با این شیشه‌ها مرموز شوید!

مجله زندگی ایده آل - آرمیتا جلالیان: طراحان عطر همیشه به تاثیر مهم شیشه عطر در کامل کردن کارشان اشاره می‌کنند و می‌گویند استفاده از رنگ مشکی در شیشه عطر و ترکیب آن با رنگ طلایی،  محصول ساخته شده را لوکس، پرشکوه و پر رمز و راز می‌کند اما شیشه مشکی اغلب برای عطرهایی استفاده می‌شود که رایحه‌ای متفاوت و ناشناخته دارند؛ رایحه‌هایی که کشف شخصیت شما را سخت می‌کند و چهره‌ای مرموز از شما می‌سازد.

جذابیت بیکران

 Tom Ford Noir Pour Femme Eau de Parfum

مرموز باشید!

تام فورد محصول جدیدش را با هدف تغییر و تحول در مسیر گذشته وارد بازار کرد. این محصول جدید با کارهای قبلی تام فورد تفاوت اندکی دارد و همان حال و هوای مرموز را حفظ کرده است. این عطر با ترکیب یاسمن با طراوت، وانیل، کهربا و چوب صندل ساخته شده است و این ترکیب خاصیت زنانه و جذابیتی منحصر به فرد به این محصول بخشیده است. به علت وجود چوب صندل در این ترکیب ماندگاری و قدرت آن افزایش یافته است. Tom Ford Noir Pour Femme در شب‌های سرد انرژی و طراوت را به شما می‌بخشد.


مخمل آسیایی


 Maison Francis Kurkdjian Oud Satin Mood

مرموز باشید!

لوکس‌ترین و گران‌ترین ادکلن این مجموعه آخرین محصول Maison Francis kurkdjian است. این ادکلن لوکس و پررمز و راز از عصاره چوب عود لائوس و رز خالص ترکی و صمغ درختان آسیایی ساخته شده است. ارتباط لطیف این ادکلن با احساس شما مانند پیچیده شدن در مخملی نرم و زیباست.


نوستالژی مجلل


Sisley Paris Soir d’Orient

مرموز باشید!

ایزابل دو اورنانو طراح معروف و بنیانگذار برند سیسلی، آخرین عطر خود را با حس نوستالژیک و با الهام از بازی‌های کودکانه‌اش در باغ سلطنتی سویل آل سزار طراحی کرده است. این عطر که از ترکیب عصاره مجلل لیموی ایتالیایی، فلفل سیاه و نعناع اندونزیایی ساخته شده، به چهره شما رنگ کلاسیک و رمزآلودی می‌بخشد. تصویر عجیب در این عطر زنانه که چهره زنی را نشان می‌دهد، به مرموز شدن فضا دامن می‌زند.

  
شرقی تمام‌عیار


Van Cleef & Arpels

مرموز باشید!

کمپانی Van Cleef & Arpels عطر جدید خود را در مجموعه Extraordinaire Ambre Impérial ارائه کرد. این عطر با ترکیبی جذاب از کهربا آغاز می‌شود و در قلب خود فلفل صورتی جای داده است؛ این ترکیب منحصر به فرد در نهایت با دانه تونکا و وانیل پایان می‌یابد. این عطر از مجموعه عصاره‌هایی است که نمی‌توانید تصوری از رایحه به دست آمده آنها داشته باشید؛ این عطر شیرین و تند از شب شرقی الهام گرفته و ماندگاری بالایی دارد.

  
حس ناب دریای عمان


Jo Malone London Incense & Cedrat

مرموز باشید!

ادکلن جدید Jo Malone اوایل 2015 در لندن رونمایی شد. این ادکلن دربردارنده حس دوران کودکی و مملو از نشاط و طراوت و تازگی است. عصاره پایه این ادکلن، عود عمانی-ترکیب کندر وچوب درخت مرکبات- است و در قلب آن از چوب عود و عصاره برگامونت استفاده شده.

عصاره پایانی این ترکیب نیز رز سرخ است. این ترکیب منحصر به فرد و خاص به علت دارا بودن حس شرقی، گرما و طراوت را برای شما به ارمغان می‌آورد و انتخاب مناسبی برای نیمه دوم سال است.

   
رویای شب


Voulez-Vous Coucher Avec Moi

مرموز باشید!

کیلیان هنسی، طراح معروف و خالق عطر Voulez-Vous Coucher Avec Moi می‌گوید که آخرین مدل عطر پیشنهادی‌اش برای شب مناسب است و رایحه‌ای بسیار مجلل و جذاب دارد. این عطر با عصاره گل رز بلغاری آغاز می‌شود و در قلب خود عصاره یاسمن را جای داده است. این ترکیب خاص در نهایت با چوب صندل تازه که ماندگاری آن را زیاد می‌کند پایان می‌پذیرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.