تازه ترین محصولات برندها

برلیان ها حرف اول را می زنند

 pooshe ma

تازه ترین محصولات برندها


در هر کجای ایران برند ایرانی «پوش ما» که دیگر از شرکت‌های جاافتاده و شناخته شده در طراحی و تولید مانتوست، برنامه متفاوتی برای تابستان 94 خود تدارک دیده است. حالا دیگر علاقه‌مندان به طراحی‌های این برند می‌توانند در میان تورها و سفرهای«پوش ما»، مانتوی مورد نظرشان را خریداری کنند. «پوش ما» تاامروز به شیراز و اصفهان سفر کرده و سفر به سایر شهرها را در برنامه امسال تابستان خود دارد.


piaget

پرفروش‌ترین این سال‌ها

تازه ترین محصولات برندها

شرکت جواهرسازی «پیاژه» از سال 1995 مجموعه «ثروت» را که شامل انواع انگشترهای برلیان نشان است، تولید می‌کند؛ انگشترهایی که در تولیدشان از طلای زرد، سفید، سرخ با برلیان‌های ریز و درشت استفاده شده است. شرکت پیاژه، امسال در بیستمین سالگرد تولید این انگشترها اعلام کرده، مجموعه «ثروت»، پرفروش‌ترین محصول این شرکت جواهرسازی در این سال‌ها بوده و خانم‌ها هیچ چیزی را به اندازه یک انگشتر برلیان‌نشان دوست ندارند.

 bvlgary
 
نشاط دریا دریک قطره

تازه ترین محصولات برندها

شرکت بولگاری از سال 2004 تولید مجموعه عطرهای آکوا (به معنی آب) را شروع کرده و این جریان را ادامه داده است؛ عطرهایی که ادعا می‌کنند نشاط و سرزندگی آب را به شما می‌بخشند. این مجموعه که نسخه‌های مختلف آن در این سال‌ها به بازار آمده‌اند، مردانه بوده‌اند و حالا در تابستان امسال، شرکت بولگاری نسخه زنانه‌شان را با نام «دیواینا» به بازار می‌فرستد. شیشه‌های این مجموعه با الهام از یک قطره آب، به شکل گرد ساخته شده‌اند. عطر زنانه آکوا، رایحه شیرینی از گل‌ها و میوه‌ها دارد اما حسی از پاکی و شادابی آب را هم به شما می‌دهد.

  fiore

خنکای باورنکردنی

تازه ترین محصولات برندها

فیوره، برند ایرانی طراحی و تولید مانتو، مجموعه بهار و تابستان 94 خودش را طراحی و آماده فروش کرده است. ویژگی این مجموعه استفاده از پارچه‌های نخی و در نتیجه تولید مانتوهایی سبک است که خنکای شما را در این فصل تضمین می‌کند. ابتکار دیگر فیوره، استفاده از پارچه‌های طرحدار نخی با نقش‌های تازه و بدیع است. از ترکیب پارچه‌های ساده و طرحدار نخی، مانتوهای تابستانه خنکی خلق شده که مطلوب دختران جوان است. حضور رنگ‌های ملایم تابستانی مثل گل‌بهی، یاسی و. . . نکته قابل توجه این مجموعه است. فیوره مجموعه‌ای از کفش‌های پارچه‌ای تابستانی را هم اضافه کرده تا ست شما تکمیل شود.

  burberry

با رنگ‌ها پیوند بخورید

تازه ترین محصولات برندها

در مجموعه‌ای که شرکت انگلیسی بربری برای بهار و تابستان امسال عرضه کرده، بیش از هر چیز حضور دنیای متنوعی از رنگ‌های شاد جلب ‌توجه می‌کند. به توصیه طراحان بربری، تابستان امسال بهترین زمان برای استفاده از کیف‌ و کفش‌های چندرنگی و حتی کت‌های رنگی است. رنگ‌هایی تند و جاندار که باید بدون نگرانی کنار هم استفاده کنید. استفاده از چرم و حضور کیف‌های بزرگ به اندازه ساک مشخصه دیگر این مجموعه خوش‌رنگ و لعاب بربری است.

  LG

ال‌جی در رقابت با اپل

تازه ترین محصولات برندها

این روزها که تب تند بازار تکنولوژی ساعت‌های هوشمند اپل است، شرکت ال‌جی هم ساعت هوشمند خودش را روانه بازار کرده؛ ساعتی که با سیستم عامل اندروید کار می‌کند. این ساعت قیمتی مشابه نمونه اسپرت ساعت‌های اپل دارد ولی از استیل ضدخش و چرم در ساخت آن استفاده شده است. موادی که برای نمونه اپلی آن، باید دو برابر این قیمت را پرداخت کنید. این ساعت ظاهری شبیه ساعت‌های معمولی دارد.

chaumet

رنگ‌بازی در دنیای جواهرات

تازه ترین محصولات برندها

شرکت «شومه» از سری جدید جواهراتش رونمایی کرد؛ جواهراتی شامل گردنبند، انگشتر و دستبند که طراحی شده‌اند تا مجموعه «ژوزفین» این برند را کامل‌تر کنند. مشخصه مجموعه ژوزفین استفاده از یک برلیان اشک‌شکل است که در سری جدید به جای برلیان‌های درخشان سفید از سنگ‌های رنگی استفاده شده است. طراحی ساده این مجموعه باعث شده تا جواهراتی بدون زمان باشند که از حالا تا روزهای دور به عنوان جواهراتی شیک و فاخر قابل استفاده‌ هستند.


