لباسی که در جنگ جهانی اول، مُد شد

برترین ها: خیلی‌ها دست‌کم یک دست از این لباس را در کمد‌شان دارند. بعضی‌ها دکمه‌هایش را می‌بندند و بعضی دیگر باز می‌گذارند. صحبت از بارانی است که کمتر کسی می‌داند زمانی لباس افسران بریتانیایی بوده و مخصوص آن‌ها طراحی شده است.

لباسی نسبتا بلند، بدون کلاه، آستردار، دو ردیف دکمه با یک کمربند؛ سال‌هاست که بارانی به یکی از لباس‌‌های مرسوم مردان و زنان تبدیل شده و بعضی حتی عقیده دارند که هر کسی باید دست‌کم یک بارانی در کمد لباسش داشته باشد.

کمتر کسی از سرگذشت بارانیTrenchcoat) ) و تاریخچه‌اش‌، قبل از اینکه پایش به دنیای مد باز شود، خبر دارد. بارانی که حالا مددوستان سفت و سخت به آن چسبیده‌اند، زمانی بخش جدایی ناپذیر یونیفرم افسران ارتش بریتانیا بود.

اگر رد آن را دنبال کنید، به اواخر قرن ۱۹ میلادی می‌رسید؛ زمانی که توماس بِربِری، خیاط انگلیسی به همراه شرکت تولید‌کننده لباس Aquascutum با یک تیر دو نشان زدند: طراحی لباسی مقاوم در برابر آب تا افسران ارتش ملکه ویکتوریا در برابر آب و هوای متغیر بریتانیا هم چیزی برای محافظت خود داشته باشند و هم بتوانند به عنوان بخشی از یونفیرم‌شان به تن کنند.

به گزارش برترین ها به نقل از دویچه‌وله، توماس بربری در یک آگهی تبلیغاتی که سال ۱۹۱۲ چاپ شد، توصیف افسری با نام مخفف H.S در مورد این لباس جدید را چاپ کرد: «این بارانی اینقدر راحت است که وقتی از تن درمی‌آورم‌، ناراحت می‌شوم. این لباس بهترین محافظی است که تا به حال در برابر باد، برف و باران داشته‌ام.»

این تعریف و تمجید البته بیراهه و واهی نبود. این پوشش ارتشی که تا سر زانو می‌رسید واقعا تمام ‌چیزی بود که یک افسر آن زمان به آن احتیاج داشت؛ مثلا سرشانه‌هایی که بارانی داشت، بهترین مکان برای نصب مدال و درجه بود. این سرشانه‌ها همچنین مانع از آن می‌شد که بند چرمی که اسلحه در آن جای می‌گرفت، از روی شانه به پایین بلغزد.

حلقه‌های فلزی که روی کمرباند بارانی وجود داشت، هم بسیار به کار می‌آمدند. این حلقه‌ها (اصطلاحا سوراخ‌بان) که روی سوراخ‌های ایجاد شده روی چرم اعمال می‌شدند‌، محل مناسبی برای آویختن نارنجک یا اشیای دیگر بودند.

لباسی که جنگ جهانی اول آن را به شهرت رساند


لقبی که ماندگار شد
بارانی ‌خاکی رنگ برای نخستین بار در جنگ بوئر دوم (۱۸۹۹ تا ۱۹۰۲) بود که به کار گرفته شد؛ لباسی به رنگ استتار که جلب توجه نمی‌کرد. اما این جنگ جهانی اول بود که این لباس را به شهرت رساند. از آنجایی که این بارانی در سنگرهای گودالی سربازان انگلیسی (Trench) بسیار به کار آمد و به آن‌ها خدمت کرد، به سرعت دارای لقب شد.

دل کندن از بارانی برای سربازان انگلیسی پس از پایان جنگ کار ساده‌ای نبود، برای همین آن‌ها این یونیفرم نظامی را با خود به خانه آوردند. اندکی بعد بارانی چنان جای خود را در زندگی روزمره بریتانیا باز کرد که مردم کوچه و خیابان نیز آن را خریده و به تن کردند.

شهرتی فراتر از مرزها
شهرت بارانی از مرزهای بریتانیا فراتر رفت و به مرور در جهان نیز تبدیل به لباسی همه‌پسند شد. در این میان هالیوود هم بارانی را کشف کرد و ستاره‌های مشهور آن زمان با به تن کردن آن بیش از پیش بر طبل شهرتش کوبیدند.

همفری بوگارت در فیلم «شاهین مالت» و بعدها پیتر فالک در نقش ستوان کلمبو، از بارانی لباسی ویژه کارآگاهان ساختند.

بارانی که زمانی لباس نظامیان بود، دنیای مد را به تسخیر خود درآورد و امروزه در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف به فروش می‌رسد. بارانی در حالی همچنان جای خود را به عنوان یکی از پوشش‌های محبوب در سراسر جهان حفظ کرده که اینک کمتر کسی از گذشته پر فراز و نشیب آن خبر دارد.

لباسی که جنگ جهانی اول آن را به شهرت رساند



توماس بربری
در روز 27 آگوست 1835 توماس بربری (Thomas Burberry) در دهکده بروکهام گرین در نزدیکی شهر لندن متولد شد. او در نوجوانی نزد یک پارچه فروش کار می‌کرد و پس از مدتی در سال 1856 خودش در بیسینگ استاک (BasingStoke) همشایر، یک فروشگاه کوچک لباس باز کرد، ولی در ابتدا موفقیت چندانی نداشت.

لباسی که جنگ جهانی اول آن را به شهرت رساند


در سال 1870  او روی فروش لباس‌های بیرون متمرکز شد. توماس به آب و هوای بارانی انگلیس عادت نداشت و پس از مراجعه به دکتر برای دردهای روماتیسمی متوجه شد که دلیل آن پوشیدن بارانی‌های پلاستیکی است؛ بنابراین به فکر افتاد که نوعی بارانی نخی درست کند که علاوه بر محافظت در برابر باران، مانع تنفس پوست بدن نیز نشود؛ بنابراین پارچه مقاوم و جدید «گاباردین» را در سال 1880 ابداع نمود و با این کار به شهرت زیادی رسید.

در سال 1891 شعبه دوم بربری در لندن افتتاح و به عنوان دفتر مرکزی شرکت معرفی شد. خانواده سلطنتی انگلیس و ارتش نیز به این برند علاقه‌مند شده بودند و فرماندهان و سربازان ارتش بریتانیا در جنگ جهانی اول لباس‌های ضدآب بربری مانند بارانی و ترنچ کت (Trench Coat) معروف بربری را به تن می‌کردند. خاندان سلطنتی نیز حکم مخصوص سلطنتی انتصاب را به نشان تایید به توماس بربری داد.

لباسی که جنگ جهانی اول آن را به شهرت رساند

خوش آمدید به کافه مد تهرانسر بدنبال مدل های جدید و بروز می گردید ! کافه مد تهرانسر، محلی است برای نمایش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جدیدترین و برترین برندها و مدل های روز ایران و دنیا با ما باشید...××کلیه حقوق این سایت برای کافه مد تهرانسر محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد××تهرانسر-میدان کمال الملک- نبش خیابان یکم-مجتمع الهام-طبقه ۱- / پلاک ۲۱/ تلفن:۴۴۵۷۲۶۳۸ 

هر هفته  روز های جمعه  مدلهای جدید  

قیمت های مناسب و باورنکردنی؟

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)

برترین ها: در این مطلب سریالی عطرهای خوش‌بو برایتان انتخاب و معرفی کرده ایم. در قسمت اول، عطرهای بسیار گران که بالای 500 هزار تومان قیمت دارند، معرفی کردیم. در این قسمت نیز عطرهایی با قیمت بین 200 تا 500 هزار تومان را معرفی می کنیم.

در شماره های بعدی به معرفی عطرهای خوشبو با قیمت های ارزان تر خواهیم پرداخت.

Jasmin Noir L`Elixir
قیمت: 4,600,000 ریال  

جنسیت: زنانه

نوع عطر:Eau De Perfume

بو: گرم و شیرین

فصل: ماه های سرد سال

مطلب مرتبط:


با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)


رایحه این عطر شیرین از پرتقال، ترنج و فلفل صورتی در نت اولیه تشکیل شده است هر چه زمان می گذرد بوی خوش یاس بیشتر مشهود می شود . این عطر در سال 2012 وارد بازار شده است ، عطری خوشبو با طراحی شیشه منحصر به فرد که از رنگ های مشکی و طلایی تشکیل شده است .


J`adore L`absolu
قیمت: 4,050,000 ریال  

جنسیت: زنانه

نوع: عطر Eau De Perfume

بو: ملایم و شیرین

فصل: چهارفصل

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)


یکی دیگر از بهترین ترکیبات شرکت دیور است. این عطر ملایم و شیرین و تا حدودی گرم است به همین دلیل توصیه می شود در روزهای سرد سال استفاده کنید .همچنین ماندگاری بسیار عالی این عطر در نوع خود جالب توجه است .    


Terre D Hermes Gift Set
حجم: 100 ML

قیمت: 3,950,000 ریال  

جنسیت: مردانه

نوع عطر: Eau De Toilette

بو: ملایم و تلخ

فصل: ماه های سرد سال

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)


یکی از محبوب ترین عطر های مردانه جهان است که بدون شک ارزش های نهفته در آن در دهه های آینده مشخص خواهد شد. فریبندگی، جذابیت و تک بودن این رایحه نسبتا تلخ و خنک مردانه، آنرا برای همیشه محبوب و خاطره انگیز ساخته است.  این عطر توسط طبقات بسیار خاص اجتماع از قبیل جراحان، مهندسان، طلا فروشان و چهره های شناخته شده مصرف می شود. این رایحه لوکس، کامل و هوشمند مردانه آمیزه ای از گریپ فروت، ترنج، پرتقال، ترکیباتی از سنگ چخماق، فلفل صورتی، برگ گل شمعدانی، نعناع هندی، سدر و وتیور است.


Rush
قیمت: 3,700,000 ریال  

جنسیت: زنانه

نوع: عطرEau De Toilette

بو: گرم و شیرین

فصل: ماه های سرد سال

گروه بویایی: رایحه ی میوه ای

مناسب برای استفاده در شب        

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)


عطری تکان دهنده، دلربا، جذب کننده و گرم مخصوص خانم هایی که دوست دارند در دید باشند زیرا این محصول شما را از هر جهتی متمایز می کند. این عطر جذاب و دوست داشتنی در سال 1999 توسط  Michel Almairac  ساخته شد. این عطر در یک بطری به شکل قرمز گرم و مدرن ارائه شده است .

مواد تشکیل دهنده این عطر شامل : یاسمن ، یک جور گل پیازدار، یاس، گل رز محمدی، گشنیز ، وانیل، نعناع هندی و  Vetiver


Aqua Fahrenheit
قیمت 3,250,000 ریال  

جنسیت: مردانه

نوع عطر: Eau De Toilette  

بو: خنک و تلخ

گروه بویایی: رایحه جنگلی و چوب های معطر

فصل: ماه های گرم سال

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)


ترکیب بسیار عالی و جالب و معجزه آسای این محصول خارق العاده و جدید برند کریستین دیور دقیقا فکر و حس شما را به سمت ترکیبی بسیار عجیب و آمیزه ای سحرآمیز از آب و آتش می برد و به جرأت می توان گفت هیچ ترکیبی تا کنون با چنین وصفی دیده نشده است که بتوان دو عنصر حیاتی زمین را بدین گونه در هم ترکیب کند.


Lady Mililione Gift Set
حجم: 80 ML

قیمت: 3,200,000 ریال      

جنسیت: زنانه

نوع عطر: Eau De Perfume

بو: ملایم و شیرین

فصل: ماه های سرد سال

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)


1 میلیون مردانه فروش بسیار خوبی داشت و عطر ماندگار و موفقی شد. کمپانی پاکو برای تولید مدل زنانه همین طرح، لیدی میلیون را با شیشه الماسی شکل طراحی کرد به این دلیل که الماس تنها گزینه ایست که با شمش طلا ( طرح شیشه مردانه ) برابری می کند.

رایحه عطر
در ابتدای تست رایحه ای از گل، شیرین و کمی آبنباتی به مشامتان می رسد. اما کاملا متفاوت با آنچه تصورش را می کنید. عطر این گل بویی گرم و تا حدی تلخ دارد و به نظر من کمی کلاسیک است. رایحه شیرین آن از ترکیب تمشک موجود در عطر می آید که حالتی میوه ای و شیرین به آن می دهد. در کنار تمامی اینها ته مایه بسیار خفیفی از رایحه ای آبنباتی هم به مشام می رسد. در نهایت، لیدی رایحه ای گرم و سنگین دارد.

لیدی میلیون به لحاظ سبک بو، نزدیک به عطرهای Burberry London و Gucci Guilty است. رایحه گل های موجود در آن عطرها با لیدی متفاوت است اما گرما و تلخی گل های آنها بسیار مشابه به هم است.

سن و فصل و مکان استفاده
مناسب 30 سال به بالا. به جهت گرم و سنگین بودن رایحه مناسب فصل زمستان و پاییز است. برای استفاده روزانه طراحی نشده بلکه مناسب استفاده در شب و ملاقات های خاص است .


Bvl Man Extreme
حجم: 100 Ml

قیمت: 3,150,000 ریال  

جنسیت: مردانه

نوع عطر:Eau De Toilette

بو: ملایم و تند

فصل: چهارفصل

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)


مجموعه بولگاری این بار با نسخه اکستریم خود که در سال 2013 طراحی گردید تکمیل شد .این عطر مدرن، معطر، خوشبو با ترکیب گریپ فروت و ترنج شروع می شود، رایحه ای کاریزماتیک از ترکیبی خاص از اسانس های کاکتوس، هل و کهربا بوجود آمده است و خس خس، چوب بالسا رایحه این عطر را بسیار برجسته تر کرده است .


One Million
حجم: 100 ML

قیمت: 3,050,000 ریال  

جنسیت: مردانه

نوع عطر:Eau De Toilette

بو: گرم و شیرین

فصل: ماه های سرد سال

سال تولید : 2008

نام کمپانی: Paco Rabanne

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)


این کمپانی عطر 1 میلیون را به عنوان مخلوطی خنک و احساسی با درخششی پر تلالو برای مردان طراحی کرده است . طراح آن اضافه می کند که همواره در همه تمدن ها طلا به عنوان عنصری فریبنده برای مردم بوده است. در اطراف ما طلا در همه چیز مانند معماری، جواهرات، لباس، لوازم جانبی، مد و . . . با جلوه ای خاص به چشم می خورد. بطری این عطر در طراحی ای هوشمندانه همانند یک شمش طلا، جلوه ای از قدرت، ثروت، تجمل و بقا می باشد. این عطر با استفاده از رایحه های گریپ فروت، پرتقال قرمز، نعناع، گل سرخ، دارچین، ادویه جات ترشی جات، چرم بور، چوب بور، نعناع هندی و کهربا خلق کرده است .    


Flora
قیمت: 3,000,000 ریال  

جنسیت: زنانه

نوع عطر:Eau De Perfume

بو: گرم و شیرین

فصل: ماه های گرم سال         

سال تولید : ابتدای سال 2010    

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)


عطر گل شاهزاده خانم الهام گرفته از گذشته و آینده، کلاسیک، ظریف و نفسانی دارای ترکیبات مرکبات، گل صد تومانی، گل رز مخلوط با فلفل، چوب صندل در بسته بندی زیبا و شش ضلعی.


