عید نوروز ۱۳۹۵

Image result for ‫عید نوروز 95‬‎ 

 

Image result for ‫عید نوروز 95‬‎ 

 

Image result for ‫عید نوروز 95‬‎ 

 

Image result for ‫عید نوروز 95‬‎ 

 

پیشاپیش فرا رسیدن سال جدید و عید نوروز ۱۳۹۵ رو خدمت تمامی شما عزیزان و ایرانیان عزیز سرتاسر جهان تبریک عرض می کنیم

سالی سرشار از شادی و موفقیت و سلامتی براتون آرزومندیم

با این ست ها در عید 95، بهترین باشید

 برترین ها: با آمدن بهار، تنوع لباس هایی که به تن می کنیم نیز زیاد می شود. فصل بهار، فصل رنگ های روشن و گوناگون است اما این را هم به خاطر بسپارید که ست کردن لباس های این فصل احتیاج به کمی دقت و خلاقیت دارد. پوشیدن لباس های سفید و مشکی آسان است اما اضافه کردن رنگ های پاستلی به آن یا پوشیدن پیراهن های خال دار، گلدار یا راه راه، هنر می خواهد.
ما در اینجا ست های زیبایی برایتان آورده ایم تا در صورت علاقه از آنها ایده بگیرید.

ست های زیبای لباس برای میهمانی های بهاره

ست های زیبای لباس برای میهمانی های بهاره

ست های زیبای لباس برای میهمانی های بهاره

ست های زیبای لباس برای میهمانی های بهاره

ست های زیبای لباس برای میهمانی های بهاره

ست های زیبای لباس برای میهمانی های بهاره

ست های زیبای لباس برای میهمانی های بهاره

ست های زیبای لباس برای میهمانی های بهاره

ست های زیبای لباس برای میهمانی های بهاره

ست های زیبای لباس برای میهمانی های بهاره

ست های زیبای لباس برای میهمانی های بهاره

ست های زیبای لباس برای میهمانی های بهاره

ست های زیبای لباس برای میهمانی های بهاره

ست های زیبای لباس برای میهمانی های بهاره

ست های زیبای لباس برای میهمانی های بهاره

ست های زیبای لباس برای میهمانی های بهاره

ست های زیبای لباس برای میهمانی های بهاره

ست های زیبای لباس برای میهمانی های بهاره

ست های زیبای لباس برای میهمانی های بهاره

کافه مد تهرانسر(پاساژ الهام)

انواع کیف،تی شرت و تاپ 

پخش عمده و جزئی 

نمایندگی پوشاک 95-بافت گلسار و عاملیت فروش محصولات جورابان در تهرانسر  

آدرس: تهرانسر-میدان کمال الملک-نبش خیابان یکم-مجتمع الهام-طبقه زیر همکف-پلاک 21 تلفن:44572638  

 

اجناس جدید پوشاک 95 رسید  

 

   

متفاوت خرید کنید 

هر چی بخواهی از 5 تا 20 هزار تومان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راهنمای آقایان برای خرید لباس شب عید

مجله سیب سبز: ما در این مطلب با ارائه راهکارهای موثر درباره نحوه لباس پوشیدن آقایان به آنها کمک می‌کنیم تا خوش‌تیپ تر باشند. خواندن این مطلب شاید برای خانم‌هایی که برای خرید لباس شب عید با همسران‌شان همراه می‌شوند، مفید باشد.

تنها خرید لباس‌های  متنوع نیست که می‌تواند به جذابیت همسر شما کمک کند،‌بلکه گاه رعایت نکات کوچک می‌تواند،‌تاثیر زیادی در ظاهر افراد بگذارد. هر قدر هم که خوش‌تیپ باشید، ممکن است نکاتی را درباره اصول ست کردن و لباس خریدن ندانید. با خواندن این مطلب  هرچه بیشتر درباره مد و داشتن ظاهری آراسته بدانید و به دنیای مردان خوش‌پوش وارد شوید و تاثیر بیشتری روی اطرافیان داشته باشید.

شوهر خوش تیپ من

در این مطلب 20 مورد از نکات مربوط به داشتن ظاهری آراسته را می‌خوانید که دوای درد آقایان است. از پوشیدن تی‌شرت‌هایی با لوگوهای بزرگ گرفته تا کفش‌های واکس نخورده، همه و همه نکاتی هستند که ظاهر شما را خراب می‌کنند.

سایز خودتان را بدانید
بهترین پیشرفتی که می‌توانید برای ظاهرتان ایجاد کنید داشتن یک انتخاب هوشمندانه و با دقت است، انتخاب لباس‌هایی که کاملا اندازه‌تان هستند. بیشتر آقایان، به‌خصوص آقا پسرها، لباس‌هایی می‌پوشند که برای شان گشاد یا حتی خیلی گشاد هستند! مطمئن شوید که لباس‌تان درست هم سایز خود شماست. نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد. لباس‌های خیلی گشاد یا خیلی تنگ تبدیل به یک بیماری مسری شده‌اند! مراقب باشید!

خودتان باشید
نوجوان هستید و می‌خواهید خیلی خوش تیپ به‌نظر بیایید؟ قبول. خوش تیپ باشید اما در ظاهرتان اغراق  نکنید. خیلی از پسرهای نوجوان دوست دارند مثل آدم‌های مشهور به‌نظر بیایند. آن‌ها سعی می‌کنند ظاهرشان را هم شبیه آدم‌های خاص بکنند. بزرگ‌ترها! به آن‌ها یاد بدهید‌، برای متفاوت بودن نیازی نیست که خودشان را عجیب و غریب درست بکنند. اگر قرار است خیلی تغییر بکنند نهایتا از 3رنگ متفاوت در پوشش شان استفاده کنند و نه بیشتر. نکته دیگر راجع به ساعت‌ آن‌هاست. استفاده از ساعت‌های خیلی بزرگ که این روزها باب شده بالطبع خیلی جلب توجه می‌کنند بیشتر از این که توجه دیگران را به آن‌ها جلب بکند باعث تعجب‌شان خواهد شد.

هرروز خوش‌تیپ تر از دیروز
پوشش معمولی روزمره خیلی مهم است. بعضی‌ها فکر می‌کنند چون اسم روزمره به این لباس‌ها داده می‌شود نباید توجه زیادی به آن‌ها کرد. دقیقا برعکس است. روزمره یعنی یک بخش خیلی مهم از زندگی. پس برای انتخاب لباس‌های‌تان وقت بگذارید. برای ایجاد یک تغییر خوب از تی‌شرت‌های رنگی استفاده کنید. اگر نوجوان شما اهل برند و به قول خودشان مارک بازی است، یادتان باشد برندهایی را به او معرفی کنید که تنوع رنگی در آن‌ها وجود دارد. البته بهتر است طوری رفتار کنید که در ذهن آن‌ها رنگی و متناسب بودن بر برند بودن، ارجحیت پیدا کند.

دقیق ست کنید
لباس‌هایی که بالا تنه را می‌پوشانند باید با لباس‌هایی که پایین بدن را می‌پوشانند هماهنگی داشته باشند. جالب نیست یک پسر سوئی‌شرت گشاد و اسپرت را با یک شلوار پارچه‌ای هماهنگ کند یا یک بالا تنه کاملا رسمی را با یک شلوار جین همراه کند. اگر قرار است لباس اسپرت بپوشید سعی کنید تمام ظاهر شما اسپرت باشد. اگر هم قرار است‌، یک ظاهر رسمی را انتخاب کنید، از پیراهن و کت‌تان گرفته تا شلوار باید کاملا رسمی باشد.

به کفش‌ها توجه کنید
برای کفش‌های‌تان خوب خرج کنید و خوب هم وقت بگذارید. کفش‌ها بخش ناطق تیپ شما هستند! بله، آن‌ها به راحتی با بیننده حرف می‌زنند و معمولا اولین بخش ظاهر شما هستند که به‌خصوص خانم‌ها به آن توجه می‌کنند. پس سعی کنید کفش‌های‌تان همیشه تمیز باشند و از تمیزی برق بزنند. آن‌ها را به موقع واکس بزنید. حتی اگر بهترین لباس‌ها را پوشیده باشید و همه لباس‌های‌تان تمیز و اتو کشیده باشند، یک کفش کثیف می‌تواند به راحتی آب خوردن همه این‌ها را از بین ببرد. حیف است که برای یک واکس 5 ‌دقیقه‌ای کل ظاهرتان را زیر سوال ببرید‌، پس حواس‌تان حسابی به کفش‌ها جمع باشد.

شوهر خوش تیپ من

تنها خرید نروید
هیچ وقت تنها به خرید نروید زیرا به حرف برخی از فروشنده‌ها نمی‌شود اعتماد کرد. بیشتر آن‌ها خیلی کاری ندارند که این لباس به شما می‌آید یا نه. آن‌ها به فکر فروش و سود خودشان هستند، شما هم به فکر سود خودتان باشید. یکی از دوستان خوش‌پوش و مورد اعتمادتان را با خودتان به خرید ببرید؛ کسی که مطمئن هستید با استفاده از نظراتش می‌توانید خوش‌پوش باشید.

موقعیت سنج باشید
یک پله عقب‌تر باشید: همیشه درنظر داشته باشید که کجا مهمان هستید و میزبان‌تان چه کسی است. اگر همیشه حوا‌س‌تان به موقعیت باشد، می‌توانید بهترین لباس‌ها را برای پوشیدن در آن موقعیت انتخاب کنید. یادتان باشد اگر نمی‌دانید قرار است با چه جور آدم‌هایی مواجه شوید، بهتر است کمی رسمی‌تر باشید، مثلا از یک کت ساده روی لباس‌تان استفاده کنید و در نهایت یک نکته را به یاد داشته باشید که احتمالا می‌تواند نجات‌تان بدهد؛ همیشه از افراد مافوق‌تان یک پله عقب‌تر باشد. مثلا اگر برای مصاحبه کاری می‌روید بهتر از رئیس‌تان لباس نپوشید! از ما گفتن بود!

