اکسسوری‌ ها خوب متفاوت تان می کنند

مجله زندگی ایده آل: با این اکسسوری ها خوشتیپ تر از همیشه خواهید شد. با ما همراه باشید:

LOUIS VUITTON
کلاسیک‌های رنگی شده

اکسسوری‌ها حرف اول را می زنند

برند مشهور لویی ویتون مجموعه‌ای از کیف‌های کلاسیک خودش را تولید و روانه بازار کرده است. این برند فرانسوی برای ایجاد تغییر در این کیف‌ها از ماسک‌های آفریقایی الهام گرفته و آنها را به طرح اصلی کیف‌ها که چرم با لوگو لویی ویتون است، اضافه کرده. حضور این ماسک‌ها با چرم‌های رنگی باعث شده تا این کیف‌ها، حال و هوایی اسپرت پیدا کنند.


Lierac


محافظت زیاد در برابر آفتاب


اکسسوری‌ها حرف اول را می زنند

اگر فکر می‌کنید شش ماه دوم سال به کرم ضدآفتاب احتیاجی ندارید، سخت در اشتباهید. اشعه مضر آفتاب در نیمه دوم سال هم می‌تواند به پوست آسیب جدی برساند؛ پس به فکر استفاده از یک کرم ضدآفتاب حرفه‌ای باشید. این محصول جدید لیراک با spf 50 علاوه بر اینکه از پوست شما در برابر آفتاب محافظت می‌کند، با خاصیت ضدچروک، ضدلک و ضدافتادگی برای پوست صورت مناسب است و موجب حفاظت از عمق پوست و تقویت سیستم دفاعی آن می‌شود.


Hublot 
یادبودی برای ماندلا
اکسسوری‌ها حرف اول را می زنند

شرکت ساعت‌سازی اوبلو، سنتی برای ساختن ساعت به یادبود بزرگان حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و. . . دارد. جدیدترین ساعت این برند سوئیسی به یاد نلسون ماندلا ساخته شده است. ساعتی از جنس تیتانیوم که روی صفحه آن تصویر شاخه‌های یک درخت دیده می‌شود؛ به معنی بذر امیدی که نلسون ماندلا در دل مردمان آفریقا کاشته است. در پشت ساعت هم تصویر قاره آفریقا و یک دست دیده می‌شود. این ساعت در دو مدل، با نگین و بدون آن ساخته شده است.


Apple watch sport


طلای صورتی در ساعت

اکسسوری‌ها حرف اول را می زنند

با ورود تکنولوژی به دنیای مد و زیورآلات، شرکت‌های بزرگ تولیدکننده محصولات دیجیتالی، علاوه بر توجه به کیفیت و به روز کردن محصولات خود، باید به جنبه زیبایی و ظاهر آنها نیز بپردازند.

پس از یک سالی که از ارائه اپل واچ (ساعت دیجیتالی) می‌گذرد، شرکت اپل به مجموعه اسپرت این ساعت هوشمند، رنگ رز گلد را هم اضافه کرد. این ساعت هوشمند با قاب آلومینیومی مسی‌رنگ و بند اسپرت بسیار زیبا انتخاب مناسبی برای خانم‌های خوش سلیقه است و قابل اتصال به گوشی های5,5s,5c,6,6 plus و 6s,6s plus است.


Apple


مداد هوشمند اپل

اکسسوری‌ها حرف اول را می زنند

شرکت اپل، ماه نوامبر برای اولین بار مدادهای هوشمند مخصوص Ipad pro را ارائه کرد. این مداد هوشمند امکان طراحی و نقاشی با کیفیت را فراهم می‌کند. وجود دو سنسور که در نوک مداد تعبیه شده، جهت دقیق و زاویه دست را محاسبه می‌کند و همان چیزی را که شما می‌نویسید یا طراحی می‌کنید به‌طور طبیعی به صفحه کلید ارسال می‌کند. موقعیت نسبی هر کدام از این سنسورها توسط صفحه نمایش چند لمسی (Multi-touch) شناسایی می‌شود. این مداد هوشمند که 99 دلار قیمت دارد، درافزایش دقت و ظرافت تاثیر بسزایی دارد و کار را برای کاربران اپل آسان‌تر می‌کند.


 Burberry


کودکان کلاسیک پوش

اکسسوری‌ها حرف اول را می زنند

خانه مد انگلستان در طراحی‌های امسال، تمرکز خود را بر طرح‌های کلاسیک گذاشته است.  در اغلب مدل‌های ارائه شده، رگه‌هایی از مد خوانندگان سال‌های دور راک هم دیده می‌شود؛ از جمله پیراهن با طرح‌های گرافیکی و شلوار جین چسبان. کمپانی بربری هم، توجه ویژه‌ای به کودکان نشان داده و بارانی‌های منحصر به فردی برای دختران و پسران کوچک طراحی کرده است که در عین سادگی با برش‌های حساب شده، خاص و جذاب هستند. این بارانی‌های شش دکمه، مانند اغلب کارهای بربری، پارچه‌ای  ساده دارند و آستر چهارخانه انحصاری این برند داخل بارانی‌ها را پوشانده است.


