ست‌ های بهاری برای ورزشکاران خوش تیپ

مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: بازیکنان تنیس به خوش‌پوش‌ترین ورزشکاران معروفند. بخشی از این ورزش، انتخاب ست‌های خاص و رفتن به زمین ورزش باکیف و کفش و لباسی است که به دقت انتخاب شده. اگر چرخی در یک فروشگاه ورزشی بزنید، به خوبی دست‌تان می‌آید که لباس‌های مخصوص هیچ ورزشی به اندازه تنیس جذاب و گیرا نیست. اگر به جمع تنیسورها پیوستید، باید خوش‌پوشی و خوش‌سلیقگی را هم به ویژگی‌های خود اضافه کنید.

ست زنانه

اگر اهل ورزش تنیس هستید، این کلاه‌های نقاب‌دار انتخاب خوبی برای شما هستند؛ کلاه‌های اسپرتی که در کنار سادگی و زیبایی‌شان شما را خوش‌پوش‌تر می‌کنند. بلندی نقاب این کلاه‌ها می‌تواند از چشمان شما در مقابل آفتاب محافظت کند.

قیمت: 70  هزارتومان

پیشنهاد ست‌های بهاری برای ورزشکاران خوش‌پوش


کمپانی babolat راکت‌هایی را برای تنیس طراحی کرده که تا دل‌تان بخواهد راحت و سبک است. خانم‌های ورزشکار برای بازی تنیس و رفتن در دل زمین نیاز به راکتی با این ویژگی‌ها دارند. یک راکت نرم و به اندازه کافی سبک که به راحتی بتوانند با آن ورزش کنند، بدون اینکه احساس ناراحتی کنند.

قیمت: 690  هزارتومان

پیشنهاد ما برای این ست تنیس یک ساک ورزشی آبی و مشکی با برند babolat است. رنگ این ساک آن را تبدیل به نمونه‌ای خاص می‌کند. تردید نکنید که دست گرفتن این ساک جلوه خاصی به تیپ شما در زمین تنیس می‌دهد.

قیمت: 214  هزارتومان

برای خانم‌های شیک پوش و خوش سلیقه که اهل ورزش تنیس هستند، این تاپ پیشنهاد خوبی است. برای انتخاب لباس ورزشی در کنار زیبایی لباس، جنس آن نیز اهمیت دارد. بهتر است هنگام این بازی از لباس‌هایی با جنس محکم مخصوص این ورزش استفاده کنید.

قیمت: 130  هزارتومان

برای دخترخانم‌هایی که دوست دارند متفاوت باشند، این دامن آبی عالی است.  خلاصه اینکه اگر خیال دارید در زمین تنیس شیک و مرتب باشید این ست انتخابی است که شما را به این هدف‌ می‌رساند.

قیمت: 135  هزارتومان

بهار رسیده و فروشگاه‌های اسپرت مملو از علاقه‌مندان تنیس است که لوازم مورد نیاز‌شان را تهیه می‌کنند. اگر اهل تنیس باشید، می‌دانید که یکی از ضروری‌ترین لوازم تنیس، کفش است، نمونه کفشی که در تصویر می‌بینید برای تنیسورها مناسب است. این کفش ست آبی و سفید شما را کامل می‌کند.

قیمت: 360  هزارتومان


ست مردانه

اگر اهل ورزش تنیس هستید، این کلاه‌های نقاب‌دار انتخاب خوبی برای شما هستند؛ کلاه‌های اسپرتی که در کنار سادگی و زیبایی‌شان شما را خوش‌پوش‌تر می‌کنند. بلندی نقاب این کلاه‌ها می‌تواند از چشمان شما در مقابل آفتاب محافظت کند.

قیمت: 70  هزارتومان

پیشنهاد ست‌های بهاری برای ورزشکاران خوش‌پوش

این تی‌شرت قرمز یکی از جدیدترین بلوزهای نایک برای آقایان در بازی تنیس است. قطعا انتخاب اولیه شما برای بازی تنیس یک تی‌شرت با شلوارک خواهد بود. با شروع فصل گرما این تی‌شرت خوش رنگ می‌تواند شما را خوش‌پوش‌ترین ورزشکار در زمین تنیس کند.

قیمت: 130  هزارتومان

فراموش نکنید که کفش تنیس باید کاملا تخصصی باشد؛ به همین خاطر هنگام انتخاب کفش حتما از فروشنده کمک بخواهید تا کفش‌های متناسب با ورزش تنیس را به شما پیشنهاد کند. این کفش قرمز خوش‌رنگ‌ونشان انرژی لازم برای شروع یک ورزش هیجان‌انگیز را به شما می‌دهد.

قیمت: 630  هزارتومان

هنگام بازی تنیس در این فصل به یک کلاه نیاز دارید؛ اما اگر تاپ هم نباشید، کامل بودن تیپ شما مهم است که بدون کلاه میسر نیست. این هم یک کلاه مناسب، پیشنهاد ما به شما تنیسورهای خوش‌تیپ.

قیمت: 130  هزارتومان

برای انتخاب راکت مناسب باید به موارد زیر توجه کنید: اندازه صفحه راکت، سایز دسته، وزن راکت، طول راکت، عرض راکت و میزان کشش زه. هنگام انتخاب راکت، بد نیست از کارشناس مربوط یا مربی‌تان راهنمایی‌های لازم را بخواهید تا راکتی مناسب انتخاب کنید. این راکت قرمز و مشکی را هم برای این ست در نظر گرفته‌ایم تا ست تنیس شما کامل شود.

قیمت: 819  هزارتومان

برای آقا پسرهایی که می خوهند در زمین تنیس بدرخشند این شلوارک نایک  در فصل گرما می تواند انتخاب مناسبی  باشد. این شلوارک سفید رامی توانید با تی شرت هایی با رنگ های مختلف ست کنید.

قیمت: 240  هزارتومان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.