محصولات جدید برندها در پاییز 2015

مجله زندگی ایده آل:

  d&g
هدفون‌های جواهرنشان
 
محصولات جدید برندها در پاییز

شرکت ایتالیایی دلچه‌اندگابانا که تخصص ویژ‌ه‌ای در طراحی و تولید لباس‌های فاخر زنانه با پارچه‌های گران‌قیمت و زیورآلات لوکس دارد در جدیدترین نمایش مد خود اکسسوری‌ مدرنی را به ست‌هایش اضافه کرده است. در این نمایش، اغلب مدل‌ها در حالی که هدفونی به سر داشتند به صحنه آمدند؛ البته نه یک هدفون ساده بلکه هدفونی که با سنگ‌ها و دانه‌های کریستالی ریز و درشت تزیین شده بود. هدفون‌های جواهرنشان دلچه‌اندگابانا در رنگ‌های لوکسی مثل سبز تیره، طلایی، قرمز موجود است و با قیمتی حدود 800 دلار در فروشگاه‌های این برند عرضه شده است.


a.longe & sohne


طرحی متفاوت
محصولات جدید برندها در پاییز

در دنیای ساعت‌‌های لوکس، برند سوئیسی لانج برندی معتبر است که اغلب با طراحی متفاوت در صفحه ساعت شناخته می‌شود. جدیدترین ساعت این برند، یک ساعت از جنس پلاتین با صفحه‌ای به قطر 44میلی‌متر است که در آن خبری از عقربه‌ها نیست و فقط ساعت و دقیقه روی صفحه با عدد نمایش داده می‌شود. صفحه خلوت و متفاوت این ساعت باعث می‌شود، روی دست بیشتر به چشم بیاید و دیده شود.

 
ralph lauren


ورزش هوشمند
محصولات جدید برندها در پاییز

شرکت پولو که با طراحی تی‌شرت‌های یقه‌دار سه دکمه، نام خودش را برای همیشه در دنیای طراحی لباس ثبت کرد، سال گذشته دست به ارائه محصولی مشترک با دنیای تکنولوژی زد. این برند، تی‌شرت هوشمندی طراحی و تولید کرد که سال گذشته در مسابقات یو اس اپن مورد استفاده ورزشکاران قرار گرفت. این تی‌شرت مجهز به سنسوری است که تمامی تغییرات فیزیولوژیکی ورزشکار را ثبت می‌کند. بعد از تجربه موفقیت‌آمیز این تی‌شرت‌ها، امسال پولو آنها را روانه بازار کرده است.


givenchy

خز بازی

محصولات جدید برندها در پاییز

شرکت جیوانجی از کیف‌های زمستانه خودش رونمایی کرد. این مجموعه کیف‌های بزرگ رودستی هستند که با پارچه‌هایی متفاوت مثل جیر برجسته، خز و. . . تزیین شده‌اند. کسانی که پیگیر دنیای مد هستند، می‌دانند خز چه در پوشاک و چه در اکسسوری‌هایی مانند کیف، بخشی از مد پاییز و زمستان امسال است.

 
red dot


خلاقیت و دیگر هیچ

محصولات جدید برندها در پاییز

جایزه طراحی «رد دات» در سال 2015 به یک آباژور تعلق گرفت که با الهام از کتاب طراحی شده بود. این آباژور در نگاه اول یک کتاب با جلد چوبی است که ورق‌های آن LED هستند و با باز کردن کتاب روشن می‌شوند. در استفاده از این آباژور دست‌تان باز است که آن را به شیوه‌های مختلف و در جاهای متفاوت قرار دهید. رد دات معتبرترین جایزه جهانی در حوزه طراحی صنعتی است.

 
omega


جیمز باند و ساعتی دیگر

محصولات جدید برندها در پاییز

از سالی که جیمز باند پا به دنیای سینما گذاشت، شرکت ساعت‌سازی امگا یکی از حامیان آن بوده است. جیمز باند در تمام فیلم‌ها با ساعتی از این برند حاضر می‌شد و اساسا سیمستر امگا به این شخصیت تعلق دارد. به‌تازگی هم شرکت سوئیسی امگا از ساعت جدید این مجموعه رونمایی کرده است؛ ساعتی با صفحه ساده که امکانات ویژه‌ای در آن پیش‌بینی نشده و فقط دارای بنده راه‌راه مشکی- خاکستری است.


