نوبرانه‌های مد، مخصوص شیک پوش ها!

آنهایی که اهل رنگی‌پوشی هستند یا آن عده‌ای که می‌خواهند استایل خود را رنگ و لعابی بدهند می‌توانند سراغ دستبندهای چرمی از برند هرمس بروند.
مجله زندگی ایده آل:

IWC
خلبان مانند!

نوبرانه‌های مد!

ساعت‌های خلبانی همیشه برای آقایان جذاب است. حالا شما جدیدترین ساعت خلبانی از برند IWC را پیش روی خود دارید؛ شیک، خاص و ویژه. این ساعت سوئیسی استایل شما را حسابی ویژه می‌کند.



 geox

 پیاده روی بی دغدغه


نوبرانه‌های مد!

برای روزهای نه خیلی سرد و نه خیلی گرم بهار ، کتانی هایی این چنینی حسابی کار شما را  راه می اندازند؛ بخصوص اگر شاغل هستید یا دانشجو و محصل. به پا کنید و در دل روزها بروید!



Louis Vuitton

یک تیر و دو نشان


نوبرانه‌های مد!

یکی از جدیدترین طرح‌های این برند مناسب برای دخترخانم‌هایی است که تیپ‌هایی تلفیقی از اسپرت و کلاسیک را ترجیح می‌دهند. به این ترتیب با یک تیر می‌توانید دو نشان بزنید.



 gucci

خاص‌پسندها


نوبرانه‌های مد!

برای سخت سلیقه‌ها هم گزینه‌های قابل قبول زیادی وجود دارد. این کیف شیک و خاص دقیقا مناسب سلیقه کسانی است که دوست دارند در یک جمع با اکسسوارهای ویژه از بقیه متفاوت باشند.



Hermes


دستبند جوانی!


نوبرانه‌های مد!

آنهایی که اهل رنگی‌پوشی هستند یا آن عده‌ای که می‌خواهند استایل خود را رنگ و لعابی بدهند می‌توانند سراغ این دستبندهای چرمی از برند هرمس بروند که البته ظاهرش شکل کمربند است اما درواقع دستبندی شیک و جالب توجه است.



 Michael Kors


بدرخشید


نوبرانه‌های مد!

با این ست ساعت، دستبند و گوشواره از برند مایکل کورس می‌توانید در هر جمعی حسابی بدرخشید. ترکیب رنگ مسی و نگین‌های این ست آن را حسابی خاص و متفاوت کرده است. این ست بیشتر مناسب استایل‌های رسمی است.



Louis Vuitton

شکیل‌ترین


نوبرانه‌های مد!

یک کیف دستی شیک و شکیل با ترکیب رنگی سبز و مشکی، همان چیزی است که شما را در یک جمع رسمی از بقیه متمایز می‌کند. ساده و در عین حال خاص که به استایل شما وقار می‌بخشد.



Fendi


موسیقی خوشرنگ!


نوبرانه‌های مد!

می‌توانید حتی دنیای موسیقیایی خودتان را هم به رنگ بهار درآورید. این هدست‌های برند فندی در رنگ‌های متنوع و شاد، این قابلیت را دارند که بهار را با تمام رنگ‌هایش به دنیای موسیقی شما بیاورند.



bvlgari
از دیار مدیترانه
نوبرانه‌های مد!

رنگ آمیزی جواهر نشان این ساعت تلفیقی از فرهنگ مدیترانه ایست که به این شکل طراحی شده  است. این ساعت که به ساعت مرموز مشعور است قابی از جواهر دارد که کنار می رود تا شما بتوانید صفحه اصلی ساعت را ببینید.



Elizabeth Arden

کرم هشت ساعته 
 

نوبرانه‌های مد!

Eight hour cream از مجموعه کرم‌های الیزابت آردن است که از جدیدترین محصولات آن به حساب می‌آید. این کرم روغنی برای صورت، بدن و مو تهیه شده و با قابلیت رطوبت‌رسانی بالای خود خشکی را فراری می‌دهد.



prada


آپدیت بهار گونه
نوبرانه‌های مد!

اگر می خواهید در بهار همچنان از اکسسوارهای لوکس استفاده کنید و حتی چه بسا برای استفاده روزمره تان هم جزئیات لوکس را ترجیح می دهید این نمونه از عینک را به شما معرفی می کنیم. انتخاب با خودتان است.



Vera Bradley


فصل شاد استخر


نوبرانه‌های مد!

 هوا گرم و گرم‌تر می‌شود و فصل استخر به دنبال این گرما آغاز خواهد شد. اگر می‌خواهید استایل خود را حتی برای استخر رفتن هم خاص و متفاوت نگه دارید، این کیف‌های ساکی گزینه های مقبولی هستند.



Dolce & Gabbana


سرخی من از تو!


نوبرانه‌های مد!

جنتلمن‌هایی که اهل رنگ دادن به تیپ و استایل خود هستند این کفش‌ها را از دست ندهند. با این کفش‌ها حسابی راحت هستید.



clinique


به رنگ زندگی 


نوبرانه‌های مد!

در فصل بهار رنگ‌ها شادتر و همین‌طور روشن‌تر می‌شوند. این موضوع شامل حال رژلب‌ها هم می‌شود. این رژلب‌ها با ترکیب رنگی بهاری با این فصل همخوانی درست و حسابی دارند.



Tiffany & Co

قاب تفاوت


نوبرانه‌های مد!

به یک عینک آفتابی ویژه و متفاوت فکر کنید؛ آن هم با یک ترکیب رنگی ویژه که اتفاقا با فصل بهار سنخیت اساسی دارد. اگر دنبال تفاوت هستید، همین عینک می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.



tommy highlfer

قدم هایی شاد بردارید


نوبرانه‌های مد!

این کفش‌های شاد مناسب همین روزهایی است که هوا رو به گرما می‌رود. ویژگی این کفش‌ها این است که می‌توانید آنها را با کیف‌های قرمز، سورمه‌ای یا سفید ست کنید. ویژگی این کفش ها اسپرت بودن آنهاست ، هر چند با استایل نیمه رسمی هم قابل استفاده هستند بنابراین در دورهمی های ساده می توانند به راحتی قابل استفاده باشند.



prada

رایحه لوکس  


نوبرانه‌های مد!

اگر از آن دسته آدم هایی هستید که دوست دارند حتی عطرشان هم متفاوت و البته لوکس باشد ، این گزینه را بررسی کنید. بوی لوکسی شما از چند متری مشام دیگران را پر خواهد کرد. شیک و لوکس و  ویژه.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.