خوش آمدید به کافه مد تهرانسر بدنبال مدل های جدید و بروز می گردید ! کافه مد تهرانسر، محلی است برای نمایش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جدیدترین و برترین برندها و مدل های روز ایران و دنیا با ما باشید...××کلیه حقوق این سایت برای کافه مد تهرانسر محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد××
تهرانسر-میدان کمال الملک- نبش خیابان یکم-مجتمع الهام-طبقه ۱- / پلاک ۲۱/ تلفن:۴۴۵۷۲۶۳۸ 

مدل های جدید تابستان رسید؟؟؟

4 سِت تابستانه با شلوار جین

در این مطلب نحوه سِت کردن کفش و لباس را با 4 نوع شلوار جین برایتان نوشته ایم که برای روزهای گرم تابستان بسیار شیک و خنک هستند.

سِت اول

پیراهن خنک سفید که فرم لخت دارد و آستین نیز ندارد را با شلوار جین آبی روشن جفت کنید. اگر شلوار برش های نخ‌ریش شده داشته باشد نمای بهتری با بلوز سفید ایجاد می کند زیرا نخ های شلوار سفید هستند و با لباس تناسب بیشتر پیدا خواهد کرد. برای این بلوز و شلوار می توانید کفش چرمی مشکی انتخاب کنید. کفش پاشنه‌دار و بندی. پایین شلوار را نیز تا بزنید و برگردانید تا یک تیپ اسپرت و زیبا پیدا کنید.

4 سِت تابستانه با شلوار جین

سِت دوم

شلوار جین ساده و روشن را می توانید با بلوزی مشکی و نارنجی جفت کنید. لباسی که یقه گرد و پوشیده دارد اما آستین ندارد. برای همخوانی بیشتر، صندل های بندی و پاشنه بلندی را انتخاب کنید که با رنگ نارنجی لباس جفت هستند. به این ترتیب، یک ردیف از رنگ نارنجی را در بالا و یک نارنجی زیبا نیز در پایین تیپ شما به چشم می خورد که همخوانی آنها باعث زیبایی تیپتان خواهد شد.

4 سِت تابستانه با شلوار جین


سِت سوم

شلوار جین روشن که سنگ‌شورهای زیبایی را در قسمت فاق خود دارد، انتخاب کنید. پایین شلوار را به هر اندازه که دوست دارید تا بزنید و به رو برگردانید. می توانید همچون عکس یک تای 10 سانتی متری داشته باشید. یا می توانید تای شلوار را چند بار تکرار کنید که باریک اما بالا باشد. یک بلوز با آستین خفاشی به رگ گل‌بهی، کرم یا صورتی بسیار کم‌رنگ برای این مدل شلوار بسیار مناسب است. صندل های پاشنه دار چرمی و مشکی را برای این ترکیب انتخاب کنید. ترجیحا، کفشی که انتخاب می کنید، لژ رنگی داشته باشد تا با بلوز همخوانی بیشتری ایجاد کند.

4 سِت تابستانه با شلوار جین


سِت چهارم
این ست بسیار اسپرت و دوست داشتنی است. یک تاپ مشکی با راه‌راه‌های سفید که یقه گرد و ساده دارد را می توانید با یک شلوار جین سفید و ساده جفت کنید. یک تیپ کاملا ساده اما بسیار شیک و زیبا. برای چنین ترکیبی بهتر است کفش تخت انتخاب کنید. مثلا یک صندل بندی و زیبا که سفید و مشکی است بهترین گزینه برای انتخاب است.

4 سِت تابستانه با شلوار جین

لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

مری کاترانتزو (Mary Katrantzou)، طراح فشن یونانی است که در سال 1983 در آتن متولد شد و حالا در لندن کار و زندگی می کند. کلکسیون های موضوعی پوشاک زنانه او معمولاً تم هنری دارند و بسیار زیبا و لوکس هستند. برای مثال کلکسیون های فصل های قبلی او موضوعاتی همچون شیشه های عطر و ادکلن، مزارع گل، تمبرهای قدیمی، چشم اندازها و مناظر، و اخیراً کفش و ... داشته اند.

طراحی های او اغلب یک طرح و تصویر اصلی دارند که زیبایی کارهایش حول و حوش آن می گردد. ستاره های زیادی کارهای او را می پسندند و لباس های مجلسی او را برای فرش قرمز انتخاب می کنند که کیرا نایتلی یکی از آنهاست.

لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou
گزیده ای از کلکسیون لباس های مجلسی زنانه مری کاترانتزو برای فصل جدید را در زیر به نمایش گذاشته ایم.

پیراهن مدل MIDNIGHT CHRYSA، قیمت: 8680 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

پیراهن مدل LOVENIA، قیمت: 2680 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

پیراهن مدل PONKER، قیمت: 18850 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

پیراهن مدل ASTERE، قیمت: 3720 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

پیراهن مدل UNDERWOOD، قیمت: 1610 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

پیراهن مدل BAYLY DRESS PINKIMON، قیمت: 1790 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

پیراهن مدل ELAY JERSEY، قیمت: 1190 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

شلوار مدل GOLDIE، قیمت: 1020 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

پیراهن مدل BLEMISH LAKE، قیمت: 2230 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

پیراهن مدل BLOSSOM، قیمت: 1610 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

پیراهن مدل HARBOUR BLUE، قیمت: 2480 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

پیراهن مدل FOLI ROSE BLUE، قیمت: 2110 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

پیراهن مدل SILVERLAKE، قیمت: 4465 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

دامن مدل CASPIAN، قیمت: 2480 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

کت اسپورت مدل BLEMISH LAKE، قیمت: 3075 دلار

کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

اصول لباس پوشیدن در گرمای تابستان

تابستان فصل گرمی است که دغدغه‌های پوشش خنک را بیش از همیشه مطرح می‌کند. در این میان یقینا توجه به نکات طراحی لباس و اهمیت دادن به تجربه‌های موجود در این عرصه می‌تواند به افراد کمک کند تا از تعرق کمتر و خنکای بیشتری لذت ببرند. گرمای بدن یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر خلق و خوی افراد است. زیرا گرما کلافگی را در بر دارد که بر نوع رفتار افراد و برخوردهای اجتماعی موثر است. در این یادداشت سعی کرده‌ایم آنچه برای تابستان باید در لباس و پوشش مد نظر قرار گیرد را بیان کنیم.

استفاده از پارچه‌های نخی و خنک

پارچه یکی از مهمترین عناصر در طراحی لباس و تامین خنکای بدن و کاهش تعرق به شمار می‌رود. به همین خاطر انتخاب پارچه مناسب می‌تواند پایه‌های طراحی لباس را برای تامین مواردی نظیر، راحتی، خنکی و زیبایی تامین کند. الیاف طبیعی با پیشینه قوی یکی از موفق‌ترین نمونه‌ها در کاهش تعرق است تا جایی که هر چه بیشتر الیاف طبیعی در نسوج پارچه وجود داشته باشد، میزان گرما نیز کاهش پیدا می‌کند. در میان الیاف طبیعی ابریشم یکی از کاربردی‌ترین نمونه‌ها در دوران کهن به شمار می‌رود که علاوه بر کاهش تعرق از از انتشار بوی بد بدن نیز پیشگیری می‌کند. پس نکته نخست در طراحی لباس تابستانه این است که از پارچه‌های نخ و پنبه بیشتر بهره ببریم. به این ترتیب نمونه‌هایی نظیر پارچه: لنیل و مواردی که داری 98 درصد ویسکوز است، برای این فصل مناسب هستند. وال هندی و ملل از مدل پارچه‌هایی هستند که در لباس‌های تابستانی استفاده می‌شوند.

استفاده از رنگ‌های روشن و مناسب
رنگ همواره به عنوان یکی از مهمترین عناصر در جذب نیروی خورشید و گرمای بدن انسان شناخته شده است. بر این اساس توجه به تم رنگ‌ها و نوع کارکرد آن‌ها در فصول مختلف برای طراحان و مصرف کنندگان ضروری است. دنیای رنگ‌ها بسیار پیچیده‌تر از آنی است که بتوان با یک مقاله به آن پرداخت اما در مورد فصل تابستان کاهش تعرق با رنگ‌های روشن کاملا واضح و مبرهن است. زیرا همانطور که می‌دانید بدن انسان دارای انرژی است که گاها به صورت گرمایشی از او ساطع می‌شود لذا لباس باید بتواند فضای تنفسی پوست را حفظ کند تا تبادل گرمایشی صورت گیرد و خنکی لازم تامین شود. ضمن اینکه خورشید و نور آن بر روی گرمای بدن ما بسیار تاثیرگذار هستند لذا استفاده از رنگ‌های تیره در فصل تابستان بسیار اشتباه است. زیرا مستقیما تمام نور خورشید را جذب می‌کند و گرمایش بدن را افزایش می‌بخشد.

