زبان لباس زنان

مجله زندگی ایده آل: لباسی که شما می‌پوشید پر است از نشانه‌های مخفی؛ وقتی در اولین برخورد بلوز و شلوار جین و کفش‌ ورزشی می‌پوشید زبان لباس شما می‌گوید:«من آدم بی‌تفاوتی هستم و نتیجه این قرار چندان برای من مهم نیست.» وقتی آشفته و نامرتب لباس می‌پوشید زبان لباس شما می‌گوید:«این قرار اهمیتی برای من ندارد و علاقه‌ای هم به فهمیدن حرف‌های شما ندارم.».... می‌بینید که لباس‌ها قبل از خودتان شما را به دیگران معرفی می‌کنند! شما با سبکی که در لباس پوشیدن‌تان برای حاضر شدن در یک قرار رسمی، خانوادگی یا دوستانه انتخاب می‌کنید به دیگران علائمی نشان می‌دهید که خواه‌ناخواه می‌تواند به تصمیم‌گیری آنها در مورد شما جهت بدهد و آینده یک رابطه یا یک قرار کاری را مشخص کند.پس بهتر است این نشانه‌های مخفی را دست‌کم نگیرید و در اولین برخورد تصویری درست از خودتان ارائه دهید. ما به شما می‌گوییم چطور لباس بپوشید تا در همان اولین نگاه در ذهن دیگران بهترین و ماندگارترین تصویر را از خودتان به جا بگذارید؛ تصویری مصمم مطمئن و تاثیرگذار.

سبک لباس پوشیدن شما می‌تواند در اولین برخورد از شما تصویر فردی جدی و حرفه‌ای و مترقی را نشان بدهد یا غیرحرفه‌ای و بی‌نظم. یادتان باشد خوب لباس پوشیدن به معنای مرتب بودن و در نظر گرفتن زمان و مکان برای انتخاب نوع پوشش است نه عجیب و غریب پوشیدن! اگر قرار است در اولین ملاقات پیروز باشید و فردی موفق جلوه کنید از همین حالا این توصیه‌های کارشناسان روابط انسانی را آویزه گوش‌تان کنید آنها می‌گویند:«یک فرد موفق رنگ‌های مرده نمی‌پوشد، کفش‌های مرتب و تمیز می‌پوشد، در عطر و آرایش زیاده‌روی نمی‌کند، طلا و جواهرات زیادی از خودش آویزان نمی‌کند، موهایش همیشه مرتب است و دست‌کم دو بار در روز ظاهرش را در آینه چک می‌کند.»

لباس شما بهترین معرف شماست!

شما باید بازی را طوری بچینید که در اولین برخورد بدون برو و برگرد برنده میدان باشید. برای برنده بودن باید بتوانید در همان 30 ثانیه اول یعنی درست قبل از اینکه حرفی به میان بیاید تصویری درست از خودتان ارائه بدهید و احترام طرف مقابل را برانگیزید. حالا فرقی هم نمی‌کند که طرف مقابل‌تان رئیس‌تان باشد یا همسر آینده‌تان یا حتی دوست‌تان! شما باید تصویری درست از شخصیت‌تان ارائه بدهید.  شخصیتی محکم، با اقتدار و تاثیرگذار. بنابراین باید سخت مراقب لباس پوشیدن‌تان باشید و فراموش نکنید که سبک و سیاق لباس پوشیدن شما معتبرترین معرفی است که می‌توانید بدون هیچ دردسری برای خودتان دست و پا کنید.


با  ذکاوت بپوشید

یادتان باشد برای خوب جلوه کردن در اولین برخورد لازم نیست سراغ رنگ‌ها و مدل‌های عجیب و غریب بروید! لباس‌ها بسته به اینکه چه طرح، مدل و رنگی داشته باشند استفاده‌های متفاوتی هم دارند فقط کافی است بدانید چه طرحی را کجا و چه رنگی را کی بپوشید تا به قدر کفایت خوش‌پوش باشید و تصویر درستی از خودتان در ذهن طرف مقابل به جا بگذارید. در انتخاب طرح و رنگ لباس‌تان لازم است کمی ذکاوت به خرج بدهید مثلا اگر لازم است فردی آرام و صبور به نظر بیایید حتما بروید سراغ پارچه‌هایی با طرح‌های ملایم و بدون زاویه و در طیف رنگ‌ های سرد و روشن(در این شرایط پارچه‌های گلدار جواب می‌دهد). اما اگر باید فردی جدی و قدرتمند جلوه کنید حتما بروید سراغ رنگ‌های گرم و پخته. بهتر است به پارچه‌های تک رنگ و بدون طرح  فکر کنید یا دست‌کم سراغ طرح‌هایی با خطوط زاویه‌دار بروید.

رسمی بپوشید!

در اولین برخوردها باید رسمی بپوشید. لباس‌های شسته رفته و بدون حواشی اضافه! وقتی سبک لباس پوشیدن رسمی را برای خودتان انتخاب می‌کنید به طرف مقابل‌تان نشان می‌دهید که قواعد بازی را بلدید. البته هستند افرادی که معتقدند بهتر است در اولین برخورد خود واقعی‌تان را نشان دهید یعنی اگر اهل اسپرت پوشیدن هستید با همان لباس اسپرت همیشگی سر قرار حاضر شوید؛ اما فراموش نکنید که احترام به آداب و قواعد پوشش اصلا به معنای پنهان کردن شخصیت واقعی شما نیست. بدون شک شما با تمام علاقه‌ای که برای پوشش اسپرت قائلید با یک جفت کفش کتانی در یک مراسم عروسی حاضر نمی‌شوید!

رنگی بپوشید!

رسمی پوشیدن به معنای فراموش کردن طرح و رنگ نیست! قرار نیست وقتی رسمی می‌پوشید لباس‌های خوش طرح و نقش را کنار بگذارید. قواعد رسمی پوشیدن به شما می‌گوید که بروید سراغ لباس‌های برش‌دار؛ از کت و دامن گرفته تا شلوارهای راسته خط اتو دار. اما هرگز به شما نمی‌گوید که رنگ را از ظاهرتان حذف کنید. اتفاقا بهتر است در انتخاب رنگ همان‌قدر دقت کنید که در انتخاب مدل لباس‌تان. چون رنگ به شما کمک می‌کند به تصویر دلخواه‌تان در ذهن طرف مقابل برسید. اتفاقا بهتر است سراغ رنگ‌های شاد و روشن بروید تا در نگاه طرف مقابل فردی سرزنده، توانمند و پر انرژی از خودتان بسازید نه گرفته و درهم!

جین را فراموش کنید

وقتی قرار است رسمی بپوشید بهتر است شلوار جین را فراموش کنید، این قانون هم در مورد آقایان صدق می‌کند هم خانم‌ها. در قرارهای بعدی به قدر کفایت وقت دارید که شلوار جین بپوشید! شلوارهای کتان و پارچه‌ای البته چنانچه خط اتو فراموش نشود به مراتب انتخاب‌های بهتری هستند. این شلوارها البته مشروط بر آنکه در انتخاب رنگ‌شان دقت شود یعنی هارمونی رنگی با مانتو در مورد خانم‌ها و کت یا پیراهن درمورد آقایان اگر رعایت شود از شما تصویر قابل قبول‌تری ارائه می‌دهند.


ابریشم‌های چهارگوش!

در یک ظاهر رسمی شسته رفته، روسری انتخاب مناسبی برای خانم‌هاست. یک روسری ابریشمی با طرحی ساده و نه‌چندان شلوغ و البته هماهنگ با رنگ مانتوی شما، شما را به هدف‌تان می‌رساند. اما اگر با روسری پوشیدن هم  میانه‌ای ندارید جای نگرانی‌ وجود ندارد فقط لازم است در انتخاب شال‌تان کمی دقت کنید شال انتخابی شما بهتر است یک شال ابریشمی باشد، یادتان باشد شال‌های نخی و حریر معمولا شق و رق روی سر نمی‌ایستند بنابراین نمی‌توانند شما را به ظاهر رسمی دلخواه‌تان برسانند!

باید برق بزند!

بدیهی است در اولین برخورد انتخاب کفش هم آداب خودش را دارد. خانم‌ها بهتر است به کفش‌های پاشنه‌دار فکر کنند البته نه کفش‌هایی با پاشنه‌های باریک 7 سانتی! در این شرایط کفش‌هایی با پاشنه‌های پهن و بلند  حدودا 5 سانت معمولا انتخاب‌های مناسب‌تری هستند. اگر با کفش‌های پاشنه‌دار هم میانه‌ای ندارید دست کم به کالج‌ البته از نوع رسمی‌اش فکر کنید و فکر پوشیدن کفش‌های عروسکی را از سرتان بیرون کنید! واکس را هم فراموش نکنید چون تمیزی کفش شما همانقدر مهم است که سبک و مدل آن. کفش شما در اولین برخورد همیشه باید برق بزند فرقی هم نمی‌کند که خانم باشید یا آقا!

رنگین کمانی لباس بپوشید

مجله سیب سبز: روزهای بهاری پر است از آلرژی و کار و احتمالا آخرین تلاش‌های آسمان برای ریزش برف و باران را می‌توان با روحیه‌ای خوب و با نشاط سپری کرد. راه‌حلش هم این است؛ یک بغل رنگ بخرید و بپاشید به کمدتان! کافی است لباس‌های با نشاط بپوشید تا تغییر را احساس کنید.


بهترین رنگ برای بهار

رنگین کمانی لباس بپوشید

زرد لیمویی را دوست داشته باشید و مطمئن باشید با عشق ورزیدن به این رنگ 2 هدف را با یک تیر زده اید؛ اول اینکه لباسی زیبا تهیه کرده‌اید که می‌تواند بمب انرژی شما باشد و دوم اینکه این لباس برای بهار مناسب است! بپوشید و لذت ببرید.

انتخاب جسورانه

رنگین کمانی لباس بپوشید

گاهی وقت‌ها آسان‌ترین راه برای تغییر و تحول اضافه کردن وسایل کوچک و رنگی است! این کیف کوچک می‌تواند جایی برای لوازم آرایش یا حتی لوازم تحریر شما باشد. تضاد صورتی و قرمز حال و هوای خاصی را به این روزهای شما می‌دهد.

آرامش متحرک باشید

رنگین کمانی لباس بپوشید

یک انتخاب عالی که تا اواخر بهار هم کنارتان خواهد ماند. این آبی پاستلی با طراحی زیبا و اسپرتش انتخاب برند  زارا برای خانم‌های جوانی است که دنبال آرامش می‌گردند.

پوشیدن رنگین‌کمان

رنگین کمانی لباس بپوشید

مثل این است که رنگین‌کمان را به تن کرده باشید! ملایمت رنگ‌ها و زیبایی‌شان حالتی خانمانه اما با نشاط به چهره شما می‌دهد و روزهای‌تان را شاد و پرانرژی خواهد کرد.

از خجالت خودتان دربیایید

رنگین کمانی لباس بپوشید

همیشه که قرار نیست برای دیگران هدیه بگیرید یا منتظر بمانید آنها به شما هدیه بدهند. گاهی لازم است خودتان دست به کار شوید و از خودتان قدردانی کنید! برای هدیه دادن چه چیزی زیباتر از گوشواره‌هایی خوش‌رنگ که زیبایی صورت‌تان را دو چندان می‌کنند.