Uomo
حجم: 100 ML

قیمت: 2,350,000 ریال  

جنسیت: مردانه

نوع عطر: Eau De Toilette

بو: ملایم و تلخ

فصل: چهارفصل

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)


ترکیبی پیچیده از لیمو، ترنج، بنفشه، گل شمعدانی، مریم، مشک، نعناع هندی و چرم. آمو مظهر مردانگی خالص و بی قید و شرط است.

این عطر مناسب مردانی است که اقتدار، صلابت، تسلط و دوست داشته شدن با صفات مردانه آرزوی آنها است.    


Mont Blanc Gift Set
حجم: 100 ML

قیمت: 2,350,000 ریال  

جنسیت: مردانه

نوع عطر: Eau De Toilette

بو: خنک و شیرین

فصل: ماه های گرم سال

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)


عطر فوق العاده  و میوه ای که ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد. در ترکیبات آن رز، شمعدانی، خزه، سیب قرمز، میوه خشک، اسطوخودوس، ترنج و ... به کار رفته است. نت ابتدایی با حالتی تقریباً با طراوت و کم شیرین باز می شود و تلخی و سنگینی رایحه در میانه و انتهای آن بروز می کند.


My Land
حجم: 100 ML

قیمت: 2,250,000 ریال  

جنسیت: مردانه

نوع عطر: Eau De Toilette

بو: ملایم و تلخ

فصل: چهارفصل

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)


My Land از خانه عطر تروساردی عطری است مردانه با بویی متمایل به تلخ که شکوه مردانگی را به رخ مخاطبین خود می کشد.

این محصول ترکیبی است از روایح گیاهی و چوبی است. نت اولیه مشتمل است بر رایحه ترنج و نارنگی و نت میانی ترکیبی است از رایحه دل انگیز بنفشه و اسطوقدوس. در نت پایانی حضور رایحه چرم و چوب خس خس و کشمیر هر شامه مشکل پسندی را نوازش می دهد . این محصول برای استفاده در تمام سال به مردان میانسال به بالا توصیه می شود.   

ایده‌هایی قابل پوشیدن با «لادن حیدری»

هنر آنلاین: "لادن حیدری" فارغ‌ التحصیل رشته گرافیک است. او دوره طراحی لباس را در جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی گذرانده و هم اکنون محصولات خود را با نام "LOO-D" ارائه می‌دهد.

با توجه به تحصیل در رشته گرافیک، چه طور جذب طراحی لباس شدید؟

گرافیک و طراحی لباس خیلی به هم نزدیک هستند و من هم از کودکی به کشیدن لباس علاقه زیادی داشتم. به دلیل علاقه به طراحی لباس فعالیت در این زمینه را آغاز کردم و مدتی در ژورنال لباس لوتوس به عنوان طراح کار کردم. در آن دوره متوجه شدم مردم ما به مانتو اهمیت بیشتری می‌دهند بنابراین کار خود را معطوف به طراحی مانتو کردم. از سال 86 کار طراحی لباس را شروع کردم و اوایل برای تولیدی‌ها کار طراحی انجام می‌دادم اما بعد از آن خودم به طور مستقل به فعالیت پرداختم.

دوره‌های طراحی لباسی که گذراندید چه تاثیری روی کار شما داشت؟


این دوره‌ها خیلی مهم است و گذراندن آنها تاثیر زیادی روی کار طراحی دارد. من اهمیت آن را در تفاوت کارهای خودم قبل و بعد از این کلاس‌ها متوجه شدم. داشتن علم طراحی لباس بسیار مهم است و دید آدم را به این کار عوض می‌کند. طراحی لباس این نیست که شخص فقط با جا‌به‌جا کردن پارچه‌های رنگی یک لباس بدوزد.

ایده‌هایی قابل پوشیدن

کارهای خود را چگونه به مشتری‌ها ارائه می‌کنید؟

قبلا برای تولیدی طراحی می‌کردم و هربار طرح‌هایم را می‌بردم و تعدادی از آنها انتخاب می‌شد تا به تولید انبوه برسد. اما بعد از مدتی یکی از تولیدی‌داران به من پیشنهاد کرد که خودم به تنهایی کار کنم. در آن زمان شوی لباس نبود و تعداد مزون‌ها خیلی کم بود و رقابتی بین آنها وجود نداشت. همچنین تولیدی‌ها قدرت مانور کمی داشتند و با پارچه‌های مشخص و محدود کار می‌کردند و بیشتر تولید آنها مانتوهای دانشجویی با رنگ‌های تیره بود. در حال حاضر خودم مزون دارم و از مشتری‌ها سفارش می‌گیرم و علاوه بر آن نمایشگاه‌های فصلی هم دارم.

با توجه به تجربه‌هایی که دارید، کار در مزون و تولیدی چه تفاوتی با هم دارند؟


در کار تولیدی و مغازه استانداردهایی هست که در مزون لزومی به رعایت آنها نیست، چون کار مزون شخصی‌دوزی است و با توجه به سفارش مشتری و ویژگی‌های او لباس طراحی و دوخته می‌شود. همچنین پارچه‌های مصرفی در مزون تفاوت زیادی با پارچه‌های تولیدی دارد. نکته دیگر این است که لباس خریداری شده از فروشگاه کاملا بر اساس سلیقه تولید کننده است و مشتری نمی‌تواند در آن تغییری ایجاد کند، اما در مزون شخص می‌تواند با سلیقه خود لباس را سفارش دهد یا در لباس آماده تا حد امکان تغییراتی ایجاد کند.

طرح‌های شما چه ویژگی خاصی دارند؟

مهم ترین مسئله برای من این است که کارهایم رنگ داشته باشند. همچنین سعی می‌کنم به لباس‌ها مدل بدهم و کارهای جدید و متفاوتی به وجود‌آورم. بسیار کم پیش می‌آید که لباس‌های موجود در مغازه‌ها طرح خاصی داشته باشند اما من سعی می‌کنم ایده‌های جدید در کارهایم بیاورم و آن ایده‌ها را قابل پوشیدن کنم.

تحصیل در رشته گرافیک چه تاثیری روی طراحی لباس دارد؟

آشنایی با گرافیک در کار من خیلی مهم است چون به عنوان مثال رنگ‌شناسی می‌دانم و راحت می‌توانم رنگ‌ها را هماهنگ کنم. فروشگاه‌هایی که مزون‌دارها پارچه‌های خود را از آنها می‌خرند محدود هستند و در نتیجه هیچ کدام از ما پارچه خاص خود نداریم و پارچه‌ها عامل مشترک در کار ما هستند. پس باید کارهایی انجام دهیم که با وجود پارچه مشترک، لباس‌های ما با هم فرق داشته باشد. من سعی می‌کنم با طرح‌های گرافیکی و نقاشی روی لباس‌ها کاری متفاوت ارائه دهم که نمونه آن در مزون‌های دیگر نباشد. به نظر من کسی که در رشته‌های هنری تحصیل کرده باشد دید بهتری در این زمینه دارد.

به نظر شما مانتو یک لباس ایرانی است؟

برای اینکه یک لباس ایرانی داشته باشیم می‌توان از نقش‌های سنتی یا تلفیقی از آنها استفاده کرد. هنر دوخت‌های سنتی در همه شهرهای ایران وجود دارد و در حال حاضر خیلی از مزون‌ها از آنها استفاده می‌کنند. اما نمی‌توان روی همه مانتوها نشانه‌های ایرانی زد چون این موضوع خیلی سلیقه‌ای است. بعضی افراد لباس سنتی می‌پوشند و بعضی کارهای مدرن را دوست دارند. حوزه لباس آنقدر گسترده است که می‌توان سلیقه‌های مختلف را پوشش داد اما در مجموع فکر نمی‌کنم بتوان کاری کرد که مانتو به عنوان لباس ایرانی شناخته شود.

ایده‌هایی قابل پوشیدن

افزایش تعداد مزون‌ها چه تاثیری در شرایط طراحی لباس ما دارد؟

من اوائل از افزایش سریع تعداد مزون‌ها خیلی ناراحت بودم، اما بعد از مدتی متوجه شدم پوشش افراد جامعه عوض شده است، چون مزون‌ها تاثیر زیادی بر آنها داشتد و بعد از آن تولیدی‌ها هم مجبور شدند طرح‌های جدید بزنند. این موضوع باعث شده است زیبایی‌شناسی شهر عوض شود. این تغییرات خیلی خوب است و اگر همین‌طور پیش برود به نتایج خوبی می‌رسیم. هرقدر هم تعداد مزون‌ها زیاد شوند، هرکدام مشتری خودشان را دارند و می‌توانند نیاز مشتریان شهرستان‌ها و خارج از کشور را هم پاسخ دهند.

در طول سال‌های فعالیت خود به مشکلی هم برخورد کرده‌اید؟

تنها مشکلی که من در مورد کار دارم این است که عده‌ای حق مالکیت طرح‌ها را رعایت نمی‌کنند و طرح دیگران را از اینترنت برداشته، به خیاط می‌دهند و بعد هم با همان‌ها نمایشگاه برگزار می‌کنند. آنها توجه نمی‌کنند که هر طراحی به کار خود عرقی دارد و فقط می‌خواهند به عنوان طراح لباس مطرح شوند، در حالی‌که علم این کار را ندارند. مشکل دیگر ما افرادی هستند که از طرح لباس یک طراح خوششان می‌آید اما نمی‌خواهند برای آن پول بپردازند، پس عکس کار ما را پیش خیاط می‌برند تا دوخت آن برایشان ارزان تر تمام شود. من برای ثبت طرح‌هایم تلاش کردم اما به جایی نرسیدم چون تا وقتی که من پارچه‌ای نداشته باشم که اسم برند من روی آن حک شده باشد همه می‌توانند کار من را کپی کنند. من عضو بنیاد ملی مد و لباس هم هستم و شاهد بودم که در جلسه‌ها خیلی سعی شده تا حق مالکیت اثر برای طراحان ثبت شود. اما مهم ترین مسئله این است که ابتدا باید این فرهنگ در مزون‌ها به وجود آید که از کار یکدیگر کپی نکنند.

خوش‌تیپ‌ترین چهره تابستان باشید


مارلی برای خانم‌های پرمشغله

شرکت لویی‌ویتون، معرف حضور خانم‌ها، به‌خصوص خانم‌هایی که به برندپوشی علاقه دارند، هست. شرکت فرانسوی که کارش را با تولید کیف و چمدان شروع کرد و حالا یکی از نام‌های بزرگ در دنیای طراحی لباس است. این شرکت به تازگی کیف مارلی را در رنگ‌های مختلف طراحی و روانه بازار کرده است.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

به گفته طراحان لویی ویتون، کیف مارلی مناسب خانم‌های پرمشغله است که از یک کیف برای موقعیت‌های مختلف استفاده می‌کنند. خانم‌های شاغلی که به کیفی نسبتا بزرگ برای جا دادن وسایل و مدارک کاری خود احتیاج دارند. این کیف به جای فضایی که می‌بینید، این امکان را دارد که با بازکردن دگمه‌ها و استفاده از چرم متحرک فضای بیشتری در اختیار خانم‌ها قرار دهد.

به نام بچه‌ها، به کام مادرها

برای مادرانی که میز لوازم آرایشی آنها از عطر تا رژلب مورد هجوم دختر بچه های‌شان واقع می‌شود، پیشنهاد ویژه‌ای داریم. بهترین روش دفاعی از وسایل‌تان، خرید مجموعه لوازم آرایشی مخصوص کودکان مثل رژلب و عطر است.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

برای این کار بهتر است سراغ محصولات مخصوص بچه‌ها بروید که باتوجه به شرایط این گروه سنی ساخته شده‌اند؛ اغلب به راحتی شسته می‌شوند، حساسیت‌زا نیستند و.... شرکت اسباب‌سازی و خالق شخصیت هلو کیتی، چنین مجموعه‌ای را با همکاری شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی آون تولید کرده است. به تازگی هم عطر دخترانه آنها به بازار آمده که رایحه میوه‌ای دارد.

دو ساعت جدید از بولگاری

شرکت ایتالیایی بولگاری، یک قرن پس از تولد شرکت، طراحی و تولید ساعت را به مجموعه محصولات خودش اضافه کرد. یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های بولگاری در این سال‌ها، مجموعه «دیاگونو» بوده است.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

امسال بولگاری دو ساعت جدید از این مجموعه طراحی کرده که ماه آینده به بازار می‌آیند. این ساعت‌ها، ساعت‌هایی اسپرت هستند که بند آنها از جنس کربن است. صفحه ساعت هم در دو مدل طلای سرخ و سرامیک سیاه طراحی شده است. صفحه 42 میلی متری این ساعت‌ها، ضمن نمایش تاریخ (روز و ماه)امکان زمان‌سنجی هم دارند.

هدفون‌های شخصی به اندازه اثر انگشت

قرار گرفتن هدفون در گوش به صورت ثابت یکی از مشکلات کسانی است که به شنیدن موسیقی با هدفون عادت دارند. این افراد حتما از شنیدن جدیدترین خبر درباره هدفون‌ها خوشحال می‌شوند.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

یک شرکت اعلام کرده آمادگی ساخت گوشی هدفون برای هر فردی را دارد یعنی هر گوشی (نه هر جفت) متناسب با فضای گوش هر فرد ساخته می‌شود؛ به‌گونه‌ای که کاملا متناسب با فضای گوش فرد باشد و بدون کمترین جا‌به‌جایی درون گوش قرار بگیرد. این هدفون‌ها مثل اثرانگشت، اختصاصی است و در هر فردی با فرد دیگر فرق می‌کند.

ترکیب هیجان‌انگیز سنت و مدرنیته

در زندگی مدرن امروز، کفش‌های رسمی جای خود را به انواع اسپرت و راحتی داده‌اند چون برای ساعت‌ها حضور در محل کار و پرسه زدن در خیابان‌های شلوغ انتخاب بهتری هستند. تکنولوژی‌های مدرن این امکان را به کارخانه‌های کفش‌سازی داده‌اند تا کفش‌هایی سبک‌تر و منعطف‌تر از قدیمی‌ها بسازند.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

به تازگی یک شرکت در ایالات‌متحده این تکنولوژی‌های مدرن را با شکل و فرم کفش‌های کلاسیک ترکیب کرده است یعنی کفش‌هایی طراحی و روانه بازار کرده که از نظر ظاهری شبیه کفش‌های 8 ترک کلاسیک هستند اما کمتر از 290 گرم وزن دارند و سبک‌ترین کفش جهان محسوب می‌شوند. مواد به کار رفته در تولید کفی و رویه کفش به گونه‌ای است که انعطاف‌پذیری غیرقابل تصوری دارد.