ویژگی‌های لباس تابستانه چیست؟


استفاده از رنگبندی مناسب در تابستان از جمله اصولی است که هر طراحی باید به آن توجه کند. رنگ‌های روشن با تناژهایی مانند صورتی و آبی یا مثلا مغز پسته‌ای، گلبهی با تنالیته بنفش مناسب این فصل هستند زیرا علاوه بر کاهش دما می‌توانند به حفظ طراوت پوست و شادابی روحیه کمک کنند. البته باید بدانیم که صرفا استفاده از یک تم رنگی مناسب نیست و بهتر است که گاهی تضاد را  نیز در رنگ لباس‌ها به کار ببریم. جالبتر است اگر در انتخاب لباس تابستانه به کنتراس رنگی آن فکر کنیم و از سه تم رنگی با یک هم پوشانی خاص در پوشش خود بهره ببریم.

عدم استفاده از مواد آرایشی

فصل تابستان از جمله زمان‌هایی است که تعرق پوست به حداکثر ممکن می‌رسد لذا باید فضا برای تنفس این بخش فراهم شود.در حالیکه استفاده از برخی مواد آرایشی در این فصل باعث مسدود شدن منافذ پوستی و پیشگیری از تعرق پوست می‌شوند به همین خاطر افزایش گرما و تیره شدن پوست فرد را به دنبال دارند. به طور حتم استفاده از مواد آرایشی وقتی که در پوشش رنگ‌های روشن به کار برده می‌شود سبب تیره نشان دادن پوست فرد می‌شود. لذا توصیه می‌شود تا جای ممکن و برای خنکی بیشتر از این بخش پرهیز کنید. استفاده از لباس‌های رنگی مانند بژ در این فصل روی پوست صورت بهتر جواب می‌دهد.

استفاده کمتر از فلزات


زیورآلات و لوازم جانبی مد نظیر: عینک، زیورآلات، صندل و ... یکی از مهمترین بخش‌ها در پوشش هر فردی هستند به همین خاطر هماهنگی این بخش‌ها نیز با فصل تابستان ضروری است. در واقع برای انتخاب ملزومات این بخش نیز باید به گرمای هوا توجه کنیم بهتر است در فصل تابستان از عینک‌های دودی با فریم بزرگ استفاده شود تا تمام اطراف چشم پوشیده شود. زیرا قرار گرفتن اطراف چشم در برابر نور خورشید باعث ایجاد غده‌های چربی کوچک می‌شود. بهتر است جنس عینک نیز از کائوچو باشد تا مانند فلز گرما را جذب نکند و سبب تعرق بیشتر نشود. در بخش زیورالات نیز آثار چوبی و کائوچویی توصیه می‌شود زیرا افزایش گرما یقینا باعث کلافگی فرد و تاثیرگذاری آن بر روابط اجتماعی‌اش می‌شود.

ویژگی‌های لباس تابستانه چیست؟


پوشیدن لباس‌های گشاد


مناسب‌ترین لباس‌ها برای فصل تابستان از نوع گشاد هستند زیرا تنگی و جذب بودن لباس باعث افزایش گرما می‌شود ضمن اینکه آزادی عمل را به خاطر افزایش تعرق از فرد می‌گیرد و یقینا بر روی بوی بدن فرد نیز تاثیر منفی می ‌گذارد. پوشش گشاد و بلند به فرد امکان استفاده از دامن شلواری‌های شیک را می‌دهد. باید مانتوها به نوعی طراحی شود که در قسمت جلو دکمه داشته باشد البته این دکمه می‌تواند تنها در یک سوم بالای تنه لباس قرار گیرد تا فرد برای استفاده از شلوارهای گشاد دارای راحتی بیشتر باشد.

عدم استفاده از لایه چسب در طراحی لباس‌های تابستانه بسیار مهم است زیرا لایه چسب به خصوص در قسمت یقه و گردن باعث افزایش گرما برای فرد می‌شود و گاهی می‌تواند عرق سوز را نیز به دنبال داشته باشد. برای پروسه دوخت لباس تابستانه باید به درستی فکر کرد یعنی اینکه بدانیم دوخت‌ها پهن نباشند و در مناطق حساس بدن قرار نگیرند زیرا چنین حالتی می‌تواند باعث ایجاد حساسیت و عرق سوز بدن شود. در تابستان بهتر است از لباس‌های آستین کوتاه کمتر استفاده کنیم زیرا اشعه خورشید باعث سوختگی پوست می‌شود ضمن اینکه صرف کوتاه بودن آستین لباس گرما کاهش نمی‌یابد.

مدل موهای نیمه کوتاه ستاره ها

مدل موی "نیمه کوتاه" چیست؟ به نظر می رسد این کلمه برای افراد مختلف معناهای متفاوتی دارد، ولی در کل موی نیمه کوتاه از بالای شانه شروع می شود و تا چند سانتیمتر پائین تر از استخوان ترقوه می رسد. اگر تابحال موهایتان را کاملاً کوتاه کرده اید حتماً با این مدل مو آشنا هستید، یعنی زمانی که موهایتان کم کم دارند بلند می شوند و با آنها هیچ کاری نمی توانید بکنید جز اینکه صبر کنید کاملاً بلند و دوباره زیبا شوند. ستاره هایی که در زیر تصاویر آنها را مشاهده می کنید، توانسته اند از عهده درست کردن موهای نیمه کوتاه خود برآیند.


الکسا چانگ
مدل موهای نیمه کوتاه ستاره ها
کری واشینگتن
مدل موهای نیمه کوتاه ستاره ها
الیزابت اولسن
مدل موهای نیمه کوتاه ستاره ها
راشیدا جونز
مدل موهای نیمه کوتاه ستاره ها
اما استون
مدل موهای نیمه کوتاه ستاره ها
اولیویا پالرمو
مدل موهای نیمه کوتاه ستاره ها
لیلی کالینز
مدل موهای نیمه کوتاه ستاره ها
سوفیا بوش
مدل موهای نیمه کوتاه ستاره ها
تاندی نیوتن
مدل موهای نیمه کوتاه ستاره ها
ریچل مک آدامز
مدل موهای نیمه کوتاه ستاره ها
ریس ویثراسپون
مدل موهای نیمه کوتاه ستاره ها
جنیوری جونز
مدل موهای نیمه کوتاه ستاره ها
کریستینا هندریکس
مدل موهای نیمه کوتاه ستاره ها
جسیکا آلبا
مدل موهای نیمه کوتاه ستاره ها
لوسی هیل
مدل موهای نیمه کوتاه ستاره ها

خوش آمدید به کافه مد تهرانسر بدنبال مدل های جدید و بروز می گردید ! کافه مد تهرانسر، محلی است برای نمایش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جدیدترین و برترین برندها و مدل های روز ایران و دنیا با ما باشید...××کلیه حقوق این سایت برای کافه مد تهرانسر محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد××
تهرانسر-میدان کمال الملک- نبش خیابان یکم-مجتمع الهام-طبقه ۱- / پلاک ۲۱/ تلفن:۴۴۵۷۲۶۳۸ 

مدل های جدید تابستان رسید؟؟؟

ست های مجلسی بسیار شیک به رنگ مشکی +عکس

به گزارش پرشین وی تصاویر زیر گلچینی از ست های مجلسی زیبا به رنگ مشکی است:

 ست های مجلسی بسیار شیک به رنگ مشکی

 ست های مجلسی بسیار شیک به رنگ مشکی

 ست های مجلسی بسیار شیک به رنگ مشکی   

ست های مجلسی بسیار شیک به رنگ مشکی

 ست های مجلسی بسیار شیک به رنگ مشکی

 ست های مجلسی بسیار شیک به رنگ مشکی

 ست های مجلسی بسیار شیک به رنگ مشکی

 ست های مجلسی بسیار شیک به رنگ مشکی

 ست های مجلسی بسیار شیک به رنگ مشکی

 ست های مجلسی بسیار شیک به رنگ مشکی

  ست های مجلسی بسیار شیک به رنگ مشکی

 ست های مجلسی بسیار شیک به رنگ مشکی

 ست های مجلسی بسیار شیک به رنگ مشکی

  ست های مجلسی بسیار شیک به رنگ مشکی

 ست های مجلسی بسیار شیک به رنگ مشکی

 ست های مجلسی بسیار شیک به رنگ مشکی

 تهیه و گردآوری: گروه مد و لباس پرشین وی

 بخش اختصاصی پرشین وی

ست های بسیار زیبایی از لباس مجلسی های کوتاه +عکس

تصاویر زیر گلچینی از ست های بسیار شیک و زیبای لباس مجلسی های کوتاه است:

  ست های بسیار زیبایی از لباس مجلسی های کوتاه

 ست های بسیار زیبایی از لباس مجلسی های کوتاه

  ست های بسیار زیبایی از لباس مجلسی های کوتاه

 ست های بسیار زیبایی از لباس مجلسی های کوتاه

 ست های بسیار زیبایی از لباس مجلسی های کوتاه

 ست های بسیار زیبایی از لباس مجلسی های کوتاه

ست های بسیار زیبایی از لباس مجلسی های کوتاه   

ست های بسیار زیبایی از لباس مجلسی های کوتاه

 ست های بسیار زیبایی از لباس مجلسی های کوتاه

 ست های بسیار زیبایی از لباس مجلسی های کوتاه

 ست های بسیار زیبایی از لباس مجلسی های کوتاه

  ست های بسیار زیبایی از لباس مجلسی های کوتاه

  ست های بسیار زیبایی از لباس مجلسی های کوتاه

 ست های بسیار زیبایی از لباس مجلسی های کوتاه

  ست های بسیار زیبایی از لباس مجلسی های کوتاه

 ست های بسیار زیبایی از لباس مجلسی های کوتاه

 ست های بسیار زیبایی از لباس مجلسی های کوتاه

  ست های بسیار زیبایی از لباس مجلسی های کوتاه

 ست های بسیار زیبایی از لباس مجلسی های کوتاه

 تهیه و گردآوری: گروه مد و لباس پرشین وی

ست های مجلسی بسیار زیبا ویژه جشن های تابستانی +عکس

به گزارش پرشین وی تصاویر زیر گلچینی از لباس مجلسی هایی با رنگ های متنوع است که می تواند برای جشن هایی که در تابستان برگزار می شود ایده های فوق العاده ای باشند:

 ست های مجلسی بسیار زیبا ویژه جشن های تابستانی

 ست های مجلسی بسیار زیبا ویژه جشن های تابستانی

 ست های مجلسی بسیار زیبا ویژه جشن های تابستانی

 ست های مجلسی بسیار زیبا ویژه جشن های تابستانی

ست های مجلسی بسیار زیبا ویژه جشن های تابستانی   

ست های مجلسی بسیار زیبا ویژه جشن های تابستانی

ست های مجلسی بسیار زیبا ویژه جشن های تابستانی   

ست های مجلسی بسیار زیبا ویژه جشن های تابستانی

 ست های مجلسی بسیار زیبا ویژه جشن های تابستانی

 ست های مجلسی بسیار زیبا ویژه جشن های تابستانی

 ست های مجلسی بسیار زیبا ویژه جشن های تابستانی

 ست های مجلسی بسیار زیبا ویژه جشن های تابستانی

  ست های مجلسی بسیار زیبا ویژه جشن های تابستانی

 ست های مجلسی بسیار زیبا ویژه جشن های تابستانی

 ست های مجلسی بسیار زیبا ویژه جشن های تابستانی

 ست های مجلسی بسیار زیبا ویژه جشن های تابستانی

 ست های مجلسی بسیار زیبا ویژه جشن های تابستانی

 ست های مجلسی بسیار زیبا ویژه جشن های تابستانی

 ست های مجلسی بسیار زیبا ویژه جشن های تابستانی

 ست های مجلسی بسیار زیبا ویژه جشن های تابستانی

 تهیه و گردآوری: گروه مد و لباس پرشین وی

4 سِت تابستانه با شلوار جین

در این مطلب نحوه سِت کردن کفش و لباس را با 4 نوع شلوار جین برایتان نوشته ایم که برای روزهای گرم تابستان بسیار شیک و خنک هستند.

سِت اول

پیراهن خنک سفید که فرم لخت دارد و آستین نیز ندارد را با شلوار جین آبی روشن جفت کنید. اگر شلوار برش های نخ‌ریش شده داشته باشد نمای بهتری با بلوز سفید ایجاد می کند زیرا نخ های شلوار سفید هستند و با لباس تناسب بیشتر پیدا خواهد کرد. برای این بلوز و شلوار می توانید کفش چرمی مشکی انتخاب کنید. کفش پاشنه‌دار و بندی. پایین شلوار را نیز تا بزنید و برگردانید تا یک تیپ اسپرت و زیبا پیدا کنید.

4 سِت تابستانه با شلوار جین

سِت دوم

شلوار جین ساده و روشن را می توانید با بلوزی مشکی و نارنجی جفت کنید. لباسی که یقه گرد و پوشیده دارد اما آستین ندارد. برای همخوانی بیشتر، صندل های بندی و پاشنه بلندی را انتخاب کنید که با رنگ نارنجی لباس جفت هستند. به این ترتیب، یک ردیف از رنگ نارنجی را در بالا و یک نارنجی زیبا نیز در پایین تیپ شما به چشم می خورد که همخوانی آنها باعث زیبایی تیپتان خواهد شد.

4 سِت تابستانه با شلوار جین


سِت سوم

شلوار جین روشن که سنگ‌شورهای زیبایی را در قسمت فاق خود دارد، انتخاب کنید. پایین شلوار را به هر اندازه که دوست دارید تا بزنید و به رو برگردانید. می توانید همچون عکس یک تای 10 سانتی متری داشته باشید. یا می توانید تای شلوار را چند بار تکرار کنید که باریک اما بالا باشد. یک بلوز با آستین خفاشی به رگ گل‌بهی، کرم یا صورتی بسیار کم‌رنگ برای این مدل شلوار بسیار مناسب است. صندل های پاشنه دار چرمی و مشکی را برای این ترکیب انتخاب کنید. ترجیحا، کفشی که انتخاب می کنید، لژ رنگی داشته باشد تا با بلوز همخوانی بیشتری ایجاد کند.

4 سِت تابستانه با شلوار جین


سِت چهارم
این ست بسیار اسپرت و دوست داشتنی است. یک تاپ مشکی با راه‌راه‌های سفید که یقه گرد و ساده دارد را می توانید با یک شلوار جین سفید و ساده جفت کنید. یک تیپ کاملا ساده اما بسیار شیک و زیبا. برای چنین ترکیبی بهتر است کفش تخت انتخاب کنید. مثلا یک صندل بندی و زیبا که سفید و مشکی است بهترین گزینه برای انتخاب است.