ریزه کاری ها را در نظر بگیرید
هیچ‌وقت قدرت جزئیات را دست‌کم نگیرید. هماهنگی کل ظاهرتان به کنار، جزئیات هم به همان اندازه مهم هستند. جزئیات می‌توانند نشان‌دهنده ویژگی‌های خاص شخصیتی شما باشند. جالب است که این موارد جزئی اغلب تنوع بالایی دارند. یک دستمال گردن زیبا یا یک دکمه سر دست زیبا می‌تواند حسابی حال و هوای ظاهرتان را عوض کند و خوش‌سلیقگی شما را به همه نشان بدهد. یادتان باشد جزئیات از اولین مواردی هستند که در ظاهرتان مورد‌توجه قرار می‌گیرند، پس اولین کسی باشید که به آنها خوب توجه می‌کند. امروزه می‌توانید دستمال گردن‌های شیک و متنوعی را در مغازه‌های لوکس پیدا کنید و تغییری اساسی در ظاهرتان به وجود بیاورید اما اگر کمی وقت بگذارید و سری به مغازه‌ها ی معمولی بزنید هم می‌توانید دستمال گردن‌های ز یبا را با قیمت متنوع پیدا کنید.

تی‌شرت تبلیغاتی نپوشید
وقتی یک تی‌شرت با یک لوگوی بزرگ تبلیغاتی می‌پوشید شبیه یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک به‌نظر می‌رسید! دور این جور تی‌شرت‌ها را خط بکشید. در عوض به‌دنبال تی‌شرت‌های کلاسیک با یقه‌های هفت بروید‌ یا تی‌شرت‌هایی با طرح‌های زیبای هنری. این روزها لباس‌هایی با خطوط فارسی گزینه‌های زیبا و با اصالتی هستند که می‌توانند حال‌و‌هوای تازه‌ای به تیپ شما ببخشند.

شوهر خوش تیپ من

گول حراجی را  نخورید
به حراج‌های آخر فصل اعتماد نکنید. خیلی از افراد وقتی می‌بینند فروشگاهی حراج گذاشته بدون این که واقعا به چیزی احتیاج داشته باشند وارد می‌شوند و یک دفعه می‌بینی با چند کیسه لباس بیرون می‌آیند. این اتفاق در مورد حراج برندها هم اتفاق می‌افتد. آقایان! چیزی را صرفا به این دلیل که مارک‌دار است و ارزان شده، نخرید. هر لباس باید مطابق با سلیقه و شخصیت شما انتخاب شود ؛ کمد خود را اجناسی که به کارتان نمی‌آیند پر نکنید و هوشمندانه خرید کنید.  لباس‌هایی را بخرید که دوست‌شان دارید و می‌دانید که آن‌ها را می‌پوشید، نه این که نرسیده به خانه پشیمانی سراغ‌تان بیاید. درنظر داشتن این نکته شما را از خرج کردن یک عالم هزینه غیر‌ضروری نجات می‌دهد. باور کنید!

برند باز نباشید
برند بازها موقع خرید یک سوال ساده را مرتب از خودشان بپرسند: «اگر مارک این برند روی این لباس نبود، آن را می‌خریدم؟» واقعیت این است که خیلی‌ها فقط به‌خاطر مارک یک لباس سراغش می‌روند. شکی نیست که خیلی از برندها جنس‌های با کیفیت و مرغوبی دارند اما خیلی‌های‌شان هم صرفا اسم و رسمی به هم زده‌اند. دنبال مارک‌ها نباشید. به‌دنبال پارچه‌های مرغوب باشید که به حفظ سلامت‌‌تان هم کمک می‌کنند. ببینید آیا واقعا مدل و طراحی آن لباس را دوست دارید. اگر پاسخ شما منفی است همان لحظه فروشگاه را ترک کنید.

از دوستان صادق نظر بخواهید
دنبال واکنش‌های واقعی باشید، خیلی‌ها نظر واقعی‌شان را راجع‌به ظاهرتان نمی‌گویند. خیلی‌ها مخفی‌اش می‌کنند، بعضی‌ها هم برای خوشایندی شما از تیپی که ممکن است به‌نظرشان مزخرف بیاید، تعریف می‌کنند. دنبال آدم‌هایی باشید که با شما صادق هستند یا این که خیلی رک از آن‌ها خواهش کنید نظر واقعی‌شان را به شما بگویند. البته جنبه‌خودتان را هم بالا ببرید، نه این که دوست‌تان نظرش را بگوید و بعد دوستی‌تان به هم بخورد!

  از آرایشگرتان بخواهید نظرش را در مورد مدل مویی که پسندیده‌اید بگوید. ممکن است قبل از کوتاه کردن موهای‌تان بفهمید این مدل نه تنها به شما نمی‌آید بلکه چهره‌تان را زشت می‌کند. پس به‌دنبال نظرات واقعی باشید، فرقی نمی‌کند از چه کسی. یک تلنگر از یک دوست، یکی از اعضای فامیل یا یکی از همکاران می‌تواند شما را از خطر بدپوشی نجات بدهد.

به موقع اصلاح کنید
برای اصلاح مناسب صورت‌تان وقت بگذارید. مرتب بودن باید در چهره شما هم مشخص باشد، در غیر این صورت تمام تلاش‌های‌تان برای داشتن یک‌ ظاهر ایده‌آل، ظرف چند ثانیه از دست می‌رود. همیشه به ریش‌تان نظم بدهید و آن را به خوبی مرتب کنید.

شوهر خوش تیپ من

سلفی باز شوید
از خودتان عکس بگیرید. اگر نمی‌توانید لباس‌های مختلف‌تان را با هم تصور کرده و ظاهر مناسب‌تان را پیدا کنید، هیچ ایرادی ندارد اگر آن‌ها را بپوشید، از خودتان عکس بگیرید و بعد عکس‌ها را با هم مقایسه کنید. دیدن این عکس‌ها می‌تواند کمک بزرگی برای پیدا کردن اشتباهات‌تان بکند. اصلا فرض کنید دوربین‌های دیجیتالی فقط برای این کار ساخته شده‌اند؛ برای اصلاح اشتباهات شما قبل از این‌که کار از کار گذشته باشد.

گیر ندهید
در نهایت باید بگویم نگران نباشید! حتی اگر در مورد پوشش‌تان اشتباه هم بکنید زمین هم‌چنان به گردش خودش ادامه خواهد داد. از خانه بیرون بروید، به فروشگاه‌های خوب سر بزنید، با آدم‌های خوش تیپ ارتباط برقرار کرده و به ظاهرشان توجه کنید اما دقت کنید، ببینید آیا مدل مویی که آن را روی سر فلان آقا دوست دارید به شما هم همان‌قدر می‌آید؟ بستن شال‌گردن که فلان دوست‌تان را خیلی خوش تیپ کرده برای گردن شما مناسب است یا این که گردن کوتاهی دارید و نباید از شال گردن استفاده کنید. همه چیز را با هم در نظر بگیرید و مطمئن باشید هر چقدر به خوش‌پوشی‌تان اهمیت بدهید به‌خودتان اهمیت داده‌اید.

5 نکته ساده اما مهم
این نکات را برای داشتن ظاهری آراسته رعایت کنید
موهای همیشه کوتاه
موها بیشترین تاثیر را روی چهره افراد می‌گذارند. سعی کنید همیشه موهای‌تان را کوتاه و مرتب نگه دارید؛ موهای کوتاه به چهره شما نظم و انضباط می‌دهد. به‌خصوص سعی کنید همیشه موهای پشت گردن‌تان را اصلاح کنید چون تصویر ناخوشایندی را برای بیننده ایجاد می کنند. برای گرفتن وقت آرایشگاه هیچ‌وقت تنبلی نکنید. این که هر چند وقت یک‌بار به آرایشگاه بروید به سرعت رشد موهای‌تان بستگی دارد اندازه موهای‌تان هر چقدر که هست قبل از این که قیافه‌تان را نامرتب کند کوتاهش کنید.

شلوارهای مناسب بخرید
شلوارهای پارچه‌ای گزینه‌های مناسبی برای تیپ‌های مردانه هستند‌ اما حوا‌س‌تان به قد شلوار باشد. اگر قد این شلوارها خیلی بلند باشد یا چند سانتی متری بالای کفش قرار بگیرد یکی از بدترین ظاهرهای ممکن را برای‌تان ایجاد خواهد کرد. این نکته در مورد شلوارهای جین هم صدق می‌کند. شلواری که پشتش ریش ریش شده، آن هم از بس که بلند است و روی زمین کشیده می‌شود اصلا زیبا نیست.

شوهر خوش تیپ من

شال‌گردن رسمی
برای موقعیت‌های رسمی شال و دستمال‌گردن‌های آراسته گزینه‌هایی هستند که ظاهر شما را از این رو به آن رو می‌کنند به‌شرطی که گردن شما بلند و کشیده باشد. برای آدم‌هایی که غبغب دارند و گردن‌شان کوتاه است استفاده از دستمال گردن به هیچ وجه توصیه نمی‌شود چون گردن‌شان را بیشتر از آنچه واقعا هست، کوتاه نشان می‌دهد.

برای ظاهرتان وقت بگذارید
برای ظاهرتان زمان و پول بیشتری را صرف کنید. لباس‌های شما وسیله ارتباطی شما با جهان خارج است. لباس‌های‌تان نشان‌دهنده شخصیت و طرز فکرتان هستند. پس هیچ عیبی ندارد اگر برای‌شان پول خوبی خرج کنید و وقت زیادی بگذارید. مرتب ظاهرتان را چک کنید.

ببینید کدام لباس‌ها را با هم بپوشید بهتر است. همان‌قدر که به تحصیلات، روابط و شغل‌تان اهمیت می‌دهید، به پوشش‌تان هم اهمیت بدهید. پوشش بد می‌تواند موقعیت‌های زیادی را از شما بگیرد. بر عکس، یک ظاهر آراسته و زیبا می‌تواند موقعیت‌های زیادی را در اختیارتان بگذارد، پس هیچ‌وقت قدرت پوشاک را دست‌کم نگیرید.

