وقتی رنگ‌های 2016 روی لباس‌ها می‌نشیند

مجله زندگی ایده آل:  بی‌شک هر خانمی که به تنوع در لباس پوشیدن اهمیت می‌دهد، از سر و کله زدن با دنیای تکراری لباس‌ها خسته شده است و دلش می‌خواهد لباس‌هایی تازه با طرح و رنگی متفاوت بپوشد که مطابق با مد و رنگ فصل باشد. به هر حال تنوع لازمه زندگی است و این را چه کسانی بهتر از طراحان لباس می‏دانند؟

به همین خوش رنگی

ست‌هایی که برای شما انتخاب کرده‌ایم ویژگی خاصی دارند که در رنگ آنها خلاصه می‌شود. ضمن اینکه وجه مشترک تمام آنها بازی با رنگ‌هایی است که دروازه ورود به دنیای شادی را به روی شما باز می‌کنند.

شما میزبان یک دورهمی دوستانه در خانه‌تان هستید. پس بی‌برو برگرد سراغ رنگ صورتی بروید تا مهمان‌هایتان با دیدن رنگ لباس شما سرحال شوند. پوشیدن یک لباس ساده با رنگ سال، می‌تواند شما را به یک میزبان فوق‌العاده تبدیل کند.

به همین خوش رنگی

پیشنهاد دیگر ما این است که اگر در موقعیتی غیر از میزبانی خواستید این لباس را به تن کنید، یک کیف صورتی مینی با نگین‌های درخشان در دست بگیرید.

به همین خوش رنگی

این یک عینک شیک است و کاملا سبک. این عینک به شما اجازه می‌دهد که برای خوش‌پوشی بیشتر ، آن را روی چشمان‌تان بگذارید تا ست‌تان جذاب‌تر شود.

به همین خوش رنگی

برای انتخاب زیورآلات پیشنهاد می‏کنیم از یک گوشواره ساده اما صورتی استفاده کنید و از نتیجه خوبی که به‌دست می‌آورید نهایت لذت را ببرید. این رنگ‌های فصل زمستان با لباس‌ شما ست می‌شوند و در اغلب مراسم قابل استفاده هستند.

به همین خوش رنگی

وقتی تیپ شما حالت کلاسیک دارد، باید از کفش پاشنه‌بلند استفاده کنید. اگر دوست دارید. یک کفش صورتی، کلید طلایی ست شماست. این کفش در کنار ست شما، حسابی خوش تیپ‌تان می کند.

به همین خوش رنگی

اگر دوست دارید این ست را بیرون از خانه بپوشید و کمی حالت رسمی داشته باشید، پالتویی صورتی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. تمامی این آیتم‌ها در کنار هم شما را به یک خانم شیک‌پوش و البته مطابق با استایل روز تبدیل می‌کند.

به همین خوش رنگی


اگر به فکر انتخاب یک رنگ زیبا و چشم‌نواز برای پوشش زمستانی خود هستید، بهتر است قبل از هرچیز سراغ یک شلوار آبی خوشرنگ بروید. آبی لباس شما باید کاملا سرحال و زنده باشد. حالا این شلوار زیبا را با ترکیبی که برای‌تان در نظر گرفتیم هماهنگ کنید تا لباس شما جلوه‌ای بی‌نظیر داشته باشد.

به همین خوش رنگی

ترکیب این شلوار آبی به همراه یک بلوز ساده آبی‌رنگ می‌تواند فوق‌العاده باشد.

به همین خوش رنگی

برای فصل زمستان که هوا سرد است می‌توانید به یک کت کلاسیک آبی فکر کنید تا همه‌چیز کامل باشد. البته فرقی نمی‌کند که اسپرت می‌پسندید یا کلاسیک؛ این ترکیب با هر سلیقه‌ای جور در می‌آید.

به همین خوش رنگی

کفشی که برای این مجموعه انتخاب کرده‌ایم به‌نوعی تکمیل‌کننده ست شماست و ترکیب زیبایی ایجاد می‌کند. یک کفش پاشنه‌بلند و آبی‌رنگ، دقیقا همان چیزی است که برای هماهنگ کردن با ست پیشنهادی ما برای زمستان نیاز دارید.

به همین خوش رنگی

وقتی می‌خواهید ظاهرتان بیشتر به چشم بیاید، سعی کنید با اضافه کردن چند تکه کوچک حال و هوای‌تان را شادتر کنید؛ مثلا استفاده از یک انگشتر زیبا که یک سنگ آبی دارد، انتخاب مناسبی است.

به همین خوش رنگی

اگر شما هم اهل تنوع هستید، استفاده از یک عینک ساده با شیشه آبی‌رنگ را در ترکیب انتخابی‌تان فراموش نکنید. این عینک با رنگ شیک‌اش شما را با مد روز هماهنگ‌تر می‌کند.

به همین خوش رنگی

کیف رسمی آبی، بهترین انتخاب برای زمستان و این ست است؛ به خصوص وقتی سراغ کیف‌های صندوقی که مد امسال است بروید. کیف پیشنهادی ما هم یک انتخاب از رنگ سال است.

به همین خوش رنگی

این هم تقدیم به خانم‌هایی که می‌خواهند ظاهر هماهنگی داشته باشند. رنگ این لاک را با ست خود چک کنید. همه چیز به هم می‌آید.
    
