عطرهای هیجان انگیز بهاری

مجله سیب سبز - بهاره عزیزی: دنیای بی‌انتهای عطرها از انواع و اقسام رایحه‌ها تشکیل شده است. یک دسته از این رایحه‌های هیجان‌انگیز را عطر بی‌نظیر میوه‌ها و خوراکی‌ها تشکیل می‌دهد. این عطرها با بهره‌گیری از عناصر موجود در طبیعت و ترکیب رایحه‌های گرم و سرد شکوفه‌های بهاری، ادویه‌جات و میوه‌ها از جمله وانیل، شکلات، قهوه، پرتقال، لیمو، انبه و. . . اشتهای‌تان را تحریک کرده و در عین حال حس سرزندگی و شادابی به شما می‌دهند. حال اگر مشتاق شده‌اید تا با بهترین گزینه‌ها در این زمینه آشنا شوید با ما همراه باشید.  

معمولا عطر‌های الکلی را پس از ساختن، برای مدت زمانی حدود دو ماه و قبل از بسته‌بندی، نگهداری می‌کنند تا اگر نا خالصی در مواد وجود داشته باشد، در ظروف نگهداری رسوب کند و از عطر اصلی جدا شود. این مواد ناخالص معمولا چربی‌ها هستند.

عطر‌‌های الکلی را پس از تولید در ظروف شیشه‌ای بسته‌بندی می‌کنند. ظروف شیشه‌ای کیفیت عطر‌ها را حفظ می‌کند. برای اینکه بتوانید مدت زمان بیشتری از عطر با کیفیت اولیه استفاده کنید، از ورود هوا و برخورد نور با این شیشه‌‌ها جلوگیری کنید.

بهار را در آغوش بگیرد

دنیای عطر‌های خوراکی


عطر Born in Paradise از شرکت اسکادا به شما احساس شادی، گرمی و سبکی می‌دهد. این عطر شما را به سواحل گرم استوایی می‌برد. اولین افشانه آن عطر میوه‌‌های استوایی همچون آناناس و شیرنارگیل در ذهن تداعی می‌کند. کمی بعد بوی شیرین هندوانه و سیب سبز و گیاهان استوایی را در کنار عطرچوب حس خواهید کرد. این عطر مخصوص خانم‌‌هاست و در سال 2014 به بازار وارد شد.
 
قیمت: 180 هزار تومان


ماداگاسکار وحشی

دنیای عطر‌های خوراکی


 وانیل یکی از خوشبوترین خوراکی‌ترین در عطر Wild Madagascar Vanilla از شرکت «بتاند بادی ورکز» با قدرت تمام خودنمایی می‌کند. این عطر با منشا وانیل، گلابی آفریقایی، یاسمن وحشی و صندل مخلوط شده است. در اولین برخورد بوی وانیل و کمی بعد بوی مطبوع گلابی‌آفریقایی‌، سیب‌سرخ و یاسمن وحشی را در ذهن شما تداعی می‌کند. این عطر مخصوص خانم‌هاست و در سال 2014 به بازار وارد شد.

قیمت: 210 هزار تومان


ناشناخته مثل یک خانم

دنیای عطر‌های خوراکی


Womanity Aqua Chic که توسط شرکت «تیری ماگلر» در سال 2013 وارد بازار شد، یکی از سه گانه‌های «زنانگی، فرشته و ناشناخته» بود. عنصر اصلی آن آب گشنیز تازه، کشمش سیاه، تمشک قرمز و عصاره چوب است. این عطر مخصوص خانم‌هاست و فقط در اندازه 50میلی‌گرمی در بازار موجوداست.

قیمت: 290 هزارتومان


 هیجان‌انگیز باشید

دنیای عطر‌های خوراکی


عطر safanad از شرکت «پارفومز مارلی» در اواخر سال 2012 وارد شد. این عطر زنانه با رایحه‌ای شیرین و ملایم، عطر میو‌های خود را بسیار آرام و لطیف به شما هدیه می‌دهد. ابتدای افشانه این عطر با بوی پرتقال و گلابی آغاز می‌شود، در ادامه با بوی انواع شکوفه‌‌های بهاری شما را شگفت‌زده می‌کند و در پایان با بوی عنبر، وانیل و صندل پایان می‌یابد.

