تنها عاملیت فروش محصولات جورابان در تهرانسر 

 

 انواع جوراب مردانه، زنانه و بچه گانه انواع جوراب شلواری 

 

 زنانه و بچه گانه لباس زیر مردانه  

 

در کافه مد تهرانسر

 

تهرانسر-میدان کمال الملک- نبش خیابان یکم-مجتمع الهام-طبقه ۱- / پلاک ۲۱/ تلفن:۴۴۵۷۲۶۳۸   

 

تنها عاملیت فروش محصولات بافت گلسار در تهرانسر 

 

 در کافه مد تهرانسر

 

تهرانسر-میدان کمال الملک- نبش خیابان یکم-مجتمع الهام-طبقه ۱- / پلاک ۲۱/ تلفن:۴۴۵۷۲۶۳۸   

 

 

تنها عاملیت فروش محصولات مانتو دریتا در تهرانسر 

 

 در کافه مد تهرانسر

 

تهرانسر-میدان کمال الملک- نبش خیابان یکم-مجتمع الهام-طبقه ۱- / پلاک ۲۱/ تلفن:۴۴۵۷۲۶۳۸   

 

 

تنها عاملیت فروش محصولات پوشاک 95 در تهرانسر 

 

 در کافه مد تهرانسر

 

تهرانسر-میدان کمال الملک- نبش خیابان یکم-مجتمع الهام-طبقه ۱- / پلاک ۲۱/ تلفن:۴۴۵۷۲۶۳۸  

باریک‌اندام‌ها بخوانند

نکته بین‏ها خوش‏پوش ترند

به سبک آن‌شرلی!

باریک‌اندام‌ها بخوانند


یادتان می‌آید آن‌شرلی چه شوقی برای پیراهن آستین پفی ماتیلدا پیدا می‌کرد؟ درست است که پوشیدن لباس‏هایی با آستین‏هایی پف دار دیگر مرسوم نیست ولی شما می‌توانید حال و هوای عاشقانه آن‌شرلی را حفظ کنید. به خصوص اگر سرشانه‌های باریکی دارید. آستین پفی‏ها قادر هستند شانه‌های شما را وسیع نشان دهند!

سنگ‌های دوست‌داشتنی!

باریک‌اندام‌ها بخوانند


بعضی از لباس‏ها طراح دکور دارند! یعنی طراح خبر دارد که این لباس برای خشک و خالی نبودن به چه نوع تزئین‌ایی نیاز دارد. سعی کنید اینجور لباس‏ها را پیدا کنید و از بین آنها سراغ مدل‌هایی بروید که روی سرشانه‌ها یا یقه‏شان کار شده است. لباس شما دکور شماست! در انتخاب صحیح آن کوشا باشید!


یقه لباس را بگیرید!

هر چه بزرگ‌تر،  بهتر

باریک‌اندام‌ها بخوانند

اگر قرار به انتخاب لباسی است که یقه داشته باشد؛ می‏توانید سراغ آنهایی بروید که یقه‌های بزرگ و پهن دارند. وجود یقه با ایجاد خطای دید سرشانه‌های شما را پهن‏تر از چیزی که هستند نشان می‌دهد.

رنگ متفاوت

باریک‌اندام‌ها بخوانند

یقه لباس شما می‏تواند همرنگ لباس‌تان باشد، اما واقعیت این است که تضاد رنگ با لباس باعث می‏شود خیلی راحت به هدف نهایی، یعنی بزرگ‌نمایی شانه‌ها برسید. یادتان باشد بهتر است لباس‏هایی با رنگ‌های روشن را انتخاب کنید. رنگ‏های روشن به بزرگ‌تر نشان دادن شانه‌ها و بالاتنه‏تان کمک می‌کنند.

اگر یقه ندارید...

باریک‌اندام‌ها بخوانند

بعضی از لباس‏ها یقه‌های بزرگ، افتاده یا کارشده ندارند. در چنین شرایطی سعی کنید از شال گردن‏های ضخیم که رنگ‏های روشنی دارند، استفاده کنید. انداختن یک شال گردن با ویژگی‏هایی که گفتیم کاری شبیه یک یقه بزرگ را انجام می‌دهد.

چند تکه‌های یاری دهنده

نیم کت سر خود!

باریک‌اندام‌ها بخوانند

نیم‌کت‏هایی که روی بلوزتان می‏پوشید نقش‏های معجزه‌آسا ایفا می‌کنند! آنها قادرند ظرف چند ثانیه سرشانه‌های شما را بزرگ کنند! اما از آنجایی که الان فصل بلوزهای بافتنی است و پوشیدن نیم‌کت روی آنها دست کمی از فاجعه ندارد، بد نیست سراغ مدل‌هایی بروید که نوع طراحی‏شان تداعی‌کننده نیم‌کت است! مثلا به تفاوت رنگ بین آستین و تنه این لباس‏ها دقت کنید و ببینید که کجای سرشانه با دوخت یا برش جدا شده است!

در روشنای رنگ‏ها

باریک‌اندام‌ها بخوانند

اگر قرار است رنگ آستین با تنه فرق کند، بد نیست رنگ تنه روشن و آستین تیره باشد. وقتی تنه لباس‏تان را رنگ‏های شاد تشکیل بدهد ناخودآگاه سرشانه‌های شما نیز پهن‏تر به نظر می‏رسند. آستین‏های تیره هم به خصوص به کار خانم‏هایی می‌آید که دست‏های توپری دارند. اگر دست‏های‌تان لاغر است می‏توانید با خیال راحت سراغ رنگ‌های روشن‏ بروید!

 ممنوع‏ها را بشناسید

قانون‏های مناسب!

باریک‌اندام‌ها بخوانند

قبلا گفتیم که پلیورهایی با یقه‌های بزرگ و شل انتخاب‏های خوبی برای شما هستند. حالا وقت توجه به نکته‌ای تازه رسیده است. شما می‏توانید از یقه‌های هفت و گرد نیز استفاده کنید اما شرط دارد! این یقه‌ها باید تا حد امکان بزرگ باشند. برای مثال یقه هفت بلوز شما باید باز و عمیق باشد. هرقدر این یقه‌ها کوچک‌تر و تنگ‌تر باشند، سرشانه‌های شما کوچک‌تر به نظر خواهد رسید.

یقه قایقی!

باریک‌اندام‌ها بخوانند

دو مدل یقه دیگر هم هستند که به کار شما می‌آیند؛ اولی یقه‌های کاملا صاف هستند که به یقه قایقی معروفند و دومی یقه‌های آجری. هر دوی این مدل‌ها کوچک بودن سرشانه‌های‌تان را پنهان می‌کنند و بیننده را دچار خطای دید خواهند کرد.

توجه به سایز لباس

اصول بزرگ‏نمایی

باریک‌اندام‌ها بخوانند

ساق ضخیم یا شلوار چسبان به همراه یک پلیور آزاد، ترکیبی است که اصولا برای همه خانم‌ها دوست داشتنی و قابل استفاده است اما خانم‏هایی که می‌خواهند مشکل سرشانه‌های‌شان را پنهان کنند، بیشتر از آن استقبال می‌کنند. ساق پای ضخیم سایز قسمت پایین بدن را ثابت نگه می‏دارد و پوشیدن بلوز آزاد با یقه پهن سایز شانه‌ها را با قسمت پایین بدن، دور باسن، هماهنگ می‌کند. اصولا سرشانه‌هایی کوچک به نظر می‏رسند که از قسمت پایین بدن کوچک‌تر هستند.

توجه به دور کمر

باریک‌اندام‌ها بخوانند

دور کمر لباس شما می‏تواند تا حدودی جمع و جور باشد اما تا جایی که امکان دارد سراغ بلوزها، ژاکت‏ها یا پلیورهایی بروید که قسمت پایینی آنها آزاد است. این کار هم به هماهنگی سرشانه‌ها با بدن کمک زیادی می‌کند.

نکته تکمیلی

باریک‌اندام‌ها بخوانند

در مورد توصیه‌های بالا به خاطر داشته باشید رنگ پلیور شما بهتر است روشن باشد اما برای انتخاب شلوار رنگ‏های تیره انتخاب‏های مناسب‏تری خواهند بود. رنگ‌های روشن‏ بالاتنه را بزرگ‌تر و رنگ‌های تیره‌ پاها را جمع و جورتر نشان می‌دهد.

 اصول انتخاب کت

دکمه‌های مناسب

باریک‌اندام‌ها بخوانند

به نحوه چیدمان دکمه‌ها دقت کنید که چطور مربع و مستطیل می‏سازند! ساخت این اشکال هندسی به شما کمک می‌کند کوچک بودن بالاتنه و به‌‌ویژه سرشانه‌های‌تان را پنهان کنید و ظاهری متناسب و در عین حال شیک داشته‌باشید.

کمربندهای جدا کننده

باریک‌اندام‌ها بخوانند

کت‏های یکسره برای شما مناسب نیستند! تا حد امکان مدل‌هایی را انتخاب کنید که کمربند دارند. این کمربندها بدن را به دو قسمت تقسیم می‌کنند و ناخودآگاه حواس بیننده را به بخش بالایی اندام جلب می‌کنند.

به سبک چهارخانه‌ای‌ها (Burberry)

باریک‌اندام‌ها بخوانند

یک مدل کت طراحی شده که برند «بربری» وارد دنیای مد کرده‏ است و حالا دیگر طرفداران بسیاری دارد. از قضا این مدل برای کسانی که لاغر اندام هستند و سرشانه‌های باریک دارند ایده‌آل است! مدل‌هایی که در این بخش می‏بینید بر اساس همین الگو انتخاب شده‌اند اما مهم‌ترین اصل مشترک بین تمام آنها وجود اپل‌های کوچک روی سرشانه‌هاست که حکم همان دکورهایی را دارند که قبل‌تر اشاره کردیم.

آقایان با این عطرها شیک و جذاب شوید

مجله زندگی ایده آل - آزاده تنها: این بار سراغ پیشنهادهایی رفته‌ایم که ماندگاری‌شان را مدیون رایحه گرم و تندوتیز مردانه‌شان هستند؛ پیشنهادهایی تلخ اما به غایت دلنشین برای همه آقایانی که قرار است همیشه بهترین باشند، چه در جمع‌های دوستانه و چه در قرارملاقات‌های کاری. . . ما به شما می‌گوییم چه زمانی سراغ چه رایحه‌ای بروید تا مثل همیشه سرآمد باشید.

مدرنیزاسیون

BVLGARI , BVLGARI MAN IN BLACK

پیشنهادهای تلخ دلنشین!


