کافه مد تهرانسر(پاساژ الهام)

پوشاک زنانه کافه مد تهرانسر 

تک فروشی و پخش عمده 

سایز بزرگ و کوچک  

تلفن:44572638 

تهرانسر-بلوار اصلی-پاساژ الهام-طبقه منفی یک-پلاک 21

صندل های قدیمی خود را این گونه نو کنید

  برترین ها: حتما خانه شما هم پر از صندل های قدیمی است. حال که فصل تابستان فرا رسیده، احتیاج ما به این صندل ها هم بیشتر می شود اما بیایید به جای این که به خرید صندلی تازه فکر کنید، صندل های قدیمی خود را بر دارید و با کمی خلاقیت به آنها ظاهری زیبا دهید. برای این کار تنها چند دقیقه زمان لازم است و مهمتر این که لازم نیست پولی برای آن بپردازید. راههای زیادی برای نو و زیبا کردن صندل هایتان وجود دارد که ما در اینجا تعدادی از آنها را برایتان آورده ایم.

1. شما می توانید با کمی احتیاط، روی صندل هایتان را با فواصل یکسان ببرید و پارچه ای رنگی را مطابق شکل از آن رد کنید. هر زمان هم که از طرح و رنگ آن خسته شده اید، می توانید پارچه ای جدید را جایگزین آن کنید.

صندل های قدیمی خود را این گونه نو کنید


2. اگر نمی خواهید جایی از صندل تان را سوراخ کنید، به جای آن می توانید پارچه یا کامواهای رنگی را به دور بندهای آن بپیچید. فقط برای راحتی پاهایتان، حواستان به جنس پارچه ای که انتخاب می کنید، باشد.

صندل های قدیمی خود را این گونه نو کنید


3. یک چسب مخصوص پارچه بخرید و با استفاده از چسب های تفنگی یا حرارتی طرح مورد علاقه خود را به روی صندل بچسبانید. حتی می توانید از رنگ های مختلفی استفاده کنید، این کار هزینه زیادی نخواهد داشت کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید.

صندل های قدیمی خود را این گونه نو کنید


4. هنگامی که بیرون از منزل هستید، اگر چشم تان به گلهای مصنوعی افتاد، آنها را بخرید. اگر گل هایی که انتخاب کرده اید کوچک هستند، می توانید چند تا از آنها را روی صندل تان بچسبانید، اما اگر گل بزرگ را پسندیدید، یک عدد از آن را وسط صندل قرار دهید. با این شیوه صندل شما ظاهری تابستانه پیدا خواهد کرد.

صندل های قدیمی خود را این گونه نو کنید


5. اگر می خواهید صندل تان زیر نور آفتاب بدرخشید و ظاهری متفاوت داشته باشد، دور آن را با اکلیل بپوشانید. تمام چیزی که به آن احتیاج دارید، مقداری چسب و الکیل است.

صندل های قدیمی خود را این گونه نو کنید


6. اگر جنس بندهای صندل تان پارچه ای است می توانید تعدادی دکمه روی آن بدوزید. احتیاجی نیست برای خرید آنها به خارج از خانه بروید، حتما در خانه شما دکمه های کهنه و قدیمی یافت می شود.
صندل های قدیمی خود را این گونه نو کنید


7. اگر زنجیری غیر قابل استفاده دارید، آن را به اندازه بندهای صندل تان کوتاه کنید و روی اش بچسبانید. زیباست، این طور نیست؟

صندل های قدیمی خود را این گونه نو کنید

کافه مد تهرانسر(پاساژ الهام)

کافه مد تهرانسر 

انواع کیف-تی شرت و تاپ 

پخش عمده و جزئی 

آدرس: تهرانسر-میدان کمال الملک-مجتمع تجاری الهام-طبقه منفی یک-پلاک 21-تلفن:44572638

این دو کودک نوپا، ستاره مد شده اند! +عکس

برترین ها: دو ستاره دیگر به جمع ستارگان مد اضافه شد اما این دو با بقیه فرق دارند زیرا یکی از آنها 2 ساله و دیگری یک سال و نیمه است.

این دو کودک نوپا، ستاره مد شده اند!


«Savannah Soutas» و «Michelle Foley» مادران این دو کودک هستند که دوستی آنها به 10 سال پیش باز می گردد و باعث شده فرزندان آنها نیز با هم دوستانی صمیمی شوند. از آنجا که این دو کودک به صنعت مد و پوشاک علاقه زیادی نشان داده اند، «Savannah Soutas» که عکاسی حرفه ای است، تصمیم گرفت که در زمینه مد کودکان فعالیت خود را با آنها آغاز کند.

این دو کودک نوپا، ستاره مد شده اند!


آنها سبک ثابتی را در لباس پوشیدن دنبال می کنند اما چیزی که آنها را متفاوت و منحصر بفرد می کند، اکسسوری هایشان است. آنها هیچوقت خانه را بدون زیور آلات یا عینک ترک نمی کنند، طوری که Soutas می گوید: «اکسسوری آنقدر برای او اهمیت دارد که اگر پس از بیرون آمدن از خانه چیزی را فراموش کند، مجبور هستیم دوباره به خانه باز گردیم.»

حال بیایید به شیوه لباس پوشیدن آنها نگاهی بیاندازیم.

آنها با این هدبند گلداری که به سر خود زده اند، از تمام کودکان دیگر متفاوت شده اند.

این دو کودک نوپا، ستاره مد شده اند!


بگذار سبک لباس پوشیدن، شخصیت تو را بیان کند.

این دو کودک نوپا، ستاره مد شده اند!


از انتخاب چیزی که به آن علاقه داری نترس، حتی اگر عجیب و غریب باشد.

این دو کودک نوپا، ستاره مد شده اند!


و هیچوقت خانه را بدون اکسسوری هایت ترک نکن. آنها بهترین دوستان تو هستند.

این دو کودک نوپا، ستاره مد شده اند!

این دو کودک نوپا، ستاره مد شده اند!

این دو کودک نوپا، ستاره مد شده اند!

استایل جدید ترانه علیدوستی پس از مادر شدن

مجله سیب سبز: «سال 93 از بهترین سال‌های زندگی‌ام بود چون تمام این سال را مادر بودم». این جمله بخشی از گفت‌وگوی ترانه علیدوستی‌ با تی‌وی پلاس در آستانه سال جدید است؛ روزهایی که فیلمبرداری سریال «شهرزاد» قطع شده بود تا او در کنار حنا خانومش، شروع سال 94 را جشن بگیرد.

ترانه علیدوستی، ستاره سینمای ایران در نخستین حضور سینمایی‌اش در فیلم « من ترانه 15 سال دارم»، مادر شدن را تجربه کرد اما تا تجربه واقعی مادر شدن راه زیادی باقی مانده بود. ترانه علیدوستی 14 سال بعد و در آستانه 30 سالگی مادر دختری به نام حنا شد.

گذشتن از مرز 20 و وارد 30 سالگی شدن برای تمام خانم‌ها با تغییرات زیادی همراه است که برای ترانه به دلیل مادر شدن در همین زمان، پررنگ‌تر و جدی‌تر بود.

آیا مادر شدن استایل تازه ای به ترانه علیدوستی داده است؟


به سمتی دیگر
عبور از 20 و وارد 30 سالگی شدن، مقطعی است که اغلب خانم از اسپرت پوشیدن به سمت رسمی پوشیدن حرکت می‌کنند. کم کم کفش‌های کتونی، جای خودشان را به کفش‌های پیاده‌روی ظریف‌تر می‌دهند که حالت نیمه رسمی دارند. رنگ لباس‌ها با وسواس بیشتری انتخاب می‌شود و شلوار جین، کاربرد هر روزه و همیشگی خودش را ندارد.

باید گفت ترانه علیدوستی هم این مقطع را که با مادر شدنش همراه بوده تجربه کرده است؛ البته تغییر استایل او را نمی‌توان به اسپرت و رسمی تقسیم کرد. ترانه در دوران 20 سالگی به لباس‌های گشاد و با برش آزاد علاقه بیشتری داشت و حالا اغلب با لباس‌های برش فیت کات دیده می‌شود. نخستین نکته این است که مانتوهایی با برش آزاد و گشاد، هر چند باعث ایجاد تیپ خاص و متفاوت می‌شوند اما چندان راحت نیستند و نسبت به سایر نمونه‌ها، دست و پا گیر محسوب می‌شوند.

به ویژه اگر این مدل مانتو به صورت جلوباز طراحی شده باشد، برای مادران توصیه نمی‌شود چون با راه افتادن بچه‌ها، سرعت مادرها آزموده می‌شود. مادرها باید سرعت عمل بالایی داشته باشند تا بهترین عکس العمل را در برابر حرکات تند و تیز بچه‌ها انجام بدهند و از خطر احتمالی جلوگیری کنند. این مدل مانتوهای گشاد و جلوباز انتخاب خوبی برای این موقعیت نیستند.

کلاسیک پوشی

مروری بر انتخاب لباس‌های ترانه از شهر زیبا تا استراحت مطلق نشان می‌دهد که حالا سبکی برای لباس پوشیدن خودش انتخاب کرده است. تا چند سال پیش مینای کنعان، با لباس‌هایی دیده می‌شد که چندان انتخاب شده به نظر نمی‌رسیدند اما حالا انگار تاکید بر پوشیدن با طراحی کلاسیک دارد.

آیا مادر شدن استایل تازه ای به ترانه علیدوستی داده است؟


برای درک بیشتر می‌توان حضور او را در دو جشنواره خارجی بررسی کرد؛ جشنواره هند و ویتنام. مانتوی قهوه‌ای روشن با لبه‌دوزی سنتی جای خودش را به پیراهنی بلند مشکی داده است. پیراهنی ساده و دکمه‌دار که فرم کلاسیک یک پیراهن زنانه را دارد.