رونمایی از اولین ساعت تروساردی

شرکت طراحی لباس تروساردی در پاییز امسال از اولین ساعت خود رونمایی می‌کند؛ ساعتی که در دو نمونه زنانه و مردانه طراحی شده، ساخت آن در سوئیس، پایتخت‌ ساعت‌سازی جهان انجام می‌شود و در پاییز آینده به بازار می‌آید. شرکت تروساردی در تولید این ساعت از شرکت هموطن خود، «مورلاتو» کمک گرفته است.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

مورلاتو یک شرکت ایتالیایی باسابقه وخوشنامی است که به طور تخصصی در طراحی و تولید ساعت و جواهرات فعالیت می‌کند. طراحی و ساخت ساعت برای بسیاری از برندهای پوشاک مانند کاوالی و... برعهده این شرکت بوده و هست. ساعت جدید تروساردی ساعتی اسپرت با بند چرم و قاب استیل
 بزرگ است.

 پیشنهاد لباس روز: حریرهای تابستانی
 
اگر برای این روزهای تابستانی سراغ لباسی شیک و به‌روز می‌گردید؛ یک بلوز شومیز از جنس حریر را انتخاب کنید. پارچه‌های حریر در تابستان امسال رواج چشمگیری داشته و در تولید مانتو، تاپ و بلوز به وفور استفاده شده‌اند.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

شومیزهای حریر، انتخاب خوبی برای خانم‌هایی هستند که می‌خواهند خوش‌پوشی و خوش‌سلیقگی خود را در تابستان امسال نشان دهند. این بلوزها اغلب با پارچه‌های تور تزئین شده و شکلی متفاوت از شومیزهای رایج پیدا کرده‌اند.

 پیشنهاد هدیه برای آقایان

اغلب خانم‌ها معتقدند هدیه خریدن برای آقایان به‌مراتب سخت‌تر از خانم‌هاست. برای شما که چنین مشکلی دارید، پیشنهاد ویژه‌ای داریم؛ دستبندهای چرمی که در طراحی آنها از قطعات طلا هم استفاده شده است.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

خوشبختانه این نمونه دست بندها در مدل‌های مختلف در طلافروشی‌ها موجود است و شما می‌توانید باتوجه به بودجه و سلیقه خود اقدام به خرید کنید. قیمت این دستبندها باتوجه به میزان طلای به‌کار رفته در آنها محاسبه می‌شود. برای اینکه هدیه شما بیشتر به روز باشد، به جای دست‌بندهای پهن نمونه‌های باریک با تکه‌هایی مثل لنگر و علامت تهی خریداری کنید.

خاص بودن را تجربه کنید

برای بعضی‌ها داشتن یک تیپ متفاوت با داشتن عینک آفتابی خاص میسر می‌شود. در این شماره برای این افراد پیشنهادی خاص داریم؛ دو نمونه عینک آفتابی جدید که توسط دو طراح شناخته‌شده و مطرح دنیا، «فیلیپ لیم» و «لیندا فارو» طراحی و تولید شده است.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

یکی از این عینک‌ها، شیشه گرد مشکی با فریم کائوچویی دودی دارد. در طراحی عینک دیگر از فرم عینک ویفر الهام گرفته شده ولی به جای شیشه‌های رایج از لنز آینه‌ای استفاده شده است.

رها، رها، رها

تی‌شرت‌ها و تاپ‌های تنگ خودتان را کنار بگذارید و از لباس‌های رها و آزاد استقبال کنید. امسال لباس‌های گشاد، رواج زیادی دارند. مدل‌های ساده‌ای که طراحی آنها از ابتدا گشاد و آزاد است و به‌واسطه چین و ... فرم گشاد پیدا نکرده‌اند.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

این سبک طراحی در اغلب لباس‌های زنانه از تاپ و تی شرت تا مانتو و پیراهن دیده می‌شود.

همکاری ورتو و بنتلی

کسانی که علاقه شدیدی به دنیای موبایل، آن هم موبایل‌های لوکس و خاص دارند، بی‌شک کارخانه ورتو را می‌شناسند؛ کارخانه‌ای که به طور تخصصی روی تولید موبایل‌های لوکس فعالیت می‌کند و اغلب موبایل‌هایش با طلا و نگین تزئین شده‌اند. این شرکت به تازگی، قراردادی پنج ساله با شرکت خودروسازی بنتلی امضا کرده تا گوشی‌های هوشمند مشترکی بسازند.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

اولین محصول مشترک این دو شرکت، در پاییز به بازار می‌آید. تیم طراحی مشترکی از طراحان ورتو- بنتلی تشکیل شده تا کار طراحی موبایل‌های هوشمند را انجام دهند. این تیم قرار است در مدت پنج سال قرارداد، پنج گوشی متفاوت را روانه بازار کند.

جواهرات زمان سنج

شرکت جواهرسازی کارتیه، سال‌هاست که در میان شرکت‌های ساعت‌سازی جا باز کرده و در کنار تولید جواهرات گران‌قیمت، به طراحی و ساخت ساعت مشغول است. در سال 2014، کارتیه شش مدل ساعت را رونمایی و در نمایشگاه سوئیس عرضه کرده که میزان جواهرات به‌کار رفته در آنها از ساعت بودن‌شان جذاب‌تر است.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

درواقع دستبندهای جواهرنشانی هستند که زمان را نشان می‌دهند. در دو نمونه از این ساعت‌ها از چند رشته مروارید استفاده شده و صفحه‌ای پر از برلیان‌های غیر قابل شمارش دارند. ساعتی با تکه درشت سنگ زمرد و ... هم در این مجموعه دیده می‌شود و چشم دوستداران جواهر را خیره می‌کند.

دمیدن روح دریا در بدن

از همین امروز می‌توانید بقیه تعطیلات خود را کنار دریا سپری کنید اگر سری به فروشگاه عطرفروشی معتبر در نزدیکی خود بزنید و ادکلن جدید «بلدسرینی» را بخرید. ادکلن جدید این شرکت روح دریا نام دارد و با استشمام آن احساس می‌کنید با قایق روی دریا در حال تفریح و استراحت هستید.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

این ادکلن رایحه‌ای مناسب روزهای تابستانی دارد و در تولید آن از عصاره زنجبیل، کاری، دارچین و ... استفاده شده است. شیشه این عطر مردانه نمونه یک ادکلن کلاسیک است که در ساخت آن از شیشه سنگین و ضخیم در کنار چوب و فلز استفاده شده و یک شیشه مستطیلی کلاسیک است.

کفش‌هایی برای غروب تابستان

شرکت ایتالیایی دلچه اند گابانا، مجموعه کفش زنانه‌ای با نام «کیت» طراحی کرده است. طراحی اصلی این کفش‌ها، کفشی کلاسیک و ساده است اما در رنگ‌های تابستانی مثل آبی، گلبهی، زرد و ... طراحی شده‌اند و آنها را برای مهمانی‌های عصر تابستانی مناسب می‌کند.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

گروه دیگری از کفش‌های مجموعه (کیت) دلچه اند گابانا، یک پارچه توری روی‌شان کشیده شده که تبدیل به کفش هایی مناسب برای موقعیت‌های رسمی‌تر و مهمانی‌های شبانه شده‌اند.

 آویزی برای ساعت

اغلب خانم‌ها تنوع دوستند. برای آنها دستبند، انگشتر و ... فرصت‌های محدودی برای متفاوت کرده تیپ‌شان و داشتن زیورآلات مختلف است، به همین دلیل و برای پاسخ به این تنوع‌طلبی هیجان‌انگیز، طراحان زیور جدیدی معرفی کرده‌اند؛ زنجیر ظریف و کوچکی که دور بند ساعت بسته می‌شود و نقش آویز را برای ساعت بازی می‌کند.

خوش‌تیپ‌ترین  چهره تابستان باشید

این گردنبند مینیاتوری اغلب آویز کوچکی دارد که شما باتوجه به سلیقه خود می‌توانید از میان مدل‌های مختلف طلافروشی‌ها یکی را انتخاب کنید. آویز ساعت پیشنهاد خوبی برای هدیه دادن هم هست چون به دلیل میزان طلای کمی که در آن به کاررفته، قیمت مناسبی دارد.

کلکسیون کیف های زنانه Mulberry 2014

برترین ها: مولبری (Mulberry) کمپانی فشن انگلیسی است که در سال 1971 توسط راجر سال و مادرش جوآن در سامرست انگلستان تأسیس شد و در سطح بین المللی بخاطر محصولات چرم به خصوص کیف دستی های زنانه اش شناخته می شود. عواید سالانه این کمپانی در سال 2012 برابر با 168.5 میلیون پوند تخمین زده شد و درآمد خالص آن 36 میلیون پوند بود.

مولبری در سراسر بریتانیا و در کل دنیا از جمله اروپا، آمریکا، استرالیا و آسیا شعبه دارد. در سال 2013، یان اسکات، رئیس گروه عرضه در مولبری سامرست در مصاحبه با تلگراف گفت که بسیاری از محصولات مولبری (از جمله کیف های مردانه آن) در سه کارخانه مولبری در ترکیه تولید می شوند که برندهای دیگری مانند دانهیل و ژیوانشی نیز از این کارخانه ها استفاده می کنند. محصولات چرمی کوچک آن مانند کیف پول و کیف گوشی موبایل در چین ساخته می شوند.

اما هیل، طراح، در سال 2007 به مولبری پیوست و می گویند او بود که مولبری را از سازنده کیف پول و چمدان، تبدیل به برند فشن بین المللی کرد. این برند طرفداران مشهوری مانند دوشس کمبریج دارد.

کارا دلوینی، مدل مشهور انگلیسی به عنوان چهره تبلیغاتی این برند برای کلکسیون کیف دستی های پائیز و زمستان 2014 انتخاب شد و این تبلیغات با تم اصلی ارتفاعات اسکاتلند و حیات وحش آن موجب شهرت بیشتر مولبری شد.

کلکسیون کیف های زنانه Mulberry پائیز و زمستان 2014

کلکسیون کیف های زنانه Mulberry پائیز و زمستان 2014

کلکسیون کیف های زنانه Mulberry پائیز و زمستان 2014

کلکسیون کیف های زنانه Mulberry پائیز و زمستان 2014

کلکسیون کیف های زنانه Mulberry پائیز و زمستان 2014

کلکسیون کیف های زنانه Mulberry پائیز و زمستان 2014

کلکسیون کیف های زنانه Mulberry پائیز و زمستان 2014

کلکسیون کیف های زنانه Mulberry پائیز و زمستان 2014

کلکسیون کیف های زنانه Mulberry پائیز و زمستان 2014

کلکسیون کیف های زنانه Mulberry پائیز و زمستان 2014

کلکسیون کیف های زنانه Mulberry پائیز و زمستان 2014

کلکسیون کیف های زنانه Mulberry پائیز و زمستان 2014

کلکسیون کیف های زنانه Mulberry پائیز و زمستان 2014

کلکسیون کیف های زنانه Mulberry پائیز و زمستان 2014

کلکسیون کیف های زنانه Mulberry پائیز و زمستان 2014

کلکسیون کیف های زنانه Mulberry پائیز و زمستان 2014

کلکسیون کیف های زنانه Mulberry پائیز و زمستان 2014

کلکسیون کیف های زنانه Mulberry پائیز و زمستان 2014

عطرهای تابستانی

مجله زندگی ایده آل: وقتی پای عطرهای تابستانی به میان می‌آید ذهن‌ ناخودآگاه متوجه رایحه‌هایی می‌شود که احساس خنکی را تداعی می‌کنند. اما این احساس دلچسب خنکی در گرو یک انتخاب درست است به‌خصوص وقتی پای عطرهای فرار تابستانی در میان باشد. اصولا ماندگاری عطرهای تابستانی را نمی‌شود با عطرهای گرم و شیرین پاییز و زمستان مقایسه کرد اما دست کم می‌شود در میان عطرهای تابستانی سراغ آنهایی را گرفت که ماندگاری قابل قبول‌تری دارند. این گزارش نگاهی است به فوت و فن انتخاب رایحه‌های تابستانی و ترفندهایی برای ماندگارتر شدن آنها.

رایحه‌های تابستانی‌ با شما نمی‌مانند

اصولا عطرهای شیرین ماندگارتر بوده و سردی هوا هم به ماندگاری‌شان کمک می‌کند و این درست برخلاف اتفاقی است که در روزهای گرم تابستان در انتظار عطرهای خنک است. گرمای هوا به پخش بیشتر رایحه کمک می‌کند و همین باعث می‌شود اثر عطر در روزهای گرم خیلی زود کم‌رنگ شود. از طرف دیگر تعریق زیاد در روزهای تابستانی هم باعث می‌شود تا شما نیاز بیشتری به استفاده از عطر و ادکلن پیدا کنید چون رایحه دلنشین انتخابی شما به خاطر همین تعریق خیلی زود اثرش را از دست می‌دهد. خلاصه کلام اینکه در روزهای گرم تابستان نمی‌توانید انتظار داشته باشید رایحه دلنشین دلخواه‌تان تمام روز با شما بماند البته این رایحه در همان زمان کوتاه هم به قدر کافی پخش می‌شود و دقیقا به همین دلیل است که شما در فصل تابستان بیشتر از هر فصل دیگری رایحه‌ عطر اطرافیان‌تان را حس می‌کنید. برای ماندگار شدن عطرهای خنک تابستانی شما یک راه ساده در پیش دارید و آن هم چیزی نیست جز تکرار دفعات استفاده از ادکلن!

اول کرم مرطوب کننده و بعد ادکلن

یک راه ساده برای آنکه عطر تابستانی که انتخاب می‌کنید ماندگاری بیشتری داشته باشد، این است که غلظت روغن آن بالا باشد. معمولا عطرهایی با غلظت روغن بین 12 تا 30 درصد ماندگاری بیشتر و قابل قبولی دارند. غیر از درصد روغن پوست خود شما هم می‌تواند تضمین‌کننده ماندگاری عطر باشد. معمولا پوست‌های خشک ظرفیت مناسبی برای نگهداشتن مولکول‌های عطر ندارند بنابراین اگر پوست خشکی دارید، بهتر است حتما قبل از استفاده از عطر پوست‌تان را چرب و مرطوب کنید. به طور کلی چربی روی پوست تاثیر زیادی در ماندگاری عطر روی بدن دارد، پس بهتر است همیشه به‌خصوص در روزهای گرم تابستانی اول از کرم‌های چرب و مرطوب کننده‌ها استفاده کنید و بعد سراغ ادکلن بروید.

چند ترفند ساده برای ماندگارتر شدن

اینکه عطر را به کدام قسمت پوست‌تان اسپری کنید، خودش یکی از فاکتورهای مهم در ماندگاری آن است. برای اینکه عطرهای سرد و تلخ تابستانی ماندگاری بیشتری روی پوست‌تان داشته باشند باید آن را روی نقاطی از پوست که نبض دارند مثل مچ دست، کنار گردن، پشت گوش، پشت آرنج، زیر گلو و حتی پشت زانو و روی مچ پا اسپری کنید (به این ترتیب اجازه می‌دهید رایحه عطر از پایین به بالا جریان داشته باشد) ضربان نبض در این نقاط باعث حرارت بیشتر و در نتیجه پخش بیشتر و بهتر رایحه عطر می‌شود. در حقیقت در این نقاط فاصله رگ‌ها از سطح پوست به کمترین حد ممکن می‌رسد و در همین نقاط رگ‌های خونی حرارت بیشتری از خودشان نشان می‌دهند و به صورت یک پمپ کوچک عمل می‌کنند که همین باعث می‌شود رایحه عطر بهتر پخش شود. موها را هم دست کم نگیرید اسپری کردن عطر روی موها باعث می‌شود تا رایحه عطر تمام روز همراه شما باشد!

