رونق تکنولوژی در دنیای مد

مجله زندگی ایده آل:

loboutin  

قدمی دیگر در لوازم آرایش

رونق تکنولوژی در دنیای  مد

کریستین لوبوتن، کفش‌ساز معروف پاریسی که به تولید کفش‌های خاص زنانه با کفی قرمز مشهور است، دومین قدم خودش را در دنیای محصولات آرایشی برداشت. او سال گذشته، برای اولین‌بار یک مجموعه لاک با رنگ‌های متنوع را روانه بازار کرد و امسال سراغ رژلب رفته است. این بار هم بیشتر از رنگ رژلب‌ها، طراحی خاص و ویژه جلد آنها به چشم می‌آید. لوبوتن به جای فرم معمول برای رژلب، فرم قیفی را انتخاب کرده است. مجموعه رژلب‌های لوبوتن در 35 رنگ مختلف، زمستان امسال به بازار عرضه می‌شود. قیمت این رژلب‌ها 90 دلار اعلام شده است.


mont blanc


عشق واقعی، دوستی عمیق


رونق تکنولوژی در دنیای  مد

اگر می‌خواهید هدیه‌ای به دوست خود بدهید که نشان‌دهنده عشق واقعی و دوستی عمیق بین شما باشد، باید نگاهی به جدیدترین مجموعه «مونبلان» بیندازید. در این مجموعه که طراحی ساده دارد، از نماد جاودانگی در دستبند و گردنبند استفاده شده است. این جواهرات ظریف از جنس نقره هستند و شرکت «مونبلان» اعلام کرده که به زودی طلای صورتی آنها را هم تولید می‌کند.



tiffany

مثل باران

رونق تکنولوژی در دنیای  مد

شرکت تیفانی از مجموعه زمستان خود رونمایی کرد. در این مجموعه که تیفانی ویکتوریا نام دارد از نگین‌هایی استفاده شده که به شکل بیضی برش خورده‌اند. گوشواره و گردنبند ست ویکتوریا از 4 برلیان ریز بیضی تشکیل شده که در کنار هم شکل یک گل پیدا کرده‌اند. ظرافت این نیم‌ست در طراحی و اجرا، جلب‌توجه می‌کند. در کنار این برلیان‌ها از طلای سفید هم استفاه شده است.


samsung


ساعت هوشمندی دیگر

رونق تکنولوژی در دنیای  مد

در روزهای آخر مرداد، شرکت سامسونگ در سایت رسمی خودش اعلام کرد که مجموعه‌ای از محصولات دیجیتالی جدید را آماده عرضه دارد که در ماه آینده به‌تدریج وارد دنیای تجهیزات الکترونیک خواهد شد. در میان محصولاتی که سامسونگ مژده آمدن را داده، یک ساعت جدید هوشمند از سری gear s2 است. تنها ویژگی این ساعت که از سوی شرکت اعلام شده، صفحه گرد آن است؛ در حالی که تا امروز اغلب ساعت‌های هوشمند صفحه مستطیل‌شکل داشته‌اند.


coup


نقش حیوانات در زیورآلات

رونق تکنولوژی در دنیای  مد

«کوپ‌ان‌پی» یک برند ایرانی است که توانسته با طراحی‌های خاصش، نقش های متفاوت عرضه کند. این برند محصولاتی را ارائه می‌کند که طرح آنها برگرفته از طبیعت است؛ مثلا در مجموعه آریا می‌توان طرح حیوانات را دید. این زیورآلات دست‌ساز از جنس نقره هستند و از سنگ‌های نیمه قیمتی برای کامل کردن آنها استفاده شده است.
 


 blackberry


سیلور نشان
رونق تکنولوژی در دنیای  مد

در میان گوشی‌های اخیر «بلک‌بری»، مدل پاسپورت این شرکت، موفقیت بیشتری نسبت به سایر گوشی‌ها به دست آورد و حالا بلک‌بری نسخه «سیلور» آن را به بازار عرضه کرده است که تفاوت‌هایی نسبت به نمونه قبلی دارد. مهم‌ترین تفاوت، داشتن باتری است که بیش از 30 ساعت کار می‌کند. استفاده از فریم سیلور هم باعث شده مقاومت گوشی در برابر ضربه بالا برود. 32 گیگ حافظه قابل ارتقای هم از ویژگی‌های این گوشی است که با تمام سیستم‌های عامل‌ موجود هماهنگی دارد. این گوشی با قیمت 549 دلار در آمریکا عرضه شده است.