به همین خوش رنگی


داشتن یک پیراهن قرمز  ساده در کمد هر خانمی جزو ضروریات است؛ خصوصا اگر بدون هیچ طرح و رنگ اضافه‌ای باشد. شما با پوشیدن این رنگ به همه نشان می‌دهید که مطابق مد لباس می‌پوشید.

به همین خوش رنگی

چون این پیراهن‌ها خصوصا اگر خیلی لاغر نباشید، شما را کوتاه‌تر از آنچه هستید، نشان می‌دهد. پیشنهاد ما برای چنین پیراهنی، همین کفش پاشنه‌بلند زرشکی است.

به همین خوش رنگی

اگر به یک مهمانی عصرانه دعوت هستید، قرار نیست به همین پیراهن بسنده کنید و سر و ته قضیه را هم بیاورید. این بار می‌توانید با یک جلیقه مشکی ساده و بلند دوستان‌تان را غافلگیر کنید.

به همین خوش رنگی

اگر جمع‌تان خیلی خودمانی است می‌توانید به جای کیف‌های کلاسیک و کوچک، از یک کیف بزرگ استفاده کنید اما اگر می‌خواهید ظاهرتان حالت رسمی و کلاسیک داشته باشد از کیف‌های کوچک زنجیردار استفاده کنید.

به همین خوش رنگی

در انتخاب کیف سنگ تمام بگذارید؛ اگر کمی ‌از فضای اسپرت هم خارج شدید اشکالی ندارد. یک انتخاب رسمی‌تر می‌تواند جدیت تیپ شما را بالا ببرد.

اگر انگشتری با ترکیب رنگ زرشکی و مشکی را به شما پیشنهاد می‌کنیم به دلیل انتخاب جلیقه مشکی در این ست است. این انگشتر می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای شکستن سادگی تیپ شما باشد.

به همین خوش رنگی

یک گوشواره با طراحی خاص، هرقدر ساده اما خوش‌پوشی و خوش‌سلیقگی شما را نشان می‌دهد. شما می‌توانید با این انتخاب خوش‌تیپی خود را عیان کنید.

به همین خوش رنگی

پیشنهاد ما به شما برای این ست یک کت پالتوی زرشکی است که هارمونی زیبایی را با ست شما ایجاد می‌کند؛ ضمن اینکه شما را کشیده‌تر و بلندتر نشان می‌دهد.

به همین خوش رنگی


رنگ دیگری که می‌تواند زیبایی امروزی را برای شما به ارمغان آورد، رنگ خردلی و قهوه‌ای است. برای خانم‌هایی که به لباس نیمه‌رسمی علاقه دارند، این رنگ می‌تواند بهترین گزینه باشد. یک جلیقه پوست، ظاهری مطابق با رنگ‌های رایج زمستانی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

به همین خوش رنگی

یک لاک همرنگ ، هماهنگی بیشتری به ظاهرتان می دهد.

به همین خوش رنگی

این هم یک دستبند ساده و البته اسپرت ویژه خانم‌هایی که به استفاده از اکسسوری اصرار دارند. این دستبند به نوعی ست شما را تکمیل می‌کند.

به همین خوش رنگی

کیف پیشنهادی ما برای هماهنگ شدن با این ست یک کیف ساده و بزرگ است. این کیف، نیمه‌رسمی،  ولی در عین حال ساده، شیک و باکلاس است. نکته مهم در انتخاب این کیف رنگ آن است. ما به شما رنگ خردلی را پیشنهاد می‌کنیم.

به همین خوش رنگی

برای برداشتن آخرین قدم تا خوش‌پوشی و خوش‌تیپی باید سراغ یک گردنبند بروید. اگر گردنبندی طلایی داشته باشید، همه چیز تکمیل خواهد شد.

به همین خوش رنگی

امسال هم این مدل شلوارهای میدی در دنیای متنوع لباس پیدا می‏شوند، فقط یک تفاوت بزرگ دارند؛ سلیقه طراحان امسال، شما را به پوشیدن این شلوارها دعوت می‌کند.

به همین خوش رنگی

این بلوز ساده با یقه منحصر‌به‌فردش را برای این ست درنظر گرفتیم که هم به رنگ‌بندی ست می‌آید و هم ساده طراحی شده تا در زیر شنل قرار بگیرد. این بلوز محدودیت سنی خاصی هم ندارد و می‏توان در بسیاری از مناسبت‏ها، سراغش رفت.

به همین خوش رنگی

اگر شما هم اهل زیورآلات هستید، استفاده از یک گوشواره ساده و ریز را فراموش نکنید. این گوشواره شما را با مد روز هماهنگ‌تر می‌کند.

به همین خوش رنگی

پوشیدن کفش‌هایی که فرم زمستانی دارند بهترین گزینه است. امسال این نیم‌بوت‌ها دوباره بازار پررونقی پیدا کرده‌اند. این کفش‌ها انتخاب هوشمندانه‌ای برای دورهمی‌های دوستانه در زمستان هستند.

به همین خوش رنگی

برای تکمیل ست خود مستقیم بروید سراغ جزییات طلایی. به این ترتیب هیچ نقصی در ظاهر شما وجود نخواهد داشت.

به همین خوش رنگی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.