4 سِت تابستانه با شلوار جین

پیراهن های بهاره زیبا و راحت به پیشنهاد مجله Elle +عکس

تصاویر زیر مدل های زیبایی از پیراهن های بهاری است که مجله مد مشهور Elle پیشنهاد داده است:

 پیراهن های بهاره زیبا و راحت به پیشنهاد مجله Elle

 پیراهن های بهاره زیبا و راحت به پیشنهاد مجله Elle

پیراهن های بهاره زیبا و راحت به پیشنهاد مجله Elle   

پیراهن های بهاره زیبا و راحت به پیشنهاد مجله Elle

پیراهن های بهاره زیبا و راحت به پیشنهاد مجله Elle   

پیراهن های بهاره زیبا و راحت به پیشنهاد مجله Elle

پیراهن های بهاره زیبا و راحت به پیشنهاد مجله Elle   

پیراهن های بهاره زیبا و راحت به پیشنهاد مجله Elle   

 پیراهن های بهاره زیبا و راحت به پیشنهاد مجله Elle  

پیراهن های بهاره زیبا و راحت به پیشنهاد مجله Elle   

 پیراهن های بهاره زیبا و راحت به پیشنهاد مجله Elle  

پیراهن های بهاره زیبا و راحت به پیشنهاد مجله Elle   

 پیراهن های بهاره زیبا و راحت به پیشنهاد مجله Elle  

 پیراهن های بهاره زیبا و راحت به پیشنهاد مجله Elle  

پیراهن های بهاره زیبا و راحت به پیشنهاد مجله Elle   

پیراهن های بهاره زیبا و راحت به پیشنهاد مجله Elle   

 پیراهن های بهاره زیبا و راحت به پیشنهاد مجله Elle  

پیراهن های بهاره زیبا و راحت به پیشنهاد مجله Elle   

پیراهن های بهاره زیبا و راحت به پیشنهاد مجله Elle

تهیه و گردآوری: گروه مد و لباس پرشین وی

تیپ زیبا و کمتر دیده شده از ویکتوریا بکهام +عکس

به گزارش پرشین وی این طراح مد 40 ساله هنگامی که از هتل بوری خارج می شد ، یک پیراهن میدی به رنگ قرمز روشن به تن داشت که تنها تزئیات کانونی آن یک زنجیر طلایی ضخیم بود که در سمت چپ پیراهن دوخته شده بود و تیپ خود را با یک کفش پاشنه دار قرمز کامل کرده بود.

  تیپ زیبا و کمتر دیده شده از ویکتوریا بکهام

 تیپ زیبا و کمتر دیده شده از ویکتوریا بکهام

تیپ زیبا و کمتر دیده شده از ویکتوریا بکهام   

تیپ زیبا و کمتر دیده شده از ویکتوریا بکهام

 تیپ زیبا و کمتر دیده شده از ویکتوریا بکهام

 تیپ زیبا و کمتر دیده شده از ویکتوریا بکهام

 تهیه و ترجمه: گروه مد و لباس پرشین وی

راهنمای انتخاب رنگ لباس؛ رنگ نارنجی

رنگ نارنجی، ترکیب زرد و قرمز است و به عنوان یک رنگ انرژی‌زا شناخته می‌شود. رنگ نارنجی، احساس هیجان، گرما و شور و شوق را به ذهن می‌آورد و معمولاً برای جلب توجه بیننده مورد استفاده قرار می‌گیرد. نارنجی خالص نشان دهنده خلاقیت و عاطفه است و اغلب شجاعت و شادی را نشان می‌دهد، همچنین نارنجی کدر می‌تواند نشانه تکبر و غرور باشد.

رنگ نارنجی سمبل نشاط و شادی و نیز نشانه دانش و آگاهی است . این رنگ احساس اجتماعی بودن را در فرد تقویت کرده و فعالیت اجتماعی را قدرت می بخشد. این رنگ موجب رفع خستگی می‍‌شود و چون محرک اشتها است برای استفاده در غذاخوری‌ها بسیار مناسب است.

موثرترین بخش بدن انسان سیستم عضلانی و ماهیچه‌ای است که به سرعت از این رنگ تاثیر می‌پذیرد. اعضای مختلف بدن مانند طحال، پانکراس، معده، روده‌ها و کلیه‌ها از این رنگ تاثیر می‌پذیرند و اگر ناراحتی در این اعضا به وجود آید رنگ نارنجی می‌تواند برای درمان آن مفید باشد.

افسردگی‌های شدید و ناراحتی‌های گذرا در سیستم گوارش نیز به‌ وسیله رنگ نارنجی مورد درمان قرار می‌گیرند. اما باید توجه داشت که استفاده افراطی از رنگ نارنجی می‌تواند باعث بی‌تعادلی در سیستم عصبی افراد شود، به‌همین دلیل توصیه می‌شود این رنگ همراه با رنگ سبز یا آبی مورد استفاده قرار گیرد.

نارنجی، رنگ شور زندگی


استفاده از رنگ نارنجی در لباس

نارنجی رنگی گرم و زنده است که پوشیدن آن حسی از جوانی و نشاط را القا می‌کند. پوشیدن لباسی به رنگ نارنجی خالص به دلیل درخشش زیاد آن جسارت زیادی می‌خواهد، اما رنگ‌های دیگر خانواده نارنجی مانند هلویی، گلبهی، آجری و تنالیته‌های مختلف رنگ‌های خاکی راحت‌تر از نارنجی خالص مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استفاده از رنگ نارنجی برای پوشش سراسری، کار جالبی نیست و استفاده از رنگ‌های دیگر در کنار آن ضروری به نظر می‌رسد. رنگ‌ متضاد نارنجی، رنگ سبز است و استفاده از این ترکیب رنگ، لباس‌ها را پررنگ‌تر به نظر رسانده و قدرت رنگ‌ لباس‌ها را بیشتر نشان می‌دهد. اما اگر بخواهید ترکیبی بهتری به دست آورید میتوانید از رنگ سبز یشمی در کنار نارنجی استفاده کنید و رنگ روسری و مانتو و یا بلوز و دامن‌ خود را از این دو رنگ متضاد انتخاب کنید.

رنگ‌های مکمل نارنجی و آبی هم به خوبی در کنار هم قرار می‌گیرند و سردی رنگ آبی از درخشندگی و خیرگی رنگ نارنجی کم کرده و ترکیبی معقول به وجود می‌آورد.

استفاده از رنگ‌های گرمی مانند نارنجی در لباس توجه برانگیز و خودنما است، بنابراین اگر بخواهید ترکیب سنگین‌تری به دست آورید، استفاده از رنگ‌های خنثی مانند کرم و خاکستری نتیجه مطلوبی به وجود می‌آورد.

خوش آمدید به کافه مد تهرانسر بدنبال مدل های جدید و بروز می گردید ! کافه مد تهرانسر، محلی است برای نمایش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جدیدترین و برترین برندها و مدل های روز ایران و دنیا با ما باشید...××کلیه حقوق این سایت برای کافه مد تهرانسر محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد××
تهرانسر-میدان کمال الملک- نبش خیابان یکم-مجتمع الهام-طبقه ۱- / پلاک ۲۱/ تلفن:۴۴۵۷۲۶۳۸ 

مدل های جدید تابستان رسید؟؟؟

چی رو با چی بپوشیم بهتره؟

یکی از قوانین نانوشته برای رسیدن به ظاهری مناسب ترکیب درست لباس‌هاست؛ اینکه چه بلوزی را با چه شلوار یا دامنی هماهنگ کنید و سراغ چه مدل کیف و کفشی بروید. قصد داریم در این صفحات به شما ایده‌های کوچکی بدهیم برای اینکه از لباس‌هایتان بهترین ترکیب را بسازید. در این بخش به شما می‌گوییم چه لباس‌هایی را و چگونه بپوشید تامثل همیشه بهترین باشید. از ترفندهای تازه انتخاب رنگ گرفته تاجزئیات کوچکی مثل انتخاب شال و حتی همین مانتوی همیشگی!


1. ترکیب خوشایند سبز، طوسی و قهوه‌ای!

پیشنهاد می‌کنیم به یک ژاکت یاتونیک طوسی بلند( طوری که بلندی آن روی کمرتان را بپوشاند) فکر کنید!

  • یک شلوار جین راسته با تم رنگی طوسی انتخاب کنید.
  • سبز را برای کیف و شال ظریفی که قرار است دور گردن‌تان بیندازید ، به کار ببرید.
  • رنگ قهوه‌‌ای را هم بگذارید برای کفش‌تان و البته بند ساعتی که قرار است روی مچ‌تان ببندید.


2. صورتی-سرمه‌ای بپوشید

برای انتخاب لباس اسپرت گزینه‌های زیادی پیش‌رو دارید. اما پیشنهاد ما به شما ترکیب 2 رنگ صورتی و سرمه‌ای است!

  • انتخاب شلوار دم‌پا گشاد به شما راحتی و سرعت عمل بیشتری هنگام پیاده‌روی‌های طولانی می‌دهد.
  • کیفی که انتخاب می‌کنید حتما باید کوچک با بندی بلند باشد تا طی پیاده‌روی بدون اینکه دستان‌تان درگیر شود، بتوانید آن را به صورت کج روی‌دوش‌تان بیندازید.


3. ساده؛ اما متفاوت

وقتی رنگ سبز را به عنوان رنگ شاخص پوشش‌تان انتخاب می‌کنید باید همه چیز را به آن بسپارید!

