که این نام‌گذاری به افتخار ۲۲۱ مسابقه میشائیل شوماخر در فرمول یک که توانسته بود امتیاز کسب کند، انجام شده است.


هوبلو فراری بیگ بنگ اِسپسیال (قیمت ۲۹.۸۰۰ دلار)

زیباترین ساعت‌های تولید شده با همکاری خودروسازان

زیباترین ساعت‌های تولید شده با همکاری خودروسازان

اگر احساس می‌کنید قیمت زیر ۳۰.۰۰۰ دلاری برای ساعتی که برند فراری را به یدک می‌کشد بسیار مناسب است، بد نیست بدانید تمام نمونه‌های ۳۰۰.۰۰۰ دلاری این ساعت به فروش رفته است.

می‌توانید این ساعت را در دو رنگ مشکی و طوسی تهیه کنید. پشت قاب این ساعت نیز از طرح رینگ‌های مخصوص فراری الهام گرفته شده است. هوبلو فراری بیگ بنگ اسپسیال به تعداد محدود ۲۵۰ عدد تولید و عرضه خواهد شد.


MB&F مدل HMX ( قیمت ۳۰.۰۰۰ دلار)

زیباترین ساعت‌های تولید شده با همکاری خودروسازان

زیباترین ساعت‌های تولید شده با همکاری خودروسازان

موسس برند ام‌بی اَند اِف (MB&F) ماکسیمیلیان بوسه از کودکی علاقه‌ی بسیاری به صنعت خودروسازی داشته و همواره آرزوی طراحی سوپراسپرت‌ها را در سر داشته است. اما مدل اچ‌ام‌ایکس (HMX) دهمین سالگرد تولد خود را با طرح الهام گرفته از ابرخودروها، جشن گرفته است.

 پیش‌تر نیز اچ‌ام‌ایکس با طرح‌هایی با الهام از جت‌های جنگنده و فضاپیماها به بازار عرضه شده بودند. با مشاهده‌ی طرح این ساعت اولین چیزی که به ذهن کاربر القاء می‌شود، شمای پیشرانه‌ی خودرو‌های موتور عقب از پشت شیشه‌ی محفظه آن‌ها است. یکی از قابلیت‌های فوق‌العاده این ساعت، امکان مشاهده زمان بدون چرخش مچ دست و از لبه‌ی بالایی ساعت است. می‌توانید این ساعت زیبا را در رنگ‌های سبز ریسینگ بریتانیا، مشکی لوتوس، قرمز فراری و آبی بوگاتی تهیه کنید.


V8-44-GU  BRM گلف (قیمت ۹.۵۵۰ دلار)

زیباترین ساعت‌های تولید شده با همکاری خودروسازان

شاید ظاهر این ساعت به زیبایی نمونه‌های معرفی شده قبلی نباشد؛ اما با اولین نگاه به این ساعت به خصوص خطوط نارنجی و آبی رنگ آن، پورشه‌های ۹۱۱ دهه‌های گذشته تداعی می‌شوند. هم‌چنین سوراخ‌هایی موجود در سرتاسر ساعت، با الهام از خط مشی پورشه جهت سبک‌سازی محصولات، ایجاد شده‌اند.


رالف لورن اتوموتیو اِسکلتون (قیمت ۵۰.۰۰۰ دلار)

زیباترین ساعت‌های تولید شده با همکاری خودروسازان

رالف لورن که پیش‌تر با تولید نمونه‌ی ۱۹۳۸ بوگاتی آتلانتیک محصولی فوق‌العاده زیبا خلق کرده بود و به گفته‌ی بسیاری از کارشناسان جزء زیباترین ساعت‌های تولیدی بود، اکنون با عرضه‌ی مدل اتوموتیو اِسکلتون مجدد تبحر خود را در زمینه‌ی مد و زیبایی به رخ همگان کشیده است. این ساعت که از موتور ساخته شده توسط IWC و حلقه‌ی دایروی چوبی ساخت امبوینا بهره می‌برد، با استفاده از شیشه‌‌های محافظ یاقوت کبود و بدنه‌ی تراش خورده به رنگ مشکی مات، قطعا هر نگاهی را به خود جلب خواهد کرد.


IWC اینجنیو اتوماتیک AMG GT اِدیشن (قیمت ۲۶.۴۰۰ دلار)
زیباترین ساعت‌های تولید شده با همکاری خودروسازان

پس از شنیدن نام IWC، اولین چیزی که در ذهن تداعی می‌شود، ساعت‌های لوکس قرار گرفته در وسط داشبود مرسدس بنز‌های اس کلاس است. آخرین شاهکار تولیدی این شرکت از کاربید بور خالص ساخته شده است. این نوع خاص از سرامیک یکی از مقاوم‌ترین مواد روی زمین نسبت به خراش است که عموما در مته‌های حفاری چاه نفت به کار می‌رود. هم‌چنین IWC در اینجنیو (Ingenieur) که به معنی مهندس است، از دوخت‌هایی به رنگ زرد همانند مدل‌های AMG مرسدس بنز استفاده کرده است.


Blancpain L Evolution R Chronograph (قیمت ۵۵.۷۰۰ دلار)

زیباترین ساعت‌های تولید شده با همکاری خودروسازان

معمولا خودروها برای تولید این سبک از ساعت‌ها به همکاری با خودروسازی مشهور خواهند پرداخت. اما بعضی از شرکت‌ها در این زمینه پا را فراتر نیز می‌گذارند و به اسپانسر رسمی بعضی از مسابقات تبدیل می‌شوند. شرکت بلنک‌پین نیز اسپانسر رسمی مسابقات Blancpain GT است که در این مسابقات خودروهای فراری، مک‌لارن، پورشه، بنتلی و استون مارتین به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.


رولکس کاسموگراف دایتونا (قیمت ۳۷.۴۵۰ دلار)

زیباترین ساعت‌های تولید شده با همکاری خودروسازان

در میان تمام شرکت‌های ساعت‌سازی، رولکس با توجه به حضور فعال در مسابقات فرمول یک، نسبت به سایر برند‌ها ارتباط نزدیک‌تری با صنعت خودروسازی دارد. اما مدل کاسموگراف دایتونا (Cosmograph Daytona) که نام آن از پیست معروف بین‌المللی دایتونا برگرفته شده است، یکی از زیباترین مدل‌های تولیدی این شرکت است. عموما این مدل از رولکس به رانندگان برتر رقابت‌های ۲۴ ساعته اهدا می‌شود.

طرحهای جدید ناخن 2015 (6)

برترین ها: خانم ها برای زیباتر شدن دست هایشان از لوازم آرایشی برای تزیین آن استفاده می‌کنند که رایج ترین آنها لاک است. در این سری از مطالب قصد داریم شما را با طراحی ها و مدل های مختلف و زیبای لاک ناخن آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

طرحهای جدید ناخن 2015 (6)

طرحهای جدید ناخن 2015 (6)

طرحهای جدید ناخن 2015 (6)

طرحهای جدید ناخن 2015 (6)

طرحهای جدید ناخن 2015 (6)

طرحهای جدید ناخن 2015 (6)

طرحهای جدید ناخن 2015 (6)

طرحهای جدید ناخن 2015 (6)

طرحهای جدید ناخن 2015 (6)

طرحهای جدید ناخن 2015 (6)

طرحهای جدید ناخن 2015 (6)

طرحهای جدید ناخن 2015 (6)

طرحهای جدید ناخن 2015 (6)

طرحهای جدید ناخن 2015 (6)

طرحهای جدید ناخن 2015 (6)

طرحهای جدید ناخن 2015 (6)

معرفی برند «بربری»؛ لباس های پاییزه و زمستانه

برترین ها: زارا «Zara»یک برند فروشگاه‌های زنجیره‌ای پوشاک و زیورآلات است که کار خود را از شهرهای آرتیزو و گالیسیا در اسپانیا آغاز کرد.

این شرکت در سال ۱۹۷۵ توسط روزالیا مرا گوینتیا و آمانسیو اورتگا تاسیس شده است. زارا گل سر سبد فروشگاه‌های گروه ایندیتکس است، کمپانی ایندیتکس یک مجموعه بزرگ نساجی و طراحی اسپانیایی و بزرگترین گروه مد جهان است که به غیر از زارا، مالک برندهای دیگری نیز مانند ماسیمو دوتی، پول اند بر، اویشو، اوترکه، استرادیواریوس و برشکا می باشد.
آمانسیو اورتگا، موسس زارا، اولین فروشگاه خود را در سال ۱۹۷۵ در یکی از خیابان‌های مرکز شهر لاکرونیا در گالیسیای اسپانیا افتتاح کرد. او برای شروع اقدام به تولید لباس‌های ارزان قیمت و مطابق مد کرد که بسیار محبوب بود. پس از موفقیت اولین فروشگاه، وی در سرتاسر اسپانیا شعبه‌های دیگری نیز افتتاح کرد.
لوگوی زارا نمونه موفقی است که هویت شرکت را در عین سادگی مشخص می کند. رنگ سیاه آن نشان دهنده سبک خاص، ظرافت و لوکس بودن آن است. خوانایی و سادگی از اصول طراحی لوگو است و یک طراحی لوگو موفق به سرعت بر مخاطب تاثیر می گذارد و چشم را به شدت به خود جلب می کند که لوگوی زارا نیز در این راه موفق بوده است.
معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
این شرکت ادعا می کند که برای تولید و توسعه و روانه بازار کردن یک محصول جدید، تنها به دو هفته زمان نیاز دارد.
زارا بالقوه یکی از نوآورانه ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرده‌فروشی در جهان است. همچنین شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان شرکت زارا را به عنوان «داستان موفقیت اسپانیایی» توصیف می‌کند. این برند در حال حاضر در کل دنیا نزدیک به ۱۶۷۱ فروشگاه دارد.
از سال ۲۰۰۷ زارا هم برای زنان و هم برای مردان لباس تولید می‌کند که هر کدام از بخش‌های پوشاک زنانه و مردانه این برند تقسیم می‌شوند به پوشاک بالاتنه، پایین تنه، کیف، کلاه و کمر، زیورآلات، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس شب، لباس خواب، لباس بارداری، پوشاک کودکان و نوزادان و اجناس جانبی مانند دستکش، چتر، کیف پول، عطر و ادکلن و...
در اینجا به بررسی کفش های این برند می پردازیم. دسته بندی کفش های زارا شامل بوت، پاشنه بلند، صندل، تخت و کتانی است که تمام آنها در دو چیز، زیبایی و راحتی، مشترکند.
بوت

معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 89.90 دلار

معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
139 دلار
معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
279 دلار
معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 159 دلار
معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 269 دلار

معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 179 دلار


بوت پاشنه دار
معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 139 دلار

معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 159 دلار
معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 119 دلار
معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
119 دلار

معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 119 دلار

معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 59.50 دلار

پاشنه بلند

معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 89.90 دلار

معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 59.90 دلار
معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 99.90 دلار
معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 119 دلار

معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 39.99 دلار

معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 59.90 دلار


تخت

معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 49.90 دلار

معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 49.90 دلار

معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 59.90 دلار
معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 29.90 دلار

معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 49.90 دلار

معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 89.90 دلار

کتانی

معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
50.90 دلار

معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
69.90 دلار
معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 89.90 دلار

معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 49.90 دلار

معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 59.90 دلار
معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 69.90 دلار

صندل

معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 119 دلار
معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 89.90 دلار
معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
99.90 دلار

معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 29.99 دلار
معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
29.99 دلار

معرفی برند «زارا»؛ کفش های زنانه
 49.99 دلار

محرم

Image result for ‫محرم‬‎ 

 

Image result for ‫محرم‬‎ 

 

Image result for ‫محرم‬‎ 

 

Image result for ‫محرم‬‎ 

 

فرارسیدن ماه خون و قیام،شرف و شهادت را به سوگواران اباعبدالله(ع) تسلیت می گوییم.(کافه مد تهرانسر)

معرفی برند «بربری»، عطرهای زنانه و مردانه

برترین ها: پس از این که شرکت بربری در سال ۱۸۵۶ توسط توماس بربری، در حالی که تنها 21 سال داشت، در شهر باسینگستوک انگلستان تاسیس شد، مدیریت جدید آن برای توسعه این برند، به تولید محصولات دیگر از جمله عطر و ادکلن در سال 1997 روی آورد که در این زمینه نیز موفق های بسیاری کسب کرد. اولین محصول عطری آن در سال 1981 به بازار عرضه و وارد دنیای عطر گردید طوری که در بازه زمانی 1981 تا 2013 حدود 50 عطر و ادکلن را به کارنامه عطری خود افزود.

در اینجا عطرهای مردانه و زنانه این برند را به شما معرفی می کنیم.

عطرهای زنانه
1. MY BURBERRY

معرفی برند «بربری»، عطرهای زنانه و مردانه
این عطر با رایحه گل های بهاری و شکوفه ها شادی را به شما هدیه می دهد. این عطر از گل هایی مانند گل لیمو و هلو و رز الهام گرفته است.

90 میلی لیتر
98 دلار


2. BURBERRY BRIT RHYTHM
 
معرفی برند «بربری»، عطرهای زنانه و مردانه
این عطر ترکیبی از رایحه میوه هایی مانند لیمو و پرتقال و گل هایی مانند یاسمن، لوتوس، نیلوفر آبی و عنبر است.
90  میلی لیتر
 90 دلار


3. BURBERRY BRIT SHEER

معرفی برند «بربری»، عطرهای زنانه و مردانه
این عطر با ترکیب رایحه گل هایی مانند گل صد تومانى، شکوفه هلو و سیب و میوه هایی چون سرخالو، آناناس، پرتقال و نارنگی به همراه مشک، شور و نشاط جوانی را برایتان تداعی می کند.
100 میلی لیتر
90 دلار 


4. BURBERRY BRIT

معرفی برند «بربری»، عطرهای زنانه و مردانه
این عطر ترکیبی از رایحه های بادام، گلابی، گل صد تومنی و کهربا است که در نهایت تازگی، نشاط، گرما و لطافت را به شما هدیه می دهد.

50 میلی لیتر
78 دلار


5. BURBERRY

معرفی برند «بربری»، عطرهای زنانه و مردانه
این عطر با رایحه میوه هایی جون انگور سیاه، سیب سبز همراه با چوب صدر و صندل، یاس، مشک، وانیل گرما و انرژی را به شما هدیه می دهد.

100 میلی لیتر
88 دلار


6. BURBERRY WEEKEND

معرفی برند «بربری»، عطرهای زنانه و مردانه
این عطر از رایحه پرتقال، رز وحشی، شکوفه هلو، عنبه، سنبل، چوب سدر و صندل تشکیل شده و آرامش را به شما هدیه می دهد.
50 میلی لیتر
65 دلار


7. BURBERRY TOUCH
معرفی برند «بربری»، عطرهای زنانه و مردانه

با ترکیب رایحه های پرتقال، انگور سیاه، توت سیاه، هلو، تمشک، گل یاس، گل مریم، چوب سدر و وانیل عطری اغوا کننده و آرامبخش در اختیار خواهید داشت.


8. BURBERRY THE BEAT

معرفی برند «بربری»، عطرهای زنانه و مردانه
عطری انرژی زا و گرما بخش با رایحه هایی چون مشک سفید، چوب سدر، عنبه و گل زنبق.
50 میلی لیتر
70 دلار


عطرهای مردانه
1. BRIT SPLASH

معرفی برند «بربری»، عطرهای زنانه و مردانه
این عطر با رایحه رزماری شادابی و خنکی را برای شما به همراه خواهد داشت.
100 میلی لیتر
76 دلار


2. BURBERRY BRIT RHYTHM

معرفی برند «بربری»، عطرهای زنانه و مردانه
این عطر شادابی و جوانی را با ترکیب رایحه هایی چون توت، نعناع هندی، چوب سدر و هل برای آقایان به همراه دارد.

90 میلی لیتر
80 دلار


3. BURBERRY BRIT

معرفی برند «بربری»، عطرهای زنانه و مردانه
این عطر از ترکیب رایحه هایی چون ترنج، هل، نارنگی، زنجبیل، چوب سدر، جوز هندی، گل رز وحشی و مشک ساخته شده است.
100 میلی لیتر
80 دلار


4. BURBERRY

معرفی برند «بربری»، عطرهای زنانه و مردانه
ترکیب رایحه های ترنج، اسطوخودوس، نعناع تازه، آویشن، خزه، گل شمعدانی و صندل، کهربا و چوب سدر سر زندگی را به همراه خواهد داشت.

100 میلی لیتر
74 دلار


5. BURBERRY LONDON

معرفی برند «بربری»، عطرهای زنانه و مردانه
این عطر شامل رایحه ترنج، اسطوخودوس و دارچین است که در ترکیب با گل ابریشم و تنباکو ملایم شده است.
100 میلی لیتر
75 دلار


6. BURBERRY TOUCH
معرفی برند «بربری»، عطرهای زنانه و مردانه

این عطر از ترکیب رایجه نارنگی، گل سوسن و بنفشه، جوز هندی، چوب سدر و مشک تشکیل یافته است.

100 میلی لیتر
75 دلار

کدام رنگ مو بیشتر به این ستاره ها می آید؟

برترین ها: هالیوودی ها برای زیبایی و جذابیت خود دست به هر کاری می زنند. آنها با خلاقیتی که دارند سعی می کنند توجهات بیشتری را به سمت خود جلب کنند. ستاره هایی که نامشان را در اینجا برایتان آورده ایم نیز این گونه اند. آنها از تجربه چیزهای غیر عادی و مختلف نمی ترسند، به عنوان مثال رنگ های فانتزی را به رنگ های طبیعی مو ترجیح می دهند. اما به نظر شما کدام رنگ مو زیباتر است یا به این ستاره ها بیشتر می آید؟ ما نتایج نظرسنجی هواداران این ستاره ها را نیز برایتان آورده ایم.

