مدل لباس دخترانه تابستانه

مدل لباس دخترانه تابستانه taobao 2015

مدل لباس دخترانه تابستانه taobao مدل لباس دخترانه تابستانه taobao مدل لباس دخترانه تابستانه taobao مدل لباس دخترانه تابستانه taobao مدل لباس دخترانه تابستانه taobao مدل لباس دخترانه تابستانه taobao مدل لباس دخترانه تابستانه taobao مدل لباس دخترانه تابستانه taobao مدل لباس دخترانه تابستانه taobao

مدل لباس دخترانه Annil Taobao

مدل لباس تابستانه دخترانه Annil Taobao 2015

مدل لباس دخترانه Annil Taobao مدل لباس دخترانه Annil Taobao مدل لباس دخترانه Annil Taobao مدل لباس دخترانه Annil Taobao مدل لباس دخترانه Annil Taobao مدل لباس دخترانه Annil Taobao مدل لباس دخترانه Annil Taobao مدل لباس دخترانه Annil Taobao مدل لباس دخترانه Annil Taobao

مدل مانتو Sweet Dolcee

مدل هایی از مانتوهای زنانه و دخترانه ی برند ایرانی Sweet Dolcee

مدل مانتو 94  مدل مانتو 94  مدل مانتو 94  مدل مانتو 94  مدل مانتو 94  مدل مانتو 94  مدل مانتو 94  مدل مانتو 94  

مدل لباس زنانه Vionnet

مدل هایی از لباس های زنانه ی شیک و مجلسی از برند Vionnet

مدل لباس زنانه جدید  مدل لباس زنانه جدید  مدل لباس زنانه جدید  مدل لباس زنانه جدید  مدل لباس زنانه جدید  مدل لباس زنانه جدید  مدل لباس زنانه جدید  مدل لباس زنانه جدید  مدل لباس زنانه جدید  مدل لباس زنانه جدید  مدل لباس زنانه جدید

مدل لباس زنانه Ulyana Sergeenko

سری جدید از مدل لباس های ۲۰۱۶ زنانه برند Ulyana Sergeenko

مدل لباس زنانه 2016 مدل لباس زنانه 2016 مدل لباس زنانه 2016 مدل لباس زنانه 2016 مدل لباس زنانه 2016 مدل لباس زنانه 2016 مدل لباس زنانه 2016 مدل لباس زنانه 2016 مدل لباس زنانه 2016 مدل لباس زنانه 2016

مدل لباس مجلسی Saiid Kobeisy

سری دوم از مدل لباس های جدید و مجلسی برند Saiid Kobeisy

مدل لباس مجلسی جدید  مدل لباس مجلسی جدید  مدل لباس مجلسی جدید  مدل لباس مجلسی جدید  مدل لباس مجلسی جدید  مدل لباس مجلسی جدید  مدل لباس مجلسی جدید  مدل لباس مجلسی جدید  مدل لباس مجلسی جدید

مدل لباس زنانه Daymor

مدل هایی از لباس های مجلسی شیک و ساده و پوشیده از برند Daymor

مدل لباس مجلسی زنانه  مدل لباس مجلسی زنانه  مدل لباس مجلسی زنانه  مدل لباس مجلسی زنانه  مدل لباس مجلسی زنانه  مدل لباس مجلسی زنانه  مدل لباس مجلسی زنانه  مدل لباس مجلسی زنانه  

اسرار شیک پوشی و جوانی مجید مظفری

مجله زندگی ایده آل - محمد حسین‌زاده، مصطفی رفعت: در جوانی، خوش‌پوش بودن و تحسین آدم‌ها را برانگیختن کار سختی نیست اما وقتی عدد و رقم‌های شناسنامه بالا می‌رود، بدن نشاط و سرزندگی همیشگی‌اش را از دست می‌دهد؛ بنابراین لباس‌ها هم زیبایی و جذابیت‌های سابق را ندارند اما اینها کلیت‌هایی است که می‌توان نقض کرد و  موسفید شد اما جوانی کرد. می‌توان از میانسالی قدم به پیری گذاشت و در عین حال خوش پوش ماند. به قول مجید مظفری، جوانی فرمولی است که به مرور به آن می‌پردازید و طی سال‌ها با سبک زندگی مناسب در شما می‌ماند. مجید مطفری می‌تواند نسخه‌ای باشد برای جوانی کردن و خوش‌پوش ماندن.

دستکاری شناسنامه
به یک ‌مهمانی دوستانه نیمه‌رسمی دعوت شده‌اید؛ این تیپ را امتحان کنید: جین و کت اسپرت. البته هنگام ست کردن با جین آبی حتما سراغ کت روشن بروید. قاعده را به هم نزنید و تمام لباس‌ها را روشن انتخاب کنید تا ظاهرتان یکدست شود. قطعا یک کفش نیمه‌اسپرت سیاه یا تیره به کمک شما می‌آید تا تناسب و شأن سن و سال‌تان هم حفظ بشود. یک شال روشن ظریف، هم به جذاب شدن تیپ‌تان کمک می‌کند هم گرمای بیشتری به شما می‌بخشد. با این نوع پوشش شما دستکم پنج سالی از سن شناسنامه‌ای خود کم می‌کنید.

اسرار شیک‌پوشی و جوانی همراه با  مجید مظفری


اهمیت لباس از دوران کودکی
اهمیت به لباس خوب پوشیدن از همان کودکی برای من وجود داشت اما بیشتر از خاص و نو بودن لباس، تمیزبودنش برایم مهم بود. حتی یادم هست حدود سال 53 تلویزیون جشنی داشت که من را به خاطر نامناسب بودن لباس‌هایم برای آن جشن و مراسم راه ندادند. یادم هست همان زمان هم با یک شلوار جین، تی‌شرت و کتانی به مراسم رفته بودم. رفته‌رفته که در بازیگری و حتی در زندگی حرفه‌ای‌تر شدم، سعی کردم به لباس پوشیدن خودم احترام بگذارم.

شخصیت، اصل او خوش‌تیپی
مهم خود لباس نیست؛ مهم انسانی است که آن لباس را می‌پوشد. شاید یک نفر با کت و شلوار شیک وارد جمعی بشود اما رفتارش در شأن آن لباس و آن محفل نباشد اما نفر دیگر با لباسی ساده بیاید ولی به قدری رفتار اجتماعی‌اش درست است که دیگر آن لباس در نگاه دیگران، مهم جلوه نمی‌کند و به جای لباس، شخصیت آن آدم است که به چشم می‌آید. شاید خیلی‌ها از برندهای گران‌قیمت استفاده کنند اما شخصیت مناسبی در اجتماع ندارند. لباس به شما فرهنگ نمی‌دهد و باعث نمی‌شود انسان بهتری شوید. شاید ویترین شیکی از شما بسازد اما عمقی در شخصیت شما ندارد و دیگران را دلزده می‌کند.

 لباس متناسب با سن و شرایط
بخشی از شیک‌پوشی این است که شما متناسب با جایگاه شغلی، اجتماعی و البته سن خودتان لباس بپوشید. این یعنی هر دوره سنی می‌تواند شاخصه‌های پوششی خود را داشته باشد. من سه نوع زندگی دارم: زندگی کاری، زندگی اجتماعی و زندگی شخصی. ممکن است من در زندگی شخصی‌ام یک تی‌شرت آستین حلقه‌ای با شلوار کوتاه بپوشم اما هیچ‌وقت آن را وارد جامعه نمی‌کنم و حتی اگر برای جایی مانند باشگاه ورزشی هم مناسب باشد، باز هم چون من مراودات اجتماعی خاص خود را دارم، برای من آن پوشش درست نیست. در نهایت این آدم‌ها هستند که باید به درک درستی از جایگاه خود برسند. این شخصیت آدم است که روی رفتار و پوشش وی نیز تاثیر می‌گذارد. حالا هنرمندان را در نظر بگیرید که به نوعی الگو هم هستند. من اگر سیگاری هم باشم نباید به خودم اجازه بدهم در جامعه سیگار بکشم یا لباسی بپوشم که موردپسند جامعه نباشد. اگر این اتفاق بیفتد به آدمی تبدیل می‌شوم که افکارم با رفتارم همخوانی ندارد. من کاری به زندگی شخصی ندارم اما در موقعیت اجتماعی باید همه چیز را رعایت کنم.

 ماجرای پالتوی فیلم سگ‌کشی
در سینما و تلویزیون، طراحان لباس زمانی موفق بوده‌اند که هنگام طراحی لباس شخصیت‌ها به خصوص در کارهای معاصر نه به آن هنرپیشه بلکه به شخصیت خاصی که او بازی می‌کند، توجه کرده‌اند. بعد از اکران فیلم «سگ‌کشی» به‌طور اتفاقی با یکی از دوستان در خیابانی می‌رفتیم که یک دستفروش را دیدم که پالتوهایی را می‌فروخت و داد می‌زد: «پالتوی سگ‌کشی!» که اشاره به پالتویی داشت که من در آن فیلم پوشیده بودم. پس اگر من رفتار مناسبی نداشته باشم این مساله به من، جامعه و صنفی که در آن مشغول هستم، لطمه می‌زند.

هر لباس برای جای خاص
محلی که قرار است به آنجا بروید در انتخاب لباس اهمیت زیادی دارد؛ مثلا اگر قرار است به زیارت بروم با کت و شلوار و پاپیون نمی‌روم! لباسی می‌پوشم که مناسب آن محیط و فضا باشد که البته حتما هم لازم نیست مشکی باشد و رنگ‌هایی را می‌پوشم که در شأن آن محیط باشد یا هر محل دیگری که باید در آن حضور داشته باشم، برایم شرایط خاص خود را ایجاد می‌کند.

جوان‌تر از سن واقعی. . .
تمیز بودن با نو بودن لباس متفاوت است. گاهی شما یک لباس نو می‌پوشید و وارد جایی می‌شوید که همه فقط نو بودن آن لباس را می‌بینند. اما گاهی شما آنقدر آراسته و مرتب هستید که لباس کهنه اما تمیز شما به چشم نمی‌آید. به نظرم افراد میانسال و سالمند باید به آراستگی خود توجه بیشتری داشته باشند و طوری نباشد که بگویند دیگر مهم نیست یا خوش‌پوشی فقط برای جوان‌هاست! اهمیت به این موضوع باعث می‌شود حتی شما از سن واقعی‌تان هم جوان‌تر به‌نظر برسید.

اول پارچه و بعد طرح آن
هنگام خرید لباس جنس پارچه و طرح آن برایم خیلی مهم است. انگلیسی‌ها می‌گویند آنقدر ثروتمند نیستیم که لباس ارزان‌قیمت بخریم! شما می‌روید و سه پیراهن ارزان می‌خرید که در نهایت فقط سه‌ماه برای شما کار می‌کنند اما می‌توانید با پول همان، یک پیراهن با جنس و کیفیت بهتر خریداری کنید ولی شش‌ماه از آن استفاده کنید. برای همین اول برای من پارچه و جنس آن مهم است و بعد هم طرح آن لباس. برند شاید آخرین نکته موردتوجه من باشد چون کلا برند باز نیستم!

فراری از لباس‌های ضخیم!
آدم به تجربه درمی‌یابد که چه چیزهایی به او می‌آید یا مناسب است؛ مثلا من می‌دانم که نمی‌توانم پوتین سنگین بپوشم یا لباس‌های ضخیم، سنگین و حجیم را نمی‌توانم به راحتی استفاده کنم و برای همین چنین لباس‌هایی نمی‌خرم.

