جدید ترین مدل های موی 2015

مجله زندگی ایده آل: سال گذشته، بازار انواع بافت روی موی خانم‌ها حسابی گرم بود. آرایشگاه‌های زنانه در رقابت با یکدیگر انواع مدل‌های بافت را ابداع و روی سر خانم‌ها پیاده می‌کردند. کلاس‌های آموزش بافت هم بازار گرمی داشتند.

کلاس‌های یکی، دو ساعته که به شما یاد می‌دادند، چگونه چند مدل بافت را روی سر خود‌تان پیاده کنید و از آرایشگران بی‌نیاز شوید اما در سال جدید باید منتظر باشید از رونق انواع بافت کاسته شود و مدل‌های ساده‌تری باب شوند که وابستگی شما را به آرایشگرها کمتر می‌کنند و می‌توانید در خانه با هنر خود‌تان آراسته شوید. آرایشگران این مدل‌ها را برای سالی که پیش‌رو دارید، به شما پیشنهاد می‌کنند.

 گل به سر شوید

جدید ترین مدل های موی 2015


اگر قصد شرکت در مراسمی را دارید، به هر شیوه‌ای که دوست دارید، بافت، گوجه یا... موهای‌تان را ببندید؛ مهم این است که تزئین موهای‌تان را با گل کامل کنید. می‌توانید از یک گل بزرگ مثل رز یا چند شاخه ظریف و کوچک گل استفاده کنید و لابه‌لای موهای‌تان گل‌ها را جا دهید؛ مدلی که طراحان بی‌شک از زنان کولی و فرم سنتی زنان اسپانیایی الهام گرفته‌اند چون استفاده از گل به‌عنوان تزئین مو، اغلب با شیوه بستن شلخته مو که در زنان کولی مرسوم بوده و مدل گوجه ساده که در زنان اسپانیایی رایج بوده، دیده می‌شود.


 سلام به آفریقا

جدید ترین مدل های موی 2015


این مدل موی فرفری حجم‌دار نصیب هر کسی نمی‌شود و از نظر ژنتیک مخصوص خانم‌ها و آقایان سیاه‌پوست است اما امسال خانم‌های دیگر هم دست به تقلید از این گروه زده‌اند. شما هم اگر به این مدل موهای مجعد و حجیم علاقه دارید، می‌توانید امسال که این مدل مو  رایج شده، موهای فرفری به سبک زنان آفریقایی را تجربه کنید. برای این کار باید از آرایشگر‌تان کمک بگیرید. آنها با استفاده از تکنیک‌های فر و پوش دادن مو می‌توانند چنین مدلی را برای شما خلق کنند البته این نکته را بدانید که برای درست کردن چنین مدل مویی آرایشگران مجبورند از مواد فر شیمیایی استفاده کنند که به سلامت مو آسیب می‌زند.


گره در کار بزنید

جدید ترین مدل های موی 2015


آرایشگران امسال به‌شدت تحت تاثیر مدل‌های موی آفریقایی بودند. یکی دیگر از مدل‌هایی که امسال زیاد خواهید دید، گره‌هایی است که زنان خلاق آفریقایی مبدع آن بوده‌اند. این هم شیوه‌ای از جمع کردن و بستن مو است که با چند بار تمرین یاد خواهید گرفت چون اصلا کار سختی نیست. کافی است موهای تمام سطح سر را به چند دسته تقسیم کنید. هر دسته را بپیچانید، آنقدر که رشته‌ای منسجم و پیچ‌خورده شود. این ساده‌ترین شیوه ایجاد گره در مو است اما آرایشگران می‌توانند مدل‌های متنوعی از این گره را روی سر ایجاد کنند.


 یک رشته بر جای مانده

جدید ترین مدل های موی 2015


از مدل موهای بافت که سال گذشته روزهای داغی داشتند، یک مدل ساده برجای مانده است؛ یک رشته بافت ساده که خیلی ساده پشت سر قرار می‌گیرد. در نمونه‌های مختلف توصیه شده توسط طراحان، این رشته بافت در بالای سر یا انتهای موها قرار گرفته است. این رشته بافت ساده را باید آخرین ردپای دوران محبوبیت بافت دانست.


 دوران شلخته‌ها

جدید ترین مدل های موی 2015


مهم‌ترین ویژگی مدل مویی که امسال مد است، شلخته و شلوغ بودن است. جمع، گره، بافت یا. . . بودن موها اهمیتی ندارد ولی لازم نیست زمان زیادی جلوی آینه وقت تلف کنید تا با کمک انواع ژل، تافت و موس، موهای‌تان را کاملا صاف کنید که هیچ خرده‌مویی وجود نداشته باشد. همین خرده‌موهایی که اطراف موهای‌تان پراکنده است، بخشی از مد امسال هستند.
خود‌تان را درگیر نظم بیش از اندازه نکنید و از مدل‌های تنبلی و راحت امسال لذت ببرید.


موجی از دریا رسیده

جدید ترین مدل های موی 2015


هرچند موهای صاف، شیکی و آراستگی همیشگی خودشان را دارند اما موهای موجدار توانسته‌اند محبوبیت خودشان را از سال‌های گذشته حفظ کنند و در سال جدید هم محبوبیت داشته باشند. موهایی با موج‌های باز می‌توانند در مراسم مختلف از ‌مهمانی تا دور همی مناسب باشند. برای این کار ابزار و تکنیک‌های مختلفی وجود دارد که در شماره‌های قبل آموزش داده‌ایم. موج دادن به موهای بلند از آن کارهایی است که با تمرین می‌توانید یاد بگیرید اما اگر می‌خواهید مدل موی شما چند روزی دوام بیاورد، بهتر است این کار را به آرایشگر بسپارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.