kenzo

رایحه گل‌گلی

اکسسوری‌ها حرف اول را می زنند

کمپانی کنزو که به ارائه عطرهایی با رایحه گل مشهور است، زمستان امسال پس از یک وقفه طولانی از محصول جدید خود رونمایی کرد. این عطر با رایحه گل، بسیار زنانه، شیرین و با ماندگاری طولانی است. رایحه ابتدایی این عطر را عصاره شاداب تمشک و ماندارین تشکیل می‌دهد. جوهر گل رز بلغاری، شکوفه پرتقال، وانیل و رایحه بادام سوخته از دیگر عناصر تشکیل‌دهنده این عطر هستند. استفاده از گل رز بلغاری در عصاره این عطر خاصیت عجیب و منحصر به فردی است که  در ذهن خانم‌ها  باقی می ماند.

      
Omega

ساعت المپیک!


اکسسوری‌ها حرف اول را می زنند

کمپانی امگا در آستانه بزرگ‌ترین رقابت ورزشی جهان-المپیک 2016 ریودو ژانیرو- دومین محصول از مجموعه Rio 2016 را ارائه کرد. ساعت speedmaster rio، اولین محصول مجموعه Rio 2016 سال گذشته روانه بازار شد. این ساعت مچی با صفحه استیل به دلیل داشتن دکمه ثانیه‌شمار دوتایی بالای سر خود بسیار متفاوت و جذاب به نظر می‌رسد. همچنین حلقه‌های معروف المپیک پشت صفحه ساعت خودنمایی می‌کنند. بند چرمی آبی با دوخت‌های رنگی الهام گرفته شده از رنگ حلقه‌های المپیک است که این محصول امگا را اسپرت و جوان‌پسند کرده.


D&G


به احترام زیبایی
اکسسوری‌ها حرف اول را می زنند

شرکت ایتالیایی دلچه ‌اند گابانا مجموعه رژلب‌هایی را طراحی و تولید کرده که به نام هنرپیشه معروف این کشور سوفیا لورن است. در واقع این مجموعه انتخاب‌های این هنرپیشه قدیمی محسوب می‌شوند و مدیران این برند ایتالیایی گفته‌اند، هدف‌شان تقدیر از هنر و زیبایی این چهره سینمایی بوده است.


cartier   


رویای رنگین

اکسسوری‌ها حرف اول را می زنند

کمپانی کارتیه به رویاهای شما نقش واقعیت می‌بخشد!کافی است به مجموعه جدید جواهرات کارتیه سر بزنید. زمستان امسال، طراحان کارتیه سراغ سنگ‌های رنگی رفته‌اند. این سنگ‌ها با پوششی از طلای رز گلد چشم‌ها را خیره می‌کنند و زیبایی لوکسی را برای شما به ارمغان می‌آورند. تلفیق سنگ‌های رنگین، برلیان و طلای صورتی همراه با طراحی ساده، این مجموعه را خاص و منحصر به فرد کرده است.


Alessi  


السی و اسپرسوسازی بی‌نظیر

اکسسوری‌ها حرف اول را می زنند

پولچینا السی، طراح صنعتی معروف، این بار دستگاه اسپرسوی خانگی طراحی کرده. او معتقد است این دستگاه، اسپرسویی با طعم دستگاه‌های قدیمی و اصلی اسپرسو تولید می‌کند.

 این اسپرسوساز جدید به گونه‌ای طراحی شده که بعد از عبور میزان مناسب آب، رد شدن آب از قهوه را قطع می‌کند تا تفاله قهوه وارد اسپرسو نشود. این دستگاه جدید که طراحی مدرنی دارد از جنس آلومینیوم است و در 3 سایز تولید شده است.


shwood
استخراج از دل طبیعت

اکسسوری‌ها حرف اول را می زنند

برایان اشوود طراح معروف، با الهام از طبیعت و چوب درختان دست به طراحی یک مجموعه خاص و منحصر به فرد عینک آفتابی زده که به خاطر استفاده از مواد اولیه درجه یک و صددرصد طبیعی، هر محصول این برند، کاملا خاص و بی‌نظیر است. عدسی این محصولات با UVA صددرصد محافظت و راحتی را برای شما هدیه می‌دهد و رنگ گرم و جذاب این عینک برای شش ماه دوم سال گزینه مناسبی است.


H&M

 
برای زنان مسلمان

اکسسوری‌ها حرف اول را می زنند

برند« اچ ‌اند ‌ام» در جدیدترین مجموعه خودش از مدل‌هایی با حجاب اسلامی استفاده کرده است. طراحان این برند گفته‌اند، استفاده از حجاب به دلیل ارائه نوعی مد و جریان جدید نیست بلکه اچ‌ اند ‌ام قصد دارد لباس‌هایی را طراحی کند که برای زنان محجبه و مسلمان هم قابل استفاده باشد. برای عرضه و نمایش این مجموعه هم از مدل‌های مسلمان و با حجاب استفاده شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.