در کمد لباس آقایان خوش پوش چه خبره؟

مجله زندگی ایده آل: در پیام‌هایی که از شما دریافت کردیم از ما گله مند بودند که چرا همیشه ست‌های خانم‌ها را معرفی می‌کنید! در این مطلب پیشنهادهای جذابی برای ست آقایان هم داریم.

چهارشانه‌تر شوید

مردی با ست رویایی


پوشیدن یک پولیور یقه گرد ظاهر مناسب‌تری به شما می‌دهد. پلیور با بافت ریز انتخاب خوبی برای آقایان لاغر و خوش هیکل است؛ به خصوص آقایانی که دوست دارند چهارشانه‌تر از آنچه هستند، به نظر برسند. پولیورهایی با بافت ریز، افراد را درشت‌تر از آنچه هستند نشان می‌دهد.

جذابیتی خاص داشته باشید

مردی با ست رویایی


شاید یکی از نقاط عطف این ترکیب، رفتن سراغ کفشی است که می‌بینید؛ کفشی اسپرت با رنگ طوسی- سبز؛ چرا که قرار گرفتن رنگ طوسی- سبز در کنار رنگ طوسی به خاطر کنتراست بالا، در همان نگاه اول جذابیت خاصی در چشمان بیننده ایجاد می‌کند.

جین بپوشید

مردی با ست رویایی


اگر اضافه وزن ندارید و از اندام متناسبی برخوردار هستید، شلوارهای جین فیت انتخاب خوبی برای شما هستند. جین‌های پررنگ و نوک مدادی انتخاب خوبی است چون امکان ست شدن با دایره گسترده‌ای از رنگ‌ها را دارد و در اصل می‌توان گفت تمام طیف رنگ‌ها، در کنار این رنگ‌ها جلوه و زیبایی دارند.

سردترین روزها را گرم کنید

مردی با ست رویایی


برای رنگ شال گردن‌تان هم نگران نباشید چون توصیه‌های ما به کمک‌تان می‌آید. می‌توانید سراغ رنگ‌های خاکی، طوسی روشن و حتی رنگ‌هایی با مایه کرم و شیری بروید. علاوه بر رنگ‌ها در مورد طرح شال‌گردن‌ها هم دقت کنید. امسال خبری از مدل‌های ساده نخواهد بود. برعکس شال‌ها همه طرحدار هستند.

کاملا انعطاف‌پذیر

مردی با ست رویایی


برای چنین ستی سراغ یک کمربند با رنگ زرشکی بروید. کمربندی اسپرت که این بار می‌خواهیم با رنگ بلوز خود ست کنیم. این یک کمربند ساده و البته اسپرت ویژه آقایانی است که به بستن کمربند اصرار دارند. استفاده از رنگ زرشکی در این کمربند باعث شده تا با ست پیشنهادی ما هماهنگ باشد.

تافته جدا بافته

مردی با ست رویایی


این هم یک ژاکت ظریف و دوست داشتنی. ژاکت‌های ظریف مردانه در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در کمد همه آقایان پیدا می‌شود. اصولا این ژاکت‌ها، لباسی برای فصل‌های بهار و پاییز آقایان هستند اما با رسیدن فصل سرما این ژاکت را باید با یک بلوز یا بافت ریز استفاده کنید.


زمان‌تان را قهوه‌ای کنید

مردی با ست رویایی

ساده بودن این ست دست شما را باز می‌گذارد تا بتوانید از یک ساعت قهوه‌ای هم استفاده کنید که با رنگ کت و کفش شما هماهنگی دارد. در یک ظاهر مناسب و شیک، همیشه یک ساعت خوب حرف اول را می‌زند و به‌اصطلاح تکمیل‌کننده مجموعه شماست. این ساعت با طرح ساده و شیک خود می‌تواند این اطمینان را به شما بدهد که در ظاهر خود چیزی کم ندارید.

عینک آفتابی‌تان را رو کنید

مردی با ست رویایی

در این روزهای که آفتاب درست بالای سرتان است و شما یک قرار ناهار دوستانه یا کاری دارید، می‌توانید از یک عینک آفتابی زیبا استفاده کنید. مخصوصا اگر رنگ ست‌تان تناژ قهوه‌ای و کرم دارد از عینک آفتابی با شیشه‌های قهوه‌ای- طلایی استفاده کنید.

بافت‌های دوست‌داشتنی

مردی با ست رویایی

پلیورهای نازک مردانه رفیق گرمابه و گلستان شما هستند. در بیشتر ماه‌های سال می‌توانید از این بلوزها استفاده کنید؛ چه در روزهای بهاری با شلوارهای کتان و چه در روزهای زمستانی با کت چرم و اسپرت. وقتی کت شما چرم است، پیشنهاد می‌کنیم از یک بافت نازک ساده در زیر آن استفاده کنید. تضاد رنگی این دو هم در جذاب کردن تیپ شما موثر است.

با اصالت بپوشید

مردی با ست رویایی

برای آقایانی که علاقه‌مند تیپ‌های نیمه رسمی هستند، داشتن یک کت چرم  ضروری است. کتی که نه خیلی رسمی باشد و نه خیلی اسپرت؛ کت چرم این فرصت را به آقایان خوش‌پوش می‌دهد که آن را با مدل‌های مختلف لباس از شلوار جین تا کتان ست کنند و بپوشند.

خوش تیپ اسپرت

مردی با ست رویایی

چنین ست نیمه رسمی دست شما را برای انتخاب کفش باز می‌گذارد. کفش‌های اسپرت و کالج چنین نقشی را به خوبی ایفا می‌کنند. کفشی از جنس چرم، بی‌شک فرم و شکل ست ما را از اسپرت دور می‌کند و ست ما را شکیل‌تر نشان می‌دهد. این همان چیزی است که یک آقای خوش‌پوش و خوش‌تیپ برای کمد خود به آن نیاز دارد.

آقایان، کتان لطفا

مردی با ست رویایی

یک شلوار راسته و کرم رنگ، آن هم از جنس کتان دقیقا همان چیزی است که برای هماهنگ کردن با کت چرم پیشنهادی ما نیاز دارید. شلواری که به شما حق انتخاب بدهد و بتوانید با مدل‌های مختلف پیراهن مردانه ست کنید. شلوارهای کتان،  انتخاب خوبی برای ست‌های نیمه رسمی محسوب می‌شود و می‌توانید با یک کمربند قهوه‌ای ست‌تان را کامل کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.