روی مد باشید!

مجله زندگی ایده آل:

 REES COLLECTION

مجموعه‌ای با دسترسی بالا 

ستاره‌های شب بهاری


 ریس، طراح و تولیدکننده ایرانی است که فعالیت خودش را با طراحی مانتو شروع کرد و به‌تدریج حضور در حوزه‌های دیگر مانند پیراهن را هم تجربه می‌کند. یکی از ویژگی‌های این برند، داشتن سایتی به روز، ساده و قابل استفاده است. برای خرید از این برند، لازم نیست روانه راسته‌های مانتو فروشی شوید. سایت ریس به آدرس rees. ir امکان اطلاع از آخرین مدل‌ها، نمونه‌های حراج شده، خرید آنلاین براساس سایز و رنگ را به مشتریان خودش می‌دهد؛ خرید از این برند جان می‌دهد برای افراد پرمشغله.


APPLE

پایان انتظارها

ستاره‌های شب بهاری

انتظارها به پایان رسید و ساعتی که قرار است حرف تازه‌ای در دنیای دیجیتال بزند، به بازار آمد. ساعت هوشمند اپل که قرار است با کارایی‌های زیاد، زحمت در دست گرفتن گوشی را کم کند، این بار با طراحی اسپرت به بازار آمده است. شما می‌توانید تمام تنظیمات گوشی اپل خود را با این ساعت هماهنگ کنید و دیگر نیازی به دم دست قرار دادن گوشی خود نداشته باشید. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره عملکر د این ساعت  به دست بیاورید، سری به سایت اپل بزنید، فیلمی در این سایت وجود دارد که زیر و بم نسل جدید ساعت را توضیح می‌دهد.

 FOSSIL


با شما هماهنگ می‌شود‍

ستاره‌های شب بهاری

Georgia Three-Hand Leather Watch Set عنوان ساعت تازه طراحی‌شده کمپانی شناخته شده FOSSIL است. این ساعت که در نگاه اول یک ساعت ظریف با صفحه‌ای گرد و کاملا کلاسیک مثل همه ساعت‌های دیگر به نظر می‌آید یک امتیاز ویژه برای خانم‌ها دارد و آن هم مجموعه‌ای کامل از بندهای ظریف در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف است. طراحی این ساعت به‌گونه‌ای است که شما به راحتی می‌توانید بند آن را عوض کنید و درنتیجه رنگ بند ساعت‌تان را هر روز با رنگ لباسی که می‌پوشید هماهنگ کنید.

GUCCI

سفید مثل برف

ستاره‌های شب بهاری

کمپانی ایتالیایی GUCCI در طراحی‌های تازه‌اش سراغ رنگ سفید رفته است. استفاده از یک‌دستی رنگ سفید در طراحی لباس‌های بانوان باعث شده تا این لباس‌ها در اوج سادگی کاملا متفاوت به نظر برسند البته نباید از ظرافت نگاه طراحان این برند هم غافل ماند مثلا در مدل انتخابی ما همانطور که می‌بینید ترکیب این رنگ با دکمه‌های‌های بزرگ طلایی کار را تمام کرده! رنگ سفید در کیف‌ها و کفش‌های بهاری گوچی هم گاهی به تنهایی و گاهی به صورت ترکیب ساده‌ای با رنگ‌های دیگر بسیار دیده می‌شود.

 ZARA

  به خنکای بهار   

ستاره‌های شب بهاری

کمپانی اسپانیایی zara که این روزها درست و حسابی جای خودش را در میان طرفداران جهانی و البته ما ایرانی‌ها باز کرده در مجموعه جدیدی که برای فصل بهار تدارک دیده سراغ تونالیته‌هایی از رنگ صورتی رفته و این رنگ را در اغلب طراحی‌هایش از لباس گرفته تا کیف و کفش به کار گرفته است، البته تاکید بیشتر طراحان این برند استفاده از طیف‌های بسیار روشن صورتی است و همین باعث شده این رنگ هماهنگی لازم با خنکا و آرامش دلچسب بهاری را داشته باشد.