در مراسم اکران خصوصی فیلم «‌استراحت مطلق» او کت و پیراهنی به تن داشت که نشان می‌داد، در سبک کلاسیک پوشی ثابت قدم است. البته در این مدت رنگ مشکی هم انتخاب اول الی بوده است. مشکی شاخص رنگ‌های کلاسیک است اما ترکیب لباس‌های فیت کات با رنگ مشکی، ست موفقی برای پوشاندن چاقی است. اضافه وزن محدود را به راحتی می‌توان با این ترکیب پنهان کرد.

به روز و به مد

 به نظر نمی‌رسد که ترانه یا به قول دخترش، «مامان ت ت» اضافه وزن چشمگیری را در دوران بارداری و زایمان تجربه کرده باشد، او توانسته تناسب اندام خود را حفظ کند.

آیا مادر شدن استایل تازه ای به ترانه علیدوستی داده است؟


ترانه علیدوستی این روزها به مراتب از روزهای نوجوانی‌اش به روزتر است؛ این را از انتخاب‌های سال 93 او می‌توان گفت. در حالی که در زمستان گذشته کت‌های چرمی بخشی از جریان مد بودند، دختر معصوم چهارشنبه‌سوری در مجامع عمومی بیشتر با پالتوکت‌های چرمی حاضر شد. البته نباید فراموش کرد که این لباس‌های چرمی، طراحی ساده کلاسیک، برش فیت کات داشتند و مشکی بودند.

تمام آن چیزهایی که استایل امروز ترانه علیدوستی را می‌سازند، استایلی متفاوت از سال‌های دور که او برای این روزهای مادر بودن انتخاب کرده است. یک نکته را نمی توان از قلم انداخت که ترانه همیشه به چرم علاقه داشته و این علاقه را حفظ کرده است. او در اغلب زمستان‌ها با کت‌های چرمی مختلف دیده می شود؛ گاهی چرم چرخ دوزی شده و گاهی چرم ساده، در انتخاب های مامان ت ت برای شرکت در فرش قرمز و برنامه تلویزیونی جای داشتند.

بهترین عطرهای سال به انتخاب FiFi

مجله زندگی ایده آل: جایزه فی‌فی؛FiFi مراسمی است که هر سال به همت انجمن عطر فرانسه برگزار می‌شود تا نتیجه رقابت تنگاتنگ عطرهای منتشر شده در سال قبل را معرفی کند.

L’Homme

Ideal Guerlain

برترین‌ عطرهای سال به رای انجمن عطر فرانسه


شرکت فرانسوی گرلن در سال 2014 ادکلن مردانه L’Homme Ideal را منتشر کرد که ترجمه نام آن می‌شود: « مرد ایده‌آل». تولیدکنندگان گرلن معتقدند، این عطر برای هر مردی مناسب است و می‌توانید با خیال راحت به مردان جوان، میانسال یا مسن هدیه بدهید. رایحه این عطر از ترکیب چوب با گیاهان معطر ساخته شده که تبدیل به رایحه‌ای سنگین شده اما با اضافه کردن عصاره مرکبات و شکوفه‌های پرتقال عطری سبک‌تر و قابل استفاده در طول روز تولید شده است. داوران جایزه فی فی، ادکلن گرلن را به عنوان بهترین عطر مردانه سال انتخاب کردند. البته از ویژگی‌های قابل توجه این عطر، ماندگاری رایحه آن برای زمان طولانی است.


My Burberry

 Burberry

برترین‌ عطرهای سال به رای انجمن عطر فرانسه


عطر My Burberry همراه با مجموعه پاییزی برند انگلیسی بربری در پاییز 2014 به بازار آمد. به پیشنهاد طراحان بربری، این عطر جان می‌دهد برای اینکه همراه با یکی از بارانی‌های کلاسیک بربری استفاده شود یک روز خوش پاییزی برای خودتان بسازید. این عطر رایحه گل‌ها را دارد و این حس به شما دست می‌دهد که دارید در یکی از باغ‌های باران‌خورده لندن قدم می‌زنید. البته رایحه گل برای ‌مهمانی‌های عصرانه در تمام فصول انتخاب خوبی است. بربری این عطر را در سه اندازه، 30، 50 و 90 میلی‌لیتر همراه با محصولات بهداشتی آن شامل صابون، لوسیون و... تولید کرده است. از نظر ژان پول گوتیه و دیگر داوران حاضر، این عطر چنان رایحه زنانه‌ قابل تاملی دارد که می‌تواند جایزه طلایی این رقابت را از آن خودش کند.


Black Opium

 Yves Saint Laurent

برترین‌ عطرهای سال به رای انجمن عطر فرانسه


مجموعه عطرهای Opium ایوسن لورن همیشه مورد توجه قرار گرفتند و طرفداران زیادی داشتند اما این شرکت فرانسوی با ارائه نسخه سیاه آن در سال 2014، بهترین نمونه این مجموعه را با نام Black Opium روانه بازار کرد؛ عطری که مورد توجه داوران جایزه فی فی قرار گرفت و عنوان بهترین عطر زنانه سال را به دست آورد. البته کمپین تبلیغاتی این عطر هم نقش مهمی در موفقیت Black Opium و معرفی آن در بازار جهانی داشت و به همین دلیل جایزه بهترین کمپین تبلیغاتی را هم به دست آورد. در ساخت این عطر از رایحه فلفل، شکوفه‌های پرتقال، یاس، وانیل و. . . استفاده شده که در مجموع رایحه‌ای وانیلی مناسب ‌مهمانی‌های شب است. به اندازه استفاده در طول یک ‌مهمانی هم ماندگاری دارد.


Cuir d`Ange

 Hermes

برترین‌ عطرهای سال به رای انجمن عطر فرانسه


داوران جایزه فی فی عطرها را به دو دسته تقسیم می‌کنند؛ عطرهایی که به شکل عمده در بازار جهانی با قیمتی قابل دسترس برای عموم مردم تولید می‌شوند و از طرف دیگر عطرهایی که برندهای لوکس به شکل محدود و با قیمت بالا تولید می‌کنند. براین اساس، آنها بهترین عطر لوکس را هم معرفی می‌کنند که تولیدی محدود در سال قبل داشته است. این عنوان در سال 2014 بهCuir d`Ange، محصول شرکت فرانسوی هرمس رسید؛ عطری با رایحه چرم و گل که برای خانم‌ها و آقایان قابل استفاده است. برای سفارش این عطر باید از طریق سایت هرمس عمل کنید.


Valentine Uomo

Valentino

برترین‌ عطرهای سال به رای انجمن عطر فرانسه


شرکت ولنتینو در اوایل سال 2014 میلادی، عطرمردانه‌ای را روانه بازار کرد که بیش از همه به خاطر شیشه کریستالی و برش خورده‌اش مورد توجه قرار گرفت. این عطر رایحه کلاسیکی دارد و مناسب مردانی است که اغلب با ست‌های نیمه رسمی در رفت و آمد هستند و می‌توانند Valentine Uomo را به عنوان ادکلنی مناسب در روز و شب همراه خود داشته باشند. این عطر رایحه چوب دارد که همان ابتدا قابل درک است اما چند دقیقه بعد از استفاده، رایحه قهوه بوداده، شکلات و فندق را هم می‌توانید احساس کنید. از نظر داوران فی‌فی هم شیشه این عطر، قابل توجه بود و جایزه بهترین شیشه عطر مردانه را به دست آورد اما مهم‌تر از این جایزه، جایزه طلایی فی‌فی بود که به محصول 2014 ولنتینو اختصاص پیدا کرد.

لاک هایی به رنگ تابستان

مجله زندگی ایده آل: می‌توانید با بهره بردن از رنگ‌ها، شادی نامحسوس و خوشایندی را وارد زندگی خود کنید. دست از رنگ‌های تجربه شده مشکی و سورمه‌ای‌ بردارید و با رنگ‌های روشن دنیای خوشحالی برای خودتان بسازید. این شادی و رنگ‌بازی می‌تواند در مورد انتخاب رنگ لاک هم صادق باشد. جدیدترین لاک‌های به بازار آمده برای  تابستان امسال را ببینید و دست به کار خرید شوید.

آبی دریا

برای کسانی که به هر دلیلی سراغ رنگ‌های تند نمی‌روند و دوست دارند آبی مد و پرطرفدار این روزها را تجربه کنند؛ آبی آسمانی را پیشنهاد  می‌کنیم.

چه لاک‌هایی در تابستان امسال به شما پیشنهاد می‌شود


صورتی کلاسیک

رنگ ثابت و همیشگی برای روزهای تابستان صورتی است. هر رنگی می‌آید و می‌رود ولی به هر حال رنگ صورتی در این فصل سال جای دارد. یک لاک صورتی کلاسیک، چیزی است که هر خانمی در کشوی میز آرایشش به آن احتیاج دارد.
  
یاسی


این رنگ یاسی ملایم با الهام از گل‌های لیلیوم ساخته شده است. اگر شما به استفاده از رنگ‌های روشن ملایم در این فصل ساده علاقه دارید، این لاک را هم به سبد خریدتان اضافه کنید.

آبی فیروزه‌ای

در دنیای لاک‌های تند تابستانی همیشه رنگ‌هایی مثل نارنجی، زرد، قرمز و. . . حضور داشتند اما امسال تابستان می‌توانید فیروزه‌ای براق و چشمگیر را تجربه کنید.

سبز روشن

برای بهار وتابستان، به هیچ وجه رنگ‌های تند را پیشنهاد نمی‌کنیم مثلا برای سبز، سراغ این سبز روشن و آرامش‌بخش بروید.

لیمویی براق

رنگ زرد از آن دسته رنگ‌هایی است که زیر آفتاب حسابی حال‌تان را جا می‌آورد. تصور کنید این لاک لیمویی براق با یک ست سبز روشن، چه حس و حال خوبی برای یک عصر تابستانی شما می‌سازد. این رنگ با لباس‌های گلدار هم هماهنگی خوبی دارد.

مشهورترین برندهای کیف در جهان

  برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: اکثر ما به دنبال کیف هایی هستیم که نه فقط یک سال که چند سال بتوانیم از آنها استفاده کنیم، در این صورت باید به دنبال کیف هایی با کیفیت و با دوام باشیم. ما در اینجا 7 تا از مشهورترین و بهترین برندهای کیف در جهان را به شما معرفی می کنیم.

