کُمُد بهاری من

مجله زندگی ایده آل: برای اینکه در بهار 95 متفاوت تر از همیشه باشید از پیشنهادهای بهاری ما حتما استفاده کنید.


GUCCI

پاپوش بهاری

کمد بهاری من

برای آقایانی که میخواهند استایل خود را تغییر می‌دهند اخبار خوبی در راه است. جدیدترین اسنیکرهای برند گوچی در دو نوع ساق‌دار و بدون ساق، با طرح‌های جدید و جالب در راه است. طرح بهاری این اسنیکرها کاملا با فصل جدید همخوانی دارد. پس به راحتی می‌توانید خودتان را آپ‌دیت کنید.


bvlgari

بنفش کلاسیک!

کمد بهاری من

برای یک مهمانی مفصل در حد عروسی که باید با استایل کاملا رسمی و چه بسا کلاسیک در مجلس ظاهر شوید چه چیزی می تواند نشانگر توجه دقیق شما به جزئیات باشد ؟ قطعا چنین کیفی با ظاهر کاملا کلاسیک و دیزاین خاص بهترین گزینه است. این کیف از برند بولگاری در رنگ های متنوع روانه بازار شده است.


MOSCHINO COUTURE  
عطر خوش نعناع

کمد بهاری من

برای اینکه عطر متفاوتی را انتخاب کنید باید سراغ بوهای تازه و هیجان‌انگیز بروید. در همین راستا عطر این برند با تلفیقی از بوی نعناع و رز، یک رایحه جدید می‌سازد.



GUCCI
باوقار

کمد بهاری من

یکی از بهترین گزینه‌ها برای مناسبت‌های رسمی کیفی در همین شکل و شمایل است که ظاهر شما را یک وقار اساسی می‌بخشد و در عین حال استایل‌تان را شاخص و شیک خواهد کرد. این کیف را هم با کفش هم‌رنگش و هم با کفش مشکی می‌توان ست کرد. زنجیر طلایی این کیف گوچی دلیلی قطعی برای استفاده از آن در برنامه‌های رسمی است.


chanel


از همه رنگ

کمد بهاری من

جدیدترین رژلب های برند شنل در این شکل و شمایل جدید از راه رسیدند. آنچه در این رژلب ها جلب می کند رنگ های متنوع آنهاست که از جمله نوآوری های اخیر این برند است.


SWAROVSKI


نگین نشان

کمد بهاری من

جدیدترین دستبندهای برند سوارووسکی با طرح خاص و پر از نگین در رنگ‌های مختلف به جمع اکسسوارهای بازار زیورآلات اضافه شده است. این دستبند چه در ست‌های رسمی و چه اسپرت قابل استفاده است.


DOLCE AND GABBANA


خوش رنگ و رخشان!

کمد بهاری من

اگر زیادی اهل رنگ هستید و در عین حال دوست دارید وسایل شما کاملا دخترانه باشد و این تفاوت در ظاهر هم به چشم بیاید، می‌توانید مستقیم بروید سراغ این هدفون‌ها. پر از رنگ با طراحی خاص و متفاوت و در عین حال شاد و جالب توجه. به خصوص اگر اهل موزیک هستید این هدفون‌ها می‌توانند گزینه مناسبی باشند.


LINDA FARROW


رویایی!

کمد بهاری من

خودتان را قدم زنان کنار دریا تصور کنید؛ در حالی که زیر آفتاب دلنشین از صدای امواج لذت می‌برید. این وسط فقط یک عینک آفتابی مختص چنین فضایی کم دارید تا رویای‌تان تکمیل شود. این عینک لیندا فارو می‌تواند قطعه تکمیلی پازل شما باشد. این عینک دو تناژ رنگی را در یک شیشه دارد و رنگ خاصش آن را متفاوت می‌کند.


OSCAR DE LARENTA   


ترکیب سیلک و کتان، تصویر زیبایی

کمد بهاری من

بهتر است گاهی هم رنگ‌های تیره را کنار بگذارید و بروید سراغ ترکیب‌های رنگی شاد. نمونه‌اش همین روسری‌ها با طراحی رنگی پر از هیجان که می‌تواند یکنواختی استایل‌های تیره را کاملا بشکند و به ظاهر شما رنگ و رونق ببخشد.


MICHAEL KORS   


همراه همیشگی


کمد بهاری من

یکی از جدیدترین مدل کیف‌های مایکل کورس را می‌بینید. راحت و جا‌دار، به خصوص برای خانم‌های شاغل که معمولا وسایل بیشتری را باید در کیف خود جای بدهند. ترکیب رنگی این کیف هم آن را بیش از پیش خاص کرده است.


DOLCE AND GABBANA


لباس مجلسی موبایل!

کمد بهاری من

گاهی وسایل همراه شما این قابلیت را خواهند داشت که به خاطر آنها در جمعی بدرخشید. قاب‌های موبایل این برند دقیقا یکی از همین گزینه‌هاست. شما می‌توانید از انواع این قاب‌ها با توجه به مناسبت‌های مختلف استفاده کنید. در این صورت در هر جمعی بیش از پیش خاص خواهید شد.


TOMMY HILFIGER


قرمز محبوب

کمد بهاری من

برای خانم هایی که به رنگ قرمز و بخصوص اکسسوارهای قرمز علاقه مند هستند،  چنین ساعتی می تواند گزینه مناسبی باشد. نکته اینجاست که شما چنین ساعتی را می توانید هم با استایل اسپرت و هم رسمی ست کنید.قاب طلایی ساعت و بند قرمز وقتی کنار هم قرار می گیرد حتی می تواند در تیپ های کاملا کلاسیک هم مورد استفاده قرار بگیرد.


LOVE STRUCK FLORAL RUSH


رایحه عنبر


کمد بهاری من
برای کادو دادن به خانمی با طبع لطیف و سلیقه خاص، این عطر می‌تواند گزینه مناسبی باشد.‌ ترکیب بوی عنبر و شکوفه‌های زردآلو با سری اسپری مانند این عطر و البته دیزاین خاص آن که نقش یک گل است، کنار هم قرار می‌گیرند تا خانم‌ها را حسابی به وجد بیاورند.


STELLA MCCARTNEY


مختص نوجوان ها

کمد بهاری من

کوله پشتی‌های این برند با توجه به رنگ آمیزی و طراحی و البته سایز کوچکش، می‌تواند بهترین گزینه برای نوجوان‌ها باشد که سلیقه خاص خودشان را دارند و دوست دارند استایلشان هم سن و سال خودشان باشد. به خصوص این رنگ آمیزی تداعی‌کننده روحیه شاد آنها خواهد بود که خود یکی از ویژگی‌های استایل براساس سن و سال است.


SKECHERS

ورزشکار باشید

کمد بهاری من

برای یک برنامه اساسی جهت ورزش کردن چه فکری می کنید؟ اگر در ذهن تان به این موضوع فکر می کنید حتما این نکته را هم خوب می دانید که لازمه  ورزش کردن در اولین قدم یک کفش ورزشی مناسب است. این رانینگ ها با ترکیب رنگی جالب توجه و امکانات مناسب،  می توانند گزینه خوبی برای تان باشند. به پا کنید و راه بیفتید. شما می توانید یک ورزشکار واقعی باشید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.