LG

انتخاب لوکس‌پسندها

محصولات جدید برندها در پاییز

شرکت ال‌جی برای اینکه پاسخگوی مشتریان لوکس‌پسندش باشد، ساعت جدیدی را روانه بازار کرده است؛ ساعتی از مجموعه «اوربان». این برند که در ساخت آن از طلای 24 عیار استفاده شده است، هرچند ظاهری شبیه ساعت‌های معمولی دارد اما در اصل یک ساعت هوشمند است که از طریق سیستم عامل اندروید کار می‌کند. داشتن بند چرمی هم باعث شده تا بیشتر شبیه ساعت‌های لوکس شود. ساعت جدید ال‌جی با قیمتی حدود هزار و 200 دلار در بازار عرضه شده است.


 shiseido


جوانی با کرم
محصولات جدید برندها در پاییز

اگر احساس می‌کنید پوست‌تان به جوانسازی احتیاج دارد، می‌توانید به کرم جدید «شی سی دو» فکر کنید. جدیدترین کرم این برند، کار لیفت تدریجی پوست را انجام می‌دهد و در طول یک دوره مصرف صاحب پوستی جوان می‌شوید. از بین بردن زردی و رفع کم‌آبی از محاسن این محصول است. استفاده از این محصول به خانم‌های بالای 40 سال پیشنهاد می‌شود.


laneige

همه فن حریف
محصولات جدید برندها در پاییز

نیاز روزانه یک خانم برای داشتن پوستی شفاف و صاف با استفاده از یک کرم رفع نمی‌شود؛ ضدآفتاب، ضدچروک، مرطوب‌کننده و در نهایت پوشاننده‌ای که ناصافی‌های صورت را بپوشاند. به همین دلیل شرکت «لانی» کرم‌پودری طراحی و تولید کرده که با داشتن کلاژن، علاوه بر خاصیت پوشانندگی، ضدچروک است و قدرت محافظت از پوست در مقابل آفتاب و اشعه‌های مضر را دارد. این محصول کار آبرسانی را هم انجام می‌دهد.


ferarri    
خانواده فراری
محصولات جدید برندها در پاییز

شرکت فراری که در دنیای ماشین برندی ثابت شده است، پا به دنیای مد و لباس گذاشته و  مجموعه ای  را برای پاییز و زمستان امسال روانه بازار کرده است؛ مجموعه‌ای که به گفته مدیران این برند ستی کامل برای خانواده است و لباس زنانه، مردانه و بچگانه در آن به چشم می‌خورد. رنگ‌های استفاده شده در این مجموعه خاکستری و مشکی است که در جاهایی نوارهای قرمز هم درآن دیده می شود. اکسسوری‌هایی مثل کیف پول، عینک آفتابی و دستکش هم در این مجموعه طراحی شده‌اند.


  dior  
پاییز ساده

محصولات جدید برندها در پاییز

برای کفش‌های پاییزی، شرکت دیور یک پیشنهاد قابل توجه دارد؛ یک مدل اسنیکر ساده که به‌راحتی و بدون دغدغه ست کردن می‌توانیدآن را با انواع لباس‌های اسپرت و نیمه‌رسمی بپوشید. مهم‌ترین ویژگی این کفش سبکی آن است؛  به همین دلیل به کسانی توصیه می‌شود که برای ساعت‌های طولانی کفش به پا دارند. تنوع رنگی این اسنیکر هم محدود است و در رنگ‌هایی چون خاکستری، آبی و سفید تولید شده است.


 fascinelle


از ایتالیا تا ایران

محصولات جدید برندها در پاییز

فشینلی برندی ایتالیایی است که به‌طور تخصصی در حوزه تولید محصولات آرایشی و مراقبتی مو فعالیت می‌کند. این برند با مجموعه محصولات خود شامل رنگ مو، شامپو، نرم‌کننده و محصولات تقویتی به ایران آمده است. اولین فروشگاه این برند اوایل شهریور ماه افتتاح شد تا این محصولات به سادگی در دسترس خانم‌های ایرانی قرار بگیرد.


escada
تکرار یک شادی
محصولات جدید برندها در پاییز

شهرت برند اسکادا در تولید عطرهای زنانه موفق و پرفروش باعث شده تا هر عطر تازه این شرکت توجه خانم‌ها را برانگیزد. جدیدترین محصول اسکادا، عطری با نام «خوشی» است که در تولید آن از ترکیب عصاره گل و میوه‌ها استفاده شده است. کارشناسان این برند معتقدند، عطر جدید اسکادا، نشاط‌آور و خوشحال‌کننده است.


 larry jewerly 
سنگ های قیمتی و برلیان

محصولات جدید برندها در پاییز

شرکت جواهرسازی لری، مجموعه جواهرات نفیسی را که در نمایشگاه جواهرات سنگاپور عرضه کرده بود، برای عموم رونمایی کرد.  در ساخت هر کدام از این جواهرات از مقدار زیادی برلیان در کنار یک یا چند سنگ قیمتی و ارزشمند استفاده شده است. طلای استفاده شده در این کارها، طلای سفید است چون به قول طراحان این برند، جلوه بیشتری به سنگ‌های قیمتی و برلیان می‌دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.