1.لینا دانم
کدام رنگ مو بیشتر به این ستاره ها می آید؟

قهوه ای: 40 %
 سبز: 60%

2. جسی جی
کدام رنگ مو بیشتر به این ستاره ها می آید؟

صورتی: 38 %
مشکی: 63 %

3. هیلاری داف
کدام رنگ مو بیشتر به این ستاره ها می آید؟

آبی: 67 %
بلوند: 33%

4. پری ادواردز
کدام رنگ مو بیشتر به این ستاره ها می آید؟

بنفش: 56 %
بلوند: 44%

5. لی‌لی آلن
کدام رنگ مو بیشتر به این ستاره ها می آید؟

صورتی: 50 %
مشکی: 50 %

6. کیتی پری
کدام رنگ مو بیشتر به این ستاره ها می آید؟

سبز: 29 %
مشکی: 71 %

7. جایمی کینگ
کدام رنگ مو بیشتر به این ستاره ها می آید؟

آبی: 14%
کاراملی: 86%

8. ریتا اورا
کدام رنگ مو بیشتر به این ستاره ها می آید؟

صورتی: 50%
بلوند: 50 %

9. دمی لواتو
کدام رنگ مو بیشتر به این ستاره ها می آید؟

آبی: 29%
مشکی: 71%

10. کایلی جنر
کدام رنگ مو بیشتر به این ستاره ها می آید؟

سبز: 29%
مشکی: 71%

11. نیکول ریچی
کدام رنگ مو بیشتر به این ستاره ها می آید؟

بنفش: 67%
بلوند: 33%

12.کایا اسکودلاریو
کدام رنگ مو بیشتر به این ستاره ها می آید؟

بنفش: 50%
قهوه ای: 50%

13. پیکسی لات
کدام رنگ مو بیشتر به این ستاره ها می آید؟

صورتی: 83%
بلوند:17%

14. جیمی وینستون
کدام رنگ مو بیشتر به این ستاره ها می آید؟

آبی:0%
قهوه ای: 100%

15. کیلی کوئوکو
کدام رنگ مو بیشتر به این ستاره ها می آید؟

صورتی: 33%
بلوند:67%

کلکسیون جواهرات روزنامه نگار مشهور ایتالیایی

برترین ها: در دنیای رسانه، کم تر اتفاق می‌افتد که یک روزنامه نگار، به یک سلبریتی عاشق طلا و جواهرات تبدیل شود. موضوعی که برای خانم روسو میان سال، اتفاق افتاده و ایشان را به فهرست سلبریتی های جواهر باز آورده است. سرویس چهره‌های برترین‌ها، امروز نگاهی دارد به کلکسیون طلا و جواهرات این روزنامه نگار مشهور ایتالیایی. با ما همراه باشید.

 گشتی در کلکسیون جواهرات روزنامه نگار ایتالیایی
(استایل های عجیب خانم انا روسو)

روزنامه نگار فعال پنجاه و سه ساله ایتالیایی و سردبیر نشریه مد Vogue Japan، خود یک مدل و عاشق طلا و جواهرات هست که استایل و سلیقه جواهراتی خود را بارها به رخ مشهورترین مجلات و برندهای مد و جواهرات غرب کشانده است. میلان ایتالیا، پایتخت مد جهان هست و کسانی که به این شهر تاریخی سفر کرده‌اند، حتماً چشمشان به دوچرخه سوارهای کت و شلواری و موتور سوارهای پاپیون زده افتاده است. میلان، شهر مد و این قضیه برای ایتالیایی‌ها نیز صادق هست. در واقع این شهر، شهر مد ایتالیا و مرکز اصلی مد ایتالیا به شمار می‌آید و معروف‌ترین شرکت‌های مد جهان مانند: آرمانی, ورساچه, پرادا, دولچه و گابآنا, میو میو و ... همچنین کمپانی معروف ری بن در میلان وجود دارد.

شهر میلان در کنار پاریس، لندن، توکیو و نیویورک به‌عنوان پایتخت مد در جهان مطرح شده است. گرچه شهرهای بزرگ دیگری همچون روم و فلورانس نیز در زمینه مد فعال هستند اما میلان به‌عنوان شهر مد در سطح ایتالیا شناخته شده است. بنابراین دور از انتظار نیست که یک ژورنالیست از پایتخت مد جهان، به عنوان سلبریتی جواهرات مشهور شود.

 گشتی در کلکسیون جواهرات روزنامه نگار ایتالیایی
(طرح زیورآلات طراحی شده توسط آنا روسو برای اچ ام سوئد)

کم تر تا کنون پرتال‌های فارسی زبان اینترنت، به سراغ ژورنالیست‌های مشهور عرصه مد و جواهرات رفته‌اند که امروز، سرویس چهره‌ها، مروری دارد به جواهرات خانم Anna Dello Russo که اخیراً، سرویس بدلیجات را با همکاری شرکت سوئدی مشهور H&M رونمایی نمود. وب سایت این ژورنالیست فعال جواهر باز در نشانی http://www.annadellorusso.com قرار دارد.

 گشتی در کلکسیون جواهرات روزنامه نگار ایتالیایی
(صفحه شخصی آنا دل روسو با 5 هزار طرح لباس مختلف)

جالب است که بدانید، صفحه شخصی وی در اینستاگرام در آدرس https://instagram.com/anna_dello_russo با حدود 1 میلیون مخاطب همراه می‌باشد که برای یک روزنامه نگار ایتالیایی، رکورد قابل ملاحظه ای محسوب می‌شود.

 گشتی در کلکسیون جواهرات روزنامه نگار ایتالیایی
(گردن بند یاقوت و الماس آنا دل روسو برای اچ ام سوئد)

 گشتی در کلکسیون جواهرات روزنامه نگار ایتالیایی
(آنا دل روسو و گردن بند طلا- پاریس – سپتامبر 2014)
مراسم Paris Fashion Week

 گشتی در کلکسیون جواهرات روزنامه نگار ایتالیایی
(آنا دل روسو و دستبند و گردن بند طلایی – پاریس 2014)
برند: Repossi

 گشتی در کلکسیون جواهرات روزنامه نگار ایتالیایی
(آنا دل روسو و گردن بند زنجیری چند لایه از جنس طلا – پاریس 2013)
برند: Lanvin

 گشتی در کلکسیون جواهرات روزنامه نگار ایتالیایی
(آنا دل روسو و گردن بند یقه ای از جنس نقره – پاریس 2014)

 گشتی در کلکسیون جواهرات روزنامه نگار ایتالیایی
(آنا دل روسو و دستبند اسپورت – پارتی مد- میلان 2013)

 گشتی در کلکسیون جواهرات روزنامه نگار ایتالیایی
(آنا دل روسو و گوشواره مروارید – پاریس 2013)

 گشتی در کلکسیون جواهرات روزنامه نگار ایتالیایی
(آنا دل روسو و گردن بند بلند از جنس الماس طرح خوشه – طرح Y-drop)

همواره کلکسیون طلا و جواهرات سلبریتی ها را، در سرویس چهره‌های هر هفته دنبال کنید.

طرح های ورزشی آدیداس

کافه سینما - یاسمن رضایی: مک کارتنی نام آشنایی برای طرفداران موسیقی، مد و حتی ورزش است. چرا ورزش؟ در این پست به طرح های ورزشی استلا مک کارتنی  هم می پردازیم. با ما همراه باشید.

 همان طور که در گزارش قبلی خواندید، استلا مک کارتنی، دختر پل مک کارتنی، موزیسین و از اعضای گروه مشهور بیتلز، این روزها به نامی مشهور و موفق در دنیای مد تبدیل شده است. این دیزاینر بریتانیایی با نگاه و سلیقه ای نو، توانست لباس هایی متفاوت و مدرنی برای زن امروزی طراحی کند و به همین دلیل برند ورزشی مشهور آدیداس از چند سال پیش خط تولید ویژه ای از لباس، کفش و کیف ورزشی زنانه اش را در اختیار استلا مک کارتنی قرار داد. استلا با ورودش به حوزه لباس های ورزشی هم نشان داد که موفقیتش بی دلیل نبوده است و به سرعت توانست برند آدیداس را دوباره به اوج برگرداند.

استلا مک‌کارتنی-قسمت دوم/ معرفی برندهای مهم دنیای فشن در سرویس مد


استلا رنگ های ملیح آبی، سبز، صورتی، خاکستری و نارنجی کمرنگ را به حوزه لباس های ورزشی و تمرینی وارد کرد و جزو اولین طراحانی بود که طرح های گل دار و دخترانه را با لباس های ورزشی ترکیب کرد و این طوری محبوب بسیاری از خانم های ورزشکار و دختران جوان شد:

استلا مک‌کارتنی-قسمت دوم/ معرفی برندهای مهم دنیای فشن در سرویس مد

استلا مک‌کارتنی-قسمت دوم/ معرفی برندهای مهم دنیای فشن در سرویس مد

استلا مک‌کارتنی-قسمت دوم/ معرفی برندهای مهم دنیای فشن در سرویس مد

استلا مک‌کارتنی-قسمت دوم/ معرفی برندهای مهم دنیای فشن در سرویس مد

استلا مک‌کارتنی-قسمت دوم/ معرفی برندهای مهم دنیای فشن در سرویس مد

استلا مک‌کارتنی-قسمت دوم/ معرفی برندهای مهم دنیای فشن در سرویس مد

استلا مک‌کارتنی-قسمت دوم/ معرفی برندهای مهم دنیای فشن در سرویس مد

استلا مک‌کارتنی-قسمت دوم/ معرفی برندهای مهم دنیای فشن در سرویس مد


در ادامه تصاویری از کلکسیون بچه گانه استلا مک کارتنی را برای شما به نمایش می گذاریم. یک کلکسیون جذاب و شیرین و متفاوت از خانم طراح که خودش چهار فرزند دارد:

استلا مک‌کارتنی-قسمت دوم/ معرفی برندهای مهم دنیای فشن در سرویس مد

استلا مک‌کارتنی-قسمت دوم/ معرفی برندهای مهم دنیای فشن در سرویس مد

استلا مک‌کارتنی-قسمت دوم/ معرفی برندهای مهم دنیای فشن در سرویس مد

استلا مک‌کارتنی-قسمت دوم/ معرفی برندهای مهم دنیای فشن در سرویس مد

کافه مد تهرانسر(پاساژ الهام)

کافه مد تهرانسر محلی است برای نمایش جدیدترین و برترین برندها و مدل لباس روز دنیا برای شما که همیشه بدنبال بهترین ها هستید 

* نمایندگی پوشاک 95   

* نمایندگی جورابان 

*نمایندگی پوشاک گلسار 

آدرس:تهرانسر-میدان کمال الملک-پاساژ الهام-طبفه منفی یک-پلاک 21 تلفن:44572638 

شیک پوشی بدون کراوات و پاییون

کافه سینما - یاسمن رضایی: با راهنمای مصور شیک پوشی ما همراه شوید و ست های مردانه شیک و برازنده را بشناسید.