عطر بزنید
هیچ‌چیزی به اندازه یک ادکلن خوش‌بو نمی‌تواند تیپ یک مرد را کامل کند. عطرها معمولا برای شخصیت‌های مختلف ساخته می‌شوند. یک عطر می‌تواند تداعی‌کننده اعتماد به نفس باشد و عطر دیگر تداعی‌کننده اجتماعی بودن. با توجه به شخصیت‌تان به سراغ عطرها بروید. برای عطرهای‌تان خوب خرج کنید. بعضی از عطرها بعد از چند ساعت بوی‌شان از بین می‌رود و از آن بدتر بعضی‌های‌شان بدبو می‌شوند.

شوهر خوش تیپ من

عطرهای‌تان را از فروشگاه‌های شناخته شده بخرید و به‌دنبال آن‌هایی باشید که امتحان‌شان را پس داده‌اند. قبل از سر زدن به عطر فروشی و خرید آن،‌عطر و بوی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. با استشمام بوهای مختلف درعطرفروشی در نهایت دچار سردرگمی می‌شوید و نمی‌توانید خرید خوبی داشته باشید.

کافه مد تهرانسر(پاساژ الهام)

انواع کیف،تی شرت و تاپ 

پخش عمده و جزئی 

نمایندگی پوشاک 95-بافت گلسار و عاملیت فروش محصولات جورابان در تهرانسر  

آدرس: تهرانسر-میدان کمال الملک-نبش خیابان یکم-مجتمع الهام-طبقه زیر همکف-پلاک 21 تلفن:44572638  

 

اجناس جدید پوشاک 95 رسید  

 

   

متفاوت خرید کنید

با این طرح های ناخن، بهاری شوید (1)

 برترین ها: طرح های زیبا و متنوع زیادی برای ناخن در فصل بهار وجود دارد که بهترین شان رنگ های پاستلی است. رنگ سیاه و سفید هم جزو رنگ هایی است که هیچ گاه از مد نمی افتد. بنابراین می توانید آزادانه هر طرح و رنگی را که دوست دارید، از طرح های گلدار گرفته تا خال خالی و راه راه، برای ناخن های خود به کار گیرید. در اینجا طرح های زیبایی را برای شما آورده ایم تا از آنها ایده بگیرید.
با این طرح های ناخن، بهاری شوید

با این طرح های ناخن، بهاری شوید

با این طرح های ناخن، بهاری شوید

با این طرح های ناخن، بهاری شوید

با این طرح های ناخن، بهاری شوید

با این طرح های ناخن، بهاری شوید

با این طرح های ناخن، بهاری شوید

با این طرح های ناخن، بهاری شوید

با این طرح های ناخن، بهاری شوید

با این طرح های ناخن، بهاری شوید

با این طرح های ناخن، بهاری شوید

با این طرح های ناخن، بهاری شوید

با این طرح های ناخن، بهاری شوید

با این طرح های ناخن، بهاری شوید

با این طرح های ناخن، بهاری شوید

برندهای لباس لوکس ایتالیایی در تهران

فروشگاه نی نی سالن با بیش از نیم قرن تجربه در ارایه برترین برند های لاکچری و با کیفیت از بهترین های اروپا و آمریکا در ایران زمین، با ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرانقدر خود در هنگام خرید و تا سال ها پس از خرید، سعی دارد تا زیبایی، تنوع و به روز بودن را در کنار نوزادان و کودکان عزیز سرزمینمان، برای نسل نوجوان و جوان ایرانی نیز به ارمغان آورد.

برندهای لوکس ایتالیایی در تهران
خرید وسایل کودکان و سیسمونی نوزاد، همیشه جذابیتی فراتر از خریدهای روزمره ما دارد. از طرفی اهمیت ویژه نوجوانان و جوانان برای ما، باعث می‌شود تا هنگام خرید برایشان، حساسیت خاصی به خرج دهیم. پس چه بهتر که این خرید شیرین در محیطی مطمئن که در آن بهترین‌ها عرضه می‌شوند، انجام شود. یکی از با سابقه‌ترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌هایی که  لوازم کودک تا نوجوان را  در اختیار خانواده ها قرار می دهد، فروشگاه نی نی سالن (با بیش از نیم قرن فعالیت) واقع در خیابان ولیعصر روبروی پارک ساعی است. از این جهت این نام برای خیلی از خانواده‌ها آشناست. نی نی سالن با سه نسل از بچه های ایران همراه بوده، خیلی از خانواده‌هایی که برای خرید به نی نی سالن مراجعه می‌کنند، خاطراتی را نقل می کنند که شنیدنشان خالی از لطف نیست, پدربزرگ ها و مادربزرگ ها  برای مادرشان از این فروشگاه خرید کرده‌اند، مادرشان نیز برای آنها از این فروشگاه خرید کرده و بچه‌های دیروز که امروز مادر شده‌اند، با تکیه بر سابقه خوب و خوش نامی نی نی سالن، برای خرید وسایل کودکشان به این فروشگاه مراجعه می‌کنند.

شما در این مجموعه می توانید به برترین های لوازم کودک و جدیدترین مدل های متنوع  لباس از معتبرترین برندهای دنیا  در رنج سنی نوزادان تا جوانان دسترسی داشته باشید، همچنین تولید وسایل چوبی کودکان، نوجوانان و جوانان از قبیل تخت و کمد، سرویس کامل اتاق خواب به صورت ویژه و سفارشی ازتوانمندی های دیگر این شرکت است که با ارایه خدمات خاص نظیر اجرای دکوراسیون متناسب با اتاق خواب یا مطالعه به مشتریان ارایه می گردد.

نی نی سالن همواره با تحقیق و بررسی زیاد برای عرضه کالاهای خود، سعی کرده تا بهترین‌ها را در فروشگاه هایش به نمایش بگذارد تا هنگام خرید خیالتان از هر نظر راحت باشد.

برندهای لوکس ایتالیایی در تهران

برندهای لوکس ایتالیایی در تهران

Fendi, Roberto Cavalli & Simonetta

به خاطر حساسیت ویژه، نی نی سالن همواره سعی در عرضه بهترین کیفیت‌ها و کالاهای خوب داشته و در ادامه این راه، با توسعه سازمان فروش خود اقدام به تاسیس فروشگاه جدیدی جهت عرضه پوشاک و محصولات سه برند مطرح ایتالیایی، Fendi, Roberto Cavalli & Simonetta نموده است. این فروشگاه جدید با دکوری شکیل و فضایی دلنشین با حضور جمعی از هنرمندان شناخته شده و مشتریان در عصر چهارشنبه ۵ اسفند ماه همزمان با جشن باستانی سپندارمذگان بصورت رسمی افتتاح شد. این مراسم شور و حال فراوانی داشت و از مهمانان نی نی سالن به گرمی پذیرایی می‌شد. کلکسیون کاملی از پوشاک این برندهای معروف نیز در فضای فروشگاه چیده شده بود تا مهمانان بیشتر با فضای کاری جدید نی نی سالن آشنا شوند. پوشاک و لوازم کودک عرضه شده برندهای خاص در فروشگاه نی نی سالن، بازه سنی نوزادی تا جوانان را شامل می‌شود.

برندهای لوکس ایتالیایی در تهران

برندهای لوکس ایتالیایی در تهران
ایتالیا مهد مد دنیا به شمار می‌رود و هر یک از این برندها نیز سابقه و اعتبار ویژه‌ای در میان برندهای پوشاک و مد دنیا دارند.

Fendi برندی با بیش از ۹۰ سال سابقه است که مشتریان آن در سراسر دنیا را اغلب افراد خاص و چهره های شناخته شده تشکیل می‌دهند. حتی در سابقه این برند منحصر به فرد و معروف ایتالیایی، همکاری با خودروساز مشهوری همچون مازراتی نیز به چشم می‌خورد.

Roberto Cavalli هم که نیاز به معرفی ندارد و اسم آن با مهمترین مراسم‌ دنیا گره خورده و پوشاکش بر تن کسانی که روی ردکارپت‌ها قدم می‌گذارند به چشم می‌خورد.

Simonetta به عنوان مادر تمامی برندهای معروف در ایتالیا بسیار شناخته شده است.

در گفت و گویی که با مدیریت فروشگاه داشتیم، ایشان اشاره کردند که این برندها به سادگی نمایندگی فروش شان را به فروشگاه های متفرقه نمی‌دهند. مجموعه نی نی سالن نیز با تکیه بر سابقه درخشان و محبوبیتش در ایران و البته چاشنی شهامت در این موقعیت خاص اقتصادی به مذاکره با این برندها رفته و توانسته نمایندگی اصلی فروش شان را در ایران دریافت کند. پوشاک این برندهای معروف با بهترین پارچه‌ها و بالاترین کیفیت تولید می‌شود، رنگ‌ استفاده شده در این لباس‌ها شیمیایی نیست و در آن ها از رنگ‌های گیاهی استفاده شده تا حافظ سلامت پوست شما بوده و مخصوصا برای نوزادان و کودکان بسیار ایمن و آرام بخش باشد.

نی نی سالن بهترین ها با بالاترین استانداردهای روز دنیا را ارایه می کند، چرا که عقیده دارد مردمان ایران زمین و به ویژه فرزندان آریایی این سرزمین لایق بهترین‌ها هستند.

برندهای لوکس ایتالیایی در تهران

برندهای لوکس ایتالیایی در تهران

برندهای لوکس ایتالیایی در تهران

برندهای لوکس ایتالیایی در تهران

برندهای لوکس ایتالیایی در تهران

برندهای لوکس ایتالیایی در تهران

برندهای لوکس ایتالیایی در تهران

برندهای لوکس ایتالیایی در تهران

برندهای لوکس ایتالیایی در تهران

برندهای لوکس ایتالیایی در تهران

برندهای لوکس ایتالیایی در تهران

برندهای لوکس ایتالیایی در تهران




برندهای لوکس ایتالیایی در تهران خیابان ولیعصر، روبروی پارک ساعی، پلاک 2292، فروشگاه نی نی سالن


پوشاک مردانه دولچه و گابانا، بهار و تابستان 2016

 برترین ها: دومنیکو دولچه هفت ساله بود که کاخ چینی واقع در پالرمو را برای اولین بار دید. وی بعد از فشن شوی تابستان 2016 پوشاک مردانه دولچه و گابانا (Dolce & Gabbana) به گزارشگر مجله ووگ (Vogue) گفت که فکر می کند این قضیه در آن زمان برایش احمقانه بوده است.