ظاهری متفاوت‌تر از همیشه

رنگین کمانی لباس بپوشید

چیزی بهتر از اینکه یک تیپ جدید را امتحان کنید، هست؟ برای این کار پیشنهاد ما به شما پوشیدن رنگ‌هایی است که تا به حال خیلی سراغ‌شان نرفته بودید. نگاهی به این بلوز بیندازید و از خودتان بپرسید این چطور است؟

زندگی را به تن کنید

رنگین کمانی لباس بپوشید

سبز، سبز و باز هم سبز! این رنگ پر از زندگی است و طراوت! برای همین هم اگر خواستار یک روحیه تازه و شاد هستید از آن غافل نشوید.

پر از سرزندگی

رنگین کمانی لباس بپوشید

برای روزهای بارانی بهار چه چیزی بهتر از یک بارانی آراسته و زیبا؟ یا  این رنگ را با زرد و نارنجی ترکیب کنید یا سراغ سبز تیره بروید!

کجا چی بپوشم؟

مناسب برای حضور در ر ستوران

سلام من مریم هستم از کرمان. ورزشکارم و در رشته والیبال فعالیت می‌کنم. هنوز دانشجو هستم اما در شرکتی به عنوان نماینده بیمه مشغول به کارم. به زودی قرار است در مراسم شامی که روسای شعبه مرکزی تدارک دیده‌اند شرکت کنم. از استالیست‌های لونالون می‌خواهم من را برای انتخاب لباس مناسب راهنمایی کنند. البته با توضیح اینکه رنگ پوست من روشن است. قدم 86/1 و وزنم 65 کیلوگرم. ممنون از راهنمایی شما...

کجا چی بپوشم؟

مریم عزیز نکته مهم در پیشنهاد استایل مناسب به شما در نظر گرفتن قواعد پوشش برای حاضر شدن در یک قرار رسمی است. همراه با فاکتورهایی که توضیح دادید بهترین پیشنهاد برای شما باتوجه به قد بلند و اندام متناسب‌تان یک مانتوی راسته است با بلندی زیر زانو. بهتر است برای رسمی‌تر شدن ماجرا این مانتو را با یک شلوار راسته بپوشید. در مورد رنگ هم باتوجه به اینکه پای یک قرار رسمی درمیان است، بهتر است به رنگ‌های سنگین فکر کنید. باتوجه به روشن بودن رنگ پوست‌تان می‌توانید رنگ آبی را برای مانتو و رنگ مشکی را برای شلوار در نظر بگیرید. برای رسمی‌تر شدن ظاهرتان بهتر است سراغ یک شال ساده اما ترجیحا کار شده بروید. اگر با رنگ‌های پیشنهادی ما موافق هستید به شال مشکی فکر کنید. در مورد کیف هم بهتر است به یک کیف چرمی کوچک فکر کنید ترجیحا بدون دسته که با حال و هوای رسمی ظاهرتان جور دربیاید. در مورد کفش هم یک کفش چرم مشکی با بلندی پاشنه دسته کم 5 سانت می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

تصویری که می‌بینید نمونه‌ای است از درخواست‌های قبلی خوانندگان با سوژه‌ای مشابه. صرفا برای اینکه تصویر روشنی از گفته‌های ما داشته باشید.

لباسی که به من اعتماد به نفس بدهد

ل. ضیایی هستم ازمازندران.لطفا در طراحی ظاهری کاملا رسمی برای ملاقات‌های کاری مرا راهنمایی کنید. من مهندس هستم و به تازگی در شرکت معتبری مشغول به کار شدم، حالا به ظاهری نیاز دارم که در درجه اول به من اعتماد به نفس بدهد و اینکه با فضای کارم هماهنگ باشد. این را هم بگویم که من جثه نسبتا ظریف و سرشانه‌های کوچکی دارم.

کجا چی بپوشم؟

خانم ضیایی عزیز، شما در درجه اول به ظاهری نیاز دارید که کاملا رسمی و موقر باشد و در درجه دوم به لباسی که خودتان در آن احساس راحتی کنید. وقتی در لباسی احساس راحتی کنید اعتماد به نفس هم دارید. نکته اول اینکه باتوجه به اینکه سرشانه‌های ظریفی دارید حتما باید بروید سراغ مانتویی که سرشانه‌های برش‌دار یا طراحی‌هایی مثل تصویر پیشنهادی دارند. چنین سرشانه‌هایی نه‌تنها کوچکی عرض شانه شما را در خودش پنهان می‌کند بلکه شما را چهارشانه‌تر هم نشان می‌دهد. مطمئن باشید در این حالت ناخودآگاه مصم‌تر و با اطمینان بیشتری قدم بر می‌دارید تا وقتی که سرشانه‌هایی خموده دارد. برای حاضر شدن در محیط کاری که توضیح دادید بهتر است به جای طرح‌های فانتزی سراغ مدل‌های کلاسیک و رنگ‌های پخته و سنگین بروید. به کیفی که دست می‌گیرید هم دقت کنید؛ هرچه کیف شما شق‌و‌رق‌تر و با چارچوب‌‌تر باشد شخصیت محکم‌ و تاثیرگذاری‌تری از شما ارائه می‌شود. در مورد کفش هم فقط مجازید به کفش‌های پاشنه‌بلند البته با پاشنه‌ای معقول فکر کنید تا ظاهر رسمی و با وقار شما تکمیل شود.

قد بلندتر، بدون پاشنه‌های ‌بلند!

سلام من شیدا هستم از تهران. جثه ریزیی دارم، قدم زیاد بلند نیست و اتفاقا هیچ علاقه‌ای هم به پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند ندارم. لطفا من را راهنمایی کنید که بتوانم بدون نیاز به کفش پاشنه بلند و صرفا با استفاده از نوع پوششی که دارم کشیده و قد بلندتر به نظر بیایم.

کجا چی بپوشم؟
 شیدای عزیز تو به راحتی می‌توانید با استفاده از شگردهای ساده‌ لباس پوشیدن قد بلندتر به نظر بیایید. مثلا اینکه شال برای تو انتخاب مناسب‌تری است تا روسری. روسری به دلیل گرهی که روی گردن می‌خورد ناخودآگاه گردن را کوتاه‌تر نشان می‌دهد در صورتی که وقتی شال سر می‌کنید، کافی است یک بلوز یا حتی مانتوی یقه ایستاده را با آن هماهنگ کنید تا وقتی شال دور گردن‌ قرار می‌گیرد- البته به صورت آزاد- گردن کشیده‌تر به نظر بیاید. حتی می‌توانید از ترفندهای ساده‌ و متداولی مثل بستن موها بالای سر استفاده کنید.در مورد انتخاب لباس یا مانتو هم بهتر است تا جایی که می‌تواند به مدل‌های بلند فکر کنید. یک مانتوی بلند با خطوط عمودی پهن، هم به بلندتر شدن قد شما کمک می‌کند و هم به درشت‌‌تر به نظر آمدن جثه‌ات. هرچه طرح‌های عمودی روی مانتویی که انتخاب می‌کنید بیشتر باشد به‌خاطر خطای دید ایجادشده هم قد بلندتر به نظر می‌آیید. مانتوی پیشنهادی به خانم ساناز کاشمری از اعضای گروه آریان به تو کمک می‌کند تا تصویر روشن‌تری از گفته‌های ما داشته باشید.

می‌خواهم بزرگ‌تر به‌نظر بیایم

سلام، رئوف هستم از کرج. 22 ساله و دانشجوی رشته مکانیک. مشکل اصلی من این است که جثه بسیار لاغری دارم، علاوه بر آن چهره‌ام خیلی کوچک‌تر از سنم به نظر می‌آید و این موضوع به‌خصوص در محیط دانشگاه اصلا برایم خوشایند نیست. لطفا مرا راهنمایی کنید که چطور لباس بپوشم تا این مشکل به نظر نیاید البته این را هم بگویم که من تیپ‌های اسپرت را به تیپ‌های مردانه ترجیح می‌دهم.

کجا چی بپوشم؟

رئوف عزیز این نکته را به یاد داشته باشید که ته‌ریش مشروط بر اینکه حساب‌شده (آنکادرشده و مرتب) باشد چهره را کمی جدی‌تر و حتی کمی تا قسمتی بزرگ‌تر نشان می‌دهد. بنابراین قدم اول این است که به ته‌ریش فکر کنید، در قدم بعدی باید به یک پیراهن کتان البته کاملا ظریف و به رنگ روشن فکر کنید. برای تاکید روی ظاهر اسپرت هم می‌توانید آستین‌ها را بالا بزنید. حالا می‌ماند یک شال ظریف که بازهم روی ظاهر اسپرت مورد نظر تو تاکید می‌کند. یادت باشد باتوجه به اینکه جثه ظریفی دارد تیشرت انتخاب مناسبی برای‌ تو نیست. یک پیراهن کتان به خاطر برش‌هایی که در قسمت سرشانه دارد باعث می‌شود چهارشانه‌تر به نظر برسد. در مورد شلوار هم بهترین انتخاب برای تو شلوار جین است. فقط به این نکته دقت کنید که شلوار انتخابی‌حتما راسته باشد و به رنگ تیره. این ویژگی‌ها کمک می‌کند تا لاغر بودن جثه‌ات به چشم نیاید. این هم یک تصویر، البته بدون در نظر گرفتن فاکتور فصل برای آنکه شما دوست عزیز از گفته‌های ما تصویر روشن‌تری در ذهن‌ داشته باشید.

به جای لباس، گردنبند بخرید

مجله زندگی ایده آل: اگرروزهای پیش رو  به هر دلیل قصد خرید لباس ندارید، نگران نباشید. شما می‌توانید با تیپ و ستی متفاوت در اماکن مختلف ظاهر شوید، بدون اینکه احتیاج به گذراندن وقت در فروشگاه‌های لباس داشته باشید. کافی است سری به یک فروشگاه زیورآلات بزنید و یکی از این مدل گردنبندهای پیشنهادی ما را بخرید. این گردنبندها بلوز، تاپ و پیراهن ساده شما را تبدیل به نمونه‌ای متفاوت می کنند. انگار لباس تازه‌ای خریداری کرده باشید.

این آویز مناسب لباس‌هایی است که یقه ایستاده یا بسته دارند. بلوزهای حریر یقه کراواتی هم با این مدل گردنبندها همخوانی خوبی دارند و ست زیبایی برای شما خلق می‌کنند؛ ستی که در مهمانی‌ها و دید و بازدیدهای عیدی شما را شیک‌پوش‌تر از همیشه نشان می‌دهد.

یک تغییر کوچک برای تحولی بزرگ در چهره شما


 اگر قصد پوشیدن یک بلوز شومیز دارید و گردنبندهای تنگ گردنی احساس خفگی در شما ایجاد می‌کند، این نمونه چند رشته‌ای را امتحان کنید. در نهایت سبکی و بدون وزن اضافی، پیراهن شومیز شما را جلوه تازه‌ای می‌دهد.

یک تغییر کوچک برای تحولی بزرگ در چهره شما


 یک پیراهن تک‌رنگ را با این گردنبند ست کنید؛ زیبایی آن قطعا خودتان را هم شگفت‌زده می‌کند. سنگ‌های رنگی این گردنبند جلوه پیراهن شما با همه سادگی‌اش به کلی تغییر می‌دهد و عوض می‌کند.