1. HERMES

مشهورترین برندهای کیف در جهان

دلایل زیادی برای محبوبیت کیف های هرمس وجود دارد. این کیف زیبا، کلاسیک و با دوام است. اگر این برند کیف را اکنون خریداری کنید، دختر شما نیز می تواند سالها بعد از آن استفاده کند. مدل کیف محبوب من «Cabalicol » است.


2. PRADA

مشهورترین برندهای کیف در جهان

پرادا برند تخصصی مد ایتالیایی برای کالاهای لوکس مردانه و زنانه است که توسط ماریو پرادا و برادرش در سال ۱۹۱۳ میلادی تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در میلان ایتالیا است. افراد مشهوری مانند الیزابت بنکس و سوفیا ورگارا کیف پرادا به دست می گیرند. طرح های ساده و رنگ های خاموش این کیف موجب شهرت آن شده است.


3. CHANEL

مشهورترین برندهای کیف در جهان

شنل شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی، واقع در پاریس است، که در سال ۱۹۰۹ توسط خیاطی به نام گابریل کوکو شنل، تأسیس شد. این شرکت امروزه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین موسسات طراحی مد و لباس زنانه، شناخته می‌شود. جنس عالی و طراحی کلاسیک، شنل را به یکی از بهترین برندهای کیف تبدیل کرده است. 


4. LOUIS VUITTON

مشهورترین برندهای کیف در جهان

لویی ویتون، که به اختصار ال ‌وی نیز خوانده می‌شود، یک خانه مد فرانسوی است، که در سال ۱۸۵۴ توسط لویی ویتون تاسیس شد. شرکت لویی ویتون، برای شش سال متوالی (۲۰۰۶-۲۰۱۲) به عنوان با ارزش‌ترین نام تجاری در زمینه کالاهای لوکس در جهان شناخته شده است. شاید اوایل فعالیت کاری خود هیچگاه فکر نمی کرد که کیف هایش روزی به یکی از بهترین کیف های جهان مبدل شود. اگر من پول کافی داشتم، مدل « Sologne saddle » را می خریدم.


5. GUCCI

مشهورترین برندهای کیف در جهان

نشان تجاری ایتالیایی در صنعت مد و کالاهای چرمی است، که متعلق به گروه گوچی می‌باشد، که خود زیر مجموعه‌ای از شرکت فرانسوی کرینگ به‌شمار می‌آید. شرکت گوچی در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی، تاسیس شد. امروزه دفتر مرکزی این شرکت، در شهر فلورانس، ایتالیا قرار دارد. گوچی پرفروش‌ترین نام تجاری ایتالیایی نیز می‌باشد. این شرکت ۲۷۸ نمایندگی مستقیم (بوتیک) در سراسر جهان دارد. شما می توانید کیف های گوچی را به سادگی با طراحی ساده و کلاسیک اش شناسایی کنید. کیف های گوچی کیف های مورد علاقه سلما هایک است.


6. COACH

مشهورترین برندهای کیف در جهان

کوچ یکی دیگر از برندهای مشهور کیف در جهان است که تنوع و دوام بسیاری دارد. شما می توانید مدل های کیف جوان پسند و زیبا و به همان نسبت کلاسیک و شیک را از این برند خریداری کنید.


7. DOONEY & BOURKE

مشهورترین برندهای کیف در جهان

این برند نیز یکی دیگر از برندهای مشهور جهان است که توسط «Peter Dooney» و «Frederic Bourke» تاسیس شده و از سال 1975 تا کنون در حال فعالیت است. ستاره هایی مانند فریدا پینتو و زویی دشانل کیف هایی با این برند را به دست می گیرند.

ما در اینجا تنها تعدادی از بهترین برندهای کیف در حهان را به شما معرفی کرده ایم، شما چه برندهایی را می پسندید؟ نظرات خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

اینو با چی بپوشم؟

مجله سیب سبز: در لحظه خرید هیچ کس به اندازه یک مادر وسواس ندارد؛ نه وسواس برای اینکه لباسی مرغوب و باکیفیت بخرد، بلکه اطمینان از اینکه سوروسات تمام اهالی خانه به راه است و در سبد خرید هیچ کدام از بچه‌ها چیزی کم نباشد. شاید به همین دلیل همیشه چیزی در سبد خانم خانه کم است؛ یک کفش آن هم به رنگ کرم برای لباس بژی که خیاط تازه دوخته یا یک کیف سبز برای کفش سبزی که در حراج خریده است. برای مادرانی که با چنین وسواس و دلسوزی خرید می‌کنند، یک ست جادویی سراغ داریم. کیف و کفشی که فرصت ست‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد و با یک بار خرید، از داشتن کمد رنگارنگی از کیف و کفش بی‌نیاز می‌شوید.

رنگ سال

این رنگ سبز- آبی، یکی از رنگ‌های مد برای بهار و تابستان امسال است. رنگی تازه در دنیای لباس‌ها که به همین دلیل در کمد همه ما کمتر دیده می‌شود اما اگر می‌خواهید در مراسمی به عنوان خوش‌پوش‌ترین فرد شناخته شوید، بی‌شک باید چنین رنگی را از میان رنگ‌های تابستانی انتخاب کنید. ست را شلوغ کنید. یک دستبند از مدل پهن که این روزها خیلی رایج است و یک جفت گوشواره کامل‌کننده ست شماست. این رنگ ملایم سبز- آبی با کیف و کفش رنگ پوست شما بیش از آنکه فکر کنید، شیک است.

اینو با چی بپوشم؟


این مدل پیراهن را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که دوسایزی هستند یعنی بالا تنه ظریف دارند و در پایین‌تنه دچار چاقی موضعی هستند. مدل دامن این پیراهن می‌تواند این مشکل را بپوشاند.


انتخابی برای همیشه

یکی از شیک‌ترین ترکیب‌ها لباس مشکی با این کیف و کفش جادویی است. این ترکیب و تضاد رنگی میان آنها باعث می‌شود تا هر دو جلوه بیشتری پیدا کنند. فقط برای اینکه هماهنگی در کل ست شما حفظ شود، بهتر است گوشواره‌ای با همان رنگ استفاده کنید. این بلوزهای توری بخشی از مد امسال هستند. بلوزی به دردبخور که می‌تواند شمارا صاحب ستی نیمه رسمی و پرکاربرد کند.

اینو با چی بپوشم؟

تمام خانم‌ها با هر اندامی، می‌توانند سراغ این ست بروند و مطمئن باشند که آنها را لاغرتر از همیشه نشان می‌دهد. این معجزه رنگ مشکی و شلوارهای راسته است.

تابستان صورتی

چنین پیراهن ساده‌ای با یک رنگ تابستانی، لباسی است که هر خانمی برای ‌مهمانی و دورهمی زنانه در عصرهای بهار و تابستان به آن احتیاج دارد. چه بهتر که این پیراهن در رنگ سال یعنی صورتی یخی انتخاب شود. صورتی از رنگ‌های ثابت تابستان است که امسال نسخه ملایم و کمرنگ آن مرسوم است. چنین پیراهنی را می‌توانید با همان کفش و کیف رنگ پوست خود بپوشید. رژلب‌تان را هم از رنگ ملایم انتخاب کنید تا آرامش ست به هم نخورد اما برای اینکه بی‌حال به نظر نرسید، از سایه طوسی برای آرایش چشم استفاده کنید.

یک جفت گوشواره ساده برلیانی برای همیشه شما را از سردرگمی انتخاب زیورآلات نجات می‌دهد چون همیشه شیک، فاخر و جذاب است.

اینو با چی بپوشم؟

به رنگ پوست

در اصطلاح کارشناسان مد، به این رنگ کیف و کفش «nude» گفته می‌شود؛ یعنی رنگی مشابه رنگ پوست بدن. رنگی که وقتی کفش آن را به پا می‌کنید، در نگاه اول به چشم نمی‌آید. بار کلاسیک این رنگ به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی آن را با ست‌های مختلف بپوشید. هنگام انتخاب دقت کنید که سراغ ساده‌ترین مدل بروید. این سادگی تاریخ مصرف ست شمارا افزایش می‌دهد. یک کیف با دو بند که می‌توانید روی دست یا روی شانه حمل کنید، بهترین انتخاب‌است.

ویژه دوسایزی‌ها

باور می‌کنید یا نه؛ حتی به وقت اسپرت‌پوشی، این کیف و کفش با رنگ معجزه گرشان در یک مهمانی زنانه به کمک‌تان می‌آیند. شلوار جین و تاپ تابستانی شما برای تبدیل شدن به یک ست نیمه رسمی و چشمگیر به این کیف و کفش احتیاج دارند. این روزها، تاپ‌های حریر که مدل گشاد دارند را در فروشگاه‌های لباس زیاد خواهید دید. این نارنجی پرتقالی هم یکی از رنگ‌های بهار و تابستان امسال است که به خصوص به خانم‌های برنزه توصیه می‌کنیم.

اینو با چی بپوشم؟

این ست برای اغلب خانم‌ها، حتی کسانی که چاقی موضعی در شکم دارند مناسب است چون مدل کلوش تاپ، چاقی شکم را می‌پوشاند و از طرف دیگر این مدل شلوار، پاها را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

هماهنگ کردن زیورآلات‌ با مدل یقه لباس

مجله زندگی ایده آل - دریا بکتاش: تا امروز، برای کامل کردن یک ست لباس‌تان با چه معیاری زیورآلات انتخاب می‌کردید؟ سعی می‌کردید چیزی همرنگ لباس‌تان در کشوی زیورآلات‌تان پیدا کنید یا دنبال ستی براق بودید که حسابی چشمگیر باشد و جلب‌توجه کند؟ انتخاب براساس این معیارها شاید به صورت اتفاقی خوب باشد اما اصولی نیست. نکته مهم در انتخاب مدل گوشواره و به خصوص گردنبند مدل یقه لباس است. انتخاب هماهنگی این دو باعث می‌شود تا هر دو بیشتر به چشم بیایند.