قیمت: 445 هزار تومان


مرد چهارفصل

دنیای عطر‌های خوراکی


 عطر POLO Red از شرکت «رالف لورن» سیزدهمین عطر از این دسته است که در سال 2013 وارد بازار شد. این عطر همان‌طور که از نامش پیداست عطری مردانه است و  عطر مردانه مخلوطی از عطر مرکبات، ادویه‌جات و بوی چوب و قهوه را به شما ارائه می‌دهد. ابتدا بویی چون گریفروت و لیمو را حس می‌کنید. سپس در میانه بو، بوی زعفران و در پایان، بوی چوب و قهوه به مشام‌تان خواهد رسید.

قیمت: 265 هزار تومان


میو‌ه‌ای و شکوفه‌ای

دنیای عطر‌های خوراکی


 عطر Daisy Eau So Fresh شرکت «مارک جاکوبز» در نت اولیه خود عطر دل‌انگیز تمشک، گلابی و گریپ فروت را به شما ارائه می‌دهد. در نت میانی شکوفه‌‌های بنفشه، رز، یاس به همراه لیچی و شکوفه سیب خود را نمایان می‌کند و در پایان عطر آلو، سدر و مشک نت پایانی را تشکیل می‌دهند. این عطر زنانه محصول سال 2011 این شرکت است.

قیمت: 230 هزار تومان


گلابی و پیچ امین الدوله

دنیای عطر‌های خوراکی


 عطر Honey از شرکت «مارک جاکوبز» در سال 2013 وارد بازار شد. همان‌طور که از شکل عطر و نام آن مشخص است، رایحه این عطر بر رایحه عسل استوار است و مخصوص خانم‌هایی است که به بو‌های شیرین علاقه‌مند هستند. در ابتدا رایحه این عطر از گلابی شروع می‌شود و در ادامه با بوی هلو ، پرتقال و شکوفه‌‌های گل پیچ امین الدوله خودنمایی می‌کند. این عطر در رایحه پایانی خود عطر دل‌انگیز عسل، وانیل و چوب را نمایان می‌کند.

قیمت: 310 هزارتومان


گرم و دل‌انگیز

دنیای عطر‌های خوراکی


 عطر زنانه Shalimar Parfum Initial از شرکت باسابقه گرلن در سال 2011 رایحه‌ای گرم دارد و در ابتدا رایحه مرکباتی چون ترنج و پرتقال، در میانه رایحه نعناع هندی در کنار گل‌‌های زنبق، یاس و رز را ادامه داده و در پایان بوی وانیل، کارامل، دانه تونکا و مشک عطر گرم و دل‌انگیز آن را تکمیل می‌کنند.

قیمت: 260 هزارتومان


 مناسب چهارفصل

دنیای عطر‌های خوراکی


 شرکت سالواتوره فراگامو، سری چهارم سری ادکلن‌‌های «سیگنورینا» را با نام Signorina Eleganza در سال 2014 روانه بازار کرد. در ابتدای افشانه عطر، بوی گلابی و گریپ فروت به مشام می‌رسد. کمی بعد عطر بادام و گل اوسمانتوس و در انتها عطر نعناع هندی و چرم رایحه این عطر را تکمیل می‌کنند. این عطر مخصوص خانم‌هاست و رایحه‌ای معتدل و چهارفصل دارد.

قیمت: 270 هزارتومان


مرد افسانه ای

دنیای عطر‌های خوراکی


 عطر Be The Legend توسط شرکت معروف «اوریفلم» در سال 2014 وارد بازار شد. این عطر که مخصوص آقایان است، با عصاره سیب سبز، چرم و لوبیای سیاه تبدیل به عطری نرم و با ماندگاری متوسط شده‌است. شکل این بطری عطر، حس فلز تفنگ مردانه را می‌دهد که همراه با عطر ترنج، چوب سدر و لوبیا عطری گرم را تقدیم‌می‌کند.

قیمت: 285هزار تومان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.