یک تغییر کوچک برای تحولی بزرگ در چهره شما


 اگر لباسی با یقه باز دارید، حتما این گردنبند را امتحان کنید چون همان پیراهن ساده شما تبدیل به یک پیراهن رنگارنگ و مناسب روزهای بهاری می‌شود. این گردنبند را روی لباس‌هایی با رنگ تیره یا روشن می‌توانید امتحان کنید.

یک تغییر کوچک برای تحولی بزرگ در چهره شما 


این هم تقدیم به دختر خانم‌های جوان که به کارهای هنری خاص علاقه دارند. دخترهای نوجوان که دلبسته تیپ‌های اسپرت هستند از داشتن این تیپ گردنبندها خوشحال می‌شوند؛ هماهنگی خوبی بین این مدل گردنبند با لباس‌های اسپرت این نسل وجود دارد مثل لباس‌های گل میخ دوزی شده.

یک تغییر کوچک برای تحولی بزرگ در چهره شما


 دخترهای جوان و نوجوان این روزها به زیورآلات ترکیبی علاقه خاصی یافته‌اند؛ زیورآلاتی که در عین استفاده از مواد ارزشمند مثل سنگ‌های قیمتی یا طلا، طراحی اسپرتی دارند. این گردنبند با ترکیب 2 رنگ زرد و سفید و داشتن آویز قلب سفید، چنین ویژگی‌ای دارد. به یک دست لباس اسپرت با این گردنبند فکر کنید که حال و هوایی متفاوت پیدا می‌کند.

یک تغییر کوچک برای تحولی بزرگ در چهره شما


 این نمونه از آن گردنبندهایی است که موقع خرید آن دچار تردید می‌شوید؛ به دلیل خاص و متفاوت بودن آن این پا و آن پا می‌کنید که آیا این گردنبند به کار شما خواهد آمد یا نه؟ این گردنبند با سنگ‌هایی در شکل‌های مختلف این امکان را به شما می‌دهد که لباس اسپر‌ت‌تان را تبدیل به لباسی رسمی کنید. شما می‌توانید تاپ و شلوار جین خود را با چنین گردنبندی، رسمی و مناسب دید و بازدید کنید.

یک تغییر کوچک برای تحولی بزرگ در چهره شما


 این گردنبند را به خانم‌های مسن پیشنهاد می‌کنیم چون به دلیل حجم بالای آویز آن این قدرت را دارد که چروک‌های گردن را بپوشاند. این گردنبند را به مادربزرگ آراسته خودتان هدیه بدهید و ببینید چقدر خوشحال می‌شود. این گردنبند رنگ لوکسی دارد که می‌توانید آن را با تمام لباس‌ها ست کنید.

یک تغییر کوچک برای تحولی بزرگ در چهره شما


 ظرافت زنجیرهای این گردنبند، آن را تبدیل به نمونه‌ای مناسب برای خانم‌هایی کرده است که به زیورآلات ظریف علاقه دارند. نکته قابل توجه در سنگ‌های سبزی است که برای ساخت زیورآلات به کار می‌رود. سنگ‌های سبز درخشش خاصی دارند و روی اغلب رنگ‌ها از گرم گرفته تا سرد زیبایی خودشان را نشان می‌دهند.

یک تغییر کوچک برای تحولی بزرگ در چهره شما


این هم یک پیشنهاد ویژه برای آن پیراهن مشکی که سال پیش خریدید. با خریدن این گردنبند، سال نو را با لباسی شاد و خوش‌رنگ شروع خواهید کرد. سنگ‌های رنگی نیمه‌قیمتی این روزها بازار گرمی دارند، بهتر است شما هم در این میان خوش‌سلیقگی خود را نشان دهید.

یک تغییر کوچک برای تحولی بزرگ در چهره شما


لباس‌های یقه‌دار انگلیسی را با این گردنبند ست کنید. مدل‌های مختلف بلوز شومیز و کت با این گردنبند جلوه و زیبایی خاصی پیدا می‌کنند. این گردنبند را بیش از همه برای بلوز‌های کرم و قهوه‌ای پیشنهاد می‌کنیم. رنگ طلایی این گردنبند باعث جلوه بیشتر لباس شما می‌شود.

یک تغییر کوچک برای تحولی بزرگ در چهره شما

به این می‌گن تیپ تابستانی و صمیمانه!

مجله زندگی ایده آل: هیچ‌وقت احساس کرده‌اید اطرافیان‌تان روزی مهربان‌تر هستند و روی دیگر آدمی جدی و سرخت به نظر می‌رسند؛ باور می‌کنید یا نه، این حس شما اشتباه نیست و  ناشی از نوع ست کردن و انتخاب لباس است.

دیگران هم همین حس را با انتخاب‌های متفاوت شما خواهند داشت اما اگر می‌خواهید همیشه فردی مهربان و صمیمی به نظر برسید که حسی مثبت را به دیگران منتقل ‌کنید، باید چند نکته را در انتخاب لباس خود موردتوجه قرار دهید.

 خطوط را بشکنید

تابستان؛ فرصتی برای صمیمیت


لباس‌هایی که برش‌های صاف و مشخص دارند، تصویر آدم اتو کشیده با ضابطه‌های خشک و سخت را تداعی می‌کنند. این سبک لباس پوشیدن برای مدیران رده بالا توصیه می‌شود و اگر می‌خواهید در گروه این آدم‌های جدی قرار نگیرید، سراغ لباس‌های چین‌دار بروید. انتخاب رنگ را هم نادیده نگیرید، رنگ‌های روشن و شاد ( تابستانی) نقش مهمی در مهربان نشان دادن چهره شما دارند.

 نقش و نگاری صمیمی

تابستان؛ فرصتی برای صمیمیت


یک اصل کلی را فراوش نکنید؛ اگر شما در لباس خود احساس راحتی می‌کنید، این حس به مخاطب هم منتقل خواهد شد و احساس راحتی بیشتری در معاشرت با شما می‌کند، به همین دلیل بلوز شومیز انتخاب خوبی برای مهربان‌تر نشان دادن شما نیست، به جای آن سراغ یک بلوز آزاد با رنگ روشن و ترجیحا نقش و نگاری ساده بروید. بلوزهای گلدار هم انتخاب خوبی برای این موقعیت هستند.

زاویه‌ها را حذف کنید

تابستان؛ فرصتی برای صمیمیت


به جای کفش‌هایی با نوک تیز، سراغ کفش‌هایی بروید که پنجه گرد دارند. این کفش‌ها هم راحتی بیشتری دارند و هم این احساس راحتی و صمیمیت را به دیگران منتقل می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم کفش‌های نوک تیز خود را برای مهمانی‌های رسمی نگه دارید و در موقعیت‌های دوستانه از کفش پنجه گرد استفاده کنید. کفش‌هایی که پاشنه بلند دارند (بیشتر از پنج سانتی‌متر) حس دوستانه و صمیمیت را از شما دور می‌کنند.

 خداحافظ اشکال هندسی

تابستان؛ فرصتی برای صمیمیت 


شما بین یک کیف مستطیلی یا مربعی ونمونه‌های شل و بدون فرم خاص، کدام را انتخاب می‌کنید؟ اگر انتخاب شما یک کیف مستطیلی است، احتمالا شخصیت جدی و رسمی دارید ولی اگر دوست دارید با این موضوع مبارزه کنید، این بار سراغ یک کیف نرم و پارچه‌ای بروید. امتحانش ضرری ندارد.

 در ستایش آزادی

تابستان؛ فرصتی برای صمیمیت


یک دامن تنگ که شما را مجبور می‌کند با قدم‌های کوچک و نزدیک هم راه بروید به خانم‌های دیگر می‌گوید که این خانم برخوردی بسیار جدی و خشن با شما خواهد داشت و  بهتر است از رفتار دوستانه خودداری کنید. در مقابل یک دامن کلوش، نشانی بر روحیه بشاش و مهربان  شماست که بی‌شک باعث ایجاد حس بهتری در دیگر خانم‌های حاضر در محل می‌شود.

 دقت کنید
 

تابستان؛ فرصتی برای صمیمیت


حواس‌تان باشد وقتی از عینک‌های آفتابی استفاده می‌کنید، اولین چیزی که در چهره شما دیده می‌شود، همین عینک آفتابی است و به همین دلیل باید در انتخاب آن دقت کنید. اگر می‌خواهید بخش مهربان و لطیف شخصیت خود را نشان دهید، سراغ عینک‌هایی بروید که شیشه گرد دارند؛ فریم‌های مستطیلی چهره شما را خشن می‌کنند، فریم‌های کائوچویی هم در مقابل نمونه‌های فلزی، مهربان‌ترند.

 سلام به رنگ‌های شاد
 

تابستان؛ فرصتی برای صمیمیت


نکته کلیدی در مهربان نشان دادن چهره شما رنگ است. در این زمینه رنگ‌های تیره و روشن در دو جهت مخالف هم حرکت می‌کنند. رنگ‌های شاد و روشن، چهره شما را شاد و مهربان نشان می‌دهند و رنگ‌های تیره، نشاط و شادابی را از چهره شما می‌گیرند. اگر دوست دارید مهربان باشید، یک شیرجه جانانه در جعبه مدادرنگی تابستانی بزنید و نگران نباشید.

مدل کیف های بسیار زیبای Kate Spade +عکس

پرشین وی: مدل کیف های زیر گلچینی از جدیدترین کیف های برند کیت اسپید است که همانند دیگر محصولات این برند سعی در کاربرد متنوع رنگ در طرح های خود دارد:

 مدل کیف های بسیار زیبای Kate Spade

 مدل کیف های بسیار زیبای Kate Spade

مدل کیف های بسیار زیبای Kate Spade  

مدل کیف های بسیار زیبای Kate Spade

مدل کیف های بسیار زیبای Kate Spade  

مدل کیف های بسیار زیبای Kate Spade

 مدل کیف های بسیار زیبای Kate Spade 

مدل کیف های بسیار زیبای Kate Spade

 مدل کیف های بسیار زیبای Kate Spade 

مدل کیف های بسیار زیبای Kate Spade  

مدل کیف های بسیار زیبای Kate Spade  

مدل کیف های بسیار زیبای Kate Spade  

مدل کیف های بسیار زیبای Kate Spade  

مدل کیف های بسیار زیبای Kate Spade  

مدل کیف های بسیار زیبای Kate Spade  

مدل کیف های بسیار زیبای Kate Spade  

مدل کیف های بسیار زیبای Kate Spade  

مدل کیف های بسیار زیبای Kate Spade  

 مدل کیف های بسیار زیبای Kate Spade 

مدل کیف های بسیار زیبای Kate Spade  

مدل کیف های بسیار زیبای Kate Spade  

مدل کیف های بسیار زیبای Kate Spade  

مدل کیف های بسیار زیبای Kate Spade  

مدل کیف های بسیار زیبای Kate Spade  

مدل کیف های بسیار زیبای Kate Spade

تهیه و گردآوری: گروه مد و لباس پرشین وی

بهترین کیف های تابستان 2014 به پیشنهاد مجله Elle +عکس

پرشین وی: از دیدگاه مجله مد مشهورElle در تابستان به دلیل حجم کمتر لباس هایی که می پوشید ، زمان خوبی برای توجه به اکسسوری هایی از جمله کیف است و می توان با انتخاب یک کیف مناسب خوش پوشی خود را دو چندان کرد:

