تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید

مجله زندگی ایده آل:

 valentino  

 در انتظار بهاری شاد

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید


درحالی‌که شما هنوز در تدارک لباس‌های زمستانی هستید، ولنتینو مجموعه کیف و کفش تابستان آینده خودش را رونمایی کرد. مجموعه‌ای که در همان نگاه اول، حال و هوای تابستانی را زنده می‌کند. کیف و کفش‌هایی که با رنگ‌های شاد و روشن تابستانی طراحی شده‌اند. در این مجموعه انواع کیف‌های زنانه از بزرگ تا کوچک و انواع کفش از سندل، پاشنه بلند و اسپرت به چشم می‌خورد. ترکیب رنگ‌های این مجموعه هر خانم خوش سلیقه‌ای را به وجد می‌آورد.


  LANVIN

 دو کیف در یک کیف

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید


در میان همه طراحی‌های برند فرانسوی لان وین  برای زمستان 2014 و 2015 کیف‌های ساده زنانه‌اش بیشتر از هر چیز خودنمایی می‌کنند. در طراحی این کیف‌ها با وجود ظاهر بسیار ساده‌ای که دارند ابتکاری جالب وجود دارد. این برند در طراحی این کیف‌ها به جای دسته‌ و حتی بندهای همیشگی سراغ نواری پهن و چرمی از جنس خود کیف رفته است. این نوار به‌خاطر ظرافت چرمی که در طراحی آن به کار رفته به راحتی فرم شانه شما را می‌گیرد، از آن گذشته لولا‌های فلزی کوچکی که وظیفه اتصال این نوار به کیف را به عهده دارند طوری طراحی شده‌اند که اجازه می‌دهند این نوار چرمی از دو طرف روی کیف برگردند و تبدیل به یک کیف شب ساده شوند.


  LANCOME
 
یک کیف کوچک چرمی

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید


برند فرانسوی و نام‌آشنای لانکوم که در زمینه‌ طراحی و تولید لوازم آرایشی و مراقبت از پوست سابقه‌ درخشانی دارد با طراحی تازه‌اش بانوان را کاملا غافلگیر کرده‌ است. پیشکش لانکوم به طرفدارانش یک کیف آرایشی است شامل 9 سایه و دو رنگ رژگونه، اما این همه ماجرا نیست این مجموعه غیر از کیفیت و رنگ‌های ویژه‌اش یک امتیاز دیگر هم دارد؛ در بدنه این پک برخلاف نمونه‌های مشابه خبری از پلاستیک و. . . نیست، بدنه این مجموعه تمام‌چرم است و شکل ظاهری آن هم درست مثل یک کیف کوچک چرمی است.


   versace rosental

گلدان‌های فراموش نشدنی

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید


در سال 1992، شرکت رزنتال و ورساچه، همکاری مشترک خودشان را برای تولید ظروف چینی شروع کردند. آخرین محصول این همکاری مجموعه محدودی گلدان است که به تازگی در فروشگاه‌های این دو برند عرضه می‌شود. این گلدان‌ها طراحی ساده و شیکی دارند و در رنگ‌های جذابی مثل آبی فیروزه‌ای، زرشکی، خاکستری و مشکی تولید شده‌اند. از این مدل گلدان‌ها که روی همگی سر‌الهه مدوسا به چشم می‌خورد، 49 عدد تولید و در سراسر دنیا توزیع شده است.


 TOM FORD

سگک مسئله این است    

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید


برند تام فورد را شاید بیشتر به اعتبار عطر و ادکلنش بشناسید تا طراحی‌های دیگر، اما طراحی ادکلن تنها بخشی از فعالیت‌های این برند است. تام‌فورد در جهان نه‌تنها به‌خاطر عطر و ادکلن که به‌خاطر کیف ‌و کفش‌های چرم، عینک، لوازم آرایشی و حتی طراحی‌ لباس‌هایش شهره است. در میان طراحی‌های کفش مردانه 2014 و 2015 تام‌فورد چیزی که بیشتر از هر چیزی جلب‌توجه می‌کند سگک‌های فلزی است. این برند این سگک‌ها را روی نیم‌بوت‌های جیر و حتی کفش‌های چرم مردانه‌اش کار کرده و نتیجه همانطور که می‌بینید طرحی تازه و بسیار متفاوت است، به‌خصوص وقتی پای کفش‌های چرمی مردانه به میان می‌آید.


