محصولات جدید برندها به وقت تابستان

مجله زندگی ایده آل:

 rees

تابستان به کام

برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه 


برای روزهای گرم تابستانی اگر دنبال مانتویی خنک، راحت و کاربردی می‌گردید، نگاهی به کارهای تابستانه «ریس» بیندازید؛ برندی ایرانی که بیشتر از تولید مانتوهای لوکس، نمونه‌های کاربردی در کارهای خودش دارد. در سایت این برند ایرانی امکان خرید آنلاین محصولاتش هم وجود دارد و شما می‌توانید باتوجه به جدول سایزبندی به صورت غیرحضوری خرید کنید.  از طرفی از تابستان امسال، تولید بلوزهای زنانه  را هم به کارهایش اضافه کرده است.


 chante

با هنرمندان ایرانی
برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه

اگر خرید یک کیف را در برنامه دارید، قبل از هر انتخابی نگاهی به کارهای تولیدکنندگان داخلی بیندازید؛ برندهایی مثل چنته که مدل‌های مختلف کیف زنانه و مردانه را تولید می‌کنند. کیف‌های دست‌دوزی که به خواست شما با استفاده از چرم طبیعی یا مصنوعی دوخته می‌شوند و می‌توانید از کیفیت دوخت طرح و مدل مورد نظرتان مطمئن باشید. این طراحان مجموعه‌ای از چرم با رنگ‌های مختلف در اختیار دارند که دست شما را در انتخاب باز می‌گذارند.

samsung
لباس‌های تازه برای S6
برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه

شرکت سامسونگ، جدیدترین گوشی هوشمند خودش (galaxy S6) را سال گذشته روانه بازار کرد و حالا کسانی که این گوشی را خریداری کرده‌اند، می‌توانند در فکر خرید لباسی تازه برای تلفن همراه‌شان باشند. شرکت سامسونگ در همکاری با برندهای دیگر مثل سواروسکی، مون‌بلان، بریتو و. . . قاب‌های متنوعی برای جدیدترین محصول خود عرضه کرده است. قاب تمام کریستال سواروسکی، چرمی مون‌بلان و. . . می‌توانند پاسخگوی سلیقه‌های مختلف مشتریان سامسونگ باشند.

  mulberry

همراهی برای هر روز

برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه

اغلب خانم‌ها کوله‌پشتی را از کمدشان خارج کرده‌اند و فقط برای موقعیت‌های خاص مثل سفر از کوله‌پشتی استفاده می‌کنند اما اگر کیف جدید ملبری را ببینید، نظرتان عوض می‌شود. شرکت انگلیسی ملبری در جدیدترین کیف خود که به تازگی رونمایی کرده، از فرم کوله‌پشتی الهام گرفته اما با طراحی رسمی و منحصر به فردی که آن را از شمایل یک کیف اسپرت و دانشجویی خارج کرده ‌است. در دوخت این کیف، چرم چرخ‌دوزی شده به کار رفته و با داشتن چند دسته، به شیوه‌های مختلف قابل استفاده است. آبی فلزی هم رنگ تازه‌ای است که ملبری با تولید این کیف به مشتریان خود معرفی می‌کند.

valentino

رنگی‌رنگی‌ها ادامه دارند

برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه

چند سالی است که طراحان شرکت مد ولنتینو، شیفته دنیای رنگ‌ها شده‌اند و محصولاتی روانه بازار می‌کنند که جسورانه از ترکیب رنگ‌ها بهره برده‌اند. در مجموعه اکسسوری‌هایی که این برند برای تابستان امسال آقایان طراحی کرده، همین جسارت دیده می‌شود. کفش، کیف و عینک‌های آفتابی که هر چند سبز ارتشی رنگ زمینه کار است اما با حضور رنگ‌های شاد مثل زرد، قرمز، صورتی، آبی و. . . متفاوت شده‌اند. خبرهای رسیده حاکی از آن است ولنتیتو، جریان رنگ بازی را در مجموعه پاییز و زمستان خودش ادامه می‌دهد و باید همچنان منتظر کیف و کفش‌های راه راه رنگی از این برند باشیم.