ولی واقعاً چرا باید کودکی در آن سن به فانتزی عجیب و غریب وجود کاخی آسیایی در قلب شهر سیسیل ایتالیا با مذهب مسیحیت کاتولیک فکر کند و سعی کند آن را درک کند؟ شاید همین شد که دومنیکو دولچه حالا در این سن از این کاخ چینی الهام گرفته تا فشن شوی تابستان 2016 خود را به این موضوع اختصاص دهد.

امروزه هر یک از کلکسیون های دولچه و گابانا معرف شاخصه های قدیمی ایتالیا هستند و این بار این دو طراح مد برای پوشاک مردانه خود از طرح های کاخ چینی واقع در پالرمو الهام گرفته اند و البته در طرح های پارچه های آنها شاهد طاووس ها، مرغ های بهشتی، اژدها و جنگل های بامبو هستیم و روی تیشرت ها، پیراهن های پولو، شلوارها، شلوارهای جین، پوشاک خواب و حتی کت و شلوارها شاهد طرح های زنده و شاد و رنگارنگی هستیم که نشان دهنده جسارت این دو طراح مد در طراحی چنین پوشاکی برای آقایان است.

روی پیراهن های پولو شاهد اپلیکه هایی از مرغ های بهشتی هستیم و طرح های دیگر نیز ترکیبی از شاخصه های شهر سیسیل و کاخ چینی پالرمو هستند. حتی عینک های آفتابی، کیف های دستی مردانه، کفش های راحتی و ... نیز این طرح های جسورانه و اپلیکه هایی به شکل حیوانات را دارند.

فشن شوی پوشاک مردانه دولچه و گابانا، تابستان 2016

فشن شوی پوشاک مردانه دولچه و گابانا، تابستان 2016

فشن شوی پوشاک مردانه دولچه و گابانا، تابستان 2016

فشن شوی پوشاک مردانه دولچه و گابانا، تابستان 2016

فشن شوی پوشاک مردانه دولچه و گابانا، تابستان 2016

فشن شوی پوشاک مردانه دولچه و گابانا، تابستان 2016

فشن شوی پوشاک مردانه دولچه و گابانا، تابستان 2016

فشن شوی پوشاک مردانه دولچه و گابانا، تابستان 2016

فشن شوی پوشاک مردانه دولچه و گابانا، تابستان 2016

فشن شوی پوشاک مردانه دولچه و گابانا، تابستان 2016

فشن شوی پوشاک مردانه دولچه و گابانا، تابستان 2016

فشن شوی پوشاک مردانه دولچه و گابانا، تابستان 2016

فشن شوی پوشاک مردانه دولچه و گابانا، تابستان 2016

فشن شوی پوشاک مردانه دولچه و گابانا، تابستان 2016

فشن شوی پوشاک مردانه دولچه و گابانا، تابستان 2016

فشن شوی پوشاک مردانه دولچه و گابانا، تابستان 2016

فشن شوی پوشاک مردانه دولچه و گابانا، تابستان 2016

فشن شوی پوشاک مردانه دولچه و گابانا، تابستان 2016

فشن شوی پوشاک مردانه دولچه و گابانا، تابستان 2016

فشن شوی پوشاک مردانه دولچه و گابانا، تابستان 2016

فشن شوی پوشاک مردانه دولچه و گابانا، تابستان 2016

فشن شوی پوشاک مردانه دولچه و گابانا، تابستان 2016

فشن شوی پوشاک مردانه دولچه و گابانا، تابستان 2016

فشن شوی پوشاک مردانه دولچه و گابانا، تابستان 2016

فشن شوی پوشاک مردانه دولچه و گابانا، تابستان 2016

تیپ تان را با بهار 95 هماهنگ کنید

مجله زندگی ایده آل:

 GOLA X CATH KIDSTON
پاپوش گلباران
نونواری در بهار

وقتی به این کتانی‌های اسپرت نگاه می‌کنید، درمی‌یابید که انگار برای خود بهار طراحی شده‌اند. فصلی که نه اینقدر سرد است تا بتوان چکمه پوشید و نه اینقدر گرم که بتوان صندل به پا کرد. پس این کتانی‌ها بهترین گزینه هستند.


 TIFFANI AND CO
چشمگیرترین!
نونواری در بهار

گاهی می‌توانید با چنین اکسسوار جذابی، سادگی و یکنواختی استایل خود را رنگ و رونق تازه‌ای دهید. این دستبند تیفانی دقیقا چنین قابلیتی دارد.


  SWAROVSKY
نگین‌نشان
نونواری در بهار

آیا امکان دارد این انگشتر چشم خانم‌ها را نگیرد؟ طبیعی است که وقتی پای زیورآلات به میان می‌آید، آن هم از نوع نگین‌دارش، توجه همه خانم‌ها جلب می‌شود. این انگشتر سوارووسکی هم از همان انگشترهاست.


 GUCCI
نارنجی دوست داشتنی
نونواری در بهار

اگر می خواهید کاملا با بهار هماهنگ شوید ، این کیف با توجه به رنگ نارنجی اش که از جمله رنگ های گل های بهاری است یک انتخاب بدون عیب و نقص خواهد بود.


  NIXON
خوراک آنتیک‌بازها
نونواری در بهار

بند چرمی این ساعت و قاب استیل آن به همراه طراحی آنتیکش، یک اکسسوار ویژه برای استایل آنتیک‌پوش‌ها مهیا کرده است که به این راحتی‌ها نمی‌توان از کنارش گذشت. اگر آنتیک‌باز هستید، این یکی هم می‌تواند جایی در کلکسیون شما داشته باشد.


  AVON
همراه همیشگی خانم‌ها  !

اگر قصد دارید به مناسبت ورود به سال جدید حتی لوازم آرایشی‌تان را هم نو کنید، بهتر است بدانید جدیدترین رژلب‌های این برند در رنگ‌های جالب توجه بهاری در راه است. این رنگ ها   متناسب با فصل ، رنگ آرایش شما را تغییر می دهند. رنگ هایی که برگرفته از طبیعت فصل هستند و بهترین زمان برای استفاده از آنها همین موقع از سال است.

نونواری در بهار

تنوع رنگی این رژلب ها دست شما را برای انتخاب بهترین و شادترین رنگ باز می گذارد. یادتان نرود که در بهار رنگ رژلب ها روشن می شود و رنگ های طبیعی رو می آیند.



VERSACE
      
وقار بر دستان شما
نونواری در بهار

برای روزهایی که می‌خواهید استایل به مراتب کلاسیک‌تری داشته باشید، چنین ساعتی بهترین گزینه است. تنوع رنگی  ، دست شما را برای انتخاب رنگ دلخواه بازمی‌گذارد.


  DOLC AND GABBANA
خاص جنتلمن‌ها
نونواری در بهار

برای آقایانی که خاص‌پوشی را دوست دارند، این کفش‌ها می‌تواند جالب توجه باشد. این کفش‌ها با طرح‌های مختلف، تنوع انتخاب را پیش پای شما می‌گذارد؛ کفشی که می‌تواند هم کلاسیک استفاده شود و هم اسپرت.


  LOUIS VUITTON

خوش‌ترکیب
نونواری در بهار

آیا می‌دانستید قرمز و قهوه‌ای از رنگ‌های هم‌خانواده هستند؟ برای همین است که این کیف اینچنین زیبا به چشم می‌آید. می‌توانید آن را با استایل قرمز یا قهوه‌ای ست کنید و لذت ببرید.


  RAY BAN
خوش‌تیپی در یک نگاه
نونواری در بهار

آقایانی که زیادی دنبال خوش‌تیپ شدن هستند، بدانند یک عینک آفتابی جذاب می‌تواند تضمینی برای این اتفاق باشد. در همین راستاست که یکی از جدیدترین مدل‌های عینک ری‌بن را به شما معرفی می‌کنیم.


  MICHAEL KORS
کوله‌بار خوشحال!
نونواری در بهار

برای دخترخانم‌های نوجوان و حتی جوان‌ها این کوله‌پشتی‌های برند مایکل کورس ایده جالبی است. تناسب رنگی‌اش با فصل بهار کاملا همخوانی دارد و جادار بودنش هم در عین حال، ایده‌آل است.


  RADO
با جذبه!
نونواری در بهار

برای آقایانی که به دنبال استایل رسمی هستند، ساعت از ضروریات است. در همین راستا این ساعت از برند رادو، با توجه به رنگ و شکلش می‌تواند جذبه ضروری را به این استایل اضافه کند.


 TOMMY HILFIGER
بهار رنگ!
نونواری در بهار

با آمدن بهار، شما خانم‌های اسپرت‌پوش هم بهاری شوید. جدیدترین اسنیکرهای TOMMY با طرح بهاری و شکل تازه‌ای روانه بازار می‌شوند تا شما را همرنگ فصل کنند.