  DORSA

درسا به سبکی متفاوت

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید


در میان مجموعه زمستانی برند ایرانی درسا که طی چند سال حضورش در صنعت چرم توانسته خوش بدرخشد، کفشی بسیار متفاوت به چشم می‌خورد. فرم ظاهری این کفش تمام‌چرم شبیه کفش‌های هشت ترک همیشگی است اما ابتکاری که در طراحی آن به کار گرفته شده- یعنی حذف چرم کارشده در فاصله بین پاشنه و رویه پا- باعث شده تا کفش، ظاهری بسیار متفاوت پیدا کند. البته نباید منکر شد که چرم استفاده شده در این کفش که نوعی چرم بافت‌دار است (اصطلاحا چرم با چاپ لزارد) و رنگ براق آن هم این تفاوت را دوچندان کرده است.


  ZARA

 با شما هماهنگ می‌شود

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید


برند اسپانیایی زارا در طراحی نیم‌بوت‌های جدیدیش سراغ ایده‌ای نه‌چندان تازه اما متفاوت رفته است. این برند در طراحی اغلب نیم‌بوت‌ها و حتی پوتین‌هایش از ترکیب چرم و نوعی پارچه ضخیم با خاصیت لاستیکی استفاده کرده است. این پارچه غیر از ظاهر متفاوتی که در طراحی پوتین‌ها ایجاد کرده به خاطر قابل ارتجاع بودنش به شما اجازه می‌دهد که بدون نیاز به زیپ و. . . به راحتی پوتین را بپوشید و دربیاورید. علاوه بر آن با پوشیدن این پوتین احساس بهتری دارید، چراکه این پارچه برخلاف چرم، کاملا قابل انعطاف است درنتیجه این قابلیت را دارد که با فرم پای شما هماهنگ ‌شود.


 Versace Home

ورساچه، بدون زرق‌وبرق
 

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید


برند ورساچه این‌بار در طراحی مبلمان تازه خود سبک تازه‌ای را در پیش گرفته است. در کاناپه طراحی شده توسط این برند که امسال به طرفدارانش معرفی شد همانطور که می‌بینید نشانی از زرق‌وبرق و تجملات همیشگی ورساچه نیست و هرچه هست سادگی است تا جایی که اگر نشان‌های طلایی ورساچه را از مبل حذف کنیم- البته بدون در نظر گرفتن کیفیت- شاید به سختی بتوانیم این کاناپه را به برند ورساچه نسبت دهیم. اما نگران نباشید این مدل برخلاف ظاهرش چندان با تجملات غریبه نیست. پارچه این کاناپه نوعی چرم (نبوک) مرغوب با دوخت‌های ویژه است و مهم‌تر از آن نشان‌های سه‌بعدی ورساچه کارشده روی آن هم از طلای خالص است.


kia gallery

پیشنهاد هدیه برای سالگرد ازدواج

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید


حتی آن گروه از آقایان که سالگرد ازدواج‌شان را فراموش نمی‌کنند برای خرید هدیه این مناسبت به مشکل می‌خورند و نمی‌دانند چه چیزی بخرند که هم باب سلیقه همسرشان باشد و هم اهمیت این تاریخ را گوشزد کند. زیورآلات طلا انتخاب خوبی برای این گزینه هستند اما چه زیوری؟ ما به آقایانی که در آستانه این مناسبت قرار دارند، گردنبندهای جدید کیاگالری را توصیه می‌کنیم، گردنبندهایی که مفهومی عاشقانه را نشان می‌دهند مثل تصویر دو بال یا دو کبوتر، مطمئن باشید این هدیه تبدیل به زیوری پرکاربرد خواهد شد.


 lafemme
 
این محصول ایرانی است

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید


در مورد کفش‌های هشت‌ترک و محبوبیت آنها در سال جاری، زیاد صحبت کردیم و گفتیم که با طراحی امروزی این کفش‌ها می‌توانید محصولی کلاسیک اما مدرن داشته باشید. «لفمه» برند ایرانی است که در کنار شرکت‌های خارجی این مدل کفش را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف طراحی و تولید می‌کند. شما برای داشتن یک جفت از این کفش‌ها نیازی به برندهای خارجی ندارید، تنوع طرح و رنگ این برند پاسخگوی سلیقه همه خواهد بود.


 TOMMY HILFIGER

لوکس و کاملا متفاوت

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید


تامی امسال همه طرفدارانش را غافلگیر کرده است. این برند که همه آن را با طراحی‌های سبک اسپرتش می‌شناسند این‌بار سراغ طراحی یک ساعت کاملا لوکس و در عین حال کلاسیک رفته است، ساعتی با صفحه گرد، ‌بندی ظریف و زنجیر مانند که می‌تواند علاوه بر ساعت نقش یک دستبند را هم برای شما بازی کند اما ابتکار اصلی تامی در طراحی این ساعت نحوه بسته شدن بند آن است. بند زنجیرمانند این ساعت برخلاف اغلب بندهایی که تا به حال دیده‌اید، روی مچ و دقیقا در کنار صفحه ساعت بسته می‌شود. بدنه این ساعت هم که با استفاده از سه روکش مختلف به رنگ طلایی، رزگلد و نقره‌ای طراحی شده از جنس فولاد ضد زنگ بوده و در برابر آب تا عمق 30 متری مقاوم است.


