گیسو کمند شدن با برق!

مجله زندگی ایده آل: دوست دارید مثل خیلی از خانم‌ها همیشه موهای حالتدار و آراسته شده‌ای داشته باشید ولی وقت کافی و مهارت لازم را ندارید یا اصلا حوصله کافی در شما پیدا نمی‌شود. برای شما بهترین کار استفاده از دستگاه‌های الکتریکی حالت‌دهنده موست؛ دستگاه‌هایی که برای افراد کم‌حوصله و بدون مهارت طراحی شده‌اند تا در کوتاه‌ترین زمان بهترین حالت را در موها به وجود بیاورند. کافی است ببینید بیشتر تمایل دارید به موهای‌تان چه حالتی بدهید و بعد براساس آن بهترین انتخاب را داشته باشید.

موها را موجدار کنید

گیسو کمند با برق!


 این دستگاه موجدارکننده کوچک برای ایجاد حجم بیشتر در ریشه و ایجاد موج در دسته‌های مو بسیار مناسب است. جنس صفحات آن از سرامیک تیتانیوم حرفه‌ای است. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به سیم قفل، سیم جمع کن و ولتاژ جهانی اشاره کرد.


فری متفاوت در موها بسازید

گیسو کمند با برق!


اگر دنبال دستگاهی بسیار لوکس برای هدیه دادن هستید این حالت‌دهنده بهترین انتخاب است؛ بدنه دوتکه این وسیله آن را از نمونه‌های مشابه متمایز می‌کند چراکه به وسیله آن هم می‌توان فرهای مواج نرم (حالت S) درست کرد هم فرهای عادی.


موها را سیم تلفنی کنید

گیسو کمند با برق!


این دستگاه فر مارپیچ سرامیکی به قطر میله 19 میلی‌متر، روی موها فرهای زیبا و طبیعی ایجاد می‌کند؛ شیارهای منحصربه‌فرد دستگاه موهای‌تان را به شکلی خوش حالت، پیچ می‌دهد. استوانه فلزی آن نیز پوشیده از سرامیک است که موجب نرم شدن و کاهش وز موها می‌شود.


برای فر کردن موهای بلند ایده‌آل است

گیسو کمند با برق!


این دستگاه فر موی سرامیک توپی، دارای صفحه نمایشگر حرارت دیجیتال است که می‌توان حرارت آن را در هفت وضعیت از 120 تا 230 درجه تنظیم و با آن فرهای درشت و ممتد با اندازه‌های متفاوت ایجاد کرد؛ این دستگاه بهترین انتخاب برای موهای بلند است.


موها را حلقه‌حلقه کنید

گیسو کمند با برق!


این حالت‌دهنده امکان حلقه کردن یا فر کردن مو را به سادگی فراهم می‌کند. دستگاه از یک لوله گرد جنس سرامیک ساخته شده که با پیچیدن مو به دور آن می‌توان حلقه‌های بسیار زیبایی به راحتی به وجود آورد. علاوه بر آن میزان گرمای حالت‌دهنده قابل تنظیم  است.


این یک دستگاه دوقلو است

گیسو کمند با برق!


این یک دستگاه دوقلو است که موها را هم موجدار و هم صاف می‌کند و این کار بدون تعویض صفحات انجام می‌گیرد. برای این منظور، با فشردن کلید مرکزی که در آن تعبیه شده می‌توان نوع استفاده از دستگاه را انتخاب کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.