 HOLIDAYS

ورزش با تن پوش ایرانی

ستاره‌های شب بهاری

 یکی از دلایلی که ما را از ورزش کردن دور می‌کند، هزینه بر بودن این تفریح مفید است. از ثبت نام در مجموعه‌های ورزشی تا خرید لباس ورزشی هزینه دارد اما حضور برخی برندهای ایرانی کار را آسان‌تر کرده است. این روزها می‌توانید ست‌های ورزشی خوش‌پوش و خوش طراحی را در فروشگاه‌های پوشاک هالیدی پیدا کنید. موهبت دیگر اینکه هالیدی، این روزها در اغلب محله‌ها نمایندگی دارد و شما با کمترین دردسر می‌توانید به یکی از فروشگاه‌های این برند دسترسی پیدا کنید.

  ZARIR


تن‌پوش‌هایی برای امروز
 
ستاره‌های شب بهاری

برند ایرانی زریر با مدیریت خانم‌ها رعنا مدبر و غزل ترکی‌شریف‌آبادی که از سال 1381 تا به حال به طراحی تن‌پوش‌های ایرانی به سبک و سیاقی متفاوت مشغول است حالا دیگر از برندهای شناخته شده میان بانوان ایرانی است. این برند هر فصل مجموعه‌ تازه‌ای را به طرفدارانش پیشکش می‌کند که در همه آنها با به کار گرفتن هنر و خلاقیت به تن‌پوش‌های روزمره حال و هوای دیگری می‌بخشد. در طراحی‌های این برند تلفیق رنگ با طراحی‌ و فرهنگ ایرانی به شیوه‌ای مدرن و کاملا امروزی به چشم می‌خورد. مجموعه بهاره زریر از هنر چاپ و تکه‌دوزی روی پارچه‌هایی ساده هم بهره گرفته است.

  Cameron zigzal

پیشنهاد برای آقایان متفاوت‌پوش

ستاره‌های شب بهاری

داشتن تیپی متفاوت و خاص قرار نیست تنها رویایی برای خانم‌ها باشد. آقایان هم می‌توانند دغدغه خوش‌پوشی خود را داشته باشند و به ست‌هایی فکر کنند که متداول نیست. برای این آقایان برند کمرون زیگ زال را پیشنهاد می‌کنیم؛ برندی ایرانی که لباس‌های مردانه خاص‌تری نسبت به سایر برندها طراحی و تولید می‌کند و می‌تواند پاسخگوی سلیقه‌های خاص باشد. از ویژگی‌های این برند امکان دوخت براساس سایز شخص شماست.


 FENDI

یک تیر و دونشان

ستاره‌های شب بهاری

این کفش‌ها پیشکش تازه کمپانی FENDI به طرفداران این برند ایتالیایی است. ویژگی آنها هم که اتفاقا از پرطرفدارهای مجموعه بهار و تابستان 2015 این برند هستند؛ ترکیب چرم با یک زیره پلاستیکی (رابر) است. ترکیبی که باعث شده کفش‌ها در عین حال که ظاهری مردانه و رسمی‌ دارند برای هماهنگ شدن با شلوار جین هم مناسب باشند، نشان فندی هم که با زکاوت تمام روی سطح سفید زیره پلاستیکی کفش به رنگ مشکی حک شده از ریزه‌کاری‌های طراحان این برند است.

MIM

تازه تازه از  بلوچستان

ستاره‌های شب بهاری

اگر به جای جواهرات گران قیمت و لوکس، دنبال نمونه‌های خاص‌تر و خودمانی‌تر می‌گردید، حتما با ‌زیورآلات دست ساز میم، برخورد کرده‌اید؛ نمونه‌هایی ظریف و ساده که هنرمندان گروه میم طراحی و تولید می‌کنند. این گروه در جدیدترین مجموعه خود سراغ سوزن‌دوزی هموطنان بلوچ رفته‌ و گردنبند، دستبند و. . . ساخته‌اند که از ترکیب پارچه‌های سوزن‌دوزی با فلز و سنگ ساخته شده است؛ نمونه‌هایی خلاقانه که کمتر جایی مشابه آن را خواهید دید.

 TOM FORD

یه قفل طلایی

ستاره‌های شب بهاری

نشان تازه طراحی‌های کمپانی TOM FORD یک قفل کوچک طلایی است. بنابراین شما هم از همین حالا باید خودتان را برای دیدن قفل‌های کوچکی که روی کیف‌ و کفش‌ها ظاهر می‌شوند آماده کنید.

ستاره‌های شب بهاری

طراحان این کمپانی با استفاده از این ایده ساده ظاهری متفاوت به طراحی‌های همیشگی‌شان داده‌اند. اولین چیزی که در طراحی‌های تازه کیف‌ها و کفش‌های زنانه TOM FORD به چشم می‌آید سادگی است اما این قفل‌های کوچک که اغلب هم طلایی هستند کار را تمام کرده‌اند.

