این‌ رو با چی بپوشم؟

مجله سیب سبز: شلوار راسته، دامن مشکی، بلوزهای ساده شومیز، پیراهن ساده تک رنگ و. . . لباس‌هایی است که پیشنهاد می‌کنیم در کمد هر خانمی باشد چون با داشتن این لباس‌ها و کمی خلاقیت به راحتی می‌تواند صاحب ست‌های مختلف و متفاوتی شود و کم و کاستی‌های کمدش را پنهان کند.

در این مطلب با هم مرور می‌کنیم که یک دامن ساده مشکی چه پتانسیل قابل توجهی برای تدارک ست‌های مختلف و متنوع برای مهمانی های زنانه رسمی  و غیر رسمی دارد.

در میان انوع مدل‌های دامن  برای یک انتخاب پرکاربرد سراغ دامن ساده مشکی بروید که به مدل مدادی معروف است. مدل مدادی هر چند برش تنگی دارد و چندان راحت نیست اما شما را لاغرتر و کشیده‌تر نشان می‌دهد. در خارج از ایران این نوع دامن در میان خانم‌های شاغل مرسوم است چون فرم رسمی و اداری به لباس‌شان می‌دهد. بار زنانگی که این مدل دامن در خودش دارد، باعث می‌شود انتخاب مناسبی برای روزهای بعد از 30سالگی باشد.

این‌رو با چی بپوشم؟


ست اول

ساده اما خاص

این‌رو با چی بپوشم؟


قطعا اولین گزینه هر کسی برای ست کردن با دامن مشکی، یک بلوز مشکی است که باید مدل آن را با توجه به جایی که می‌خواهد برود انتخاب کند. برای دورهمی دوستانه می‌توانید از یک تاپ مشکی، برای ‌مهمانی رسمی از یک بلوز حریر مشکی و. . . استفاده کنید. از طرف دیگر چنین ستی بیش از اندازه تیره است و نشاط را از چهره شما دور می‌کند؛ حالا باید با استفاده از اکسسوری‌ها ست‌تان را از تیرگی در آورید. اشتباه نکنید و سراغ رنگ‌هایی مثل قرمز یا سفید نروید.

این‌رو با چی بپوشم؟

این‌رو با چی بپوشم؟


 چشم همه به این ترکیب‌ها آشناست و لباس شما با این ترکیب جلوه نمی‌کند. یک کفش نقش پلنگی یا پوست ماری چیزی است که به آن احتیاج دارید چون سیاهی ست را می‌شکند و با داشتن رنگ کرم یا خاکستری، رنگ سوم شیکی به ست شما وارد می‌کند. حالا برای کامل کردن‌ست‌تان به کیف، زیورآلات و. . . به رنگ سوم احتیاج دارید.

این‌رو با چی بپوشم؟

ست دوم

شاد و فاخر
این‌رو با چی بپوشم؟

اگر به یک دورهمی زنانه دعوت شدید، باید بلوزی را با دامن مشکی خود ست کنید که نشاط و شادابی داشته باشد. امسال طرح‌های بته جقه بازار گرمی دارند و انتخاب خوبی هستند. اگر سرشانه‌های ظریفی دارید، می‌توانید یک مدل قایقی را انتخاب کنید چون به راحتی اضافه وزن ناحیه شکم را پنهان می‌کند. برای ادامه ست به جای مشکی که ساده‌ترین گزینه است، سراغ رنگ سومی بروید که توانایی فاخر کردن ست را دارد.

این‌رو با چی بپوشم؟

 برای این کار باید یکی از رنگ‌های کارشده در نقش‌های پیراهن را براساس موجودی کمدتان انتخاب کنید. من رنگی مثل خاکستری را پیشنهاد می‌کنم چون رنگ‌های تند، قدرت بالایی در خراب کردن یک ست دارند. به دلیل شلوغی بلوز، زیورآلات‌تان را بسیار ساده انتخاب کنید.

این‌رو با چی بپوشم؟

این‌رو با چی بپوشم؟

ست سوم

 عصر تابستانی

این‌رو با چی بپوشم؟

اگر قرار است این است را در یک عصر تابستان بپوشید، با یک تاپ تابستانی ست کنید تا حال و هوای این فصل را پیدا کند. گلبهی، سبز- آبی ملایم، صورتی چرک، آبی آسمانی‌و... رنگ‌هایی است که امسال طراحان به شما پیشنهاد می‌کنند. یک صندل ساده مشکی را هم با این ست همراه کنید. نگران نباشید، بیش از اندازه ساده نیست چون قرار است یک نیم ست چشمگیر زیورآلات در کنار آن استفاده کنید.

این‌رو با چی بپوشم؟

در هر ستی یک یا دو جزء خنثی بودن رنگ لباس را بردوش می‌کشد؛ اینجا خنثی بودن رنگ لباس بر عهده دستبند و گردنبند طلایی و براق شماست.

این‌رو با چی بپوشم؟

این‌رو با چی بپوشم؟

ست چهارم

جذابیت خاص
این‌رو با چی بپوشم؟

ترکیب دامن مشکی با یک بلوز سفید و مشکی هم جذابیت خودش را دارد اما این ترکیب را در ادامه ست پیگیری نکنید بلکه سراغ رنگی بروید که سفید و مشکی را بشکند و به ست شما جلوه بدهد. رنگی‌های تندی مثل سرخابی، زرد، نارنجی، آبی زنگاری و... می‌توانند این کار را برای شما انجام بدهند.

این‌رو با چی بپوشم؟
این‌رو با چی بپوشم؟

 کافی است کفش، شال و زیورآلاتی را در رنگ موردنظرتان انتخاب و در کنار ست سفید و مشکی استفاده کنید. اگر کیف و کفش‌تان یک رنگ هستند، شال را حذف کنید چون زیادی یک رنگ تند، چشم را می‌زند. انتخاب‌های‌تان را خاص و محدود کنید تا به چشم بیاید و جلوه کند.

این‌رو با چی بپوشم؟

این‌رو با چی بپوشم؟
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.