سرد و خنک فقط همین!

اول اینکه در روزهای گرم تابستان دور تمام عطرهای گرم را خط بکشید حتی به قیمت ماندگاری‌شان. عطر و ادکلن‌هایی با رایحه سرد و خنک تنها انتخاب شما در روزهای گرم تابستانند. عطر خنک هم عطری است که در شما احساس خنکی دلچسبی ایجاد کند. انتخاب این عطر هم اصلا سخت نیست کافی است عطر یا ادکلنی را انتخاب کنید که باز کردن در آن و بوییدنش همان باشد و احساس برخورد نسیم ملایم و دلنشین بهاری با پوست شما هم همان!

بخوانید و بخرید!

برای اینکه بتوانید یک عطر تابستانی مناسب انتخاب کنید قبل از اینکه رایحه عطر هوش از سرتان ببرد باید به پایه‌های تشکیل‌دهنده آن فکر کنید. رایحه‌هایی بر پایه نعناع هندی، چوب درخت سدر و صندل سفید، شکوفه لیمو، آویشن، چوب خیس شده و برگ ماندارین از آن رایحه‌های دلچسبی هستند که بوییدن‌شان مساوی است با احساس دلچسب خنکی. حق با شماست تشخیص این رایحه‌ها تنها با بوییدن امکان‌پذیر نیست یا دست‌کم نیاز به مهارت و تجربه لازم دارد اما شما می‌توانید قبل از اینکه تصمیم به خرید عطر بگیرید، مطالعاتی مقدماتی داشته باشید و با آگاهی قبلی راهی خرید شوید یا حتی از فروشنده‌ها بخواهید راهنمایی‌تان کنند.

   ادکلن جدید Deseo از ادکلن‌های زنانه‌‌ای است که به خاطر رایحه خنک و تلخش در همین تابستان می‌توانید امتحانش کنید.

تابستانی‌ها اهل ماندن نیستند!



  بوی خنک و تند ادکلن مردانهEmblem از تازه‌ترین طراحی‌هایMont Blance را هم نباید دست‌کم بگیرید.

تابستانی‌ها اهل ماندن نیستند!



   رایحه خنک و ترش ادکلن زنانه Voyage Hermes از آن رایحه‌هایی است که فقط و فقط در تابستان باید سراغش بروید و خیال‌تان از بابت احساس خنکای هوا راحت باشد.

تابستانی‌ها اهل ماندن نیستند!



  به این فهرست می‌توانید ادکلن Glamorous Magnolia را هم اضافه کنید؛ ادکلنی از خانواده گوچی با رایحه‌ای خنک و ملایم برای تابستان.

تابستانی‌ها اهل ماندن نیستند!



   بوی خنک و تلخ ادکلن Essentialلاکوست جان می‌دهد برای روزهای گرم تابستان. این ادکلن مردانه با رایحه جنگلی و چوب‌های معطرش همان عطری است که این روزها به کارتان می‌آید.

تابستانی‌ها اهل ماندن نیستند!



به خنکای تابستان

در فصل گرم تابستان بهتر است به جای عطرهایی با رایحه شیرین به عطرهایی که رایحه‌ای خنک، ترش، تلخ و سرد، جنگلی و وحشی دارند، فکر کنید. استفاده از این رایحه‌ها به‌خصوص رایحه‌های خنک و ترش در فصل تابستان با کاهش حس گرمای محیط نه‌تنها در شما بلکه در اطرافیان‌تان هم حس سرمای خوشایندی ایجاد می‌کنند.

تابستانی‌ها اهل ماندن نیستند!


یادتان باشد عطر‌های ترش معمولا عطرهایی هستند که طعم مرکبات را به ذهن شما تداعی می‌کنند. این عطرها ناخودآگاه القاکننده حس طراوات، خنکی و شادمانی‌اند و این دقیقا همان چیزی است که شما برای روزهای گرم تابستان به آن نیاز دارید. مهم‌تر از آن اینکه عطرهای سرد و ترش ناخودآگاه آرامش روحی و رفع خستگی را هم برای شما به دنبال دارند. ادکلن زنانه BLV Eau de te بولگاری با رایحه خنک و تندش انتخاب مناسبی برای شماست. ادکلن L Eau Par Wild Ph کنزوو ادکلن مردانه لایت بلوی بولگاری با رایحه خنک و ترشی که دارد هم در همین گروه قرار می‌گیرد.

تابستانی‌ها اهل ماندن نیستند!



معجون جادویی در گرم‌ترین فصل سال

عطر مناسب برای روزهای تابستانی عطری است که به شما احساس خنکی همراه با حس تازگی القا کند. معمولا عطرهایی که اساس آنها بر پایه گروه مرکبات معطر طراحی شده همین حس خنکی را در شما ایجاد می‌کنند. ترکیبات این گروه در برگیرنده برگ‌های مرکبات است. در این گروه بویایی، رایحه‌های خنک و شاداب مرکبات با گیاهان معطری مثل نعناع، زیره، رزماری، ترخون، آویشن و بسیاری گیاهان معطر دیگر ترکیب شده و نتیجه هم این می‌شود که رایحه‌ نهایی حسی شاداب و خنک را در شما زنده می‌کند.

تابستانی‌ها اهل ماندن نیستند!


البته این نکته را هم به یاد داشته باشید که این گروه از عطرها با وجود خنکی دلچسب‌شان ماندگاری چندانی ندارند با این حال معجونی جادویی در گرم‌ترین روزهای تابستان هستند و روح و جسم را با رایحه خنک و دلنشین‌شان نوازش می‌دهند. ادکلن‌هایی مثل چای سبز (الیزابت آردن)، کول واتر فروزن (دیویدوف) و رویال واتر(گرید) از عطرهای خنکی هستند که در این گروه قرار می‌گیرند.

تابستانی‌ها اهل ماندن نیستند!



میوه‌‌ای‌های خنک!

اگر طرفدار عطرهایی با رایحه میوه‌ای هستید یادتان باشد درتابستان فقط مجازید به عطرهایی فکر کنید که طعم میوه‌های تابستانی به‌خصوص میوه‌هایی چون خیار، کیوی و هندوانه را در ذهن‌تان زنده می‌کنند.

تابستانی‌ها اهل ماندن نیستند!


 ادکلن زنانه into the Ocean از سری عطرهای کول‌واتر دیویدوف و همین‌طور آزارا توین در این گروه قرار می‌گیرند.

تابستانی‌ها اهل ماندن نیستند!

بهترین های مد و پوشاک تابستانی


 قرتی‌ها به پیش

انتخاب‌های خنک تابستانی


اینها مجموعه انگشترهایی هستند که در یک بسته به فروش می‌رسند؛ مدل آنها هم به گونه‌ای است که باید در کنار هم در انگشتان یک دست استفاده شوند. این مجموعه انگشتر و نیم انگشتر برای چهار انگشت، به جز انگشت شست طراحی شده و یک نیم انگشتر دارد که در میانه انگشت قرار می‌گیرد. نمونه‌های زرد و سفید این انگشترها در بازار و در فروشگاه‌های زیورآلات موجود است. مدلی که بی‌شک مورد استقبال دختران نوجوان و تین‌ایجرها بیشتر از بقیه قرار خواهد گرفت.

نیاز هر کمد مردانه

انتخاب‌های خنک تابستانی


هر آقایی، پیر، جوان، میانسال و ... به یکی ازاین نمونه کفش‌ها در کمد لباس‌های خود احتیاج دارد. کفشی که در اصطلاح «8 ترک» گفته می‌شود و یک نمونه کفش کلاسیک و شیک برای آقایان است. کفش‌های 8 ترک بهترین انتخاب برای کامل کردن یک ست مردانه رسمی هستند. این مدل کفش‌ها هیچ وقت زیبایی و وقار خود را از دست نمی‌دهند، بنابراین بهتر است سراغ یک نمونه چرم خوب آن بروید که در طول سال‌ها شکل و ظاهر مناسب خود را از دست ندهد.

 درخششی چشمگیر از بوم اند مرسیر

شرکت ساعت‌سازی بوم و مرسیر، به تازگی ساعت زنانه جدیدی را تولید کرده که اواخر تابستان در بازار ساعت جهان عرضه می‌شود. طراحی این ساعت از یک ساعت کلاسیک بوم اند مرسیر که متعلق به سال 1970 است، الهام گرفته شده است. ساعت جدید زنانه این شرکت صفحه‌ای گرد از جنس استیل دارد و در دو اندازه با قطر 30 و 34 میلی‌لیتر طراحی شده است؛

انتخاب‌های خنک تابستانی


صفحه ساعت هم از جنس صدف نقشدار است یعنی خطوطی شبیه خطوط روی سطح صدف را می‌توانید روی صفحه این ساعت ببینید. این ساعت همچنین در دو نمونه بدون جواهر و جواهر نشان تولید شده است. نمونه ساده آن قاب استیل و بند چرم پوست ماری دارد و در نمونه جواهرنشان آن از 61 نگین برای دور قاب و 6 نگین برای نمایش اعداد استفاده شده است.

 تابستانی ملایم را تجربه کنید

انتخاب‌های خنک تابستانی


رنگ‌هایی که در این تصویر می‌بینید، رنگ‌های پیشنهادی سازمان جهانی رنگ برای تابستان امسال هستند. در این مجموعه دایره گسترده‌ای از رنگ‌ها، مانند آبی، زرد، نارنجی، سبز، بنفش و...به چشم می‌خورد. ویژگی مشترک تمام این رنگ‌ها ملایم و خفته بودن آنهاست و رنگ‌های تند تابستانی بر خلاف سال‌های پیش به چشم نمی‌خورند. سفید هم مانند همیشه وهر سال رنگ تابستان و تعطیلات خوش کنار دریاست.

 بهترین انتخاب تابستانی

انتخاب‌های خنک تابستانی


طراحان لباس برای اینکه شما امسال تابستان راحت و خنکی را تجربه کنید، شلوارهایی طراحی کرده‌اند که مانند سال‌های گذشته تنگ نیست و به جای پارچه‌های کشی، پارچه‌های نخی در دوخت آن به کار رفته است. این شلوارها، در بالا گشاد هستند و با برش ملایمی تنگ می‌شوند. به همین دلیل راحتی بیشتری نسبت به شلوارهای تنگ و حتی راسته دارند. ابتکار دیگر طراحان استفاده از پارچه‌های طرحدار، آن هم طرح‌های گل و گیاه است که حال و هوای تابستانی به شلوارها می‌دهد. کمر اغلب کش این شلوارها به راحتی بیشتر آنها کمک می‌کند.

گوچی برای خانم‌ها و آقایان

انتخاب‌های خنک تابستانی


عطر جدید گوچی هم به زودی به بازار می‌آید؛ عطری که محصولی مشترک بین خانم‌ها و آقایان است. شیشه این عطر بی‌شک برای شما آشناست؛ شیشه عطر «گوچی بای گوچی» که چند سال پیش توسط این شرکت در دو نسخه زنانه و مردانه تولید شد. عطر جدید گوچی « عود» نام دارد چون به گفته مدیران این شرکت از رایحه خاص نوعی عود در تولید آن استفاده شده است و در مجموع رایحه‌ای شرقی دارد. هلو و زعفران در کنار عصاره شکوفه‌های نارنج در تولید عطر جدید گوچی استفاده شده است. روغن عود و عصاره عنبر هم در تولید عطر عود گوچی به‌کار رفته‌است و به همین دلیل رایحه کلاسیک و سنتی دارد و با محصولات رایج در بازار عطر و ادکلن متفاوت است.

خرید روسری، حمایت از هنرمندان
 

انتخاب‌های خنک تابستانی


اگر می‌خواهید یک روسری متفاوت از مدل‌های مرسوم در بازار داشته باشید و از طرف دیگر از هنرمندان کشورمان حمایت کنید، سراغ روسری‌هایی بروید که توسط هنرمندان ایرانی روی آنها نقاشی شده و در واقع یک هنر دستی محسوب می‌شوند. در اصطلاح هنری، نقاشی روی پارچه با رنگ‌هایی مخصوص انجام شده و باتیک گفته می‌شود. این روزها، شما این امکان را دارید که روسری‌های باتیک را از فروشگاه‌های خاص تهیه کنید. برای خرید این مدل روسری یا شال، به جای روسری فروشی‌های مرسوم سراغ گالری‌های فروش آثار هنری مثلا در خانه هنرمندان، موزه موسیقی، موزه دکتر حسابی و ... بروید.

برای مراقبت بیشتر

انتخاب‌های خنک تابستانی


برای هر خانمی واجب است که یک چرب‌کننده لب همیشه و همه‌جا در کیفش داشته باشد. این چرب‌کننده‌ها می‌توانند پوست لب را در مقابل آسیب‌های ناشی از آب و هوا محافظت کند. تا چند وقت پیش خانم‌ها مجبور بودند بین بدون رنگ و صورتی این چرب‌کننده‌ها یکی را انتخاب کنند ولی به تازگی نمونه‌های جدید از چرب‌کننده‌ها در 5 رنگ به بازار آمده که می‌توانیدآنها را متناسب با رنگ پوست و لب خود انتخاب کنید. حواس‌تان باشد، چرب‌کننده‌ها با براق کننده‌های لب متفاوت هستند و با داشتن عصاره‌ای از ویتامین‌ها خواص درمانی دارند و نمی‌توانید از براق‌کننده‌ها برای محافظت از لب استفاده کنید.

 بازگشت کونکوردها

انتخاب‌های خنک تابستانی


اغلب خانم‌ها روزهای رونق کفش‌های نوک تیز را به خاطر می‌آورند. روزگاری که نوک کفش‌ها شباهت عجیبی به نوک هواپیمای کونکورد داشت. کفش‌های نوک تیز هنوز از خاطره‌ها محو نشده به بازار پوشاک زنانه بازگشته‌اند. این روزها در کفش فروشی‌ها می‌توانید دوباره کفش‌های نوک تیز را ببینید. نمونه‌های تازه این کفش‌ها، تفاوت‌هایی با نوک تیزهای سال‌های پیش دارند. نمونه‌های گذشته علاوه بر نوک تیز بودن فرمی کشیده داشتند؛ به طوری که بخشی از جلوی کفش خالی بود اما در نمونه‌های جدید، حالت کشیده وجود ندارد.

پیشنهادی برای خاص پوش‌ها

انتخاب‌های خنک تابستانی


نسل جدیدی از گردنبندها در راهند؛ گردنبندهایی که پای خودشان را از یک آویز برای گردن فراتر گذاشته‌اند و می‌توانند لباسی متفاوت خلق کنند. این گردنبندها، زنجیرهای بلندی هستند که طراحی‌های متفاوتی دارند؛ گاهی از زیر دست به پشت گردن می‌روند و گاهی دور کمر می‌چرخند. طراحی خاص و متفاوت این گردنبندها باعث می‌شود مورد استقبال همه خانم‌ها و دخترخانم‌ها نباشند اما کسانی که می‌کوشند تیپی متفاوت از بقیه داشته باشند، بی شک از داشتن این گردنبندها خوشحال خواهند شد. به شما توصیه می‌کنیم این گردنبندها را با پیراهن‌های ساده و تک رنگ ست کنید تا گردنبند خاص شما به چشم بیاید و دیده شود.