 کیف دستی بزرگ Salvatore Ferragamo

 بهترین کیف های تابستان 2014 به پیشنهاد مجله Elle  

بهترین کیف های تابستان 2014 به پیشنهاد مجله Elle


 کیف دستی چرم طرح ساک Tod’s D-Cube

 بهترین کیف های تابستان 2014 به پیشنهاد مجله Elle  

بهترین کیف های تابستان 2014 به پیشنهاد مجله Elle


کیف کوچک Bottega Veneta Ardoise Intreccio Tobu Olimpia

بهترین کیف های تابستان 2014 به پیشنهاد مجله Elle   

بهترین کیف های تابستان 2014 به پیشنهاد مجله Elle


کوله پشتی چرمی Rochas Margot

بهترین کیف های تابستان 2014 به پیشنهاد مجله Elle   

بهترین کیف های تابستان 2014 به پیشنهاد مجله Elle


کیف مدل ساکی متوسط Chloé Baylee

بهترین کیف های تابستان 2014 به پیشنهاد مجله Elle   

بهترین کیف های تابستان 2014 به پیشنهاد مجله Elle


کیف چرمی متوسط Marni

بهترین کیف های تابستان 2014 به پیشنهاد مجله Elle   


کیف مدل پستچی Proenza Schouler Buckle

بهترین کیف های تابستان 2014 به پیشنهاد مجله Elle   


کیف چرمی Miu Miu

 بهترین کیف های تابستان 2014 به پیشنهاد مجله Elle


 کیف شانه ای Valentino Garavani

 بهترین کیف های تابستان 2014 به پیشنهاد مجله Elle  


کیف دسته دار Saint Laurent

 بهترین کیف های تابستان 2014 به پیشنهاد مجله Elle  

تهیه و ترجمه: گروه مد و لباس پرشین وی

 بخش اختصاصی پرشین وی

تیپ سنتی زدن به سبک شرق آسیایی ها

مجله زندگی ایده آل: مردم سرزمین‌های شرق آسیا، چین، کره و ژاپن تولیدکنندگان مشهور پارچه‌های ابریشمی بودند که از دورترین نقطه آسیا به اروپامی رفت تا مردم اروپایی هم از این پارچه نفیس لباس‌های شکیل بدوزند. ابریشم پرکاربردترین پارچه برای لباس‌های سنتی مردم شرق آسیا بود. لباس‌هایی که در چین، ژاپن و کره متفاوت‌اند اما یک وجه اشترک هم دارند : پوشانندگی. لباس‌های سنتی شرق آسیا به گونه‌ای بودند که تمام اعضای بدن را به خوبی می‌پوشاندند. استفاده از پارچه‌های نقشدار را باید به ویژگی مشترک لباس این 3 کشور اضافه کرد اما رنگ‌ها و ترکیب رنگ‌ها متفاوت بودند. مردم چین برگرفته از فرهنگ خود علاقه خاصی به ترکیب رنگ قرمز و طلایی داشتند. ترکیب رنگی که در ژاپن و کره کمتر دیده می‌شود.

سخت‌پوشی مردمان شـرق آسیـا


کیمونو در ژاپن

مشهورترین لباس سنتی شرق آسیا کیمونو است. لباسی که استفاده از آن به عنوان لباس روزمره کار راحتی به نظر نمی‌رسد. کیمونو با استفاده از تکه پارچه‌ای به نام تن درست می‌شود. این پارچه حدود 12 متر طول و 34 سانتی‌متر عرض دارد. پارچه‌ای باریک و دراز که برای بستن یک کیمونو کافی است.

سخت‌پوشی مردمان شـرق آسیـا


پارچه تن شامل 2 تکه بلند و 2 قسمت کوتاه است که قسمت‌های بلند برای جلو و پشت و 2 قسمت کوتاه برای آستین استفاده می‌شوند. این پارچه که به شکل تی انگلیسی است را می‌توانید از فروشگاه‌های لباس ژاپن بخرید و بعد نحوه بستن آن را یاد بگیرید. ژاپنی‌ها از 2 تکه پارچه تاخورده دیگر برای بستن روی شکم و کمر استفاده می‌کنند. رنگ و طرح این پارچه اهمیتی ندارد چون اغلب داخل پارچه‌ای به رنگ سفید تا قرمز قرار می‌گیرد و دیده نمی‌شود. کیمونو که لباس مشترک خانم‌ها و آقایان ژاپنی است، دامن بلند و تنگی دارد و به همین دلیل کار کردن و راه رفتن با آن به مهارت ژاپنی احتیاج دارد.

سخت‌پوشی مردمان شـرق آسیـا



دنیای متفاوت چینی‌ها

لباس سنتی چینی‌ها به‌مراتب از 2 کشور همسایه خود متفاوت‌تر است. چینی‌ها به جای لباس‌های یکسره، پیراهن‌هایی داشتند که دو طرف آن روی هم قرار می‌گرفت ولی به جای بسته شدن در وسط، در قسمت راست بدن بسته می‌شده است. پیراهن‌های چینی در فرهنگ سنتی این سرزمین گشادتر بودند اما به‌تدریج فرمی تنگ پیدا کردند. این پیراهن‌ها برای زنان و مردان دوختی مشابه داشتند با این تفاوت که آقایان از پیراهن‌های کوتاه با شلوار استفاده می‌کردند و خانم‌ها پیراهن‌های بلندی با این طراحی می‌پوشیدند.

سخت‌پوشی مردمان شـرق آسیـا



صادرات لباس چینی

میان لباس‌های سنتی شرق آسیا، پیراهن مردمان چین بیش از همه به دیگر نقاط دنیا صادر شده و حتی الگوبرداری از آن در کارهای طراحان بزرگ دنیا دیده می‌شود. بی‌شک دلیل محبوبیت این لباس در مقایسه با لباس مردمان کره و ژاپن راحتی و قابل استفاده بودن آن است وگرنه شیوه بستن کیمونو و راه رفتن با آن احتیاج به یک دوره دانشگاهی دارد. اگر هوس پوشیدن لباس مردم شرق آسیا را کردید، برای خرید کیمونو باید زحمت سفری تا ژاپن را بکشید اما پیراهن‌های چینی صادرات زیادی داشتند و همراه با محصولات چینی به تمام دنیا رفته‌اند. فروشگاه‌هایی که محصولات چینی می‌فروشند به بازار چینی‌ها معروفند و این روزها در اغلب شهرهای کشورمان راه​اندازی شده​اند و شما می‌توانید در این فروشگاه‌های اغلب ارزان، پیراهن‌های چینی را هم پیدا کنید.

سخت‌پوشی مردمان شـرق آسیـا



کیمونویی دیگر در کره

لباس سنتی مردمان کره در قسمت بالاتنه بی‌شباهت به کیمونو نیست؛ پارچه‌ای مستطیل شکل که به شکل کت روی بالاتنه بسته می‌شود. کت کره‌ای از کیمونوی ژاپنی گشادتر است همچنین آستین‌های بلندتری دارد. کره‌ای‌ها، چه زن و چه مرد، این کت سنتی خود را همراه با دامنی می‌پوشند که در اصطلاحات خیاطی امروزی به آن دامن فون گفته می‌شود و از کمر گشاد است. لباس سنتی مردمان کره آستینی گشاد دارد و به همین دلیل یک دست به راحتی داخل آستین دیگر قرار می‌گیرد. نحوه ایستادن و راه رفتنی که در کره قدیم مرسوم بوده است و حتما در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون جواهری در قصر این تصویر آشنا را دیده‌اید.

سخت‌پوشی مردمان شـرق آسیـا

کیف های لازم برای هر خانم به پیشنهاد مجله elle +عکس

تصاویر زیر نمونه کیف های لازم برای کمد هر خانم است که مجله مد مشهور Elle پیشنهاد داده است:

 کیف های لازم برای هر خانم به پیشنهاد مجله elle

 کیف های لازم برای هر خانم به پیشنهاد مجله elle

کیف های لازم برای هر خانم به پیشنهاد مجله elle   

کیف های لازم برای هر خانم به پیشنهاد مجله elle

کیف های لازم برای هر خانم به پیشنهاد مجله elle   

کیف های لازم برای هر خانم به پیشنهاد مجله elle

 کیف های لازم برای هر خانم به پیشنهاد مجله elle

 کیف های لازم برای هر خانم به پیشنهاد مجله elle

کیف های لازم برای هر خانم به پیشنهاد مجله elle

کیف های لازم برای هر خانم به پیشنهاد مجله elle

کیف های لازم برای هر خانم به پیشنهاد مجله elle

کیف های لازم برای هر خانم به پیشنهاد مجله elle

 کیف های لازم برای هر خانم به پیشنهاد مجله elle

کیف های لازم برای هر خانم به پیشنهاد مجله elle

تهیه و گردآوری: گروه مد و لباس پرشین وی

اصول لباس پوشیدن در گرمای تابستان

هنر ایران: تابستان فصل گرمی است که دغدغه‌های پوشش خنک را بیش از همیشه مطرح می‌کند. در این میان یقینا توجه به نکات طراحی لباس و اهمیت دادن به تجربه‌های موجود در این عرصه می‌تواند به افراد کمک کند تا از تعرق کمتر و خنکای بیشتری لذت ببرند. گرمای بدن یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر خلق و خوی افراد است. زیرا گرما کلافگی را در بر دارد که بر نوع رفتار افراد و برخوردهای اجتماعی موثر است. در این یادداشت سعی کرده‌ایم آنچه برای تابستان باید در لباس و پوشش مد نظر قرار گیرد را بیان کنیم.

استفاده از پارچه‌های نخی و خنک

پارچه یکی از مهمترین عناصر در طراحی لباس و تامین خنکای بدن و کاهش تعرق به شمار می‌رود. به همین خاطر انتخاب پارچه مناسب می‌تواند پایه‌های طراحی لباس را برای تامین مواردی نظیر، راحتی، خنکی و زیبایی تامین کند. الیاف طبیعی با پیشینه قوی یکی از موفق‌ترین نمونه‌ها در کاهش تعرق است تا جایی که هر چه بیشتر الیاف طبیعی در نسوج پارچه وجود داشته باشد، میزان گرما نیز کاهش پیدا می‌کند. در میان الیاف طبیعی ابریشم یکی از کاربردی‌ترین نمونه‌ها در دوران کهن به شمار می‌رود که علاوه بر کاهش تعرق از از انتشار بوی بد بدن نیز پیشگیری می‌کند. پس نکته نخست در طراحی لباس تابستانه این است که از پارچه‌های نخ و پنبه بیشتر بهره ببریم. به این ترتیب نمونه‌هایی نظیر پارچه: لنیل و مواردی که داری 98 درصد ویسکوز است، برای این فصل مناسب هستند. وال هندی و ملل از مدل پارچه‌هایی هستند که در لباس‌های تابستانی استفاده می‌شوند.

استفاده از رنگ‌های روشن و مناسب
رنگ همواره به عنوان یکی از مهمترین عناصر در جذب نیروی خورشید و گرمای بدن انسان شناخته شده است. بر این اساس توجه به تم رنگ‌ها و نوع کارکرد آن‌ها در فصول مختلف برای طراحان و مصرف کنندگان ضروری است. دنیای رنگ‌ها بسیار پیچیده‌تر از آنی است که بتوان با یک مقاله به آن پرداخت اما در مورد فصل تابستان کاهش تعرق با رنگ‌های روشن کاملا واضح و مبرهن است. زیرا همانطور که می‌دانید بدن انسان دارای انرژی است که گاها به صورت گرمایشی از او ساطع می‌شود لذا لباس باید بتواند فضای تنفسی پوست را حفظ کند تا تبادل گرمایشی صورت گیرد و خنکی لازم تامین شود. ضمن اینکه خورشید و نور آن بر روی گرمای بدن ما بسیار تاثیرگذار هستند لذا استفاده از رنگ‌های تیره در فصل تابستان بسیار اشتباه است. زیرا مستقیما تمام نور خورشید را جذب می‌کند و گرمایش بدن را افزایش می‌بخشد.

