مجله زندگی ایده آل: DOLCE & GABBANAروی ابرها راه بروید بهار و تابستان امسال باید خودتان را برای پوشیدن کفشهای پارچهای آماده کنید. کفشهای پارچهای با زیرههای یک تکه و البته بلند ابری! این سبک کفشها در میان طراحیهای اغلب برندها دیده میشود اما کمپانی ایتالیایی DOLCE & GABBANA مثل همیشه در ترکیب رنگ و استفاده از نقش و نگار حرف اول را میزند! این کمپانی حتی در طراحی زیره ابری کفشها هم سراغ رنگ و طرحهایی رفته که با پارچه اصلی کفش جور در میآیند.
DORSAچرم خوب، طلای ناب این روزها که محصولات طلا در ترکیب با چرم، بازار گرمی به دست آوردهاند، شرکت «درسا» هم دست به کار تولید شده است. این شرکت تولیدکننده چرم که انواع محصولات چرمی زنانه و مردانه را تولید میکند، مجموعهای از دستبندهایی چرمی را تولید کرده که با تکههای طلا تزئین شدهاند. با سری جدید محصولات درسا برای خرید طلا لازم نیست سراغ طلافروشیهای سطح شهر بروید و میتوانید از فروشگاههای درسا خرید کنید.
DKNY بهاری بنفششرکت دی کی ان وای، عطر جدیدی را روانه بازار کرده که پیشنهاد جذابی برای خانمهای جوان به نظر میرسد. این عطر که شیشه بنفش و جعبه بنفش براقی دارد، رایحه آن ترکیب میوه و گل است. عصاره میوههایی چون گریپ فروت، آلو، انگور، در کنارگلهایی چون رز در ساخت این عطر به کار رفته و به همین دلیل انتخاب خوبی برای عصرهای بهاری است.
TOMMY HILFGER همه فن حریف!در نگاه اول طراحی تازه تامی یک بلوز مردانه ساده است؛ همین و بس! اما طراحان این کمپانی این بلوز همه فن حریف را صرفا برای روزهای ابتدایی بهار که هوا هنوز نشانی از خنکای زمستانی در خودش دارد طراحی کردهاند. این بلوز مردانه به خاطر لایههای ظریف و سبکی که در خودش دارد به اندازه کافی گرم هست که با انتخاب آن بتوانید پوشیدن ژاکت را فراموش کنید و در عین حال آنچنان ظریف که بتوانید آن را زیر کت یا حتی روی بلوز آستین بلندتان بپوشید!
Jimmy choساعتی برای جین پوشی
شرکت ساعتسازی «اوبلو»، نمونه جدیدی از مجموعه جین خود را رونمایی کرد. مجموعه جین، مجموعهای است که اوبلو از پارچه جین برای بند ساعتهایش استفاده میکند. این نمونه جدید، صفحهای به قطر 41 میلیمتر دارد و 48 برلیان با برش مستطیلی که با نام «باگت» شناخته میشود، دور صفحه ساعت به کار رفته است. شرکت اوبلو برای استفاده از جین در بند ساعت، روی پارچه کار کرده تا میزان استحکام و مقاومت آن را بالا ببرد.
Zaraکوچک اما جادارکیفهایی که میبینید پیشکش تازه کمپانی زارا به طرفرداران این برند اسپانیایی است. این کیفها همه در دو ویژگی مشترکند ویژگی اول قد و قواره کوچکشان است. از قرار این برند خیال دارد امسال با کیفهای کوچک اما جادارش بازار را تصاحب کند. ویژگی دوم آنها دستههای کوتاهشان است. همانطور که تصویرها گویاست، این کیفها را فقط باید با انگشتانتان مهار کنید و حتی خیال روی بازو نگهداشتن کیف را هم از سرتان دور کنید!
PARASTEHبرای شما که خاصی اگر در دنیای طلا و جواهرات، به محصولات مرسوم و رایج در بازار علاقه ندارید و نمونههای خاص را ترجیح میدهید، سری به «پرسته» بزنید؛ برند طلاساز ایرانی که محصولاتی با طراحی متفاوت و نزدیک به سلیقههای اسپرت طراحی و تولید میکند. انواع انگشتر با شکلهای خاص مثل لنگر، علامت سوال و. . . بخشی از تولیدات متفاوت و متنوع این برند ایرانی است.
POOSHEMA
گلدارهای ایرانیفرناز عبدلی در طراحیهای تازه POOSHEMA که حالا دیگر برندی شناخته شده برای ایرانیهاست مثل همه کمپانیهای جهانی سراغ پارچههای گلدار رفته است. پارچه گلدار انتخابی این برند برای مانتو پارچهای است با زمینه مشکی تیره که استفاده از آن را در محیط بیرون راحتتر میکند اما در عوض پیراهنگلدار این برند تا دلتان بخواهد شاد و پر رنگ و لعاب است به خصوص که با یک ژیله ساده و به رنگ نارنجی از گلهای لباس هم ترکیب شده است.
Under water home خانهای زیر آبدوبی بعد از ساختن جزیره مصنوعی، حالا به فکر ساختن خانههایی در زیر آب است. این کشور پروژهای برای ساختن 42 ویلا دارد که هر کدام دو طبقه در بالای آب و یک طبقه در زیر آب دارند. گروه سازنده این ویلاها پیشبینی میکند، ساخت آنها در سال 2017 تمام و حدود 1. 3 میلیون دلار هزینه شود. هنوز قیمتی برای خرید و فروش این ویلاهای 3 طبقه با زیرزمینی در زیر آب مشخص نشده است.