  • انتخاب رنگ مشکی برای شلوار و کیف و کفش اجازه می‌دهد که رنگ کت‌تان بیشتر به چشم بیاید.


4. بــه این‌ترکیب فکر کنید

انتخاب لباس (همان پالتو یا مانتوی خودمان) همانقدر مهم است که لباس‌های دیگر.یادتان باشد همین لباس است که در نگاه اول شما را به دیگران معرفی می‌کند!

  • بهتر است لباس رویی که انتخاب می‌کنید با لباس اصلی‌تان همخوانی داشته باشد.
  • البته این همخوانی باید کمی زیرکانه باشد مثلا همانطور که در تصویر می‌بینید ترکیب 2رنگ طوسی و قرمز!

انتخاب لباس مناسب در محیط اداری

اگر آدم منضبطی هستید و می‌خواهید شغل مناسبی پیدا کنید باید کاری کنید که ظاهرتان به بیننده اطمینان لازم را بدهد. نکاتی هست که با رعایت آنها می‌توانید همه را از خودتان مطمئن کنید. مصاحبه‌های کاری در 2 حالت می‌تواند شما را رد کند؛ اول اینکه رزومه مناسبی نداشته باشید، دوم اینکه لباس مناسبی نپوشیده باشید. در مورد گزینه اول فقط خودتان می‌توانید به داد خودتان برسید. اما در مورد گزینه دوم ما هوایتان را داریم. در گزارشی که می‌خوانید ریزترین نکات لازم در مورد داشتن یک ظاهر مناسب در مصاحبه‌های کاری را برایتان آورده‌ایم که می‌تواند تاثیر لازم را روی مصاحبه‌کننده‌هایتان بگذارد؛ از پوشیدن کفش مناسب گرفته تا شیشه عینک‌تان! این گزارش را بخوانید و آرزوی موفقیت ما را به همراه داشته باشید!


اسپرت نپوشید


قرار است با مصاحبه‌کننده به پیک نیک بروید؟ مسلما نه. یادتان باشد که لباس شما با آدم‌ها حرف می‌زند و خیلی چیزها را راجع به شخصیت‌تان لو می‌دهد. افرادی که با شما مصاحبه می‌کنند آدم‌های ریزبین و دقیقی هستند. حالا فکرش را بکنید در برابر چنین آدم‌هایی با لباس اسپرت نشسته باشید و بخواهید ثابت کنید که شما خیلی جدی و دقیق هستید و از پس کار برمی‌آیید. احتمالا مصاحبه‌کننده در آن لحظات مرتب با خودش زمزمه می‌کند: نفر بعدی!

جدی هستید؟ جدی بپوشید


فرقی نمی‌کند زن هستید یا مرد، باید به این نکته اساسی توجه داشته باشید: اگر در تصمیم‌تان برای به دست آوردن شغل موردنظر جدی هستید باید جدی هم لباس بپوشید. آقایان در این موارد راحت‌تر از خانم‌ها هستندو می‌شود به راحتی تفاوت میان تیپ رسمی و تیپ غیررسمی‌شان را تشخیص داد. آقایان! از یک دست کت و شلوار مناسب و کفش‌های مردانه رسمی استفاده کنید، این طوری رئیس‌تان که سهل است، کل دنیا می‌فهمند شما با کسی شوخی ندارید! اولین و مهم‌ترین جواب برای سؤال حالا چی بپوشم در هر زمینه‌ای، یک سؤال دیگر است: به کجا قرار است بروید؟ مصاحبه‌های کاری خیلی مهم هستند به‌خصوص اگر موقعیت‌های خاصی باشند که می‌دانید احتمال تکرار شدنش خیلی کم است! جز اینکه باید برای سؤال‌هایی که از شما می‌پرسند مناسب باشید و رزومه مناسبی هم برای ارائه دادن به همراه داشته باشید، ظاهرتان هم باید مناسب باشد. از خودتان بپرسید شغلی که دارم برای آن مصاحبه می‌شوم شامل چه ویژگی‌هایی است؟ برای بیشتر مصاحبه‌ها لباس‌های رسمی بهترین گزینه‌های ممکن هستند. از افرادی که در کارهای مشابه هستند، بپرسید چه سبک لباسی برای اینکه در مصاحبه بهتر به نظر برسید، انتخاب کنید؟ با توجه به تمام جواب‌هایی که به دست می‌آورید ست مورد نظرتان را انتخاب کنید.



یک هفته قبل تصمیم بگیرید


 حداقل از یک هفته قبل از مصاحبه لباس‌هایتان را انتخاب کنید. از چند نفر از دوستان و آشنایان مورد اعتماد و با تجربه‌تان در مورد لباس‌ها نظر بخواهید، اگر لباس موردنظرتان در کمدتان است آن را در بیاورید و چک کنید. از تمیز بودنش مطمئن شوید مبادا که دفعه آخر چیزی رویش ریخته و یک لکه برایتان یادگاری گذاشته باشد. اگر احتیاج به شستن دارد آن‌ را بشویید در غیر این صورت از چروک نبودنش مطمئن شوید. لباس‌ها را خیلی مرتب اتو کنید و داخل کاور قرار دهید تا روز مصاحبه فرا برسد. حالت بعدی حالتی است که لباس مناسب ندارید. ممکن است در ایام بیکاری به‌سر ببرید و هزینه خرید لباس برایتان گران تمام شود. ببینید با کدام یک از دوستانتان صمیمی‌تر و از آن مهم‌تر هم سایز هستید، یکی از ست‌های او را قرض بگیرید. در غیر این صورت یک دست لباس رسمی تهیه کنید و برای انجام مصاحبه‌تان کنار بگذارید.


کفش‌ها حرف می‌زنند


اینکه می‌گویند رنگ و مدل کفش‌ها حرف می‌زنند، احتمالا درست است اما چیزی که قطعا صحت دارد تاثیر تمیز و مرتب بودنشان است! مهم نیست کفشتان نو است یا نه، مهم این است که با یک واکس ساده اما تمیز ظاهرش را به روز و نونوار کنید! کفش‌هایی بپوشید که در عین آراسته بودن در آنها احساس راحت بودن داشته باشید. به‌خصوص خانم‌ها نباید این طور به نظر برسد که کفش‌شان مانع راه رفتنشان است. کفش‌های پاشنه بلند به شرطی که سر و صدای زیادی راه نیندازند و قدتان را متناسب جلوه دهند گزینه‌های خوبی هستند. البته این موارد باز هم به شغلی که دارید و برایش تدارک می‌بینید، بستگی دارد. ممکن است برای مربی مهد رفته باشید، در چنین شرایطی حتی کفش‌های کتانی تمیز و تیره رنگ هم مناسب هستند!



چه رنگی بپوشم؟


تا همین امروز همیشه گفته‌ایم رنگ‌های شاد و تند تاثیر ویژه‌ای در روحیه شما دارند و آ‌نها را انتخاب کنید! امروز و در این موقعیت استثنایی می‌گوییم این جمله را برای مدت چند ساعت مصاحبه فراموش کنید. متاسفانه هر جای دنیا که بروید رنگ‌های تیره نماد جدیت هستند و در مراسم مهم از این رنگ‌ها استفاده می‌کنند. حالا هر مراسمی که می‌خواهد باشد، فرقی نمی‌کند. مهم این است که با انتخاب لباس تیره احترام خودتان و میزان جدی گرفتن مراسم را اعلام کرده‌اید! برای مصاحبه‌های کاری هم سراغ رنگ‌های تیره یا نسبتا تیره بروید. به رنگ پوست‌تان توجه داشته باشید. اگر پوست‌تان زیاد روشن نیست سراغ رنگ‌هایی بروید که به اصطلاح رنگ‌تان را باز می‌کند و برعکس. با پوشیدن یک رنگ مناسب پوست‌تان را از سفید بودن در بیاورید. برای کت و شلوارهای طوسی از پیراهن‌های سفید یا مشکی کمک بگیرید و حتی‌الامکان سراغ صورتی نروید. سفید، یار غار کت و شلوار مشکی هم هست. از پیراهن‌های آبی روشن هم می‌توانید برای تحت‌تاثیر قرار دادن بیننده بهترین استفاده را ببرید.