رنگ‌های محبوب مجید مظفری
طیف رنگ‌های آبی روشن تا سورمه‌ای، طیف مغزپسته‌ای تا حنایی و طیف مشکی را دوست دارم. هنوز یادم نمی‌آید شلوار سفید یا شلواری با رنگ‌های جیغ و تند پوشیده باشم. در تمام لباس‌هایم فقط یک بلوز گوجه‌ای‌رنگ دارم که اگرچه به من می‌آید ولی چون حس می‌کنم زیاد مناسب من نیست، خیلی از آن استفاده نکرده‌ام.

اسرار شیک‌پوشی و جوانی همراه با  مجید مظفری


وقار مردانه
در کمد لباس‌های هر مردی باید حتما یک دست کت‌و‌شلوار شیک باشد. همه قوانین رنگی را هنگام انتخاب کت‌و‌شلوار رسمی فراموش کنید و تنها به مشکی توجه کنید. معمولا در مجالس و مراسم بهترین کاری که لباس می‌تواند برای شما انجام دهد این است که شما را باشکوه و بی‌نقص نشان دهد. سیاه رنگی است که عیوب و برجستگی‌های بدن را مخفی و با سفید همخوانی و همراهی خوبی ایجاد می‌کند. این ترکیب، هم رسمی‌تر است و هم چشم مخاطب را خسته نمی‌کند. در ضمن چون بالاپوش سیاه چهره را گرفته‌تر نشان می‌دهد وجود یک تاش سفید یکدست کمک می‌کند چهره شما جوان‌تر دیده شود.

پیشنهاد  ویژه

برای گردش‌های پاییزی یا دم صبح که هوا خنک است می‌توانید از چند پوشش روی هم استفاده کنید. یک پیراهن اسپرت رنگی و یک تی‌شرت ساده تیره بسیار مناسب است. شما می‌توانید بعد از یک پیاده‌روی طولانی که گرم‌تان شد یا عرق کردید، پیراهن رویی را دربیاورید و چون تی‌شرت و جین یک نوع تیپ اسپرت کامل است چیزی در ظاهر شما با نقص مواجه نشود. جین در همه سنین یک انتخاب ویژه است که هم دوام بیشتری دارد هم گرمای بدن را بهتر حفظ می‌کند. کفش ورزشی یا کفش اسپرت و نیمه رسمی هم ظاهر شما را تکمیل می‌کند. یادتان باشد در سن شما عمده جاذبه باید در رنگ باشد پس دنبال پیراهن‌های طرح‌دار نروید.

اسرار شیک‌پوشی و جوانی همراه با  مجید مظفری

به رنگ تابستان

پیراهن روشن و شلوار تیره همیشه می‌تواند انتخاب مناسبی برای گردش‌های عصرانه و ‌مهمانی‌های شبانه باشد. خوبی رنگ‌های روشن در پیراهن تک این است که از گرمای محیط کم می‌کند، حجم خوبی از طراوت را به چشم دیگران منتقل می‌کند و ذهن آنها را از تمرکز بر چروک‌ها و کم شدن موهای سر منحرف می‌کند. البته زمانی خوش‌پوش‌تر به نظر می‌رسید که شلوار انتخابی‌تان نیز تیره، ساده و بدون طرح پارچه یا دوخت‌های فانتزی باشد. در سنین میانسالی به بعد فاق‌های متوسط کمک می‌کند تا برجستگی احتمالی شکم کمتر به چشم آید و فشار کمتری هم به بدن وارد شود. سعی کنید قسمت ران شلوار هم آزاد باشد تا از تعریق بیش از حد شما بکاهد.

ترکیب ایده‌آل
تیپ‌های نیمه‌رسمی طرفداران خاص خود را دارند. البته اگر مرز میانسالی را رد کرده‌اید بهتر است کمی با احتیاط سمت این شکل پوشش بروید. بهترین کار این است که در مورد شلوار، حتما سراغ رنگ‌های تیره بروید. رنگ‌های روشن در تیپ‌های نیمه‌رسمی برای شلوار جدا از ظاهر نه چندان مناسب برای سن شما، مشکلات احتمالی از افت استخوانی را با وضوح بیشتری نشان می‌دهند. کما اینکه معمولا در تیپ‌های نیمه اسپرت کت‌های رنگی بهتر جلوه می‌کنند و چون چین‌های صورت بعد از میانسالی بیشتر نمود دارد، رنگ روشن در پوشش بالاتنه از توجه مخاطب به آنها می‌کاهد.

اسرار شیک‌پوشی و جوانی همراه با  مجید مظفری


مشورت از مشاورین با تجربه
خیلی خوب است که اگر یک هنرمند قوه تشخیص خوبی در انتخاب لباس و پوشش خود ندارد یا اینکه در این کار ضعیف است، از مشاوره افراد متخصص کمک بگیرد تا بهتر لباس بپوشد و آراسته باشد؛ گرچه بعضی هنرمندان ما خودشان الگوپذیر هستند و کارهای خارجی‌ها را کپی می‌کنند! من در انتخاب لباس مناسب برای حضور در یک مراسم خاص گاهی مشورت گرفته‌ام اما به شکل ویژه خودم. . . یعنی از دوستی که متخصص این کار بوده است، لیست خرید نگرفته‌ام که بروم و با سلیقه او برای خودم خرید کنم، بلکه گزینه‌هایی را که داشته‌ام به او گفته‌ام و از او راهنمایی و مشاوره خواسته‌ام.

اسپرت، از جوانی تا امروز
تا آنجا که یادم می‌آید لباس‌هایم از نوجوانی بیشتر اسپرت بوده است؛ یعنی همیشه شلوار جین، کفش ورزشی و تی‌شرت بهترین انتخاب‌هایم بوده‌اند. اما نه هر جین و کتانی و تی‌شرتی چرا که قطعا یک عنصر مهم به نام سن در میان بوده است که تاثیرگذاری زیادی در آن داشته است. قطعا من در 64 سالگی نمی‌آیم جین پاره بخرم یا همان لباسی را که در 20 سالگی می‌پوشیدم، برتن کنم. هر سنی تعریف خودش را دارد. نوع پوشش را بر اساس سلیقه‌ام و طرح و رنگ آن را متناسب با شرایط سنی و جامعه انتخاب می‌کنم.

بی‌توجهی به فرهنگ خودمان
الگوپذیری خوب است؛ به شرطی که مطابق با فرهنگ خودمان باشد. الگوهای خوب و متینی در جامعه داریم که حتی مدل رفتار اجتماعی و لباس‌شان مناسب است اما ما می‌خواهیم از الگوهای خارجی استفاده کنیم. گاهی به نظر می‌آید با خودمان در عناد هستیم! یک نفر را شاهد بودم که در دوبی وقتی رانندگی می‌کرد، هیچ خلافی حتی کوچک‌ترین آنها را انجام نمی‌داد اما وقتی به ایران برگشتیم از همان فرودگاه شروع به انجام انواع تخلفات رانندگی کرد! ما خودمان مقصر از بین بردن فرهنگ‌مان هستیم.

پوشش برای تغییرات فیزیکی
وقتی شما پا به ‌سن می‌گذارید یک سری تغییرات فیزیکی در شما رخ می‌دهد که باید برای رفع آنها از نظر بصری به این موضوع دقت کنید که طوری لباس بپوشید که مناسب با این تغییرات باشد؛ مثلا وقتی شکم آورده‌اید یا به علت افزایش سن قوز کرده‌اید نباید لباس‌های تنگ و جذب بپوشید که این ویژگی‌ها را بیشتر نشان دهد یا رنگی استفاده نکنید که چین و چروک‌های صورت شما را بیشتر نمایان کند. این حتی در مدل موها هم نمود دارد. به هر حال آقایان عمدتا در سن بالا با ریزش موهای سرشان روبه‌رو هستند که می‌توان با آراستگی و آرایش مناسب آن را بهبود بخشید.

ارتباط تناسب اندام با لباس
از زمانی‌که به خاطر می‌آورم، ورزش کرده‌ام. پاها و بازوها و سرشانه‌های بسیار قوی و محکمی دارم که شاید حتی بسیاری از جوان‌ها چنین ویژگی را نداشته باشند. ورزش به تناسب اندام شما کمک می‌کند اما شرط کافی برای خوش‌تیپی نیست. شما می‌توانید تناسب اندام خوبی داشته باشید ولی در عین حال انتخاب‌های بدی در پوشش‌تان وجود داشته باشد که نه تنها این زیبایی فیزیک بدنی‌تان را نشان نمی‌دهد بلکه آن را هم خراب می‌کند یا حتی با اخلاق و رفتار بد همه آنها را یک‌جا خراب کنید. سلیقه در کنار تناسب اندام می‌تواند کمک زیادی به شیک‌پوشی شما بکند.

بلندقد بودن به صورت ژنتیکی
ما خانوادگی بلندقد هستیم و حتی می‌توانم بگویم که من شاید کوتاه‌ترین عضو خانواده باشم! برادرزاده‌هایم بلندقد و بسکتبالیست هستند و دختر خودم هم والیبال و بسکتبال بازی کرده و بلندقد است. شاید به نوعی بشود گفت بخشی از خوش‌تیپی ما هم ژنتیکی است. (باخنده)

اسرار شیک‌پوشی و جوانی همراه با  مجید مظفری


استفاده از امکانات برای رفاه
از رفاه خوشم می‌آید اما رفاهی که خودم آن را به دست آورده باشم. سالی نیست که من در فصل تابستان به مسافرت نرفته باشم و روزی نیست که ورزش نکرده باشم؛ معمولا سحرخیز هستم و آدمی نیستم که به‌خاطر پول هرکاری بکنم. من همیشه دنبال رضایت درونی بوده‌ام. به نظرم مهم است که به خودت برسی و به خودت توجه داشته باشی و از زندگی به شکل درست آن لذت ببری. ربطی ندارد که شما چه میزان پول دارید، مهم این است که از داشته‌های خود چطور استفاده کنید.

چکاپ‌های شش‌ماه یکبار
هر شش‌ماه یک‌بار می‌روم بیمارستان و 48 ساعت در آنجا می‌مانم و چکاپ کامل می‌کنم و برمی‌گردم تا از وضعیت سلامتی‌ام مطمئن باشم. برای خودم چندتا کتاب هم می‌برم و در آن زمان آنجا مطالعه هم دارم. رسیدگی درست از نظر من همین است؛ نه اینکه بخواهم با کارهای زیبایی و عمل‌های جراحی خودم را ظاهرا سالم و شیک نشان دهم. ورزش و تغذیه مناسب باعث می‌شود که شما جسم و روح سالم داشته باشید و قطعا در کنار این جسم و روح سالم، شیک‌پوش هم خواهید شد.

توصیه ایده‌آل به ایده‌آلی‌ها
رسیدگی به موها و پوست قطعا در سن ما مهم است اما باید اقدامات پیشگیرانه را از سنین کمتر شروع کرد تا سلامت و زیبایی ظاهر شما تداوم داشته باشد. شما با هیچ کاری یک‌دفعه جوان نمی‌شوید. جوانی فرمولی است که به مرور به آن می‌پردازید و در طی سال‌ها با سبک زندگی مناسب در شما می‌ماند. من سال‌هاست سوارکاری، اسکی، اسکی روی‌آب، تنیس و والیبال را در کنار بدنسازی دنبال می‌کنم. روزها به باشگاه انقلاب می‌روم و روزانه بین 10 تا 15 کیلومتر پیاده‌روی می‌کنم و از استخر، سونا و بدنسازی غافل نیستم. اگر می‌خواهید در دوران سالمندی، سلامتی داشته باشید باید از جوانی شروع کنید. ضمن آنکه توصیه می‌کنم حتما کتاب بخوانید و مطالعه کنید تا ذهنی سالم و سلامت داشته باشید.

