اینو با چی بپوشم؟

مجله سیب سبز: این بار که راهی خرید شدید، به بلوزهای شومیز یا بلوزهایی که برگرفته از این مدل هستند، نگاهی بیندازید. شومیزها مدل کلاسیکی که دور از دنیای مد، همیشه شیک هستند و می‌توانید در موقعیت‌های مختلف از نیمه‌رسمی تا دورهمی‌های ساده از این مدل بلوز استفاده کنید.

اینو با چی بپوشم؟

اینو با چی بپوشم؟


شلوارهای میدی یا شلوارها با قد 90 سانتی‌متر برای دورهمی‌های تابستانی و زنانه  انتخاب خوبی هستند چون ست لباس شما را از سادگی یک بلوز و شلوار خارج می‌کنند. ترکیب رنگ مشکی و خاکستری، ستی تیره برای شما درست می‌کند و به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم با شال و کفشی قرمز، رنگ و شادی را به ست خودتان بیاورید. کفشی که برای این مدل شلوار در یک ‌مهمانی ساده یا دورهمی انتخاب می‌کنید بهتر است با پاشنه باریک 3 سانتی‌متری باشد.

اینو با چی بپوشم؟


وقتی در یک ست از شال استفاده می‌کنید باید بی‌خیال گردنبندهای کوتاه شوید چون زیر شال دیده نمی‌شوند؛ در چنین مواقعی یا از گوشواره‌های بزرگ و چشمگیر یا از گردنبند رشته‌ای بلند با گوشواره ساده استفاده کنید.

اینو با چی بپوشم؟


بهتراست یک کیف با دسته کوتاه به رنگ مشکی در کمدتان داشته باشید، در بیشتر مواقع برای ‌مهمانی، رستوران و سایر موقعیت‌های نیمه رسمی به کمکتان می‌آید.


بلوز شومیز در کنار شلوار راستا یک انتخاب کلاسیک است که هر خانمی را کشیده‌تر و لاغرتر نشان می‌دهد ولی برای اینکه ست شما از سادگی خارج شود. سراغ یک شلواربا رنگ متفاوت بروید. تمام رنگ‌ها در کنار خاکستری زیبایی و جلوه دارند؛ زرد، نارنجی، بنفش، سبز و. . . همگی می‌توانند انتخاب شما باشند.

اینو با چی بپوشم؟

در ادامه این انتخاب به کیف، کفش یا. . . در همان رنگ فکر نکنید چون فضای ست شما را از زنانه به فانتزی و دخترانه تغییر می‌دهد؛ در مقابل با اضافه کردن اکسسوری‌های مشکی مثل ساعت، گردنبند، کیف و کفش، ست‌تان را شیک و برازنده کنید.

اینو با چی بپوشم؟

 برای این ست هم از کفش با پاشنه کوتاه استفاده کنید چون مناسب یک ‌مهمانی ساده است.

ویژگی یک بلوز شومیز خاکستری این است که می‌توانید با شلوغ‌ترین وپرنقش‌ترین دامن خود بپوشید ولی نکته در انتخاب بقیه ست است. شما برای ادامه ست و به خصوص کفش، احتیاج به رنگ طلایی یا نقره‌ای دارید چون در میان نقش‌های دامن کار شده است. همیشه به خانم‌ها پیشنهاد می‌کنیم یک جفت کفش نقره‌ای یا طلایی در کمدشان داشته باشند چون در بسیاری مواقع به کار می‌آید و می‌تواند کمبود رنگ کمد کفش شما را جبران کند.

اینو با چی بپوشم؟

رنگ اکسسوری‌های‌تان را هم براساس رنگ کفش انتخاب کرده، از استفاده همزمان رنگ طلایی و نقره‌ای پرهیز کنید چون آراستگی را از ست شما دور می‌کنند.

اینو با چی بپوشم؟

شلوارهای طرحدار بخشی از مد امسال هستند که شاید شما هم خریده باشید. شومیز انتخاب خوبی برای همراه شدن با این شلوارهاست. نمونه‌ای که ما انتخاب کردیم، نقش‌های خاکستری دارد؛ به همین دلیل می‌توانیم خاکستری را به عنوان رنگ اصلی ست انتخاب و دیگر بخش‌ها هم به کار ببریم؛ مثل کیف و کفش.

اینو با چی بپوشم؟

اگر رنگ دیگری مانند زرشکی در شلوار طرحدار شما استفاده شده بود، پیشنهاد می‌کردیم بقیه ست را هم در همان رنگ انتخاب کنید. چند رشته مروارید به عنوان دستبند و یک گوشواره مروارید می‌تواند لوکس بودن شما را نشان دهد.

اینو با چی بپوشم؟
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.