امروزه بسیاری از قوانین قدیم دنیای مد متحول شده و همزمان با پیشرفت تکنولوژی و فرهنگ راحتی، مدهایی با هدف سادگی در عین برازندگی خلق شده اند.نگاهی به برخی از مهم ترین اصول شیک پوشی آقایان در دنیای امروز انداخته ایم و ست هایی زیبا و شکیل که در عین برازندگی، دست و پا گیر نیستند را برای شما به نمایش می گذاریم.

تیپ رسمی بدون کراوات و پاپیون

شاید سی سال پیش، کسی فکرش را نمی کرد ست های رسمی مردان، بدون کراوات و پاپیون مورد قبول قرار گیرد. اما امروزه ست های رسمی روز به روز به سمت ساده تر شدن و راحت تر شدن پیش می روند و بسیاری از فعالان دنیای مد، ست هایی برای مردان امروزی طراحی می کنند که هم شیک باشد و هم آزادی خواهی مردان امروز را ارضا کند. ست های کت و شلوار های با دوخت های مختلف، از قالب های گشاد گرفته تا قالب های اسلیم فیت( تنگ و قالب تن)، با پیراهن های مختلف و بدون نیاز به استفاده از کراوات و پاپیون طراحی شده اند.

همان طور که در تصویر زیر می بینید، کت و شلوارهایی در طیف خاکستری- دودی- قهوه ای انتخاب مناسبی برای مردانی است که می خواهند تیپ های روزمره شان در محل کار و ملاقات با دوستان، برازنده و در عین حال راحت باشد. این طیف رنگی به دلیل خنثی بودن، قابلیت بالایی در ست شدن دارد. شما می توانید یک کت و شلوار خاکستری را با پیراهن ساده سفید بر تن کنید و مثل یک مرد کلاسیک شیک پوش به نظر برسید، یا می توانید آن را با پیراهن های ساده رنگی، به تن کرده و عنصر شادابی را به تیپیتان اضافه کنید. رنگ های سبز، آبی، صورتی و لیمویی، ست های خوبی برای کت و شلوارهای قهوه ای و خاکستری به شمار می رود.

شیک پوشی، برای آقایانی که می خواهند بدون بستن کراوات و پاییون، باز تیپ رسمی جذابی داشته باشند

سورمه ای، رنگ شیک پوشان

اگر به کلکسیون های برند های برتر مردانه در دنیای مد نگاه کنید، یا به لباس سران کشورها و مقامات بلند پایه و مردان بزرگ و خوش پوش توجه کنید، متوجه می شوید که بسیاری از این مردان خوش پوش، از کت و شلوارهایی با رنگ سورمه و آبی تیره استفاده می کنند. یک شوخی قدیمی در فعالان مد وجود دارد که می گوید روسای جمهور فرانسه و ایتالیا( که از موفق ترین کشورها در صنعت مد به شمار می روند) همیشه سورمه ای به تن می کنند! پس اگر می خواهید شیک باشید، یادتان باشد که برای یک دست کت و شلوار سورمه ای در کمد لباس هایتان جای باز کنید. این کت و شلوار ها همان طور که با یک پیراهن سفید رسمی و کراوات متناسب با آن، می تواند لباس یک رییس جمهور خوش تیپ باشد، با یک تی شرت یقه گرد ساده، می تواند ستی مناسب برای مرد جوانی باشد که می خواهد شیک و برازنده به سر کار یا مهمانی دوستانش برود.

شیک پوشی، برای آقایانی که می خواهند بدون بستن کراوات و پاییون، باز تیپ رسمی جذابی داشته باشند

 

شیک پوشی، برای آقایانی که می خواهند بدون بستن کراوات و پاییون، باز تیپ رسمی جذابی داشته باشند

آنچه که هر مردی باید در کمد لباسش داشته باشد: یک تک کت( بلیزر) ساده و یک پیراهن مردانه سفید

اگر یک تک کت ساده خوش دوخت، در طیف سورمه ای و خاکستری داشته باشید که به قالب تنتان می آید، در واقع چندین دست لباس دارید! این تک کت را می توانید با پیراهن های ساده مردانه، پیراهن های طرح دار و حتی جلیقه و شال و..بیاراید و هر بار ظاهری متفاوت داشته باشید. یک دست پیراهن سفید مردانه هم از واجبات کمد لباس آقایان خوش پوش است زیرا یک پیراهن سفید ساده آهار زده شده، با هر لباسی ست می شود و ظاهری شکیل و آراسته به شما می دهد.

شیک پوشی، برای آقایانی که می خواهند بدون بستن کراوات و پاییون، باز تیپ رسمی جذابی داشته باشند

شیک پوشی، برای آقایانی که می خواهند بدون بستن کراوات و پاییون، باز تیپ رسمی جذابی داشته باشند

شیک پوشی، برای آقایانی که می خواهند بدون بستن کراوات و پاییون، باز تیپ رسمی جذابی داشته باشند

تی شرت و کت و شلوار، یک ست اسپرت و جذاب برای مردان امروزی

شاید پوشیدن پیراهن های مردانه یقه دار و آستین بلند در آب و هوای گرم، خیلی راحت نباشد. نگران نباشید، طراحانی چون جورجیو آرمانی به فکر راحتی شما بوده اند و برای این منظور ست هایی خلق کرده اند که در گرمای هوا هم در عین آسایش، برازنده هم باشید. تی شرت های ساده یقه گرد و یقه هفت و ترکیبش با کت و شلوارهای قالب اسلیم فیت و اسپرت، انتخاب مناسبی برای مردانی است که تیپ اسپرت را می پسندند.

شیک پوشی، برای آقایانی که می خواهند بدون بستن کراوات و پاییون، باز تیپ رسمی جذابی داشته باشند



همان طور که گفته ایم، امسال سال طرح های راه راه است. از کت و شلوار با راه های باریک و پهن گرفته تا تی شرت های راه راه و ملوانی، از طرح های محبوب و پرفروش سال ۲۰۱۵ است که انتخاب مناسبی برای مردان جوان و آقایان اهل مد به شمار می رود.

شیک پوشی، برای آقایانی که می خواهند بدون بستن کراوات و پاییون، باز تیپ رسمی جذابی داشته باشند

شیک پوشی، برای آقایانی که می خواهند بدون بستن کراوات و پاییون، باز تیپ رسمی جذابی داشته باشند

مد برتر امسال: کت و شلوار و کفش های اسپرت

چند سالی است که بسیاری از طراحان جوان، خصوصا طراحان نیویورکی به استفاده از کفش های اسپرت در فشن شوهای خود، حتی در عالم مد برتر، علاقه نشان داده اند. در سالی که گذشت، کارل لگرفید، از بزرگترین دیزاینرهای جهان که دیزاینر ارشد برند لوکس شنل است، از ست کردن کت و شلوار مردانه و کفش اسپرت هم گذشت و در نمایش مد زنانه خود، کت و دامن هایش را با کفش های اسپرت شنل همراه کرد تا موجی از تحسین را در سراسر دنیا برانگیزد. او با این کار اعلام کرد که به نظرش زنان باید در عین زیبایی، راحت باشند و برای همین، لازم نیست همیشه برای شیک بودن کفش های مجلسی و پاشنه بلند به پا کنند.

امسال بسیاری از برندهای مطرح مردانه، کت و شلوارهای دوخت اسلیم خود را با کفش های راحتی اسپرت و عموما سفید رنگ ست کرده اند. شاید این ست کمی برای شما نامانوس به نظر برسد، اما به سرعت دارد به مد محبوب مردان جوان در تمام دنیا تبدیل می شود. اگر کفش سفید را دوست ندارید، می توانید کت و شلوارتان را با یک کفش راحتی کالج یا حتی یک نیم چکمه اسپرت ست کنید. یادتان باشد، کفش های مجلسی ورنی و طرح دار معمولا برای مجالس شبانه و رسمی استفاده می شوند و استفاده شان در طول روز خیلی زیبا به نظر نمی رسد.