این لباس های تابستانی مد شده اند

مجله زندگی ایده آل: طرح و مدلی که به عنوان مد فصل یا مد روز شناخته می‌شود یک ویژگی قابل تقدیر برای مصرف‌کننده دارد؛ فراگیری و سهولت دسترسی. مهم نیست  به کدام پاساژ یا مرکز خرید می‌روید، مهم نیست به فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای دسترسی دارید یا نه چون این مدل‌ها را هر جایی و تقریبا در هر فروشگاهی می‌توانید پیدا کنید. برندهای شناخته شده‌ای مثل زارا و مانگو تا فروشگاه‌های کوچک محلی می‌توانند این مدل بلوز را در اختیار شما قرار دهند؛ فقط باید بدانید در میان مدل‌های تابستان امسال کدام برازنده اندام شماست.

 دولایه‌ها

از بلوزهایی که امسال مد شده کدام مناسب شماست؟


بلوز یا تاپی را که از قرار گرفتن دو لایه پارچه روی هم درست شده‌، در مدل‌های تابستان امسال زیاد خواهید دید. این بلوزها از جنس حریر لطیفی هستند و دو لایه بودن آنها گرمای زیادی ایجاد نمی‌کند. اگر بازوهای ظریفی دارید، تاپ این مدل را برای ‌مهمانی‌های عصر و دورهمی‌های زنانه انتخاب کنید اما اگر بازو یا بالاتنه درشتی دارید، چنین بلوزی را انتخاب کنید چون پوشاندن بازو و شانه، به ظریف نشان دادن آن کمک می‌کند.


 بلوزهای قد کشیده

از بلوزهایی که امسال مد شده کدام مناسب شماست؟

شاید در نگاه اول فکر کنید که با یک پیراهن بلند مواجهید اما بلوزهایی که پیش یا پس بلند دارند، بخشی از مد فصل هستند ولی پوشیدن آنها را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که پاهایی کشیده دارند. اگر چنین بلوزی را خریدید، یادتان باشد که از شلوارهای تنگ و کفش پاشنه بلند یا لژدار برای کامل کردن ست خودتان استفاده کنید تا بلوز خاص شما، زیبایی خودش را نشان دهد.

 بازگشت یقه‌ها

از بلوزهایی که امسال مد شده کدام مناسب شماست؟

برای تابستان امسال، این مدل یقه‌ها به بازار برگشته‌اند. اگر برای شرکت در یک ‌مهمانی، احتیاج به لباس رسمی‌تر دارید، سراغ این مدل بلوز تاپ بروید. هم ترکیب رنگ سفید ومشکی و هم داشتن یقه باعث می‌شود رسمی‌تر به نظر برسید. این مدل تاپ به دلیل چند چین ‌ریزی که در بالا دارد، برای اندام‌های مختلف مناسب است.

 سلام به خانم هاویشام
از بلوزهایی که امسال مد شده کدام مناسب شماست؟

این مدل پارچه‌های گیپور با طرح‌های درشت، نسل جوان را یاد خانم هاویشام می‌اندازد؛ پارچه‌ای که حالا بخشی از مد است و اگر دنبال طرحی شیک برای ‌مهمانی‌های مختلف می‌گردید، باید به یکی از این بلوزهای گیپور فکر کنید. اگر اضافه وزن دارید، زیر این بلوز، تاپ کشی و محکم تن کنید تا شما را خوش‌اندام‌تر نشان دهد. این بلوز در کنار یک شلوار راستا، ستی فاخر به شما می‌دهد.

 راحتی تمام عیار

از بلوزهایی که امسال مد شده کدام مناسب شماست؟

به‌طور کلی بلوزهای شومیز بخشی از مد این فصل هستند. نمونه‌های اسپرت‌تری که از شومیز الهام گرفته‌اند هم در فروشگاه‌ها موجودند که پیشنهاد می‌کنم در خریدشان شک نکنید چون لباسی راحت و پرکاربرد محسوب می‌شوند. نقشدار بودن پارچه لباس بخشی از مد امسال است. وجود نقش همرنگ در داخل پارچه باعث می‌شود مانند نمونه‌های طرحدار باعث چاق نشان دادن فرد نشود.

 کیمونویی‌ها
از بلوزهایی که امسال مد شده کدام مناسب شماست؟

بخشی دیگر از مد تابستان امسال، بلوزهای کیمونویی هستند؛ یعنی بلوزهایی که آستین گشاد سر خود دارند. این نمونه‌ها برای افراد مختلف در هر سنی و هر فرم اندامی مناسبند اما به شرط آنکه در سایز درست خریداری کنید. بلوزها برشی آزاد در بالاتنه و آستین دارند و ممکن است سایز 36 آن برای فردی با سایز 38 اندازه باشد اما راز زیبایی بلوز کیمونویی در این است که آزاد و بافاصله از بدن بایستد.

مدل موی ستاره های هالیوود در سال 2015

برترین ها: اگر می خواهید با مدل موی جدید ستارگان هالیوود در سال 2015 آشنا شوید، با ما همراه باشید.

1. کیتی پری - KATY PERRY

زمان: اوت 2015

تغییرات مدل موی ستارگان هالیوود در 2015


او موهایش را مدل لیر کوتاه و پایین اش را روشن تر کرده است.


2. کیتی هلمز-KATIE HOLMES

زمان: اوت 2015

تغییرات مدل موی ستارگان هالیوود در 2015


او برای فیلم جدیدش به نام «All we had» موهایش را کوتاه کرد و کمی به آن حالت داد.


3. کیم کارداشیان- KIM KARDASHIAN

زمان: اوت 2015

تغییرات مدل موی ستارگان هالیوود در 2015


او تصمیم گرفت در بارداری کمی ظاهر خود را تغییر دهد، به همین دلیل موهایش را چند سانت کوتاه کرد.


4. کارا دلوین-CARA DELEVINGNE

زمان: اوت 2015

تغییرات مدل موی ستارگان هالیوود در 2015


ستاره «Paper towns» رنگ صورتی را برای موهایش انتخاب کرده است.


5. آماندا سیفرید- AMANDA SEYFRIED

زمان: جولای 2015

تغییرات مدل موی ستارگان هالیوود در 2015


چند روز پیش این بازیگر با مدل موی جدیدش در اماکن عمومی ظاهر شد. او موهایش را تا شانه کوتاه کرده است.


6. اسکارلت جوهانسون- SCARLETT JOHANSSON

زمان: جولای 2015

تغییرات مدل موی ستارگان هالیوود در 2015


او قبلا هم موهای خود را قرمز کرده بود به همین دلیل جای تعجبی ندارد. او بار دیگر در مقابل رنگ موی قرمز نتوانست مقاومت کند.


7. ونسا هاجنز- VANESSA HUDGENS

زمان: جولای 2015

تغییرات مدل موی ستارگان هالیوود در 2015


او عکسی در اینستاگرام خود منتشر کرد و اکستنشن موی بلند خود را به معرض نمایش گذاشت.


8. ریتا اورا- RITA ORA
 
زمان: جولای 2015

تغییرات مدل موی ستارگان هالیوود در 2015


او موهای بلند سفید خود را به رنگی گرم تر تغییر داد. اگر چه ما موهای کوتاه او را ترجیح می دهیم اما او خودش می گوید که موهای بلند تنوع بیشتری دارد.


9. کایلی جنر- KYLIE JENNER

زمان: جولای 2015

تغییرات مدل موی ستارگان هالیوود در 2015


مدت کمی پس از این که او موهای خود را آبی یخی کرد، دوباره تصمیم گرفت آنها را به رنگ طبیعی خود باز گرداند.


10. کاترین، دوشس کمبریج- DUCHESS OF CAMBRIDGE

زمان: جولای 2015

تغییرات مدل موی ستارگان هالیوود در 2015


او با کوتاه کردن چتری، به موهای خود حجم بیشتری داد.


11. ترجی پی. هنسون- TARAJI P. HENSON

زمان: ژوئن

تغییرات مدل موی ستارگان هالیوود در 2015


او اخیرا عکسی از خود را در اینستاگرام با موهایی بنفش و خاکستری منتشر کرد


12.    اریکا بادو- ERYKAH BADU

تغییرات مدل موی ستارگان هالیوود در 2015


این خواننده که با مدل موهای عجیب و غریب اش بیگانه نیستید، اخیرا موهای خود را قارچی زده است.


13. جنیفر لوپز- JENNIFER LOPEZ

زمان: می 2015

تغییرات مدل موی ستارگان هالیوود در 2015


این خواننده و بازیگر جذاب، موهای خود را تا روی شانه کوتاه کرده است.


14. لیدی گاگا- LADY GAGA

زمان: می 2015

تغییرات مدل موی ستارگان هالیوود در 2015


او نیز از موهای قهوه ای سوخته به بلوند تغییر رنگ داد. او تونایی این را هم دارد که موهایش را رنگین کمانی کند.


15. مدونا- MADONNA

زمان: می 2015

تغییرات مدل موی ستارگان هالیوود در 2015


او همچنان می خواهد ثابت کند که سن در ظاهر آدم تاثیری ندارد. مدل موی جدید او؟ بله، او موهایش را صورتی شب رنگی کرده است.

ریش به مردان اعتماد به نفس می دهد!

وب سایت نیکو: رویش ریش یکی از نتایج ترشح تستوسترون است. داشتن ریش به مردان اعتماد به نفس می دهد.

ریش، اعتماد به نفس مردها را افزایش می‌دهد

ریش داشتن امری تازه نیست و شواهد علمی حاکی از آن است که از همان ابتدای پیدایش انسان بر روی زمین، مردان همواره ریش داشته اند.

شاید تا سال 2013 توجه به ریش به اندازه اکنون نبود. امروزه در هر کوچه و خیابانی که قدم می گذاریم، هر برنامه تلویزیونی که می بینیم، بیش از قبل پی می بریم که ریش در نقطه اوج خود قرار دارد. گویی ریش به یک جریان غیر قابل کنترل مد بدل شده است.

امروزه بسیار بیشتر از 30 سال گذشته که دوران مد ریش نام گرفته بود، مردان تمایل به ریش گذاشتن پیدا کرده اند. این امر را می توان به وضوح از سلبریتی های حاضر در مراسم اسکار، همچون بن افلک و جورج کلونی تشخیص داد.

ریش، اعتماد به نفس مردها را افزایش می‌دهد

ریش داشتن نمادی از نیرومندی و اعتماد به نفس است. ریش متناسب با صورت باعث خوش چهره به نظر رسیدن مردان می شود. آنچه که امروزه می بینیم، تلفیقی از مردانگی و مدرنیته است. شاید بتوان نام آن را ریش مدرن گذاشت.

ریشی که در دهه 1970 میلادی مد شده بود، نمونه بسیار ابتدایی ریشی است که امروزه مد شده. امروزه مردانی که به ریش گذاشتن روی آورده اند، به پرپشتی و متناسب بودن ریششان بیش از خود ریش اهمیت می دهند. همچنین مرتب کردن ریش نیز به اولویت بدل شده است.

ریش، اعتماد به نفس مردها را افزایش می‌دهد

تحقیقات نشان می دهد، مردان با اعتماد به نفس که خواهان نشان دادن برتری فیزیکی خود به دیگران هستند، بیش از دیگر مردان به ریش گذاشتن علاقه دارند.

شاید بتوان رقابت تبلیغاتی تولید کنندگان لوازم اصلاح صورت را دلیلی برای غفلت از ریش و زیبایی مردانه منحصر به فرد آن دانست. اکنون اما برترین برندهای تولید کننده لوازم اصلاح صورت نیز، در مقابل موج عظیم تمایل به ریش، تسلیم شده اند.

ریش، اعتماد به نفس مردها را افزایش می‌دهد

ریش داشتن به تنهایی کفایت نمی کند. احتمالا این جمله را بارها شنیده اید. مرتب نگه داشتن و اصلاح آن بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد.