مصاحبه با آرایشگر معروفِ دختران کارداشیان

برترین ها: جن آتکین «Jen Atkin» آرایشگر دختران کارداشیان، کریسی تایگن و جینا دوان است. مصاحبه ای با او کرده ایم که در اینجا بخشی از آن را برایتان آورده ایم.
مصاحبه با آرایشگر معروف هالیوودی
چه مدل مویی امسال مد است؟ به نظرت برای تابستان چه مدل مویی رایج تر است؟
در حال حاضر موهای کوتاه، تا روی شانه مد، است ولی خانم هایی که موهایی بلند دارند، معمولا می ترسند که موهایشان را تا این اندازه کوتاه کنند. به همین دلیل من مکمل ها و تقویت کننده های مو را که موجب رشد سریع تر موها می شود، پیشنهاد می کنم
من خیلی خوش شانسم که با کایلی جنر و کلویی کارداشیان کار می کنم. آنها شخصیت های متفاوتی دارند. اگر چه شما می توانید به آرایش و مدل لباس های خود تنوع دهید اما به نظر من این کار با مو هم شدنی است، چیزی که این دو خواهر به شدت از آن استقبال می کنند.
مصاحبه با آرایشگر معروف هالیوودی
این روزها من مدل های زیاد و متنوعی از گیس بر سر دختران می بینم. حتی در مراسم اواراد هم این مدل بسیار رایج بود. آیا گیس هم مد شده است؟
بله، به خصوص برای فصل بهار. عکس کریستمسی کیم کارداشیان یادتان است؟ من موهای او را به دو قسمت تقسیم کردم و سپس بافتم. به نظرم حتی اگر موهای بلندی ندارید، می توانید با اضافه کردن اکستنشن، این مدل ها را امتحان کنید.
مصاحبه با آرایشگر معروف هالیوودی
در اسکار امسال، آرایش کدامیک از ستاره ها را بیشتر پسندیدی؟
به نظرم جسیکا آلبا فوق العاده بود. از مدل گیس موهای کریسی تایگن هم خوشم آمد.
مصاحبه با آرایشگر معروف هالیوودی
کریسی تایگن معمولا چه مدل مویی را ترجیح می دهد؟
او هم یکی دیگر از ستاره هایی است که عاشق اکستنشن است. او همچنین دوست دارد که تمام مدل های گیس را امتحان کند.
آیا او حاضر است که موهایش را تا روی شانه کوتاه کند و مطابق مد روز پیش رود؟  
بله، ما در مورد این مدل مو با هم صحبت کرده ایم.
چه کسی بیشتر از همه دوست دارد که مدل موهایش را تغییر دهد؟
کلویی کاداشیان و کایلی جنر! من هر چند وقت یک بار یه کایلی پیغام می دم: «واسه موهایت چه نقشه ای کشیدی؟» او هم از سوال من استقبال می کند. من از خانم هایی که دوست دارند مدام به چهره خود تنوع دهند، خوشم می آید و به نظرم این هم یکی از خصوصیاتی است که خانم ها را از آقایان جدا می کند. اگر چه دختر بودن مشکلات خاص خود را دارد اما حداقل این خوبی را دارد که تو می توانی تمام مدل ها، از آرایش صورت گرفته تا مو، را امتحان کنی و ببینی کدامیک بیشتر از همه به تو می آید.
مصاحبه با آرایشگر معروف هالیوودی
موهای کدامیک از ستاره ها را، چه در زمان حال و چه در گذشته، بیشتر از همه می پسندی؟
واقعا سخته که از میان آنها یکی را انتخاب کنم. اما به نظر من 3 تا از بهترین ها، بیانسه، کلویی کارداشیان و جری هال است. من از خانم هایی که برای زیبایی خود وقت می گذارند، خوشم می آید. من عاشق خانم های دهه 60 و 70 به خصوص بریژیت باردو هستم. موهای کیت ماس هم به نظرم فوق العاده است.
باتجربه ترین ها در دنیای مد از نظر تو چه کسانی هستند؟
کریسی تایگن، کایلی جنر، کلویی و کارا دلوین.
مصاحبه با آرایشگر معروف هالیوودی
چه محصولات زیبایی را پیشنهاد می کنی؟
اسپری مو Ouai، لوسیون زخیم کننده مو Kevin Murphy، حجم دهنده مو Christophe Robin، اسپری فر کننده Ouai و فوم حجم دهنده مو کارداشیان.
• سه محصولی که همه خانم ها باید در قفسه حمام خود داشته باشند؟
یک شامپو برای موهای خشک که به نظرم برند Ouai گزینه مناسبی است، یک ماسک مو برای هیدراته کردن و یک اسپری فر کننده مو.

با این طرح های ناخن، بهاری شوید (2)

 برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: طرح های زیبا و متنوع زیادی برای ناخن در فصل بهار وجود دارد که بهترین شان رنگ های پاستلی است. رنگ سیاه و سفید هم جزو رنگ هایی است که هیچ گاه از مد نمی افتد. بنابراین می توانید آزادانه هر طرح و رنگی را که دوست دارید، از طرح های گلدار گرفته تا خال خالی و راه راه، برای ناخن های خود به کار گیرید. در اینجا طرح های زیبایی را برای شما آورده ایم تا از آنها ایده بگیرید.


با این طرح های ناخن، بهاری شوید (3)

با این طرح های ناخن، بهاری شوید (3)

با این طرح های ناخن، بهاری شوید (3)

با این طرح های ناخن، بهاری شوید (3)

با این طرح های ناخن، بهاری شوید (3)

با این طرح های ناخن، بهاری شوید (3)

با این طرح های ناخن، بهاری شوید (3)

با این طرح های ناخن، بهاری شوید (3)

با این طرح های ناخن، بهاری شوید (3)

با این طرح های ناخن، بهاری شوید (3)

با این طرح های ناخن، بهاری شوید (3)

با این طرح های ناخن، بهاری شوید (3)

با این طرح های ناخن، بهاری شوید (3)

با این طرح های ناخن، بهاری شوید (3)

با این طرح های ناخن، بهاری شوید (3)

با این طرح های ناخن، بهاری شوید (3)

با این طرح های ناخن، بهاری شوید (3)

با این طرح های ناخن، بهاری شوید (3)

با این طرح های ناخن، بهاری شوید (3)

با این طرح های ناخن، بهاری شوید (3)

کافه مد تهرانسر(پاساژ الهام)

انواع کیف،تی شرت و تاپ 

پخش عمده و جزئی 

نمایندگی پوشاک 95-بافت گلسار و عاملیت فروش محصولات جورابان در تهرانسر  

آدرس: تهرانسر-میدان کمال الملک-نبش خیابان یکم-مجتمع الهام-طبقه زیر همکف-پلاک 21 تلفن:44572638  

 

اجناس جدید پوشاک 95 رسید  

 

   

متفاوت خرید کنید

کلکسیون آلتا مُدای دولچه و گابانا، بهار 2016

 برترین ها: دومنیکو دولچه و استفانو گابانا هفته گذشته با کلکسیون منحصر بفرد آلتا مُدای خود در تالار اپرای لا اسکالای میلان در ایتالیا، روزی تاریخی رقم زدند. لا اسکالا که قدمتی در حدود 237 سال دارد، پس زمینه ای جادویی برای فشن شوی اوت کوتور بهار 2016 مزون ایتالیایی دولچه و گابانا (Dolce and Gabbana) بود.

 این دو طراح مد که علاقمندان و طرفداران هنر و به خصوص هنر اپرا هستند، با این کلکسیون به مشهورترین و محبوب ترین آهنگساز ایتالیا، جاکومو پوچینی و نوه اش، الویرا لئوناردی که با نام "بیکی" مشهور است و خودش نیز طراح لباس است، ادای احترام نمودند.

دولچه می گوید: «بیکی، بانویی قوی و مصمم است که در تاریخ آلتا مدا نام خود را حک نموده و ما را مسحور خود کرده است. طرح های او و طرح های ما همه از روی علاقه و عشق به زیبایی و ظرافت، عشق به فرهنگ ایتالیایی و علاقه به لباس پوشاندن به بانوان باوقار با لباس هایی زیبا و منحصر بفرد خلق شده اند.»

او همچنین می گوید: «پیوند عمیق و نزدیک بیکی با پوچینی – که به جذابیت کم نظیر اپرای "توران دخت"، متانت پرشور "مادام باترفلای"، شخصیت جسور "مینی" و تصمیم دراماتیک "توسکا" روح بخشید – نیز یکی از فاکتورهایی بود که ما را مجذوب خود ساخت.»

به یاد ماریا کالاس – خواننده اپرای سوپرانو و یکی از مشتریان وفادار بیکی – که آریای O mio babbino caro ساخته پوچینی را خوانده بود، دولچه و گابانا 89 لباس به روی سکوی دفیله لا اسکالا به نمایش درآوردند. این لباس ها شامل کت های اورسایز با آستین های خز و یقه های قایقی، با طرح هایی از نماهای متمایز لا اسکالا و لا گالریا ویتوریو امانوئله دوم می شدند.
 
شنل های پرحجم با طرح هایی از پوسترهای اصلی مشهورترین اپراهای پوچینی که با سنگ ها و کریستال های خوشرنگ بر پشت لباس ها تزئین شده بودند، بخش دیگری از این کلکسیون را تشکیل می دادند.

مخمل مشکی پس زمینه کل این کلکسیون بود که اژدهاها و عقاب ها به زیبایی با نخ طلایی روی آنها گلدوزی شده بودند.

کلکسیون آلتا مُدای بهار 2016 دولچه و گابانا در میلان به یاد پوچینی، آهنگساز مشهور ایتالیایی
لباس شب های قرمز یاقوتی جذب تن با سرشانه های برجسته و گلدوزی های مفصل روی قسمت سینه، بخش دیگری از لباس ها را تشکیل می دادند. لباس های شب مشکی پشت باز و چاک دار با پنل های دانتل زیبای سبک خاص دولچه و گابانا نیز جزو زیباترین لباس های این دفیله بودند.

کار سوزن دوزی بر روی لباس ها با موتیف های گل نیلوفر آبی، گل صدتومانی، برگ های سبز و زیبا، بر روی لباس شب های سفید و لیمویی رنگ، زیبایی خاصی به این کلکسیون بخشیده بودند. گل های اطلسی، ارکیده، لاله و رز نیز بر روی پیراهن های سبز و صورتی گلدوزی شده بودند.

خزهای زیبا و رنگارنگ در بیشتر لباس ها دیده می شدند و حالتی باشکوه و شاهوار به آنها داده بودند. یکی دیگر از زیبایی های این کلکسیون کیف های کلاچ با تزئینات روبان کاری و همچنین تاج های منحصر بفرد آن بودند. دولچه و گابانا سعی کرده بودند که حتماً توجه ویژه ای به لباس های محبوب بیکی با پارچه های متضاد با طرح های خال خالی و به فرم لباس شب داشته باشند.

پس از پایان دفیله و خارج شدن آخرین مدل از روی سکو، دومنیکو دولچه با چشمانی گریان و استفانو گابانا با چهره ای آرام روی سکوی اجرای مشهورترین سالن ایتالیا یعنی لا اسکالا از مهمانان خود تشکر کردند و در مقابل مهمانان نیز ایستاده آنها را تشویق نمودند.