یقه‌های شل که به صورت چین خورده در جلو قرار می‌گیرند، فضای بازی در جلو گردن ایجاد می‌کنند که شاید به نظرتان اضافه کردن یک گردنبند ایده خوبی باشد اما زیبایی یقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بهترین انتخاب یک جفت گوشواره بلند است. رنگ، طرح و مدل گوشواره را براساس رنگ لباس انتخاب کنید. مروارید انتخاب کلاسیکی است که می‌توانید با همه لباس‌ها همراه کنید.

آیا می‌دانید زیورآلات‌تان را باید براساس مدل یقه لباس انتخاب کنید؟



 برای لباس‌های دکلته نیاز به یک گردنبند کوتاه دارید که دور گردن بسته شود و روی فضای خالی بالاتنه شما قرار بگیرد. این گردنبند می‌تواند چند رشته، دارای سنگ‌های ریز یا درشت و. . . باشد. سادگی یقه لباس این امکان را به شما می‌دهد تا از گردنبند حجیم و چشمگیری استفاده کنید.

آیا می‌دانید زیورآلات‌تان را باید براساس مدل یقه لباس انتخاب کنید؟



 نسخه کلی برای یقه بسته، استفاده از گوشواره بدون گردنبند است اما این بار یک گردنبند درشت و چند رشته‌ای را روی یقه گردن بسته امتحان کنید، از نتیجه راضی خواهید بود؛ البته گردنبند هم باید کوتاه باشد و کاملا دور گردن شما را بپوشاند.

آیا می‌دانید زیورآلات‌تان را باید براساس مدل یقه لباس انتخاب کنید؟



 یقه مردانه که در بلوزهای شومیز استفاده می‌شود، دست شما را برای خلاقیت باز می‌گذارد. یک گردنبند بلند انتخاب کنید و به جای انداختن دور گردن، دور یقه لباس بیندازید. گردنبندی که دور یقه و روی لباس کلاسیک شما قرار می‌گیرد، جلوه خاصی به ست شما می‌دهد.

آیا می‌دانید زیورآلات‌تان را باید براساس مدل یقه لباس انتخاب کنید؟



 بلوز یا پیراهن یقه اسکی خود را با یک گردنبند چند رشته‌ای بلند کامل کنید. این گردنبند می‌تواند اینقدر بلند باشد که حتی تا روی شکم شما بیاید. البته این نسخه برای لباس‌های ساده توصیه می‌شود و اگر لباس شما نقشدار است، سراغ یک گوشواره ساده بروید و بیش از این ست خود را شلوغ نکنید.

آیا می‌دانید زیورآلات‌تان را باید براساس مدل یقه لباس انتخاب کنید؟


 برای یقه‌های گردی که مانند یقه قایقی هستند، گردنبند رشته‌ای انتخاب سنجیده‌ای است چون کشیدگی افقی یقه را می‌شکند و به ست شما تناسب می‌دهد. البته اصل ساده بودن لباس را جدی بگیرید مثلا اگر بلوزی با طرح‌های گلدار دارید، چنین گردنبندی بیش از اندازه ست شما را شلوغ می‌کند.

آیا می‌دانید زیورآلات‌تان را باید براساس مدل یقه لباس انتخاب کنید؟


 برای شما که دوست دارید از گردنبندهایی با آویز بزرگ و درشت استفاده کنید، بهترین انتخاب لباس‌هایی با یقه مربعی یا گرد باز است. فضای باز در جلو این لباس‌ها به شما امکان استفاده از آویزهای دلخواه‌تان را می‌دهد.

آیا می‌دانید زیورآلات‌تان را باید براساس مدل یقه لباس انتخاب کنید؟


 اگر لباس شما یقه هفت باز داشته باشد یعنی یقه‌ای که امتداد آن تا جلو بیاید، بهتر است از یک گردنبند بلند یا آویز استفاده کنید. گردنبندی که دقیقا در فضای باز لباس شما قرار می‌گیرد. این گردنبند را می‌توانید در رنگی متضاد لباس انتخاب کنید تا هر دو به خوبی جلوه کنند.

آیا می‌دانید زیورآلات‌تان را باید براساس مدل یقه لباس انتخاب کنید؟


 یقه‌های یکطرفه در گروه یقه‌های فانتزی قرار می‌گیرند و به همین دلیل فرصت تهیه ستی فانتزی را به شما می‌دهند. بهترین انتخاب شما گردنبند چند رشته‌ای است که رشته‌های آن از کوتاه تا بلند کنار هم چیده شده‌اند.

آیا می‌دانید زیورآلات‌تان را باید براساس مدل یقه لباس انتخاب کنید؟


 اگر لباس شما یقه هفت بسته است، سراغ گردنبندهای رشته‌ای و شلوغ نروید. زنجیری ساده با آویزی ظریف و کوچک، تمام چیزی است که ست شما برای شیک و فاخر بودن به آن احتیاج دارد.

آیا می‌دانید زیورآلات‌تان را باید براساس مدل یقه لباس انتخاب کنید؟

چه جواهراتی در تابستان 2015 مد است؟

  برترین ها: اگر می خواهید بدانید که چه جواهراتی، از گردنبند و دستبند گرفته تا انگشتر، برای تابستان امسال مد است، با ما همراه باشید.

چه جواهراتی تابستان امسال مد است؟

چه جواهراتی تابستان امسال مد است؟

چه جواهراتی تابستان امسال مد است؟

چه جواهراتی تابستان امسال مد است؟

چه جواهراتی تابستان امسال مد است؟

چه جواهراتی تابستان امسال مد است؟

چه جواهراتی تابستان امسال مد است؟

چه جواهراتی تابستان امسال مد است؟

چه جواهراتی تابستان امسال مد است؟

چه جواهراتی تابستان امسال مد است؟

چه جواهراتی تابستان امسال مد است؟

چه جواهراتی تابستان امسال مد است؟

چه جواهراتی تابستان امسال مد است؟

چه جواهراتی تابستان امسال مد است؟

عکس: آموزش طراحی ناخن ها به سبک گل گلی

برترین ها: در این مطلب یاد میگیرید چگونه قدم به قدم و به راحتی ناخن هایتان را طراحی کنید. این طرح های زیبا را هیچ جا ندیده اید:

طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

این ست های تابستانی دل تان را می برند

  برترین ها: شماهایی که عاشق مد هستید! چند روزی است تابستان آغاز شده به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم تصاویر برخی از ست های زیبا و مد روز را برایتان بیاوریم تا با ایده گرفتن از آنها، جذاب تر از همیشه بدرخشید. حتما در تعطیلات تابستان به میهمانی های زیادی دعوت می شوید و به دنبال لباس هایی مناسب و برازنده برای خود می گردید. ما در اینجا ست های زیبایی را، هم برای میهمانی های معمولی و هم برای میهمانی های رسمی، برایتان آورده ایم. با توجه به موقعیت خود، یکی از آنها را انتخاب و برای خود فراهم کنید. این لباس ها برای روزهای گرم تابستان بسیار راحت و مناسب اند، امیدواریم بتوانید از آنها ایده بگیرید.

این ست های تابستانه دل خانم ها را می برند

این ست های تابستانه دل خانم ها را می برند

این ست های تابستانه دل خانم ها را می برند

این ست های تابستانه دل خانم ها را می برند
این ست های تابستانه دل خانم ها را می برند

این ست های تابستانه دل خانم ها را می برند

این ست های تابستانه دل خانم ها را می برند

این ست های تابستانه دل خانم ها را می برند


این ست های تابستانه دل خانم ها را می برند

این ست های تابستانه دل خانم ها را می برند

این ست های تابستانه دل خانم ها را می برند

این ست های تابستانه دل خانم ها را می برند

این ست های تابستانه دل خانم ها را می برند

ملکه‌های مد ونزوئلا در 11 قاب +عکس

برترین ها - علی محمد آقازمانی: درباره آمریکای لاتین و دنیای مد و لباسان، کم تر تا کنون مطلبی مشاهده کردیم و دنیای مد و لباس، تا حد زیادی در انحصار مدل‌های اروپایی و آمریکایی، به ویژه ستاره‌های هالیوود بوده است. مدل‌هایی که درامد سالانه آن ها از دنیای فشن و سبک زندگی لوکس، بعضاً بیش تر از درامد سالانه برترین شرکت‌های صنعتی در آسیا و آفریقا می‌باشد.
پیش تر در پرتال برترین‌ها، به معرفی لباس عروس‌های پرنسس‌های جهان و معرفی مصور سبک لباس‌های خلاقانه کیت میدلتون Kate Midelton که از او به عنوان ملکه مد Fashion Queen پرنسس‌های جهان یاد می‌کنند، اشاره شد. در گفتار امروز، به معرفی و بررسی 11 مدل مطرح کشور ونزوئلا می‌پردازیم. دنیای مد و لباس، دنیای رنگارنگی است که کسب و کارهای زیادی در کناران شکل می‌گیرد. Twitter، از غول‌های اینترنت، اخیراً بخش خاصی را به معرفی مد بازان توییتر اختصاص داده است.

 موضوعی که در فیسبوک و گوگل نیز، به آن توجه شده است. اخیراً، الن دِجنرس Ellen DeGeneres، مجری مشهور آمریکایی نیز از طریق ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، کانال آنلاین مد خود موسوم به ED را نیز افتتاح کرد. همه و همه نشان گر اهمیت دنیای مد در کسب و کار امروز است. دنیایی که بیش از همه، مخاطبان خانم را در کانون توجه خود قرار داده است و طرفداران زیادی دارد.
 
ملکه‌های مد ونزوئلا در 11 قاب + عکس

در کشور نفت خیز ونزوئلا در آمریکای لاتین، مد و زیبایی در میان مردمان این کشور از جایگاه زیادی برخوردار است و سالانه ده‌ها هزار دختر جوان در این کشور، خود را از سال‌ها قبل، برای شرکت در مسابقات انتخاب ملکه زیبایی این کشور آماده می‌کنند. برندگان مسابقه زیبایی در این کشور، نماینده ونزوئلا در مراسم انتخاب مراسم جهانی هستند که به انتخاب ملکه مد جهان می‌پردازد. در این گزارش، به بررسی 11 تن از مدل‌های مطرح این کشور که در دو دهه اخیر توانسته‌اند رتبه‌های بین المللی نیز کسب کنند، اشاره کرده‌ایم.