این ادکلن پیشکش کمپانی بولگاری به همه آقایان شیک‌پوش است به مناسبت صدوسی‌امین سال فعالیتش در دنیای مد و عطر. این ادکلن که به خاطر رایحه تند و قوی که دارد بهترین گزینه برای روزهای سرد است به نوعی طراحی شده که با روحیه و سلیقه مردان مدرن سازگار است. رایحه چرمی این ادکلن ترکیبی است از رایحه عنبر، عرق نیشکر، گل مریم، عصاره زنبق، دانه تونکا، چوب گایاک و بالاخره چرم که قلب تپنده ادکلن است، بنابراین اگر خیال دارید مدرن بودن‌تان را به رخ بکشید شک نکنید که این ادکلن، ادکلن شماست!


تمام روز با شما می‌ماند

Yves Saint Laurent,  L/Homme Parfum Intense

پیشنهادهای تلخ دلنشین!


این ادکلن یک پیشنهاد ویژه است برای همه آقایانی که طرفدار رایحه‌های دلچسب فرانسوی هستند. رایحه‌ گرم و ترش L'Homme Parfum Intense که از طراحی‌های پرطرفدار کمپانی ایف‌سن‌‌لورن است در سردترین روزهای پاییز و زمستان امسال به کارتان می‌آید. رایحه تند این ادکلن ترکیبی است از عطر لیمو، ترنج، فلفل سیاه، شکوفه پرتقال هندی، داوانای هندی، شکوفه درمنه، برگ بنفشه، عنبر و چوب سدر. این ترکیب درنهایت شما را به ادکلنی غلیظ با رایحه‌ای شرقی می‌رساند، اما اتفاق مهم‌ اینکه رایحه L'Homme به خاطر ماندگاری بالایی که دارد تمام روز با شما می‌ماند.


تلخ و ماندگار

Burberry, Burberry Brit Rhythm for men

پیشنهادهای تلخ دلنشین!


رایحه تلخ و تند این ادکلن بهترین انتخاب برای آقایان سخت‌پسند در مهمانی‌های شب آن هم در شب‌های سرد پاییز و  زمستان پیش‌روست. این ادکلن تلخی و تندی دلچسبش را مدیون عصاره‌ چرمی است که در قلب آن می‌تپد. رایحه این ادکلن پرطرفدار که از سال 2013 به دنیای مردان معرفی شده ترکیبی است از عطر ریحان، هل، سرو کوهی، گل ‌شاه‌پسند، بوته وحشی، نعناع هندی، لوبیا تونکا، بخور خوشبو، صدر و دست آخر همان عطر چرم که اتفاق اصلی آن است. اگر خیال دارید امسال این ادکلن را امتحان کنید حتما ماندگاری بالای آن را هم به جمع امتیازاتش اضافه کنید.


جذاب و باوقار

GUERLAIN,  L›Homme Ideal

پیشنهادهای تلخ دلنشین!


همه آقایانی که طرفدار وقار و جذابیت پنهان در رایحه‌های چوبی هستند، می‌توانند روی ادکلن Guerlain L'Homme Ideal حساب باز کنند. این ادکلن که محصول 2014 کمپانی Guerlain است، رایحه‌ای گرم و عطرآگین دارد، رایحه‌‌ای ترکیبی از عطر مرکبات آبدار، رزماری و شکوفه‌های پرتقال، بادام، لوبیا تونکا و درنهایت رایحه چرم، خس‌خس و سدر. گرمای چوبی این ادکلن به شما اجازه می‌دهد تا آن را در مهمانی‌های رسمی به‌خصوص مجالس شام از همین حالا تا پایان زمستان به کار بگیرید و شک نکنید که به‌غایت جذاب و باوقار به نظر می‌آیید.


لوکس و باشکوه

Roberto Cavalli , Just Gold for him

پیشنهادهای تلخ دلنشین!


اگر طرفدار ادکلن‌های پرزرق‌و‌برق هستید حتما ادکلن تازه‌وارد کمپانی Roberto Cavalli را امتحان کنید. Just Gold for him که پاییز 2014 به طرفداران ادکلن‌های لوکس معرفی شد، ادکلنی است بس مجلل با رایحه‌ای گرم، نسبتا تند و تا دل‌تان بخواهد تلخ و چوبی. رایحه این ادکلن که قبل از عطرش طراحی مجلل شیشه‌اش هوش از سرتان می‌برد ترکیبی است از جوز هندی، فلفل سیاه، هل، قهوه و بالاخره چرم و خس‌خس. همه اینها در کنار هم شما را به رایحه‌ای مناسب برای شب‌های پاییز و زمستان پیش‌رو می‌رساند، رایحه‌ ماندگاری که با آن می‌توانید در جمع‌های دوستانه، شکوه مردانه‌تان را به رخ بکشید.


در مصاف با رقبا

Calvin Klein, Liquid Gold Euphoria

پیشنهادهای تلخ دلنشین!


کمپانی کلوین کلین پاییز امسال با ارائه ادکلن Liquid Gold Euphoria همه آقایانی را که طرفدار رایحه‌های لوکس و پرزرق‌و‌برقندهستند، شگفت‌زده کرد. رایحه این ادکلن درست مثل ظاهر پرزرق‌وبرقش بسیار لوکس و ثروتمندمآبانه است؛ رایحه‌ای چوبی و در عین حال مدرن ترکیب شده از زعفران، دارچین، عنبر، زنجبیل، چوب صندل و فلفل سیاه. آنچه این ادکلن را متفاوت‌تر از همیشه می‌کند میزان ماندگاری و پراکندگی بالای رایحه گرم و نسبتا تند آن است. از این ادکلن می‌توانید برای مهم‌ترین جلسات کاری‌تان استفاده کنید و خیال‌تان راحت باشد که بیشترین تاثیر را روی رقبای‌تان خواهید گذاشت.


همراه سفرهای تجاری

Micheal kors, Micheal kors for men

پیشنهادهای تلخ دلنشین!


این ادکلن مردانه از برند Micheal kors است که پاییز 2014 روانه بازار شده. این ادکلن با رایحه مدرن، چوبی و در عین حال شرقی خود تصویری خشن و کاملا مردانه از مردان دنیای تجارت ارائه می‌دهد. رایحه گرم این ادکلن که در قرارملاقات‌های کاری به‌شدت به کارتان می‌آید ترکیبی است از برگاموت، گشنیز، ختایی، فلفل‌سیاه، آویشن، صمغ درخت لامی، رایحه مریم گلی، چرم، جیر و درنهایت نعناع هندی، چوب صندل و مشک. اگر شما هم اهل تجارت و سفرهای بسیار کاری هستید بد نیست در پاییز و زمستان امسال ادکلن Micheal kors for men را هم همراه‌تان داشته باشید.


رایحه‌ای به‌غایت مردانه

TOM FORD, TOM FORD NOIR

پیشنهادهای تلخ دلنشین!


ترکیبی از رایحه برگ شاه‌پسند، رازیانه، ترنج، فلفل صورتی و بنفش در کنار عطر رز، گل مریم، شمعدانی، زنبق، جوز هندی و درنهایت خس‌خس، چرم، وانیل و عنبر می‌شود ادکلنی به‌غایت مردانه به نام TOM FORD NOIR. این ادکلن که از طراحی‌های ماندگار تام‌فورد است با رایحه شاعرانه، گرم و تلخ خود یکی از بهترین‌ انتخاب‌ها برای ماه‌های سرد پیش روست. آقایان مشکل‌پسند می‌توانند روی این ادکلن متفاوت که از سال 2012 به بازار راه پیدا کرد و تا امروز یکی از پرطرفدارترین‌ها بوده و هست، به‌عنوان ادکلنی مناسب برای جلسه‌های رسمی کاری‌شان حساب باز کنند.

ایده‌های جذاب به رنگ سال 2015

مجله سیب سبز - تارا ذکایی: پرانرژی، برون‌گرا و قدرتمند. اینها ویژگی‌هایی هستند که روانشناسی رنگ‌ها راجع به قرمز به ما می‌گویند. موسسه پنتون هم رنگ سال 2015 را قرمز تیره معرفی کرده است. جالب است بدانید هر سال قبل از اینکه رنگ سال جدید به‌صورت علنی اعلام شود برندهای معتبر برای آگاهی از آن مبالغ زیادی می‌پردازند تا بتوانند طراحی‌های سال بعدشان را با توجه به همان رنگ انجام دهند و از سایر رقبا عقب نمانند، به همین دلیل هم تعجب نکنید اگر متوجه شدید با اینکه مدت زیادی از اعلام این رنگ نگذشته بیشتر برندها طراحی‌های جدیدشان را مطابق با رنگ قرمز تیره ارائه داده‌اند.

سرعت عمل آنها در طراحی بالا نبوده بلکه از قبل خبردار شده‌اند! اگر شما هم دوست دارید امسال پر از انرژی، برون‌گرا و قدرتمند به نظر بیایید نگاهی به ست‌های پیشنهادی ما بیندازید که هر کدام رگه‌هایی از این رنگ محبوب روی بورس را دارند!

جذابیت در تضاد است!

دوست دارید مدلی را به شما معرفی کنیم که امکان ندارد از مد بیفتد؟ اگر جواب‌تان مثبت است سراغ لباس‌های راه راه افقی بروید. این مدل‌ها چنانچه ساده باشند و ترکیبی از دو رنگ هماهنگ، همیشه به کار می‌آیند و هیچ وقت لازم نیست نگران از مد افتادن‌شان باشید. برای این فصل هم می‌توانید خیلی راحت روی یک پلیور راه راه با خطوط قرمز مارسلا سرمایه‌گذاری کنید.
قرمز معمولا به رنگ پوست‌های روشن، بیشتر از افرادی که پوست تیره دارند، می‌آید.

ایده‌های جذاب به رنگ سال نو میلادی


اگر پوست‌تان خیلی سفید نیست با یک ترفند ساده می‌توانید این رنگ را به تن کنید؛ کافی است قرمز را با رنگ‌های سرد و خنثی همراه کنید. در مورد این ست ما یک شلوار طوسی ساده که در کمد بیشتر خانم‌ها پیدا می‌شود را انتخاب کرده‌ایم و بعد هم با انتخاب یک کفش آبی روشنی بیشتری به ست داده‌ایم. درنهایت دو انتخاب دیگر هم داشتیم که نیمه‌رسمی بودن ظاهر شما را بیشتر می‌کنند؛ ساعت آبی ملایم و گوشواره‌هایی به همین رنگ. گوشواره درست شبیه لوازم آرایش عمل می‌کند و می‌تواند تاثیری فوری روی روشن نشان دادن رنگ پوست‏تان داشته باشد.