اگر می خواهید با وجود ریش داشتن، ظاهری عالی داشته باشید، باید به اصلاح موهای گردن و کنار گوشتان توجه کنید. مرطوب نگه داشتن ریش به وسیله روغن های طبیعی نیز بسیار اهمیت دارد.

ریش، اعتماد به نفس مردها را افزایش می‌دهد

با یک پیراهن، تمام تابستان را سر کنید

مجله سیب سبز: باورش کمی سخت است ولی با همان پیراهن ساده‌ای که در کمد لباس‌تان دارید، می‌توانید ست‌های مختلف را تجربه کنید؛ از ست رسمی برای یک ‌مهمانی تا ستی اسپرت که یک عصر تابستانی را با شادی در کنار آشنایان‌تان سپری کنید. کافی است کمی خلاقیت داشته باشید تا راز ست کردن و هماهنگ کردن کیف، کفش، زیورآلات و... را کشف کنید. در اولین قدم باید ذهنیت قدیمی خود برای یک رنگ لباس را بیرون بریزید و جسارت استفاده از رنگ‌ها را به خود بدهید.

با یک پیراهن، تمام تابستان را سر کنید


این مهمانی رسمی

با یک پیراهن، تمام تابستان را سر کنید


 پیشنهاد طراحان و فروشندگان این است که این پیراهن ساده و حریر تابستانی را با یک کمربند قرمز همراه کنید تا تضاد رنگی این دو، زیبایی لباس را بیشتر کند.

با یک پیراهن، تمام تابستان را سر کنید


شما هم به پیروی از این موضوع، تصمیم می‌گیرید آن را با قرمز ست کنید که انتخاب خوبی است؛ به‌خصوص اگر کفش قرمز نوک تیز داشته باشید چون به لباس رسمیت بیشتری می‌بخشد، اما یادتان باشد یک رنگ بودن کیف و کفش، آن هم در رنگ خاص و چشمگیری مثل قرمز شیک نیست؛ پس بهتر است ادامه ست مثل کیف و زیورآلات را در رنگ سورمه‌ای انتخاب کنید.

با یک پیراهن، تمام تابستان را سر کنید


اگر قصد دارید این ست را در یک مجلس رسمی به تن کنید با زیاد کردن رنگ‌ها از رسمیت لباس کم نکنید اما اگر به یک ‌مهمانی زنانه ساده می‌روید، می‌توانید به رنگ‌هایی مثل خاکستری هم برای بقیه ست فکر کنید.

نکته: تک بودن رنگ قرمز در کفش، راز شیکی و وقار این ست است.


یک شب به یاد ماندنی

با یک پیراهن، تمام تابستان را سر کنید

 اگر نگران پیر شدن هستید و احتمال دور شدن از شور و شوق جوانی این روزها دغدغه شما شده، سری به یک فروشگاه بزنید و یکی از این کفش‌های گلدار را که امسال مد هستند بخرید؛ کفشی که به راحتی با رنگ‌های بسیاری ست می‌شود و البته شور جوانی به شما می‌دهد.

با یک پیراهن، تمام تابستان را سر کنید

استفاده از کیف و کفش گلدار را به دلیل شلوغ شدن پیشنهاد نمی‌کنیم ولی می‌توانید یکی از رنگ‌های استفاده شده در کفش مثل سرخابی یا سبز را که تضاد خوبی با رنگ سورمه‌ای پیراهن دارند، برای کیف، گردنبند و. . . انتخاب کنید. برای ‌مهمانی‌های تابستانی هیچ ستی به اندازه این ترکیب مناسب نیست.

با یک پیراهن، تمام تابستان را سر کنید

نکته: برای این ست بهتر است کمربند  قرمز را با یک نمونه سورمه‌ای عوض کنید چون شلوغ و رنگی شدن ست از جلوه کفش شما کم می‌کند.

با یک پیراهن، تمام تابستان را سر کنید

یک دورهمی شاد

با یک پیراهن، تمام تابستان را سر کنید

 ‌مهمانی‌های عصر تابستان، زمان طولانی‌تری از ‌مهمانی‌های مرسوم دارند و به همین دلیل راحتی شما هم مهم است. ما به هر خانمی توصیه می‌کنیم در کمد تابستانه خودش یک صندل لژدار به رنگ بژ، طلایی یا کرم داشته باشد چون به راحتی می‌تواند با رنگ‌های مختلف پیراهن ست کند. راحتی این کفش مهم است؛ انتخاب آن در یک رنگ شیک هم کمک می‌کند تا به ستی فاخر نزدیک شوید. این ست در نگاه اول خیلی ساده به نظر می‌رسد به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم از یک گردنبند بلند طلایی استفاده کنید تا سادگی طرح‌ها را بشکند.

با یک پیراهن، تمام تابستان را سر کنید

نکته: برای این ست می‌توانید از کمربند طلایی یا سورمه‌ای استفاده کنید. اگر کمر باریکی دارید، انتخاب کمربند طلایی مشکلی ایجاد نمی‌کند اما اگر چاقی موضعی در کمر دارید، کمربند سورمه‌ای را انتخاب کنید چون توجه را به سمت کمر جلب نمی‌کند.

با یک پیراهن، تمام تابستان را سر کنید

با یک پیراهن، تمام تابستان را سر کنید

یک روز راحت

با یک پیراهن، تمام تابستان را سر کنید

 این ست هم برای شماست که می‌خواهید در یک دورهمی اسپرت و راحت در کنار دوستان‌تان شرکت کنید. با این ترکیب می‌توانید به راحتی دنبال بچه‌ها بدوید و از راحتی و سبکی لباس‌تان خوشحال شوید.

با یک پیراهن، تمام تابستان را سر کنید

ترکیب رنگ قهوه‌ای و سورمه‌ای، ترکیبی کلاسیک است که همین حس و حال را در هر ستی ایجاد می‌کند. برای این دورهمی قطعا به کیفی جادار احتیاج دارید که تمام وسایل خود و فرزندتان در آن جای بگیرد، درنتیجه در این ست کم و کاستی نخواهد بود. برای چنین ترکیب کلاسیکی باید یک کمربند چرم قهوه‌ای را جایگزین قرمز کنید.

با یک پیراهن، تمام تابستان را سر کنید

نکته: یگ گوشواره برنزی، ترجیحا بزرگ و چشمگیر همانی است که ست شما برای کامل شدن احتیاج دارد. براق بودن این گوشواره به اندازه معقول نه زننده بلکه برای جلوه ست شما مفید است.

با یک پیراهن، تمام تابستان را سر کنید

عطرهای معروف جهان وسوسه تان می کنند

مجله زندگی ایده آل: محصولات عطرآگین طبیعت مثل گل‌ها، میوه‌ها، برخی چوب‌ها مثل صندل و... کاربرد زیادی در صنعت عطرسازی دارند. سازندگان عطرها، رایحه قدرتمند و پررایحه این محصولات را در ترکیب با عصاره‌های دیگر به کار می‌برند تا عطری ماندگار خلق کنند.

Kenzo Amour Kenzo

شکوفه‌ها منبع الهام و تولید بسیاری از عطرهای معروف جهانند


عطر Kenzo Amour همان طور که از اسمش پیداست، رایحه‌ای ملایم دارد و حسی رومانتیک را زنده می‌کند. (amour در زبان فرانسه به معنی عشق است). در تولید این عطر رومانتیک و مناسب برای موقعیت‌های احساساتی از رایحه شکوفه‌های گیلاس، در کنار چای سفید و برنج استفاده شده است. مدیر شرکت کنزو، یک طراح ژاپنی است و به همین دلیل هیچ‌کس به اندازه او نمی‌توانسته، از این عصاره در تولید عطری ماندگار استفاده کند؛ طراحی که از سرزمین شکوفه‌های گیلاس آمده است. این عطر در 3 اندازه و 3 رنگ تولید شده است.


My Insolence Guerlain

شکوفه‌ها منبع الهام و تولید بسیاری از عطرهای معروف جهانند

شرکت گرلن، یکی از قدیمی‌ترین سازندگان عطر در دنیاست که فعالیتش را به‌طور تخصصی در این حوزه شروع کرد و به همین دلیل اعتبار بالایی در این حوزه دارد. عطر insolence و نسخه جدیدتر آن my insolence از عطرهای موفق این برند هستند. my insolence رایحه سبک‌تر و ملایم‌تری نسبت به نمونه قبلی دارد. در این عطر از عصاره شکوفه‌های بادام در کنار میوه‌هایی چون لیمو و رازبری استفاده شده و به همین دلیل سرزنده‌تر و نشاط بخش‌تر از عطرهای با رایحه گل است.

Dior Addict Christian Dior

شکوفه‌ها منبع الهام و تولید بسیاری از عطرهای معروف جهانند

در میان عطرهای دیور، برند خوشنام دنیای عطرسازی، مجموعه addict شهرت زیادی دارند. این نمونه با شیشه سورمه‌ای یکی از اولین عطرهای این مجموعه است که به قضاوت من همچنان می‌تواند نقش بهترین dior addict را بازی کند. در تولید این عطر از عصاره شکوفه‌های پرتقال استفاده شده؛ ترکیب رایحه شکوفه‌های پرتقال با رز، یاس، شاه‌توت و. . . رایحه‌ای انرژی‌بخش و شاداب‌کننده ساخته که برای استفاده در ‌مهمانی‌ بهترین انتخاب است. استفاده از رایحه گل در طراحی و ساخت مجموعه addict حرف اول را می‌زند.

DKNY Be Delicious City Blossom

شکوفه‌ها منبع الهام و تولید بسیاری از عطرهای معروف جهانند

DKNY برندی نیویورکی است که در یکی از جدیدترین عطرهای خود، نیویورک را به شهر شکوفه‌های سیب تشبیه کرده است. این شرکت عطر Be Delicious را از سال 2004 تولید می‌کند اما City Blossom یکی از جدیدترین نسخه‌های این عطر است که در سال 2014 به بازار آمد. عصاره شکوفه‌های سیب در کنار ماندارین بخش اصلی این عطر انرژی بخش را تشکیل می‌دهند.

Cinema Yves Saint Laurent

شکوفه‌ها منبع الهام و تولید بسیاری از عطرهای معروف جهانند

در دنیای عطرهای زنانه، قطعا یکی از مشهورترین نام‌ها، سینما، محصول شرکت فرانسوی ایوسن لورن است. عطری که ادعا می‌کند با رایحه متمایز خودش می‌تواند احساس یک ستاره سینما را به هر خانمی هدیه بدهد. نسخه اولیه عطر سینما در سال 2004 عرضه شد و تا امروز رکوردهای فروش آنچنانی ثبت کرده است. در این عطر از عصاره شکوفه‌های بادام در کنار گل‌های یاس و صدتومنی استفاده شده که بهترین همراه هر خانمی برای شرکت در یک ‌مهمانی شب است.

BLUE SKIES & BLOSSOMS JO MALONE

شکوفه‌ها منبع الهام و تولید بسیاری از عطرهای معروف جهانند

اگر می‌خواهید نزدیک‌ترین رایحه به شکوفه‌ها را داشته باشید، باید سراغ جدیدترین محصول جو مالون انگلیسی بروید. این طراح در مجموعه‌ای که امسال به بازار آمده، رایحه شکوفه‌های مختلف را با کمترین تغییرات روانه بازار کرده است. رایحه شکوفه‌های گیلاس ژاپنی، اسمانتوس (درختچه‌ای که در نواحی گرمسیر می‌روید) و شکوفه‌های شلیل برای این مجموعه انتخاب شده‌اند.