دومنیکو دولچه اظهار می دارد: «رویای جادویی من به حقیقت پیوست و حالا در مسیری عاطفی هستم. لا اسکالا منزل بهترین های دنیا بوده است و اگر جزو بهترین ها نباشید، مخاطب شما را می کشد. ما همین فشار را حس کردیم، زیرا لا اسکالا و اپرا واقعاً در دل مردم ایتالیا جای دارند.»

کلکسیون آلتا مُدای بهار 2016 دولچه و گابانا در میلان به یاد پوچینی، آهنگساز مشهور ایتالیایی

کلکسیون آلتا مُدای بهار 2016 دولچه و گابانا در میلان به یاد پوچینی، آهنگساز مشهور ایتالیایی

کلکسیون آلتا مُدای بهار 2016 دولچه و گابانا در میلان به یاد پوچینی، آهنگساز مشهور ایتالیایی

کلکسیون آلتا مُدای بهار 2016 دولچه و گابانا در میلان به یاد پوچینی، آهنگساز مشهور ایتالیایی

کلکسیون آلتا مُدای بهار 2016 دولچه و گابانا در میلان به یاد پوچینی، آهنگساز مشهور ایتالیایی

کلکسیون آلتا مُدای بهار 2016 دولچه و گابانا در میلان به یاد پوچینی، آهنگساز مشهور ایتالیایی

کلکسیون آلتا مُدای بهار 2016 دولچه و گابانا در میلان به یاد پوچینی، آهنگساز مشهور ایتالیایی

کلکسیون آلتا مُدای بهار 2016 دولچه و گابانا در میلان به یاد پوچینی، آهنگساز مشهور ایتالیایی

کلکسیون آلتا مُدای بهار 2016 دولچه و گابانا در میلان به یاد پوچینی، آهنگساز مشهور ایتالیایی

کلکسیون آلتا مُدای بهار 2016 دولچه و گابانا در میلان به یاد پوچینی، آهنگساز مشهور ایتالیایی

کلکسیون آلتا مُدای بهار 2016 دولچه و گابانا در میلان به یاد پوچینی، آهنگساز مشهور ایتالیایی

کلکسیون آلتا مُدای بهار 2016 دولچه و گابانا در میلان به یاد پوچینی، آهنگساز مشهور ایتالیایی

کلکسیون آلتا مُدای بهار 2016 دولچه و گابانا در میلان به یاد پوچینی، آهنگساز مشهور ایتالیایی

کلکسیون آلتا مُدای بهار 2016 دولچه و گابانا در میلان به یاد پوچینی، آهنگساز مشهور ایتالیایی

کلکسیون آلتا مُدای بهار 2016 دولچه و گابانا در میلان به یاد پوچینی، آهنگساز مشهور ایتالیایی

کلکسیون آلتا مُدای بهار 2016 دولچه و گابانا در میلان به یاد پوچینی، آهنگساز مشهور ایتالیایی

کلکسیون آلتا مُدای بهار 2016 دولچه و گابانا در میلان به یاد پوچینی، آهنگساز مشهور ایتالیایی

کلکسیون آلتا مُدای بهار 2016 دولچه و گابانا در میلان به یاد پوچینی، آهنگساز مشهور ایتالیایی

کلکسیون آلتا مُدای بهار 2016 دولچه و گابانا در میلان به یاد پوچینی، آهنگساز مشهور ایتالیایی

کلکسیون آلتا مُدای بهار 2016 دولچه و گابانا در میلان به یاد پوچینی، آهنگساز مشهور ایتالیایی

کلکسیون آلتا مُدای بهار 2016 دولچه و گابانا در میلان به یاد پوچینی، آهنگساز مشهور ایتالیایی

خوش تیپی در آخرین ماه سال

مجله زندگی ایده آل: یک ضرب المثل معروف اسکاتلندی می‌گوید، پاییز و زمستان، فصل خوش‌تیپ‌هاست. حق هم دارند. خانم های خوش‌پوش، همیشه در فصل‌های سرد سال، شیک پوش تر از همیشه هم هستند. پالتوهای خوش‌دوخت، چکمه های شیک و بارانی‌های زیبا، همه آن چیزی است که می‌تواند به عنوان بضاعت خوش پوشی خانم ها در فصل‌های سرد سال به حساب آید. اگر کمی سلیقه به خرج دهید و البته قوانین ساده خوش‌تیپی را از بر شوید، می‌توانید از سرما برای خوش تیپی استفاده کنید. ما چند ست شیک اما ساده را به شماپیشنهاد می دهیم.

خانم‌ها عجله کنید! این کفش نارنجی رنگ برای شما بسیار برازنده است. با این کفش قدم‌های خود را زیباتر برمی دارید . این کفش را می‌توانید در یک رستوران شیک با شلواری سدری رنگ فیت کات بپوشید تا مدل کفش کاملا مشخص باشد.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

شاد بودن این ست دست شما را باز می‌گذارد تا بتوانید از گوشواره‌های بزرگ با رنگ نارنجی و سبز هم استفاده کنید.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

این کیف کلاسیک حلقه ارتباطی ست شماست. در طراحی آن از رنگ سبز و نارنجی استفاده شده که در ست لباس شما به شکل پراکنده وجود دارد و این تضاد رنگی، زیبایی خاصی به مجموعه می‌دهد ولی یادتان باشد که این مدل کیف به درد گردش‌های دوستانه نمی‌خورد.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

اگر می‌خواهید با دوستان‌تان به خرید بروید، این کیف با بند بلند می‌تواند برای شما خانم‌های ساده‌پوش گزینه هیجان‌انگیزی باشد.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

این هم یک انتخاب برای خاص‌طلبان! رنگ خاص این پالتو انتخاب ویژه‌ای برای زمستان است و در بیرون یک تیپ ویژه و متفاوت برای شما می‌سازد.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص
حالا به این ست هماهنگ،یک دستبند ظریف اضافه کنید و خود را در آینه تماشا کنید. پیشنهاد ما به شما برای این ست یک دستبند ساده با رنگ‌های سبز و نارنجی است چون علاوه بر زیبایی، هارمونی جالبی را با ست ایجاد می‌کند.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

ما این عینک زیبا با شیشه نارنجی را با این ست به شما معرفی کردیم تا بتوانید خوش‌پوشی خود را کامل کنید.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

انتخاب شال بافتنی نارنجی  رنگ علاوه بر هماهنگی با این ست وقتی کنار سبز قرار می‌گیرد، تعادل و تناسب رنگی لازم در پوشش را هم ایجاد می کند.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

اگر تصمیم دارید این ست را برای زمانی استفاده کنید که می‌خواهید با دوستان‌تان راه بروید، می‌توانید به جای کفش‌های پاشنه بلند از «آگ» استفاده کنید تا بتوانید مدت زیادی را پاساژگردی کنید.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

خانم‌های علاقه‌مند به ظاهر تک  و  در عین حال خاص، این شلوار پیشنهادی به شماست.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص


به این انگشتر خوب دقت کنید. شک نکنید که باید با چنین ترکیبی به‌دنبال زیورآلات با رنگ‌های شاد باشید.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

شاید تا امروز به دستبند آبی و طلایی فکر نکرده بودید اما این دستبند دقیقا همان اتفاقی است که شما را به ترکیب رنگ‌های متفاوت تشویق می‌کند.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

کفشی که برای این ست در نظر گرفته‌ایم،کفش آبی خوشرنگ با لژ پهن است که برای رسمی‌تر شدن تن‌پوش و طراحی لباس پیشنهاد شده است.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

با یک بلوز زرد چطورید؟ راحتی این بلوز نیازی به گفتن ندارد و زیبایی‌اش هم که از ظاهرش هویداست. یک بلوز  ساده همان چیزی است که در این ست به خانم‌ها توصیه می‌کنیم.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

این هم یک پیشنهاد برای دختر  خانم‌های جوان که علاقه‌مند به شلوار جین هستند و این فرصت را دارند که با لباس‌های جین ست‌های خاص و جذاب برای خود بسازند. پیشنهاد ما به شما برای این ست یک شلوار جین است که هارمونی زیبایی را با این ست ایجاد می‌کند.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

از این ساده‌تر نمی‌شود ولی به اندازه سادگی‌اش، زیباست. خانم‌هایی که به رنگ آبی علاقه دارند، با یک پالتوی آبی رنگ ساده می‌توانند صاحب تیپی خاص و متفاوت شوند.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

اگر در میان کیف‌های خود دنبال کیفی هستید تا در دورهمی‌های دوستانه، کافه‌نشینی‌های عصرگاهی و سایر برنامه‌های خود استفاده کنید، این مدل کیف اسپرت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کیف زرد و آبی علاوه بر ست بودن، جلوه و زیبایی خاص خود را دارد.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

اگر چنین شالی را به شما پیشنهاد می‌کنیم به دلیل ساده بودن بقیه ست است. این شال می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای شکستن سادگی تیپ شما باشد.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

ست کردن این عینک با شیشه زرد نشان از خوش سلیقگی شما بانوان محترم دارد. پیشنهاد ما به شما برای این ست یک عینک زردرنگ است که هارمونی زیبایی را ایجاد می‌کند.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص


اگر می‌خواهید بر خاص بودن خود تاکید کنید، با این ست یک گوشواره مشکی یا قرمز بیندازید تا خوش‌پوشی ظاهرتان مشخص باشد. با انتخاب این اکسسوری هم اعتماد به نفس پیدا می‌کنید هم شیک می‌شوید.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

بعضی از لباس‏ها در نگاه اول چشم آدم را نمی‌گیرند اما کافی است آنها را بپوشید تا زیبایی خاص‏شان را روی تن‌تان ببینید. این پالتوی قرمز هم در نگاه اول همین طور است اما کافی است آن را با این ست در نظر بگیرید تا حال و هوای‌تان را عوض کند.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

پیشنهاد ما به شما برای این ست یک شلوار چرم مشکی است که هارمونی زیبایی را با این ست ایجاد می‌کند و اندام شما را کشیده‌تر و بلندتر نشان می‌دهد.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