ایده‌های جذاب به رنگ سال نو میلادی


اگر معمولا لباس‏های اسپرت می‏پوشید و دوست دارید این ست را هم اسپرت کنید به جای شلوار پارچه‌ا‌ی  از یک جین سرمه‌ا‌ی  تیره کمک بگیرید.

ایده‌های جذاب به رنگ سال نو میلادی

ایده‌های جذاب به رنگ سال نو میلادی

ضد یخ بپوشید

اگر دقیقا دوست دارید بدانید مارسالا چه رنگی است نگاهی به این ست بیندازید. یکی از نکات مثبت قرمز تیره این است که می‌تواند ظاهر شما را گرم نشان دهد. به‌خصوص که در این رنگ رگه‌هایی از قهوه‌ا‌ی  تیره هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر دوست دارید زمستان امسال را روی پاشنه مد بچرخید و در عین حال ظاهری گرم و جذاب داشته باشید، سعی کنید یک یا چند قلم از لباس‌های‌تان را به رنگ سال انتخاب کنید.

ایده‌های جذاب به رنگ سال نو میلادی


مراقب یک نکته اساسی باشید. شما نمی‌توانید سر تا پا یک‌رنگ بپوشید مگر اینکه نخست لباس‌تان یکسره باشد، دوم از تناژهای مختلف این رنگ یعنی سایه‌های تیره و روشن استفاده کرده باشید و سوم بعضی جزئیات ساده روی لباس‌تان رنگی متفاوت داشته باشد. در مورد این ست، یک کمربند مشکی ساده روی لباس یکسره توانسته تنوع ایجاد کند و در‌نهایت کفشی را در خود جا داده که ترکیبی از دو رنگ هم‌خانواده است.

ایده‌های جذاب به رنگ سال نو میلادی

ایده‌های جذاب به رنگ سال نو میلادی


برای تکمیل آرایش خوب است از کرم پودرهای روشن و ترجیحا سفیدتر استفاده کرده و رنگ رژلب‌تان را تیره انتخاب کنید. این تضاد به زیبایی بیشتر شما منجر می‌شود. ریمل پر مشکی بزنید و روی زیبایی چشم‌های‌تان تاکید کنید.


 یک ظاهر متفاوت

شادی‌ها نیاز به دعوت کردن دارند و گاهی وقت‌ها کارت دعوت‌شان شبیه لباس‌هایی است که شما می‌پوشید. کافی است نگاهی به رنگ‌های به کار رفته در این ست بیندازید تا احساس کنید یک دنیا انرژی مثبت دارند به شما سلام می‌کنند!

ایده‌های جذاب به رنگ سال نو میلادی


زرد، سبز و قرمز رنگ‌هایی هستند که اصطلاحا به هم می‌آیند. برای ایجاد کمی تنوع هم می‌توانید از تناژهای کم‌رنگ یا پررنگ هر کدام در زیورآلاتی که به همراه لباس‌تان می‌پوشید، استفاده کنید. برای مثال، ما ساعت مچی به رنگ قرمزمارسلا  را به این ست اضافه کرده‌ایم تا به آن جان ببخشد.

ایده‌های جذاب به رنگ سال نو میلادی

ایده‌های جذاب به رنگ سال نو میلادی

ایده‌های جذاب به رنگ سال نو میلادی


همیشه به خاطر داشته باشید قرمزهای چهارخانه جزء زیبا‌ترین مدل‌هایی هستند که می‌شود از رنگ قرمز در کمد نگه داشت. حالا چه پارچه شومیزتان باشد و چه کفش زمستانی‌تان!

این‌طور آرایش کنید

وقتی ظاهرتان نیمه‌رسمی است نیازی نیست که خط چشم بکشید یا از ریمل‌های فوق حجم‌دهنده استفاده کنید. در این طور مواقع یک سایه گرم اما روشن و زدن ریمل بلند کننده ساده می‌تواند زیبایی شما را دو چندان کند.

ایده‌های جذاب به رنگ سال نو میلادی


نکته دیگر توجه به رنگ رژلب است. پیشنهاد ما برای این ست استفاده از رژ قرمزی است که رگه‌هایی از نارنجی در آن دیده می‌شود. این رنگ انرژی ست شما را چند برابر کرده و به چهره‌تان جان می‌دهد. مجموعه این آرایش ظاهری کلاسیک و اجتماعی را از شما به نمایش‌می‌گذارد.


 سپیدبرفی شوید!

در این روزهای سرد با احتمال بارش برف نوستالژی سفید برفی برای خیلی از ما زنده می‌شود، به همین دلیل هم سعی کرده‌ایم کمی خاطره بازی کنیم و حال و هوای این فانتزی کودکانه را با سبک و سیاق بزرگسالانه به روزهای جوانی برگردانیم.

ایده‌های جذاب به رنگ سال نو میلادی

ایده‌های جذاب به رنگ سال نو میلادی


یک تاپ یا بلوز آبی کاربنی انتخاب کنید و آن را با دامنی به رنگ زرد ست کنید. مراقب باشید که تناژهای این دو رنگ به هم بیایند و این‌طوری نباشد که یکی‏شان خیلی بی‌روح و آن یکی خیلی پررنگ باشد.

ایده‌های جذاب به رنگ سال نو میلادی


این روزها کیف‌های فانتزی زیادی در مراکز خرید پیدا می‌شوند که مدل‌های مختلفی دارند. پیشنهاد ما یک کیف کوچک و متفاوت است که شما با استفاده از آن می‌توانید این فانتزی را کامل کنید. بعد از انتخاب کیف نوبت به انتخاب کفش می‌رسد. آبی کاربنی باز هم انتخاب مناسبی خواهد بود. اگر کفش نوک تیز باشد خانمانه‌تر و اگر جلویش گرد باشد رسمیت کمتری دارد. انتخاب با شماست!

ایده‌های جذاب به رنگ سال نو میلادی


استفاده از تل قرمز ساده را به خانم‌های جوان و مدل‌های گلدار یا پاپیون‌دار را به دخترخانم‌های نوجوان پیشنهاد می‌کنیم. اگر رنگ موهای‌تان مشکی باشد هم همه چیز برای زنده شدن خاطرات خوش کودکی با سبک و سیاق بزرگسالی آماده می‌شود!

ایده‌های جذاب به رنگ سال نو میلادی

مدل‌ مو به سبک ستاره‌های ایرانی

مجله زندگی ایده آل: منتظر سورپرایز باشید؛ شخصیت‌های سینما، تلویزیون و حتی فوتبال کشورمان انقلابی به راه انداخته‌اند تا شما را سورپرایز کنند. در این روزها و در میان خبرها و عکس‌های دنیای مجازی متوجه شدیم که تعدادی از چهره‌های کشور، دست به کار تغییر چهره خود شده‌اند. فصل مشترک این حرکت چهره‌های کشورمان، تغییر در مدل موست؛ حرکتی که پیش‌بینی می‌کنیم به این چند نفر محدود نخواهد شد و به شکل پررنگ‌تری ادامه پیدا خواهد کرد.

جنجالی دیگر

مدل موهای علیرضا حقیقی در جام‌جهانی آرژانتین از سوژه‌های جنجالی این اتفاق ورزشی بود؛ آن قدر که خبرنگار خارجی بعد از پایان نخستین مسابقه از او پرسید: «چطور مدل موهای شما در طول مسابقه تغییر نکرد؟» خوش‌استایلی دروازه‌بان کشورمان در جام‌جهانی 2014 حادثه خوشایندی است که تا همیشه در خاطره‌ها می‌ماند اما این تنها خاطره نیست.

زلف‌بازان!


علیرضا حقیقی این روزها خودش را برای شرکت در جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند و می‌توانید شاهد استایل جدیدی از این بازیکن باشید. چندی پیش عکسی از علیرضا حقیقی در کنار آرایشگرش، مسعود فدوی منتشر شد که مدل جدید موهای او برای جام ملت‌های آسیا را نشان می‌داد. در این مدل موهای وسط سر بلندتر هستند و موهای دور سر ارتفاع کمتری دارند؛ مدلی که امسال در میان مردان جوان محبوبیت زیادی داشت و در شماره‌های قبلی به عنوان مدل‌های 2014 معرفی کردیم.


خداحافظ سه سانتی‌ها

زلف‌بازان!

چندی پیش مدیربرنامه‌های بهرام رادان، ستاره سینمای کشورمان با انتشار عکسی از مدل موی جدید این بازیگر رونمایی کرد. در سال‌های اخیر بهرام رادان چندین تغییر اساسی در مدل مو و ناگزیر چهره خودش داشته است. از موهایی که بلندی آنها به شانه‌هایش می‌رسید، به سمت موهای کوتاه سه سانتی رفت و این‌بار انتخاب میانه‌تری دارد. موهای نه بلند و نه کوتاهی که دست این ستاره سینما و آرایشگرش را برای دیزاین‌های مختلف بازمی‌گذارد. در حاشیه باید گفت این مدل موی متوسط به‌شدت خاطره سال‌های اولیه حضور بهرام رادان در سینما را زنده می‌کند.

عمو تتل و تیپ ورزشکاری

زلف‌بازان!

طرفداران امیر تتلو دیگر به تغییرات دائمی او عادت کرده‌اند و عوض کردن مدل مو، اتفاق عجیبی درباره این خواننده نیست. او فعالیت چشمگیری در شبکه‌های اجتماعی دارد و در پست‌های اخیرش با مدل موی متفاوتی حاضر شده است. او موهای کم و بیش بلندش را با کمک یک تل عقب داده است. خلاقیت او در ایجاد تغییرات سریع و کم‌هزینه را باید تحسین کرد.

انتخابی به نام گریم

زلف‌بازان!

میلاد کی‌مرام، این روزها با فیلم مستانه روی پرده سینماست. او در مراسم افتتاحیه مستانه با سری کاملا تراشیده و بدون مو حاضر شد. در واقع سر تراشیده و کچل بودن را باید استایل جدید میلاد کی‌مرام در زمستان 93 بدانیم؛ استایلی که حق انتخاب زیادی درباره آن نداشته چون بخشی از گریم او در فیلم جدیدش است. میلاد کی‌مرام، این روزها مشغول بازی در فیلم 360 به کارگردانی سام قریبیان است و باید سری تراشیده داشته باشد.

موی تازه، سبک تازه

زلف‌بازان!