عطر بزنم؟


تکمیل یک ظاهر ایده‌آل بدون عطر ممکن نیست، اما آیا در مصاحبه‌های کاری باید عطر بزنیم یا نه؟ واقعیت این است که عطرها بیشتر از آنچه فکر کنیم روی برداشت مخاطب از ما تاثیرگذارند و وای به آن روزی که عطری برای مخاطب ما ناخوشایند باشد یا حتی یادآور خاطره‌ای بد! خیلی وقت‌ها هم هست که بویی که ما می‌پسندیم باعث ایجاد حساسیت در سایرین می‌شود. در تمام طول مدت مصاحبه نمی‌شود ریسک کرد. توصیه ما به شما این است که اگر هم قرار است از عطری استفاده کنید بسیار ملایم باشد و ترجیحا سراغ ادوتویلت‌ها بروید که رقیق‌ترین رایحه‌های ممکن را دارند. مراقب باشید که در فصل گرم عطر خنک بزنید و برعکس. وگرنه ناخودآگاه باعث کلافگی مصاحبه‌کننده می‌شوید و دوست دارد سریع‌تر سر و ته ماجرا را هم بیاورد و از شما خداحافظی کند.

توصیه دوم این است که به هیچ وجه از اسپری‌های خوشبو کننده بدن استفاده نکنید. خیلی‌ها این واقعیت را نشنیده می‌گیرند ولی شما بدانید و آگاه باشید که بیشتر اسپری‌ها بعد از مدت کوتاهی که روی بدن می‌مانند به طرز عجیبی بدبو می‌شوند! معمولا هم بوی بسیار تندی دارند که دقیقا ضد چیزی است که گفتیم. می‌توانید به جای اسپری‌ها سراغ مام رولت‌ها بروید یا از پد‌های ضد تعریق که به تازگی وارد بازار شده‌اند، استفاده کنید. این موارد شما را یک خانم یا یک آقای تمام‌عیار نشان می‌دهد؛کسی که تمیز و مرتب است و نظم و انضباط را می‌توان حتی از ظاهرش هم خواند، چه برسد به کارش!


کیف ببرم یا نه؟


خب تصور خانم‌ها بدون کیف که غیرممکن است، اما آقایان چه کار کنند؟ باز هم بستگی دارد به موقعیتی که در آن قرار دارید. ممکن است لازم باشد پرونده کاریتان را همراهتان ببرید. در دست داشتن یک پرونده که داخل یک پوشه سبز یا صورتی است، نمی‌تواند حالت خوشایندی باشد (به رنگ پوشه‌ها هم دقت کنید حتی!) پس بهتر است یک کیف مرتب و شیک به همراه داشته باشید. لازم نیست خیلی بزرگ باشد، حتی می‌تواند شکل کلاسوری داشته باشد. مهم این است که نظم و انضباط را القا کند و برای مدارک و خودکار و... جای کافی داشته باشد.  خانم‌ها هم که در مورد به همراه داشتن کیف شک ندارند، اما مراقب باشند که رنگ عجیب و غریبی نداشته باشد و رسمی باشد. لازم نیست کیف مهمانی‌تان را که طرح پلنگی دارد به عنوان یک کیف رسمی انتخاب کنید، یک مدل ساده مشکی یا قهوه‌ای تیره می‌تواند تاثیر خوبی روی افراد مصاحبه‌کننده داشته باشد. اگر فکر می‌کنید ظاهرتان بیش از حد مشکی می‌شود از یک شال‌گردن پارچه‌ای رنگی اما تیره برای عوض کردنش استفاده کنید.



موی کوتاه، ناخن کوتاه، به و به و به


بعضی‌ها بزرگ که می‌شوند نکات ساده اما مهمی را که در کودکی یاد گرفته‌اند فراموش می‌کنند. شعر «حسنی» را یادتان می‌آید که می‌گفت موی بلند، ناخن سیاه؟ با بزرگ شدن آدم‌ها که قوانین درست عوض نمی‌شوند، اما خیلی‌ها یادشان می‌رود. اگر قرار است به یک مصاحبه کاری بروید و افراد حاضر در آن جمع را تحت‌تاثیر قرار بدهید باید ساده‌ترین موارد را رعایت کنید. مثلا آقایان باید بدانند که موی کوتاه و مرتب می‌تواند بهترین تاثیر ممکن را روی مخاطب بگذارد. مویی که بلند است و با ژل یا ماده آرایشی دیگری حالت داده شده، نمی‌تواند نمایانگر یک مرد جدی و منظم باشد. ناخن‌های بلند هم همین‌طور. ناخن‌هایتان را روز قبل از مصاحبه کوتاه کنید. خانم‌ها می‌توانند ناخن‌های بلندشان را تمیز و مرتب نگه دارند اما آقایان نباید این کار را بکنند، پس کوتاه‌شان کنید لطفا!


عینک مناسب


ممکن است از عینک طبی استفاده کنید. حواستان باشد که فریم عینک‌تان به صورت‌تان بیاید و در عین حال خیلی هم عجیب و غریب نباشد، مثل بعضی از مدل‌های امروزی که شبیه یک اثر هنری هستند تا عینک. اگر شیشه عینک شما ضد بازتاب نور (آنتی رفلکس) نیست سریعا اقدام و آن را عوض کنید. می‌پرسید چرا؟ جوابش ساده است، چه در مورد مصاحبه کاری و چه در مورد یک ملاقات دوستانه، در هر شرایطی که هستید ارتباط چشمی مهم‌ترین امتیاز را به شما می‌دهد. وقتی یک عینک ساده دارید که نور روی شیشه‌هایش می‌افتد و چشم‌هایتان را پنهان می‌کند، ناخودآگاه تاثیری که باید را روی مخاطبتان نمی‌گذارید چون فرد بیننده نمی‌تواند چشم‌هایتان را ببیند و اعتمادی که لازم است را به دست بیاورد، پس مراقب عینک‌هایتان باشید، چون می‌توانند یک امتیاز اساسی را از شما کم کنند، بدون اینکه خودتان و حتی بیننده متوجه شوید، چرا!

کجا چی بپوشم؟

سلام من مریم هستم از کرمان. ورزشکارم و در رشته والیبال فعالیت می‌کنم. هنوز دانشجو هستم اما در شرکتی به عنوان نماینده بیمه مشغول به کارم. به زودی قرار است در مراسم شامی که روسای شعبه مرکزی تدارک دیده‌اند شرکت کنم. از استالیست‌های لونالون می‌خواهم من را برای انتخاب لباس مناسب راهنمایی کنند. البته با توضیح اینکه رنگ پوست من روشن است. قدم 86/1 و وزنم 65 کیلوگرم. ممنون از راهنمایی شما...

کجا چی بپوشم؟


مریم عزیز نکته مهم در پیشنهاد استایل مناسب به شما در نظر گرفتن قواعد پوشش برای حاضر شدن در یک قرار رسمی است. همراه با فاکتورهایی که توضیح دادید بهترین پیشنهاد برای شما باتوجه به قد بلند و اندام متناسب‌تان یک مانتوی راسته است با بلندی زیر زانو. بهتر است برای رسمی‌تر شدن ماجرا این مانتو را با یک شلوار راسته بپوشید. در مورد رنگ هم باتوجه به اینکه پای یک قرار رسمی درمیان است، بهتر است به رنگ‌های سنگین فکر کنید. باتوجه به روشن بودن رنگ پوست‌تان می‌توانید رنگ آبی را برای مانتو و رنگ مشکی را برای شلوار در نظر بگیرید. برای رسمی‌تر شدن ظاهرتان بهتر است سراغ یک شال ساده اما ترجیحا کار شده بروید. اگر با رنگ‌های پیشنهادی ما موافق هستید به شال مشکی فکر کنید. در مورد کیف هم بهتر است به یک کیف چرمی کوچک فکر کنید ترجیحا بدون دسته که با حال و هوای رسمی ظاهرتان جور دربیاید. در مورد کفش هم یک کفش چرم مشکی با بلندی پاشنه دسته کم 5 سانت می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

تصویری که می‌بینید نمونه‌ای است از درخواست‌های قبلی خوانندگان با سوژه‌ای مشابه. صرفا برای اینکه تصویر روشنی از گفته‌های ما داشته باشید.