ویژگی‌های لباس تابستانه چیست؟

استفاده از رنگبندی مناسب در تابستان از جمله اصولی است که هر طراحی باید به آن توجه کند. رنگ‌های روشن با تناژهایی مانند صورتی و آبی یا مثلا مغز پسته‌ای، گلبهی با تنالیته بنفش مناسب این فصل هستند زیرا علاوه بر کاهش دما می‌توانند به حفظ طراوت پوست و شادابی روحیه کمک کنند. البته باید بدانیم که صرفا استفاده از یک تم رنگی مناسب نیست و بهتر است که گاهی تضاد را  نیز در رنگ لباس‌ها به کار ببریم. جالبتر است اگر در انتخاب لباس تابستانه به کنتراس رنگی آن فکر کنیم و از سه تم رنگی با یک هم پوشانی خاص در پوشش خود بهره ببریم.

عدم استفاده از مواد آرایشی

فصل تابستان از جمله زمان‌هایی است که تعرق پوست به حداکثر ممکن می‌رسد لذا باید فضا برای تنفس این بخش فراهم شود.در حالیکه استفاده از برخی مواد آرایشی در این فصل باعث مسدود شدن منافذ پوستی و پیشگیری از تعرق پوست می‌شوند به همین خاطر افزایش گرما و تیره شدن پوست فرد را به دنبال دارند. به طور حتم استفاده از مواد آرایشی وقتی که در پوشش رنگ‌های روشن به کار برده می‌شود سبب تیره نشان دادن پوست فرد می‌شود. لذا توصیه می‌شود تا جای ممکن و برای خنکی بیشتر از این بخش پرهیز کنید. استفاده از لباس‌های رنگی مانند بژ در این فصل روی پوست صورت بهتر جواب می‌دهد.

استفاده کمتر از فلزات


زیورآلات و لوازم جانبی مد نظیر: عینک، زیورآلات، صندل و ... یکی از مهمترین بخش‌ها در پوشش هر فردی هستند به همین خاطر هماهنگی این بخش‌ها نیز با فصل تابستان ضروری است. در واقع برای انتخاب ملزومات این بخش نیز باید به گرمای هوا توجه کنیم بهتر است در فصل تابستان از عینک‌های دودی با فریم بزرگ استفاده شود تا تمام اطراف چشم پوشیده شود. زیرا قرار گرفتن اطراف چشم در برابر نور خورشید باعث ایجاد غده‌های چربی کوچک می‌شود. بهتر است جنس عینک نیز از کائوچو باشد تا مانند فلز گرما را جذب نکند و سبب تعرق بیشتر نشود. در بخش زیورالات نیز آثار چوبی و کائوچویی توصیه می‌شود زیرا افزایش گرما یقینا باعث کلافگی فرد و تاثیرگذاری آن بر روابط اجتماعی‌اش می‌شود.

ویژگی‌های لباس تابستانه چیست؟

پوشیدن لباس‌های گشاد


مناسب‌ترین لباس‌ها برای فصل تابستان از نوع گشاد هستند زیرا تنگی و جذب بودن لباس باعث افزایش گرما می‌شود ضمن اینکه آزادی عمل را به خاطر افزایش تعرق از فرد می‌گیرد و یقینا بر روی بوی بدن فرد نیز تاثیر منفی می ‌گذارد. پوشش گشاد و بلند به فرد امکان استفاده از دامن شلواری‌های شیک را می‌دهد. باید مانتوها به نوعی طراحی شود که در قسمت جلو دکمه داشته باشد البته این دکمه می‌تواند تنها در یک سوم بالای تنه لباس قرار گیرد تا فرد برای استفاده از شلوارهای گشاد دارای راحتی بیشتر باشد.

عدم استفاده از لایه چسب در طراحی لباس‌های تابستانه بسیار مهم است زیرا لایه چسب به خصوص در قسمت یقه و گردن باعث افزایش گرما برای فرد می‌شود و گاهی می‌تواند عرق سوز را نیز به دنبال داشته باشد. برای پروسه دوخت لباس تابستانه باید به درستی فکر کرد یعنی اینکه بدانیم دوخت‌ها پهن نباشند و در مناطق حساس بدن قرار نگیرند زیرا چنین حالتی می‌تواند باعث ایجاد حساسیت و عرق سوز بدن شود. در تابستان بهتر است از لباس‌های آستین کوتاه کمتر استفاده کنیم زیرا اشعه خورشید باعث سوختگی پوست می‌شود ضمن اینکه صرف کوتاه بودن آستین لباس گرما کاهش نمی‌یابد.

پوشش امریکایی ها در روز استقلال آمریکا

کافه سینما: چهارم جولای، روز استقلال امریکاست. این روز که یکی از مهم ترین روزهای ملی امریکایی ها به شمار می رود، تعطیل عمومی است و بسیاری از مردم امریکا در این روز، با پوشیدن لباس های ملی-میهنی، تصویب بیانیه استقلالشان را جشن می گیرند.

 همان طور که می دانید پرچم امریکا از سه رنگ قرمز و سفید و آبی تشکیل شده است.به همین دلیل، بیشتر امریکایی هایی که این روز را جشن می گیرند، سعی می کنند یکی از این رنگ ها را در ترکیب لباس های خود داشته باشند. طرح ستاره و راه راه نیز، یکی از طرح های محبوب در چهارم جولای است. با هم نگاهی به برخی از این لباس ها که می توانند در مناسبت های دیگر هم استفاده شوند، می اندازیم. زیبایی، سادگی و مردمی بودن، از ویژگی های اصلی این لباس هاست.

بررسی پوشش مرسوم مردم امریکا در روز استقلال‌شان از استعمار پادشاه انگلیس
بررسی پوشش مرسوم مردم امریکا در روز استقلال‌شان از استعمار پادشاه انگلیس
بررسی پوشش مرسوم مردم امریکا در روز استقلال‌شان از استعمار پادشاه انگلیس
بررسی پوشش مرسوم مردم امریکا در روز استقلال‌شان از استعمار پادشاه انگلیس
بررسی پوشش مرسوم مردم امریکا در روز استقلال‌شان از استعمار پادشاه انگلیس
بررسی پوشش مرسوم مردم امریکا در روز استقلال‌شان از استعمار پادشاه انگلیس

ستاره، یکی از محبوب ترین طرح های مردمی در روز چهارم جولای است. هم نمادی از پرچم کشور امریکاست و هم زیبا و چشم نواز. گوشواره های ستاره ای همیشه محبوب دختران جوان بوده است و نشانه ای ظریف و کوچک از این روز است. شلوار های طرح دار هم چند وقتی است مد شده اند.

 بررسی پوشش مرسوم مردم امریکا در روز استقلال‌شان از استعمار پادشاه انگلیس
بررسی پوشش مرسوم مردم امریکا در روز استقلال‌شان از استعمار پادشاه انگلیس
بررسی پوشش مرسوم مردم امریکا در روز استقلال‌شان از استعمار پادشاه انگلیس
بررسی پوشش مرسوم مردم امریکا در روز استقلال‌شان از استعمار پادشاه انگلیس

لبس های قرمز و آبی، ساده یا طرح دار، بیشترین استفاده را در این روز دارند.

 بررسی پوشش مرسوم مردم امریکا در روز استقلال‌شان از استعمار پادشاه انگلیس
بررسی پوشش مرسوم مردم امریکا در روز استقلال‌شان از استعمار پادشاه انگلیس
بررسی پوشش مرسوم مردم امریکا در روز استقلال‌شان از استعمار پادشاه انگلیس
بررسی پوشش مرسوم مردم امریکا در روز استقلال‌شان از استعمار پادشاه انگلیس
بررسی پوشش مرسوم مردم امریکا در روز استقلال‌شان از استعمار پادشاه انگلیس
بررسی پوشش مرسوم مردم امریکا در روز استقلال‌شان از استعمار پادشاه انگلیس

طرح راه راه هم یکی از پرطرفدارترین لباس های روز استقلال امریکاست، یک بلوز ساده راه راه، ترکیبش با یک شلوار یا دامن جین ساده همانقدر زیبا است که یک دامن طرح دار راه راه می تواند با بالاتنه ساده ست شود. برخی اوقات هم یک طرح کوچک ظریف مینیمالیستی، می تواند اثرگزار از هر پوششی باشد، مثل این کت سفید زییا که آستین هایش طرح راه راه دارد.

 بررسی پوشش مرسوم مردم امریکا در روز استقلال‌شان از استعمار پادشاه انگلیس

حتما در فیلم های امریکایی زیادی کت جین دیده اید. این یکی از محبوب ترین لباس های ملی امریکایی است.راحت و زیبا.

بررسی پوشش مرسوم مردم امریکا در روز استقلال‌شان از استعمار پادشاه انگلیس
بررسی پوشش مرسوم مردم امریکا در روز استقلال‌شان از استعمار پادشاه انگلیس
بررسی پوشش مرسوم مردم امریکا در روز استقلال‌شان از استعمار پادشاه انگلیس
بررسی پوشش مرسوم مردم امریکا در روز استقلال‌شان از استعمار پادشاه انگلیس
بررسی پوشش مرسوم مردم امریکا در روز استقلال‌شان از استعمار پادشاه انگلیس
بررسی پوشش مرسوم مردم امریکا در روز استقلال‌شان از استعمار پادشاه انگلیس
بررسی پوشش مرسوم مردم امریکا در روز استقلال‌شان از استعمار پادشاه انگلیس
بررسی پوشش مرسوم مردم امریکا در روز استقلال‌شان از استعمار پادشاه انگلیس

کفش های طرح دار با پرچم امریکا، مدت هاست که در بین جوانان رواج پیدا کرده، استفاده از این کفش ها، یا کفش ها و کیف های ترکیبی قرمز و آبی، حتی استفاده از عینک های آفتابی و تزیینی هم، از دیگر پوشش های مرسوم این روز به شمار می رود.

بررسی پوشش مرسوم مردم امریکا در روز استقلال‌شان از استعمار پادشاه انگلیس

جالب است بدانید، رسانه های امریکایی به طور وسیعی این روز را پوشش می دهند. حتی می توانید دستور پخت کیک اسفنجی با طرح پرچم امریکا را هم در سایت های مردمی شان، بیابید.

مُد و پوشاک به سبک تابستان 93

فسفری؛ رنگ تابستان 93

اگر دختر نوجوانی هستید یا در خانه دختر نوجوان دارید که مثل تمام دختران نوجوان این سن و سال با علاقه زیادی، تازه‌های بازار پوشاک را پیگیری می‌کنند، این روزها باید سراغ اکسسوری‌هایی با رنگ‌های فسفری بروید. اگر نگاه دقیقی به فروشگاه‌های کیف، کفش، روسری  و... بیندازید، محصولاتی در رنگ‌های نارنجی فسفری، سبز فسفری و صورتی فسفری خواهید دید. رنگ‌هایی که دیدن آنها در نور تند و شدید روزهای تابستانی کمی عجیب به‌نظر می‌رسد اما به‌زودی با زیاد شدن آنها و رواج‌شان در میان دخترهای جوان، به دیدن‌شان عادت می‌کنید. چنین تب‌هایی اغلب رواج چندانی در دنیای پوشاک ندارند و با پایان فصل تابستان عمر آنها به پایان می‌رسد. پیش‌بینی می‌کنیم رنگ‌های فسفری هم عمری به کوتاهی تابستان 93 داشته باشند و به عنوان یادگاری این تابستان درخاطره‌ها بمانند.