روزبه نعمت‌اللهی، خواننده کشورمان چند وقتی است که با موهای بلند، باز یا بسته در مراسم مختلف دیده می‌شود. او به‌تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که تغییر اساسی در سبک زندگی خودش ایجاد کرده و این روزها وسط جنگل زندگی می‌کند؛ «من خیلی در دل طبیعت بودم اما سه سال است که به صورت جدی در آنجا زندگی می‌کنم. این کلبه‌ها از کاهگل و چوب هستند و انرژی عجیبی در آنجا وجود دارد». انتخاب جدید روزبه نعمت‌اللهی در مدل مو را می‌توان برخاسته از سبک زندگی جدیدش دانست. دنیایی که به نظر می‌رسد سادگی و صفای روستایی جایگزین جذابیت‌های رنگی دنیای مدرن شده و در این میان بی‌شک مدل یا برش مو هم اهمیت چندانی ندارد.

در هفته مد نیویورک چه خبر است؟

برترین ها: هفته مد به نیویورک آمده است و این بدین معناست که ستاره های شیک و خوش پوش هالیوودی بسیاری را در ردیف اول شوها خواهیم داشت.

در هفته های مد نیویورک همان قدر که مد را روی صحنه شو می توان تعقیب کرد، در میان تماشاگران نیز آخرین مدها قابل مشاهده هستند. برجسته ترین چهره های هالیوودی با لباس های آخرین مد روز را می توانید ببینید که برای حمایت از طراحان مورد علاقه شان در شوی لباس آنها حضور پیدا می کنند.
1. «جاستین بیبر» در ردیف اول شوی خیریه «نائومی کمپبل» در روز 14 فوریه در نیویورک

در هفته مد نیویورک چه خبر است؟


2. «کیم کارداشیان»، «کانی وست» و «نورث» کوچولو در شوی لباس «الکساندر ونگ» در هفته مد مرسدس بنز

در هفته مد نیویورک چه خبر است؟


3. «مری جی بلایژ»، خواننده، هنرپیشه و مدل، روز 15 فوریه در شیک ترین حالت ممکن برای حضور در هفته مد نیویورک

در هفته مد نیویورک چه خبر است؟


4. «سی یرا»  در شوی لباس «گابریلا کادنا» در هفته مد مرسدس بنز با لباسی نه چندان چشمگیر

در هفته مد نیویورک چه خبر است؟


5. «آدریانا لیما» در هفته مد مرسدس بنز در 12 فوریه 2015 در نیویورک

در هفته مد نیویورک چه خبر است؟


6. «کیتی هولمز» در پشت صحنه شوی لباس « Desigual» در روز 12 فوریه

در هفته مد نیویورک چه خبر است؟


7. «سی یرا» در نمایش لباس های زنانه و مردانه «رالف لورن» در هفته مد مرسدس بنز نیویورک، این بار با ظاهری برازنده

در هفته مد نیویورک چه خبر است؟


8. «آنا سوفیا راب»، هنرپیشه، در لینکلن سنتر در روز 11 فوریه، هفته مد نیویورک

در هفته مد نیویورک چه خبر است؟


9.«اما استون»، هنرپیشه، در شوی لباس های زنانه و مردانه «رالف لورن» در روز 12 فوریه

در هفته مد نیویورک چه خبر است؟


10. «زندایا کولمن» در پشت صحنه نمایش کلکسیون لباس های قرمز « Go Red For Women» در حمایت از مبارزه با بیماری های قلبی زنان

در هفته مد نیویورک چه خبر است؟

سیب‌ها باید چه بپوشند؟!

مجله سیب سبز - تارا ذکایی: اگر بالاتنه‌ای توپر و پاهای لاغر دارید، بخوانید:

آیا اندام شما به شکل سیب است؟

نه خیلی تنگ، نه خیلی آزاد

ویترینی برای شما که بالاتنه‌ای توپر دارید و پاهای لاغر


هر کاری می‌خواهید انجام دهید اما توجه همه را به شکم‌تان جلب نکنید. اگر لباسی بپوشید که روی قسمت شکم طرحی متفاوت داشته باشد یا خیلی تنگ باشد کاری که نباید را انجام داده‌اید. در عوض سراغ مدل‌های نسبتا آزاد بروید. استفاده از مدل‌های خیلی آزاد و بدون برش هم برای شما ممنوع است چون بدن‌تان را بدون فرم می‌کند. به این مدل‌ها دقت کنید، گزینه‌های مناسبی برای اندام شما هستند.

شناسایی سیب‌ها

ویترینی برای شما که بالاتنه‌ای توپر دارید و پاهای لاغر


افرادی که اندام‌شان اصطلاحا به سیب شبیه است، شکم و شانه‌هایی پهن دارند درحالی که دست‌ها و پاهای‌شان لاغرتر از سایر اجزای بدن‌شان است. البته لازم نیست حتما شکم کسی خیلی بزرگ باشد تا جزو سیب‌ها به حساب بیاید. همین که بالا تنه بزرگ‌تر از پاها باشد، کافی است. اگر علائم بالا را در خودتان می‌بینید خوب است به این مدل‌ها نگاهی بیندازید.

مراقب انتخاب‏های‌تان باشید

ویترینی برای شما که بالاتنه‌ای توپر دارید و پاهای لاغر


حواس‌تان باشد که فقط برش یا طرح متفاوت روی قسمت شکم نمی‌تواند جلب‌توجه کند، بلکه استفاده از یک کمربند پهن روی لباس هم اشتباه است. اگر تا امروز عادت داشتید روی لباس‌های‌تان کمربند پهن ببندید، پیشنهاد می‌کنیم از حالا به بعد در این کارتان تجدیدنظر کنید.


پف‌دار‌تر از همیشه

پلیسه‌های نجات‌بخش

ویترینی برای شما که بالاتنه‌ای توپر دارید و پاهای لاغر

یکی از پیشنهاد‏های دیگر، پوشیدن دامن‌های پلیسه‌دار است. در حقیقت هرقدر پلیسه‌ها و پف دامن بیشتر باشد به‌نفع تناسب اندام است. نکته مهم توجه به جنس این دامن‌هاست. بهتر است پارچه دامن پف‌دار از جنس‌های محکم و شق و رق باشد تا بتواند به بدن شما فرم بدهد.

راسته و تنگ ممنوع است

ویترینی برای شما که بالاتنه‌ای توپر دارید و پاهای لاغر

هرقدر پوشیدن دامن‌های پف‌دار برای این افراد خوب است در عوض نباید سراغ مدل‌های راسته و تنگ بروند. همچنین پوشیدن دامن‌های بلندی که تا مچ پا می‌رسند هم به‌نفع ظاهر این افراد نیست. بهتر است تا حد امکان سراغ مدل‌های تا روی زانو با ویژگی‌های مورد قبلی بروید.

حساس باشید

پاشنه‌دارها؛ بهترین انتخاب

ویترینی برای شما که بالاتنه‌ای توپر دارید و پاهای لاغر

معمولا کسانی که اندام‌شان شبیه سیب است پاهای لاغر و زیبایی دارند. برای همین خیلی مهم است کفش‏هایی بپوشند که زیبایی پاهای‌شان را نشان دهد. استفاده از کفش‏های پاشنه‌بلند یا لژدار، کفش‌های تخت، صندل‌های بند‌دار همچنین کفش‌های تختی که به اسم کفش باله شناخته می‌شوند، برای این دسته از افراد کاملا آزادهستند.

این کفش‌ها را کنار بگذارید

ویترینی برای شما که بالاتنه‌ای توپر دارید و پاهای لاغر

هرقدر کفش‌های پاشنه بلند یا تخت برای اندام سیب شکل خوب هستند، در عوض حد وسط این دو برای‌شان دست‌کمی از فاجعه ندارد! کفش‌های پاشنه کوتاه توجه را به سمت شکم می‏برد و همه نقشه‌های ما را نقش بر آب می‌کند. حالا که در فصل سرما هستیم و خبری از صندل و کفش عروسکی نیست سراغ بوت‌های پاشنه‌دار یا تخت بروید و دور آگ‌ها را خط قرمز بکشید!

نقش اساسی یقه‌ها

فرم‌شناس باشید

ویترینی برای شما که بالاتنه‌ای توپر دارید و پاهای لاغر

خیلی‌ها به اشتباه فکر می‌کنند فرم یقه تاثیر خاصی در ظاهرشان ندارد غافل از اینکه یقه‌ها جزء تاثیرگذارترین بخش‌های هر لباسی هستند. هر خانمی باید اول از همه شکل بدنش را بشناسد و بعد هم فرم یقه لباسی که به او می‌آید را شناسایی کند. یقه مناسب یک گام بزرگ درراستای زیباپوشی است. به این مدل‌ها که برای سوژه این شماره ما مناسب هستند نگاهی بیندازید.

یقه‌هفت بخرید

ویترینی برای شما که بالاتنه‌ای توپر دارید و پاهای لاغر

برای صرفه‌جویی در زمان از این به بعد موقع خرید می‏توانید لباسی که می‌خواهید را برای فروشنده توصیف کنید. یقه‌های هفتی، یقه‌های عمق‌دار همچنین مدل‌های گرد برای شما مناسب هستند، بنابراین می‏توانید سراغ یقه هفت‌ها بروید.


بایدها و نبایدهای انتخاب شلوار

لوله‌تفنگی‌ها ممنوع

ویترینی برای شما که بالاتنه‌ای توپر دارید و پاهای لاغر

به‌خاطر داشته باشید هدف نهایی شما ایجاد تناسب است. وقتی شلوار تنگ یا لگینگ می‏پوشید پاهای‌تان کوچک‌تر از قبل به‌نظر می‌رسند و تناسبی که لازم است با بالا تنه ایجاد شود از دست می‌رود! به همین خاطر تا جایی که می‌توانید سراغ شلوارهای راسته و حتی دمپا گشاد بروید و دور لگینگ و جین تنگ را خط قرمز بکشید.

توجه به مدل تزئین لباس

ویترینی برای شما که بالاتنه‌ای توپر دارید و پاهای لاغر

این روزها روی خیلی از شلوارها کار شده است. نکته‌‌ای که شما باید به آن توجه داشته باشید جایگاه دکور شلوارتان است. مثلا اگر روی شلوارتان نوار تزئینی کار شده بهتر است این نوار روی قسمت بیرونی پاها باشد نه روی زانوها. چون وقتی دکور شلوار به‌صورت عمودی روی زانوها بیاید پاها لاغرتر به‌نظر می‌رسند.

انتخاب جیب!

ویترینی برای شما که بالاتنه‌ای توپر دارید و پاهای لاغر

پیشنهاد ما برای شما انتخاب شلوارهایی است که روی قسمت پشتی‌شان جیب‌های کار شده دارند. مثلا مدل‌های گلدوزی شده انتخاب‌های خوبی هستند. اگر بغل شلوارتان جیب داشت هم چه بهتر! جیب مثل نوار تزئینی کار می‌کند!