لباسی که به من اعتماد به نفس بدهد

ل. ضیایی هستم ازمازندران.لطفا در طراحی ظاهری کاملا رسمی برای ملاقات‌های کاری مرا راهنمایی کنید. من مهندس هستم و به تازگی در شرکت معتبری مشغول به کار شدم، حالا به ظاهری نیاز دارم که در درجه اول به من اعتماد به نفس بدهد و اینکه با فضای کارم هماهنگ باشد. این را هم بگویم که من جثه نسبتا ظریف و سرشانه‌های کوچکی دارم.

کجا چی بپوشم؟


خانم ضیایی عزیز، شما در درجه اول به ظاهری نیاز دارید که کاملا رسمی و موقر باشد و در درجه دوم به لباسی که خودتان در آن احساس راحتی کنید. وقتی در لباسی احساس راحتی کنید اعتماد به نفس هم دارید. نکته اول اینکه باتوجه به اینکه سرشانه‌های ظریفی دارید حتما باید بروید سراغ مانتویی که سرشانه‌های برش‌دار یا طراحی‌هایی مثل تصویر پیشنهادی دارند. چنین سرشانه‌هایی نه‌تنها کوچکی عرض شانه شما را در خودش پنهان می‌کند بلکه شما را چهارشانه‌تر هم نشان می‌دهد. مطمئن باشید در این حالت ناخودآگاه مصم‌تر و با اطمینان بیشتری قدم بر می‌دارید تا وقتی که سرشانه‌هایی خموده دارد. برای حاضر شدن در محیط کاری که توضیح دادید بهتر است به جای طرح‌های فانتزی سراغ مدل‌های کلاسیک و رنگ‌های پخته و سنگین بروید. به کیفی که دست می‌گیرید هم دقت کنید؛ هرچه کیف شما شق‌و‌رق‌تر و با چارچوب‌‌تر باشد شخصیت محکم‌ و تاثیرگذاری‌تری از شما ارائه می‌شود. در مورد کفش هم فقط مجازید به کفش‌های پاشنه‌بلند البته با پاشنه‌ای معقول فکر کنید تا ظاهر رسمی و با وقار شما تکمیل شود.


قد بلندتر، بدون پاشنه‌های ‌بلند!

سلام من شیدا هستم از تهران. جثه ریزیی دارم، قدم زیاد بلند نیست و اتفاقا هیچ علاقه‌ای هم به پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند ندارم. لطفا من را راهنمایی کنید که بتوانم بدون نیاز به کفش پاشنه بلند و صرفا با استفاده از نوع پوششی که دارم کشیده و قد بلندتر به نظر بیایم.

کجا چی بپوشم؟

 شیدای عزیز تو به راحتی می‌توانید با استفاده از شگردهای ساده‌ لباس پوشیدن قد بلندتر به نظر بیایید. مثلا اینکه شال برای تو انتخاب مناسب‌تری است تا روسری. روسری به دلیل گرهی که روی گردن می‌خورد ناخودآگاه گردن را کوتاه‌تر نشان می‌دهد در صورتی که وقتی شال سر می‌کنید، کافی است یک بلوز یا حتی مانتوی یقه ایستاده را با آن هماهنگ کنید تا وقتی شال دور گردن‌ قرار می‌گیرد- البته به صورت آزاد- گردن کشیده‌تر به نظر بیاید. حتی می‌توانید از ترفندهای ساده‌ و متداولی مثل بستن موها بالای سر استفاده کنید.در مورد انتخاب لباس یا مانتو هم بهتر است تا جایی که می‌تواند به مدل‌های بلند فکر کنید. یک مانتوی بلند با خطوط عمودی پهن، هم به بلندتر شدن قد شما کمک می‌کند و هم به درشت‌‌تر به نظر آمدن جثه‌ات. هرچه طرح‌های عمودی روی مانتویی که انتخاب می‌کنید بیشتر باشد به‌خاطر خطای دید ایجادشده هم قد بلندتر به نظر می‌آیید. مانتوی پیشنهادی به خانم ساناز کاشمری از اعضای گروه آریان به تو کمک می‌کند تا تصویر روشن‌تری از گفته‌های ما داشته باشید.

می‌خواهم بزرگ‌تر به‌نظر بیایم

سلام، رئوف هستم از کرج. 22 ساله و دانشجوی رشته مکانیک. مشکل اصلی من این است که جثه بسیار لاغری دارم، علاوه بر آن چهره‌ام خیلی کوچک‌تر از سنم به نظر می‌آید و این موضوع به‌خصوص در محیط دانشگاه اصلا برایم خوشایند نیست. لطفا مرا راهنمایی کنید که چطور لباس بپوشم تا این مشکل به نظر نیاید البته این را هم بگویم که من تیپ‌های اسپرت را به تیپ‌های مردانه ترجیح می‌دهم.

کجا چی بپوشم؟


رئوف عزیز این نکته را به یاد داشته باشید که ته‌ریش مشروط بر اینکه حساب‌شده (آنکادرشده و مرتب) باشد چهره را کمی جدی‌تر و حتی کمی تا قسمتی بزرگ‌تر نشان می‌دهد. بنابراین قدم اول این است که به ته‌ریش فکر کنید، در قدم بعدی باید به یک پیراهن کتان البته کاملا ظریف و به رنگ روشن فکر کنید. برای تاکید روی ظاهر اسپرت هم می‌توانید آستین‌ها را بالا بزنید. حالا می‌ماند یک شال ظریف که بازهم روی ظاهر اسپرت مورد نظر تو تاکید می‌کند. یادت باشد باتوجه به اینکه جثه ظریفی دارد تیشرت انتخاب مناسبی برای‌ تو نیست. یک پیراهن کتان به خاطر برش‌هایی که در قسمت سرشانه دارد باعث می‌شود چهارشانه‌تر به نظر برسد. در مورد شلوار هم بهترین انتخاب برای تو شلوار جین است. فقط به این نکته دقت کنید که شلوار انتخابی‌حتما راسته باشد و به رنگ تیره. این ویژگی‌ها کمک می‌کند تا لاغر بودن جثه‌ات به چشم نیاید. این هم یک تصویر، البته بدون در نظر گرفتن فاکتور فصل برای آنکه شما دوست عزیز از گفته‌های ما تصویر روشن‌تری در ذهن‌ داشته باشید.

دفیله پوشاک زنانه Chanel بهار و تابستان 2014

شنل (Chanel) یک کمپانی خصوصی فرانسوی متعلق به آلن و ژرار ورتایمر، نوه های پی یر ورتایمز است. ورتایمر از اولین شرکای گابریل بونور شنل بود. شنل یک مزون فشن درجه یک است که تخصص آن در پوشاک اوت کوتور (haute couture) و حاضری (ready-to-wear)، محصولات لوکس و اکسسوارهای فشن است. گابریل شنل در زمان خودش به عنوان یک خواننده لقب "کوکو" (Coco) را بدست آورد و به عنوان طراح فشن با لقب "کوکو شنل"، به طراحی پوشاک ساده و شیک مانند پیراهن، بلوز و کت و دامن، شلوار و جواهرات می پرداخت که در مقابل پوشاک و اکسسوارهای شلوغ و دست و پا گیر قرن نوزدهمی خودش را نشان داد و درخشید. ستاره هایی که با محصولات شنل خودشان را شناسانده اند شامل کاترین دونوو، ونسا پارادایس، نیکول کیدمن، آدری توتو، کیرا نایتلی و مریلین مونرو می شوند.

مزون شنل با "پیراهن مشکی کوتاه" (LBD)، عطر شماره 5 شنل و کت و دامن ساده شنل معروف است. شنل با جایگزین کردن لباس های راحت و مقرون به صرفه و در عین حال زنانه و شیک، دنیای فشن – هم دنیای haute couture و هم دنیای prêt-à-porter – را دگرگون کرد.

در حال حاضر کارل لاگرفلد (Karl Lagerfeld)، هنرمند/عکاس/طراح فشن آلمانی سکاندار و طراح ارشد مزون فشن شنل است. لاگرفلد با موهای سفید، عینک آفتابی و یقه های ایستاده ای که همیشه دارد معروف است و هرگز او را با ظاهر دیگری نمی بینید. گزیده دفیله پوشاک حاضری (ready-to-wear) برای بهار و تابستان 2014 را در زیر می بینید.