Dayana Mendoza – دایتا مندوزا، یکی از مدل‌های مطرح این کشور است. وی در 1986 به دنیا آمد و بازیگر و مدل معروف ونزوئلا به شمار می‌رود که با قد 176 سانتیمتری خود، در سال 2008 به عنوان میس یونیورس Miss Universe نیز برگزیده شد. در 13 سپتامبر 2007 میلادی، خانم دایانا، به عنوان ملکه مد ونزوئلا نیز انتخاب گردید. در رقابت‌های انتخاب ملکه مد امریکا در سال 2012 میلادی نیز، خانم دایانا به عنوان هیات داوران فعالیت می‌کرد.
 
ملکه‌های مد ونزوئلا در 11 قاب + عکس
(دایانا مندوزا، ملکه مد ونزوئلا در سال 2007 میلادی)


Chiquinquirá Delgado – خانم دلگادو، متولد 1972 است که به عنوان مدل، بازیگر و مجری تلویزیونی در ونزوئلا فعالیت دارد. وی هم اکنون در برنامه Mira Quien Baila در شبکه یونی ویژن آمریکا فعالیت دارد. پرتال رسمی فعالیت‌های ایشان در نشانی chiquidelgado.com ارائه شده است.
 
ملکه‌های مد ونزوئلا در 11 قاب + عکس
(چینکویینکویرا دلگادو، مدل ونزوئلایی)


Scarlet Ortiz – اسکارلت اوتریز، متولد 1974 در کاراکاس ونزوئلا می‌باشد که از بازیگران مطرح در سینمای این کشور نیز به شمار می‌رود. در سال 1992، در مراسم ملکه مد ونزوئلا نتوانست رتبه ای را کسب کند، اما همچنان به عنوان مدل برای شرکت‌های تبلیغاتی این کشور فعالیت دارد. وی تا کنون در بیش از 20 فیلم و سریال، ایفای نقش کرده است.
 
ملکه‌های مد ونزوئلا در 11 قاب + عکس
(اسکارلت اوتیز، بازیگر و مدل پر کار ونزوئلا)


Norkys Batista – خانم نورکیس باتیستا، متولد 1977 میلادی است که به عنوان مدل و بازیگر سینما و تلویزیون در این کشور فعالیت دارد و با 174 سانتیمتر قد، توانست عنوان مدل ونزوئلا در سال 1999 میلادی را به خود اختصاص دهد. در کلمبیا نیز در سال 2000 میلادی، عنوان زیباترین چهره را از آن خود کرد. وی در بیش از 10 فیلم، ایفای نقش کرده است.
 
ملکه‌های مد ونزوئلا در 11 قاب + عکس
(نورکیس باتیستا – مدل ونزوئلا در سال 1999)


Marjorie de Sousa – خانم ماریه رو د سوزا، متولد 1980 در کاراکاس است و به عنوان مدل و بازیگر در ونزوئلا و پرتغال فعالیت دارد. معروفیت وی به خاطر نقش کاملیا والنته در برنامه گاتا سالواژه می‌باشد. وی در بیش از 15 سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده است. سایت MarjoriedeSousa.com پرتال رسمی ایشان معرفی شده است.
 
ملکه‌های مد ونزوئلا در 11 قاب + عکس
(خانم ماریا دسوزا، مدل و بازیگر مطرح ونزوئلا)


Gabriela Spanic – خانم گابریلا اسپانیک، متولد دسامبر 1973 می‌باشد که از سال 1991 میلادی تا کنون، به عنوان بازیگر و مدل مطرح ونزوئلا فعالیت دارد. خواهر دوقلوی ایشان، دانیلا نیز، به عنوان مدل مطرح است. وی تا کنون در مجموعه‌های تلویزیونی متعددی در ژانر درام، حضور داشته است که مجموعه La usurpadora یکی از آن ها می‌باشد که خانم گابریلا در آن ایفای نقش کرده است و در 102 قسمت پخش شد.
 
ملکه‌های مد ونزوئلا در 11 قاب + عکس
(گابریلا اسپانیک مدل و بازیگر مشهور ونزوئلا)


Alicia Machado – آلیشیا ماچادو، از دیگر مدل‌های مطرح کشور نفت خیز ونزوئلا می‌باشد که در دسامبر 1976 به دنیا آمد و با قد 171 سانتیمتری خود، به عنوان ملکه مد جهان در سال 1996 نیز انتخاب گردید. وی همانند هم‌قطاران خود، بازیگر و هنرپیشه مجموعه‌های تلویزیونی و سینمایی متعددی بوده است. وی چهارمین مدل این کشور به شمار می رودکه عنوان میس یونیورس را به خود اختصاص داده است. وی در سال 1995 میلادی، برترین مدل سال ونزوئلا انتخاب شد.
 
ملکه‌های مد ونزوئلا در 11 قاب + عکس
(آلیشیا ماچادو – ملکه مد ونزوئلا در سال 1995 میلادی)


Mónica Spear – مونیکا اسپیر، مدل مطرح این کشور است که در اکتبر 1984 متولد شد و با 178 سانتیمتر قد، در سال 2004 میلادی به عنوان مدل برتر ونزوئلا انتخاب گردید. وی نماینده ونزوئلا در مراسم میس یونیورس سال 2005 میلادی بود که رتبه چهارم را کسب کرد. رنگ چشم قهوه ای و رنگ موی مشکی خانم مونیکا، وی را به چهره مشهور در این کشور تبدیل کرده است که البته در ژانویه سال گذشته میلادی، به دلیل یک حمله مسلحانه در ونزوئلا به همراه همسرش به قتل رسید.
 
ملکه‌های مد ونزوئلا در 11 قاب + عکس
(مونیکا اسپر، مدل فقید ونزوئلا)


Gabriela Isler – گابریل ایزل، یکی دیگر از مدل‌های مطرح این کشور می‌باشد که در مارچ 1988 متولد شد و با 181 سانتیمتر قد، به عنوان مدل برتر ونزوئلا در سال 2012، برترین مدل جهان در سال 2013 میلادی انتخاب شد. از وی به عنوان ملکه زیبایی این کشور یاد می‌کنند و هم اکنون به عنوان مدیرعامل بنیاد Universe of Blessings فعالیت دارد که به دختران و زنان ونزوئلایی برای ارتقای مهارت‌های زندگی مشاوره می‌دهد.
 
ملکه‌های مد ونزوئلا در 11 قاب + عکس
(گابریلا ایزلر، ملکه مد جهان در سال 2013 میلادی)


Astrid Carolina Herrera – خانم آسترید کارولینا هررا، از قدیمی‌ترین ملکه‌های زیبایی ونزوئلا می‌باشد که تا کنون به عنوان مدل، بازیگر و فعال اجتماعی فعالیت داشته است. وی متولد 1963 می‌باشد و با 173 سانتیمتر قد، عنوان مدل برتر ونزوئلا در سال 1984 را کسب کرد که در همان سال نیز، به عنوان میس ورد انتخاب شد. وی در مکزیک و ونزوئلا، جوایز زیادی را از آن خود کرده است.
 
ملکه‌های مد ونزوئلا در 11 قاب + عکس
(خانم آسترید کارولینا – ملکه مد جهان در سال 1984 میلادی)


Ly Jonaitis – خانم لی جونیتیاس، ملکه مد ونزوئلا در سال 2006 میلادی است که به عنوان مدل و ملکه زیبایی، جوایز زیادی را از آن خود کرده است. وی متولد 1985 می‌باشد و 180 سانتیمتر قد دارد که چشمان سبز و رنگ موی قهوه ای وی، از ایشان مدل جذابی در این کشور ارائه کرده است.
 
ملکه‌های مد ونزوئلا در 11 قاب + عکس
(لی جونایتیس – ملکه مد ونزوئلا در سال 2006)


پرتال رسمی انتخاب مدل برتر ونزوئلا در نشانی missvenezuela.com ارائه شده است که هر ساله از بین نامزدهای دریافت این نشان، یک نفر را انتخاب می‌کند. این مرکز از سال 1952 میلادی تا کنون فعالیت دارد و Miss Universe, Miss World, Miss International, Miss Earth را انتخاب می‌کند. معمولاً برنده این جایزه، نماینده ونزوئلا در مراسم جهانی انتخاب ملکه مد موسوم به میس ورلد می‌باشد. بیش از 10 میلیون صفحه در اینترنت، درباره ملکه‌های زیبایی و مد ونزوئلا به ارائه تحلیل و مطلب پرداخته که نشان دهنده جایگاه مد، در این کشور آمریکای لاتین داشته که دشمنی دیرینه ای نیز، با ایالات متحده آمریکا در کارنامه خود دارد.

 دخترانی که قصد دارند در مراسم انتخاب برترین مدل ونزوئلا شرکت کنند و به مراحل نهایی راه یابند، مجبورند بین 4 تا 6 سال در فعالیت‌های جسمی مختلف، فعالیت کنند و خود را برای این رقابت‌های پر مخاطب آماده کنند. سازمان اعطای جایزه Miss World Presents Award نیز در نشانی missworld.com در دسترس می‌باشد.
 
ملکه‌های مد ونزوئلا در 11 قاب + عکس
(نمایی از ایندکس پرتال میس ورلد)

میس ورلد، پر طرفدارترین و مهم‌ترین مراسمی است که در زمینه انتخاب ملکه زیبایی و مد در دنیا برگزار می‌شود و بیش از 300 میلیون صفحه وب درباره این مراسم، برندگان و شرایط شرکت دران صحبت کرده‌اند.
شعار این مسابقات «زیباییِ هدفمند»Beauty with a Purpose است و در آزمون‌های این مسابقه علاوه بر زیبایی ظاهری، معیارهایی هم‌چون شخصیت، هوش، روابط اجتماعی، حضور ذهن و حاضر جوابی، توانایی‌های ورزشی، معلومات عمومی و همچنین مهارت‌ها و استعدادهای ویژه هر یک از شرکت‌کنندگان توجه می‌شود.