یقه‌های ممنوعه را بشناسید

قایق‏ها ته آب می‌روند

ویترینی برای شما که بالاتنه‌ای توپر دارید و پاهای لاغر

هرقدر پوشیدن یقه‌های هفت برای شما خوب است، پوشیدن لباس‌هایی که یقه قایقی دارند اشتباه بزرگی است. پوشیدن بقیه فرم یقه‌هایی که باعث پهن نشان دادن شانه‌ها می‌شود هم به همین ترتیب است. مثلا بلوزهایی که روی سرشانه‌ها را نمی‌پوشانند و در ‌مهمانی‏های زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرند هم جزء همین دسته هستند.

ویترینی برای شما که بالاتنه‌ای توپر دارید و پاهای لاغر

اشتباه رایج این فصل

ویترینی برای شما که بالاتنه‌ای توپر دارید و پاهای لاغر

استفاده از پلیورها و بلوزهای یقه اسکی در این فصل برای گرم نگه داشتن بدن اتفاق ساده‌‌ای است اما شما به‌عنوان کسی که فرم اندامش را شناخته و باید و نبایدها را می‏داند باید بدانید که نباید سراغ این یقه بروید! چون پوشیدن لباس یقه اسکی شما را چاق می‌کند و این آخرین چیزی است که موردنیاز شماست! گاهی باید و نباید‌ها کلافه کننده‌اند اما این قانون‌ها باعث می‌شوند شما بهتر به‌نظر بیایید.

چگونه یک بانوی صورتی دوست داشتنی شویم؟

مجله زندگی ایده آل: می‌گویند رنگ صورتی این توانایی را دارد که تمام کینه‌ها و نفرت‌ها را از آدمی دور و عشق و محبت را جایگزین کند. با وجود این ویژگی منحصر به فرد و قابل تقدیر رنگ صورتی، اغلب آدم‌ها، چه خانم‌ها و چه آقایان، با احتیاط به صورتی نزدیک می‌شوند.

در باور عمومی صورتی رنگ کودکانه‌ای است و به درد دختران کوچک می‌خورد تا شادی دنیای کودکانه‌شان را با لباس‌های صورتی جشن بگیرند اما بهتر است این باور غلط را دور بریزید و از مفاهیم مثبت و پرانرژی رنگ صورتی در زندگی خود استفاده کنید. رنگ صورتی توانایی بالایی در آرام کردن محیط دارد و هم‌تراز رنگ قرمز، نشان دهنده عشق و دوست داشتن است. با پیشنهاد‌های ما، شما می‌توانید یک بانوی صورتی محبوب و دوست داشتنی باشید.

مهربان و پرانرژی باشید

 - استفاده مداوم از رنگ صورتی باعث می‌شود سطح انرژی شما کاهش پیدا کند. برای جلوگیری از این رخوت و خواب‌آلودگی رنگ صورتی باید، سراغ صورتی پررنگ بروید. جایی که رنگ صورتی به سرخابی نزدیک می‌شود و در کنار ویژگی‌های مثبت خود، انرژی سرخابی را می‌گیرد. برای چنین ستی شما احتیاج به یک گوشواره دارید که می‌توانید از نمونه‌های کریستالی استفاده کنید. چنین گوشواره‌ای، مناسب ست‌های نیمه‌اسپرت و نیمه‌رسمی است که می‌توانید در دورهمی‌ها و مهمانی‌های کوچک بپوشید.

- یک بلوز حریر گشاد و به‌روز، تمام چیزی است که شما برای دورهمی‌های تابستانی احتیاج دارید. چنین مدل بلوزی برای تمام خانم‌ها در هر سن و با هر اندامی مناسب است. این مدل بلوزهای دوتکه توانایی پوشاندن چاقی‌های موضعی را هم‌دارند.

در عشق و آرامش غوطه‌ور شوید

-  ترکیب صورتی تیره و روشن، به ایجاد تناسب در ست شما کمک زیادی می‌کند. اگر می‌خواهید پرانرژی و شاد به نظر برسید، بهتر است بیشتر بخش‌ها از صورتی تند انتخاب شوند و با یک شلوار صورتی روشن، زیبایی ست خود را دوچندان‌کنید.

-   چنین ستی مناسب خانم‌های جوان است که دوست دارند به‌روز بودن تیپ و لباس خود را نشان دهند. در کمد این خانم حتما یک نمونه کفش نوک تیز با پاشنه سه سانتی‌ که پیشنهاد ویژه طراحان برای امسال است، پیدا می‌شود. در شماره‌های پیشین مجله زندگی ایده‌آل درباره بازگشت دوباره طراحان به این مدل کفش‌ها صحبت کردیم.

-   چنین کیفی برای اغلب ست‌های تابستانی به درد می‌خورد. ست‌های رنگ روشن تابستانی خود را می‌توانید با چنین کیف خوش‌رنگ‌و‌لعابی، خاص و متفاوت کنید. این سایز کیف، سایز محبوب خانم‌هاست چون می‌توانند در مهمانی، خرید، سفر و... همراه داشته باشند.

داستانی عاشقانه بساز

- رنگ صورتی، رنگ رؤیاهای عاشقانه است. شما با انتخاب یک ست لباس صورتی می‌توانید این عاشقانه را از رؤیا به واقعیت تبدیل کنید و حسی از عشق و محبت به اطرافیان خود بدهید. یک گوشواره با سنگ صورتی می‌تواند شروع هیجان‌انگیزی برای چنین اقدامی باشد.

در عشق و آرامش غوطه‌ور شوید

- یک پیراهن ظریف صورتی، تمام چیزی است که شما برای ساختن داستان عاشقانه خود احتیاج دارید. اگر می‌خواهید سلیقه زنانه خود را در این ماجرا دخیل کنید، سراغ پیراهنی با گل‌های صورتی بروید. مدل پیراهن و ریز یا درشت بودن گل‌ها به فرم بدن شما بستگی دارد. اگر چاقی موضعی در ناحیه شکم دارید، از پیراهن‌های برشدار استفاده کنید. یادتان باشد انتخاب پیراهن صورتی در تابستان، در تئوری هماهنگی رنگ و فصل هم پیشنهاد می‌شود.

- یک کفش صورتی ملایم رنگ گل‌های پیراهن خود، تمام چیزی است که شما برای این ست عاشقانه و پر مهر احتیاج دارید. توصیه می‌کنیم برای پیراهن‌های تابستانی سراغ کفش‌های بسیار پاشنه بلند ( 12- 10 سانتی‌متر) نروید. پاشنه‌های پنج و هفت سانتی‌متر بهترین انتخاب برای ست‌های تابستانی است.

- این روزها که کیف‌های دوشی کوچک با بندهای بلند زنجیری بازار گرمی دارند شما هم از چنین کیفی برای کامل کردن ست خود استفاده کنید تا نشان بدهید که با همه حس و حال عاشقانه‌تان، خانم به روزی هستید.

صبور مثل صورتی

 - اگر می‌خواهید بردباری و صبوری‌تان را به دیگران نشان دهید، بهترین انتخاب یک ست لباس صورتی است، به همین دلیل این ست برای مادران و خانم‌های میانسال پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند با مهربانی و صبوری خود، حس خوشایندی را به دیگران انتقال دهند. برای چنین ستی شما به یک گوشواره لوکس و جواهری گران‌قیمت احتیاح ندارید. ساده و شیکی رمز این ست است. یک گوشواره ظریف و کوچک با نقش گل، سنجیده‌ترین گزینه است.

در عشق و آرامش غوطه‌ور شوید

- یک بلوز راحت انتخاب کنید تا دیگران در حضورتان احساس راحتی کنند. وقتی بلوز شما به رنگ صورتی ملایم باشد، تصویر شخصیتی ملایم، متین، صبور و پرمحبت را به اطرافیان منتقل می‌کنید. در این ست پیشنهاد می‌کنیم از دامن استفاده کنید، به همین دلیل سعی کنید، بلوز و دامن خود را از جنسی مشابه انتخاب کنید.

- با دامنی بلند با چین‌های ریز، شما یک مادر به تمام معنا هستید؛ مادر صبوری که می‌شود ساعت‌ها کنارش نشست و با او درددل کرد.

- یک توصیه ایمنی: از پوشیدن دامن بلند چیندار با کفش پاشنه‌دار خودداری کنید چون احتمال زمین خوردن را بالا می‌برد. یک کفش ساده برای این ست مناسب است.

- شما به یک کیف جمع‌وجور هم نیاز دارید. کیف‌های بزرگ هماهنگی‌ای با این ست ظریف ندارند و بهترین انتخاب این است که به جای کیف‌های چرم، سراغ کیف‌های پارچه‌ای دستی و کوچک‌بروید.

ست کردن لباس زمستانی 2015 به سبک جنیفر آنیستون JENNIFER ANISTON


گلچینی از بهترین ست های لباس زمستانی، این بار به سبک جنیفر آنیستون

جنیفر جوآنا آنیستون Jennifer Joanna Aniston متولـد ۱۱ فوریه ۱۹۶۹ در شرمن‌اوکس، کالیفرنیا، بازیگر آمریکایی و برنده جایزه امی است. او در یونان، کالیفرنیا و نیویورک بزرگ شده و بزرگ‌ترین موفقیت خود را در سریال تلویزیونی دوستان به دست آورده است. او همسر سابق برد پیت بود و در سال ۲۰۰۵ از او جدا شد.


