ژاکت های زمستان 94 را ببینید

 مجله زندگی ایده آل: ژاکت، پولور یا همان بافتنی خودمان، یکی از محبوب‌ترین بخش پوشاک در فصول سرد سال است که علاوه بر کارایی‌اش در فصل سرما، می‌تواند بر جذابیت و خوش‌تیپی شما اضافه کند. طراحان مد برای زمستان امسال مجموعه متنوع و متفاوتی از ژاکت‌ها را ارائه کرده‌اند که با هر سلیقه و سنی می‌توان دست به انتخابی منحصر به فرد زد.

بزرگ تر از واقعیت
بعضیا گرمشو   دوست دارن!

یکی دیگر از طرح‌های مورد علاقه طراحان امسال، ژاکت با سایز بزرگ است. این ژاکت می‌تواند نقایص اندام و سایز را بپوشاند؛ در نتیجه به خانم‌های خیلی لاغر و همچنین خانم‌هایی که از تناسب اندام برخوردار نیستند، پیشنهاد می‌شود.


قد کشیده
همان‌طور که می‌دانید، دنیای مد بسیار بی‌ثبات و در بعضی موارد متفاوت است. به همین دلیل نباید از دیدن ژاکت‌های بلند در مجموعه زمستان امسال تعجب کرد.

بعضیا گرمشو   دوست دارن!

ژاکتی بلند که بلندی آن به زیر زانو می‌رسد گرمای بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد و میان محصولات برندهایی چون: The Row, Tome, Thakoon Addition, Rhie, Rebecca Minkoff, The Elder Statesman, Adam Selman, Undercover, ADEAM دیده می‌شوند. طبق نظر طراحان، این مدل ژاکت همراه با شلوار چسبان و بوت بلند ترکیب زیبا و جذابی ارائه می‌دهد.


درستایش بی نظمی
بعضیا گرمشو   دوست دارن!

یکی دیگر از مدل ژاکت‌های امسال، ژاکت نا‌متقارن و نا‌میزان است. عنصر اصلی این ژاکت‌ها بی‌نظمی و نا‌هماهنگ بودن اجزای آن مثل یقه، آستین، قد و. . . است. این ژاکت‌ها هنرمندانه طراحی شده و مناسب خانم‌هایی است که دوست دارند متفاوت باشند.


مهمانی پوش
بعضیا گرمشو   دوست دارن!

ژاکت کوتاه یا میدی یکی از جدیدترین مدل‌های ارائه شده توسط طراحان است که به ظاهر شما چهره‌ای متفاوت و شیک می‌بخشد. این مدل ژاکت مناسب قرارهای رسمی است و همراه با دامن بلند یا شلوار هم‌رنگ ژاکت ترکیب جذاب و منحصر به فردی می‌سازد. این مدل ژاکت می‌تواند جلو باز یا جلو بسته، با آستین یا بی‌آستین (جلیقه‌مانند) باشد. جنس این ژاکت بنا به سلیقه، سن و کاربرد متفاوت است و البته مدل کوتاه آن نسبت به مدل بلند، گرمای کمتری ایجاد می‌کند.


دست هنرمند
بعضیا گرمشو   دوست دارن!

محبوب‌ترین مدل ارائه شده توسط طراحان ژاکت دستباف همراه با طرح و نقش برجسته است. این مدل ژاکت جزء محصولات جدید اکثر برندهای تولید لباس و مناسب تیپ رسمی و غیررسمی است. این ژاکت را می‌توانید در قرارهای کاری، ‌مهمانی‌های عصر و حتی گشت‌وگذار خارج از شهر بپوشید.


زیبایی در یقه
بعضیا گرمشو   دوست دارن!

یکی از طرح‌های مورد علاقه طراحان که خیال ندارد به این زودی‌ها دنیای مد را ترک کند، ژاکت یقه اسکی یا یقه برگردان است. این مدل ژاکت بسیار رایج و همه‌پسند است و کاربرد خوبی هم دارد چون مانع ورود سرما از راه یقه می‌شود و بیشتر مناسب روزهای سرد است. ترکیب این ژاکت با شلوار بلند، دامن بلند و دامنی با قد متوسط، بسیار زیبا و چشم‌نواز است.


 رنگ های امسال
در پایان به معرفی رنگ‌های مورد توجه طراحان در مجموعه زمستان امسال می‌پردازیم. خوشبختانه تنوع رنگی این مجموعه دایره انتخاب شما را وسیع می‌کند.

بعضیا گرمشو   دوست دارن!

به عنوان مثال، Tods وVionnet ژاکت صورتی کمرنگ، Rhie ژاکت آبی، Chanel ژاکت بنفش و سرخ و Dkny ژاکت آبی فیروزه‌ای ارائه کرده‌اند؛ البته به یاد داشته باشید رنگ زرد، قرمز و زرشکی از رنگ‌های مورد توجه طراحان برای مجموعه امسال هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.