لباس تازه برای موبایل‌های هوشمند

انتخاب‌های خنک تابستانی


روزگاری که هنوز موبایل‌های هوشمند از راه نرسیده بودند، موبایل‌ها به جای داشتن صفحه لمسی به سمت کوچک شدن پیش می‌رفتند، یکی از بهترین روش‌ها برای نگهداری گوشی موبایل استفاده از بندهای موبایل بود که امکان آویزان کردن گوشی را به شما می‌داد. آویزها در گوشی‌های هوشمند امروزی جای خودشان را به قاب و محافظ داده‌اند که نقش‌شان بیشتر محافظت از گوشی و صفحه لمسی آن در برابر ضربه است. به تازگی نمونه‌های جدیدی از قاب گوشی‌های هوشمند به بازار آمده که در کنار محافظت از گوشی، امکان آویزان کردن آن را میسر می‌کند. این قاب‌ها زنجیر بلندی دارند که به شما این امکان را می‌دهند که از آن دور گردن یا ... استفاده کنید.

 طراحی‌های لیبرتی در دنیای مردانه

شرکت انگلیسی لیبرتی، چند وقتی است همکاری با شرکت‌های مختلف تولید پوشاک را شروع کرده است. این شرکت طرح‌های خاص و متفاوتی را برای محصولات مردانه در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد تا براساس این طرح ها، کیف، کفش و لباس مردانه تولید کنند.

انتخاب‌های خنک تابستانی


در راستای این همکاری، لیبرتی چند طرح را در اختیار شرکت کفش‌سازی «ونس» قرار داده تا این مدل کفش‌های محبوب را با طرح تازه تولید کنند. شرکت لیبرتی همچنین 6 طرح برای پیراهن مردانه، پاپیون، کراوات و دستمال گردن در اختیار شرکت «اچ اند ام» قرار داده است. وجه اشتراک این طرح‌ها استفاه از نقوش ریز و درشت گل و بته جقه ایرانی است؛ نقوشی که کمتر در محصولات مردانه دیده می‌شود. طیف رنگ آبی هم بیش از سایر رنگ‌ها در این طرح‌ها و نقش‌ها استفاده شده است.

نخستین عطر مردانه جیمی چو

انتخاب‌های خنک تابستانی


شرکت طراحی جیمی چو، برای اولین بار در سال 2011 با تولید یک مجموعه کفش وارد دنیای مردانه شد. بعد از آن محصولات چرمی مختلفی برای آقایان طراحی کرد و حالا بعد از 3 سال تصمیم گرفته، اولین عطر مردانه خود را عرضه کند؛ این عطر «جیمی چو مردان» نام دارد و شیشه آن مکعب مستطیل است. در تولید این عطر ازعصاره لوندر، برگ آناناس و ... استفاده شده است . اولین عطر مردانه جیمی چو در دواندازه 30 و 100 میلی لیتر در مرداد ماه به بازار می‌آید.

صفحه نقاشی روی کفش

انتخاب‌های خنک تابستانی


در شماره‌های پیشین مجله اشاره کردیم که کفش‌های پارچه‌ای، پیشنهاد ویژه تولیدکنندگان لباس، کیف و کفش برای تابستان امسال هستند؛ کفش‌های راحتی زنانه و مردانه که به جای چرم از پارچه‌های کتان یا نخی در تولید آنها استفاده شده است. گروهی از طراحان سعی کرده‌اند با خلاقیت خود تغییرات جذابی در کفش‌های پارچه‌ای ایجاد کنند. این طراحان، کفش‌های پارچه‌ای را بوم نقاشی خود کرده‌اند و با کشیدن طرح و نقش‌های مختلف از فانتزی و کارتونی تا گل و سبزه، کفش‌های راحتی ساده را تبدیل به نمونه‌های متفاوت کرده‌اند. این کفش‌ها با لباس‌های سبک و خنک تابستانی که اغلب از جنس نخ هستند، تیپ‌های شاد و تابستانی جذابی می‌سازند.

تابستان‌تان گل باران

انتخاب‌های خنک تابستانی


در روزهای تابستان، هر خانمی به پیراهن تابستانی برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های تابستانی احتیاج دارد. پیراهن‌هایی که امسال به بازار آمده‌اند، پیراهن‌هایی با طرح‌های ریز و درشت گل هستند. البته در فصل تابستان همیشه پارچه‌های طرحدار با طرح و نقش گل محبوبیت زیادی داشته اما امسال بیش از سال‌های گذشته طراحان و تولیدکنندگان لباس سراغ پارچه‌های گلدار رفته‌اند و از این طرح‌ها در پیراهن‌های تابستانه استفاده کرده‌اند.

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)

برترین ها: در این مطلب سریالی عطرهای خوش‌بو برایتان انتخاب و معرفی کرده ایم. در قسمت اول، عطرهای بسیار گران که بالای 500 هزار تومان قیمت دارند، معرفی کردیم. در این قسمت نیز عطرهایی با قیمت بین 200 تا 500 هزار تومان را معرفی می کنیم.

در شماره های بعدی به معرفی عطرهای خوشبو با قیمت های ارزان تر خواهیم پرداخت.

Jasmin Noir L`Elixir
قیمت: 4,600,000 ریال  

جنسیت: زنانه

نوع عطر:Eau De Perfume

بو: گرم و شیرین

فصل: ماه های سرد سال

مطلب مرتبط:


با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)


رایحه این عطر شیرین از پرتقال، ترنج و فلفل صورتی در نت اولیه تشکیل شده است هر چه زمان می گذرد بوی خوش یاس بیشتر مشهود می شود . این عطر در سال 2012 وارد بازار شده است ، عطری خوشبو با طراحی شیشه منحصر به فرد که از رنگ های مشکی و طلایی تشکیل شده است .


J`adore L`absolu
قیمت: 4,050,000 ریال  

جنسیت: زنانه

نوع: عطر Eau De Perfume

بو: ملایم و شیرین

فصل: چهارفصل

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)


یکی دیگر از بهترین ترکیبات شرکت دیور است. این عطر ملایم و شیرین و تا حدودی گرم است به همین دلیل توصیه می شود در روزهای سرد سال استفاده کنید .همچنین ماندگاری بسیار عالی این عطر در نوع خود جالب توجه است .    


Terre D Hermes Gift Set
حجم: 100 ML

قیمت: 3,950,000 ریال  

جنسیت: مردانه

نوع عطر: Eau De Toilette

بو: ملایم و تلخ

فصل: ماه های سرد سال

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)


یکی از محبوب ترین عطر های مردانه جهان است که بدون شک ارزش های نهفته در آن در دهه های آینده مشخص خواهد شد. فریبندگی، جذابیت و تک بودن این رایحه نسبتا تلخ و خنک مردانه، آنرا برای همیشه محبوب و خاطره انگیز ساخته است.  این عطر توسط طبقات بسیار خاص اجتماع از قبیل جراحان، مهندسان، طلا فروشان و چهره های شناخته شده مصرف می شود. این رایحه لوکس، کامل و هوشمند مردانه آمیزه ای از گریپ فروت، ترنج، پرتقال، ترکیباتی از سنگ چخماق، فلفل صورتی، برگ گل شمعدانی، نعناع هندی، سدر و وتیور است.


Rush
قیمت: 3,700,000 ریال  

جنسیت: زنانه

نوع: عطرEau De Toilette

بو: گرم و شیرین

فصل: ماه های سرد سال

گروه بویایی: رایحه ی میوه ای

مناسب برای استفاده در شب        

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)


عطری تکان دهنده، دلربا، جذب کننده و گرم مخصوص خانم هایی که دوست دارند در دید باشند زیرا این محصول شما را از هر جهتی متمایز می کند. این عطر جذاب و دوست داشتنی در سال 1999 توسط  Michel Almairac  ساخته شد. این عطر در یک بطری به شکل قرمز گرم و مدرن ارائه شده است .

مواد تشکیل دهنده این عطر شامل : یاسمن ، یک جور گل پیازدار، یاس، گل رز محمدی، گشنیز ، وانیل، نعناع هندی و  Vetiver


Aqua Fahrenheit
قیمت 3,250,000 ریال  

جنسیت: مردانه

نوع عطر: Eau De Toilette  

بو: خنک و تلخ

گروه بویایی: رایحه جنگلی و چوب های معطر

فصل: ماه های گرم سال

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)


ترکیب بسیار عالی و جالب و معجزه آسای این محصول خارق العاده و جدید برند کریستین دیور دقیقا فکر و حس شما را به سمت ترکیبی بسیار عجیب و آمیزه ای سحرآمیز از آب و آتش می برد و به جرأت می توان گفت هیچ ترکیبی تا کنون با چنین وصفی دیده نشده است که بتوان دو عنصر حیاتی زمین را بدین گونه در هم ترکیب کند.


Lady Mililione Gift Set
حجم: 80 ML

قیمت: 3,200,000 ریال      

جنسیت: زنانه

نوع عطر: Eau De Perfume

بو: ملایم و شیرین

فصل: ماه های سرد سال

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)


1 میلیون مردانه فروش بسیار خوبی داشت و عطر ماندگار و موفقی شد. کمپانی پاکو برای تولید مدل زنانه همین طرح، لیدی میلیون را با شیشه الماسی شکل طراحی کرد به این دلیل که الماس تنها گزینه ایست که با شمش طلا ( طرح شیشه مردانه ) برابری می کند.

رایحه عطر
در ابتدای تست رایحه ای از گل، شیرین و کمی آبنباتی به مشامتان می رسد. اما کاملا متفاوت با آنچه تصورش را می کنید. عطر این گل بویی گرم و تا حدی تلخ دارد و به نظر من کمی کلاسیک است. رایحه شیرین آن از ترکیب تمشک موجود در عطر می آید که حالتی میوه ای و شیرین به آن می دهد. در کنار تمامی اینها ته مایه بسیار خفیفی از رایحه ای آبنباتی هم به مشام می رسد. در نهایت، لیدی رایحه ای گرم و سنگین دارد.

لیدی میلیون به لحاظ سبک بو، نزدیک به عطرهای Burberry London و Gucci Guilty است. رایحه گل های موجود در آن عطرها با لیدی متفاوت است اما گرما و تلخی گل های آنها بسیار مشابه به هم است.

سن و فصل و مکان استفاده
مناسب 30 سال به بالا. به جهت گرم و سنگین بودن رایحه مناسب فصل زمستان و پاییز است. برای استفاده روزانه طراحی نشده بلکه مناسب استفاده در شب و ملاقات های خاص است .


Bvl Man Extreme
حجم: 100 Ml

قیمت: 3,150,000 ریال  

جنسیت: مردانه

نوع عطر:Eau De Toilette

بو: ملایم و تند

فصل: چهارفصل

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)


مجموعه بولگاری این بار با نسخه اکستریم خود که در سال 2013 طراحی گردید تکمیل شد .این عطر مدرن، معطر، خوشبو با ترکیب گریپ فروت و ترنج شروع می شود، رایحه ای کاریزماتیک از ترکیبی خاص از اسانس های کاکتوس، هل و کهربا بوجود آمده است و خس خس، چوب بالسا رایحه این عطر را بسیار برجسته تر کرده است .


One Million
حجم: 100 ML

قیمت: 3,050,000 ریال  

جنسیت: مردانه

نوع عطر:Eau De Toilette

بو: گرم و شیرین

فصل: ماه های سرد سال

سال تولید : 2008

نام کمپانی: Paco Rabanne

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)


این کمپانی عطر 1 میلیون را به عنوان مخلوطی خنک و احساسی با درخششی پر تلالو برای مردان طراحی کرده است . طراح آن اضافه می کند که همواره در همه تمدن ها طلا به عنوان عنصری فریبنده برای مردم بوده است. در اطراف ما طلا در همه چیز مانند معماری، جواهرات، لباس، لوازم جانبی، مد و . . . با جلوه ای خاص به چشم می خورد. بطری این عطر در طراحی ای هوشمندانه همانند یک شمش طلا، جلوه ای از قدرت، ثروت، تجمل و بقا می باشد. این عطر با استفاده از رایحه های گریپ فروت، پرتقال قرمز، نعناع، گل سرخ، دارچین، ادویه جات ترشی جات، چرم بور، چوب بور، نعناع هندی و کهربا خلق کرده است .    


Flora
قیمت: 3,000,000 ریال  

جنسیت: زنانه

نوع عطر:Eau De Perfume

بو: گرم و شیرین

فصل: ماه های گرم سال         

سال تولید : ابتدای سال 2010    

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)


عطر گل شاهزاده خانم الهام گرفته از گذشته و آینده، کلاسیک، ظریف و نفسانی دارای ترکیبات مرکبات، گل صد تومانی، گل رز مخلوط با فلفل، چوب صندل در بسته بندی زیبا و شش ضلعی.


Uomo
حجم: 100 ML

قیمت: 2,350,000 ریال  

جنسیت: مردانه

نوع عطر: Eau De Toilette

بو: ملایم و تلخ

فصل: چهارفصل

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)


ترکیبی پیچیده از لیمو، ترنج، بنفشه، گل شمعدانی، مریم، مشک، نعناع هندی و چرم. آمو مظهر مردانگی خالص و بی قید و شرط است.

این عطر مناسب مردانی است که اقتدار، صلابت، تسلط و دوست داشته شدن با صفات مردانه آرزوی آنها است.    


Mont Blanc Gift Set
حجم: 100 ML

قیمت: 2,350,000 ریال  

جنسیت: مردانه

نوع عطر: Eau De Toilette

بو: خنک و شیرین

فصل: ماه های گرم سال

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)


عطر فوق العاده  و میوه ای که ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد. در ترکیبات آن رز، شمعدانی، خزه، سیب قرمز، میوه خشک، اسطوخودوس، ترنج و ... به کار رفته است. نت ابتدایی با حالتی تقریباً با طراوت و کم شیرین باز می شود و تلخی و سنگینی رایحه در میانه و انتهای آن بروز می کند.


My Land
حجم: 100 ML

قیمت: 2,250,000 ریال  

جنسیت: مردانه

نوع عطر: Eau De Toilette

بو: ملایم و تلخ

فصل: چهارفصل

برترین ها: در این مطلب سریالی عطرهای خوش‌بو برایتان انتخاب و معرفی کرده ایم. در قسمت اول، عطرهای بسیار گران که بالای 500 هزار تومان قیمت دارند، معرفی کردیم. در این قسمت نیز عطرهایی با قیمت بین 200 تا 500 هزار تومان را معرفی می کنیم.

در شماره های بعدی به معرفی عطرهای خوشبو با قیمت های ارزان تر خواهیم پرداخت.

Jasmin Noir L`Elixir
قیمت: 4,600,000 ریال  

جنسیت: زنانه

نوع عطر:Eau De Perfume

بو: گرم و شیرین

فصل: ماه های سرد سال

مطلب مرتبط:

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)

رایحه این عطر شیرین از پرتقال، ترنج و فلفل صورتی در نت اولیه تشکیل شده است هر چه زمان می گذرد بوی خوش یاس بیشتر مشهود می شود . این عطر در سال 2012 وارد بازار شده است ، عطری خوشبو با طراحی شیشه منحصر به فرد که از رنگ های مشکی و طلایی تشکیل شده است .


