لباس هایی که شما را لاغرتر نشان میدهد

مجله زندگی ایده آل: در این روزگار، هیچ خانمی نیست که نداند راز داشتن اندامی مناسب در حفظ رژیم غذایی، خوردن غذاهای سالم و انجام ورزش است اما کار به همین سادگی نیست. نمی‌توان از فردا صبح نیت به خوش اندامی کرد و در چشم بر هم زدنی به اندام ایده‌آل رسید اما ترفندهای ساده و بی‌دردسری وجود دارد که می‌توان چاقی و اضافه وزن را حداقل پیش چشم بقیه دور زد. برای این کار باید هنگام خرید لباس نکاتی را رعایت کنید و برای ست کردن لباس‌های‌تان اصولی را بدانید. مجموعه کاربردی و به‌درد بخور از این اصول را ما در این گزارش جمع کردیم.

سخت اما مشکل‌گشا

خانم‌هایی که برای مدت زمانی چاقی را تجربه کردند، خاطرات تلخی با انواع گن دارند اما اگر هنوز اضافه وزن دارید، بهتر است با همه سختی با گن‌ها رابطه خوبی برقرار کنید. در میان انواع گن‌های موجود در بازار، گن‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که از زیر سینه تا ران یکسره هستند چون گن‌های تکه‌ای که قسمتی از شکم یا ران را می‌پوشانند، باعث تجمع چربی‌ها در نقطه دیگر می‌شوند. گن‌ها را به‌خصوص به کسانی توصیه می‌کنیم که اندام شلی دارند و گن باعث پنهان کردن این شلی می‌شود.

لباس هایی که شما را لاغرتر نشان میدهد


قدبلند به‌نظر برسید

کشیده و بلند به‌نظر رسیدن، در لاغر نشان دادن شما، نقش مهمی دارد. پس هنگام خرید پیراهن، دامن یا شلوار به قد لباس خود دقت کنید. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان سراغ شلوارک با قد بالای زانو یا زیرزانو نروید. شلوار مناسب شما، شلواری است که قد بلندی داشته باشد. در مورد دامن و پیراهن هم سراغ نمونه‌هایی بروید که تا بالای زانو هستند. دامن‌های زیر زانو توانایی کشیده‌تر و لاغرتر نشان دادن شما را ندارند. فصل زمستان و فرصت پوشیدن جوراب‌شلواری را از دست ندهید. جوراب شلواری مشکی حتی در نازک‌ترین حالت، پاهای شمارا لاغرتر و اندام شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد؛ پس در زمستان از ترکیب کاربردی دامن بالای زانو و جوراب شلواری مشکی استفاده کنید.

تنگ بپوشید

جسارت داشته باشید و به لباس‌های تنگ نزدیک شوید. لباس‌های تنگ، نخستین تابوی افراد چاق و دارای اضافه وزن است که سعی می‌کنند از آن دوری کنند اما اشتباه نکنید. لباس‌های گشاد همان‌قدر که چاقی موضعی شما را پنهان می‌کنند، شما را حجیم‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهند. شلوارهای تنگ و موسوم به لوله تفنگی انتخاب خوبی برای شما هستند به‌خصوص اگر آنها را با یک بلوز برش‌دار مثل شومیز همراه کنید. مطمئن باشید کمر باریک‌تر از همیشه به نظر می‌رسید.

سلام ماکسی‌ها

 باور عمومی بر این است که خانم‌های چاق نباید لباس‌های بلند و به اصطلاح ماکسی بپوشند اما چندان هم درست نیست. یک پیراهن ماکسی با دامن بلند، اگر متناسب با اندام شما انتخاب شده باشد و آن قدر تنگ نباشد که چاقی موضعی شما را نشان دهد، انتخاب سنجیده و مناسبی است که می‌تواند شما را لاغرتر از هر لباسی نشان دهد.

لباس هایی که شما را لاغرتر نشان میدهد


انتخاب کفش را جدی بگیرید

ظاهرا کفش به افزایش قد شما کمک می‌کند و نقشی در چاقی یا لاغری ندارد اما اگر درست و هوشمندانه انتخاب کنید، این قدرت را دارد تا شما را لاغرتر نشان دهد. در انتخاب و خرید سراغ کفش‌هایی بروید که رویه کوتاه دارند، این مدل کفش‌ها شما را لاغرتر و کشیده‌تر نشان می‌دهند. اگر بتوانید کفشی هم‌رنگ پوست خود پیدا کنید، نیمی از مسیر را رفته‌اید چون این هم‌رنگی باعث می‌شود اندام شما کشیده‌تر نشان داده شود. هنگام خرید به پاشنه کمتر از 3سانتی‌متر فکر نکنید و ترجیحا سراغ پاشنه‌های باریک و نازک بروید. پاشنه‌های پهن، تخم‌مرغی و مانند اینها شما را کوتاه‌تر و پاهای شما را چاق‌تر نشان می‌دهند.

یک‌رنگی را فراموش نکنید

ساده‌ترین و تضمینی‌ترین روش برای اینکه شما خودتان را لاغرتر از آنچه هستید، نشان دهید، انتخاب یک پوشش کاملا مشکی است. این یک روش قدیمی است که هنوز کاربرد دارد. یک ست لباس مشکی معجزه می‌کند و شما به‌راحتی می‌توانید جادوگری کنید.

قدیمی اما به درد بخور

 یک روش قدیمی دیگر که هنوز توانایی خودش را در لاغرتر نشان دادن شما از دست نداده، انتخاب لباسی با راه‌های عمودی است. بلوز یا پیراهنی با راه‌های عمودی شما را لاغرتر از آنچه هستید، نشان می‌دهد. راه‌های افقی درست برعکس عمل می‌کنند و باعث می‌شوند پهن‌تر و حجیم‌تر به‌نظر برسید.

لباس هایی که شما را لاغرتر نشان میدهد


از کمربند کمک بگیرید

 بستن کمربند پهن روی بلوز یا پیراهن باعث می‌شود گودی کمر کاذبی برای شما به‌وجود آید و باوجود چاقی در این ناحیه، کمر باریک به‌نظر برسید. پس از کمربند پهن غافل نشوید و برای ایجاد گودی کمر و نشان دادن اندامی متناسب‌تر بهره ببرید.

باهوش باشید

 خیلی از ما از چاقی موضعی رنج می‌بریم مثل چاقی در ناحیه شکم یا چاقی در ران پا و حتی بازوها. برای کسانی که چاقی موضعی دارند، پیشنهاد می‌کنیم در این نواحی از رنگ تیره استفاده کنند. مثلا برای کسانی که چاقی موضعی در ران پا دارند بهتر است از دامن یا شلوار مشکی استفاده کنند. کسانی که در ناحیه شکم چاق هستند، از انتخاب بلوزهای رنگ روشن پرهیز کنند. صاحبان بازوهای چاق هم دور انواع تاپ خط بکشند و بلوزهای آستین سه ربع را به سبد خرید خود اضافه کنند.

برنزه شوید

رنگ‌ تیره پوست در لاغرتر نشان دادن و پوشاندن چاقی‌ها می‌تواند موثر باشد. برنزه کردن پوست به شما کمک می‌کند تا لاغرتر و جمع و جور به‌نظر برسید. اگر فرصت استخر و دریا ندارید یا ترجیح می‌دهید پوست خود را به‌خطر بیندازید، از کرم‌های برنزه کننده کمک بگیرید مثلا وقتی پیراهن یا دامن پوشیده‌اید، برنزه کردن پا باعث می‌شود پاهای شما لاغرتر و کشیده‌تر به نظر برسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.