یکی از مهم‌ترین انتخاب خانم‌ها برای حاضر شدن کیف است. بله کیف! با انتخاب این کیف قرمز بزرگ با دسته کوتاه ظاهر شما زیباتر از همیشه می‌شود.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

حالا که ست‌تان را با رنگ قرمز انتخاب کرده‌اید، بهتر است اکسسوری شما هم قرمز و مشکی باشد تا با رنگ ست ما هماهنگ باشد.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

گردی از رنگ مشکی روی این ست پاشیده شده است؛  بنابراین برای انتخاب شال باید سراغ رنگ مشکی بروید تا زیبایی  رنگ قرمز بیشتر به چشم بیاید.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

خانم‌هایی که در بیرون از خانه هم ست‌های کلاسیک را دوست دارند، بهتر است از میان کفش‌های محبوب امسال، سراغ این مدل نیم‌بوت‌ها بروند.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

بدون شک وقتی رنگ قرمز را به عنوان رنگ غالب ظاهرتان انتخاب می‌کنید، لاکی که انتخاب می‌کنید نباید خارج از طیف رنگی قرمز باشد.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

اگر سرمایی هستید، حتما در زمستان دستکش را انتخاب کنید چون دست‌تان را گرم‌تر نگه می‌دارد. با سرد شدن هوا یک دستکش چرم مشکی با این ست حسابی جذاب می‌شود.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص


این بافت بلند و آزاد که روی سرشانه می‌افتد، تن‌پوش نرم و لطیفی برای شماست. رنگ این مانتوی بافت، آرامش خوبی به شما القا می‌کند و برای یک ‌گردش عصرانه با دوستان بسیار مناسب است.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

به مدل ساده ولی منحصربه‌فرد این کیف دقت کنید. رنگ کرم این کیف با کفش این ست، ارتباط برقرار می‌کند و برای شما خانم‌های مشکل‌پسند، انتخاب بسیار مناسبی است.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

بد نیست با انتخاب یک شلوار کرم رنگ، نوعی تضاد در لباس خود ایجاد کنید تا تیپ شما زیبایی بیشتری داشته باشد. اگر دنبال ستی شیک برای بیرون از خانه هستید، این شلوار اسپرت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

اگر طرفدار کفش های راحت هستید، به این کفش‌ها فکر کنید چون هم به اندازه کافی راحتند، هم اینکه گرمای لازم در روزهای سرد زمستان را برای شما فراهم می‌کنند.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

ساده بودن این ست دست شما را باز می‌گذارد تا بتوانید از دستبندهای بزرگ هم استفاده کنید. النگوهای بزرگ می‌تواند به شیک‌تر شدن این ست کمک بزرگی کند.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

ساعت طلایی با سادگی خودش ظاهرتان را آراسته نشان خواهد داد. یک ساعت طلایی با نگین‌ هم دقیقا همان چیزی است که ظاهر ساده شما را به شکلی متفاوت تغییر می‌دهد.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

برای اینکه رنگ کرم یکدست این ست بیش از حد جلب توجه نکند، دنبال شالی باشید که با رنگ دیگر همراه باشد. ما برای این ست یک شال با رنگ کرم  قهوه‌ای را پیشنهاد می‌کنیم. رنگ کرم در کنار قهوه‌ای همنشینی زیبایی پیدا می‌کند و وقار و آراستگی را در کنار هم به ظاهر شما می‌دهند.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

چنین ست اسپرتی را شما برای یک روز شاد با دوستان و آشنایان انتخاب کنید و  ترسی برای انتخاب بلوز نداشته باشید. برای چنین موقعیتی می‌توانید از یکی از همان بلوزهای بافتنی ساده برای زیر بافت‌تان استفاده کنید تا سرما اذیت‌تان نکند.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

در این ست کمربند نقشی تعیین‌کننده دارد. شما با کمک یک کمربند خردلی رنگ می‌توانید ست‌تان را به لباسی تازه تبدیل کنید.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

این هم پیشنهادی برای خانم‌هایی که نمی‌توانند از لاک دست‌شان برای یک مهمانی دل بکنند و دوست دارند دستان‌شان هم مانند ظاهرشان آراسته باشد. این لاک طلایی،  مناسب با ست شما انتخاب شده تا با ظاهری آراسته در جمع دوستان حاضر شوید.

مجموعه های پیشنهادی ایده آل با رنگ های خاص

جدیدترین محصولات برای برندپوش‌ها

مجله زندگی ایده آل:

 versace

رنگین کمان کفش ها
مد سواری برندها...

برند پوش های کلاسیک باز می توانند با یک تیر دو نشان بزنند، این رانینگ ورساچه برای آنها بدون شک جالب توجه خواهد بود.


Burberry

       
بوی آشنا


مد سواری برندها...

طرفداران عطرهای بربری باید از جدیدترین عطر زنانه این برند استقبال ویژه ای داشته باشند. My Burberry برای آنها هیجان انگیز خواهد بود.


Christian Louboutin


برای سخت پسندها...

مد سواری برندها...

در دنیای تازه ها ، این کیف از برند کریستین لوبوتین ، با طراحی خاصی که دارد حسابی خودنمایی می کند. این کیف می تواند باب سلیقه خانم های کلاسیک پسند باشد.

 
 By Terry

 
رطوبت رسان های خوشرنگ

مد سواری برندها...

کرم های جدید این برند ، این قابلیت را دارند که رطوبت کافی را برای خشکی لب ها تامین کنند و با تغذیه مناسب ، این مشکل را از بین ببرند. این کرم ها در سه رنگ و با یک قلم مو پکیج جدید By Terry  را تشکیل می دهند.


 Givenchy


متفاوت ها...
مد سواری برندها...

خاص و متفاوت. این بوت ها با پاشنه های 5/12 سانتی هم شکل و شمایل متفاوتی دارند و هم رنگ های هیجان انگیزی. خانم ها به همین راحتی نمی توانند از کنار آنها عبور کنند.

 
 Gucci Hermes


رفیق روزهای سرد!
مد سواری برندها...

هنوز سوز سرما اینقدر هست که اخبار مد درباره دستکش های شیک و جالب ، مورد استقبال واقع شود. دستکش های چرم هرمس از همین نمونه هاست که در رنگ های شادی و جذابی وجود دارد.


Dolce & Gabbana

 
ایتالیایی تمام عیار
 
مد سواری برندها...

جدیدترین ست ها ی دلچه اند گابانا ، شامل کیف و قاب موبایل و جاسوئیچی در رنگ های متنوع و طراحی های خاص ، توجه بازار مد و استایل را به خود جلب کرده است.


sofia silk scarf

شاد بپوشید

مد سواری برندها...

این روسری یکی از جدیدترین کارهای این برند است که می تواند برای خانم های کلاسیک پوش جالب باشد، به خصوص که  رنگ آمیزی شادی هم دارد.


  Movado

زرشکی وقت شناس

مد سواری برندها...

رنگ زرشکی این روزها بین خانم ها حسابی پرطرفدار است. این ساعت Movado با ترکیب طلایی و زرشکی اش از جدیدترین کارهای این برند است که می تواند در یک ظاهر کلاسیک بدرخشد.


  lancome

رایحه زندگی!

مد سواری برندها...

lavie est belle نام یکی از جدیدترین عطرهای زنانه برند لانکوم است که واژه ای است فرانسوی به معنای « زندگی زیباست»اگر احیانا جزو آن دسته خانم هایی هستید که به دنبال رایحه ای جدید و متفاوت می گردند ، می توانید این عطر از برند لانکوم را هم بررسی کنید.


  Chanel  
درخشیدن!
مد سواری برندها...

این انگشتر شنل با کریستال های درخشان و رنگارنگ ، از آن اکسسوارهایی است که دل خانم ها را می برد. کلاسیک پوش ها از این تیپ زیورآلات استقبال می کنند.


 Aquazzura

گرم و محبوب

مد سواری برندها...

این شکل بوت ها اخیرا حسابی بین خانم ها محبوب شده است. حالا Aquazzura یکی از جدیدترین کارهایش را ارائه کرده. اگر از علاقه مندان به رنگ مشکی هستید این بوت اسپورت رنگ مشکی هم دارد.


 tommy Hilfiger
باب سلیقه جوان ها

مد سواری برندها...

Tommy از آن دست برندهایی است که جوان ترها حسابی از آن استقبال می کنند. این ساعت ضد زنگ بدون شک مورد توجه واقع می شود. این ساعت می تواند هم با استایل های رسمی و هم اسپورت قابل استفاده باشد.


  Bobbi Brown

 
محبوب خانم ها!

مد سواری برندها...

لوازم آرایش بخش لاینفک زندگی خانم ها هستند. در همین راستا این مدادهای لب با تنوع رنگی اش می تواند با استقبال خانم ها مواجه شود.


  yves saint laurent

خوشایند آقایان شاغل!

مد سواری برندها...

یک کیف چرم ساده در رنگ محبوب نارنجی از جدیدترین محصولات برند بربری می تواند گزینه مناسبی برای آقایان دانشجو و شاغل باشد.


  Burberry


رنگی پسندها

مد سواری برندها...

برند ایو ساینت لورنت این رژلب ها را دردو رنگ نارنجی و صورتی روانه بازار کرده است.  اگر از طرفداران این رنگ ها هستید ، می توانید بروید سراغ این برند.


  Kenzo

 
از جنس راحتی

مد سواری برندها...

اسپورت پوش ها باید از این کفش راحت و البته خوشحال کنزو استقبال کنند. راحت و ساده در رنگ های مختلف.