J`adore L`absolu
قیمت: 4,050,000 ریال  

جنسیت: زنانه

نوع: عطر Eau De Perfume

بو: ملایم و شیرین

فصل: چهارفصل

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)

یکی دیگر از بهترین ترکیبات شرکت دیور است. این عطر ملایم و شیرین و تا حدودی گرم است به همین دلیل توصیه می شود در روزهای سرد سال استفاده کنید .همچنین ماندگاری بسیار عالی این عطر در نوع خود جالب توجه است .    


Terre D Hermes Gift Set
حجم: 100 ML

قیمت: 3,950,000 ریال  

جنسیت: مردانه

نوع عطر: Eau De Toilette

بو: ملایم و تلخ

فصل: ماه های سرد سال

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)

یکی از محبوب ترین عطر های مردانه جهان است که بدون شک ارزش های نهفته در آن در دهه های آینده مشخص خواهد شد. فریبندگی، جذابیت و تک بودن این رایحه نسبتا تلخ و خنک مردانه، آنرا برای همیشه محبوب و خاطره انگیز ساخته است.  این عطر توسط طبقات بسیار خاص اجتماع از قبیل جراحان، مهندسان، طلا فروشان و چهره های شناخته شده مصرف می شود. این رایحه لوکس، کامل و هوشمند مردانه آمیزه ای از گریپ فروت، ترنج، پرتقال، ترکیباتی از سنگ چخماق، فلفل صورتی، برگ گل شمعدانی، نعناع هندی، سدر و وتیور است.


Rush
قیمت: 3,700,000 ریال  

جنسیت: زنانه

نوع: عطرEau De Toilette

بو: گرم و شیرین

فصل: ماه های سرد سال

گروه بویایی: رایحه ی میوه ای

مناسب برای استفاده در شب        

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)

عطری تکان دهنده، دلربا، جذب کننده و گرم مخصوص خانم هایی که دوست دارند در دید باشند زیرا این محصول شما را از هر جهتی متمایز می کند. این عطر جذاب و دوست داشتنی در سال 1999 توسط  Michel Almairac  ساخته شد. این عطر در یک بطری به شکل قرمز گرم و مدرن ارائه شده است .

مواد تشکیل دهنده این عطر شامل : یاسمن ، یک جور گل پیازدار، یاس، گل رز محمدی، گشنیز ، وانیل، نعناع هندی و  Vetiver


Aqua Fahrenheit
قیمت 3,250,000 ریال  

جنسیت: مردانه

نوع عطر: Eau De Toilette  

بو: خنک و تلخ

گروه بویایی: رایحه جنگلی و چوب های معطر

فصل: ماه های گرم سال

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)

ترکیب بسیار عالی و جالب و معجزه آسای این محصول خارق العاده و جدید برند کریستین دیور دقیقا فکر و حس شما را به سمت ترکیبی بسیار عجیب و آمیزه ای سحرآمیز از آب و آتش می برد و به جرأت می توان گفت هیچ ترکیبی تا کنون با چنین وصفی دیده نشده است که بتوان دو عنصر حیاتی زمین را بدین گونه در هم ترکیب کند.


Lady Mililione Gift Set
حجم: 80 ML

قیمت: 3,200,000 ریال      

جنسیت: زنانه

نوع عطر: Eau De Perfume

بو: ملایم و شیرین

فصل: ماه های سرد سال

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)

1 میلیون مردانه فروش بسیار خوبی داشت و عطر ماندگار و موفقی شد. کمپانی پاکو برای تولید مدل زنانه همین طرح، لیدی میلیون را با شیشه الماسی شکل طراحی کرد به این دلیل که الماس تنها گزینه ایست که با شمش طلا ( طرح شیشه مردانه ) برابری می کند.

رایحه عطر
در ابتدای تست رایحه ای از گل، شیرین و کمی آبنباتی به مشامتان می رسد. اما کاملا متفاوت با آنچه تصورش را می کنید. عطر این گل بویی گرم و تا حدی تلخ دارد و به نظر من کمی کلاسیک است. رایحه شیرین آن از ترکیب تمشک موجود در عطر می آید که حالتی میوه ای و شیرین به آن می دهد. در کنار تمامی اینها ته مایه بسیار خفیفی از رایحه ای آبنباتی هم به مشام می رسد. در نهایت، لیدی رایحه ای گرم و سنگین دارد.

لیدی میلیون به لحاظ سبک بو، نزدیک به عطرهای Burberry London و Gucci Guilty است. رایحه گل های موجود در آن عطرها با لیدی متفاوت است اما گرما و تلخی گل های آنها بسیار مشابه به هم است.

سن و فصل و مکان استفاده
مناسب 30 سال به بالا. به جهت گرم و سنگین بودن رایحه مناسب فصل زمستان و پاییز است. برای استفاده روزانه طراحی نشده بلکه مناسب استفاده در شب و ملاقات های خاص است .


Bvl Man Extreme
حجم: 100 Ml

قیمت: 3,150,000 ریال  

جنسیت: مردانه

نوع عطر:Eau De Toilette

بو: ملایم و تند

فصل: چهارفصل

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)

مجموعه بولگاری این بار با نسخه اکستریم خود که در سال 2013 طراحی گردید تکمیل شد .این عطر مدرن، معطر، خوشبو با ترکیب گریپ فروت و ترنج شروع می شود، رایحه ای کاریزماتیک از ترکیبی خاص از اسانس های کاکتوس، هل و کهربا بوجود آمده است و خس خس، چوب بالسا رایحه این عطر را بسیار برجسته تر کرده است .


One Million
حجم: 100 ML

قیمت: 3,050,000 ریال  

جنسیت: مردانه

نوع عطر:Eau De Toilette

بو: گرم و شیرین

فصل: ماه های سرد سال

سال تولید : 2008

نام کمپانی: Paco Rabanne

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)

این کمپانی عطر 1 میلیون را به عنوان مخلوطی خنک و احساسی با درخششی پر تلالو برای مردان طراحی کرده است . طراح آن اضافه می کند که همواره در همه تمدن ها طلا به عنوان عنصری فریبنده برای مردم بوده است. در اطراف ما طلا در همه چیز مانند معماری، جواهرات، لباس، لوازم جانبی، مد و . . . با جلوه ای خاص به چشم می خورد. بطری این عطر در طراحی ای هوشمندانه همانند یک شمش طلا، جلوه ای از قدرت، ثروت، تجمل و بقا می باشد. این عطر با استفاده از رایحه های گریپ فروت، پرتقال قرمز، نعناع، گل سرخ، دارچین، ادویه جات ترشی جات، چرم بور، چوب بور، نعناع هندی و کهربا خلق کرده است .    


Flora
قیمت: 3,000,000 ریال  

جنسیت: زنانه

نوع عطر:Eau De Perfume

بو: گرم و شیرین

فصل: ماه های گرم سال         

سال تولید : ابتدای سال 2010    

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)

عطر گل شاهزاده خانم الهام گرفته از گذشته و آینده، کلاسیک، ظریف و نفسانی دارای ترکیبات مرکبات، گل صد تومانی، گل رز مخلوط با فلفل، چوب صندل در بسته بندی زیبا و شش ضلعی.


Uomo
حجم: 100 ML

قیمت: 2,350,000 ریال  

جنسیت: مردانه

نوع عطر: Eau De Toilette

بو: ملایم و تلخ

فصل: چهارفصل

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)

ترکیبی پیچیده از لیمو، ترنج، بنفشه، گل شمعدانی، مریم، مشک، نعناع هندی و چرم. آمو مظهر مردانگی خالص و بی قید و شرط است.

این عطر مناسب مردانی است که اقتدار، صلابت، تسلط و دوست داشته شدن با صفات مردانه آرزوی آنها است.    


Mont Blanc Gift Set
حجم: 100 ML

قیمت: 2,350,000 ریال  

جنسیت: مردانه

نوع عطر: Eau De Toilette

بو: خنک و شیرین

فصل: ماه های گرم سال

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)

عطر فوق العاده  و میوه ای که ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد. در ترکیبات آن رز، شمعدانی، خزه، سیب قرمز، میوه خشک، اسطوخودوس، ترنج و ... به کار رفته است. نت ابتدایی با حالتی تقریباً با طراوت و کم شیرین باز می شود و تلخی و سنگینی رایحه در میانه و انتهای آن بروز می کند.


My Land
حجم: 100 ML

قیمت: 2,250,000 ریال  

جنسیت: مردانه

نوع عطر: Eau De Toilette

بو: ملایم و تلخ

فصل: چهارفصل

با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)

My Land از خانه عطر تروساردی عطری است مردانه با بویی متمایل به تلخ که شکوه مردانگی را به رخ مخاطبین خود می کشد.

این محصول ترکیبی است از روایح گیاهی و چوبی است. نت اولیه مشتمل است بر رایحه ترنج و نارنگی و نت میانی ترکیبی است از رایحه دل انگیز بنفشه و اسطوقدوس. در نت پایانی حضور رایحه چرم و چوب خس خس و کشمیر هر شامه مشکل پسندی را نوازش می دهد . این محصول برای استفاده در تمام سال به مردان میانسال به بالا توصیه می شود.   
با خوش‌بوترین عطرهای بازار آشنا شوید (2)


My Land از خانه عطر تروساردی عطری است مردانه با بویی متمایل به تلخ که شکوه مردانگی را به رخ مخاطبین خود می کشد.

این محصول ترکیبی است از روایح گیاهی و چوبی است. نت اولیه مشتمل است بر رایحه ترنج و نارنگی و نت میانی ترکیبی است از رایحه دل انگیز بنفشه و اسطوقدوس. در نت پایانی حضور رایحه چرم و چوب خس خس و کشمیر هر شامه مشکل پسندی را نوازش می دهد . این محصول برای استفاده در تمام سال به مردان میانسال به بالا توصیه می شود.   

خوش آمدید به کافه مد تهرانسر بدنبال مدل های جدید و بروز می گردید ! کافه مد تهرانسر، محلی است برای نمایش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جدیدترین و برترین برندها و مدل های روز ایران و دنیا با ما باشید...××کلیه حقوق این سایت برای کافه مد تهرانسر محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد××تهرانسر-میدان کمال الملک- نبش خیابان یکم-مجتمع الهام-طبقه ۱- / پلاک ۲۱/ تلفن:۴۴۵۷۲۶۳۸ 

هر هفته  روز های جمعه  مدلهای جدید  

قیمت های مناسب و باورنکردنی؟

به این می‌گن تیپ تابستانی و صمیمانه!

هیچ‌وقت احساس کرده‌اید اطرافیان‌تان روزی مهربان‌تر هستند و روی دیگر آدمی جدی و سرخت به نظر می‌رسند؛ باور می‌کنید یا نه، این حس شما اشتباه نیست و  ناشی از نوع ست کردن و انتخاب لباس است.

دیگران هم همین حس را با انتخاب‌های متفاوت شما خواهند داشت اما اگر می‌خواهید همیشه فردی مهربان و صمیمی به نظر برسید که حسی مثبت را به دیگران منتقل ‌کنید، باید چند نکته را در انتخاب لباس خود موردتوجه قرار دهید.

 خطوط را بشکنید

تابستان؛ فرصتی برای صمیمیت


لباس‌هایی که برش‌های صاف و مشخص دارند، تصویر آدم اتو کشیده با ضابطه‌های خشک و سخت را تداعی می‌کنند. این سبک لباس پوشیدن برای مدیران رده بالا توصیه می‌شود و اگر می‌خواهید در گروه این آدم‌های جدی قرار نگیرید، سراغ لباس‌های چین‌دار بروید. انتخاب رنگ را هم نادیده نگیرید، رنگ‌های روشن و شاد ( تابستانی) نقش مهمی در مهربان نشان دادن چهره شما دارند.

 نقش و نگاری صمیمی

تابستان؛ فرصتی برای صمیمیت


یک اصل کلی را فراوش نکنید؛ اگر شما در لباس خود احساس راحتی می‌کنید، این حس به مخاطب هم منتقل خواهد شد و احساس راحتی بیشتری در معاشرت با شما می‌کند، به همین دلیل بلوز شومیز انتخاب خوبی برای مهربان‌تر نشان دادن شما نیست، به جای آن سراغ یک بلوز آزاد با رنگ روشن و ترجیحا نقش و نگاری ساده بروید. بلوزهای گلدار هم انتخاب خوبی برای این موقعیت هستند.

زاویه‌ها را حذف کنید

تابستان؛ فرصتی برای صمیمیت


به جای کفش‌هایی با نوک تیز، سراغ کفش‌هایی بروید که پنجه گرد دارند. این کفش‌ها هم راحتی بیشتری دارند و هم این احساس راحتی و صمیمیت را به دیگران منتقل می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم کفش‌های نوک تیز خود را برای مهمانی‌های رسمی نگه دارید و در موقعیت‌های دوستانه از کفش پنجه گرد استفاده کنید. کفش‌هایی که پاشنه بلند دارند (بیشتر از پنج سانتی‌متر) حس دوستانه و صمیمیت را از شما دور می‌کنند.

 خداحافظ اشکال هندسی

تابستان؛ فرصتی برای صمیمیت 


شما بین یک کیف مستطیلی یا مربعی ونمونه‌های شل و بدون فرم خاص، کدام را انتخاب می‌کنید؟ اگر انتخاب شما یک کیف مستطیلی است، احتمالا شخصیت جدی و رسمی دارید ولی اگر دوست دارید با این موضوع مبارزه کنید، این بار سراغ یک کیف نرم و پارچه‌ای بروید. امتحانش ضرری ندارد.

 در ستایش آزادی

تابستان؛ فرصتی برای صمیمیت


یک دامن تنگ که شما را مجبور می‌کند با قدم‌های کوچک و نزدیک هم راه بروید به خانم‌های دیگر می‌گوید که این خانم برخوردی بسیار جدی و خشن با شما خواهد داشت و  بهتر است از رفتار دوستانه خودداری کنید. در مقابل یک دامن کلوش، نشانی بر روحیه بشاش و مهربان  شماست که بی‌شک باعث ایجاد حس بهتری در دیگر خانم‌های حاضر در محل می‌شود.

 دقت کنید
 

تابستان؛ فرصتی برای صمیمیت


حواس‌تان باشد وقتی از عینک‌های آفتابی استفاده می‌کنید، اولین چیزی که در چهره شما دیده می‌شود، همین عینک آفتابی است و به همین دلیل باید در انتخاب آن دقت کنید. اگر می‌خواهید بخش مهربان و لطیف شخصیت خود را نشان دهید، سراغ عینک‌هایی بروید که شیشه گرد دارند؛ فریم‌های مستطیلی چهره شما را خشن می‌کنند، فریم‌های کائوچویی هم در مقابل نمونه‌های فلزی، مهربان‌ترند.

 سلام به رنگ‌های شاد
 

تابستان؛ فرصتی برای صمیمیت


نکته کلیدی در مهربان نشان دادن چهره شما رنگ است. در این زمینه رنگ‌های تیره و روشن در دو جهت مخالف هم حرکت می‌کنند. رنگ‌های شاد و روشن، چهره شما را شاد و مهربان نشان می‌دهند و رنگ‌های تیره، نشاط و شادابی را از چهره شما می‌گیرند. اگر دوست دارید مهربان باشید، یک شیرجه جانانه در جعبه مدادرنگی تابستانی بزنید و نگران نباشید.