ست کردن لباس زمستانی 2015 به سبک جنیفر آنیستون Jennifer Aniston

ست های لباس زمستانی به سبک جنیفر آنیستون,لباس های زمستانی جنیفر آنیستون
ست کردن لباس زمستانی 2015 به سبک جنیفر آنیستون Jennifer Aniston

ست های لباس زمستانی به سبک جنیفر آنیستون,لباس های زمستانی جنیفر آنیستون
ست کردن لباس زمستانی 2015 به سبک جنیفر آنیستون Jennifer Aniston

ست های لباس زمستانی به سبک جنیفر آنیستون,لباس های زمستانی جنیفر آنیستون
ست کردن لباس زمستانی 2015 به سبک جنیفر آنیستون Jennifer Aniston

ست های لباس زمستانی به سبک جنیفر آنیستون,لباس های زمستانی جنیفر آنیستون
ست کردن لباس زمستانی 2015 به سبک جنیفر آنیستون Jennifer Aniston

ست های لباس زمستانی به سبک جنیفر آنیستون,لباس های زمستانی جنیفر آنیستون
ست کردن لباس زمستانی 2015 به سبک جنیفر آنیستون Jennifer Aniston

ست های لباس زمستانی به سبک جنیفر آنیستون,لباس های زمستانی جنیفر آنیستون
ست کردن لباس زمستانی 2015 به سبک جنیفر آنیستون Jennifer Aniston

ست های لباس زمستانی به سبک جنیفر آنیستون,لباس های زمستانی جنیفر آنیستون
ست کردن لباس زمستانی 2015 به سبک جنیفر آنیستون Jennifer Aniston

ست های لباس زمستانی به سبک جنیفر آنیستون,لباس های زمستانی جنیفر آنیستون

 

منبع : seemorgh.com

مدل لباس عروس 2015 - سری دوم


گلچینی از مدل لباس های عروس در سال 2015

 

مدل لباس عروس 2015

لباس عروس 2015,مدل لباس عروس

لباس عروس 2015

لباس عروس 2015,مدل لباس عروس

مدل لباس عروس

لباس عروس 2015,مدل لباس عروس

جدیدترین مدل لباس عروس 2015

لباس عروس 2015,مدل لباس عروس

شیک ترین مدل لباس عروس 2015

لباس عروس 2015,مدل لباس عروس

مدل لباس عروس سال 2015

لباس عروس 2015,مدل لباس عروس

مدل لباس عروس 2015

لباس عروس 2015,مدل لباس عروس

مدل لباس عروس نباتی 2015

لباس عروس 2015,مدل لباس عروس

لباس عروس نباتی 2015

لباس عروس 2015,مدل لباس عروس

مدل لباس عروس شیک 2015

لباس عروس 2015,مدل لباس عروس

شیک ترین لباس عروس نباتی 2015

لباس عروس 2015,مدل لباس عروس

لباس عروس مدل ماهی

لباس عروس 2015,مدل لباس عروس

مدل لباس عروس 2015

لباس عروس 2015,مدل لباس عروس

مدل لباس عروس ساتن 2015

لباس عروس 2015,مدل لباس عروس

لباس عروس ساده 2015

لباس عروس 2015,مدل لباس عروس

 

مدل لباس های نوزادی 2015


گلچینی از جدیدترین مدل لباس های نوزادی

لباس نوزادی

مدل لباس نوزادی,لباس نوزادی 2015

لباس نوزادی

مدل لباس نوزادی,لباس نوزادی 2015

لباس نوزادی

مدل لباس نوزادی,لباس نوزادی 2015

لباس نوزادی

مدل لباس نوزادی,لباس نوزادی 2015

لباس نوزادی

مدل لباس نوزادی,لباس نوزادی 2015

لباس نوزادی

مدل لباس نوزادی,لباس نوزادی 2015

لباس نوزادی

مدل لباس نوزادی,لباس نوزادی 2015

لباس نوزادی

مدل لباس نوزادی,لباس نوزادی 2015

لباس نوزادی

مدل لباس نوزادی,لباس نوزادی 2015

لباس نوزادی

مدل لباس نوزادی,لباس نوزادی 2015

لباس نوزادی

مدل لباس نوزادی,لباس نوزادی 2015

لباس نوزادی

مدل لباس نوزادی,لباس نوزادی 2015

لباس نوزادی

مدل لباس نوزادی,لباس نوزادی 2015

لباس نوزادی

مدل لباس نوزادی,لباس نوزادی 2015

لباس نوزادی

مدل لباس نوزادی,لباس نوزادی 2015

لباس نوزادی

مدل لباس نوزادی,لباس نوزادی 2015

 

مدل بوت و نیم بوت های 2015 - سری سوم


نمونه ای از جدیدترین مدل های بوت و نیم بوت های 2015

 

بوت و نیم بوت 2015

مدل بوت 2015,مدل بوت و نیم بوت

بوت و نیم بوت 2015

مدل بوت 2015,مدل بوت و نیم بوت

بوت و نیم بوت 2015

مدل بوت 2015,مدل بوت و نیم بوت

بوت و نیم بوت 2015

مدل بوت 2015,مدل بوت و نیم بوت

بوت و نیم بوت 2015

مدل بوت 2015,مدل بوت و نیم بوت

بوت و نیم بوت 2015

مدل بوت 2015,مدل بوت و نیم بوت

بوت و نیم بوت 2015

مدل بوت 2015,مدل بوت و نیم بوت

بوت و نیم بوت 2015

مدل بوت 2015,مدل بوت و نیم بوت

بوت و نیم بوت 2015

مدل بوت 2015,مدل بوت و نیم بوت


منبع : mamisite.com

مدل دمپایی دخترانه


مدل های جدید از دمپایی دخترانه با طرح های انیمیشنی

 

مدل دمپایی دخترانه

مدل دمپایی,دمپایی دخترانه

مدل دمپایی دخترانه

مدل دمپایی,دمپایی دخترانه

مدل دمپایی دخترانه

مدل دمپایی,دمپایی دخترانه

مدل دمپایی دخترانه

مدل دمپایی,دمپایی دخترانه

مدل دمپایی دخترانه

مدل دمپایی,دمپایی دخترانه

مدل دمپایی دخترانه

مدل دمپایی,دمپایی دخترانه

مدل دمپایی دخترانه

مدل دمپایی,دمپایی دخترانه

مدل دمپایی دخترانه


آشنایی با انواع کفش های مهمانی


با انواع پاشنه و کاربرد آنها در تکمیل ست لباس خود آشنا شوید.
هنگام گشت زدن در بازار کفش فروشی ها با انبوهی از مدل کفش و مدل پاشنه روبه‌رو می شوید اما واقعا بهترین انتخاب برای مهمانی عصر، یک شام دوستانه یا مراسم افتتاحیه چیست؟ برای رسیدن به این جواب باید با انواع پاشنه آشنا شوید.

KITTEN

مدل کفش های مهمانی,آشنایی با کفش های مهمانی


این مدل کفش در فرهنگ عمومی ،کفش پاشنه سه سانت شناخته می‌شود؛ کفشی با پاشنه کوتاه و باریک که ارتفاع پاشنه در بلندترین حالت از سه سانتی متر بیشتر نمی‌شود، به همین دلیل پاشنه راحتی است. به خانم‌هایی که قد آنها از حد نرمال کوتاه‌تر است، پیشنهاد می‌کنیم کفش های روزمره خود را با این مدل پاشنه انتخاب کنند. کفش با این مدل پاشنه، برای کار و ‌مهمانی‌های عصر مناسب است.

PUMPS

مدل کفش های مهمانی,آشنایی با کفش های مهمانی


به فرم کلاسیک کفش‌های پاشنه بلند، پامپز گفته می‌شود؛ کفش‌هایی با حداقل هفت سانتی‌متر پاشنه. پهنای این پاشنه باریک از محل قرار گرفتن روی زمین تا محل اتصال به کفش مقدار کمی پهن می‌شود. راحت‌ترین کفشی که می‌توانید برای یک ‌مهمانی شب انتخاب کنید، پامپز است؛ کفش‌هایی با پاشنه کوتاه‌تر انتخاب خوبی برای یک مجلس رسمی نیستند. .

WEDGE

مدل کفش های مهمانی,آشنایی با کفش های مهمانی


کفش‌های لژدار را باید با عنوان کفش تنبل‌ها معرفی کرد؛ کفشی راحت که خستگی استفاده از پاشنه را ندارد اما قد شما را افزایش می‌دهد.  فقط یادتان باشد زیباترین کفش لژدار را هم که داشته باشید، انتخاب مناسبی برای یک مجلس رسمی نیست و بهتر است در دورهمی، ‌مهمانی عصر، کارهای روزانه و . . . از آن استفاده کنید.

STILETTOS

مدل کفش های مهمانی,آشنایی با کفش های مهمانی


این مدل کفش انتخاب شیک و مناسبی برای ‌مهمانی‌های رسمی مثل عروسی است اما استفاده از آن مرد میدان می‌خواهد. ساعت‌ها راه رفتن با کفش پاشنه باریک که حداقل 10 سانتی‌متر ارتفاع دارد، کار آسانی نیست اما به دلیل افزایش قد، فرمی کشیده به اندام می‌دهد و در زیبا شدن لباس رسمی نقش پررنگی دارد. سطح قرار گرفتن این مدل کفش روی زمین نباید بیش از یک سانتی‌متر مربع باشد.

CONE

مدل کفش های مهمانی,آشنایی با کفش های مهمانی


این مدل پاشنه یا آنچه ما با نام پاشنه تخم‌مرغی می‌شناسیم، یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های پاشنه است. پاشنه‌ای که محل اتصال آن به کفش پهن است و تا زمین کمی باریک می‌شود؛ البته ارتفاع این پاشنه بین سه تا پنج سانتیمتر است به همین دلیل نمونه راحتی محسوب می‌شود. این روزها پاشنه تخم‌مرغی محبوبیت زیادی ندارد اما راحتی آن غیرقابل انکار است.

PLATFORM

مدل کفش های مهمانی,آشنایی با کفش های مهمانی


سختی استفاده از کفش‌هایی با پاشنه stilettos، طراحان را وادار کرد به طرحی راحت‌تر فکر کنند و (platform) خلق شد؛ ترکیبی از لژ و پاشنه که ضمن اضافه کردن حداقل 10سانتی‌متر به قد خانم‌ها، انحنای کمتری در پا ایجاد می‌کند و به همین دلیل راحت‌تر است. در این مدل پاشنه، دو تا سه سانتی‌متر لژ به کف کفش و قسمت پنجه اضافه می‌شود و فاصله ارتفاع میان پاشنه و پنجه کاهش پیدا می‌کند.

SPOOL  LOUIS

مدل کفش های مهمانی,آشنایی با کفش های مهمانی


پیدا کردن کفشی با این مدل پاشنه در بازار کار آسانی نیست اما حالا که دارید دکترا می‌گیرید، باید با همه پاشنه‌ها آشنا شوید. سطح این پاشنه در محل اتصال به کفش و تماس با زمین یکی است اما در این میان کمی باریک می‌شود و به همین دلیل با نام کمرباریک شناخته می‌شود. در دوران پادشاهی فرانسه، این مدل پاشنه در میان خانم‌ها و آقایان رایج بود و یادگار آن روزهاست.

PRISM

مدل کفش های مهمانی,آشنایی با کفش های مهمانی


با پاشنه هرمی هم آشنا شوید. هرچند کاربرد آن، روزبه‌روز کمتر می‌شود و طراحان کفش دیگر علاقه‌ای به این مخروط ندارند؛ هرمی که پاشنه‌ای بین سه تا پنج سانتی‌متر ایجاد می‌کند.

