با جدیدترین عینک ها آشنا شوید

مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: با شروع فصل تازه، مدل‌های تازه از راه می‌رسند و عینک‌ها هم از این قاعده مستثنا نیستند. سال تازه شد اما انتظار ندارید که ویترین عینک فروشی‌ها همان شکلی باقی بماند و موجی از عینک‌های تازه از راه نرسد؛ آن هم در فصلی که استفاده از عینک آفتابی به دلیل شدت تابش نور خورشید ضروری‌تر است. متخصصان چشم به شما توصیه می‌کنند، در این فصل عینک آفتابی را از خودتان دور نکنید. حالا شما می‌توانید ضمن مراقبت از چشم‌تان به فکر به روز بودن ظاهر و جذاب بودن تیپ‌تان باشید.

با جدیدترین عینک‌های بهاری آشنا شوید


پیشنهاد سال

با جدیدترین عینک‌های بهاری آشنا شوید


در یک نگاه کلی باید گفت، عینک‌های گربه‌ای و پروانه‌ای که سال‌های دور رونق زیادی داشتند، دوباره زنده شده‌اند. این مدل‌ها در مجموعه کارهای برند کریستین دیور رونمایی شد. این عینک‌های جدید، مدلی شبیه چشم‌های گربه‌ای و پروانه‌ای دارد که در صورت دختران زیبا به نظر می‌آید و مناسب برای صورت‌های کشیده و الماس مانند (هرم وارونه) است. برندهای دیگر مثل FENDI، NINA RICCI و MOSCHINO هم از این مد عقب نماندند.


برای همه

با جدیدترین عینک‌های بهاری آشنا شوید


عینک‌های خلبانی که اولین بار در سال 1937 طراحی و ساخته شد، یکی از محبوب‌ترین عینک‌های آفتابی است که هیچ وقت از مد نمی‌افتد. این مدل عینک کلاسیک طرفداران زیادی دارد؛ به همین دلیل طراحان سعی می‌کنند در مجموعه خود از این فرم استفاده کنند؛ البته گاهی قاب عینک بزرگ‌تر و گاهی کوچک‌تر می‌شود؛ همچنین این نکته را نباید فراموش کرد که عینک‌های خلبانی از متداول‌ترین فرم‌ عینک هایی هستند که با بیشتر صورت‌ها هماهنگی دارند. در بهار و تابستان 2015 این عینک‌های خلبانی را در مجموعه برندهای VALENTINO ، CHRISTIAN DIOR و ACNE STUDIOS و چند برند معروف جهان خواهید دید.


برای خانم‌ها و آقایان

با جدیدترین عینک‌های بهاری آشنا شوید


عینک‌های مدل ویفر، امسال هم حضورشان را در میان مدل‌های سال حفظ کرده‌اند. اگر شما به عینک‌های کلاسیک علاقه دارید، بهتر است از این نمونه انتخاب کنید. اینها عینک‌هایی هستند که می‌توان به عنوان فصل مشترک مدل‌های زنانه و مردانه معرفی کرد. ویفرهای امسال در کارهای طراحانی چون NINA RICCI، DKNY و BOTEGA VENETA دیده می‌شود.


برای صورت بیضی‌ها

با جدیدترین عینک‌های بهاری آشنا شوید


عینک‌های گرد در دهه 60 میلادی بازار گرمی داشتند و بخشی از دنیای مد آن روزها محسوب می‌شدند. این عینک با فریم گرد برای دخترانی با صورت‌های بیضی و مربع شکل مناسب است و همچنین برای کسانی که چانه بزرگ و بینی کشیده دارند. در بهار و تابستان 2015 این عینک را در مجموعه برندهای JOE، PAUL، CHALAYAN و DEREK LAM خواهید دید. دختران جوان که تیپ‌های خاص هنری را دوست دارند، در صف مقدم به استقبال این عینک‌ها می‌روند.


برای صورت‌های درشت

با جدیدترین عینک‌های بهاری آشنا شوید


این هم یک نمونه از عینک‌های فانتزی برای بهار و تابستان امسال. قاب عینک شبیه سنجاقک است که با شیشه‌های رنگی جلوه بیشتری به صورت شما می‌دهد. این عینک محبوبیت بی‌سابقه‌ای در بین دختران دارد. عینک سنجاقکی نیمی از صورت را می‌پوشاند و آن را ظریف‌تر نشان می‌دهد. اگر صورت درشت و گوشتی دارید، این مدل عینک به کمک شما می‌آید. به‌طور کل برندهایی مثل GUCCI، GIORGIO ARMANI، PETER SAM و VERSACE در بهار و تابستان، سراغ این عینک‌ها می‌روند.


برای متفاوت‌ها

با جدیدترین عینک‌های بهاری آشنا شوید


حالا که دیگر آفتاب دست از سرمان برنمی‌دارد، بهتر است به فکر یک عینک آفتابی جدید و زیبا باشیم. برندهایی مثل PRADA و MOSCHINO برای تزیین عینک‌های جدیدشان سراغ سنگ‌های براق، قاب‌های رنگارنگ، چوب و. . . رفته‌اند. برای خانم‌هایی که به مدل‌های کلاسیک علاقه ندارند و دوست دارند عینک آفتابی‌شان حسابی جلب‌توجه کند، این نمونه‌های به اصطلاح دکوراتیو که تزیینات قابل توجه دارند، چشمگیرتر و جذاب‌تر هستند.


برای اسپرت پوش‌ها

با جدیدترین عینک‌های بهاری آشنا شوید


این هم نمونه‌هایی از عینک‌های فانتزی برای بهار و تابستان امسال. فریم و دسته عینک‌های امسال اغلب رنگ‌های غیرمتعارف دارند. استفاده از رنگ‌های قرمز، زرد، آبی، خاکستری و حتی سبز در دسته، قاب یا شیشه عینک‌ها در مدل‌های بهاری دیده می‌شود. این مدل‌ها عینک‌ها با رنگ‌های هیجان‌انگیز اغلب موردتوجه جوانان قرار می‌گیرد و تیپ‌های اسپرت را جذاب‌تر می‌کند. یادتان باشد اگر خواستار این عینک‌های خاص هستید، از برندهایی مثل MIU MIU، VERSACE، MARQUES ALMEIDA و MOSCHINO خریداری کنید.


 برای ساکنان دهه 30

با جدیدترین عینک‌های بهاری آشنا شوید


حالا نوبت رسید به لنزهای جدید امسال. بیشترین طراحان شیشه‌های دودی و تیره را برای روزهای آفتابی شما پیشنهاد می‌کنند؛ البته شاید باورتان نشود اما عینک‌هایی با لنزهای آبی و قهوه‌ای هم امسال مد هستند. شیشه‌های رنگی محبوب خانم‌هاست؛ شاید برای همین است که برندهای FEWDI، MILLY و PHILLIP LIM برای عینک‌های آفتابی زنانه جدیدشان سراغ این رنگ‌ها رفته‌اند. رنگ آمیزی این عینک‌ها، آن را برای دختران جوان‌تر مناسب‌تر می‌کند تا برای خانم‌های میانسال.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.