شیک پوشی، برای آقایانی که می خواهند بدون بستن کراوات و پاییون، باز تیپ رسمی جذابی داشته باشند

آنچه که شما را از دیگران متفاوت می کند: جزییات لباس، از پوشت و شال گرفته تا جوراب

برای متفاوت بودن همیشه لازم نیست، لباس های گرانبها و طرح دار به تن کنید. گاهی با کمی سلیقه می توانید، ستی زیبا و متفاوت خلق کنید. ست کردن جورابی که علاوه بر ست کلی لباس شما، با شلوار و کفش هایتان هماهنگی داشته باشد، استفاده از پوشت تزیینی در جیب روی کت و استفاده به جا از شال می تواند از شما یک مرد شیک پوش بسازد.

شیک پوشی، برای آقایانی که می خواهند بدون بستن کراوات و پاییون، باز تیپ رسمی جذابی داشته باشند

شیک پوشی، برای آقایانی که می خواهند بدون بستن کراوات و پاییون، باز تیپ رسمی جذابی داشته باشند

شیک پوشی، برای آقایانی که می خواهند بدون بستن کراوات و پاییون، باز تیپ رسمی جذابی داشته باشند

شیک پوشی، برای آقایانی که می خواهند بدون بستن کراوات و پاییون، باز تیپ رسمی جذابی داشته باشند

 هارمونی رنگ ها، رمز موفقیت یک ست زیبا و برازنده

درست است که امروزه بسیاری از قوانین دنیای مد شکسته شده اند و بسیاری با هنرمندی هرچه تمام رنگ ها و طرح ها و بافت های مختلف را باهم ترکیب می کنند، اما ایت ترکیب نیازمند دانش، سلیقه و تجربه بالایی است. پس از اگر در دنیای مد مبتدی هستید، یادتان باشد که رعایت هارمونی رنگ ها و بافت های پارچه، هیچ وقت اشتباه از آب در نمی آید. گاهی هم می توانید یک رنگ بلد( جیغ و پررنگ)  در حد یک شال یا پوشت،به ست لباستان اضافه کنید تا از یکدستی خارج شوید.

شیک پوشی، برای آقایانی که می خواهند بدون بستن کراوات و پاییون، باز تیپ رسمی جذابی داشته باشند

شیک پوشی، برای آقایانی که می خواهند بدون بستن کراوات و پاییون، باز تیپ رسمی جذابی داشته باشند

شیک پوشی، برای آقایانی که می خواهند بدون بستن کراوات و پاییون، باز تیپ رسمی جذابی داشته باشند

از موهبت های دنیای مد در سال ۲۰۱۵: می توان جین پوشید و همچنان شیک و برازنده هم بود.

از آن سال های که فقط شلوار جین مخصوص هیپی ها و هنرمندان بود سال ها می گذرد. حالا جین، به یکی از اصلی ترین لباس ها در سراسر جهان مبدل شده است و به خاطر راحتی و کارایی بالا و قیمت مناسبش در هر قشری، از پیر و جوان و زن و مرد، طرفداران زیادی دارد. امروزه بسیاری از طراحان برتر دنیای مد، حتی آنان که در قسمت لوکس فشن فعالیت می کنند هم از جین در برند های خود استفاده می کنند. پس اگر می خواهید شیک باشید، لازم نیست که حتما کت و شلوار پارچه ای بپوشید. خصوصا سال ۲۰۱۵ که مد جین، دوباره پس از سال ها به سطح اول دنیای مد رسیده است. می توانید شلوار جین خود را با یک کت اسپرت مناسب ست کنید و یا پیراهن جین خود را با کت و شلوار مناسبش، ست کنید. یک مد راحت و ساده و برازنده برای همه سنین.

شیک پوشی، برای آقایانی که می خواهند بدون بستن کراوات و پاییون، باز تیپ رسمی جذابی داشته باشند

شیک پوشی، برای آقایانی که می خواهند بدون بستن کراوات و پاییون، باز تیپ رسمی جذابی داشته باشند

معرفی برند «بربری»؛ کیف های زنانه و مردانه

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: بربری «Burberry» شرکت کالای لوکس و خانه مد بریتانیایی است که در زمینه طراحی، تولید و توزیع پوشاک، لوازم آرایشی، عینک‌های آفتابی، لوازم جانبی، عطر و ترکیبات معطر فعالیت می‌کند.

این شرکت در سال ۱۸۵۶ توسط توماس بربری، در حالی که تنها 21 سال داشت، در شهر باسینگستوک انگلستان تاسیس شد و در حال حاضر علاوه بر طراحی و تولید کالا، مالک شبکه‌ای از ۴۹۷ بوتیک و شعبه فروش در ۵۰ کشور جهان است.
معرفی برند «بربری»، کیف های زنانه و مردانه
بربری اولین جایزه ویژه سلطنتی را در سال 1955 از ملکه الیزابت و دومی را در سال 1989 از شاهزاده ولز دریافت کرد. در سال ۲۰۱۳ نیز از سوی اینتربرند در رتبه ۷۷ از با ارزش‌ترین نام‌های تجاری جهان شناخته شد.
بربری در حالی که همچنان میراث کهنه انگلیسی خود را حفظ کرده، با سالن‌های مد و شیوه جدید و مدرن زندگی ارتباط یافته و با موفقیت توانست مسیر بازارهای بالاتر را در پیش بگیرد و به یک نام تجملی تبدیل شود.
لوگوی آن نیز که شهرتی جهانی دارد، تصویر یک شوالیه را نشان می ‌دهد که طبق تعریف توماس، القا کننده حرکت و پیشرفت به سمت جلو و در پیش گرفتن یک فعالیت توسعه مدار و رو به ترقی است.

معرفی برند «بربری»، کیف های زنانه و مردانه
این برند محصولات خود را در سه گروه زنانه، مردانه و کودکانه وارد بازار می کند.
تولیدات زنانه آن شامل لباس، کفش، کیف، اکسسوری، عطر و لوازم آرایش، تولیدات مردانه آن شامل لباس، کیف، کفش، اکسسوری، عطر و بخش کودکانه نیز شامل محصولاتی برای کودکان زیر 3 سال و کودکان بین 4 تا 14 ساله است.
در این بخش می خواهیم نگاهی بیاندازیم به مجموعه کیف های زنانه و مردانه بربری که خود بر اساس نوع دسته و بند آنها به بخش های کوچک تر طبقه بندی می شوند. ما در اینجا انواع مختلفی از آنها را به همراه قیمت برایتان آورده ایم تا با محصولات زیبای این برند لوکس بیشتر آشنا شوید.
Prorsum bags
طراحی این کیف های ریش دار در لندن و ساخت آن در ایتالیا صورت گرفته است.

معرفی برند «بربری»، کیف های زنانه و مردانه
2795 دلار

معرفی برند «بربری»، کیف های زنانه و مردانه
2995  دلار

معرفی برند «بربری»، کیف های زنانه و مردانه
2150 دلار


Tote bags
این کیف های چرم ساخت ایتالیا و طراحی آن الهام گرفته از کلکسیون قدیمی باربری است.

معرفی برند «بربری»، کیف های زنانه و مردانه
1295  دلار

معرفی برند «بربری»، کیف های زنانه و مردانه
5. 1295 دلار

معرفی برند «بربری»، کیف های زنانه و مردانه
2795 دلار


Shoulder bags
این مدل کیف های رو دوشی یک کیف پول در داخل خود دارند.

معرفی برند «بربری»، کیف های زنانه و مردانه
1595 دلار

معرفی برند «بربری»، کیف های زنانه و مردانه
795 دلار

معرفی برند «بربری»، کیف های زنانه و مردانه
1795 دلار


Bowling bags
این مدل کیف ساخت ایتالیا در سایزهای کوچک تر و رنگ های متضاد به بازار آماده است.

معرفی برند «بربری»، کیف های زنانه و مردانه
 2495 دلار

معرفی برند «بربری»، کیف های زنانه و مردانه
2995 دلار

معرفی برند «بربری»، کیف های زنانه و مردانه
1595 دلار


Clutches and crossbody bags
این کیف های بی دسته چرمی را می توانید با بندهای زنجیری آن نیز استفاده کنید. 

معرفی برند «بربری»، کیف های زنانه و مردانه
 995 دلار
معرفی برند «بربری»، کیف های زنانه و مردانه
995 دلار
معرفی برند «بربری»، کیف های زنانه و مردانه
795 دلار


کیف های مردانه
LUGGAGE bags
این ساک های تمام چرم را می توانید هم به دست بگیرید و هم به کمک بندش از شانه آویزان کنید.

معرفی برند «بربری»، کیف های زنانه و مردانه
3095 دلار

معرفی برند «بربری»، کیف های زنانه و مردانه
1150 دلار


BRIEFCASES bags
 این مدل کیف دسته دار بسیار جمع و جور و جادار است. حتی می توانید از بند بلند آن برای آویزان کردنش از شانه هایتان کمک بگیرید.

معرفی برند «بربری»، کیف های زنانه و مردانه
1995 دلار

معرفی برند «بربری»، کیف های زنانه و مردانه
1150 دلار

BACKPACKS bags
این کوله پشتی ها با داشتن جیب های داخلی و خارجی نه تنها زیبا بلکه جادار هم هستند.

معرفی برند «بربری»، کیف های زنانه و مردانه
1495 دلار
معرفی برند «بربری»، کیف های زنانه و مردانه
995 دلار


MESSENGER bags
این مدل کیف با دو جیب در جلو برای محل کار یا دانشگاه مناسب است. شما می توانید بند آن را با توجه به قدتان تنظیم می کنید.

