شما را به «دوهه» پوش شدن دعوت می‌کنیم!

مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: زمستان نزدیک است و لابد شما کم‌کم به این فکر افتاده‌اید که این روزهای سرد چه بپوشید و اینکه اصلا چه لباسی برای این فصل‌ مناسب است؟! از طرف دیگر نمی‌توان منکر شد که ساختن یک ترکیب زیبا اصلا کار ساده‌ای‌ نیست اما برای اینکه کار شما را راحت کنیم در این شماره، از گروه طراحان برند «دوهه» دعوت کردیم که پیشنهادهای جدید را با همه جزییات به شما معرفی کنند. شعار گروه طراحان دوهه این است: «زیبایی کافی نیست، یک الماس همیشه می‌درخشد»

گروه طراحان دوهه

سهیلا قادری دوره‌های طراحی و دوخت را در ایران گذراند و در سال 1362 به‌عنوان نفر برتر در آزمون وزارت کار در طراحی و دوخت معرفی شد. او پس از ازدواج  برای ادامه تحصیل  به انگلستان مهاجرت کرد و در سال 1369 به ایران بازگشت و در کنار اشتغال به کارهای فرهنگی، کار طراحی و دوخت هم انجام  داد. تا اینکه دختران ایشان  پس از فارغ التحصیل شدن در دانشگاه  «دوهه» را تاسیس کردند.  هدی احمدیان،  دختر بزرگ خانم قادری در کنار حرفه‌اش، سر از طراحی لباس و طراحی جواهر نیز درآورد. او از کودکی نقاشی آبرنگ را به طور حرفه ای آموزش دید وبه همین دلیل با بازی رنگ‌ها آشنایی داشت.

هدی به کمک خانواده توانست پله‌های ترقی را یکی یکی طی کند و به موفقیت برسد؛  طوری که هدی در سال 1389 دوره های  طراحی لباس و طراحی جواهر  را در لندن گذراند و به ایران بازگشت تا بتواند آموزه‌هایش را در ایران به کار برد. از آنجا که او در خانواده‌ای هنرمند بزرگ شده، توانست در کارش به موفقیت برسد و به عنوان موسس یکی از معروف ترین مزون‌های تهران شناخته شود اما پازل «دوهه» هنوز کامل نشده و باید بگوییم که هاله احمدیان فرزند دوم این خانواده فوق لیسانس MBA هم در این برند کارهای بازاریابی و مدیریت فروش را  برعهده دارد و این گونه  کادر مدیریت «دوهه» تکمیل می‌شود.

اگر تصمیم دارید در روزهای پاییزی به یک ‌مهمانی خانوادگی بروید، پیشنهاد ما به شما این مانتوی گلدار است. رنگی که تمام شادابی‌ها را به همراه خواهد داشت. جنس پارچه این مانتو از ابریشم دستباف است که با هنر تکه‌دوزی و گلدوزی همراه است.

شما را به  «دوهه» پوش شدن در پاییز دعوت می‌کنیم


اگر به جای تیپ‌های اسپرت و فانتزی، یک ست کلاسیک را ترجیح می‌دهید، سراغ این مانتوی اندامی بروید. این مانتو از پارچه بافت مرغوب دوخته شده که در عین سادگی بسیار شیک و جذاب است. خاص‌ترین بخش این مانتو، نوارهای مشکی و طلایی است که طراحی این نمونه را متفاوت کرده است. جنس پارچه و رنگ انتخاب شده در دوخت این مانتو باعث شده که برای مکان‌های رسمی و به خصوص ‌مهمانی‌های شب، نمونه مناسبی باشد.

شما را به  «دوهه» پوش شدن در پاییز دعوت می‌کنیم

به خاطر اینکه این مانتو با رنگ طلایی تزیین شده، بهتر است یک شال رسمی یا روسری با رنگ مشکی برایش انتخاب کنید تا ظاهرتان خیلی رنگارنگ نشود. حالا وقت آن رسیده که با کیف مشکی کمی تفاوت در تیپ‌تان ایجاد کنید. کیفی که به دست می‌گیرید باید مشکی رنگ و رسمی باشد تا به ظاهر کاملا رسمی شما بیاید.

درباره شلوار مشکی بسیار صحبت کرده‌ایم. شلوار مشکی در همه لحظه‌های سخت به داد شما می‌رسد و نواقص کمد شما را جبران می‌کند. شلوارهای مشکی با برش تنگ به مراتب انتخاب بهتری از شلوارهای گشاد هستند که به کشیدگی اندام شما کمک شایانی می‌کند.


مانتوی پیشنهادی ما مانتویی است خوش‌رنگ و متناسب با مکان‌های رسمی؛ اگر به جای تیپ‌های فانتزی، یک ست کلاسیک را ترجیح می‌دهید، سراغ این مانتو بروید. به کارگیری نوعی کرپ بسیار مرغوب با برش و دوخت فوق‌العاده در مانتو هارمونی خوبی را ایفا می‌کند. سنگ‌های سواروسکی که با ظرافت و زیبایی روی مانتو تزیین شده، زیبایی صد چندان به این مانتو داده است. یادمان نرود این مانتو دو سایزه است؛ یعنی هم برای خانم‌های خوش‌اندام مناسب است و هم خانم‌هایی که اندام پرتری دارند. این مانتو به دلیل اینکه آستر دارد، مناسب برای فصل پاییز است.