 برنده دوشیزه دنیا علاوه بر دریافت تاج دوشیزه دنیا و جوایز نقدی می‌بایست به مدت یک سال از محل اقامت خود در لندن به کشورهای مختلف دنیا سفر کرده و برای سازمان دوشیزه دنیا فعالیت‌های خیریه انجام دهد.

این مسابقات قدیمی‌ترین جشنواره زیبایی است که هنوز برگزار می‌شود و با شرکت بیش از ۱۴۰ کشور  و پخش تلویزیونی در بیش از دویست کشور دنیا بزرگ‌ترین و پر بیننده‌ترین آن‌ها نیز هست. دوشیزه دنیا حال رولین اشتراوس از افریقای جنوبی است. مرکز این سازمان در لندن است که ریاستان را ، مدل مشهور جولیا مورلی انگلیسی بر عهده دارد و کمک‌های خیرخواهانه مرکز تحت امرش در سال‌های اخیراً برای کودکان بی سر پرست افزایش یافته است.

آویز شما؛ سوغاتی از بلوچستان

مجله زندگی ایده آل: سوزن‌دوزی بلوچستان عنوان مجموعه‌ تازه‌ای از زیورآلات «مریم مقیسه» است؛ زیورآلاتی که با نخ و سوزن جای خودشان را میان علاقه‌مندان به هنر ایرانی باز کردند. در این مجموعه، مریم مقیسه، طراح جوان این زیورآلات نگاه تازه‌ای به هنر اصیل ایرانی دارد. او سوزن‌دوزی که روی لباس‌های این منطقه رواج داشته را دست‌آویزی برای ساخت زیورآلات کرده است.  امروزه، تنوع در طرح و رنگ زیورآلات آنقدر زیاد است که گاهی انتخاب را با همه زیبایی‌هایش سخت می‌کند اما مطمئنا میان شما کسانی هستند که دوست دارند از زیورآلاتی خاص و اصیل استفاده کنند. «میم» برندی است که می‌تواند با محصولاتش پاسخگوی این سلیقه‌ها باشد. بهتر است داستان این خلاقیت را از زبان مریم مقیسه بشنوید.

آویز شما؛ سوغاتی از بلوچستان


از تار و پود پارچه تا دنیای زیورآلات

من کارم را با زیورآلات مختلف شروع کردم و هرچه به ذهنم می‌رسید و دوست داشتم همان لحظه درست می‌کردم. اما زمانی شد که تصمیم گرفتم به طرح‌ها و ایده‌هایی که گوشه‌گوشه ذهنم را پر کرده بودند، جان ببخشم؛ برای همین سراغ تار و پودهای نخی پارچه‌ها رفتم آن هم از نوع سوزن‌دوزی بلوچستان. طولی نکشید ایده سوزن‌دوزی به شکل دستبند، گردنبند و گوشواره که هر کدام دنیای خودشان را دارند در بین مردم زنده شد. شاید استقبال دوستان و آشنایان و حتی افرادی که خیلی اتفاقی این زیورآلات را می‌دیدند، باعث شد من این کار را ادامه دهم. به هر حال نتیجه همه این تشویق‌ها این شد که تا امروز هفت سال است من همه ایده‌های ذهنی‌ام را در قالب سورن‌دوزی بلوچستان زنده می‌کنم. من در این راه یاد گرفتم برای رسیدن به اهداف‌مان احتیاج به کارهای بزرگ نیست. ما می‌توانیم با کارهای کوچک شروع کنیم و به موفقیت‌های بزرگ برسیم؛ موفقیت‌هایی که ثمره زحمت‌ها و دسترنج خودمان است.

اولین‌بار که به فکرم رسید

ورود من به دنیای شلوغ زیورآلات از سال 1387 بود؛ آن هم به دلیل علاقه شخصی که به این کار داشتم. اما بعد از آن تصمیم گرفتم کارهایم را متفاوت و خاص کنم. من دنبال این بودم تا حسی ایرانی را در کارهایم زنده کنم. باید کاری می‌کردم حتی غیرایرانی‌ها هم ذوق و هنر دیرینه ایرانی را ببینند و لمسش کنند. در ابتدا کارم را با پارچه‌های مختلف شروع کردم ولی رفته‌رفته متوجه شدم که پارچه‌های بلوچستان با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع زیبایی بی‌نظیری دارند؛ در نتیجه آرام‌آرام شروع کردم به بازی کردن با پارچه‌های بلوچستان. فکر می‌کنم با این کار باعث شدم این هنر سوزن‌دوزی که ناشناخته بود را به مردم معرفی کنم.

اگر جلوه می‌خواهید...

آویز شما؛ سوغاتی از بلوچستان


اگر به طرح‌های جالب و تک علاقه دارید، می‌توانید به انتخاب این ست فکر کنید. حق با شماست این ست خیلی بزرگ است اما لازم نیست نگران وزن آن باشید چون کاملا سبک است. این گوشواره از جنس برنج و نخ است. این ست طرحی است هنرمندانه با سوزن‌دوزی بلوچستان به رنگ زرد و سرمه‌ای و سنگ گوارتز که با ظرافت تمام آینه‌کاری شده است.


باشکوه شوید

آویز شما؛ سوغاتی از بلوچستان


همین حالا دست به کار شوید و در میان زیورآلات ریز و درشت‌تان جایی هم برای این ست ظریف باز کنید. این ست با سوزن‌دوزی بلوچستان درست شده و با سنگ یشم زیبایی‌اش تکمیل شده است. رنگ‌های شاد به کار رفته در این ست حتی ساده‌ترین لباس شما را هم با شکوه‌تر جلوه می‌دهد!


یک انتخاب اسپرت

آویز شما؛ سوغاتی از بلوچستان


در این گوشواره زیبا نخ پای ثابت کار است که با رنگ قرمز سوزن‌دوزی شده و زیبایی آنها را دوچندان کرده‌اند. این گوشواره زیبا و سبک با نخ‌های قرمز و سنگ قرمز تزئین شده و مناسب برای دختر‌خانم‌های جوان است که می‌توانند با یک دست لباس قرمز خوش‌رنگ ست کنند.


وقار فیروزه‌ای

آویز شما؛ سوغاتی از بلوچستان


 اگر اهل تجملات هستید، حتما به این گردنبند زیبا و ظریف فکر کنید. این گردنبند را به خاطر میناکاری فیروزه‌ای و آویز ورشوی ترکمن به دخترخانم‌هایی توصیه می‌کنیم که روحی لطیفی دارند! روی این گردنبند سرمه‌ای و قرمز چه هنگامی که قرار است اسپرت بپوشید و چه زمانی که می‌خواهید کاملا رسمی به نظر برسید، می‌توانید حساب کنید.


آینه های رو در رو!

آویز شما؛ سوغاتی از بلوچستان


برای خانم‌هایی که اهل تیپ‌های اسپرت هستند، این دستبند آبی با طراحی‌های زرد و سبز را پیشنهاد می‌کنیم؛ دستبندهایی با آیینه‌کاری‌های ظریف و رنگ‌آمیزی شاد که جلوه خاصی روی دست شما دارند و روح شما را تازه می‌کنند.


 خاص باشید

آویز شما؛ سوغاتی از بلوچستان


یک پیشنهاد ویژه و خاص برای شما که خیال دارید به نزدیک‌ترین دوست‌تان به مناسبت تولدش یک یادگاری کوچک هدیه دهید. شما می‌توانید به این گوشواره ظریف فکر کنید. اگر شما هم از طرفداران زیورآلات سنتی هستید می‌توانید به انتخاب این گوشواره قرمز و آبی فکر کنید.

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک Kate Spade New York

برترین ها - ترجمه از نگین فانی نام: بیست سال پیش «کیت اسپید» شرکت خود به نام «کیت اسپید نیویورک» را با مجموعه ای از کیف های نایلونی راه اندازی کرد. طرح جالب آن کیف های صندوقی سرآغاز یک تجارت موفق بود. کیت، همسرش «اندی» و شرکایش «پاملا بل» و «الیس آرونا» در سال 1999 این برند را به «نیمان مارسوس» فروختند. در سال 2007 بنیانگذاران این برند ،کیت و اندی اسپید، به طور کامل کناره گیری کردند و «کریگ لیویت» و «دبورا لوید» مدیریت این برند را به عهده گرفتند.

با مدیریت آنها این  برند تولید پوشاک و زیور آلات هم در میان خانم ها و هم آقایان، با عنوان «جک اسپید»، محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. میزان فروش آنها طی پنج سال گذشته از 91 میلیون دلار در سال به 462 میلیون دلار رسیده و رشدی 410 درصدی داشته است. پیش بینی می شود تا سال 2016 این رقم به 1.2 میلیارد دلار برسد، که همراه با حراج های فصل و خرده فروشی تا 2 میلیارد دلار نیز خواهد رسید. کیت اسپید نیویورک تا پایان سال 2012 در 20  کشور مختلف 205 مغازه داشته است و جک اسپید نیز در 4 کشور 12 مغازه داشته است. پیش بینی می شود تعداد مغازه های این برند تا سال 2016 به 475-550 مغازه برسد.