معرفی برند «بربری»، کیف های زنانه و مردانه
995 دلار

معرفی برند «بربری»، کیف های زنانه و مردانه
1395 دلار


CROSSBODY
طراحی این کیف بنددار که یک جیب در داخل نیز دارد، بی نظیر است.

معرفی برند «بربری»، کیف های زنانه و مردانه
725 دلار
معرفی برند «بربری»، کیف های زنانه و مردانه
1295 دلار

ستاره ها در هفته مد نیویورک چه پوشیدند؟

برترین ها: هفته مد نیویورک که با عنوان هفته مد مرسدس بنز نیز شناخته می‌شود، یک رخداد نیمه سالانه در شهر نیویورک است که هر سال در ماه فوریه برای مد بهاره/تابستانه و در سپتامبر برای مد پاییزه/زمستانه برگزار می‌شود. این رخداد در کنار هفته مد لندن، هفته مد میلان و هفته مد پاریس به عنوان چهار رویداد مهم دنیای مد محسوب می‌شوند. تصاویری از ستاره های هالیوود را که در این مراسم شرکت کرده اند برایتان آورده ایم.

1. بلا تورن و کایلی جنر
ستاره ها در هفته مد نیویورک


2. پاریس و نیکی هیلتون
ستاره ها در هفته مد نیویورک


3. جسیکا آلبا
ستاره ها در هفته مد نیویورک


4. میشل رودریگز
ستاره ها در هفته مد نیویورک


5. جنیفر هادسون و کرنان شیپکا
ستاره ها در هفته مد نیویورک


6. پنه‌لوپه کروز
ستاره ها در هفته مد نیویورک


7. ریتا اورا
ستاره ها در هفته مد نیویورک

8. جسیکا آلبا
ستاره ها در هفته مد نیویورک


9. دیوید و بروکلین بکهام
ستاره ها در هفته مد نیویورک


10. لوئیز همیلتون و کانیه وستپ
ستاره ها در هفته مد نیویورک


11. لیدی گاگا و مری جی. بلایژ
ستاره ها در هفته مد نیویورک


12. بلا تورن
ستاره ها در هفته مد نیویورک


13. استیون تایلر  و اوما تورمن
ستاره ها در هفته مد نیویورک


14. آماندا سیفرید
ستاره ها در هفته مد نیویورک


15. مارگو رابی
ستاره ها در هفته مد نیویورک


16. نیکی میناژ، دبی هری
ستاره ها در هفته مد نیویورک


17. جولیا رابرتس و پدرو آلمودوار
ستاره ها در هفته مد نیویورک


18. ریحانا
ستاره ها در هفته مد نیویورک


19. کانیه وست و کیم کارداشیان
ستاره ها در هفته مد نیویورک


20. ویز خلیفا
ستاره ها در هفته مد نیویورک

کلکسیون جواهرات کیت وینسلت، دختر تایتانیک

برترین ها: همچون روال قبل سرویس چهره‌های برترین‌ها، گشتی می‌زنیم در کلکسیون طلا و جواهرات یکی دیگر از سلبریتی های دنیای هنر هفتم. گفتار امروز را اختصاص داده‌ایم به کلکسیون طلا و جواهرات خانم کیت وینسلت، هنرپیشه سرشناس انگلیسی. با ما همراه باشید.

 کلکسیون جواهرات کیت وینسلت، دختر تایتانیک
(گوشواره‌های مرصع خوشه ای و بلند، از علاقمندی های جواهراتی خانم وینسلت است)

کیت وینسلت را هنوز خیلی‌ها با فیلم تایتانیک به یاد دارند. کیت الیزابت وینسلت (Kate Elizabeth Winslet) (زادهٔ ۵ اکتبر ۱۹۷۵، برکشیر) بازیگر و خواننده اهل انگلستان و برنده جایزه اسکار، جایزه امی، سه جایزه گلدن گلوب و جایزه گرمی است. او جوان‌ترین فردی به شمار می‌رود که شش بار نامزد جایزه اسکار و یکی از معدود بازیگران زنی هست که موفق به دریافت سه جایزه از چهار جایزه مهم جوایز سرگرمی آمریکا (که شامل یک جایزه امی، یک جایزه اسکار و یک جایزه گرمی می‌شود) شده است.

 کلکسیون جواهرات کیت وینسلت، دختر تایتانیک
(کیت وینسلت و گوشواره و گردن بندی از جنس طلا و سنگ‌های قیمتی در تایتانیک)

او از کودکی به یادگیری نمایش‌پردازی پرداخت و در سال ۱۹۹۱ کار خود را در تلویزیون بریتانیا آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی بلند که وینسلت در آن ایفای نقش کرد موجودات آسمانی (۱۹۹۴) بود که برای بازی در این فیلم مورد توجه و ستایش بسیاری قرار گرفت. او همین‌طور برای بازی در نقش مکمل در فیلم عقل و احساس (۱۹۹۵) مورد توجه بسیار قرار گرفت تا اینکه با بازی در فیلم تایتانیک به هنرپیشه‌ای با شهرت جهانی تبدیل شد؛ تایتانیک در آن زمان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما شد.

کلکسیون جواهرات کیت وینسلت، دختر تایتانیک
(تصویری از نوع پوشش خانم وینسلت در صحنه ای از فیلم تایتانیک)

جریان انتخاب کیت وینسلت به عنوان نقش Rose در این فیلم نیز در جای خود جالب توجه هست. در سپتامبر ۱۹۹۶، کیت وینسلت شروع به نقش آفرینی در کنار لئوناردو دی کاپریو در فیلم تایتانیک، به کارگردانی جیمز کامرون کرد. در ابتدا نیکول کیدمن، مدونا، جودی فاستر، کامرون دیاز، گوئینت پالترو، کلیر دینز و گابریله انور کسانی بودند که برای این نقش در نظر گرفته شده بودند؛ ولی وقتی آن‌ها این نقش را نپذیرفتند، وینسلت به سختی برای گرفتن این نقش مبارزه کرد. او هر روز از انگلستان به جیمز کامرون نامه می‌نوشت و بالاخره به لطف مدیر برنامه‌های خود هیلدا کووالی، کامرون از او برای شرکت در تست‌های اولیه دعوت نمود و در نهایت موفق شد.

خانم کیت، علاوه وافری به گردن بندهای مرصع الماس و گوشواره‌های ظریف کاری شده با سنگ‌های قیمتی دارد و برای همین، بعضاً سفیر تبلیغاتی برخی از برندهای مطرح جواهرات انگلیسی و آمریکایی نیز معرفی شده است.

کلکسیون جواهرات کیت وینسلت، دختر تایتانیک
(گردن بند الماس خانم وینسلت که یکی از گران‌ترین جواهراتی بود که در مراسم اسکار 2015 استفاده شد)

 کلکسیون جواهرات کیت وینسلت، دختر تایتانیک
(گوشواره الماس طرح خوشه ای شیک خانم وینسلت با برند کارتیه Replica Jewelry*)

کلکسیون جواهرات کیت وینسلت، دختر تایتانیک
(گوشواره کیت وینسلت در مراسم افتتاحیه فیلم ونیز 2011)

 کلکسیون جواهرات کیت وینسلت، دختر تایتانیک
(کیت وینسلت با گوشواره نقره بلند ست شده با لباس قرمز رنگ طرح دوزی شده با برند De Beers jewelry.)

 کلکسیون جواهرات کیت وینسلت، دختر تایتانیک
(کیت وینسلت با گوشواره ای از جنس نقره و زمرد – طرح لباس مشکی: jenny packham)

 کلکسیون جواهرات کیت وینسلت، دختر تایتانیک
(گوشواره بلند جنس الماس)

دیوید موریس، یکی از برندهای مورد علاقه وینسلت هست که صفحه اختصاصی در پرتال این جواهرسازی به خود اختصاص داده است. این پرتال در نشانی http://www.davidmorris.com/kate-winslet قابل مشاهده می‌باشد.
 
کلکسیون جواهرات کیت وینسلت، دختر تایتانیک
(وینسلت و سفیر تبلیغاتی جواهرات دیوید موریس لندن)

گفتنی است، کیت وینسلت تا کنون سه بار ازدواج کرده است که همسران قبلی ایشان عبارت‌اند از:

(Ned Rocknroll (m. 2012), Sam Mendes (m. 2003–2010), Jim Threapleton (m. 1998–2001

ایشان در توییتر و اینستاگرام، صفحه شخصی رسمی ندارد.

با کلکسیون جواهرات سلبریتی ها، در طول هفته با سرویس چهره‌های برترین‌ها، همراه ما باشید.

در هفته مد لندن چه گذشت؟

برترین ها: هفته مد لندن یکی از فشن ‌شوهای بین‌المللی است که سالانه دو بار در ماه‌های فوریه و سپتامبر در لندن برگزار می‌شود. این فشن‌شو پس از هفته مد نیویورک، هفته مد میلان و هفته مد پاریس بزرگترین رویداد در زمینه مد و فشن در دنیا به شمار می‌رود. کلکسیون هایی که در این هفته به نمایش گذاشته می شود توسط طراحان برجسته طراحی شده اند که در این  ما در اینجا برخی از بهترین مدل های کیف، کفش و اکسسوری های آن را برایتان آورده ایم.