لوکس ترین ساعت های ضد آب

بیشتر ساعت های حرفه ای غواصی به صورت کامل مخصوص این کار ساخته شده اند و برای استفاده های روزمره مفید نیستند. این ساعت ها ظاهری بسیار درشت و ضخیم دارند و صفحات نمایش آن ها پر از اطلاعاتی همانند فشار سنج، عمق سنج، دما سنج و حتی میزان اکسیژن مخزن هوا است. افراد بسیاری علاقه دارند تا در هنگام غواصی نیز از ساعت های معمول استفاده کنند و علاقه چندانی به استفاده از ساعت های تمام حرفه ای ندارند.

این افراد می توانن به راحتی از میان ساعت های زیبای مقاوم و ضد آب مدل مورد پسند خود را انتخاب کنند.

در این گزارش 10 عدد از لوکس ترین ساعت های غواصی را به شما معرفی می کنیم که به صورت همزمان هم ظاهری شیک و رسمی دارند و هم تماما ضد آب هستند.


Bulova Precisionist


قیمت: 900 دلار

ساعتی زیبا که در عین حفظ ظاهر شیک خود مقاومتی 300 متری در برابر آب از خود نشان می دهد. این ساعت به شکل ساده ای طراحی شده و امکانات آن نیز در حد یک ساعت معمولی است. قیمت این مدل نزدیک به 900 دلار است.


Victorinox Dive Master 500 Mecha


قیمت: 1600 دلار


ساعتی فوق العاده زیبا از کشور سوئیس که طراحی شیک و مدرن آن چشم هر فردی را جذب می کند. این ساعت تا عمق 500 متری در برابر آب مقاوم است و رنگ های مختلفی از مشکی تا نارنجی از آن موجود است.


Longines Legend Diver


قیمت: 2000 هزار دلار


ساعتی که طراحی خود را از ساعت های قدیمی برداشت کرده است. این مدل که در تعداد بسیار محدودی تولید می شود می توانند تا عمق 300 متری در برابر آب مقاومت کند.


Bremont Supermarine


قیمت: 4100 دلار

برمونت که یکی از لوکس ترین ساعت سازان جهان محسوب می شود. این ساعت 400 دلاری با یند چرم و ظاهر زیبای خود می تواند تا عمق 500 متری در برابر فشار آب مقاومت کند.


JeanRichard Aquascope


قیمت: 8200 دلار

شرکت جین ریچارد با ترکیب طراحی قدیمی و نو توانسته ساعتی بسازد که تا عمق 300 متری در برابر فشار آب مقاوم است و شما می تواند از میان دو رنگ مشکی و آبی برای صفحه پس زمینه یکی را برای ساعت خود انتخاب کنید.


Rolex Submariner


قیمت: 9950 دلار


یک ساعت غواصی از یکی از محبوب ترین و لوکس ترین شرکت های ساعت سازی در دنیا که می تواند تا عمق 300 متری آب در برابر فشار مقاومت کند. این ساعت قیمتی نزدیک به 10 هزار دلار دارد.


Girard-Perregaux Sea Haw


قیمت: 11 هزار دلار


این ساعت توسط تعدادی از بهترین طراحان ساخته شده است و ظاهر آن به شدت زیبا است.
طرح پس از زمینه ناهموار این ساعت بسیار منحصر به فرد است. ساعت عقاب دریا می تواند تا عمق یک کیلومتری در برابر فشار آب مقاومت کند.


Blancpain Aqua-Lung


قیمت: 20 هزار دلار

با قیمت بسیار زیاد 20 هزار دلاری این ساعت با استفاده از یک سیستم مکانیکی اتوماتیک بسیار دقیق است و زمان را به دقیت میلی ثانیه می تواند نمایش دهد. با اینکه طراحی این مدل بسیار زیبا و مقاوم است اما " آکوا لانگ" تنها تا عمق 100 متری در برابر فشار آب مقاوم است. یکی از ویژگی های خاص این وجود پس زمینه ای با اعداد فارسی است.


Rolex Sea-Dweller Double


قیمت: 33 هزار دلار


شرکت رولکس که به دلیل ساعت های بسیار گران اش معروف است اینبار نیز با این مدل توانسته توان طراحان خود را به سایر شرکت ها نشان دهد.


Roger Dubuis Easy Diver SED Tourbillon


قیمت: 132 هزار دلار

این ساعت با قیمت سرسام آور 130 هزار دلاری به شکلی لامبورگینی ساعت ها محسوب می شود. با طراحی بسیار زیبا و خاص و استفاده از جواهر در ساهت این مدل، شما می توانید این ساعت را تا عمق 300 متری آب به همراه خود حمل کنید.

مدل موهای "امبره" زیبای ستاره ها

معنای لغوی "اُمبره" در زبان فرانسه، "سایه" است و به رنگ ها یا تنالیته هایی گفته می شود که طوری در هم می آمیزند که حالت سایه روشن یا راه راه ایجاد می کنند. موی "اُمبره" به رنگ مویی اطلاق می گردد که از تُن تیره به تن روشن یا برعکس می گراید. در این مدل رنگ کردن، بجای آنکه موها از ریشه رنگ شوند، به تدریج به سمت نوک موها، روشن تر یا تیره تر می شوند.

برای معرفی رنگ موی "اُمبره" باید بگوییم که این ترند موی فرانسوی برای موهای تیره ها با رنگ موی طبیعی در قسمت ریشه ها کاربرد دارد و نوک موها روشنتر است. ستاره هایی که رنگ موی اُمبره آنها مشهور است، لیلی آلدریج، کیت بکینسل و ستاره محبوب این روزها، یعنی جرد لتو هستند. موهای جرد لتو در قسمت ریشه ها تیره تر و در قسمت نوک مو کاملاً بلوند است و فاصله بین قسمت تیره و روشن را نمی توانید به وضوح تشخیص دهید و هنر اُمبره همینجاست. خط بین قسمت روشن و تیره نباید مشخص باشد و دو رنگ باید کاملاً در هم محو شده باشند.

ولی قبل از آنکه موهای خود را به سبک امبره دربیاورید باید به سه نکته دقت کنید:

این سبک رنگ کردن از زمانی محبوبیت یافت که نیکی میناژ شروع به استفاده از کلاه گیس های رنگی با سایه های بنفش-صورتی، سبز لیمویی-بلوند و حتی آبی درباری-بلوند کرد. اگر این کار را درست انجام دهید و آن را خوب دربیاورید، موهای شما نگاه های زیادی را به سمت خود جذب خواهد کرد. پس این نکات را فراموش نکنید:

1. ابتدا شغل خود را در نظر داشته باشید و سپس رنگ های جسورانه انتخاب کنید. ستاره های مشهور دنیا وقتی این ترند را آغاز کردند، طوری آن را پیش بردند که گویی موهای خودشان است که بلند شده و نوک موهایشان بلوند مانده است. پس یادتان باشد که هر چند هفته یک بار باید دوباره به آرایشگاه بروید و رتوش لازم را انجام دهید. حواستان باشد که هرچه رنگ و ترکیب امبره شما خلاقانه تر باشد، توجه بیشتری را به خود جلب می کند.

2. سایه هایی را انتخاب کنید که با رنگ پوست و سلیقه پوشاک شما هماهنگی داشته باشند. در ماه های گرمتر از رنگ های روشنتر و سایه های زنده تر استفاده کنید و در ماه های زمستان رنگ های سردتر و سایه های خاکستری فام را در نظر بگیرید.

برای داشتن زیبایی شکلاتی تیره: قرمز تیره، مسی و خاکستری سرد را در نظر بگیرید.

برای داشتن زیبایی کاراملی: قهوه ای غلیظ، مسی و حتی بنفش را در نظر داشته باشید.

زیبایی ساده دخترانه: تن های خاکستری، بلوند پراکنده، تن کاراملی طلایی به گرمای پوست برنزی و زیتونی زیبایی بیشتری می بخشند.

3. اگر قبلاً موهایتان را رنگ کرده اید، نمی توانید بدون اصلاح رنگ، تأثیر امبره موفقیت آمیزی داشته باشید. اگر فکر می کنید که می توانید این ترند را که به تازگی محبوب و معروف شده در خانه دربیاورید، باید بگوییم که بهتر است با یک کارشناس حرفه ای در این مورد مشورت کنید تا نتیجه بهتری کسب کنید.