مدل بلوز زنانه ELF SACK

مدل بلوز تابستانه و مجلسی زنانه ELF SACK

مدل بلوز زنانه ELF SACK مدل بلوز زنانه ELF SACK مدل بلوز زنانه ELF SACK مدل بلوز زنانه ELF SACK مدل بلوز زنانه ELF SACK مدل بلوز زنانه ELF SACK مدل بلوز زنانه ELF SACK مدل بلوز زنانه ELF SACK مدل بلوز زنانه ELF SACK

محصولات جدید برندها به وقت تابستان

مجله زندگی ایده آل:

 rees

تابستان به کام

برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه 


برای روزهای گرم تابستانی اگر دنبال مانتویی خنک، راحت و کاربردی می‌گردید، نگاهی به کارهای تابستانه «ریس» بیندازید؛ برندی ایرانی که بیشتر از تولید مانتوهای لوکس، نمونه‌های کاربردی در کارهای خودش دارد. در سایت این برند ایرانی امکان خرید آنلاین محصولاتش هم وجود دارد و شما می‌توانید باتوجه به جدول سایزبندی به صورت غیرحضوری خرید کنید.  از طرفی از تابستان امسال، تولید بلوزهای زنانه  را هم به کارهایش اضافه کرده است.


 chante

با هنرمندان ایرانی
برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه

اگر خرید یک کیف را در برنامه دارید، قبل از هر انتخابی نگاهی به کارهای تولیدکنندگان داخلی بیندازید؛ برندهایی مثل چنته که مدل‌های مختلف کیف زنانه و مردانه را تولید می‌کنند. کیف‌های دست‌دوزی که به خواست شما با استفاده از چرم طبیعی یا مصنوعی دوخته می‌شوند و می‌توانید از کیفیت دوخت طرح و مدل مورد نظرتان مطمئن باشید. این طراحان مجموعه‌ای از چرم با رنگ‌های مختلف در اختیار دارند که دست شما را در انتخاب باز می‌گذارند.

samsung
لباس‌های تازه برای S6
برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه

شرکت سامسونگ، جدیدترین گوشی هوشمند خودش (galaxy S6) را سال گذشته روانه بازار کرد و حالا کسانی که این گوشی را خریداری کرده‌اند، می‌توانند در فکر خرید لباسی تازه برای تلفن همراه‌شان باشند. شرکت سامسونگ در همکاری با برندهای دیگر مثل سواروسکی، مون‌بلان، بریتو و. . . قاب‌های متنوعی برای جدیدترین محصول خود عرضه کرده است. قاب تمام کریستال سواروسکی، چرمی مون‌بلان و. . . می‌توانند پاسخگوی سلیقه‌های مختلف مشتریان سامسونگ باشند.

  mulberry

همراهی برای هر روز

برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه

اغلب خانم‌ها کوله‌پشتی را از کمدشان خارج کرده‌اند و فقط برای موقعیت‌های خاص مثل سفر از کوله‌پشتی استفاده می‌کنند اما اگر کیف جدید ملبری را ببینید، نظرتان عوض می‌شود. شرکت انگلیسی ملبری در جدیدترین کیف خود که به تازگی رونمایی کرده، از فرم کوله‌پشتی الهام گرفته اما با طراحی رسمی و منحصر به فردی که آن را از شمایل یک کیف اسپرت و دانشجویی خارج کرده ‌است. در دوخت این کیف، چرم چرخ‌دوزی شده به کار رفته و با داشتن چند دسته، به شیوه‌های مختلف قابل استفاده است. آبی فلزی هم رنگ تازه‌ای است که ملبری با تولید این کیف به مشتریان خود معرفی می‌کند.

valentino

رنگی‌رنگی‌ها ادامه دارند

برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه

چند سالی است که طراحان شرکت مد ولنتینو، شیفته دنیای رنگ‌ها شده‌اند و محصولاتی روانه بازار می‌کنند که جسورانه از ترکیب رنگ‌ها بهره برده‌اند. در مجموعه اکسسوری‌هایی که این برند برای تابستان امسال آقایان طراحی کرده، همین جسارت دیده می‌شود. کفش، کیف و عینک‌های آفتابی که هر چند سبز ارتشی رنگ زمینه کار است اما با حضور رنگ‌های شاد مثل زرد، قرمز، صورتی، آبی و. . . متفاوت شده‌اند. خبرهای رسیده حاکی از آن است ولنتیتو، جریان رنگ بازی را در مجموعه پاییز و زمستان خودش ادامه می‌دهد و باید همچنان منتظر کیف و کفش‌های راه راه رنگی از این برند باشیم.

 Tag heuer

سبز و سیاه برای رونالدو
 
برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه

کریستین رونالدو، فوتبالیست محبوب پرتغالی سفیر برند تگ هویر است و همکاری‌های زیادی با این شرکت ساعت‌سازی سوئیسی داشته. تازه‌ترین همکاری این دو، ساعت جدید تگ هویر بوده که در نمایشگاه بازل سوئیس رونمایی شد. روی این ساعت کرونوگراف علاوه بر نام شرکت سازنده، نشان CR7 که نام برند رونالدو است، به چشم می‌خورد. در طراحی این ساعت رنگ مشکی و رنگ اسپرت سبز باهم ترکیب شده که با قیمتی حدود 1500 دلار در بازار عرضه شده است.

طرح نو در خانه
Bara  decoration
برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه

حضور و فعالیت شرکت‌های ایرانی در حوزه طراحی داخلی، به مشتریان این فرصت را داده تا برای تازه کردن حال و هوای خانه‌شان نیازی به برندهای خارجی نداشته باشند. شرکت دکوراسیون بارا، یکی از تولیدکنندگان داخلی است که محصولات چشمگیری را تولید می‌کند. انواع کوسن‌ با طرح‌های خلاقانه، ماگ‌های فانتزی و تابلوهای مناسب برای دیوارهای رهاشده خانه، بخشی از تولیدات این شرکت ایرانی هستند.

 carrera
 
از قلب تاریخ

برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه

سابقه عینک‌هایی که شرکت «کررا» به اسم مدل قهرمانی تولید می‌کند، به سال 1979 برمی‌گردد. از آن سال تا امروز عینک‌های قهرمانی کررا با همان فرم و شکل تولید می‌شوند. در طول این سال‌ها مواد جدیدتری به بازار آمده‌اند و مدیران این شرکت تخصصی طراحی و ساخت عینک هم در تولید نمونه‌های جدید خود مواد تازه به کار برده‌اند. عینک‌های قهرمانی جدید وزن کمی دارند چون از نوعی پلاستیک سبک در تولید آنها استفاده شده است. این عینک‌ها به دلیل داشتن شیشه بزرگ و پوشاندن تمام اطراف چشم، یکی از مناسب‌ترین عینک‌ها برای محافظت از چشم به حساب می‌آیند.

  chanel

از طرح‌های مردانه به دنیای زنانه
 
برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه

شرکت فرانسوی شنل از جدیدترین ساعت زنانه خودش رونمایی کرد که طی یکی، دو ماه آینده روانه فروشگاه‌های این برند خواهد شد. طراحی این ساعت از نمونه‌های مردانه شنل الهام گرفته شده و به همین دلیل آن را  مدل مردانه نامگذاری کرده‌اند. ساعت جدید شنل، صفحه مستطیلی ساده با خطوط صاف و خط‌کشی شده دارد. این نمونه ساعت در چند سایز تولید خواهد شد که اندازه XL آن، نمایشگر تاریخ هم دارد. ساعت طرح مردانه اما زنانه شنل با طلای سفید و سرخ 18 عیار تولید می‌شود که در نمونه طلای سفید یک دور برلیان هم دور صفحه ساعت کار شده است.

anargol 
 

با گل‌های انار
 
برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه

اگر به جای مانتوهای فاخر و کار شده که در کارهای اغلب طراحان ایرانی دیده می‌شود، دنبال مانتوهایی ساده و صمیمی می‌گردید، با انار گل آشنا شوید. یک برند ایرانی که کار خودش را از سال 1392 با تولید مانتو شروع کرد و حالا یک تولیدکننده کامل است که شلوار، مانتو، شال، کیف، کفش و. . . زنانه و مردانه تولید می‌کند و در نمایندگی‌هایش به فروش می‌رساند. طرح‌های انار گل بیشتر مطلوب دختران جوان و کسانی است که پوشیدن لباس‌های راحت و سبک را ترجیح می‌دهند. در مجموعه تابستانه انار گل وجود پارچه‌هایی‌ با گل‌های ریز چشمگیر است.

 Tony burch
 
دستبندی برای شبانه‌روز
برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه

شرکت تونی برچ و فیت بیت، در همکاری با هم دستبندی طراحی و تولید کرده‌اند که به قول خودشان می‌تواند راحت‌ترین دستبند دنیا باشد. در ساخت این دستبند از چرم نرم و انعطاف‌پذیری استفاده شده و قطعه فلزی وسط آن طراحی مینیمالی دارد؛ به همین دلیل محصول جدید تونی برچ در کارهای روزانه مزاحمتی برای شما ایجاد نمی‌کند و حتی هنگام خواب هم می‌توانید به دست داشته باشید. این دستبند در 3 رنگ چرم سفید، کرم و قهوه‌ای تولید شده که بند آن دوبار دور مچ دست می‌چرخد.

 montblanc
 
لوکس‌ترین انتخاب مردانه

برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه

مون بلان بیشتر از هر چیز در تولید قلم‌های لوکس در دنیا مشهور است اما عطرهای این برند را هم نمی‌توان نادیده گرفت؛ مثل عطر مردانه‌ای که به تازگی تولید کرده است. این عطر به جای شیشه، جعبه فلزی نقره‌ای براق دارد که باعث شده لوکس‌تر از شیشه‌های عطر مرسوم در بازار به نظر برسد. در تولید این عطر هم از عصاره مرکبات مثل گریپ فروت در کنار ادویه‌ها و گلی مثل بنفشه استفاده شده که در مجموع برای استفاده آقایان در تمام روز مناسب است. مدیران مون بلان معتقدند این عطر که «امبلم» نام دارد، بهترین انتخاب برای مردان باجذبه است.

 braun
 
پیشنهاد به مردان سختگیر

برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه

برای مردان سختگیری که به تمیزی چهره خودشان اهمیت می‌دهند، داشتن وسیله اصلاح کاربردی و سریع از خواب شب واجب‌تر است. به تازگی، براون محصول تازه‌ای را برای این آقایان روانه بازار کرده: ریش‌تراش‌های سری 9 براون. به گفته متولیان شرکت براون، این دستگاه جدید، راحت‌ترین وسیله اصلاحی است که تا امروز در دسترس آقایان قرار گرفته. ریش‌تراش سری 9، قدرت بالایی در کوتاه کردن موها با کمترین آسیب‌رسانی به پوست دارد. این دستگاه 4 تیغه دارد که همزمان با هم حرکت می‌کنند و اصلاح کامل را در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهند. ریش تراش جدید براون برنده جایزه طراحی رد دات« red dot» هم شده است.

 zegna

اسپرت‌پوشی به سبک زنیا

برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه

برند کهنه‌کار و قدیمی زنیا، کار خودش را با تولید پارچه‌های نفیس مردانه شروع کرد؛ پارچه‌هایی که مناسب دوخت کت‌وشلواری فاخر بودند. این شرکت ایتالیایی از چند سال پیش تولید مجموعه‌های مردانه از کیف و کفش تا لباس‌های اسپرت را شروع کرد. زنیا در مجموعه‌ای که برای بهار و تابستان 2015 طراحی کرده، پیشنهادهای قابل‌توجهی برای ست‌های نیمه‌رسمی مردانه دارد. در این مجموعه تی‌شرت‌های سه‌دکمه یقه‌داری به چشم می‌خورند که می‌توانید با کت‌های تک ست کنید. توصیه جذاب این برند ست کردن طرح دور یقه با کمربند است.