boss


محبوب همیشگی
رونق تکنولوژی در دنیای  مد

عطر هوگو محصول شرکت «بوس» را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای مردانه تاریخ دانست. عطری با رایحه شیک که باعث شده سال‌ها مطلوب و محبوب باشد. شرکت «بوس» هم نسخه جدید این عطر را همراه با شروع زمستان روانه بازار می‌کند. در این عطر که «احساس» نام دارد، عصاره‌ای استفاده شده که در آفریقا وجود دارد. این عطردر سه اندازه 50، 100 و 200 میلی لیتر با قیمت حدودی از 200 تا 400 هزار تومان عرضه خواهد شد.


 swarovski


دنیای رنگی

رونق تکنولوژی در دنیای  مد

سواروسکی در مجموعه 2015 خود سراغ گردنبندهایی رفته که با سنگ‌های رنگی تزیین شده‌اند. مدل‌های مختلفی از این گردنبندها با سنگ‌های ریز و درشت رنگی در 2015 این برند چک دیده می‌شوند. گردنبندهایی که به دلیل رنگ‌های متنوع‌شان حس خوشایندی می‌دهند و در عین حال با درخش‌شان زیبا و پرجلوه هستند.


piaget


در راه ابریشم
رونق تکنولوژی در دنیای  مد

برند سوئیسی جواهرات «پیاژه»، سری جدیدی از جواهرات و ساعت‌های خود را در مجموعه‌ای به نام « رازها و روشنایی‌ها» طراحی و عرضه کرده است. در واقع این مجموعه از دو بخش «رازهای ونیز» و «روشنایی‌های سمرقند تشکیل شده است. در بخش رازهای ونیز جواهرات، الهام گرفته از آثار تاریخی ونیز مثل برج ساعت و. . . هستند. در بخش روشنایی‌های سمرقند از سنگ‌هایی مثل فیروزه و عقیق استفاده شده که از شرق به غرب برده شده‌اند. در این مجموعه با الهام‌های تاریخی، دستبند، انگشتر، گردنبند و گوشواره دیده می‌شود.


sisley 
   

شب مشرقی
رونق تکنولوژی در دنیای  مد 

سیسلی از عطر جدید خودش با نام «شب مشرقی» رونمایی کرد؛ عطری که رایحه‌ای گرم دارد و می‌تواند با شروع روزهای سرد سال، فروش موفقی را تجربه کند. ساخت این عطر در جنوب اسپانیا انجام شده و نمی‌توان تاثیر رایحه‌ها و عصاره‌های عربی را در این خطه و در عطر جدید سیسلی نادیده گرفت. این عطر که مشترک برای خانم‌ها و آقایان طراحی شده، رایحه ادویه و گل دارد. عصاره زعفران ایرانی، لیموی ایتالیایی در کنار گل‌ها برای ساخت این عطر استفاده شده است. شب مشرقی، در دو اندازه 50 و 100 میلی لیتربا قیمت حدود 400 هزار تومان به بازار می‌آید.


  dior  


انتخاب مدرن


رونق تکنولوژی در دنیای  مد

شرکت فرانسوی «دیور» از جدیدترین عینک آفتابی خود رونمایی کرد که به گفته کارشناسان طراحی مدرن، این عینک را تبدیل به نمونه خاص کرده است. این عینک از مجموعه کرومیک «دیور» است که در ساخت آن فلزات مختلف استفاده شده است. فریم و دسته نقره‌ای در کنار نوار طلایی که روی این عینک کار شده، باعث شده تا جلوه‌ای متمایز داشته باشد.


 pilot

غوطه‌ور در آبی


رونق تکنولوژی در دنیای  مد

 شرکت «پایلوت» از سال 1963 در حوزه طراحی و تولید نوشت‌افزار فعالیت می‌کند و با اضافه کردن تکنولوژی‌هایی به این وسایل ظاهرا ساده، توانسته انقلابی در این حوزه ایجاد کند. جدیدترین محصولات این برند، مجموعه خودکار و خودنویسی به نام «آبی گرگ و میش» است. روی بدنه هر محصول از این مجموعه، طیف گسترده‌ای از آبی یخی یا بنفش دیده می‌شود.


 boucheron


ساعت به وقت جواهر


رونق تکنولوژی در دنیای  مد

«بوشرون» یک شرکت جواهرسازی با سابقه‌ای بیش از یک قرن است. یکی از شهرت‌های این شرکت طراحی و تولید ساعت‌هایی است که در ساخت آنها از جواهرات گران قیمت استفاده شده و به همین دلیل بیش از آنکه یک وسیله برای نشان دادن زمان باشند، مانند یک دستبند جواهرنشان می‌درخشند. ترکیب برلیان با برش‌های متفاوت هنر این شرکت فرانسوی است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.