راه و رسم نیم‌چکمه پوشی

مجله زندگی ایده آل: این روزها دیگر کسی به خرید زمستانی فکر نمی‌کند؛ دیگر کسی به فکر خریدن پالتو، بارانی، بافتنی و چکمه نیست اما اگر شما به هوشمندی در خرید مشهورید، باید همین یکی، دو روزه راهی یکی از مراکز خرید شوید و خودتان را به یک نیم‌چکمه ‌مهمان کنید.

سرمای امسال به قدری محدود و ناچیز بود که خیلی‌ها چکمه‌های خود را از کمدها بیرون نکشیده‌اند. درواقع زمستان امسال، فصل رونق نیم چکمه‌ها بود؛ پاپوشی مناسب برای محافظت از پای شما در برابر بارش و سرمای احتمالی ولی در عین حال راحت‌تر و سبک‌تر از چکمه.

در مجموعه‌هایی که طراحان برای زمستان امسال طراحی کردند، نیم‌چکمه با طراحی‌های مختلف دیده می‌شود و شما هنوز فرصت خوش پوشی با نیم چکمه را دارید؛ پس پیشنهادهای ما را بخوانید و دست به‌کار خرید شوید.

خلاقیت در رنگ

راه و  رسم نیم‌چکمه پوشی


یکی از خلاقیت‌های طراحان در نیم‌بوت‌های امسال، رنگ است. چکمه‌ها و نیم‌چکمه‌هایی به رنگ قهوه‌ای و مشکی، انتخاب‌های کلاسیکی هستند که همیشه وجود داشته و دارند اما امسال سراغ رنگ‌های دیگری مثل بژ، زرشکی، آبی، سبز و حتی ترکیب‌هایی جذاب از آنها رفته‌اند. تنوع رنگی نیم‌بوت را برای داشتن ستی متفاوت جدی بگیرید.


مهمانی در هر فصل

راه و  رسم نیم‌چکمه پوشی


انتخاب کفش مناسب ‌مهمانی در روزهای سرد سال، سخت‌تر است. کفش‌های پاشنه بلند ‌مهمانی یا چکمه‌ها، هر دو گزینه‌های قابل تاملی هستند اما هیچ انتخابی بهتر از ترکیب هیجان‌انگیز این دو نخواهد بود؛ نیم‌چکمه پاشنه‌داری که با دو برش باز در جلوی کفش، تبدیل به نمونه‌ای جذاب برای ‌مهمانی‌ها شده است. نکته کلیدی دیگر در انتخاب این کفش رنگ آن است؛ رنگی خنثی که با لباس‌های مختلف هم‌خوانی دارد.


راحتی بی‌مثال

راه و  رسم نیم‌چکمه پوشی


اگر می‌خواهید نیم‌چکمه‌ای به‌روز بخرید، به دو نکته در خرید خود دقت کنید، یکی باریک و مثلثی بودن پنجه کفش و دیگری پاشنه‌دار بودن آن، در این انتخاب بهتر است پاشنه از نوع هرمی یا تخم‌مرغی باشد. با چرخی در بازار دست‌تان می‌آید که چکمه‌های بلند پاشنه‌دار در بازار زیاد نیستند اما در مقابل نیم‌چکمه‌های پاشنه‌دار زیادند و دست شما برای انتخاب باز است.


به خاطر بسپارید

راه و  رسم نیم‌چکمه پوشی


قبل از رفتن به خرید، تصویر این نیم‌چکمه چرمی را به خاطر بسپارید. مدل پاشنه مثلثی آن و فرم انتهای کفش را حتما در فروشگاه‌ها خواهید دید. این مدل نیم‌چکمه‌ها زمستان امسال به بازار آمده‌اند و به‌ویژه به خانم‌هایی پیشنهاد می‌شوند که بیشتر اهل پوشیدن دامن و پیراهن هستند. اگر اسپرت‌پوش نیستید، بقیه سال را با چنین چکمه‌ای سر کنید.


یک نمونه کامل

راه و  رسم نیم‌چکمه پوشی


این نیم‌بوت نمونه کاملی از پیشنهاد طراحان برای زمستان امسال است چون تمام ویژگی‌های مدنظر طراحان را دارد. نیم‌بوتی با پنجه مثلثی باریک که با پوست و نوار چرمی تزئین شده است. این مشخصات را در نیم‌بوت‌های دیگر خواهید دید ولی در این نمونه یک‌جا جمع شده است. رنگ این کفش نکته غیرقابل انکار دیگری است؛ رنگی شیک که با طیف‌های مختلف رنگی هماهنگی دارد و در ست‌های اسپرت کاربرد فراوانی خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.