موهایتان را به سبک ستارگان هالیوود کوتاه کنید

برترین ها: امروزه مدل موهای مختلفی را می بینید به همین دلیل است هنگامی که برای کوتاه یا مرتب کردن موهایتان به آرایشگاه می روید، نمی توانید یک مدل را انتخاب کنید و در تصمیم گیری دچار مشکل می شوید.

برخی مدل ها زود از مد می افتند اما مدل موی بلند همیشه مد است و هیچگاه جذابیت خود را از دست نمی دهد. اما اگر از مدل موهایتان خسته شده اید یا به علت گرما هوای می خواهید آنها را کوتاه کنید و البته ظاهری متفاوت داشته باشید، ما در اینجا برخی مدل های مو ستارگان هالیوود را برایتان آورده ایم تا قبل از رفتن به آرایشگاه از آنها ایده بگیرید.

1. چتری می تواند طول و مدل های مختلفی داشته باشد اما به طور معمول از کنار گوش آغاز می شود و قد آن تا روی ابروها می آید.

مدل موی کوتاه به شیوه ستارگان هالیوود


2. این مدل توسط «بتی پیج» در سال 1950 رایج شد. چتری در این مدل تا وسط پیشانی می آید.

مدل موی کوتاه به شیوه ستارگان هالیوود


3. این مدل مو برای افرادی که موهای حالت داری دارند، مناسب است.

مدل موی کوتاه به شیوه ستارگان هالیوود


4. در این مدل، چتری شما از یک سمت صورت تان به سمت دیگر می رود و طول آن نیز بستگی به کل موهایتان دارد.

مدل موی کوتاه به شیوه ستارگان هالیوود


5. این مدل مو تا زیر چانه می آید، شما می توانید قسمت جلوی آن را بلندتر از پشت آن کنید.

مدل موی کوتاه به شیوه ستارگان هالیوود


6. قسمت جلوی این مدل مو کمی از پشت آن بلندتر است.

مدل موی کوتاه به شیوه ستارگان هالیوود


7. اگر دوست دارید مدل مویی مانند بیانسه داشته باشید، یک سمت موهایتان را کوتاه تر از سمت دیگر کنید.

مدل موی کوتاه به شیوه ستارگان هالیوود


8. این مدل موی صاف و یکدست برای افرادی که موهای صافی دارند، مناسب است. اگر تار موهایتان نازک است و می خواهید حجیم تر به نظر برسند، این مدل مو را امتحان کنید.

مدل موی کوتاه به شیوه ستارگان هالیوود


9. اگر به دنبال مدل مویی جذاب می گردید، پشت موهایتان را کوتاه و جلوی آن را بلندتر و تیزتر کنید.

مدل موی کوتاه به شیوه ستارگان هالیوود


10. مدل موی تکه تکه به حجیم تر کردن موها کمک می کند. اگر می خواهید موهایتان کمی ژولیده و شلوغ به نظر آید، این مدل مو را انتخاب کنید.

مدل موی کوتاه به شیوه ستارگان هالیوود


11. اگر به فکر کوتاه کردن موهایتان هستید، این مدل مو که تا روی شانه هایتان می آید نیز بر جذابیت چهره شما می افزاید.

مدل موی کوتاه به شیوه ستارگان هالیوود


12. این مدل مو کمی از مدل موی مردانه بلندتر است. اگر به مدل موی کوتاه علاقه دارید، از این مدل ایده بگیرید فقط یادتان باشد برای این که ظاهر زنانه خود را حفظ کنید، بغل های آن را کمی بلندتر نگهدارید تا کمی روی گوش هایتان را بپوشاند.

مدل موی کوتاه به شیوه ستارگان هالیوود


13. اگر چه این مدل مو را معمولا آقایان می پسندند اما همان طور که می بینید در میان ستارگان هالیوود نیز طرافدارانی دارد. در این مدل دو طرف سر را می تراشند تا موهای بلند وسط سر بیشتر به چشم آید.

مدل موی کوتاه به شیوه ستارگان هالیوود

پیشنهادهای حدیث میرامینی، یک عطرباز حرفه‌ای

مجله زندگی ایده آل - محمد حسین‌زاده، مصطفی رفعت: این روزها بوی عطر شما به نوعی به شناسنامه شما تبدیل می‌شود و قطعا خانواده، اطرافیان، دوستان و همکاران‌تان، چشم‌بسته می‌توانند شما را از روی بوی عطرتان شناسایی کنند چرا که حالا استفاده از عطر نه تنها برای خودتان، بلکه برای اطرافیان‌تان هم مهم شده است.

اینکه چه عطری با سلیقه شما جور است و چه عطری با جیب شما همخوانی دارد، نکته‌ای است که به شخص بازمی‌گردد؛ به همین دلیل این روزها انتخاب یک عطر خوب، به یک موضوع مهم در استایل هر شخصی تبدیل شده است.

برای این موضوع سراغ یکی از هنرمندان جوان سینما و تلویزیون یعنی حدیث میرامینی رفته‌ایم که اتفاقا دنیای عطر را دوست دارد. او ضمن معرفی چند عطر به شما می‌گوید که نباید در خرید عطر ولخرجی کرد و نباید اسیر برندهای گران‌قیمت شد، بلکه باید به ذائقه و احساسات درونی خود احترام گذاشت چرا که می‌‌توان آدم‌ها را از روی رایحه عطرشان شناسایی کرد.

پیشنهادهای حدیث میرامینی که یک عطرباز حرفه‌ای است

هدیه‌ای در 15 سالگی


رابطه من با عطر و دنیای عطرها بسیار خوب است و اصولا استفاده از عطر را دوست دارم. یادم نمی‌آید از چه زمانی عطر زدن برای من جدی شد، فقط می‌دانم 15 ساله بودم که از یک دوست، عطر هدیه گرفتم و این هدیه برای من احساس بسیار خوشایندی داشت و از آن زمان استفاده از عطر تبدیل به عادتی ثابت برای من شد.

خرید عطر در زمان نیاز

تنها زمانی‌که عطرم تمام بشود، نیاز به خرید آن را احساس می‌کنم. البته به قواعدی مانند شروع فصل جدید و تغییر عطرها و رایحه‌ها توجه دارم اما اصولا هم این شکلی است که بیشتر اوقات تقریبا شیشه عطرم با تمام شدن هر فصلی تمام می‌شود! ضمن اینکه شرایط دیگری هم ممکن است مرا برای خرید عطر ترغیب کند؛ مثلا گاهی پیش می‌آید رایحه‌ای به مشامم می‌رسد که سال‌ها پیش از آن عطر استفاده می‌کردم و حالا با این تجدیدخاطره احساس می‌کنم چقدر خوب است، دوباره آن عطر را تهیه کنم. . .

عطر با رایحه گل‌ها

دوست دارم از عطرهایی استفاده کنم که از ترکیب رایحه گل‌ها ساخته می‌شود چرا که به نظرم رایحه دلنشین‌تری نسبت به عطرهای دیگر دارند. ضمن اینکه این عطرها برای فصول گرم مانند تابستان انتخاب مناسب‌تری هستند.

 پای ثابت عطرهای من

عطر محبوب من «Lanvin Eclat» است. در واقع عطر ثابت من است که همیشه آن را شارژ می‌کنم. آشنایی من با این عطر بازهم به شکل هدیه‌ای از یک دوست عزیز بود. در واقع علاقه‌ای که به آن دوست داشتم با علاقه‌ای که به آن عطر پیدا کردم، همراه شد تا در این سال‌ها پای ثابت عطرهای مورد استفاده من باشد.

رایحه چوب، ناب‌ترین رایحه

اساسا شامه بسیار تیزی دارم و به همین علت رایحه‌های مختلف طبیعی روی من تاثیر می‌گذارند. به نظرم رایحه چوب، ناب‌ترین رایحه طبیعت است و در کنار آن به عطر گل‌ها علاقه ویژه‌ای دارم. روی همین اصل عطری چون «Narcisse»  را که رایحه گل‌نرگس است خیلی دوست دارم یا عطری از «Marc Jacobs» به نام «Daisy» که رایحه گل‌یاس دارد.

اهمیت  ماندگاری عطر

هنگام خرید عطر جدای از توجه به موارد مورد علاقه‌ام، ماندگاری عطر برایم اهمیت زیادی دارد اما راستش با این قیمت‌های نجومی غیرمنطقی که عطرها دارند، بسیار دوست دارم عطرهای محبوبم را با شرایطی ارزان‌تر تهیه کنم. در این میان عواملی چون شکل شیشه عطر یا دیزاین و بسته‌بندی آن برایم مهم نیست.

پیشنهادهای حدیث میرامینی که یک عطرباز حرفه‌ای است

یافتن وجه اشتراک

هر زمان احساس کنم شخصی عطری زده که از آن خوشم بیاید، نامش را می‌پرسم و به نظرم بعضی عطرها حسی را در آدم ایجاد می‌کنند که فکر می‌کنی آن شخص چه انتخاب هیجان‌انگیزی داشته است. گاهی پیش آمده وقتی دیده‌ام کسی از عطرهای مورد علاقه من استفاده کرده، پیش خودم فکر می‌کنم چقدر جالب است. احتمالا من و او وجه اشتراکی داریم.

عطرهایی که دوست ندارم

عطرهایی که در آن از عصاره‌های گیاهی استفاده ‌شود، باعث سردرد من می‌شود؛ برای مثال ترکیب رازیانه را در عطر دوست ندارم. گاهی ممکن است همین عصاره‌های گیاهی در ترکیب با اسانس عطرهایی که دوست دارم، باعث شود سراغ آن عطر نروم.

عطر با رعایت

من استفاده از عطر را در تمام طول روز بسیار دوست دارم و استفاده از آن را ملزم به موقعیت خاصی نمی‌کنم؛ البته بسیار رعایت می‌کنم که عطر من باعث آزار دیگران نشود؛ مثلا در محیط‌های بسته، عطرهای خیلی تلخ، تند یا گرم استفاده نمی‌کنم.

حدیث آمده، حدیث رفته!

این موضوع برایم جالب است که وقتی از جایی می‌روم، رایحه عطر من مانند ردپا آنجا بماند. مخصوصا در سر کارم بارها این اتفاق افتاده که وقتی وارد می‌شوم یا از آنجا می‌روم، همه می‌گویند «حدیث آمده است یا حدیث رفته است!».

احساس شادابی و طراوت

درست است که عطرها و مخصوصا عطرهای خوب، قیمت‌های بالایی دارند ولی توصیه می‌کنم که هر کسی در حد بضاعت خود، عطری تهیه و مخصوصا در اماکن و وسایل نقلیه عمومی از عطر استفاده کند چون عطر به جز بوی خوش، احساسی از شادابی و طراوت را همراه می‌آورد.

Daisy by Marc Jacobs

پیشنهادهای حدیث میرامینی که یک عطرباز حرفه‌ای است

این عطر هنگام انتخاب محصولات با رایحه گل، ناخودآگاه شما را به خودش جذب می‌کند و ترکیبی جذاب از عصاره‌های گل و میوه مثل برگ‌های بنفشه، توت‌فرنگی، گل یاس و گاردنیا دارد که می‌تواند حس و حال شما را شاداب نگه دارد.

ECLAT by Lanvin
پیشنهادهای حدیث میرامینی که یک عطرباز حرفه‌ای است

خانم‌های علاقه‌مند به رایحه گل‌ها حتما از این عطر استقبال خواهند کرد. پایه عطر را رایحه‌ای از اسانس یاس سبز و دانه مرکبات تشکیل می‌دهد و در لایه‌های بعدی به رایحه ملایم شکوفه هلو، گل صد تومنی قرمز، چای سبز، اسمانتوس هندی و گیاهان متعدد جنگل می‌رسیم.