رنگ تابستان همراه با عطری خاص!

رنگ‌هایی که دیدن آنها در نور تند و شدید روزهای تابستانی کمی عجیب به‌نظر می‌رسد اما به‌زودی با زیاد شدن آنها و رواج‌شان در میان دخترهای جوان، به دیدن‌شان عادت می‌کنید. چنین تب‌هایی اغلب رواج چندانی در دنیای پوشاک ندارند و با پایان فصل تابستان عمر آنها به پایان می‌رسد.

 خط تولید محصولات بهداشتی برای بربری

رنگ تابستان همراه با عطری خاص!

شرکت انگلیسی بربری که  تولیدکننده پوشاک بوده و هست، چند سال پیش خط‌تولید محصولات آرایشی خود را به راه انداخت و به تولیدکنندگان لوازم آرایشی پیوست. این شرکت امسال نیز خط تولید جدیدی راه انداخته و تولید محصولات آرایشی و مراقبتی پوست را هم به کارنامه تولیدات و محصولات خود اضافه کرده است. شرکت بربری موفقیت خاصی در تولید محصولات آرایشی خود داشت و پیش‌بینی می‌کند که این موفقیت را در محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست هم تجربه کند.

 پیشنهاد ویژه برای خانم‌های خوش‌سلیقه؛ مانتو حریر

اگر برای تابستان امسال، در کنار مانتوهای نخی که برای استفاده روزانه مناسبند، دنبال مانتوی رسمی‌تر و مجلسی‌تر می‌گردید، مانتوهای حریر را به شما پیشنهاد می‌کنیم که در کارهای طراحان مختلف دیده می‌شود. حریر پارچه نازک و لطیفی است که اغلب برای لباس‌های شب و مهمانی به کار می‌رود ولی با ترکیب دو لایه حریر، طراحان مانتو، نمونه‌های زیبایی را عرضه کرده‌اند. مانتوهای حریر در مقایسه با مانتوهای ابریشمی که برای موقعیت‌های رسمی پیشنهاد می‌شوند، سبکی و خنکی بیشتری دارند. از سوی دیگر پارچه‌های حریر هم تنوع رنگی چشمگیری دارند و هم در طرح‌ها و نقش‌های مختلف در بازار موجودند.

رنگ تابستان همراه با عطری خاص!

تنوع پارچه‌های حریر، این فرصت را به طراحان و دوزندگان مانتو می‌دهد تا نمونه‌های متفاوتی برای سلیقه‌های مختلف تولید و عرضه کنند.  با استفاده از پارچه‌های حریر امکان دوخت مانتوهای برشدار و کتی به دلیل شلی پارچه وجود ندارد و به جای آن باید سراغ مدل‌های گشاد عبایی رفت. مانتوهای حریر این فرصت را به خانم‌های ایرانی می‌دهد تا در این روزهای گرم با طرح و رنگ‌های شاد و تابستانی، حال و هوای تابستانی و رنگین به  تیپ خود بدهند.

 عطری تازه، نامی قدیمی

رنگ تابستان همراه با عطری خاص!

شرکت لانکوم در سال 2012، عطری با نام La Vie Est Belle تولید کرد؛ عطری زنانه با رایحه‌ای شیرین و ملایم که مورد توجه خانم‌ها قرار گرفت و در این دو سالی که از فروش آن می‌گذرد، فروش خوبی در سراسر دنیا داشته است. با توجه به این اقبال شرکت لانکوم اعلام کرده که به زودی نسخه دیگری از این عطر را وارد بازار می‌کند. نسخه جدید عطر بله لانکوم، در همان شیشه قدیمی عرضه می‌شود اما در ترکیب عصاره‌های آن تغییراتی صورت گرفته است. برای تولید عطر جدید لانکوم عصاره گل یاس، شکوفه‌های نارنج و گل‌های دیگر به کار رفته است و درنتیجه این عطر هم رایحه شیرین و مناسب عصر و شب دارد. برای تهیه عطر جدید لانکوم باید تا شهریور صبر کنید؛ به گفته مسئولان این شرکت عطر بله جدید، نیمه شهریور به بازار می‌آید.

 آینده‌نگری با تام فورد

رنگ تابستان همراه با عطری خاص!

تابستان نرسیده و تمام نشده، تام فورد پیشنهاد ویژه‌ای برای آقایان دارد؛ پیشنهاد تام فورد، اسنیکرهای مردانه است که می‌توانید پاییز راحتی را با آنها تجربه کنید. این کفش‌ها که در دو مدل ساقدار و بدون ساق طراحی شده‌اند، از جنس چرم مرغوبی هستند. اولین ویژگی چشمگیر این کفش‌ها، رنگ آنهاست. به جای رنگ‌های مرسوم مشکی، قهوه‌ای و... این کفش در رنگ‌هایی مثل زرشکی،  بادمجانی و ... تولید شده است؛ البته رنگ‌های همیشگی مثل قهوه‌ای و مشکی هم برای علاقه‌مندان وجود دارد. برای آقایان اسپرت‌پوش، کفش‌های اسنیکر، پیشنهاد تابستانی خوبی به نظر می‌رسد چون هماهنگی خوبی با انواع لباس‌های اسپرت دارد.

 خنک راه بروید

رنگ تابستان همراه با عطری خاص!

کفش‌های عروسکی و صندل‌های تابستانی خود را دور بیندازید، محصول تازه‌ای به بازار رسیده  که می‌تواند پاهای شما را از گرمای تابستان نجات دهد. بهترین و مرغوب‌ترین کفش‌های چرمی هم حرارت بالایی در فصل گرم ایجاد می‌کنند اما اگر سراغ کفش‌های پارچه‌ای بروید، خنکای مطبوعی را تجربه می‌کنید. تابستان امسال مجموعه‌ای از کفش‌های پارچه‌ای به بازار آمده که پیش از این نمونه مشکی یا سفید آنها را می‌شد در برخی فروشگاه‌ها دید اما حالا نمونه‌های رنگی و طرحدار آنها به بازار آمده که بیش از همه مناسب دختران جوان و نوجوان است.

 تب فوتبال در ساعت

رنگ تابستان همراه با عطری خاص!

کریستین رونالدو، طی قراردادی طولانی‌مدت ستاره تبلیغاتی شرکت ساعت‌سازی تگ هویر است. در آستانه جام جهانی فوتبال در برزیل، شرکت ساعت‌سازی سوئیسی تگ‌هویر، ویدئویی با حضور کریستین رونالدو تولید و منتشر کرده استو در این ویدئو سیاه و سفید، این بازیگر شناخته شده فوتبال با مدل‌های جدید ساعت تگ هویر حضور دارد و درواقع در حال عکاسی است. جام جهانی فوتبال  هر چهار سال، تب تندی در میان شرکت‌های مختلف ایجاد می‌کند تا از این هیاهوی جهانی برای تبلیغ و معرفی محصولات خود استفاده کند. ساعت رسمی مراسم امسال توسط شرکت سوئیسی دیگری به نام اوبلو طراحی شده که ساعتی پیچیده با کارکردهای مورد نیاز برای یک بازی فوتبال است اما بی‌شک بنرها و ویدئوهای تبلیغاتی دیگر شرکت‌ها را در طول برگزاری مراسم و بازی‌ها به وفور خواهیم دید.

 کمد شما کم دارد

رنگ تابستان همراه با عطری خاص!

به کمد کیف‌های خودتان نگاهی بیندازید، اگر یک کیف پلاستیکی یا حصیری سبد مانند در کمد شما وجود ندارد، درفهرست خرید خودتان قرار دهید و در آستانه تابستان و فصل استخر رفتن، یک کیف استخر بخرید. برای کیف استخر که بهتر است از جنس پلاستیک یا حصیر باشد، سراغ رنگ‌های شاد و تابستانی بروید تا در خوشحالی و شادمانی روزهای تابستانی شما موثر باشد. حتی اگر خیلی اهل استخر رفتن نیستید، این کار را انجام بدهید؛ شاید این کیف زیبا و جذاب بهانه‌ای شد برای شنا و ورزش کردن شما در تابستان امسال.

 طلایی به رنگ زر

رنگ تابستان همراه با عطری خاص!

اگر در سال جدید، تصمیم به خرید طلا و جواهرات گرفته‌اید، بد نیست بدانید، امسال طلای سفید و زرد جای خودشان را به طلای سرخ داده‌اند و سازندگان طلا و جواهر دست به کار تولید محصولاتی با این رنگ طلا شده‌اند. شما هم اگر می‌خواهید خانم شیک‌پوش و به روزی باشید، سراغ نمونه‌های طلای سرخ بروید.  

 بازگشت دامن‌های بلند

رنگ تابستان همراه با عطری خاص!

برای مهمانی آخر هفته به چه لباسی فکر کرده‌اید؟ آیا می‌دانید دامن‌های بلند که در سال‌های اخیر به فراموشی سپرده شده بودند، به بازار برگشته‌اند و در مجموعه تابستان امسال اغلب طراحان دیده می‌شوند. طراحان به شما پیشنهاد می‌کنند دامن‌های حریر بلند با چین ریز را جایگزین  دامن‌های زیر زانویی کنید که این سال‌ها رواج داشته‌اند و تن‌پوش غالب خانم‌ها برای مهمانی و دورهمی بوده‌اند. این دامن‌ها دوخت بسیار ساده‌ای دارند که اگر کمی خیاطی بلد باشید، می‌توانید خودتان هم به سادگی و با کمترین هزینه در خانه تهیه کنید. کافی است به اندازه دو قد دامن، پارچه حریر بخرید  چون پارچه حریر  نازک است و باید به صورت دولایه  بدوزید. از یک کش 3سانتی‌متری برای کمر دامن استفاده کنید. حریر را با چین‌های ریز تنظیم شده، روی کش بدوزید. به جای دو لایه حریر می‌توانید از حریر و آستر استفاده کنید. با این روش شما به سادگی و با کمترین هزینه صاحب یک دامن به روز می‌شوید.

برترین ها: برند کریستین دیور (یا با تلفظ انگلیسی "کریسشن دیور") که اغلب با نام "دیور" شناخته می شود،

مجله زندگی ایده آل: در این مطلب برای شما چند پیشنهاد از جنس شنل داریم. شنل‌های نیم‌تنه که انتخاب‌هایی راحت و اتفاقا پر طرفدار هم هستند و اگر درست ترکیب شوند هم می‌توانند شما را به ظاهری اسپرت برسانند، هم مجلسی!

اسپرت می‌شوید

1. یکی از ترکیب‌هایی که می‌توانید برای آن برنامه‌ریزی کنید ترکیب شنل‌هایی از جنس پارچه‌های پشمی با شلوار است.