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک Kate Spade New York
این کمپانی همچنین در تجارت اینترنتی بسیار موفق بوده و 20 درصد از کل فروش این برند از طریق تجارت اینترنتی انجام می شود که رقم قابل توجهی است. کیت اسپید در این زمینه بسیار قدرتمند عمل کرده و سفارشاتی که تا 9 شب هم انجام شوند روز بعد به خریداران تحویل داده خواهند شد!
این برند در ابتدا فعالیت خود را با تولید کیف های دستی آغاز کرد، اما به مرور زمان فعالیت خود را گسترش داده و کالاهای دیگری از جمله ساعت مچی، جواهرات و عطر را هم به مجموعه های خود اضافه کرده است. در حال حاضر کیت اسپید یک مجموعه کامل از انواع پوشاک و زیورآلات و حتی لوازم تحریر  است. کیت اسپید یک برند صاحب سبک است که اگر اهل مد و لباس باشید با یک نگاه به محصولات آن می توانید حدس بزنید که به کدام برند تعلق دارند. رنگ های شاد و زرق و برق و طرح های منحصر بفرد از ویژگی های محصولات این برند هستند. «ساشا» و «مالیا اوباما» از جمله طرفداران این برند هستند که در دومین مراسم آغاز به کار پدرشان به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا از لباس های این برند استفاده کرده بودند.
این کمپانی در وبسایت رسمی کیت اسپید خود را اینگونه توصیف می کند: «رنگ های شاد، طرح های گرافیکی و پیچیدگی همراه با سرزندگی ویژگی های اصلی کیت اسپید نیویورک هستند. همراه با پیشرفت دنیای ما، رویکرد شاد و سرزنده ای که نسبت به طرز لباس پوشیدن روزانه داریم در هر مجموعه ای که تولید می کنیم، از کیف و لباس گرفته تا جواهرات، کفش، لوازم تحریر، عینک، لباس کودک، عطر، روتختی و هدایا، خودش را نشان می دهد.»
مجموعه ای از محصولات بهار و تابستان این برند را در این بخش برای شما گرد آورده ایم تا بتوانید با سبک این برند تا حدودی آشنا شوید.  

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک


معرفی برند: کیت اسپید نیویورک

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک

معرفی برند: کیت اسپید نیویورک

مدل های طراحی ناخن برای عروس خانم ها

  برترین ها: شما هم یکی از عروس های آینده هستید؟ حتما تمرکز خود را روی لباس عروس تان گذاشته اید اما بدانید که جزییات نیز به همان نسبت اهمیت دارند و بر زیبایی شما خواهند افزود. به عنوان مثال میهمان ها برای دیدن انگشتر، به دست هایتان نگاه خواهند کرد و ناخن چیزی است که توجه همه را به خود جلب می کند. به علاوه طراحی ناخن هایتان در عکس های عروسی نیز به چشم خواهد آمد، بنابراین مدلی را انتخاب کنید که سالها بعد پشیمانی به سراغ تان نیاید. اگر به دنبال مدل های طراحی ناخن برای جشن عروسی خود هستید، ما طرح هایی را در اینجا برایتان آورده ایم که می تواند در این راه به شما کمک کند.

مدل های طراحی ناخن برای عروس خانم ها

مدل های طراحی ناخن برای عروس خانم ها

مدل های طراحی ناخن برای عروس خانم ها


مدل های طراحی ناخن برای عروس خانم ها

مدل های طراحی ناخن برای عروس خانم ها

مدل های طراحی ناخن برای عروس خانم ها

مدل های طراحی ناخن برای عروس خانم ها

مدل های طراحی ناخن برای عروس خانم ها

مدل های طراحی ناخن برای عروس خانم ها

مدل های طراحی ناخن برای عروس خانم ها

مدل های طراحی ناخن برای عروس خانم ها

مدل های طراحی ناخن برای عروس خانم ها

مدل های طراحی ناخن برای عروس خانم ها

مدل های طراحی ناخن برای عروس خانم ها

خانم ها بخوانند؛ با تابستان رنگ عوض کنید

مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین : تابستانی شدن کار چندان سختی نیست؛ کافی است به جای رنگ مشکی که پوشیدن آن در تمام ماه‌ها عادت‌مان شده است، سراغ رنگ‌های دیگر برویم. حتی اگر مجبور به پوشیدن لباس‌هایی با رنگ‌های تند نیستید که  ست کردن آن  کار چندان سختی باشد  می‌توانید از رنگ‌های روشن ملایم استفاده کنید. دو ست تابستانی را ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که بدون استفاده از رنگ‌های تند که امسال رونق چندانی ندارند، مناسب روزهای تابستانی اند.

هماهنگ با تابستان

انتخاب رنگ‌های شاد یعنی همراهی دلنشین با بهار


برای افرادی که دوست دارند متفاوت‌تر به نظر برسند، مژده داریم! کفشی که برای این ست در نظر گرفته‌ایم یک کفش نارنجی خوشرنگ با پاشنه‌های متوسط است که برای رسمی‌تر شدن تن‌پوش پیشنهاد می‌کنیم.   این کفش‌ها پاشنه‌های کوتاهی دارند؛ به همین دلیل برای ‌مهمانی عصر مناسب است. این کفش زیبا را می‌توانید از مرکز خرید الهیه تهیه کنید.

حدود قیمت: 250هزار تومان

برای روزهای شاد

انتخاب رنگ‌های شاد یعنی همراهی دلنشین با بهار


سادگی دیگر بخش‌های این ست، دست شما را باز می‌گذارد تا بتوانید از گوشواره‌های بزرگ با رنگ نارنجی استفاده کنید؛ یک جفت گوشواره ساده سن‌تان را پایین می‌آورد و سلیقه‌تان را بهتر نشان می‌دهد. پیشنهاد ما همچنان رنگ نارنجی است. مرکز خرید تندیس را برای پیدا کردن این گوشواره یادتان نرود.

حدود قیمت: 40هزار تومان

خاص بودن را تجربه کنید

انتخاب رنگ‌های شاد یعنی همراهی دلنشین با بهار


بعضی از لباس‏ها در نگاه اول چشم آدم را نمی‌گیرند اما کافی است آنها را بپوشید تا زیبایی خاص‏شان را روی تن‌تان ببینید. این کت نارنجی تنگ هم در نگاه اول ویژگی خاصی ندارد اما کافی است آن را در کنار این ست بپوشید تا حال و هوای‌تان را عوض کند. این مدل کت را از فروشگاه مانگو تهیه‌کنید.

حدود قیمت: 300هزارتومان

شب نارنجی

انتخاب رنگ‌های شاد یعنی همراهی دلنشین با بهار


با یک پیراهن نارنجی چطورید؟ راحتی این پیراهن نیازی به گفتن ندارد. یک پیراهن نارنجی ساده، همان چیزی است که برای تابستان احتیاج دارید و در بسیاری از موقعیت‌ها مثل ‌مهمانی‌های رسمی و نیمه‌رسمی به دردتان می‌خورد. ویژگی قابل توجه این پیراهن در برشدار بودن آن است که چاقی موضعی شما را هم پنهان می‌کند. می‌توانید مدل این پیراهن شیک را در فروشگاه مانگوببینید.

حدود قیمت: 50هزار تومان

تبدیل شیک به فانتزی

انتخاب رنگ‌های شاد یعنی همراهی دلنشین با بهار


این ست بدون شال یا دستمال گردن هم کامل است اما برای خاص کردن، این گزینه را هم اضافه کنید. اگر از شال حریر استفاده کنید، لباس شما به سمت رسمی شدن پیش می‌رود و می‌توانید در ‌مهمانی‌ها و دورهمی‌ها از آن استفاده کنید اما اگر شال‌های نخی را به‌کار ببرید، ست اسپرت‌تر به‌نظر می‌رسد. برای پیدا کردن این شال زیبا سری به مرکز خرید اندیشه بزنید.

حدود قیمت:50هزار تومان

کیف؛ حلقه ارتباطی است

انتخاب رنگ‌های شاد یعنی همراهی دلنشین با بهار


این کیف حلقه ارتباط تمامی ست شماست. در طراحی آن از رنگ سفید، گلبهی و قهوه‌ای استفاده شده که در ست لباس شما به شکل پراکنده وجود دارد و این تضاد رنگی زیبایی خاصی به مجموعه می‌دهد. جنس این کیف ورنی و طرحش ساده است. دلیل دیگر انتخاب این کیف، سایز کوچکش است که آن‌را تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای ‌مهمانی‌های رسمی می‌کند. این مدل کیف را می‌توانید در مرکز خرید الهیه پیدا کنید.

حدود قیمت: 200هزار تومان


خاص و تک


انتخاب رنگ‌های شاد یعنی همراهی دلنشین با بهار

پیشنهاد ما به شما برای این ست یک شلوار سفید تنگ است که هارمونی زیبایی را با بلوز سبز ایجاد می‌کند و اندام شما را کشیده‌تر و بلندتر نشان می‌دهد. جنس این شلوار از کتان زمخت است و در کناره‌های آن دوخت‌های ظریفی دیده می‌شود که باعث کشیده‌تر شدن اندام شما می‌شود.

بازار را تصاحب کردند

انتخاب رنگ‌های شاد یعنی همراهی دلنشین با بهار

بد نیست با انتخاب یک بلوز تیره، نوعی تضاد در لباس خود ایجاد کنید تا تیپ شما زیبایی بیشتری داشته باشد. اگر دنبال ستی شیک برای مراسم ‌رسمی هستید، این بلوز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. بلوزهای گشاد امسال بازار را تصاحب خواهند کرد و شما با خرید یک نمونه سبز خوشرنگ از این بلوزها می‌توانید ست‌های مختلف تابستانی را تجربه کنید. نمونه این بلوز را می‌توانید در فروشگاه زارا پیدا کنید.

حدود قیمت: 150هزار تومان

ساده و دوست‌داشتنی

انتخاب رنگ‌های شاد یعنی همراهی دلنشین با بهار

این کیف می‌تواند برای خانم‌های ساده پوش گزینه هیجان‌انگیزی باشد که با سادگی خود جلوه دوست‌داشتنی به شما می‌دهد. شیکی و زیبایی این ست در سادگی آن است، با انتخاب کیف‌های فانتزی به زیبایی‌ست آسیب نرسانید. این کیف را با همین کفش هماهنگ کنید که برای عصرهای تابستانی بهترین گزینه‌است.