Narcisse by Chloe

پیشنهادهای حدیث میرامینی که یک عطرباز حرفه‌ای است

سال 1992 بود که ورود این عطر به دنیای مد باعث شد خانم‌ها با رایحه ای جذاب روبه‌رو شوند که تا امروز یکی از بهترین‌هاست. این عطر خارق‌العاده هنگام اسپری کردن رایحه‌ای شاداب و شرقی دارد که شامل شکوفه پرتقال، گل نرگس، گل همیشه بهار است.

Pleasures by Estee Lauder

پیشنهادهای حدیث میرامینی که یک عطرباز حرفه‌ای است

این عطر یکی از نمونه‌های شاهکار عطرهای فلورال است که رایحه‌ای دلنشین و عاشقانه دارد و هنگام اسپری کردن همچون نسیمی لطیف و ملایم در ذهن شما حک می‌شود. در ترکیبات آن از عصاره گل زنبق سفید، برگ‌های بنفشه، یاس وحشی موسوم به یاس بنفش سیاه و سفید و پئونی سفید استفاده شده است.

Flowerbomb by Viktor & Rolf

پیشنهادهای حدیث میرامینی که یک عطرباز حرفه‌ای است

این عطر مانند نامش انفجاری از رایحه گل‌هاست که فضا را آکنده از حس و حال باغی پر گل می‌کند. وقتی آن را اسپری می‌کنید، ترکیب جادویی این عطر برای شما فاش می‌شود که آمیزه‌ای از ارکیده ارغوانی آمریکایی، یاس سامباک، سنتیفولیا رز و اسمانتوس هندی است.

Flora  by Gucci

پیشنهادهای حدیث میرامینی که یک عطرباز حرفه‌ای است

فلورا عطری جوان پسند است که از گل پئونی، اسمانتوس، گل‌های چینی و رز در ترکیب آن استفاده شده. پایه ماندگار و با روح کار نیز ترکیب چوب صندل و نعناع هندی است که ساعت‌ها به ماندگاری عطر کمک می‌کند.

Rose by Paul Smith

پیشنهادهای حدیث میرامینی که یک عطرباز حرفه‌ای است

قطعا این عطر از برند پل اسمیت با آن عطرافشانی منحصر به فرد خود از رمانتیک‌ترین گل جهان بهترین انتخاب است. ترکیب شاداب آن مخلوطی از رز، مگنولیا، گل‌سرخ، گل بنفشه و سدر است که اتفاقا دوام بسیار بالایی هم دارد. این عطر به نسبت مدل‌های معمول با اسانس گل‌سرخ، حالتی بسیار مدرن و شیک دارد.

مردان خوش تیپ روی فرش قرمز

مجله دیده بان - امیر زبده کارشناس مد و مدلینگ: شاید تشریفات برگزاری فستیوال ها و جشنواره ها جایگاه خود را در دنیا پیدا کرده باشند اما در کشور ما به خاطر نبود رویدادهای هنر سوم (تئاتر، سینما، فشن) این موضوع تا امروز در سایه غربت به سر برده است. البته گذر زمان بالاخره فرصت حضور را برای ما جماعت هنردوست ایران زمین نیز فراهم کرد. یکی از این رویدادهای پرمخاطب رویدادهای سینمایی است که در داخل کشور جشنواره های «فجر» و «حافظ» سکان دار این ایونت ها هستند و در خارج از کشور هم فستیوال های بزرگ و معتبری همچون اسکار و کن که در سال های گذشته کاروان هنری سینمای ایران حضور موفقی در آنها داشته اند.

امسال نیز هنرمندان ایرانی کارنامه هنری خود را در جشنواره کن با فیلم «ناهید» محک زدند. در این جا قصد داریم طریق پوشش بازیگران حاضر در کن 2015 را بررسی کنیم تا به یک اصل در فشن پی ببریم.

پوشش هایی که منحصر به مراسم و فستیوال های رسمی هستند، معمولا به دو گونه اتفاق می افتند. در حالت اول خود بازیگر لایف استایل خاص خودش را با پوشش خود به نمایش می گذارد. اما در حالت دوم طراح لباس و یا یک موسسه فشن، لباس مراسم را براساس فیزیک بازیگر طراحی کرده و دوخت را انجام می دهند تا در روز مراسم بازیگر با دلگرمی به این که پوشش خود را از یک متخصص الهام گرفته در رویداد حضور پیدا کند.

اما با توجه به شکوفایی صنعت مد در ایران باید اصول اولیه این حوزه به طور صحیح اعمال شود. در این زمینه می توان به شناخت روان شناسی رنگ ها و استفاده صحیح آن در پوشش اشاره داشت. می توان گفت رعایت بهداشت روانی و رعایت خط قرمزهای این صنعت در ایران حائز اهمیت است. اما در جشنواره کن امسال این آیتم ها به طور جدی لحاظ نشده و حضور بازیگران ایرانی به هویت و پوشش ایرانی جلا نبخشیده است.

در مورد شخصیت های مهم و سلبریتی ها، اولین نکته ای که به چشم بیننده می آید نوع پوشش آنهاست و حتی پیش از آن که کلام شنیده شود این لباس است که به چشم می آید. بنابراین لازم است هنرمندان ایرانی بیشترین توجه را به این نکته داشته باشند و پوشش خودشان را براساس فرهنگ ایرانی ارتقاء ببخشند. صنعت مد در ایران یک صنعت قدیمی است به طوری که این صنعت از دوره قاجار در ایران روند پیدایش خود را طی کرده و هم اکنون به جایگاهی مهم دست یافته است.

پس نادیده گرفتن آن به معنی نشاختن این صنعت در کشور ایران تلقی می شود. از اینها گذشته، بحث لایو- مدل نیز در اینجا مطرح می شود که یک شخص چگونه می تواند از طریق بازی با اعضای بدن خود (ایستادن، راه رفتن، نشستن، حرکات دست و...) محصول و برندی را که به تن کرده است به بهترین نحو و زیباتر به بیننده نشان دهد. لایو- مدل یا همان مدلینگ ترویجی در دنیا جریان ساز بوده و به رشد فرهنگ اقتصادی کشورها کمک کرده است. امید است که این صنعت با یادگیری صحیح در کشورمان و با حمایت مسئولان پیشرفت کرده و هنرمندان با رعایت درست آن به الگویی مناسب برای دیگران بدل شوند.

بررسی ستاره های حاضر در کن

نوید محمدزاده

مردان خوش تیپ روی فرش قرمز


شاید پوشش کلاسیک با کات موی خاص و فشن ترکیبی عجیب برای این بازیگر رقم زده باشد. این بازیگر در ردکارپت کن 2015، با دو پوشش ظاهر شد. پوشش اول از یک لایف استایل فشن و دارای المان های اگزجره مد تشکیل می شد که از فرم های پوششی مثل کمربندشال و یقه اسکی در آن استفاده شده بود، و پوشش دوم را یک پوشش کلاسیک تشکیل می داد.

شاید این پارادوکس ظاهری با آنکادر کردن ریش صورت کمتر به چشم می خورد. قابل ذکر است که این بازیگر در ردکارپت کن، حرکتی نو در باب هنر فشن داشته و برای ما ایرانیان این حرکتی رو به جلو در این صنعت خواهدبود. اما باید توجه داشت که هنر آراستن مو و آرایشگری با طراحی لباس مکمل یکدیگر هستند و ممکن است با در نظر نگرفتن هارمونی این دو هنر هر یک به دیگری ضربه بزند.


پژمان بازغی

مردان خوش تیپ روی فرش قرمز


این بازیگر با انتخاب های کلاسیک اش پوششی موجه داشت و البته کمتر خود را نسبت به همتایش مورد محک و قضاوت قرار داد. اگرچه با توجه به سابقه فعالیت این بازیگر به عنوان فتو-مدل برای برند داخلی پوشاک، شاید از پوشش او انتظار بیشتری می رفت. در این ردکارپت، نوع بستن پاپیون برای بازیگران نکاتی مانند دوبل ایستادن پاپیون و ناموزون بودن را به همراه داشت.


برد پیت

مردان خوش تیپ روی فرش قرمز


همان طور که می دانید برد پیت پیش از ورود به عالم بازیگری به عنوان مدل در شوهای زنده مشغول به کار بوده است. حتی در این عکس از طرز راه رفتن، حرکات انگشت و حرکات موزون دست و پای او می توان به این نتیجه رسید که این بازیگر 52ساله همچنان در دنیای فشن حرف هایی برای گفتن دارد. در این جا استایل او را با موهای بلند و صاف شده می بینیم که تا حدود زیادی به چهره سینمایی او کمک می کند. ضمن این که کت و شلوار کلاسیک همراه با شال کمر، تیپی متفاوت از او در جشنواره کن امسال به نمایش گذاشته بود.


ریان گسلینگ

مردان خوش تیپ روی فرش قرمز


کت و شلوار یقه آرشال این بازیگر همراه با پیراهن کلاسیک بدون پاپیون و کراوات، استایلی متفاوت را برای او ایجاد کرده، اما بهتر این بود که با گذاشتن فقط یک دست در جیب شلوارش به ایستادن خود جلا می بخشید. به عنوان یک ایراد دیگر در مورد این بازیگر می توان به رعایت نکردن زیبایی موها اشاره کرد.


جیمز فرانکو

مردان خوش تیپ روی فرش قرمز


استایل ایستادن این بازیگر بسیار ضعیف است. ضمن این که با ست کردن نادرست لباسش نشان می دهد که از دنیا مد چیز زیادی نمی داند. باز گذاشتن زیاد پاها و قرار دادن دو دست در جیب استایل او را به هم ریخته است. اما در کنار تمام این نکات منفی، اگر بخواهیم به یک نکته مثبت در مورد جیمز فرانکو اشاره کنیم باید گفت او می داند چه استیل مویی به چهره اش می آید.


وودی آلن

مردان خوش تیپ روی فرش قرمز


نحوه ظاهرشدن هنرمندان در این نوع رویدادها نشانگر رویکرد و دیدگاه آنها نسبت به آن رویداد هنری نیز هست. وودی آلن که علاقه ای به ظاهر شدن در مراسم و ردکارپت اسکار ندارند در کن 2015 با ظاهری کلاسیک و پارچه ای فاخر به روی فرش قرمز آمد.


لئوناردو دی کاپریو

مردان خوش تیپ روی فرش قرمز


این بازیگر به این اصل مهم در فشن که نوع ریش و مدل مو ارتباطی موثر با نحوه لباس پوشیدن دارد توجه داشته و لایف استایل خود را با ظاهری کلاسیک و نوع اصلاح صورت مشخص (پروفسوری) به نمایش گذاشته بود.


جیک گیلینهال

مردان خوش تیپ روی فرش قرمز


این بازیگر با استایل موهای کلاسیک و ته ریش متناسب با این موها توانسته جلوه زیبایی به صورت خود ببخشد. ظاهری کلاسیک همراه بازی دست درست در این عکس او نمایان گر همه چیز هست. اما بهتر آن بود که با کشیدن بیشتر مچ دستش از زیر لباس می توانست ساعت خود را بهتر به مخاطب نشان دهد.


تام هیدلستون

مردان خوش تیپ روی فرش قرمز


در مورد پوشش این بازیگر می توانیم به نامتقارن بودن پاپیون همراه با کتی که جلوه زیبایی به تن او ندارد اشاره کنیم. حالت پاهای او و همچنین حالت گذاشتن دست ها بر روی پا ایراد دارد. حتی می توان به این نکته اشاره کرد که این بازیگر استایل مناسب موی خود را نمی داند و نکته بدتر این که اکت و میمیک صورت او مقابل دوربین بسیار ضعیف است.

