معرفی مانتوهایی به زیبایی گرمای تابستان!

 برترین ها: 


کیمونوی ایرانی!

حق با شماست؛ این مانتو قبل از هر چیز کیمونوهای ژاپنی را در ذهن تداعی می‌کند. این تداعی به دلیل استفاده از پارچه‌های گلدار به سبک همان کیمونوها و البته برش‌هایی است که در این مانتو ایجاد شده است. در حقیقت طراحی این مانتو ترکیبی از لباس‌های ژاپنی با سلیقه و روحیات خانم‌های ایرانی است. این نکته را هم در نظر بگیرید که این مانتو به دلیل گل‌های درشت در قسمت طرح‌دار آن به خانم‌های ظریف‌اندام توصیه می‌شود.

مدل نیم‌کلوش قسمت انتهایی این آستین باعث شده که هم بلند و کشیده باشد، هم راحت و خنک ؛ البته مناسب فصل تابستان است.


برش قسمت پشت مانتو، دقیقا فرم کیمنوهای ژاپنی را در ذهن تداعی می‌کند و با همین هدف هم طراحی شده است.




همنشینی با رنگ‌ها


 طراحان آپامه این مدل مانتو را برای دختران نوجوان طراحی کرده‌اند. پرچین بودن قسمت پایین مانتو (برخلاف قسمت بالاتنه) و رنگ شاد آن هم با همین هدف در نظر گرفته شده است. طراحی این مانتو با استفاده از متد مولاژ انجام شده، یعنی روی مانکن و بدون استفاده از برش. البته ترکیب رنگ نارنجی با سبز به‌عنوان 2 رنگ مکمل در این مانتو ویژگی دیگری است که نباید از کنار آن بی‌تفاوت گذشت!


در حاشیه این مانتو و روی کمر آن از چاپ دستی با نقشی که تداعی‌کننده طرح گل و بته، آن هم به رنگ سبز است استفاده شده. انتخاب این طرح و رنگ، ضمن اینکه شادابی مانتو را بیشتر می‌کند آن را از حالت گرم تابستانی خارج می‌کند.


طراحی یک کمربند پهن برای این مانتو با این هدف انجام گرفته تا حالت گشاد و پرچین دامن مانتو تعدیل شود. بندینک پهن ‌سبزرنگ هم علاوه بر نگه داشتن کمربند درست در قسمت میانی مانتو، تکمیل‌کننده هارمونی رنگ سبز و نارنجی در این مدل است.



دستاورد هندی برای وقار‌ ایرانی


این مانتو با استفاده از پارچه‌های پنجابی که معمولا خانم‌های هندی برای ساری‌های معروف‌شان استفاده می‌کنند، دوخته شده است. ترکیب رنگ‌های متضاد (طوسی، سبز و قرمز) در این مانتو آن را به یک انتخاب متفاوت تبدیل کرده است؛ ضمن اینکه نقوش طلایی حاشیه مانتو که در سطح آن هم تکرار شده‌ به این مدل ظاهر رسمی‌تری داده‌ است. همچنین این مانتو به دلیل کمری که روی آن طراحی شده مانتوهای چپ و راستی را در ذهن تداعی می‌کند.



پارچه قرمزرنگی که به‌عنوان جیب در این قسمت از مانتو طراحی شده، ضمن ایجاد تضاد رنگی جلوه خاصی به این مانتو داده است.






همنشینی 5پارچه برای زیبایی شما


 این مانتو با استفاده از ترکیب 5 پارچه مختلف طراحی شده اما این پارچه‌ها طوری کنار هم چیده شده‌اند که در نگاه اول یک پارچه یکنواخت را در ذهن تداعی می‌کنند. این مانتو به‌دلیل ترکیب رنگی شاد و متنوع آن می‌تواند حکم یک لباس را برای شما در مهمانی‌ها داشته باشد. انتخاب پارچه‌ای از جنس ابریشم در این مانتو هم تاکیدی است بر هرچه مجلسی‌تر بودن این مانتو.


این مانتو به دلیل برش‌های عمودی‌‌اش برای خانم‌هایی که چندان قد بلند نیستند، انتخاب مناسبی است.


استفاده از حاشیه زردوزی شده در قسمت یقه و حاشیه پایینی این مانتو آن را مجلسی‌تر کرده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.