با این رنگ تابستانی، خاص می شوید!

هیچ‌کس نمی‌تواند منکر نقش رنگ‌ها در برانگیختن احساسات، ایجاد حس خوشایند آرامش و... شود، به همین دلیل توصیه می‌شود در مراسم و برنامه‌های مختلف به رنگ لباس خودتان دقت کنید و باتوجه به روانشناسی رنگ‌ها و تاثیرگذاری‌شان دست به انتخاب رنگ مناسب بزنید. زرد از آن دست رنگ‌هایی است که آدم‌ها با احتیاط به آن نزدیک می‌شوند و عموما جسارت استفاده همیشگی و روزانه از این رنگ را ندارند اما اگر اطلاعات درستی درباره نحوه ست کردن رنگ زرد با دیگر رنگ‌ها داشته باشید، می‌توانید از این رنگ و معنا و مفهومی که با خود دارد برای خاص بودن استفاده کنید.


رنگی چشمگیر

اگر شما مجموعه‌ای از لباس‌ها یا وسایل رنگی در رنگ‌های مختلف را کنار هم بچینید، اولین چیزی که به چشم هر بیننده‌ای می‌آید، لباس یا وسیله زرد رنگ است چون رنگ زرد این ویژگی را دارد که در کنار سایر رنگ‌ها بیشتر دیده می‌شود. رنگ زرد به سرعت و در اولین نگاه جلب‌توجه می‌کند. اگر در مهمانی یا مراسمی قصد دیده شدن دارید، بهترین گزینه این است که با لباسی زردرنگ در مراسم حاضر شوید. رنگ زرد تضمینی بر دیده شدن شماست. اگر به دنبال تاثیرگذاری آنی و سریع هستید، رنگ زرد را بیشتر و بیشتر استفاده کنید اما یک نکته مهم درمورد رنگ زرد وجود دارد.؛

این رنگ همان‌قدر که باعث جلب‌توجه و نظر دیگران می‌شود، در صورت تکرار حساب نشده، باعث ایجاد خشم می‌شود چون این توانایی را دارد که اعصاب را تحریک کند. حتما این حرف را شنیده‌اید که رنگ زرد نشانه نفرت است؛ در بسیاری جاها از رنگ زرد به‌عنوان رنگ مقابل قرمز و نشانه نفرت و عشق شکست‌خورده، نام برده شده؛ می‌توان گفت این اعتقاد به دلیل توانایی رنگ زرد در ایجاد خشم است ولی چنین احساسی فقط با تکرار بی‌رویه رنگ زرد شکل می‌گیرد. استفاده درست و متناسب از رنگ زرد، نشانه هوش و ذکاوت استفاده‌کننده هم هست.

رنگ زرد چه پیغامی برای شما دارد؟

پیشنهاد لباس


اگر تا امروز لباس زردی در کمد خود نداشتید و به هر دلیلی این رنگ خاص در انتخاب‌های شما جایی نداشته، می‌توانید با وسایل جانبی شروع کنید. یک یا چند تکه کامل کننده لباس که جذابیت و گیرایی رنگ زرد را در ست لباس شما ایجاد می‌کنند اما به اندازه پوشیدن یک پیراهن زرد، چشمگیر نیستند. می‌توانید یک یا چند تا از این وسایل را با هم استفاده کنید.

روزهای تابستانی زمان خوبی برای پوشیدن رنگ زرد است و هوشمندی شما برای انتخاب رنگ‌های فصلی را نشان می‌دهد. رنگ زرد این امکان را دارد که در کنار اغلب رنگ‌ها قرار بگیرد و زیبایی خاصی داشته باشید. پیراهن سفید، قرمز، آبی، قهوه‌ای و حتی گلدار خود را می‌توانید با کیف، کفش، شال و... زرد ست کنید.

1. چنین عینکی در تابستان، انتخاب شیک‌پوشان و خاص‌پوشان است.

رنگ زرد چه پیغامی برای شما دارد؟

2. با انتخابی این گوشواره به هیچ زیور دیگری مثل گردنبند احتیاج ندارید.

رنگ زرد چه پیغامی برای شما دارد؟

3. یک صندل ساده که با تمام سادگی حال و هوای تابستانی و حس خنکی به ست لباس شما می‌دهد.

رنگ زرد چه پیغامی برای شما دارد؟

4. ساده‌ترین انتخاب تا رنگ خاص و چشمگیر زرد را به لباس خود اضافه کنید. برای این گزینه سراغ کیف‌های بزرگ نروید چون حجم زیاد این رنگ ممکن است تاثیر برعکسی ایجاد کند.

رنگ زرد چه پیغامی برای شما دارد؟

5. یک انتخاب کلاسیک برای کسانی که این سبک لباس پوشیدن را دوست دارند.

رنگ زرد چه پیغامی برای شما دارد؟
رنگ روزهای شاد

در ساده‌ترین دسته‌بندی، رنگ زرد، رنگ گرم و شادی است که به ایجاد صمیمیت در محیط کمک می‌کند و در گروه رنگ‌های تابستانی جای می‌گیرد. روزهای گرم سال، بهترین زمان برای پوشیدن لباس‌های زرد است چون رنگ شاد و روشنی است که احساس گرما در شما و فضا ایجاد نمی‌کند اما حواس‌تان باشد که رنگ زرد را به دقت و در جای مناسب استفاده کنید مثلا برای صفحه مانیتور کامپیوتر یا موبایل خود از تصویر زرد استفاده نکنید چون رنگ زرد سریع‌تر از دیگر رنگ‌ها چشم را خسته می‌کند. اگر می‌خواهید روز خاصی از هفته لباس زرد بپوشید، حتما یکشنبه را انتخاب کنید چون زرد رنگ روز یکشنبه است و با این هماهنگی روز خوبی برای خود خواهید ساخت.

چرا فست‌فودها؟

اگر دقت کرده باشید، در رستوران‌های فست‌فود، بیش از همه جا، رنگ زرد را می‌بینید، می‌دانید چرا؟ چون رنگ زرد سوخت‌وساز بدن را بالا می‌برد و باعث ایجاد احساس گرسنگی می‌شود، به همین دلیل بد نیست باشگاه‌های ورزشی هم از این رنگ برای دکوراسیون خود استفاده کنند و شما هم لباس ورزشی به رنگ زرد بخرید.

با این راهنما اصل پوش حرفه ای می شوید

خریداران ایرانی همیشه با یک سوال تعیین‌کننده رو به رو هستند؛ آیا محصولی که می‌خرند اصل است یا تقلبی؟ این سوال برای خرید اغلب محصولات از وسایل الکترونیکی گرفته تا لباس، کیف و کفش وجود دارد. برای اینکه هنگام خرید پوشاک، سریع‌تر به جواب سوال‌تان برسید و بتوانید با اعتماد به دانسته‌های خودتان دست به خرید بزنید، راهنمای فشرده و مختصر ما را بخوانید.

با سابقه‌ترین شلوار جین دنیا را بپوشید

«لیوایز» را می‌توان بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده شلوار جین دانست که سالانه میلیون‌ها شلوار جین تولید و در سراسر دنیا به فروش می‌رساند. برش خوب، دوخت دقیق و ماندگاری بالای شلوار جین‌های لیوایز باعث شده تا در سراسر دنیا محبوبیت زیادی داشته باشد و شرکت‌های زیادی به دنبال تولید شلوار جین با نام و نشان لیوایز باشند. این شرکت هم برای جلوگیری از این موضوع به ترفندهایی اندیشیده که هر چند بسیاری از آنها لو رفته‌اند و توسط کارخانه و کارگاه‌های تقلبی‌ساز، کپی‌برداری می‌شوند اما با دانستن جزئیاتی کوچک می‌توانید نمونه اصل و تقلبی را تشخیص دهید.

راهنمای کامل برای تشخیص تقلبی و اصل


سایر شرکت‌ها چه می‌کنند؟

تولید شلوار جین که یکی از پرکاربردترین نوع پوشاک در بین تمام مردم جهان است به لیوایز محدود نمی‌شود و اغلب شرکت‌های تولید پوشاک این محصول را با مدل‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌کنند. هر کدام از این شرکت‌ها می‌کوشند تا نام و نشانی منحصر به فردی برای محصول خود داشته باشند. بهترین کار این است که از فروشگاه‌های معتبر این برندها خرید کنید. اگر چنین امکانی در اختیار ندارید قبل از اقدام به خرید سری به سایت برند مورد نظر خود بزنید و نگاهی به نمونه‌های اصل بیندازید تا بدانید چه ویژگی‌هایی دارند و نام برند، لوگو و... در کجای لباس حک شده است؛ مثلا شلوار جین‌های گپ به جز برچسب‌های پارچه‌ای برچسب کاغذی کوچکی دارند که از شلوار آویزان است. نوارهای شناسنامه هم به جای پشت شلوار، جلوی سمت چپ دوخته شده است.

دکمه؛ راهی برای شناخت اصل

یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های لیوایز در تایلند قرار دارد چون با توجه به ارزانی نیروی کار و پارچه در این کشور، هزینه تمام شده شلوار جین کاهش پیدا می‌کند. به همین دلیل کارگاه‌های تقلبی‌ساز هم می‌توانند محصولی شبیه لیوایز اصلی در جنس پارچه تولید کنند اما کپی‌برداری از برش و دوخت چندان کار آسانی نیست.

به دوخت کنار شلوار جین دقت کنید. اگر دقت یک محصول حرفه‌ای را ندارد، در اصل بودن آن شک کنید. یکی دیگر از چیزهایی که تولید آن برای کارگاه‌های تقلبی‌ساز گران تمام می‌شود، ساخت دکمه‌هایی مشابه نمونه‌های اصل لیوایز است. روی تمام دکمه‌های این شرکت در تمام مدل‌ها و طرح‌ها، نام شرکت لیوایز به طور کامل « Levi Strauss & Co» حک شده است؛ حک شدنی تمیز و منظم که کپی کردن آن کار چندان آسانی نیست.

راهنمای کامل برای تشخیص تقلبی و اصل


دکمه‌های فلزی که در کنار جیب‌ها کوبیده شده‌اند در نمونه‌های تقلبی یا ساده هستند یا حروف بی‌ربطی روی آنها حک شده است اما در شلوار جین‌های اصیل لیوایز، روی این دکمه‌های کوچک هم می‌توانید نام شرکت را ببینید پس هنگام خرید شلوار جینی که قرار است مبلغ بالایی بابت اصل بودن آن پرداخت کنید، به دکمه‌ها و حک نام لیوایز روی آنها دقت کنید. در این بازبینی و بررسی دسته زیپ را هم از قلم نیندازید. نام شرکت روی دسته فلزی زیپ هم حک شده و می‌تواند کمک شما برای شناخت محصولی اصیل باشد.

نشانه لورفته

نشانه دیگر شلوار جین‌های لیوایز، نام لیوایز است که با حروف سفید روی پارچه قرمز و کنار درز جیب دوخته می‌شود. این نشانه شلوار جین اصل، نشانی لو رفته است که به‌راحتی توسط تولیدکنندگان تقلبی‌ساز استفاده می‌شود. به طور کلی تولید این نوع برچسب‌های پارچه‌ای آسان‌ترین کار برای تقلبی‌سازان است؛ به همین دلیل است که استفاده از آن در سال‌های اخیر توسط شرکت‌های تولیدکننده پوشاک محدود شده و تلاش می‌کنند با روش‌های دیگر محصولات اصل خود را از نمونه‌های تقلبی متمایز کنند ولی به هر حال بد نیست شما این موضوع را بدانید و در صورت نبودن برچسب قرمز کوچک در کنار جیب به اصل بودن شلوار جین خود شک کنید.

در این لوگو فقط حرف اول بزرگ است و بقیه حروف لیوایز کوچک نوشته شده‌اند. برچسب داخل شلوار جین‌های لیوایز هم دیگر از این نمونه‌های دوخته شده نیست بلکه پارچه‌ای سفید است که لوگو و نام شرکت به طور کامل با رنگ قهوه‌ای روشن روی آن چاپ شده است.

شناسنامه‌ای برای شلوار جین

راهنمای کامل برای تشخیص تقلبی و اصل


شرکت لیوایز به جز لوگوی قرمزرنگ خود، شناسنامه‌ای برای تمام شلوار جین‌های خود دارد که به صورت یک برچسب در پشت شلوار جین، محل عبور کمربند دوخته می‌شود. تصویر نمونه اصلی این برچسب را ببینید. هر شلوار جینی که در کارخانه لیوایز تولید شده باشد، برچسبی با این مشخصات، نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر دارد.

قد، دور کمر و کد مدل شلوار جین هم روی این برچسب‌ها حک شده است. اگر جزئیات این برچسب را به خاطر بسپارید، قدم اصلی را در شناسایی لیوایز اصلی و تقلبی برداشته‌اید. تصویر نمونه اصلی این برچسب را در صفحه اول سایت لیوایز هم می‌توانید ببینید. این برچسب در طول سال‌ها فعالیت شرکت لیوایز تغییر کرده و در حال حاضر با این مشخصات تولید و روی شلوار جین‌ها دوخته می‌شود.

خوش آمدید به کافه مد تهرانسر بدنبال مدل های جدید و بروز می گردید ! کافه مد تهرانسر، محلی است برای نمایش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جدیدترین و برترین برندها و مدل های روز ایران و دنیا با ما باشید...××کلیه حقوق این سایت برای کافه مد تهرانسر محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد××تهرانسر-میدان کمال الملک- نبش خیابان یکم-مجتمع الهام-طبقه ۱- / پلاک ۲۱/ تلفن:۴۴۵۷۲۶۳۸ 

هر هفته  روز های جمعه  مدلهای جدید  

قیمت های مناسب و باورنکردنی؟

زیباترین تیپ های سندرا بولاک در فرش قرمز +عکس

سندرا بولاک، بازیگر مشهور هالیوودی که امسال نیز با بازی در فیلم "جاذبه" و کاندید شدن برای بازیگر منتخب اسکار بر شهرتش افزوده شد، اغلب با تیپ های زیبا و چشم گیری در فرش قرمز ظاهر می شود.

 در تصاویر زیر گلچینی از لباس های وی در مراسم های مهم فرش قرمز، ازجمله گلدن گلوب و اسکار از سال 2006 تا 2014 را مشاهده می کنید:

 زیباترین تیپ های سندرا بولاک در فرش قرمز

 زیباترین تیپ های سندرا بولاک در فرش قرمز

زیباترین تیپ های سندرا بولاک در فرش قرمز   

زیباترین تیپ های سندرا بولاک در فرش قرمز

زیباترین تیپ های سندرا بولاک در فرش قرمز   

زیباترین تیپ های سندرا بولاک در فرش قرمز

زیباترین تیپ های سندرا بولاک در فرش قرمز   

زیباترین تیپ های سندرا بولاک در فرش قرمز

زیباترین تیپ های سندرا بولاک در فرش قرمز   

زیباترین تیپ های سندرا بولاک در فرش قرمز   

زیباترین تیپ های سندرا بولاک در فرش قرمز   

 زیباترین تیپ های سندرا بولاک در فرش قرمز  

زیباترین تیپ های سندرا بولاک در فرش قرمز   

زیباترین تیپ های سندرا بولاک در فرش قرمز   

 زیباترین تیپ های سندرا بولاک در فرش قرمز  

زیباترین تیپ های سندرا بولاک در فرش قرمز   

زیباترین تیپ های سندرا بولاک در فرش قرمز   

زیباترین تیپ های سندرا بولاک در فرش قرمز   

تهیه و گردآوری: گروه مد و لباس پرشین وی

 بخش اختصاصی پرشین وی

چه کفشی برای من مناسب تره؟

مناسب بودن کفش هم صرفا به این معنا نیست که سایز عددی آن با پای فرد بخواند بلکه باید در انتخاب کفش به فرم پا توجه کرد چه بسا که برخی از کفش‌ها با وجود اینکه از نظر سایز مشکلی ندارند اما از نظر فرم با پای فرد همخوانی نداشته باشند و باعث بروز مشکلات شوند. ضمن اینکه برخلاف ادعای بسیاری از فروشندگان کفش جا باز نمی‌کند.