حدود قیمت:150هزار تومان

اسپرت اما شیک

انتخاب رنگ‌های شاد یعنی همراهی دلنشین با بهار

اگر طرفدار کفش‌های راحت هستید به این کفش‌ها فکر کنید چون هم به اندازه کافی راحتند، هم اینکه خنکی لازم در روزهای گرم تابستان را برای شما فراهم می‌کنند. این کفش‌ها حتی خانم‌هایی را که طرفدار تیپ‌های رسمی هستند راضی می‌کند. برای تکمیل شدن ظاهر تابستانی‌تان هم می‌توانید آن را با کیف پیشنهادی ما هماهنگ کنید. این مدل کفش در مرکز خرید الهیه وجود دارد.

حدود قیمت: 200هزار تومان

سادگی را بشکنید

انتخاب رنگ‌های شاد یعنی همراهی دلنشین با بهار

 ساده بودن این ست دست شما را باز می‌گذارد تا بتوانید از دستبندهای بزرگ هم استفاده کنید. النگوهای بزرگ امسال مد هستند و شما هم می‌توانید در ست خود از آنها استفاده کنید. انتخاب دیگر این است که سراغ زیورآلات طلایی و سبز بروید که با ترکیب زیبای طلایی و سبز انتخابی ایده‌آل به‏نظر می‏رسد که با لباس شما هارمونی زیبایی ایجاد می‌کند. این مدل دستبندها در مرکز خرید تندیس به چشم می‌خورند.

حدود قیمت: 70هزار تومان

ظاهری آراسته

انتخاب رنگ‌های شاد یعنی همراهی دلنشین با بهار

گوشواره طلایی با سادگی خودش ظاهرتان را آراسته نشان خواهد داد. یک گوشواره طلایی با نگین‌های طلایی هم دقیقا همان چیزی است که ظاهر ساده شما را به ظاهری مجلل و تاثیر‌گذار تبدیل می‌کند. پیدا کردن این گوشواره کار سختی نیست. یک سر به مرکز خرید آسیا بزنید حتما پیدا خواهید کرد.

حدود قیمت: 60هزار تومان

مهناز افشارِ باردار، چطور لباس می‌پوشید؟

مجله سیب سبز: در سال‌های اخیر مهناز افشار روی موج خبرهای داغ سوار بوده است؛ ابتدا خبر ازدواجش و بعد خبر بارداری‌اش باعث شد در سال 93 یکی از خبرسازترین ستاره‌های سینما باشد. اما ماه‌های بارداری باعث نشد مهناز افشار از جمع‌های سینمایی دوری کند یا از فعالیتش بکاهد. فیلمبرداری مجموعه «عشق تعطیل نیست» و فیلم «نهنگ عنبر» در روزهای بارداری در جریان بود. حفظ نبض همیشگی زندگی در 9 ماه بارداری از رازهای مهناز افشار است حتی در مقوله‌ای مثل لباس پوشیدن.


شبانه‌روز

در نگاه کلی‌تر و قبل از روزهای بارداری، سبک لباس پوشیدن مهناز افشار را کولی‌وار می‌توان اعلام کرد. او ترجیح می‌دهد در ست‌هایش به جای چند تکه اصلی مثل مانتو، شلوار، روسری و. . . اجزای متعددی را با هم ترکیب کند به همین دلیل اغلب سراغ دامن، بلوز، جلیقه، کت و. . . می‌رود. برهمین اساس باید گفت سبک لباس پوشیدن رویای فیلم «برف روی کاج‌ها» مثل دیگر بخش‌های زندگی‌اش در دوران بارداری هم تغییری نکرد. او شیوه لباس پوشیدنی را انتخاب کرده که به‌راحتی در روزهای افزایش وزن ناشی از بارداری هم قابل استفاده است.

مهناز افشار در روزهای بارداری چطور لباس می‌پوشید؟

نپوشیدن لباس‌های مرسوم روز مثل مانتوهای کتی، شلوارهای فیت‌کات و. . . این اجازه را به او داد تا حداقل در ماه‌های اول بارداری‌اش بتواند از همان لباس‌های همیشگی‌اش کمک بگیرد. این عکس متعلق به سی و سومین جشنواره فیلم فجر است که بهمن‌ماه سال گذشته برگزار شد. در این زمان چند ماهی از بارداری دخترک معصوم «شور عشق» می‌گذشت و او یکی از همان ست‌های مخصوص خودش را پوشیده است؛ ترکیبی چند لایه از دامن، بلوز، کت، روسری به اضافه شال.

شب مهتاب شب مهتابه

در ماه‌های بارداری مهناز افشار کسی او را با لباس‌های مرسوم و رایج بارداری ندید؛ به جز یک‌بار و یک‌جا. عکسی که می‌بینید، روی جلد مجله استایل در شماره نوروز است. لاله آشفته فیلم «سعادت‌آباد» در این عکس، پیراهنی از بالا چین‌خورده به تن دارد؛ مدلی راحت و آزاد که برای خانم‌های باردار پیشنهاد می‌شود. چین‌های ریز و یکسره‌ای که از بالای سینه این پیراهن شروع می‌شود، به خانم‌های باردار با وزن‌های مختلف اجازه می‌دهد، این لباس را به‌راحتی در ماه‌های مختلف بارداری استفاده کنند.

مهناز افشار در روزهای بارداری چطور لباس می‌پوشید؟

به تجویز پزشکان بهتر است این پیراهن از جنس الیاف طبیعی لطیف باشد؛ البته پیراهن‌های بارداری با تنوع بسیاری در فروشگاه‌ها موجود است اما مهناز افشار یکی از ساده‌ترین و کلاسیک‌ترین طرح‌ها را انتخاب کرده که برای روزهای گذرا و ناپایدار بارداری منطقی است.  البته تلاش او برای ارائه چهره‌ای مادرانه در این تصویر هم نکته قابل توجهی است . استفاده از شال سفید به ایجاد این فضا کمک کرده است.

دعوت

در این عکس‌ها که متعلق به یک برند ساعت‌سازی است، بیشتر از ساعت‌هایی که به مچ دست او بسته شده، نحوه استفاده از شال به چشم می‌آید. خانم مهندس «آتش‌بس» در این پروژه تبلیغاتی خود، از شال‌های بزرگ و پهنی بهره برده و آنها را به شیوه‌ای متفاوت بسته است؛ ترفندی که باعث شده بارداری او هم پشت همین شال‌ها پنهان بماند.  البته مهناز افشار هم در صفحه اینستاگرامش به این موضوع اشاره کرده و گفته بیشتر دیده شدن شال‌ها، سلیقه مدیران تبلیغاتی این شرکت بوده و ربطی به او ندارد.

مهناز افشار در روزهای بارداری چطور لباس می‌پوشید؟

به نظر خود او ضرورتی برای همه شال پیچی نبوده است. البته اصل این اتفاق که برندی سوئیسی برای معرفی ساعت‌های خود از چهره‌ای ایرانی استفاده کرده، قابل توجه است. عکاسی این تبلیغات در پاریس انجام شده است. به  هر حال این نکته ریز به خانم‌های باردار یاد می‌دهد که استفاده از شال‌های بلند، جایگزین خوبی برای لباس‌های گشاد و بلند است.

صد سال به این سال‌ها

دوران بارداری مهناز افشار به دو بخش تقسیم می‌شود؛ داخل ایران و خارج از ایران. او ماه‌های اول بارداری در ایران حضور داشت و همزمان با نوروز به اروپا سفر کرد. در مدت زمانی که از حضور او در کشورهای آلمان، فرانسه و سوئیس می‌گذرد، او فعالیت‌های خودش را ادامه داده است؛ البته در حوزه تبلیغات. او در مطلبی که در صفحه شخصی اینستاگرامش گذاشته بود، نوشته: «کمی دقت با عزت نفس، طبع آسوده و بلند و جست‌وجو به همه‌مون این آگاهی را خواهد داد که تبلیغات هم جزء کار بازیگرهاست که متاسفانه در کشور ما تا مدتی اجازه داده نشده بود که خدا رو شکر این مدت اخیر امکان آن ایجاد شده. . .». 

مهناز افشار در روزهای بارداری چطور لباس می‌پوشید؟

مهناز افشار در روزهای اقامت در اروپا، فرصت بازدید از نمایشگاه سالانه ساعت سوئیس را داشت. او در بازدید خود پیراهنی مشکی به تن داشت که مدل کلوش آن بسیار مناسب برای روزهای بارداری است. شاید از نظر روانی، پوشیدن لباس‌های رنگ روشن برای این روزهای انتظار بهتر باشد ولی با توجه به هوای همچنان سرد سوئیس در این فصل سال، استفاده از رنگ تیره برای ایجاد تن‌پوشی گرم‌تر معقول به نظر می‌رسد.

انعکاس

رنگ‌هایی که مهناز افشار در ست لباس‌هایش استفاده می‌کند، نمونه‌هایی است که کارشناسان به نام خفته معرفی می‌کنند. این رنگ‌ها تندی و برق چندانی ندارند به همین دلیل کنار هم چیدن آنها به مراتب کاری ساده‌تر است و زیبایی بصری ست را مخدوش نمی‌کند. تصور کنید رنگ سبز شاد چمنی، قرمز تند و تیز گوجه‌ای در بستری از رنگ زرد قناری با هم ترکیب شوند، شاید در نگاه اول جسورانه و جذاب به نظر برسد اما خیلی زود ایجاد تشویش و دلهره می‌کند اما کافی است به جای اینها از رنگ سبز ارتشی، قرمز تیره در بستر خاکستری استفاده شود، ستی فاخر و شیک خلق می‌شود. مهناز افشار هم از این راز ست کردن باخبر است و آن را در ست لباس‌هایش به کار می‌برد.

از تهران تا بهشت

مهناز افشار، پیش از این، دو بار در نقش‌های ضدمادر ظاهر شده بود؛ یک‌بار در فیلم «دعوت» بازیگری بود که بچه‌دار شدن را مانع رشد شغلی‌اش می‌دانست و بر اثر اتفاقی بچه‌اش را از دست داد و دیگری در سعادت‌آباد که بدون اطلاع همسرش، بچه در شکمش را از بین برده بود و این موضوع زمینه‌ساز اختلاف‌شان شد ولی او این روزها حس خوبی دارد و بی‌پرده این حس تازه را در شبکه‌های اجتماعی با دیگران قسمت می‌کند.