در هفته مد لندن چه گذشت؟

در هفته مد لندن چه گذشت؟

در هفته مد لندن چه گذشت؟

در هفته مد لندن چه گذشت؟

در هفته مد لندن چه گذشت؟

در هفته مد لندن چه گذشت؟

در هفته مد لندن چه گذشت؟

در هفته مد لندن چه گذشت؟

در هفته مد لندن چه گذشت؟

در هفته مد لندن چه گذشت؟

در هفته مد لندن چه گذشت؟

در هفته مد لندن چه گذشت؟

در هفته مد لندن چه گذشت؟

در هفته مد لندن چه گذشت؟

در هفته مد لندن چه گذشت؟

در هفته مد لندن چه گذشت؟

در هفته مد لندن چه گذشت؟

در هفته مد لندن چه گذشت؟

در هفته مد لندن چه گذشت؟

کلکسیون لباس های پاییز 2015؛ برند «کوچ»

برترین ها: کوچ «coach»برندی لوکس در زمینه فشن است که به تولید اکسسوری، کیف و کفش چرم، ساعت، دستکش، عینک، عطر و غیره برای مردان و زنان می پردازد. این شرکت در سال 1941 در منهتن تنها با حضور 6 کارگر که به صورت دستی کیف های چرمی می دوختند، تاسیس شد.

این برند لوکس به خاطر نوآوری و کیفیت بالای کالاهای خود به شهرت جهانی رسید و در حال حاضر در 5 کشور (حدود 1000 فروشگاه) شعبه دارد.
معرفی برند «کوچ»، مجموعه لباس های پاییزه 2015
اما این برند چه تفاوت هایی با برندهای دیگر دارد؟
 این برند به دلیل طراحی متفاوت خود از دیگر برندها متمایز شده است. کوچ نه تنها به سبک بلکه به کارایی کالاهای خود نیز اهمیت بسیار می دهد.
مدیران این برند به مصرف کنندگان خود اهمیت زیادی می دهند، حرف ها، ایده ها و انتقادهایشان را می شنوند و از آنها برای پیشرفت کار خود کمک می گیرند. به گفته آنها: «سلیقه مردم، سلیقه ما است و ما موفقیت خود را مدیون آنها هستیم.» 
معرفی برند «کوچ»، مجموعه لباس های پاییزه 2015
از میان محصولات لوکس این شرکت، این بار به سراغ جدیدترین محصولات پاییز و زمستانی این برند برای خانم ها رفته ایم. اگر می خواهید با تغییر فصل، ظاهر خود را با سبک یکی از بهترین برندهای مد در جهان تطبیق دهید، از مدل هایی که در اینجا برایتان آورده ایم، الگو بگیرید.

1. Rip and Repair Duffle Coat

معرفی برند «کوچ»، مجموعه لباس های پاییزه 2015
طراحی این کت پشمی، که به تعداد محدودی در آلمان تولید شده، از طراحی دستکش هایی که سالها قبل توسط این شرکت به بازار آمده، گرفته شده است. بنابراین این برند بار دیگر محصولات تمام پشم خود را روانه بازار کرد. تکه دوزی های چرمی روی آن نیز بر جذابیت اش افزوده است.
1495 دلار


2. Kenna Bootie

معرفی برند «کوچ»، مجموعه لباس های پاییزه 2015
این مدل نیم بوت، سبک کلاسیک را با سبک اسپورت ترکیب کرده است. بند ضربدری روی آن نیز نشان دهنده  طراحی خاص کوچ است.
395 دلار


3. Sheepskin Sleeve Jacket

معرفی برند «کوچ»، مجموعه لباس های پاییزه 2015
چرم ایتالیایی این کاپشن در کنار آستین های پشمی آن در دو رنگ متضاد، زیبایی خاصی به آن بخشیده است.
1795 دلار


4. Sheepskin Duffle Coat

معرفی برند «کوچ»، مجموعه لباس های پاییزه 2015
این مدل کاپشن در طول جنگ جهانی اول توسط نیروهای دریایی بریتانیایی مورد استفاده قرار می گرفت. طراحان برای زیباتر کردن مدل این کاپشن، از چرم ایتالیایی برای تکه دوزی روی آن بهره گرفتند. این محصول به تعداد محدودی تولید شده است.
1995 دلار


5. Eliza Boot

معرفی برند «کوچ»، مجموعه لباس های پاییزه 2015
لایه برآمده این کفش ظاهر چشمگیری به آن داده است. شما می توانید آن را هم در مراسم رسمی و هم غیر رسمی به پا کنید.
595 دلار


6. Embellished Racer Jacket

معرفی برند «کوچ»، مجموعه لباس های پاییزه 2015
این کت تمام چرم که در ایتالیا تولید شده است ظاهر شما را جذاب تر از قبل خواهد ساخت. شما می توانید استیکرهای اموجی خود را نیز به آن بیافزایید تا بیشتر به چشم آیید.
1995 دلار


7. Pieced Sheepskin Coat

معرفی برند «کوچ»، مجموعه لباس های پاییزه 2015
این پالتو خزدار به تعداد محدودی در ایتالیا تولید شده است. خزهای مثلث شکل آن با دست به هم وصل شده و تضاد رنگی زیبایی را ایجاد کرده اند.
2495 دلار


8. Moto Boot

معرفی برند «کوچ»، مجموعه لباس های پاییزه 2015
برای ساخت این مدل کفش دست ساز، بهترین چرم ها مورد استفاده قرار گرفته و با الهام از سبک کفش های دوچرخه سواران طراحی شده است.
595 دلار


9. Biker Sheepskin Coat

معرفی برند «کوچ»، مجموعه لباس های پاییزه 2015
این مدل کت نه تنها لوکس و زیبا است بلکه شما را در روزهای سرد زمستان به خوبی گرم می کند. طراح این کت از مدل های سنتی الگو گرفته است.
2495 دلار


10. Boy's Biker Jacket

معرفی برند «کوچ»، مجموعه لباس های پاییزه 2015
طراحی این کت چرم با حاشیه های مخملی خود در ایتالیا انجام شده است. شما می توانید یقه آن را به کت بچسبانید یا حتی آن را بالا بیاورید تا بیشتر به چشم آید.
1795 دلار


11. Eddison Boot

معرفی برند «کوچ»، مجموعه لباس های پاییزه 2015
این بوت کلاسیک با سبک منحصر بفرد خود از چرم گوساله تهیه شده است و پاهای شما را در روزهای سرد سال گرم نگه می دارد.
375 دلار

کلکسیون جواهرات میشل تراختنبرگ

برترین ها: سلسله مطالب مروری بر کلکسیون طلا و جواهرات سلبریتی های دنیای ورزش و هنر، یکی از مطالب ثابت سرویس چهره‌های پرتال برترین‌ها می‌باشد که امروز، به سراغ میشل تراختنبرگ، هنرپیشه فعال مجموعه‌های تلویزیونی رفته هست. با ما همراه باشید.

 کلکسیون جواهرات میشل تراختنبرگ

مجموعه‌های تلویزیونی، همواره سکوی پرش برای هنرپیشه‌ها در سراسر دنیا هستند و این موضوع، برای میشل تراختنبرگ سی ساله نیز صادق است. میشل تراختنبرگ (Michelle Christine Trachtenberg؛ زاده ۱۱ اکتبر ۱۹۸۵) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به بافی قاتل خون‌آشام‌ها، دوباره ۱۷، سفر به اروپا، امشب منو ببر خونه اشاره کرد. نقش وی به عنوان Georgina Sparks در مجموعه تلویزیونی Gossip Girl (دخترشایعه ساز) از سال 2008 میلادی تا 2012، سبب شهرت وافر خانم تراختنبرگ گردید.

 کلکسیون جواهرات میشل تراختنبرگ

خیلی‌ها خانم تراختنبرگ را در فیلم دختر شایعه ساز به یاد دارند. دختر شایعه ساز (Gossip Girl) درام نوجوان آمریکایی بر اساس سری کتابی با همین نام نوشته شده توسط سسیلی فون زیگسار است. به هر حال، این بازیگر مشهور مجموعه‌های تلویزیونی همچون بلیک لیولی، عاشق گردن بندهای مرصعه هست که در این گفتار به نمونه‌هایی از آن اشاره می‌کنیم.