فرم پای افراد در سراسر دنیا به سه دسته تقسیم می‌شود که باید به آن توجه کرد:

دسته نخست کسانی هستند که انگشت شصت پای آن‌ها بزرگ‌تر است و بقیه انگشت‌ها به ترتیب کوچک می‌شوند. دسته دوم کسانی هستند که انگشت دوم و سوم پا‌هایشان بزرگ‌تر است. دسته سوم نیز کسانی هستند که انگشت‌های یکسانی دارند و تمام سرانگشتان به یک اندازه هستند.

چند نکته مهم برای خرید کفش مناسب


عرض پا یک مساله مهم است که علاوه بر سایز و قالب باید به آن توجه می‌شود اما متاسفانه در ایران حتی برای برندهای خارجی که وارد کشور می‌شوند این مساله لحاظ نمی‌شود و کمتر کسی به آن توجه می‌کند.

کسانی که انگشت‌های بلندتری دارند باید از کفش‌های کشیده استفاده کنند تا امکان حرکت برای انگشتان پا ایجاد شود بالعکس کسانی که پاهای پهنی دارند بهتر است از کفش‌های گرد استفاده کنند.

سعی کنید کفش پاشنه بلند نخرید. این کفش‌ها تا میزان زیادی غیر استاندارد است زیرا پنجه پا مجبور به تحمل وزن فرد می‌شود در حالی که برای حالت عادی این پاشنه پا است که ۷۵ درصد وزن بدن را تحمل می‌کند. با این حال بهتر است افراد از نمونه‌هایی استفاده کنند که انگشت‌های پا را به یکدیگر نچسباند و امکان حرکت به فرد بدهد.

چند نکته مهم برای خرید کفش مناسب


برای خرید کفشهای موسوم به کالج باید در نظر داشت که کفش کالج جزء نمونه‌های راحت و سبکی است که با اغلب فرم پا‌ها سازگار است اما مشکل اینجاست که زیرهٔ این کفش‌ها مناسب نیست یعنی آن ضخامت استاندارد در این نوع کفش‌ها لحاظ نشده است.

چند نکته مهم برای خرید کفش مناسب


زیره مناسب کفش باید حداقل یک سانت ضخامت داشته باشد اما متاسفانه اغلب کفش‌های داخلی این گونه نیست. بخصوص در کفش کالج این ضخامت رعایت نشده است زیرا مساله کاهش هزینه و سبک ماندن کار در اولویت بوده است. صنعت این بخش در کشور ضعیف است و عمدتا از جنس PVC در ساختار این نوع کار‌ها استفاده می‌شود که انعطاف کم و سنگینی بیشتری نسبت به سایرین دارد.

چند نکته مهم برای خرید کفش مناسب


در تمام دنیا از لاسیتک در قسمت‌هایی از کفش استفاده می‌شود تا مشکل ضخامت زیره و انعطاف آن رفع شود. استفاده از لاسیتک کمی بر وزن کار می‌افزاید اما پروسه طولانی‌تری در تولید به همراه دارد.

بهتر است بعد از ظهر‌ها برای خرید کفش اقدام کنید زیرا در طول روز به دلیل فعالیت و ایستادن، قسمتهای تحتانی بدن مثل پا‌ها بزرگ‌تر می‌شوند.

لباس هندی را ازکجا بخرید؟

مجله زندگی ایده آل: سرزمین هند، سرزمین عجیبی است. با دیدنی‌های جذاب و فرهنگی خاص که هر گردشگری را جذب می‌کند. فرهنگ پوشاک و سبک و سیاق لباس پوشیدن مردم هند را می‌توان بخشی از جذابیت‌های گردشگری این شبه قاره دانست.

جذابیتی که کم و بیش به تمام دنیا صادر شده و مردم گوشه و کنار دنیا، حتی اگر به هند سفر نکرده باشند با لباس‌های سنتی آن آشنا هستند و حتی امکان خرید لباس‌های خوش رنگ و لعاب هندی را در خانه و شهر خود دارند؛ لباس‌هایی که در کنار زیبایی خود، انتخاب مناسبی برای پوشش تابستانی و روزهای گرم سال هستند اما قبل از هر خرید و انتخابی، بهتر است بیشتر درباره لباس‌های هندی بدانید.

در سرزمین رنگ‌ها و نقش‌ها


لباس هندی را ازکجا بخرید؟

برای کسانی که به پوشیدن لباس با الیاف طبیعی علاقه دارند، لباس‌های هندی بهترین انتخاب است چون مرغوب‌ترین نخ جهان در هند تهیه‌می‌شود و در تولید لباس به کار می‌رود. تنوع رنگی پارچه‌های هندی هم مثال‌زدنی است. اگر به دنیای رنگ و لباس‌های رنگی علاقه دارید، یک فروشگاه لباس هندی می‌تواند متحیرتان کند. خوشبختانه این فروشگاه‌ها در تهران هم رو به افزایش هستند. در مراکز خریدی مانند تندیس تجریش و پرنیان میدان فاطمی فروشگاه‌هایی هستند که با بوی عود شما را دعوت به محصولات نخی هندی می‌کنند. در این فروشگاه‌ها اغلب محصولات هندی به جز ساری، به‌خصوص نمونه‌های گران‌قیمت ابریشمی دردسترس است.

ساری

شناخته شده‌ترین و مشهورترین لباس هندی، ساری است که با کمترین دوخت فراهم می‌شود. بخش اصلی ساری که لباس سنتی خانم‌های هندی محسوب می‌شود، پارچه درازی به طول 4 تا 9 متر است. خانم‌های هندی با مهارتی که در بستن این پارچه بلند و طولانی دارند، یک پارچه دراز را تبدیل به دامنی بلند و چین‌دار، همراه با شال روی شانه می‌کنند. خانم‌های هندی پارچه ساری را چین می‌دهند و دور خود می‌پیچند. خرید پارچه ساری، از مراسم آداب و رسوم‌دار در هند است. فروشگاه‌هایی که ساری می‌فروشند، میز درازی دارند که با پارچه سفید پوشیده شده است.

در سرزمین رنگ‌ها و نقش‌ها


در یک طرف این میز صندلی چیده شده تا خانم‌های هندی بنشینند و با آسودگی تمام دست به انتخاب بزنند. خرید طولانی و زمانبر ساری با سرو چای ماسالا و شیرینی‌های سنتی هندی همراه است چون کار مهمی است که باید با دقت و آرامش انجام شود. دلیل انتخاب میز طویل در فروشگاه‌های ساری هم به دلیل تغییر طرح، رنگ و نقش در طول پارچه ساری است.

مشهورترین لباس هندی

وشما باید هنگام خرید تمام طول پارچه ساری را ببینید.  در زمان‌های گذشته، ساری از پارچه‌های نخی یا ابریشمی تهیه می‌‌شد اما این روزها پارچه‌های مواددار هم به ساری اضافه شدند ولـی همچنان گــران‌ترین ساری‌ها، ســاری‌های ابریشمی هستند که با پارچه‌های ابریشم طبیعی تهیه می‌شوند. بستن ساری در گوشه و کنار شبه قاره هند و در میان اهالی مناطق مختلف این کشور، متفاوت است و هر کــدام سـبک خاص خودشان را دارند.

شال فصل جدایی‌ناپذیر

در سرزمین رنگ‌ها و نقش‌ها

سلوار کامیز لباسی راحت و رایج

رایج‌ترین لباس خانم‌ها در سرزمین هند، سلوار کامیز است که ترکیب پیراهنی بلند با سلوار محسوب می‌شود. سلوار کامیز در شرق، غرب، جنوب و شمال هند متفاوت است و مدل‌های مختلفی دارد؛ از پیراهن‌های زیر زانو با شلوار گشاد تا پیراهن‌های کوتاه‌تر با شلوارهای تنگ. سلوار کامیز بیش از همه در میان اهالی پنجاب مرسوم بوده اما این روزها در تمام هند لباسی رایج و پرکاربرد است. راحتی این لباس، بی‌شک یکی از دلایل رونق آن محسوب می‌شود. سلوار کامیز از پارچه نخی دوخته می‌شود که تولید بالایی در هند دارد و بهترین انتخاب برای آب و هوای گرم و شرجی هند است.

در سرزمین رنگ‌ها و نقش‌ها

سلوار کامیز، نام آشنایی برای همه نیست ولی بی‌شک نام چوریدا را شنیده‌اید. یک مدل سلوار کامیز که پیراهن جلوبسته بلندی دارد و با شلوار گشاد ست می‌شود. افرادی که این لباس را در آب و هوای گرم تجربه کرده‌اند، می‌دانندکه چقدر خنک است و پوشیدن آن چه لذتی دارد.

15 ست زیبا و خنک با شلوار جین برای تابستان +عکس

تصاویر زیر ایده هایی زیبا از ست کردن شلوار جین با بلوزهای خنک است که برای روزهای گرم تابستانی مناسب هستند:

 15 ست زیبا و خنک با شلوار جین برای تابستان

 15 ست زیبا و خنک با شلوار جین برای تابستان

  15 ست زیبا و خنک با شلوار جین برای تابستان

 15 ست زیبا و خنک با شلوار جین برای تابستان

15 ست زیبا و خنک با شلوار جین برای تابستان   

15 ست زیبا و خنک با شلوار جین برای تابستان

15 ست زیبا و خنک با شلوار جین برای تابستان   

15 ست زیبا و خنک با شلوار جین برای تابستان

 15 ست زیبا و خنک با شلوار جین برای تابستان

 15 ست زیبا و خنک با شلوار جین برای تابستان

  15 ست زیبا و خنک با شلوار جین برای تابستان

 15 ست زیبا و خنک با شلوار جین برای تابستان

 15 ست زیبا و خنک با شلوار جین برای تابستان

  15 ست زیبا و خنک با شلوار جین برای تابستان

  15 ست زیبا و خنک با شلوار جین برای تابستان

  15 ست زیبا و خنک با شلوار جین برای تابستان

  15 ست زیبا و خنک با شلوار جین برای تابستان

  15 ست زیبا و خنک با شلوار جین برای تابستان

 15 ست زیبا و خنک با شلوار جین برای تابستان

 تهیه و ترجمه: گروه مد و لباس پرشین وی

پیراهن های مجلسی خنک و تابستانی به پیشنهاد مجله Elle +عکس(1)

تصاویر زیر مدل پیراهن های خنک و مجلسی است که مجله مد مشهور Elle برای این فصل پیشنهاد داده است:

 پیراهن مجلسی های خنک و تابستانی به پیشنهاد مجله Elle

 پیراهن مجلسی های خنک و تابستانی به پیشنهاد مجله Elle

پیراهن مجلسی های خنک و تابستانی به پیشنهاد مجله Elle   

پیراهن مجلسی های خنک و تابستانی به پیشنهاد مجله Elle

 پیراهن مجلسی های خنک و تابستانی به پیشنهاد مجله Elle  

پیراهن مجلسی های خنک و تابستانی به پیشنهاد مجله Elle

 پیراهن مجلسی های خنک و تابستانی به پیشنهاد مجله Elle  

پیراهن مجلسی های خنک و تابستانی به پیشنهاد مجله Elle

پیراهن مجلسی های خنک و تابستانی به پیشنهاد مجله Elle   

پیراهن مجلسی های خنک و تابستانی به پیشنهاد مجله Elle

پیراهن مجلسی های خنک و تابستانی به پیشنهاد مجله Elle   

پیراهن مجلسی های خنک و تابستانی به پیشنهاد مجله Elle   

پیراهن مجلسی های خنک و تابستانی به پیشنهاد مجله Elle   

 پیراهن مجلسی های خنک و تابستانی به پیشنهاد مجله Elle  

پیراهن مجلسی های خنک و تابستانی به پیشنهاد مجله Elle   

پیراهن مجلسی های خنک و تابستانی به پیشنهاد مجله Elle   

 پیراهن مجلسی های خنک و تابستانی به پیشنهاد مجله Elle  

پیراهن مجلسی های خنک و تابستانی به پیشنهاد مجله Elle   

پیراهن مجلسی های خنک و تابستانی به پیشنهاد مجله Elle   

پیراهن مجلسی های خنک و تابستانی به پیشنهاد مجله Elle   

تهیه و گردآوری: گروه مد و لباس پرشین وی

 بخش اختصاصی پرشین وی

مدل‌های گران‌قیمت کیف‌دستی زنانه

برترین ها: کیف دستی ها هم جنبه کاربردی دارند و هم جنبه تزئینی. برندهای معروف دنیا با استفاده از هنر طراحان و تکنولوژی روز دنیا در ساخت مدل های مختلف به رقابت می پردازند. گاهی هم فقط جنبه تزئینی کیف دستی است که موردنظر طراح است. کیف دستی های مفهومی تد نوتن (Ted Noten) از این دسته محسوب می شود.




قیمت کیف های این برندهای معروف گاهی بسیار بالاست و معمولی ترین کیف ها از 2000 الی 3000 دلار به بالاست.

از این رو، بازار کیف های قلابی (fake/replica handbags) بسیار داغ است. حتی بعضی از چهره ها همچون بلیک لایولی، اوا مندز، کیت ماس، کیم کارداشیان و هالی بری هم کیف های قلابی و تقلیدی برندهای معروف را می خرند.

حتی وبسایت هایی وجود دارد که بطور ماهانه کیف اجاره می دهد و اجاره ماهانه این کیف ها کم هم نیست و برای برندهایی همچون شانل و دیور، از ماهی 200 تا 300 دلار آغاز می شود.

پس اگر فکر می کنید کیف های که فروشندگان به قیمت های بالا و به اسم اصل به شما می فروشند، واقعاً اصل هستند در اشتباهید. چون قیمت کیف دستی های اصل برندهای معروف حداقل از 7 الی 10 میلیون تومان شروع می شود و برای کیف های درجه یکی همچون مدل بیرکین هرمس، حداقل باید 35 الی 300 میلیون تومان پول خرج کنید. همانطور که قبلاً اشاره شده است، برند هرمس گرانترین کیف دستی های دنیا را تولید می کند.


کیف دستی الماس هزار و یکشب مواَوَد، با قیمت 3.8 میلیون دلار، عنوان گرانترین کیف دستی دنیا را به خود اختصاص داده است و در کتاب گینس رکورد ثبت کرده است.



الکساندر مک کوئین











دی اند جی (D&G)











کریستین دیور











شانل











کریستین لوبوتن











کلوئه