-  در این انتخاب دقت کنید که رنگ شلوارتان نباید به رنگ زمینه یا رنگ اصلی شنل باشد. رنگ شلوار شما بهتر است مثل نمونه پیشنهادی ما یکی از رنگ‌‌های استفاده شده در شنل باشد.این ترکیب به شما اجازه می‌دهد تا ترکیب شنل و شلوار شما تضاد رنگی لازم را داشته باشد.

-  این ترکیب را می‌توانید با یک پوتین بلند هماهنگ کنید، البته یادتان باشد که پوتین‌های پاشنه بلند انتخاب مناسبی نیستند چون ظاهر شما در نهایت قرار است یک ظاهر اسپرت باشد.


یک پیشنهاد نیمه‌رسمی

2. انتخاب دیگر شما رفتن سراغ شنل‌های ظریف قلاب‌بافی شده است.

- ترکیب شنل‌های قلاب‌بافی شده با دامن همیشه جواب می‌دهد. شما می‌توانید برای رسیدن به این ترکیب یک دامن پشمی مثل نمونه پیشنهادی ما را انتخاب کنید.


- در این ترکیب بهتر است سراغ یک دامن طرح دار بروید که در ترکیب رنگ‌های آن نشانی هم از رنگ شنل‌تان وجود داشته باشد.

- اگر دنبال یک ترکیب شاد هستید می‌توانید درست مثل نمونه پیشنهادی ما به ترکیب رنگ نارنجی و قهوه‌ای با کمی هم سرمه‌ای فکر کنید. همان‌طور که می‌بینید رنگ سرمه‌ای در کنار رنگ نارنجی- البته از نوع نسبتا تیره‌اش- ترکیب خوبی می‌سازد.



زیبا و مجلسی

3. انتخاب دیگر شما رفتن سراغ پالتوهایی نیم‌تنه البته با برش‌ نیم‌کلوش است. جنس این پالتوها اغلب از جنس پارچه‌های فوتر است که چندان ضمخت نیستند.

- از آنجا که پالتوی شنل مانند شما بدون آستین است، بهتر است در این ترکیب به یک بلوز آستین بلند با یقه ایستاده فکر کنید.


- یک دامن چرم به رنگ دلخواه‌تان- البته کاملا متناسب با رنگ پالتوی شنل مانندی که انتخاب کرده‌اید- در این ترکیب جواب می‌دهد.

- همان‌طور که می‌بینید پیشنهاد ما ترکیب رنگ کرم و سبز یشمی است. فقط کافی است برای متفاوت‌تر شدن به این ترکیب، کمی هم رنگ طلایی اضافه کنید.


رسمی می‌شوید

4. شما حتی می‌توانید از ترکیب یک شنل بافت با ظاهری نسبتا اسپرت، به ظاهری رسمی برسید!

- برای رسیدن به این نتیجه باید مثل نمونه پیشنهادی ما به ترکیب شنل با دامن فکر کنید. رنگ زمینه شنل را در نظر بگیرید و دامنی ساده به رنگ آن انتخاب کنید. دقت کنید که دامن شما باید عاری از هرگونه طرح و نقش باشد!


- اگر رنگ انتخابی شما مثل نمونه پیشنهادی  ما کرم است در انتخاب کیف و کفش و کمربند چرم به رنگ مشکی شک نکنید.

- در انتخاب کفش‌تان بهتر است برای خرید یک بوت ساق کوتاه که زمستان امسال درست و حسابی روی کار آمده‌اند برنامه‌ریزی کنید.

کیف دستی های زنانه کریستین دیور، بهار 2014

برترین ها: برند کریستین دیور (یا با تلفظ انگلیسی "کریسشن دیور") که اغلب با نام "دیور" شناخته می شود، یک کمپانی محصولات لوکس فرانسوی است که در حال حاضر ریاست آن را برنار آرنو بر عهده دارد. آرنو رئیس گروه محصولات لوکس LVMH (Moët Hennessy • Louis Vuitton S.A) یعنی بزرگترین گروه محصولات لوکس دنیاست.

شرکت کریستین دیور در سال 1946 توسط طراح مشهور یعنی کریستین دیور تأسیس شد و امروز این شرکت پوشاک، محصولات چرم، اکسسوارهای فشن، کیف و کفش، جواهرات و ساعت، عطر، لوازم آرایش و محصولات پوستی و زیبایی تولید می کند و سنت قدیمی خود را به عنوان خالق "اوت کوتور" (haute-couture) را حفظ کرده است.

رقبای مزون دیور (House of Dior) شامل برندهای مشهوری همچون شنل (Chanel)، بربری (Burberry)، ایو سن لوران (Yves Saint Laurent)، گوچی (Gucci) و پرادا (Prada) می شوند.

مدیران خلاق کریستین دیور تابحال افراد زیر بوده اند:

•    کریستین دیور، از سال 1946 تا 1957

•    ایو سن لوران، از سال 1957 تا 1960

•    مارک بوآن، از سال 1960 تا 1989

•    جیانفرانکو فه ره، از سال 1989 تا 1997

•    جان گالیانو، از سال 1997 تا 2011

•    بیل گیتن، از سال 2011 تا 2012

•    راف سایمونز، از سال 2012 تاکنون

در اکتبر 2012 اعلام شد که جنیفر لارنس، ستاره فیلم های سینمایی "بازی های گرسنگی" چهره جدید تبلیغاتی دیور است. پس از آن دیور دو بار دیگر نیز لارنس را چهره تبلیغاتی کیف دستی های زنانه خود اعلام کرد و با او قرارداد بست.

در زیر گزیده ای از کلکسیون کیف دستی های زنانه کریستین دیور برای بهار و تابستان 2014 را مشاهده می کنید.







































گرانقیمت ترین ساعت های جهان در سال 2014


پنجره خلاقیت: نگاهی به گرانقیمت ترین ساعت های مچی و جیبی جهان می اندازیم. در این میان، از بسیاری از این ساعت ها فقط یک نمونه ساخته شده و مالک آنها ثروتمندترین افراد جهان هستند. ساعت، نمادی از ثروت است و داشتن ساعتی گرانقیمت، قطعا آنها را از میلیاردرهای دیگر جدا خواهد کرد. خب، به نظر شما دلیل گرانقیمت بودن این ساعت ها دقیقا چیست؟

این موضوع، به سه فاکتور زیر برمی گردد:

1- بخش های گرانقیمت مانند الماس های نادر، طلا، پلاتین، سنگ های آسمانی، استخوان دایناسور و ...

2- مقدار زمانی که برای ساخت آن ساعت صرف شده و جزییات و کارکردهای آن است.

3- منحصر به فرد بودن یا ارزش ناملموسی که می توان به آن ساعت نسبت داد. هر کدام از این ساعت ها، داستانی در پسِ خود دارد و شما را به این فکر فرو می برد که داشتن چنین ساعتی، چه حسی دارد!

1- BREGUET GRANDE COMPLICATION MARIE-ANTOINETTE

قیمت: 30,000,000$

گرانقیمت ترین ساعت های جهان در سال 2014


این ساعت با قیمت 30 میلیون دلار، گرانقیمت ساعت جهان در سال 2014 است. به نظر شما چه چیزی این ساعت را اینقدر گرانقیمت کرده است؟ این ساعت متعلق به ملکه فرانسه، ماری آنتوانت است. کار ساخت این ساعت در سال 1782 توسط آبراهام لوئیس برگوئت آغاز شد و 4 سال بعد از مرگ او در سال 1827 توسط پسرش به پایان رسید. ماری آنتوانت هرگز این ساعت را ندید، چرا که 34 سال بعد از قتل او، کار ساخت این ساعت به اتمام رسید. این ساعت در اواخر دهه 1900 دزدیده شده بود که در سال 2007 پیدا شد. در سال 2014 قیمت این ساعت حداقل 30 میلیون دلار تخمین زده شد. در حال حاضر این ساعت در موزه L.A.Mayer نگهداری می شود.

2- CHOPARD 201-CARAT WATCH

قیمت: 25,000,000$

گرانقیمت ترین ساعت های جهان در سال 2014


با 874 قطعه الماس نادر، این ساعت 201 قیراط سابقا گرانقیمت ترین ساعت جهان بود و هنوز هم گرانقیمت ترین ساعت جواهر بازار است. این ساعت که صفحه بسیار کوچکی دارد، در سال 2000 با قیمت باورنکردنی 25 میلیون دلار به فروش رسید و در زمان خودش سروصدای بسیاری در نشریات مربوط به کالاهای لوکس به راه انداخت.

در مقایسه با ساعت شماره 4 همین فهرست، این الماس های هیچگونه نظم و ترتیب خاص یا الگوی مشخصی ندارند و این سوال را مطرح می کنند که چرا کسی باید چنین وسیله بزرگی را به دست کند؟

3- PATEK PHILIPPE HENRY GRAVES POCKET WATCH

قیمت: 11,000,000$

گرانقیمت ترین ساعت های جهان در سال 2014


این ساعت که با 18 قیراط طلا ساخته شده است، سابقا گرانقیمت ترین ساعت جیبی جهان بود! این ساعت در سال 1999 به قیمت 11 میلیون دلار فروخته شد که با احتساب تورم و شرایط اقتصادی و همچنین فاکتورهای بعدیش، به سادگی به قیمتی بالای 15 دلار فروخته خواهد شد؛ البته اگر مالک فعلی تصمیم به فروش آن بگیرد. این ساعت در سال 1933 برای هنری گریوز ساخته شد و ساخت آن 5 سال به طول انجامید. این یکی از پیچیده ترین ساعت های جیبی جهان است که دارای 24 کارکرد است.

4- HUBLOT - BIG BANG

قیمت: 5,000,000$

گرانقیمت ترین ساعت های جهان در سال 2014


اگر ساعت های قبلی به خاطر نادر بودن اجزای به کار رفتته شان برجسته بودند، این ساعت فقط روی یک ماده تمرکز کرده است: الماس! و البته الماس های بسیار. اما چه تعداد الماس را می توان روی یک ساعت مچی جای داد: آنها در مجموع 1280 الماس را در ساخت این ساعت مورد استفاده قرار دادند که وزن هر کدام از الماس ها حداقل 3 قیراط بود. فقط یک سال طول کشید تا الماس های مورد نظرشان را پیدا کنند و آنها را به دفتر مرکزی انتقال دهند اما نتیجه نهایی کاملا ارزش این زحمت را داشت!

احتمالا از خودتان می پرسید چه کسی 5 میلیون دلار را برای یک ساعت تماما الماس می پردازد؟ خواننده معروف، بیانسه، برای تولد 43 سالگی همسرش جی زی، این ساعت را به عنوان کادوی تولد به او هدیه داد.

5- LOUIS MOINET METEORIS WATCH

قیمت: 4,600,000$

گرانقیمت ترین ساعت های جهان در سال 2014


در ساخت این ساعت بسیار نادر، از سنگ های موجود در ماه استفاده شده است. تنها چهار نمونه از این ساعت در جهان وجود دارد که صرفنظر از ساختار زیبای شان، هر کدام دارای ویژگی های بسیار استثنایی هستند که اشخاص دیگر هرگز در طول زندگی شان با آن روبرو نخواهند شد. این چهار ساعت از کلکسیون متئوریس متعلق به لوییز موینت هستند و همه آنها در رده پنجم گرانقیمت ترین ساعت های دنیا قرار دارند.