 fendi

چندضلعی و چندرنگی


تازه ترین محصولات برندها

فندی در مجموعه بهار و تابستان خودش، مجموعه عینکی را با نام «ارکیده» طراحی و روانه بازار کرده است؛ مجموعه‌ای که طراحی متفاوت و مدرنی نسبت به فرم کلی عینک‌های آفتابی دارد. در اولین نگاه، فریم این عینک‌ها گربه‌ای و پروانه‌ای است ولی با استفاده از خطوط شکسته تبدیل به نمونه‌ای متفاوت شده است. ترکیب رنگ‌های قاب و دسته عینک هم باعث شده تا خاص‌تر شود.


 carolina herrera

یاس‌ها وارد می‌شوند

تازه ترین محصولات برندها

شرکت کارولینا هررا با تولید مجموعه‌  جواهراتی، پا به عرصه مد و طراحی گذاشت. این مجموعه الهام گرفته از گل‌های یاس است و تصاویر گل‌های ریز و درشت یاس روی آنها دیده می‌شود. فرزند کارولینا هررا که وارث این برند است، یاس را به یاد مادرش برای اولین مجموعه جواهرات خود انتخاب کرده است. کارولینا هررای مادر، علاقه خاصی به این گل داشته و از ترکیب این گل با روغن گیاهی، عطری مخصوص خودش را تولید می‌کرده است. در این مجموعه که چند مدل گوشواره، گردنبند، دستبند و تل وجود دارد از نقره با روکش طلای زرد استفاده شده است.

nardebam          

نردبامی از سرامیک

تازه ترین محصولات برندها

ظروف سرامیک مدتی است بازار لوازم خانه و آشپزخانه را تصاحب کرده‌اند اما اگر نمونه‌های خارجی با طراحی مدرن و امروزی دلخواه‌تان نیست، می‌توانید سراغ «نردبام» بروید؛ برندی ایرانی که کار تولید ظروف سرامیکی با طرح و نقش ایرانی را انجام می‌دهد و درواقع اصالتی ایرانی را به این ظروف برگردانده است. طرح گل و مرغ، خط‌نگاری و. . . در این محصولات ایرانی دیده می‌شود. از طرف دیگر تنوع رنگ و استفاده از المان‌های مدرن باعث شده محصولی امروزی باشد.

  prada

فقط به خاطر تو
 
تازه ترین محصولات برندها

برای بعضی خانم‌ها داشتن لباس اختصاصی اهمیت زیادی دارد؛ به همین دلیل برندهای لوکس خط تولیدهای اختصاصی را به راه می‌اندازند؛ مثل پرادا که فرصت انتخاب و خرید کفش‌های اختصاصی را برای مشتریانش فراهم کرده است. علاقه‌مندان به چنین ستی می‌توانند از میان مدل‌های مختلف کفش‌های پرادا از عروسکی و صندل تا نمونه‌های پاشنه‌دار به اندازه‌های مختلف انتخاب کنند. دست‌شان برای گزینش پارچه هم باز است؛ از چرم کروکودیل گرفته تا ساتن‌های نقشدار. کفی کفش را هم می‌توانند به رنگ مشکی، آبی یا صورتی چرک انتخاب کنند. همچنین جعبه کفشی که سفارش‌دهندگان دریافت می‌کنند از جنس کفش‌شان است.

 dolce& gabbana

تکرار دوست‌داشتنی

تازه ترین محصولات برندها

شرکت دلچه‌اند گابانا، سال‌های زیادی است که عطر آبی آرام خودش را اوایل تابستان در دو نسخه زنانه و مردانه تولید می‌کند. هر چند سال‌هاست که از تولید این عطر می‌گذرد و دیگر در گروه عطرهای قدیمی قرار می‌گیرد ولی به دلیل خنکای تکرارنشدنی این عطر، همچنان نمونه‌ای پرفروش در ابتدای فصل تابستان است. امسال هم تابستان نیامده، فروشگاه‌های عطر پرشده‌اند از لایت‌بلوهای زنانه و مردانه دلچه‌اند گابانا و مشتریانی که گرمای تابستان را با این رایحه سر می‌کنند.

 saman LEATHER

ترکیب نقش و چرم

تازه ترین محصولات برندها

اگر دل‌تان از کیف‌های چرم همیشگی‌تان خسته شده و دنبال انتخابی تازه‌تر هستید، نگاهی به محصولات چرم سامان بیندازید؛ برندی ایرانی که طراح خلاق آن، سامان پورزنجانی در تولید انواع محصولات چرمی مانند کیف و کوسن پارچه‌های نقاشی شده را با چرم ترکیب و طرحی تازه خلق می‌کند. تصاویری از داستان‌های شاهنامه و سایر منظومه‌های ادبیات فارسی را می‌توان در کارهای این طراح ایرانی دید.

 chanel

 عینک‌های فاستونی

تازه ترین محصولات برندها

از روزگاری که پارچه‌های فاستونی کت و شلوار و کت و دامن با خط‌های راه‌راه به بازار آمده‌اند نقوش راه‌راه با نام فاستونی شناخته می‌شوند. امسال، شرکت فرانسوی شنل در مجموعه بهار و تابستان خودش بیش از هر نقش و نگار دیگری از طرح‌های فاستونی الهام گرفته است که حتی در مجموعه عینک‌های آفتابی این برند هم دیده می‌شود؛ عینک‌های کائوچویی با خطوط راه‌راه که البته تنوع خوبی در طرح، رنگ و سایز دارند. این عینک با فریم پروانه‌ای و مربعی طراحی شده و در رنگ‌های تابستانی مثل زرد، آبی، سبز، قرمز و البته رنگ‌های کلاسیکی مثل مشکی، خاکستری و قهوه‌ای قابل انتخاب است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.