انتخاب ما یک شال با ترکیب رنگی صورتی و بژ است که به ما برای متفاوت شدن کمک می‌کند. در ضمن اگر شال صورتی نداشتید می‌توانید این ست را تنها با شال بژ و کرم ست کنید.

شما را به  «دوهه» پوش شدن در پاییز دعوت می‌کنیم

برای کامل کردن این ست، احتیاج به یک کیف کرم دارید. دست‌تان برای این انتخاب باز است و کیف‌های متنوعی در مدل‌های مختلف با این ست هماهنگی دارد ولی ما به شما یک کیف مینی را توصیه می‌کنیم؛ ترجیحا کیفی که بند کوتاهی داشته باشد و بتوانید دست‌تان بگیرید.

به شما پیشنهاد کردیم، این ست بژ - صورتی را با کفش کرم ست کنید تا با شلوار کرم خودش را بیشتر نشان دهد ولی مهم‌ترین نکته، انتخاب کفش پاشنه بلند است چون این کفش، هم مناسب شلوارهای تنگ است و هم به رسمی بودن ست کمک می‌کند.


پارچه‌ای که در دوخت این مانتو به کار رفته، یک پارچه پشمی ظریف است. این پارچه به دلیل ظرافتی که دارد، برای مکان‌های رسمی و مجلسی مناسب است. این مانتو به دلیل نوارهای چرمی که استفاده شده و آستری که دارد، مناسب برای فصل پاییز و زمستان است که البته نباید رنگ آبی کار شده در مانتو را هم دست کم گرفت.

شما را به  «دوهه» پوش شدن در پاییز دعوت می‌کنیم

این مانتوی شیک و کلاسیک را با شلوار مشکی ست کنید؛ یک شلوار مشکی تنگ و فیت کات. با این انتخاب سلیقه خودتان را نشان می‌دهید؛ از طرف دیگر، با این انتخاب این ست را از اسپرت بودن خارج می‌کنید و حال و هوای خاصی به آن می‌دهید. این شلوار باعث می‌شود شما خوش اندام و کشیده به نظر برسید.

مدل خاص مانتو همچنین نوارهای رنگی به قدری زیبا و پرجلوه است که دیگر نیازی به رنگ دیگر در ست نیست؛ روسری مشکی کلاسیک انتخاب طراحان دوهه است تا هارمونی لازم با مانتوی رسمی را داشته باشد. برای اینکه زیبایی مانتو زیر روسری پنهان نشود، روسری را دور گردن گره بزنید.  به شما پیشنهاد می‌کنیم این ست را با کفش پاشنه‌بلند مشکی ست کنید تا شما را بلندتر نشان دهد چون بلندقامتی و کشیدگی در آراسته و فاخر نشان دادن شما نقش مهمی دارد و سنگینی ظاهرتان را کامل می‌کند ولی مهم‌ترین نکته، انتخاب کفش چرم یا ورنی است که هم هویت کلاسیک دارد و هم خوش‌سلیقگی شما را نشان می‌دهد.


 این بار می‌خواهیم به شما بگوییم به ترکیب رنگ سرمه‌ای و قرمز فکر کنید. بد نیست برای شرکت در یک دورهمی دوستانه، به جای مانتوی رسمی از مانتوهای شیک و اسپرت استفاده کنید؛ یک مانتوی غیررسمی که برای متفاوت کردن تیپ شما بهترین انتخاب است. مدل کلی مانتو مدلی راسته است. وجود برش‌ها روی مانتو هم کمک می‌کند تا لاغرتر و کشیده‌تر دیده شوید. این مانتو از نوعی کرپ مرغوب است که با دکمه‌های طلایی تزیین شده و پارچه‌های قرمزی که در مانتو به کار رفته در کنار سرمه‌ای زیبایی مانتو را صدبرابر کرده است.

شما را به  «دوهه» پوش شدن در پاییز دعوت می‌کنیم

یک کیف به رنگ سرمه‌ای، کامل کننده ست شماست ولی وقتی این قدر شیک لباس پوشیده‌اید بهتر است سراغ کیف‌های خیلی بزرگ نروید؛ در مقابل یک کیف مستطیلی با سایز مینی انتخاب کنید.

شلوار سرمه‌ای با برش راسته و تنگ به مراتب انتخاب بهتری از شلوار گشاد است که همین تنگ بودن شلوار در کشیدگی اندام شما کمک شایانی می‌کند. انتخابی که هیچ وقت از مد نمی‌افتد و بازار خودش را از دست نمی‌دهد.

کفش‌های پاشنه بلند نوک تیز که مد امسال است با این ست انتخاب مناسبی محسوب می‌شود و با رنگ قرمزش ست زیبایی را برای شما می‌سازد. پس برای تکمیل شدن ظاهر شیک‌تان کفش تخت را فراموش کنید.

یک روسری با ترکیب رنگی قرمز، سرمه‌ای و طلایی علاوه بر هماهنگی با این ست وقتی کنار این رنگ‌ها قرار می‌گیرد تعادل و تناسب رنگی لازم را هم در پوشش ایجاد می‌کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.