HUGO BOSS
دنیا را رنگی ببینیداین عینکها که استفاده از رنگهای تندوتیز در آنها حرف اول را میزند طراحیهای تازه کمپانی HUGO BOSS برای آقایان است. ویژگی اصلی این عینکها که در مجموعهای به نام National colors sporty روانه بازار شدهاند همانطور که از اسمشان پیداست ظاهر اسپورت و ترکیبرنگهای متنوعشان است. اما سبکی و راحتی را هم باید به ویژگیهای ظاهری این مجموعه اضافه کرد فلز و لاستیک مخصوصی که در این عینکها به کار گرفته شده باعث شده در عین سبکی فوقالعادهای که دارند کاملا محکم و با دوام باشند.
FENDIفندی نشان!کمپانی ایتالیایی فندی در کنار طراحی لباس، کیف، کفش و. . . حواسش به زیورآلات به عنوان محصولات مورد علاقه خانمها هم هست! این کمپانی هرچند هنوز نتوانسته زیورآلاتش را به اندازه دیگر طراحیهایش در دل طرفدارانش جا کند اما از هیچ تلاشی برای ارائه زیورآلاتی به سبکوسیاق خودش دست نمیکشد. محصول تازه فندی هم ترکیب طلا و نقره در قالب دستبند و انگشتری است که ایده اصلی طراحی آنها نشان خود فندی است. فریم ساده اما نیمدایره این ست خیلی از طرفداران پروپاغرص فندی را مجذوب کرده است.
ZEEEN نگاهی تازه به دستسازههای ایرانیزییین یک برند خارجی نیست؛ بلکه یک مولتی برند کاملا ایرانی است. زییین چند صباحی است برای به تصویر کشیدن دستساختههای هنرمندان ایرانی در سراسر ایران تلاش میکند و با همین هدف توانسته فضایی ایجاد کند که در آن طراحیهایی که همه حال و هوایی ایرانی و در عین حال کاملا مدرن در خودشان دارند بعد از گزینشهای خاص یک جا جمع شوند.
محصولات زییین مجموعههای متنوعی است از سنگ، شیشه، فلز، سفال و چوب که همه به دست هنرمندان ایرانی به آثار هنری خاص و با هدف کاربرد در زندگی امروز ساخته شدهاند.
LUX Watch BRIKKساعت های هوشمندساعتهای هوشمند نسل دیگری از محصولات دیجیتال هستند که هر چند نمونههایی از آنها در بازار موجود است، اما هنوز رونق چندانی پیدا نکردهاند. جدیدترین نمونه ساعت هوشمند توسط شرکت ال جی طراحی و تولید شده که چندی پیش رونمایی شد و در ماه اپریل (اواخر فروردین) در بازار عرضه خواهد شد. این ساعت هوشمند قدرت اتصال به اینترنت سرعت بالا و برقراری تماس تلفنی را بدون اتصال با تلفن هوشمند دارد. شرکت ال جی کوشیده در طراحی این گوشی از فرم کلاسیک، صفحه گرد ساعت دور شود.
Diorحکاکی روی صفحه ساعتکمپانی فرانسوی دیور در طراحی ساعتهای تازهاش (Dior vill Grand Ball) دست به یک ابتکار چشمگیر زده است. در نگاه اول قبل از اینکه بند و فریم ساعت توجه شما را جلب کند این صفحه ساعت است که به چشم میآید. صفحه گرد این ساعتها با استفاده از چوب، صدف و. . . درست مثل یک تابلوی کوچک نقاشی طراحی شده است. این طراحیها که به صورت برجسته روی صفحه ساعت حک شدهاند تنوع رنگی چشمگیری هم دارند.
NANANبرند ایتالیاییNANAN برندی ایتالیایی است که به صورت تخصصی در طراحی و تولید مبلمان اتاق کودک فعالیت میکند. برندی خوشنام و پرآوزه که اتفاقا با وجود قیمتهای سرسامآورش این روزها در ایران هم طرفداران بسیاری پیدا کرده است.
ویژگی اصلی طراحیهای این برند کیفیت تضمین شده آنهاست. این محصولات تمام چوب هستند و به همین دلیل نباید انتظار قیمتهای متعادلی را هم از آنها داشت. ویژگی بعدی پیروی از سبک طراحی خاصی است که سادگی در آن حرف اول را میزند. اغلب طراحیهای نانان سفید هستند و رنگ با استفاده از اکسسورایز به فضا اضافه میشوند.
TORY BURCHسرخپوست نشانکمپانی TORY BURCH در میان طراحیهای بهارهاش سراغ اورکتهایی ترکیب شده از نخ و کتان رفته است. اولین ویژگی این اورکتها سبکی و ظرافتشان است. ویژگی بعدی برشهای ساده آنهاست که به طبیعت از طراحیهای امسال کمی بزرگتر از سایز اصلی شما درنظر گرفته شدهاند و همین باعث شده که بسیار راحتتر از حد تصور باشند. اما اتفاق اصلی، بافت پارچه این اورکتهاست. طراحیهای گرافیکی که روی پارچه آنها به صورت نخدوزیهایی کاملا هنرمندانه کار شده در حقیقت الهام گرفته از خطوط و نقش و نگارهای سرخپوستی است.