در پایان می توان به این نکته اشاره کرد، بازیگرانی که علم بازیگری و صنعت مدلینگ را با هم دارند به هنگام ایستادن و عکاسی از آنها در این فستیوال ها عکس هایی موفق تر ارائه می دهند.

راهنمای کامل استفاده از ساسپندر

سایت نیکو: تمام آنچه می خواهید درباره ساسپندر بدانید را در اینجا خواهید یافت.

راهنمای تصویری کامل ساسپندر

ساسپندر یکی از ملزومات لباس آقایان است که بسیار زیبا و کاربردی است. اما با این حال تنها یک درصد از مردان از آن استفاده می کنند.

در اینفوگرافی که در ادامه برای شما قرار داده ایم تمام آنچه باید ردباره ساسپندر بدانید به شما خواهیم گفت.

انواع ساسپندر

1.ساسپندر دکمه ای مخصوص پیراهن های رسمی

2.ساسپندر کلیپسی برای پیراهن های نیمه رسمی

3.ساسپندر مخصوص کراوات و پاپیون مشکی

4.ساسپندر کارگری

5.ساسپندر مخصوص زیر پیراهن

راهنمای تصویری کامل ساسپندر



پهنای کش ساسپندر

باریک: شیک و مد روز

متوسط: مخصوص کار و کمتر رسمی

پهن: کاربردی مخصوص کارگری
ساسپندر

راهنمای تصویری کامل ساسپندر



انواع اتصالات ساسپندر

1.کلیپس انگشتی

2.قفل فلزی

3.کلیپس میخی که سر نمی خورد

4.گیره پلاستیکی

5.دکمه ای چرمی

6.دکمه ای پارچه ای

راهنمای تصویری کامل ساسپندر



انواع پارچه مورد استفاده در ساسپندرها

1.الاستیک

2.پولیپروپیلین

3.گروسگرین

4.جاکوارد

5.آکسفورد

6.ابریشم

7.چرمی

راهنمای تصویری کامل ساسپندر



طرح های مختلف ساسپندر

1.ساده

2.چهارخونه

3.طرح های بدیع

4.طرح های بافته شده

5.چرمی

6.پوست حیوانات

راهنمای تصویری کامل ساسپندر



مدل های ساسپندر


Y شکل

X شکل

راهنمای تصویری کامل ساسپندر

عطرهای مشهور جهان اینجاست!

مجله سیب سبز - شقایق جعفری: هر چه برای‌تان از عطرهای پرفروش و محبوب بازار رایحه‌های خوشنام دنیا بگوییم کم است. می‌پرسید چرا ؟ کافی است نگاهی به ترکیبات خلاقانه این عطرهای تازه بیندازید. رایحه شکوفه و انواع اقسام گل‌های رویایی با الهام از هوای بی نظیر سواحل معروف دنیا کمترین تغییری است که در سال جدید روی سری تازه عطر‌ها پیاده شده است. این شیشه‌های خوشبوی تازه وارد دست شما را برای انتخاب با سلیقه‌های متفاوت باز گذاشته است؛ پس در انتخاب این عطرها تا می‌توانید برای خودتان وقت بگذارید.

عطرآرامش و رویا

اگر در دنیای عطرهای مشهور جهان به دنبال بهترین‌ها می‌گردید...


عطری شرقی با رایحه‌ای دل‌انگیز که شما را به قدم زدن در کنار دریاچه‌ای رویایی و زیبا در غروب آفتاب دعوت می‌کند تا نرم نرمک در کنار ساحل قدم‌ بردارید و دنیا دنیا آرامش را حس کنید.Reveal تازه‌ترین عطر Calvin Klein است که با همکاری دو طراح عطر خوشنام دنیا یعنی مارک و جوانویک طراحی و ارائه شده و ترکیبی از نمک دریایی، فلفل سفید و سیاه است. بوی خوش چوب صندل، خس‌خس و مشک ویژگی شگفت‌انگیز دیگری را برای این عطر رقم می‌زند. اگر شما هم در دسته سخت‌پسندان هستید باید بدانید که این عطر با غلظت Eau De Parfum و ظاهری متفاوت تمام انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.

حدود قیمت: 250 هزار تومان 100 ml


رایحه روح بخش سواحل ایتالیا

اگر در دنیای عطرهای مشهور جهان به دنبال بهترین‌ها می‌گردید...

اگر تا امروز همه، شما را با عطر خاص‌تان می‌شناسند و همیشه دنبال گزینه جایگزین هستید پیشنهاد ما به شما تازه‌ترین عطر Bottega Veneta knot است؛ عطری لوکس و دلفریب از رایحه گل‌ها و مرکبات برای خانم‌های شیک و خوش‌سلیقه که با خلاقیت تمام این عطر را از هوای روح بخش سواحل ایتالیا الهام گرفته است. این رایحه گرم و آرامبخش، با پیش رایحه شکوفه پرتقال، لیمو و کلمانتین نرولی، میان رایحه گل رز سفید، رز صورتی و اسطوخودوس رایحه پایانی تونکا و مشک از بهترین عطرهایی است که هر خانم امروزی می‌تواند به استفاده طولانی مدت از آن اعتماد کند. جدیدترین رایحه این برند را می‌توانید به عنوان هدیه‌ای منحصربه‌فرد انتخاب کرده، به عزیزان‌تان پیشکش کنید.

حدود قیمت: 300 هزار تومان 100 ml

عطر ترنج و نعناع هندی

اگر در دنیای عطرهای مشهور جهان به دنبال بهترین‌ها می‌گردید...

تازه‌ترین نسخه عطر زنانه Le Petite Robe Noire محصول کمپانی عطرسازی Guerlain که سال گذشته به بازار آمد، در مقابل دیگر رقبای هم رده خودش حرف‌های زیادی برای گفتن داشت. این شیشه ترکیبی از رایحه‌های بی‌نظیر آلبالو، ترنج، بادام و گیلاس همراه با رایحه میانی رز طائفی (گل روییده در عربستان) گل رز، چای سیاه و گیاه شیرین بیان است. لباس زنانه حک شده روی بطری این عطر نشان از زیبایی، جذابیت و شیک پوشی بانوان مصرف کننده این عطر دارد. اما نکته‌ای که این عطر را از رایحه‌های مرسوم این کمپانی متمایز می‌کند ترکیب اصلی آن یعنی عصاره دانه‌های تونکا، وانیل، گیاه بادیان رومی، نعناع هندی و گل زنبق است؛ ترکیبی که با یک بار مصرف به انتخاب همیشگی شما تبدیل می‌شود.

حدود قیمت: 360 هزار تومان  50 ml

انتخاب خانم‌های شیک

اگر در دنیای عطرهای مشهور جهان به دنبال بهترین‌ها می‌گردید...

شاید یکی از ویژگی‌های مهم عطر خوب می‌تواند انرژی بخش‌بودن رایحه آن با هر بار بوییدن باشد. رایحه‌ای مانند محبوب‌ترین عطر زنانه دیزل (Diesel) که بوی تند و خنک آن بسیاری از عطرفروشی‌ها مشهور صنعت عطرسازی دنیا را مسحور کرده است. دیزل لاور دوز عطری مناسب تمام فصول است که ماندگاری بالا از ویژگی مثبت آن است و ترکیب خلاقانه لیمو، نارنگی، گاردنیا، گل یاس، شیرین بیان، کهربا، چوب سدر و صندل آن را به عطری خوشنام و پرفروش در میان دیگر عطرهای مردانه و زنانه این برند تبدیل کرده است. این عطر که به عنوان انتخاب خانم‌های باهوش معرفی شده است، با ظاهری بسیار شکیل و خوشرنگ از هنر کریستال می‌تواند بهترین عطری باشدکه آقایان برای فرد دوست‌داشتنی زندگی‌شان هدیه می‌کنند.

حدود قیمت: 210 هزار تومان 75 ml

عطر محبوب ستاره‌ها

اگر در دنیای عطرهای مشهور جهان به دنبال بهترین‌ها می‌گردید...

داشتن عطرهای خوشبو و پر زرق و برق از دغدغه‌های همیشگی خانم‌های خوش سلیقه است؛ عطری که ضمن متمایز نشان دادن آنها به نوعی امضا برای آنها تبدیل شود. تازه‌ترین ادکلن زنانه Gucci Premiere الهام گرفته از رایحه‌های لوکس طبیعت در مدت کوتاهی در میان دیگر عطرهای معروف دنیا در صدر قرار گرفت. این عطر که اولین بار در جشنواره کن رونمایی و معرفی شد مظهر قدرت، زیبایی و ظرافت هر زن موفقی است که با شعار ستاره‌های موفق وارد بازار شد. رایحه‌های تشکیل‌دهنده این عطر محبوب متشکل از شکوفه ترنج و پرتقال، مشک و گل‌های سفید و الهام گرفته از چرم و رایحه‌های چوبی معطر است. با این اوصاف دیگر نیازی نیست که دنبال گزینه دیگری باشید چون این عطر با این شکل و شمایل قطعا انتخاب مناسبی برای شماست.

حدود قیمت: 420 هزار تومان 75 ml

رایحه منتخب هنرمندان

اگر در دنیای عطرهای مشهور جهان به دنبال بهترین‌ها می‌گردید...

اگر می‌خواهید اولین نفری باشید که یکی از بهترین و خوش‌بو‌ترین عطرهای سال 2015 را انتخاب می‌کنید، بی‌شک سراغ تازه‌ترین عطر زنانه «Givenchy» (گیونچی انگه دمون) بروید. این ادو پرفیوم جدید رایحه‌ای شیرین و گرم دارد که با ترکیبات هنرمندانه طراحان خود به سرعت یکی از رایحه‌های محبوب چهره‌های مطرح دنیای مد و سینما شد. این عطر با ترکیب‌ رایحه‌های چوب، گل یاس، چرم سفید، مشک، نعناع، وانیل و ماندگاری و پخش نسبتا بالا نگاه همه را به سرعت به سمت بوی خوش شما برمی‌گرداند. از طرفی شیشه چشم‌نواز و رنگ صورتی ملایم و زیبای عطر قطعا نمای زیبایی را به میز آرایش شما خواهد داد پس برای خرید این عطر درنگ نکنید چون این انتخاب همه ویژگی‌ها را یک‌جا در خود جا داده است.

حدود قیمت: 290 هزار تومان 75 ml

عطر  لالیک

اگر در دنیای عطرهای مشهور جهان به دنبال بهترین‌ها می‌گردید...

لالیک (Lalique) که سال‌هاست در زمره محبوب‌ترین عطرهای زنانه قرار دارد در جدیدترین فعالیت خود عطری با رایحه منحصربه فرد گل زنبق ارائه کرده است که با یک بار بوییدن آن سرمست می‌شوید. این عطر که به عطر زندگی معروف است، رایحه‌ای رویایی است که از مواد کریستالی درخشانی تولید و به بازار عرضه شده است. عطر شور‌انگیز زنبق به عنوان رایحه اصلی و ترکیب آن با عصاره شکوفه‌های ترنج، جوز و دانه فلفل سیاه باعث می‌شود تا ماندگاری این عطر ملایم و شیرین در طول روز به حداکثر برسد. این محصول جدید که در سال 2015 وارد دنیای عطرها شد، در شیشه‌ای مجلل و زیبا با طراحی متفاوت با درپوشی ظریف به طرح چهار پرستو و برند لالیک تزئین شده است. پس اگر از طرفداران این برند خوشنام هستید به این نمونه کار تازه هم اعتماد کنید.

حدود قیمت: 158 هزار تومان 50 ml