Calvin Klein  

تازه، اما تکراری

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید


برند آمریکایی کلوین کلاین با طراحی یقه‌های بزرگ و کاملا پهن برای پالتوهای زنانه‌اش به استقبال زمستان 2015 رفته است. این یقه‌های پهن و بزرگ طوری طراحی‌شده‌اند که روی پالتو بر می‌گردند و خودشان بخشی از فرم اصلی پالتو می‌شوند. در میان همه طراحی‌های این برند باید به طراحی پالتوی دورویی اشاره کرد که یقه پهن آن درست مانند یک شنل نه‌تنها قسمت جلوی پالتو بلکه پشت آن را هم کاملا می‌پوشاند، این یقه شنل‌مانند حتی می‌تواند نقش یک کلاه را برای شما بازی کند. حق با شماست این ایده کاملا برای‌تان آشناست و این هم از این روست که طراحان خلاق ایرانی مدت‌ها پیش و قبل از طراحان پرآوازه سی‌کی به خلق این ایده رسیده بودند.


 POLICE

بازی با رنگ، ترفند تازه پلیس

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید


برند پلیس که همچنان در طراحی عینک‌های آفتابی و طبی در سراسر جهان حرف اول را می‌زند در طراحی عینک‌های آفتابی زنانه ‌تازه‌اش سراغ یک ترکیب تازه و در عین حال متفاوت رفته است. عینک‌های NEYMAR JR2 این برند، در نگاه اول همان عینک‌های گرد همیشگی هستند با فریم‌های پلاستیکی که از دو قسمت کاملا جداگانه تشکیل شده‌اند و تفاوت درست همینجا و در طراحی این فریم‌هاست. حاشیه بالایی فریم عینک رنگ‌های تندوتیزی چون قرمز، آبی، صورتی و. . . دارد و برای قسمت دیگر یعنی حاشیه پایینی، رنگی ساده‌تر در همان طیف رنگی درنظر گرفته شده است. این ترکیب در دسته‌ها البته با حفظ فاصله و از همه مهم‌تر در طراحی شیشه عینک هم حفظ شده است.


DKNY

کمربند، فقط همین

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید


 عجله نکنید! این فقط یک کمربند است. طراحان برند «دی‌کی‌ان‌وای» که نام او را بیشتر به‌خاطر عطر و ادکلن‌هایش می‌شناسید همانقدر که در صنعت عطر و ادکلن موفق هستند در زمینه طراحی‌ مد، از لباس گرفته تا کیف و کفش و اکسسوری هم بسیار خوش‌آوازه‌اند. این کمربند عجیب هم که می‌بینید یک کمربند تمام‌چرم است و ایده تازه همین طراحان برای زمستان امسال. به‌گفته این طراحان قرار است این کمربند به شلوارهای پشمی و ساده زمستانی حال و هوای تازه‌ای ببخشد‌.

ایده دیگر طراحان برند «دی‌کی ‌ان‌ وای» درست برخلاف کمربند اولی یک نوار باریک چرمی است مثل همه کمربندهای دیگر، اما ویژگی متمایز‌کننده آن کیف چرمی کوچکی است که روی آن تعبیه شده، اما این همه ماجرا نیست، سگک این کمربند برخلاف همه کمربندها باید در قسمت پشت کمر قرار بگیرد.


POOSHEMA

فصلی تازه با پوش‌ما

تازه ترین محصولات برندها را نادیده نگیرید


برند« پوش‌ما» به سرپرستی فرناز عبدلی که حالا دیگر یکی از برندهای نا‌م‌آشنای ایرانی در صنعت مد و پوشاک است برای زمستان امسال یک پالتوی ویژه را پیشکش طرفدارانش کرده است. این پالتو که از جنس پارچه‌های پشمی با بافت تیغ‌ماهی انتخاب شده، طراحی‌ ساده‌ای دارد با رنگی بسیار متفاوت. پختگی رنگ قرمز آلبالویی این پالتو علاوه بر جلوه‌ای که به آن داده با حال و هوای زمستان هم کاملا هماهنگ است. همانطور که در تصویر می‌بینید پیشنهاد «پوش‌ما» به طرفدارانش ترکیب این رنگ با رنگ قهوه‌ای شکلاتی است. البته این طرح تنها یکی از طرح‌های پیشنهادی این برند برای زمستان امسال است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.