مدل موهای ستاره ها در سال 2016

برترین ها: یکی از مدل موهایی که به تازگی مد شده، شنیون مو در قسمت پایین سر است. مدل های متنوع و زیبایی وجود دارند که شما می توانید آنها را هم برای مراسم رسمی و هم غیر رسمی به کار گیرید.
اگر فکر می کنید که این مدل ها سخت هستند و برای داشتن موهایی زیبا باید به آرایشگاه بروید، سخت در اشتباهید. شما بدون پرداخت پول یا منتظر ماندن در سالن های انتظار آرایشگاهها می توانید زیباترین مدل را به موهایتان دهید.
در ابتدا چندین مدل موی ستارگان هالیوود، سپس شیوه بستن آنها را برایتان آورده ایم تا مرحله به مرحله آنها را دنبال کرده و زیباتر از همیشه بدرخشید.
1. اما واتسون

آموزش بستن مو به شیوه ستارگان هالیوود
2. سلنا گومز

آموزش بستن مو به شیوه ستارگان هالیوود
3. جی جی حدید

آموزش بستن مو به شیوه ستارگان هالیوود
4. اوا لونگوریا

آموزش بستن مو به شیوه ستارگان هالیوود
5. بهاتی پرینسلو

آموزش بستن مو به شیوه ستارگان هالیوود
6. جسیکا آلبا

آموزش بستن مو به شیوه ستارگان هالیوود

آموزش بستن مو به شیوه ستارگان هالیوود

آموزش بستن مو به شیوه ستارگان هالیوود

آموزش بستن مو به شیوه ستارگان هالیوود

آموزش بستن مو به شیوه ستارگان هالیوود

آموزش بستن مو به شیوه ستارگان هالیوود

آموزش بستن مو به شیوه ستارگان هالیوود

آموزش بستن مو به شیوه ستارگان هالیوود

آموزش بستن مو به شیوه ستارگان هالیوود

آموزش بستن مو به شیوه ستارگان هالیوود

هم روی مُد باشید هم شیک

مجله زندگی ایده آل:

MICHAEL KORS

شیک‌تر!

آپدیت مدگونه

ساعت‌های ساده و در عین حال شیک برند مایکل کورس ، در تناژهای طلایی و مسی قابل استفاده در استایل‌های رسمی و اسپرت، از جمله اکسسوارهای جالب توجه برای خانم‌هاست.


VANsE

زنده باد پپرونی!

آپدیت مدگونه

برند ونس طرفدارانش را با جدیدترین طرح‌های کفش هیجان‌زده می‌کند. تا به حال به یک برش پپرونی روی کفشتان فکر کرده بودید؟!


GUCCI - BEE WEB   

خاص پوش‌ها


آپدیت مدگونه

کفش‌های مردانه BEE WEB از برند گوچی می‌تواند برای آقایان چه با استایل‌های کلاسیک و چه اسپرت جالب توجه باشد. جنس این کفش از چرم است.


ZARA

قرمز محبوب

آپدیت مدگونه

برای ویژه شدن وجود رنگ قرمز در استایل یکی از بهترین گزینه‌هاست. در همین راستا این پالتوی قرمز زارا می‌تواند مورد توجه خانم‌های خاص‌پسند واقع شود.


ACQUA DI PRAMA


عطر خوش رز

آپدیت مدگونه

یکی از جدیدترین عطرهای این برند با رایحه گل رز مخصوص خانم‌ها تولید شده. این عطر با سری اسپری مانند تولید شده که البته پکیج کامل‌تری هم همراه کرم‌های مختلف دارد.


coach

متفاوت‌ها
آپدیت مدگونه

اگر دنبال جزییات قابل توجه و البته متفاوت هستید این دستبند های چرمی کوچ را از دست ندهید به خصوص اگر استایل اسپرت مد نظر شماست این اکسسوار بهترین گزینه خواهد بود.


louis vuitton


هدیه ای به یاد ماندنی

آپدیت مدگونه

کاورهای یادداشت برند لویی ویتون هدیه ای مناسب هستند برای کسانی که ارزش خاصی برای شما دارند. در این کاور ها می توانید کاغذ یادداشت  های مهم خود را نگهداری کنید و همیشه  همراه خود داشته باشید.


CHIARA FERRAGNI
- GLITTER EYE ESPODRILLS

خاص نوجوان‌ها

آپدیت مدگونه

برای نوجوان‌هایی که قطعا خاص و متفاوت بودن بسیار حائز اهمیت است، این مدل کفش‌های اسپرت با طراحی ویژه قطعا می‌تواند جالب توجه باشد.


CHANEL  
در عمق ظرافت

آپدیت مدگونه

ساعت‌های خاص شنل با بند مروارید و نگین‌های زیبایش، مناسب برای استایل‌های رسمی است که می‌تواند با انگشترهای مشابه ست شود. ظرافت این ساعت‌ها جالب توجه است.


MAX MARTA


رنگارنگ
آپدیت مدگونه

این عینک آفتابی رنگی، یک برند ایتالیایی با طراحی خاص است که از نقاشی یک نقاش نیویورکی به نام مایاها یوک الهام گرفته شده است.


DOLCE AND GABANA  


شیک پوش

آپدیت مدگونه

طرح‌های خاص و بعضا سرامیکی این برند، این‌روزها در بازار حسابی جلب توجه می‌کنند. جنس سفت و سخت و البته براق این کیف‌های دستی کاملا خاص و منحصر به فرد است.


hermes    


یک همراه محبوب


آپدیت مدگونه

کیف پول یکی از همراهان ضروری برای خانم هاست ! به خصوص اگر اینچنین خوش رنگ ولعاب باشد،رنگ آمیزی این کیف پول هرمس خاص و متفاوت است.


TORY BURCH    


مقبول خانم ها


آپدیت مدگونه

گوشواره هایی با تناژ طلایی مناسب با استایل‌های کلاسیک از برند TORY BURCH در طرح‌ها ، اندازه‌ها و شکل‌های مختلف.


COACH 


آقایان ، خانم ها... هدفون!


آپدیت مدگونه

اگر اهل موزیک هستید آن هم با کیفیت خوب ، قطعا به هدفون‌های پیشرفته هم فکر می‌کنید. برند  COACH با همکاری HARMAN KARDIN هدفون‌هایی با طراحی جالب و قابلیت پرتابل و وایرلس و سایر ویژگی‌های مورد نیاز روانه بازار کرده است که اتفاقا ظاهر جذابی هم دارد.

اولین کلکسیون لباس «تامی هیلفیگر» برای معلولین

 برترین ها: با یک گشت و گذار کوتاه در فروشگاه های لباس، حتما شما هم می فهمید که مدل های گوناگون و متنوعی برای افراد با هر نوع ظاهری، از افراد خیلی لاغر گرفته تا افراد خیلی چاق، موجود است. حتی شما می توانید از میان آنها لباس هایی برای عروسک و حیوانات خانگی خود نیز پیدا کنید. اما در میان آنها جای یک چیز خالی است. بله! لباس هایی مناسب برای معلولین.
اولین کلکسیون لباس «تامی هیلفیگر» برای معلولین

اما تامی هیلفیگر برای کلکسیون جدید خود، پا را از مدل های همیشگی فراتر گذاشته و برای معلولین نیز لباس های جدیدی را طراحی کرده است.
اولین کلکسیون لباس «تامی هیلفیگر» برای معلولین

طراح این مجموعه که «Runway of Dreams,» نام دارد، «Mindy Scheier» است. او ایده این کلکسیون را از پسرش که مبتلا به دیستروفی ماهیچه‌ای می باشد، گرفته است. او این لباس ها را طوری طراحی کرده که پوشیدن آنها برای کودکان راحت تر باشد. به عنوان مثال به جای دکمه از مگنت استفاده کرده است.
اولین کلکسیون لباس «تامی هیلفیگر» برای معلولین

«Mindy Scheier» می گوید: «پوشیدن این لباس ها برای کودکان راحت تر است، حتی اگر آنها نتوانند خودشان لباس هایشان را به تن کنند، کار خانواده یا پرستار آنها راحت تر از قبل خواهد شد.»
اولین کلکسیون لباس «تامی هیلفیگر» برای معلولین

این کلکسیون برای دختران و پسران با قیمت هایی مابین 18.50 تا 42.50 روانه بازار شده است.
اولین کلکسیون لباس «تامی هیلفیگر» برای معلولین

کفش های تخت خود را این گونه نو کنید

 برترین ها: با آمدن فصل بهار، بوت های زمستانی جایشان را به کفش های بهاره و تابستانه می دهند. حتما کمد خانه شما هم پر از کفش های تخت قدیمی است. کفش های تخت تنوع بسیاری دارند و شما می توانید مدل ها و رنگ های مختلف آن را از بازار خریداری کنید.

اما اگر نمی خواهید هزینه کنید، با کمی خلاقیت می توانید کفش های تخت و قدیمی خود را برای شروع سال جدید، نو و زیبا سازید. ما در اینجا روش های تزیین کفش های تخت را مرحله به مرحله به شما آموزش می دهیم. با ما همراه باشید.


کفش های تخت خود را این گونه نو کنید


کفش های تخت خود را این گونه نو کنید

کفش های تخت خود را این گونه نو کنید

کفش های تخت خود را این گونه نو کنید

کفش های تخت خود را این گونه نو کنید

کفش های تخت خود را این گونه نو کنید

کفش های تخت خود را این گونه نو کنید

کفش های تخت خود را این گونه نو کنید

کفش های تخت خود را این گونه نو کنید

کفش های تخت خود را این گونه نو کنید

کفش های تخت خود را این گونه نو کنید

ست های بهاره که عاشقش می شوید

 برترین ها: از آنجه که هوا هر روز گرم و گرم تر می شود، بدین معنی است که باید با پالتو، بوت و سویشرت های خود خداحافظی و لباس های خنک بهاره را جایگزین آنها کنیم. اگر به دنبال ست هایی زیبا برای فصل بهار خود می گردید تا زیباتر از همیشه به چشم آیید، ما شما را در این راه راهنمایی می کنیم. به ست های بهاره ای که در اینجا برایتان آورده ایم، نگاهی بیاندازید و از آنها ایده بگیرید.

ست های بهاره که عاشقش می شوید

ست های بهاره که عاشقش می شوید

ست های بهاره که عاشقش می شوید

ست های بهاره که عاشقش می شوید

ست های بهاره که عاشقش می شوید

ست های بهاره که عاشقش می شوید

ست های بهاره که عاشقش می شوید

ست های بهاره که عاشقش می شوید

ست های بهاره که عاشقش می شوید

ست های بهاره که عاشقش می شوید

ست های بهاره که عاشقش می شوید

ست های بهاره که عاشقش می شوید

ست های بهاره که عاشقش می شوید

ست های بهاره که عاشقش می شوید

ست های بهاره که عاشقش می شوید