مدل لباس های شیک پسرانه D &G در بهار 2014 +عکس

تصاویر زیر مدل لباس های شیک و زیبای برند دولچه و گابانا برای پسربچه ها است که الهامی از تصاویر برخی هنرمندان بزرگ و همچنین شهرهای تاریخی است:

  مدل لباس های شیک پسرانه D &G در بهار 2014

 مدل لباس های شیک پسرانه D &G در بهار 2014

 مدل لباس های شیک پسرانه D &G در بهار 2014  

مدل لباس های شیک پسرانه D &G در بهار 2014

 مدل لباس های شیک پسرانه D &G در بهار 2014  

مدل لباس های شیک پسرانه D &G در بهار 2014

مدل لباس های شیک پسرانه D &G در بهار 2014   

 مدل لباس های شیک پسرانه D &G در بهار 2014  

مدل لباس های شیک پسرانه D &G در بهار 2014   

مدل لباس های شیک پسرانه D &G در بهار 2014   

 مدل لباس های شیک پسرانه D &G در بهار 2014  

مدل لباس های شیک پسرانه D &G در بهار 2014   

مدل لباس های شیک پسرانه D &G در بهار 2014   

مدل لباس های شیک پسرانه D &G در بهار 2014   

مدل لباس های شیک پسرانه D &G در بهار 2014   

مدل لباس های شیک پسرانه D &G در بهار 2014   

مدل لباس های شیک پسرانه D &G در بهار 2014   

مدل لباس های شیک پسرانه D &G در بهار 2014   

مدل لباس های شیک پسرانه D &G در بهار 2014

تهیه و ترجمه: گروه مد و لباس پرشین وی

مدل لباس های دخترانه بسیار زیبای D & G در بهار 2014 +عکس

پرشین وی: تصاویر زیر گلچین بسیار زیبایی از مدل لباس های دخترانه برند دولچه و گابانا از مجموعه بهار و تابستان 2014 این برند می باشد:

 مدل لباس های دخترانه بسیار زیبای D & G در بهار 2014

 مدل لباس های دخترانه بسیار زیبای D & G در بهار 2014

مدل لباس های دخترانه بسیار زیبای D & G در بهار 2014   

مدل لباس های دخترانه بسیار زیبای D & G در بهار 2014

مدل لباس های دخترانه بسیار زیبای D & G در بهار 2014   

مدل لباس های دخترانه بسیار زیبای D & G در بهار 2014

 مدل لباس های دخترانه بسیار زیبای D & G در بهار 2014  

 مدل لباس های دخترانه بسیار زیبای D & G در بهار 2014  

مدل لباس های دخترانه بسیار زیبای D & G در بهار 2014   

مدل لباس های دخترانه بسیار زیبای D & G در بهار 2014   

 مدل لباس های دخترانه بسیار زیبای D & G در بهار 2014  

مدل لباس های دخترانه بسیار زیبای D & G در بهار 2014   

مدل لباس های دخترانه بسیار زیبای D & G در بهار 2014   

مدل لباس های دخترانه بسیار زیبای D & G در بهار 2014   

 مدل لباس های دخترانه بسیار زیبای D & G در بهار 2014  

مدل لباس های دخترانه بسیار زیبای D & G در بهار 2014   

 مدل لباس های دخترانه بسیار زیبای D & G در بهار 2014  

مدل لباس های دخترانه بسیار زیبای D & G در بهار 2014   

مدل لباس های دخترانه بسیار زیبای D & G در بهار 2014

تهیه و ترجمه: گروه مد و لباس پرشین وی

مدل لباس های فوق العاده زیبای دولچه و گابانا 2014 +عکس(1)

پرشین وی: تصاویر زیر جدیدترین طراحی لباس های زنانه از برند مشهور ایتالیایی دولچه و گابانا (D&G) در سال 2014 است:

مدل لباس های فوق العاده زیبای دولچه و گابانا 2014   

مدل لباس های فوق العاده زیبای دولچه و گابانا 2014

مدل لباس های فوق العاده زیبای دولچه و گابانا 2014

 مدل لباس های فوق العاده زیبای دولچه و گابانا 2014

مدل لباس های فوق العاده زیبای دولچه و گابانا 2014   

مدل لباس های فوق العاده زیبای دولچه و گابانا 2014

مدل لباس های فوق العاده زیبای دولچه و گابانا 2014   

مدل لباس های فوق العاده زیبای دولچه و گابانا 2014

مدل لباس های فوق العاده زیبای دولچه و گابانا 2014   

مدل لباس های فوق العاده زیبای دولچه و گابانا 2014

مدل لباس های فوق العاده زیبای دولچه و گابانا 2014   

مدل لباس های فوق العاده زیبای دولچه و گابانا 2014   

مدل لباس های فوق العاده زیبای دولچه و گابانا 2014   

مدل لباس های فوق العاده زیبای دولچه و گابانا 2014   

مدل لباس های فوق العاده زیبای دولچه و گابانا 2014   

مدل لباس های فوق العاده زیبای دولچه و گابانا 2014   

مدل لباس های فوق العاده زیبای دولچه و گابانا 2014   

مدل لباس های فوق العاده زیبای دولچه و گابانا 2014   

مدل لباس های فوق العاده زیبای دولچه و گابانا 2014   

مدل لباس های فوق العاده زیبای دولچه و گابانا 2014   

تهیه و ترجمه: گروه مد و لباس پرشین وی

بخش اختصاصی پرشین وی

بهترین شکل و مدل ناخن برای شما

سرخاب سفیداب: آیا می‌دانید کدام شکل ناخن برای مانیکور ایده‌آل شماست؟ ۵ نوع متفاوت شکل ناخن را کشف کنید و بیاموزید که چگونه آنها را سوهان بزنید.


بیضی

کناره های مخروطی شکل ناخن‌های بیضی، شکل زیبایی برای خانمها می‌سازد. شکل بیضی، هم با ناخن‌های پهن و هم با ناخن‌های باریک‌تر همخوانی دارد، و با حالتب مطبوع به طول ناخن هم می‌افزاد.

برای دستیابی به شکل بیضی، دیواره های کناری را سوهان بزنید تا مطمئن شوید صاف و هموار هستند. سپس، دیواره‌های کناری را به شکل بیضی گردی فرم دهید، مطمئن شوید زوایای هر سمت باهم یکی باشد.

چگونه بهترین شکل ناخن را انتخاب کنیم؟

مربع

شکل مربعی با دیواره‌های مقتدرانه و نوک تیز و یا گرد شده، شکل ناخنی فرنچ کلاسیک محیا می‌کند. این شکل، برای ناخن‌هایی که پایه‌ی بزرگ‌تری دارند ایده‌آل است، چرا که باعث خواهد شد ناخن کوتاه‌تر و باریک‌تر بنظر بیاید.

برای اینکه این شکل را بوجود بیاورید، کناره‌ی ناخن‌هایتان را سوهان بزنید تا مطمئن شوید با جلوی ناخنتان عمود شده است. وقتی که به شکل مربعی کاملی رسیدید، سوهان را زاویه دهید و لبه‌های تیز ناخنتان را کمی گرد کنید.

مربع بیضی

ترکیب ظرافت ناخن بیضی با اقتدار ناخن مربع شکل، محبوب‌ترین شکل را برای اغلب ناخن‌ها بوجود می‌آورد. اول مربعی درست کنید که دیواره‌های مساوی و همواری داشته باشد. حالا گوشه‌های ناخن را سوهان بکشید تا جلوی ناخنتان گرد و مورب شود. یادتان نرود که به اقتدار دیواره‌های مربعی نیاز دارید، پس خیلی سوهان نزنید.

گرد

شکل گرد شکلی کاملاً محافظه کارانه است و برای مردان و آن‌هایی که ناخن‌های کوتاه دوست دارند، ایده‌آل است. این شکل هم با ناخن‌های پهن همخوانی بهتری دارد، و باعث خواهد شد ناخن باریک‌تر بنظر بیاید.

دیواره‌های ناخنتان را همچون شکل مربعی سوهان بزنید، سپس جلوی ناخنتان را آنقدر گرد کنید تا به دایره‌ی مورد نظر برسید!

بادامی یا تیز

ناخن بادامی یا تیز، سبکی محبوب برای کار کردن و طراحی روی ناخن است، بویژه در اروپای شرقی و آسیا. این فرم ناخن میان افراد مشهور هم معمول است، مثلاً فرگی و لیدی گاگا اغلب ناخن‌هایشان این شکلی است.

در عین حال این شکل، مطلوب هر ظاهری نیست. این شکل افراطی، می‌تواند انگشتان شما را باریک و بلند نشان دهد. دیواره‌های ناخنتان را به طور مساوری سوهان بزنید و مخروطی درست کنید، تا نوک ناخنتان به تیزی مطلوب برسد.

شکل خود را انتخاب کنید

چگونه تصمیم می گیرید که کدام شکل مناسب شما است؟ اگر پایه‌ی ناخن شما پهن است، شکل مربع بیضی را تست کنید. اگر ناخن‌هایتان را معمولاً کوتاه نگاه می‌دارید، شکل گرد بهترین گزینه برای استایل شما خواهد بود.

اگر انحنای زیاد دوست دارید، شکل بیضی یا گرد را امتحان کنید. اما اگر با اشکال پهن و صاف بیشتر خوشید، ناخن مربعی یا مربع بیضی را تست کنید. حتماً راضی خواهید بود.

لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

برترین ها: مری کاترانتزو (Mary Katrantzou)، طراح فشن یونانی است که در سال 1983 در آتن متولد شد و حالا در لندن کار و زندگی می کند. کلکسیون های موضوعی پوشاک زنانه او معمولاً تم هنری دارند و بسیار زیبا و لوکس هستند. برای مثال کلکسیون های فصل های قبلی او موضوعاتی همچون شیشه های عطر و ادکلن، مزارع گل، تمبرهای قدیمی، چشم اندازها و مناظر، و اخیراً کفش و ... داشته اند.

طراحی های او اغلب یک طرح و تصویر اصلی دارند که زیبایی کارهایش حول و حوش آن می گردد. ستاره های زیادی کارهای او را می پسندند و لباس های مجلسی او را برای فرش قرمز انتخاب می کنند که کیرا نایتلی یکی از آنهاست.

لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou
گزیده ای از کلکسیون لباس های مجلسی زنانه مری کاترانتزو برای فصل جدید را در زیر به نمایش گذاشته ایم.

پیراهن مدل MIDNIGHT CHRYSA، قیمت: 8680 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

پیراهن مدل LOVENIA، قیمت: 2680 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

پیراهن مدل PONKER، قیمت: 18850 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

پیراهن مدل ASTERE، قیمت: 3720 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

پیراهن مدل UNDERWOOD، قیمت: 1610 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

پیراهن مدل BAYLY DRESS PINKIMON، قیمت: 1790 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

پیراهن مدل ELAY JERSEY، قیمت: 1190 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

شلوار مدل GOLDIE، قیمت: 1020 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

پیراهن مدل BLEMISH LAKE، قیمت: 2230 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

پیراهن مدل BLOSSOM، قیمت: 1610 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

پیراهن مدل HARBOUR BLUE، قیمت: 2480 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

پیراهن مدل FOLI ROSE BLUE، قیمت: 2110 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

پیراهن مدل SILVERLAKE، قیمت: 4465 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

دامن مدل CASPIAN، قیمت: 2480 دلار
کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou

کت اسپورت مدل BLEMISH LAKE، قیمت: 3075 دلار

کلکسیون لباس های مجلسی زنانه Mary Katrantzou