 Tag heuer

سبز و سیاه برای رونالدو
 
برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه

کریستین رونالدو، فوتبالیست محبوب پرتغالی سفیر برند تگ هویر است و همکاری‌های زیادی با این شرکت ساعت‌سازی سوئیسی داشته. تازه‌ترین همکاری این دو، ساعت جدید تگ هویر بوده که در نمایشگاه بازل سوئیس رونمایی شد. روی این ساعت کرونوگراف علاوه بر نام شرکت سازنده، نشان CR7 که نام برند رونالدو است، به چشم می‌خورد. در طراحی این ساعت رنگ مشکی و رنگ اسپرت سبز باهم ترکیب شده که با قیمتی حدود 1500 دلار در بازار عرضه شده است.

طرح نو در خانه
Bara  decoration
برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه

حضور و فعالیت شرکت‌های ایرانی در حوزه طراحی داخلی، به مشتریان این فرصت را داده تا برای تازه کردن حال و هوای خانه‌شان نیازی به برندهای خارجی نداشته باشند. شرکت دکوراسیون بارا، یکی از تولیدکنندگان داخلی است که محصولات چشمگیری را تولید می‌کند. انواع کوسن‌ با طرح‌های خلاقانه، ماگ‌های فانتزی و تابلوهای مناسب برای دیوارهای رهاشده خانه، بخشی از تولیدات این شرکت ایرانی هستند.

 carrera
 
از قلب تاریخ

برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه

سابقه عینک‌هایی که شرکت «کررا» به اسم مدل قهرمانی تولید می‌کند، به سال 1979 برمی‌گردد. از آن سال تا امروز عینک‌های قهرمانی کررا با همان فرم و شکل تولید می‌شوند. در طول این سال‌ها مواد جدیدتری به بازار آمده‌اند و مدیران این شرکت تخصصی طراحی و ساخت عینک هم در تولید نمونه‌های جدید خود مواد تازه به کار برده‌اند. عینک‌های قهرمانی جدید وزن کمی دارند چون از نوعی پلاستیک سبک در تولید آنها استفاده شده است. این عینک‌ها به دلیل داشتن شیشه بزرگ و پوشاندن تمام اطراف چشم، یکی از مناسب‌ترین عینک‌ها برای محافظت از چشم به حساب می‌آیند.

  chanel

از طرح‌های مردانه به دنیای زنانه
 
برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه

شرکت فرانسوی شنل از جدیدترین ساعت زنانه خودش رونمایی کرد که طی یکی، دو ماه آینده روانه فروشگاه‌های این برند خواهد شد. طراحی این ساعت از نمونه‌های مردانه شنل الهام گرفته شده و به همین دلیل آن را  مدل مردانه نامگذاری کرده‌اند. ساعت جدید شنل، صفحه مستطیلی ساده با خطوط صاف و خط‌کشی شده دارد. این نمونه ساعت در چند سایز تولید خواهد شد که اندازه XL آن، نمایشگر تاریخ هم دارد. ساعت طرح مردانه اما زنانه شنل با طلای سفید و سرخ 18 عیار تولید می‌شود که در نمونه طلای سفید یک دور برلیان هم دور صفحه ساعت کار شده است.

anargol 
 

با گل‌های انار
 
برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه

اگر به جای مانتوهای فاخر و کار شده که در کارهای اغلب طراحان ایرانی دیده می‌شود، دنبال مانتوهایی ساده و صمیمی می‌گردید، با انار گل آشنا شوید. یک برند ایرانی که کار خودش را از سال 1392 با تولید مانتو شروع کرد و حالا یک تولیدکننده کامل است که شلوار، مانتو، شال، کیف، کفش و. . . زنانه و مردانه تولید می‌کند و در نمایندگی‌هایش به فروش می‌رساند. طرح‌های انار گل بیشتر مطلوب دختران جوان و کسانی است که پوشیدن لباس‌های راحت و سبک را ترجیح می‌دهند. در مجموعه تابستانه انار گل وجود پارچه‌هایی‌ با گل‌های ریز چشمگیر است.

