آقایان با این عطرها شیک و جذاب شوید

مجله زندگی ایده آل - آزاده تنها: این بار سراغ پیشنهادهایی رفته‌ایم که ماندگاری‌شان را مدیون رایحه گرم و تندوتیز مردانه‌شان هستند؛ پیشنهادهایی تلخ اما به غایت دلنشین برای همه آقایانی که قرار است همیشه بهترین باشند، چه در جمع‌های دوستانه و چه در قرارملاقات‌های کاری. . . ما به شما می‌گوییم چه زمانی سراغ چه رایحه‌ای بروید تا مثل همیشه سرآمد باشید.

مدرنیزاسیون

BVLGARI , BVLGARI MAN IN BLACK

پیشنهادهای تلخ دلنشین!


این ادکلن پیشکش کمپانی بولگاری به همه آقایان شیک‌پوش است به مناسبت صدوسی‌امین سال فعالیتش در دنیای مد و عطر. این ادکلن که به خاطر رایحه تند و قوی که دارد بهترین گزینه برای روزهای سرد است به نوعی طراحی شده که با روحیه و سلیقه مردان مدرن سازگار است. رایحه چرمی این ادکلن ترکیبی است از رایحه عنبر، عرق نیشکر، گل مریم، عصاره زنبق، دانه تونکا، چوب گایاک و بالاخره چرم که قلب تپنده ادکلن است، بنابراین اگر خیال دارید مدرن بودن‌تان را به رخ بکشید شک نکنید که این ادکلن، ادکلن شماست!


تمام روز با شما می‌ماند

Yves Saint Laurent,  L/Homme Parfum Intense

پیشنهادهای تلخ دلنشین!


این ادکلن یک پیشنهاد ویژه است برای همه آقایانی که طرفدار رایحه‌های دلچسب فرانسوی هستند. رایحه‌ گرم و ترش L'Homme Parfum Intense که از طراحی‌های پرطرفدار کمپانی ایف‌سن‌‌لورن است در سردترین روزهای پاییز و زمستان امسال به کارتان می‌آید. رایحه تند این ادکلن ترکیبی است از عطر لیمو، ترنج، فلفل سیاه، شکوفه پرتقال هندی، داوانای هندی، شکوفه درمنه، برگ بنفشه، عنبر و چوب سدر. این ترکیب درنهایت شما را به ادکلنی غلیظ با رایحه‌ای شرقی می‌رساند، اما اتفاق مهم‌ اینکه رایحه L'Homme به خاطر ماندگاری بالایی که دارد تمام روز با شما می‌ماند.


تلخ و ماندگار

Burberry, Burberry Brit Rhythm for men

پیشنهادهای تلخ دلنشین!


رایحه تلخ و تند این ادکلن بهترین انتخاب برای آقایان سخت‌پسند در مهمانی‌های شب آن هم در شب‌های سرد پاییز و  زمستان پیش‌روست. این ادکلن تلخی و تندی دلچسبش را مدیون عصاره‌ چرمی است که در قلب آن می‌تپد. رایحه این ادکلن پرطرفدار که از سال 2013 به دنیای مردان معرفی شده ترکیبی است از عطر ریحان، هل، سرو کوهی، گل ‌شاه‌پسند، بوته وحشی، نعناع هندی، لوبیا تونکا، بخور خوشبو، صدر و دست آخر همان عطر چرم که اتفاق اصلی آن است. اگر خیال دارید امسال این ادکلن را امتحان کنید حتما ماندگاری بالای آن را هم به جمع امتیازاتش اضافه کنید.


جذاب و باوقار

GUERLAIN,  L›Homme Ideal

پیشنهادهای تلخ دلنشین!


همه آقایانی که طرفدار وقار و جذابیت پنهان در رایحه‌های چوبی هستند، می‌توانند روی ادکلن Guerlain L'Homme Ideal حساب باز کنند. این ادکلن که محصول 2014 کمپانی Guerlain است، رایحه‌ای گرم و عطرآگین دارد، رایحه‌‌ای ترکیبی از عطر مرکبات آبدار، رزماری و شکوفه‌های پرتقال، بادام، لوبیا تونکا و درنهایت رایحه چرم، خس‌خس و سدر. گرمای چوبی این ادکلن به شما اجازه می‌دهد تا آن را در مهمانی‌های رسمی به‌خصوص مجالس شام از همین حالا تا پایان زمستان به کار بگیرید و شک نکنید که به‌غایت جذاب و باوقار به نظر می‌آیید.