Salvatore Ferragamo

ظرافت، مسئله این است

ستاره‌های شب بهاری

زیورآلات برند ایتالیایی Salvatore Ferragamoدرست مانند طراحی‌های دیگر این کمپانی در شمار پرطرفدارترین‌ها قرار دارند. مجموعه تازه طراحی‌شده این‌کمپانی، «VARA COLLECTION» هم به خاطر ظرافتش شهره ‌است.

ستاره‌های شب بهاری

این مجموعه ترکیبی است از طلا و سنگ‌های قیمتی. سنگ‌های به کار گرفته شده در این مجموعه به خاطر تراش‌های متفاوت‌شان بسیار خوش‌نامند و البته پرطرفدار. سنگ‌های به کار گرفته شده در «VARA COLLECTION» به رنگ آبی و صورتی بسیار ‌روشن انتخاب شده‌اند تا همه چیز برای طراحی یک مجموعه به‌غایت ظریف فراهم باشد.

  BURBERRY
 
کمی تا قسمتی فلز

ستاره‌های شب بهاری

کمپانی خوش‌آوازه Burberry در طراحی عینک‌های آفتابی بانوان سراغ ایده متفاوتی رفته است؛ طراحان این کمپانی پرطرفدار انگیسی همه هم و غم‌شان را روی طراحی دسته‌هایی متفاوت برای عینک‌های مجموعه بهار و تابستان 2015 این برند گذاشته‌اند. نتیجه هم این شده که در این عینک‌ها دسته‌های فلزی نسبتا پهن روی فریم‌های کائوچویی سوار شده‌اند. البته پهنای دسته‌ عینک‌ها صرفا در قسمت ابتدایی است و انتهای آنها کاملا ظریف و از جنس کائوچو با طرح و رنگی درست مانند بخش اصلی فریم است.

 MIU MIU

 چرم به سبک میو‌میو

ستاره‌های شب بهاری

 کمپانی MIU MIU که چندسالی است - از سال 1993- به صورت تخصصی به طراحی محصولات ویژه بانوان می‌پردازد که معرف حضور هست؟! این کمپانی در طراحی کیف‌های بهاری‌اش ایده ‌تازه‌ای به کار گرفته و آن هم استفاده از یک سطح چرمی است که به صورت بافت طراحی شده. طراحان میو میو از این سطح چرمی در مجموعه کیف‌هایی که تحت عنوان
 Nappa leather matelassé bag ارائه شده‌اند به شکل‌های گوناگون گاهی به صورت ترکیبی و گاه به صورت یک دست استفاده کرده است.

 SK-II

 مراقبت  با  رز صورتی

ستاره‌های شب بهاری

SK-II برند کالاهای بهداشتی است که محصولات مراقبتی پوست لوکس و البته پرطرفداری در دنیا تولید می‌کند. جدیدترین محصول این برند با عصاره گل‌های رز صورتی ساخته شده است.

ستاره‌های شب بهاری

عصاره‌ای که ثابت شده نقش پررنگی در ایجاد طراوت پوست دارد. تولیدکنندگان این محصول مدعی هستند که بعد از 14 روز مصرف این محصولات می‌توانید شاهد تغییرات پوستی مثل کمرنگ شدن لک‌ها، محدود شدن چین و چروک‌ها و. . . باشید.

 TOMMY HILFIGER

اتفاق تازه‌ای در کار نیست

ستاره‌های شب بهاری

حق با شماست، در این ترکیب اتفاق تازه‌ای نیفتاده است؛ همان کت‌های پارچه‌ای همیشگی و شلوار کتان. اما به هر ترتیب طراحان کمپانی TOMMY HILFIGER این سبک را به‌عنوان پیشنهاد تازه بهاری‌شان به طرفداران‌شان ارائه کرده‌اند. سبک پیشنهادی TOMMY HILFIGERترکیب کت‌های پارچه‌ای با تیشرت‌های یقه گرد همراه با شلوارهای کتان است، اما این طراحان در این ترکیب روی یک نکته تاکید زیادی دارند و آن هم رفتن سراغ کت‌های پارچه‌ای در طیف‌های رنگی تیره‌تر و انتخاب رنگ‌‌های روشن برای شلوار است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.