 Tony burch
 
دستبندی برای شبانه‌روز
برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه

شرکت تونی برچ و فیت بیت، در همکاری با هم دستبندی طراحی و تولید کرده‌اند که به قول خودشان می‌تواند راحت‌ترین دستبند دنیا باشد. در ساخت این دستبند از چرم نرم و انعطاف‌پذیری استفاده شده و قطعه فلزی وسط آن طراحی مینیمالی دارد؛ به همین دلیل محصول جدید تونی برچ در کارهای روزانه مزاحمتی برای شما ایجاد نمی‌کند و حتی هنگام خواب هم می‌توانید به دست داشته باشید. این دستبند در 3 رنگ چرم سفید، کرم و قهوه‌ای تولید شده که بند آن دوبار دور مچ دست می‌چرخد.

 montblanc
 
لوکس‌ترین انتخاب مردانه

برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه

مون بلان بیشتر از هر چیز در تولید قلم‌های لوکس در دنیا مشهور است اما عطرهای این برند را هم نمی‌توان نادیده گرفت؛ مثل عطر مردانه‌ای که به تازگی تولید کرده است. این عطر به جای شیشه، جعبه فلزی نقره‌ای براق دارد که باعث شده لوکس‌تر از شیشه‌های عطر مرسوم در بازار به نظر برسد. در تولید این عطر هم از عصاره مرکبات مثل گریپ فروت در کنار ادویه‌ها و گلی مثل بنفشه استفاده شده که در مجموع برای استفاده آقایان در تمام روز مناسب است. مدیران مون بلان معتقدند این عطر که «امبلم» نام دارد، بهترین انتخاب برای مردان باجذبه است.

 braun
 
پیشنهاد به مردان سختگیر

برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه

برای مردان سختگیری که به تمیزی چهره خودشان اهمیت می‌دهند، داشتن وسیله اصلاح کاربردی و سریع از خواب شب واجب‌تر است. به تازگی، براون محصول تازه‌ای را برای این آقایان روانه بازار کرده: ریش‌تراش‌های سری 9 براون. به گفته متولیان شرکت براون، این دستگاه جدید، راحت‌ترین وسیله اصلاحی است که تا امروز در دسترس آقایان قرار گرفته. ریش‌تراش سری 9، قدرت بالایی در کوتاه کردن موها با کمترین آسیب‌رسانی به پوست دارد. این دستگاه 4 تیغه دارد که همزمان با هم حرکت می‌کنند و اصلاح کامل را در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهند. ریش تراش جدید براون برنده جایزه طراحی رد دات« red dot» هم شده است.

 zegna

اسپرت‌پوشی به سبک زنیا

برندهای ایرانی؛ پر رنگ تر از همیشه

برند کهنه‌کار و قدیمی زنیا، کار خودش را با تولید پارچه‌های نفیس مردانه شروع کرد؛ پارچه‌هایی که مناسب دوخت کت‌وشلواری فاخر بودند. این شرکت ایتالیایی از چند سال پیش تولید مجموعه‌های مردانه از کیف و کفش تا لباس‌های اسپرت را شروع کرد. زنیا در مجموعه‌ای که برای بهار و تابستان 2015 طراحی کرده، پیشنهادهای قابل‌توجهی برای ست‌های نیمه‌رسمی مردانه دارد. در این مجموعه تی‌شرت‌های سه‌دکمه یقه‌داری به چشم می‌خورند که می‌توانید با کت‌های تک ست کنید. توصیه جذاب این برند ست کردن طرح دور یقه با کمربند است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.