لوکس و باشکوه

Roberto Cavalli , Just Gold for him

پیشنهادهای تلخ دلنشین!


اگر طرفدار ادکلن‌های پرزرق‌و‌برق هستید حتما ادکلن تازه‌وارد کمپانی Roberto Cavalli را امتحان کنید. Just Gold for him که پاییز 2014 به طرفداران ادکلن‌های لوکس معرفی شد، ادکلنی است بس مجلل با رایحه‌ای گرم، نسبتا تند و تا دل‌تان بخواهد تلخ و چوبی. رایحه این ادکلن که قبل از عطرش طراحی مجلل شیشه‌اش هوش از سرتان می‌برد ترکیبی است از جوز هندی، فلفل سیاه، هل، قهوه و بالاخره چرم و خس‌خس. همه اینها در کنار هم شما را به رایحه‌ای مناسب برای شب‌های پاییز و زمستان پیش‌رو می‌رساند، رایحه‌ ماندگاری که با آن می‌توانید در جمع‌های دوستانه، شکوه مردانه‌تان را به رخ بکشید.


در مصاف با رقبا

Calvin Klein, Liquid Gold Euphoria

پیشنهادهای تلخ دلنشین!


کمپانی کلوین کلین پاییز امسال با ارائه ادکلن Liquid Gold Euphoria همه آقایانی را که طرفدار رایحه‌های لوکس و پرزرق‌و‌برقندهستند، شگفت‌زده کرد. رایحه این ادکلن درست مثل ظاهر پرزرق‌وبرقش بسیار لوکس و ثروتمندمآبانه است؛ رایحه‌ای چوبی و در عین حال مدرن ترکیب شده از زعفران، دارچین، عنبر، زنجبیل، چوب صندل و فلفل سیاه. آنچه این ادکلن را متفاوت‌تر از همیشه می‌کند میزان ماندگاری و پراکندگی بالای رایحه گرم و نسبتا تند آن است. از این ادکلن می‌توانید برای مهم‌ترین جلسات کاری‌تان استفاده کنید و خیال‌تان راحت باشد که بیشترین تاثیر را روی رقبای‌تان خواهید گذاشت.


همراه سفرهای تجاری

Micheal kors, Micheal kors for men

پیشنهادهای تلخ دلنشین!


این ادکلن مردانه از برند Micheal kors است که پاییز 2014 روانه بازار شده. این ادکلن با رایحه مدرن، چوبی و در عین حال شرقی خود تصویری خشن و کاملا مردانه از مردان دنیای تجارت ارائه می‌دهد. رایحه گرم این ادکلن که در قرارملاقات‌های کاری به‌شدت به کارتان می‌آید ترکیبی است از برگاموت، گشنیز، ختایی، فلفل‌سیاه، آویشن، صمغ درخت لامی، رایحه مریم گلی، چرم، جیر و درنهایت نعناع هندی، چوب صندل و مشک. اگر شما هم اهل تجارت و سفرهای بسیار کاری هستید بد نیست در پاییز و زمستان امسال ادکلن Micheal kors for men را هم همراه‌تان داشته باشید.


رایحه‌ای به‌غایت مردانه

TOM FORD, TOM FORD NOIR

پیشنهادهای تلخ دلنشین!


ترکیبی از رایحه برگ شاه‌پسند، رازیانه، ترنج، فلفل صورتی و بنفش در کنار عطر رز، گل مریم، شمعدانی، زنبق، جوز هندی و درنهایت خس‌خس، چرم، وانیل و عنبر می‌شود ادکلنی به‌غایت مردانه به نام TOM FORD NOIR. این ادکلن که از طراحی‌های ماندگار تام‌فورد است با رایحه شاعرانه، گرم و تلخ خود یکی از بهترین‌ انتخاب‌ها برای ماه‌های سرد پیش روست. آقایان مشکل‌پسند می‌توانند روی این ادکلن متفاوت که از سال 2012 به بازار راه پیدا کرد و تا امروز یکی از پرطرفدارترین‌ها بوده و هست، به‌عنوان ادکلنی مناسب برای جلسه‌های رسمی کاری‌شان حساب باز کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.