CHUNKY

مدل کفش های مهمانی,آشنایی با کفش های مهمانی


اگر دنبال انتخاب راحتی میان پاشنه‌ها هستید، پاشنه‌های پهن مستطیلی را انتخاب کنید. این مدل پاشنه چون سطح مقطع بیشتری نسبت به پاشنه‌های باریک دارد، فشار کمتری به پا وارد می‌کند. برای برنامه‌های نیمه‌رسمی، این مدل پاشنه انتخاب خوبی است. برای تولدها و مجالس دوستانه هم پیشنهاد می‌کنیم از کفشی با این مدل پاشنه استفاده کنید تا ضمن شکیل بودن، راحت باشید.

MARY JANE

مدل کفش های مهمانی,آشنایی با کفش های مهمانی


مری جین یک مدل پاشنه نیست اما برای کامل شدن مدرک خود در این کلاس، باید با این مدل کفش هم آشنا شوید. مری جین، یک مدل کفش با جلوی کوتاه است که در آن یک یا دو بند از روی پا رد می‌شود. این مدل کفش را می‌توان با پاشنه‌های متفاوت ترکیب کرد. مری جین به دلیل پوشاندن روی پا، راحتی بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها دارد.

مدل ست های لباس زنانه


نمونه هایی از مدل برای ست کردن انواع لباس برای خانوم ها


مدل ست کردن لباس زنانه

مدل ست لباس زنانه,ست لباس زنانه

مدل ست کردن لباس زنانه

مدل ست لباس زنانه,ست لباس زنانه

مدل ست کردن لباس زنانه

مدل ست لباس زنانه,ست لباس زنانه

مدل ست کردن لباس زنانه

مدل ست لباس زنانه,ست لباس زنانه

مدل ست کردن لباس زنانه

مدل ست لباس زنانه,ست لباس زنانه

مدل ست کردن لباس زنانه

مدل ست لباس زنانه,ست لباس زنانه

مدل ست کردن لباس زنانه

مدل ست لباس زنانه,ست لباس زنانه

مدل ست کردن لباس زنانه

مدل ست لباس زنانه,ست لباس زنانه

مدل ست کردن لباس زنانه

مدل ست لباس زنانه,ست لباس زنانه

 

کاپشن های چرم MANGO برای خانم ها

برترین ها: این روزها که حراج های پایان فصل شروع شده اند فرصت خوبی هستند برای این که لباس های زمستانی مورد نیاز خود برای سال بعد را نیز تهیه کنید، مخصوصا اگر از آن دسته آدم هایی نیستید که اصرار دارند از آخرین کلکسیون های به بازار آمده برند ها خرید کنند و قصد ندارید صبر کنید تا بیینید سال آینده آخرین مد روز چه چیزی خواهد بود. البته اگر اهل لباس های ساده هستید مدل ها تقریبا همیشه ثابت هستند و پالتو یا کاپشنی که امسال بخرید را چنانچه با دقت  و با رنگ و مدل مناسب انتخاب کنید تا دو سه سال آینده نیز می توانید بپوشید.

لباس های چرم از آن دسته لباس هایی هستند که همیشه روی بورس هستند و در پاییز و زمستان و بهار می توانید آنها را بپوشید، به ویژه اینکه لباس های چرم دو سه سالی است که دائما جزء به روزترین مدل های اکثر برندهای معتبر بوده اند.

برند مانگو که نمایندگی های آن در ایران و به ویژه تهران موجود هستند نیز مدل های متنوعی از کاپشن های چرم در کلکسیون 2014-2015 خود موجود دارد و این روزها نیز در حراج 50 درصد خود به سر می برد. اگر قصد خرید کاپشن چرم را دارید بد نیست به این مدل ها نگاهی بیندازید و مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید و به نزدیکترین نمایندگی این برند سری بزنید.


کاپشن های چرم مانگو برای خانم ها

کاپشن های چرم مانگو برای خانم ها

کاپشن های چرم مانگو برای خانم ها

کاپشن های چرم مانگو برای خانم ها

کاپشن های چرم مانگو برای خانم ها

کاپشن های چرم مانگو برای خانم ها

کاپشن های چرم مانگو برای خانم ها

کاپشن های چرم مانگو برای خانم ها

کاپشن های چرم مانگو برای خانم ها

کاپشن های چرم مانگو برای خانم ها

کاپشن های چرم مانگو برای خانم ها

کاپشن های چرم مانگو برای خانم ها

کاپشن های چرم مانگو برای خانم ها

کاپشن های چرم مانگو برای خانم ها

کاپشن های چرم مانگو برای خانم ها

کاپشن های چرم مانگو برای خانم ها

کاپشن های چرم مانگو برای خانم ها

کاپشن های چرم مانگو برای خانم ها

کاپشن های چرم مانگو برای خانم ها

کاپشن های چرم مانگو برای خانم ها

کاپشن های چرم مانگو برای خانم ها

کاپشن های چرم مانگو برای خانم ها

تنها عاملیت فروش محصولات جورابان در تهرانسر 

 

 انواع جوراب مردانه، زنانه و بچه گانه انواع جوراب شلواری 

 

 زنانه و بچه گانه لباس زیر مردانه  

 

در کافه مد تهرانسر

 

تهرانسر-میدان کمال الملک- نبش خیابان یکم-مجتمع الهام-طبقه ۱- / پلاک ۲۱/ تلفن:۴۴۵۷۲۶۳۸   

 

تنها عاملیت فروش محصولات بافت گلسار در تهرانسر 

 

 در کافه مد تهرانسر

 

تهرانسر-میدان کمال الملک- نبش خیابان یکم-مجتمع الهام-طبقه ۱- / پلاک ۲۱/ تلفن:۴۴۵۷۲۶۳۸   

 

 

تنها عاملیت فروش محصولات مانتو دریتا در تهرانسر 

 

 در کافه مد تهرانسر

 

تهرانسر-میدان کمال الملک- نبش خیابان یکم-مجتمع الهام-طبقه ۱- / پلاک ۲۱/ تلفن:۴۴۵۷۲۶۳۸   

 

 

تنها عاملیت فروش محصولات پوشاک 95 در تهرانسر 

 

 در کافه مد تهرانسر

 

تهرانسر-میدان کمال الملک- نبش خیابان یکم-مجتمع الهام-طبقه ۱- / پلاک ۲۱/ تلفن:۴۴۵۷۲۶۳۸  

حلقه نامزدی ناتالی پورتمن، کیم کارداشیان و...

برترین ها: 
1. جنیفر انیستون

درست است که «جاستین تروکس» در روز تولد خود، 10 آگوست 2012، از جنیفر انیستون خواستگاری کرد، اما این ستاره سریال «فرندز» بود که بهترین کادو را گرفت- یک حلقه الماس 8 قیراطی!

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

2. کمرون دیاز
ستاره محبوب هالیوودی، کمرون دیاز، اواخر سال 2014 با «بنجی مدن» به طور غیر منتظره نامزد کرد و سپس در تاریخ 5 ژانویه 2015 به سرعت رعد و برق در مراسمی خودمانی ازدواج کردند.

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

3. امل کلونی
«امل علم الدین» که این روزها دیگر امل کلونی شده است، سال 2014 توانست «جورج کلونی»، این سوپراستار رام نشدنی هالیوود را شیفته خود کند. حلقه الماس 7 قیراطی او با برش زیبایش چشم همه را خیره کرد. آنها روز 27 سپتامبر 2014 ازدواج کردند.

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

4. بلیک لایولی
وقتی «رایان رینولدز» با این حلقه «لورن شوارتز» از بلیک لایولی خواستگاری کرد حسادت همه را برانگیخت. این حلقه با آن الماس صورتی بیضی شکل و الماس های ریزی که دور آنرا گرفته اند واقعا بی نظیر است. آنها سپتامبر 2012 ازدواج کردند و به تازگی صاحب یک فرزند شده اند.

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

5. ایمبر هرد
فکر می کنید این حلقه زیبا متعلق به چه کسی باشد؟ حتما شما هم اوایل سال 2014 از شنیدن خبر این که «جانی دپ» از این ستاره جوان خواستگاری کرده است خیلی متعجب شده بودید. بله، این حلقه متعلق به «ایمبر هرد» است.

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

6. کیلی کوئوکو
این ستاره «بیگ بنگ تئوری» لیاقت این حلقه را داشته است. «رایان سوئیتینگ»، تنیس باز معروف، پس از تنها سه ماه آشنایی در سپتامبر 2013 از کیلی خواستگاری کرد. آنها به تازگی در روز سال نو با یکدیگر ازدواج کردند.

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

7. جنی مک کارتی
این که می بینید یک شهاب سنگ در حال تصادف با زمین نیست. این تنها حلقه نامزدی کمدین معروف، جنی مک کارتی، است. این انگشتر یاقوت زرد بیش از 10 قیراط وزن دارد! در کمال تعجب جنی مدت کمی بعد از نامزدی حلقه اش گم کرد، البته خوشبختانه موفق شد آن را پیدا کند.

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

8. کیم کارداشیان
این ستاره تلویزیونی سه بار قبل از کانی وست نامزدی و ازدواج کرده بود، ولی خوب کانی با حلقه ای که برای او خریده بود حسابی خبرساز شد. او در سانفرانسیسکو در حضور تمامی دوستان و اعضای خانواده با این حلقه «لورن شوارتز» از کیم خواستگاری کرد. 

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

9. اسکارلت جوهانسون
درست است که اسکارلت قبلا هم ازدواج کرده است، ولی خوب حلقه جدیدش بیشتر به دست او می آید. نامزد او یک ژورنالیست فرانسوی است  واسکارلت جوهانسون اولین بار حلقه اش را در حالی که دست در دست یکدیگر در فستیوال فیلم ونیز حضور پیدا می کردند به نمایش گذاشت.

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

10. ناتالی پورتمن
این هنرپیشه اسکاری با همبازی خود در فیلم «قوی سیاه»، «بنجامین میلپید»، در دسامبر 2010 نامزد کرده و این حلقه 35,000 دلاری را دریافت کرد. سنگ اصلی این حلقه آنتیک است و جواهرات دور آن نیز الماس هستند.

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

11. کیت هادسون
صاحب این حلقه بی نظیر کسی نیست جز کیت هادسون. «متیو بلامی»، خواننده راک، زمانی که فهمید کیت باردار است با این حلقه 200,000 دلاری که 9 قیراط وزن دارد از او خواستگاری کرد. متاسفانه آنها اواخر سال 2014 اعلام کردند که می خواهند از یکدیگر جدا شوند.

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

12. بیانسه
جی زی، «خواننده هیپ هاپ»، در سفری که به با بیانسه به «کن» داشت از او خواستگاری کرد. جی زی همراه با این حلقه 5 میلیون دلاری بی نظیر یک حلقه 5000 دلاری نیز به بیانسه هدیه داد تا بتواند از آن با خیال راحت در مکان های عمومی و روی صحنه استفاده کند.