کلکسیون جواهرات میشل تراختنبرگ
(میشل تراختنبرگ و گردن بندی فیروه ای یقه ای – جولای 2013- کالیفرنیا)
مراسم First Annual Children Mending Hearts Style Sunday

کلکسیون جواهرات میشل تراختنبرگ
(جدیدترین گوشواره الماس که خانم تراختنبرگ، 31 شهریور برای یک مهمانی استفاده کرد)
ایشان از هشتگ معروف #diamondsareagirlsbestfriend، برای معرفی این جواهر در اینستا استفاده کرد. میشل تراختنبرگ، خانم jemma sands را مشاور جواهرآلات خود معرفی کرد

 کلکسیون جواهرات میشل تراختنبرگ
(میشل تراختنبرگ و دستبند طلایی و حلقه نقره ای با طرح موجی – آوریل 2013- کالیفرنیا)
مراسم Annual Coach Evening

 کلکسیون جواهرات میشل تراختنبرگ
(میشل تراختنبرگ و گردن بندی از برنز با طرح قبیله ای – اکتبر 2012)
در سری ششم مجموعه تلویزیونی Gossip Girl

 کلکسیون جواهرات میشل تراختنبرگ
(میشل تراختنبرگ و گردن بندی با طرح جذاب از طلا)
در سری ششم مجموعه تلویزیونی Gossip Girl

کلکسیون جواهرات میشل تراختنبرگ 
(میشل تراختنبرگ و گردن بند جالبی با طرح قبیله ای ظریف کاری شده با سنگ‌های قیمتی)
اکتبر 2012- پارک مرکزی منهتن نیویورک- پشت صحنه مجموعه Gossip Girl

 کلکسیون جواهرات میشل تراختنبرگ
(میشل تراختنبرگ خندان با گردن بند نقره ای سیاه – دسامبر 2011)
برند: BaubleBar – مراسم Cinema Society & Piaget screening

 کلکسیون جواهرات میشل تراختنبرگ
(میشل تراختنبرگ با دستبند با سنگ‌های قیمتی ست شده با کیف دستی – فوریه 2011)
مراسم Hollywood Domino Gala presented by Circa and Bing

 کلکسیون جواهرات میشل تراختنبرگ
(میشل تراختنبرگ و گردن بند نقره ای – اکتبر 2010)
مراسم Annual Women in Hollywood Tribute

خانم تراختنبرگ، در شبکه‌های اجتماعی از قبیل توییتر و اینستاگرام فعالیت دارد که در نشانی instagram.com/michelletrachtenberg با 180 هزار فالوور همراه هست. وی صدها تصویر از زندگی خصوصی و پشت صحه فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی که در آن‌ها فعال بوده، در این صفحه منتشر کرده که جالب توجه می‌باشد.
 
کلکسیون جواهرات میشل تراختنبرگ
(صفحه شخصی میشل تراختنبرگ در اینستاگرام)

همواره در طول هفته، با سرویس چهره‌های برترین‌ها همراه ما باشید با مروری بر کلکسیون جواهرات سلبریتی های هالیوود.

برای پاییز موهایمان را چه رنگی کنیم؟

برترین ها: اگر از رنگ موهای خود خسته شده اید و دوست دارید کمی به ظاهرتان تنوع دهید، ما در اینجا مدل های پاییزه زیبایی را برایتان آورده ایم که می توانید با توجه به سلیقه خود انتخاب و موهایتان را رنگ کنید.

1. اگر می خواهید رنگ کل موهایتان را تغییر دهید، این رنگ بسیار مناسب است زیرا در تمام نقاط یکدست است. اگر می خواهید موهای خاکستری خود را بپوشانید، این همان رنگی است که باید انتخاب کنید.

برای پاییز موهایمان را چه رنگی کنیم؟


2. برای این مدل، اول باید زمینه موهایتان را رنگ سپس روی آن را هایلایت کنید. این مدل بسیار طبیعی جلوه می کند. اگر چه می گویند این روش موها را می سوزاند اما اگر آرایشگر شما حرفه ای باشد، هرگز این اتفاق نخواهد افتاد.

برای پاییز موهایمان را چه رنگی کنیم؟


3. برای این مدل کافی است تنها خط مو یا همان دو طرف سرتان را رنگ کنید. این مدل بیانگر ظرافت است و به هایلایت زیادی هم احتیاج ندارد. اگر موهای خوش حالتی دارید، این رنگ مو برازنده شما است.

برای پاییز موهایمان را چه رنگی کنیم؟


4. اگر نمی خواهید هایلایت موهایتان زیاد به چشم آید و همچنان پس از رنگ کردن طبیعی به نظر برسد، تنها بالای گوش و بالای گردن تان را رنگ کنید. در این صورت اگر موهایتان را به حالت دم اسبی ببندید، این رنگ های روشن به چشم می آیند و زیبایی شما را تشدید می کند.

برای پاییز موهایمان را چه رنگی کنیم؟


5. ما هم آخر نفهمیدیم که موهای تیلور سویفت دقیقا چه رنگی است اما برای رسیدن به این رنگ ابتدا از بلوند تیره یا قهوه ای روشن استفاده سپس چند لایه هایلایت به آن اضافه کنید.

برای پاییز موهایمان را چه رنگی کنیم؟

6. لولایت دقیقا برعکس هایلایت است. هنگامی که موی خود را هایلایت می‌کنید، موی شما حداقل دو درجه روشن‌تر از رنگ زمینه می شود در صورتی که برای انجام لولایت باید موهای شما تقریباً دو درجه تیره تر از رنگ زمینه رنگ شود که معمولا از اطراف گردن و لایه های زیرین مو انتخاب می شود، درست مثل موهای کودکانی که زیاد زیر نور آفتاب مانده اند و بالای سرشان روشن تر از باقی قسمت ها شده است.

برای پاییز موهایمان را چه رنگی کنیم؟


7. اگر حوصله رفتن به آرایشگاه را هر چند ماه یک بار برای ترمیم موهایتان ندارید، از آرایشگر خود بخواهید پس از رنگ کردن موهایتان، کمی ریشه های آن را تیره تر کند تا هنگام رشد موهایتان، زیاد به چشم نیاید.

برای پاییز موهایمان را چه رنگی کنیم؟


8. در این مدل مو ریشه موها رنگی متضاد و کاملا متفاوت با کل مو می شود. مدل های رنگین کمانی آن نیز بسیار زیبا و خاص است. اگر می خواهید کاملا از دیگران متفاوت شوید، این مدل را انتخاب کنید.

برای پاییز موهایمان را چه رنگی کنیم؟


9. این مدل مو هیچگاه از مد نمی افتد. به خصوص در تابستان، خانم های بسیاری علاقه دارند موهایشان را در قسمت بالا تیره و هر چه به سمت پایین می آید، روشن تر کنند. این مدل طبیعی است، حتما شما هم کودکان زیادی را دیده اید که به طور طبیعی موهایی این چنینی دارند.

برای پاییز موهایمان را چه رنگی کنیم؟


10. در این مدل مو نیز موهای رنگ شده تا نزدیکی فرق سر می آید اما به آن نمی رسد و بیشتر تمرکز بر پایین موها است.

برای پاییز موهایمان را چه رنگی کنیم؟


11. هایلایت این مدل نسبت به قبلی بیشتر است. از آرایشگرتان بخواهید تا رنگ های کاراملی، مسی و عسلی را با هم مخلوط کند. این رنگ مو تنی طلایی دارد و بسیار دخترانه و جذاب است.

برای پاییز موهایمان را چه رنگی کنیم؟

تابستان داغ بهنوش بختیاری با پاندورا

برترین ها: بهنوش بختیاری این روزها سرگرم افتتاح شعب جدید پاندورا و حضور در مراسم جشن های افتتاحیه می باشد. در شهریور ماه برند چرم پاندورا در راستای توسعه شعب خود در سراسر کشور اقدام به افتتاح سه شعبه دیگر در شهرهای قزوین، شیراز و انزلی نمود.

حضور بهنوش بختیاری در جشن های افتتاحیه شعب در کنار مردم عزیز، لحظاتی پر از انرژی و خاطره به همراه داشت. این مهم به لطف مردم عزیز وحضور گرمشان و استقبال کم نظیرشان رقم خورده است.

تابستان داغ بهنوش بختیاری با پاندورا

افتتاحیه شعبه انزلی

تابستان داغ بهنوش بختیاری با پاندورا
افتتاحیه شعبه قزوین

تابستان داغ بهنوش بختیاری با پاندورا
افتتاحیه شعبه شیراز

انجام امور خیریه در کنار مراسم افتتاحیه فروشگاه های پاندورا و حضور بهنوش بختیاری به عنوان مدیر توسعه برند پاندورا در مراکز خیریه، گام کوچکی در راستای ارتقای فرهنگ حمایت از کودکان بی سرپرست و افراد نیازمند و ایجاد انگیزه مضاعف برای سایر خیرین و مجموعه ها می باشد.

تابستان داغ بهنوش بختیاری با پاندورا
تابستان داغ بهنوش بختیاری با پاندورا

مجموعه چرم پاندورا محصولات پاییزه و زمستانه خود را در زمینه های کیف و کفش زنانه و مردانه، با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و طرح های بروز دنیا، به صورت کاملا بومی و در راستای حمایت از تولید ملی، در داخل ایران تولید نموده و با تنوع بی نظیری در مدل های مختلف عرضه می کند.

تابستان داغ بهنوش بختیاری با پاندورا

تابستان داغ بهنوش بختیاری با پاندورا
تابستان داغ بهنوش بختیاری با پاندورا
تابستان داغ بهنوش بختیاری با پاندورا
تابستان داغ بهنوش بختیاری با پاندورا
تابستان داغ بهنوش بختیاری با پاندورا


شما خانم ها و اقابان محترم با هر سلیقه ای می توانید جهت آشنایی با مدل های جدید پاییزه و زمستانه چرم پاندورا به شعب سراسر کشور و یا صفحه اینستگرام و سایت مجموعه چرم پاندورا به آدرس زیر مراجعه فرمایید. منتظر حضور گرمتان هستیم.


اینستاگرام: instagram.com/pandoraleather
اینستاگرام: instagram.com/pandora.shopping

وب سایت: www.pandora.ir