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

13. کتی پری
«راسل برند»، هنرپیشه کمدی، درعید سال نو در یک چادر در هند از کتی پری خواستگاری کرد. ولی نه با این حلقه، بلکه با یک حلقه 5 قیراطی کارتیه! اما کیتی اعتراف کرد که از حلقه ای که راسل برایش خریده خوشش نیامده و آن را پس داده و این حلقه الماس گرد که روی طلا کار شده است را گرفت. این خیلی نشانه خوبی نبود: آنها ظرف کمتر از یک سال از هم جدا شدند.

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

14. ریس ویترسپون
ریس ویترسپون، هنرپیشه و مادر دو فرزند، در تعطبلات زمستانی ، در دسامبر 2010 نامزد کرد. «جیم تات» با این حلقه الماس آشوکای 4 قیراطی که 450,000 دلار ارزش دارد از ریس خواستگاری کرد.

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

15. کیتی هولمز
«تام کروز»، ستاره برجسته هالیوودی، پس از رابطه ای کوتاه مدت با «کیتی هولمز» به صورت خیلی رمانتیک در بالای برج ایفل از او خواستگاری کرد و خوب البته که جواب کیتی به تام و این حلقه جواهر 6 قیراطی، که در آن زمان 100,000 دلار ارزش داشت، بله بود! متاسفانه این زوج در ژوئن 2012 از یکدیگر جدا شدند.

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

16. هیلاری داف
«هیلاری داف»، ستاره سابق دیزنی، در حال استراحت در بالکن اتاق خود در هتلی در هاوایی بود که «مایک کامری»، هاکی باز کانادایی، از او خواستگاری کرد. هیلاری آنقدر از ماجرای خواستگاری و این حلقه 14 قیراطی یک میلیون دلاری خوشحال بود که بلافاصله دوربین را به دست گرفته و شروع به عکس گرفتن کرد تا این لحظات را با خانواده و دوستانش به اشتراک بگذارد.

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

17. جنیفر لوپز
«جنیفر لوپز»، هنرپیشه و خواننده، در خانه کودکی خود در بوستون در نوامبر 2002 با «بن افلک»، هنرپیشه رده اول هالیوود، نامزد کرد. درست است که نامزدی این دو ادامه پیدا نکرد، اما این حلقه الماس صورتی 6.1 قیراطی که بیش از 3 میلیون دلار خرج روی دست بن افلک گذاشته بود، برای همیشه باقی خواهد ماند.

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

18. هایدی کلوم
«سیل»، خواننده، در دسامبر 2004 در یک خانه یخی اسکیموها از «هایدی کلوم»، سوپرمدل، خواستگاری کرد. ارزش این حلقه الماس زرد 12 قیراطی حدود 1.5 میلیون دلار تخمین زده شده است.

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

19. کری آندروود
«مایک فیشر»، هاکی باز تیم «اوتاوا سناتورز» پس از یک سال آشنایی، در خانه خود با این حلقه الماس زرد 5 قیراطی از «کری آندروود» خواستگاری کرد. کری از سال 2009 این حلقه بسیار زیبا را به دست داشته است.

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

20. بریتنی اسپیرز
«بریتنی اسپیرز»، ستاره موسیقی پاپ، در پرواز بازگشت از تور دور دنیای خود با «کوین فدرلاین» که یکی از اعضای گروه رقصش بود آشنا شد و تنها سه ماه بعد از این آشنایی آنها با هم نامزد کردند. ابتدا بریتنی از کوین خواستگاری کرده بود، ولی کوین درخواست او را رد کرده بود تا خودش بتواند از او خواستگاری کند. گفته می شود خود بریتنی 40,000 دلار برای این حلقه 5 قیراطی در ژوئن 2004 پرداخته است.

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

حلقه نامزدی ستاره های هالیوود چه شکلی است؟

مدل‌های جدید دستکش برای زمستان 93

مجله زندگی ایده آل: دستکش در گروه لباس‌های تاریخی است. پوششی که از زمان باستان وجود داشته و تا امروز هم حضورش کمرنگ نشده است. روزگاری بخشی از لباس فاخر زنان و مردان بود و حالا جنبه کاربردی آن پررنگ‌تر شده است. این روزها دستکش‌های تزئینی برای لباس‌های شب و رسمی استفاده می‌شوند ولی در کمد همه ما یک یا دو نمونه دستکش زمستانی وجود دارد.

حالا هم وقت آن رسیده که دستکش‌های زمستانی‌تان را بیرون بکشید و همراه شال گردن، پالتو و بارانی برای کامل کردن ست خود از آنها استفاده کنید ولی اگر به‌روز بودن برای شما اهمیت دارد، ابتدا نگاهی به این گزارش و مدل‌های جدید دستکش در زمستان 93 بیندازید.

طرحی تازه، محصولی قدیمی


مدل‌های جدید دستکش برای زمستان 93

دستکش‌های بافتنی برای اغلب ما، خاطره روزهای مدرسه را زنده می‌کنند اما با این تصور اشتباه خودتان را از داشتن لباسی گرم و نرم برای دست‌های‌تان محروم نکنید. گرما، لطافت و راحتی دستکش بافتنی تقریبا با هیچ کدام دیگر قابل مقایسه نیست. برای حفظ این دستکش مطلوب باید تغییراتی در طراحی آن ایجاد کنید. طراحان در زمستان امسال ساق بلند را برای دستکش بافتنی پیشنهاد می‌کنند. دستکش‌های ساق‌بلند را همراه شنل‌هایی که در شماره‌های قبل پیشنهاد دادیم، امتحان کنید. از این ست زمستانی پشیمان نخواهید شد.


پیشنهادی برای پالتوهای فاخر

مدل‌های جدید دستکش برای زمستان 93

وقتی پا به میانسالی می‌گذارید، بهترین انتخاب برای تن‌پوش زمستانی شما، یک پالتوی فاخر است؛ پالتویی با طراحی خوب و دوخت ظریف. برای پوشیدن چنین پالتویی در یک مراسم رسمی یا نیمه‌رسمی، دستکش کوتاه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. دستکش‌های کوتاه امسال، ترکیب چند پارچه مختلف هستند مثل چرم با پشم یا جیر با پوست. این پارچه‌ها برای دستکشی که قرار است به لباسی فاخر اضافه و در مراسم رسمی استفاده شود، شایسته‌تر از نمونه‌های بافتنی یا پارچه‌ای است.


آستین به جای دستکش

مدل‌های جدید دستکش برای زمستان 93

بیشترین مدل دستکشی که در مجموعه‌های پاییز و زمستان امسال دیده می‌شوند، دستکش‌های بلند هستند؛ دستکش‌هایی که طول ساق آنها از آرنج بالاتر می‌رود و تقریبا این امکان را به شما می‌دهد که به‌عنوان آستین از آن استفاده کنید. در دوخت این دستکش‌های بلند و آستین‌طور، اغلب از چرم استفاده شده اما نکته قابل توجه، تنوع رنگی دستکش‌هاست. رنگ‌های تازه و غیرمعمولی از چرم در دستکش‌های زمستان امسال دیده می‌شود. طراحان به شما پیشنهاد می‌کنند امسال برای خاص کردن تیپ خود، به‌جای روسری، کیف یا شال رنگی از یک دستکش بلند رنگی استفاده کنید.  دستکش های بلند انتخاب خوبی برای همراهی با پالتوهای آستین سرخود و کیمونویی هستند.


تقلید از موتورسوارها

مدل‌های جدید دستکش برای زمستان 93

دستکش‌های مخصوص موتورسواران دیگر از انحصار این گروه خارج شده‌اند و به دنیای مد پیوسته‌اند؛ دستکش یا نیم‌دستکش‌های چرمی که بیشتر در محافظت از پوست دست اهمیت دارند تا ایجاد گرما. این دستکش‌ها امسال مورد استقبال طراحان بوده‌اند. کسانی که از ست‌های اسپرت و نیمه‌رسمی در لباس پوشیدن استفاده می‌کنند، می‌توانند برای روزهای نه‌چندان سرد از این مدل دستکش استفاده کنند چون گرمای چندانی ندارد. این مدل دستکش‌ها برای جین‌پوش‌ها هم انتخاب خوبی است.


رنگ تازه برای فصل تازه

مدل‌های جدید دستکش برای زمستان 93

رنگ‌هایی مثل مشکی، قهوه‌ای، خاکستری و سرمه‌ای، انتخاب‌های معقول و منطقی برای دستکش‌های زمستانی به‌شمار می‌آیند اما طراحان برای زمستان93 به شما پیشنهاد می‌‌دهند، رنگ‌های همیشه را کنار بگذارید و سراغ رنگ‌های روشن مثل آبی آسمانی، گلبهی و... بروید. پیشنهاد تازه طراحان دیرهضم است و نباید توقع داشت رنگ‌های روشن در زمستان با استقبال روبه‌رو شود ولی بی‌شک کلید مهمی در خاص کردن یک ست سرد زمستانی خواهد بود.

مدل‌های جدید دستکش برای زمستان 93

تنها عاملیت فروش محصولات جورابان در تهرانسر 

 

 انواع جوراب مردانه، زنانه و بچه گانه انواع جوراب شلواری 

 

 زنانه و بچه گانه لباس زیر مردانه  

 

در کافه مد تهرانسر

 

تهرانسر-میدان کمال الملک- نبش خیابان یکم-مجتمع الهام-طبقه ۱- / پلاک ۲۱/ تلفن:۴۴۵۷۲۶۳۸   

 

تنها عاملیت فروش محصولات بافت گلسار در تهرانسر 

 

 در کافه مد تهرانسر

 

تهرانسر-میدان کمال الملک- نبش خیابان یکم-مجتمع الهام-طبقه ۱- / پلاک ۲۱/ تلفن:۴۴۵۷۲۶۳۸   

 

 

تنها عاملیت فروش محصولات مانتو دریتا در تهرانسر 

 

 در کافه مد تهرانسر

 

تهرانسر-میدان کمال الملک- نبش خیابان یکم-مجتمع الهام-طبقه ۱- / پلاک ۲۱/ تلفن:۴۴۵۷۲۶۳۸   

 

 

تنها عاملیت فروش محصولات پوشاک 95 در تهرانسر 

 

 در کافه مد تهرانسر

 

تهرانسر-میدان کمال الملک- نبش خیابان یکم-مجتمع الهام-طبقه ۱- / پلاک ۲۱/ تلفن:۴۴۵۷۲۶۳۸