فصل خوش پوشی فرا رسیده است

plaid scarf 

تیپ زمستانی خود را کامل کنید

فصل خوش پوشی فرا رسیده است


پاییز و زمستان فصل خوبی برای خوش‌پوشی است. فصلی که شما می‌توانید با دستمال گردن و شال‌گردن‌های متنوع، تیپ خود را به ستی خاص و متفاوت تبدیل کنید. تا فرا رسیدن سرمای زمستان وقت دارید، به جای شال‌گردن‌های پشمی از نمونه‌های پارچه‌ای استفاده کنید که دست شما را در بستن به مدل‌های مختلف باز می‌گذارند. طراحان برای امسال که طرح‌های کلاسیک رواج پیدا کرده‌اند، شال‌گردن‌های چهارخانه را پیشنهاد می‌کنند. این شال یا دستمال گردن آنها پیشنهاد خوبی برای دانشجویان هم هست.


louis vuitton shoes

پیشنهاد کفش برای پاییز و زمستان امسال

فصل خوش پوشی فرا رسیده است


به تعبیر ما امسال را باید سال برگشت طرح‌های کلاسیک دانست. همان‌طور که در شماره‌های قبلی گفتیم، کفش‌های مرسوم به 8 ترک، امسال بازار کفش را تصاحب خواهند کرد؛ اما با تغییراتی نسبت به نمونه‌های کلاسیک و قدیمی. در نمونه‌های پاییز و زمستان امسال از ترکیب چند رنگ چرم استفاده شده و حتی در نمونه‌هایی ترکیب پارچه و چرم به کار رفته است. 8 ترک‌های دوتکه با ترکیب دو رنگ چرم و ساقه‌های پشمی پیشنهاد خاص برند فرانسوی لویی‌ویتون به شماست.


high-land mix swatch

دنیای شاد و سرخوش نوجوانی

فصل خوش پوشی فرا رسیده است


به نظر من دنیای شاد و خاطره‌انگیز نوجوانی بدون ساعت‌های خوش رنگ و لعاب سواچ معنایی ندارد؛ ساعت‌هایی که مهم‌ترین ویژگی آنها تنوع در طراحی و استفاده از نقش‌ها و طرح‌های مختلف است. بی‌شک گروه مخاطب این شرکت نوجوانان و جوانان هستند چون طرح‌ها و نقش‌های سواچ دنیای شادی را ترسیم می‌کنند و با تیپ‌های اسپرت دوران نوجوانی و جوانی هماهنگی خوبی دارند. ساعتی که در تصویر می‌بینید جدیدترین مدل سواچ برای پاییز و زمستان امسال است.


long gloves for fall/winter

بلندپوش باشید

فصل خوش پوشی فرا رسیده است


دیر یا زود باید به فکر دستکشی برای زمستان خود باشید. پیش از خرید هر دستکشی بد نیست بدانید امسال دستکش‌های بلند محبوبیت پیدا کرده‌اند و طراحان دستکش‌هایی با ساق حدود 50 سانتیمتر را به شما پیشنهاد می‌کنند. برای امسال مهم نیست دستکش شما چرم باشد یا بافتنی، کامل باشد یا نیم انگشت؛ مهم این است که ساق بلندی داشته باشد و تمام ساق دست شما تا آرنج را از سرما دور نگه دارد.


 dior homme

برای مردان پرمشغله  

فصل خوش پوشی فرا رسیده است


همزمان با شروع فصل سرد سال، شرکت دیور عطر مردانه جدیدی روانه بازار کرده است  تا آقایان شیک‌پوش در کنار لباس، عطر خودشان را هم تازه کنند. این عطر نسخه جدیدی از ادکلن قدیمی « دیور هوم» است که در زمان تولید با استقبال خوبی از سوی آقایان مواجه و تبدیل به یکی از ادکلن‌های پرفروش سال شد. در تولید این ادکلن از عصاره میوه های نشاط آور و شادی بخشی چون لیمو استفاده شده است ؛ به همین دلیل تولیدکنندگان دیور این عطر را  برای مردان پرمشغله‌ای پیشنهاد می‌کنند که احتیاج به رایحه‌ای انرژی بخش دارند.  این عطر ماندگاری بالایی دارد و در دو اندازه 50 و 100 میلی‌لیتر تولید شده است.


adidas fall/ winter 2014

پیشنهاد  زمستانی برای ورزشکاران

فصل خوش پوشی فرا رسیده است


حضور در دنیای ورزش و پیوستن به ورزشکاران به معنی دوری از دنیای مد و لباس نیست. شرکت‌های ورزشی همراه با دیگر تولیدکنندگان پوشاک، هر فصل مجموعه‌ای جذاب را روانه بازار می‌کنند. شرکت ورزشی آدیداس برای مجموعه پاییز و زمستان خود با یک طراح ژاپنی همکاری کرده و چند مدل کفش اسپرت را روانه بازار کرده‌است . کفش‌های ارائه‌شده در این مجموعه دو نمونه هستند که یکی از طرح جاافتاده اسنیکر و دیگری از کفش‌های کلاسیک بسکتبال الهام گرفته شده است.


  celine bag

حجمی تازه، طرحی نو

فصل خوش پوشی فرا رسیده است


کیف‌هایی که شرکت سلین برای پاییز و زمستان امسال طراحی و تولید کرده یک ویژگی منحصر به فرد دارند؛ استفاده از حجم‌هایی غیرمتعارف و تازه. طراحان سلین برای این فصل به جای مستطیل‌های همیشگی سراغ اشکال تازه‌ای رفته‌اند. این شرکت در تولید این مدل کیف‌های خود از چرم نرم و انعطاف‌پذیر استفاده کرده تا فرم مورد نظر این طراحان را به خود بگیرد. نمونه‌های طرح و نقشدار هم مانند سایر برندها در محصولات پاییزی و زمستانی سلین دیده می‌شوند.


 leather trend

با چرم آشتی کنید

فصل خوش پوشی فرا رسیده است


اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که در سال‌های اخیر لباس‌های چرمی مثل کت، دامن و کاپشن را کنار گذاشته‌اید، وقت آن رسیده که با لباس‌های چرمی آشتی کنید چون چرم یکی از پارچه‌های پرکاربرد در مدل‌های پاییز و زمستان است. در طرح‌های امسال چرم از کت و کاپشن فراتر رفته و در پیراهن و دامن استفاده شده است. استفاده از کمربندهای پهن چرمی در پیراهن‌ها، رایج‌ترین استفاده چرم در مدل‌های ارائه شده در پاییز و زمستان امسال است. ترکیب چرم با پارچه‌های دیگر را هم به وفور در کارهای طراحان مختلف می‌توانید ببینید.


dolce & gabbana skin care

پوست شما مهم است

فصل خوش پوشی فرا رسیده است


در این دنیا کسی نیست که با برند ایتالیایی دلچه‌اندگابانا آشنایی نداشته باشد؛ دو طراح ایتالیایی که در کنار هم یک خانه طراحی بزرگ و مطرح در میلان به راه انداختند. این شرکت طراحی لباس در سال جاری میلادی، یک خط تولید تازه به راه انداخته و تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست را به مجموعه محصولات خود اضافه کرده است. حالا شما می‌توانید به جز پیراهن و شلوار، کرم مرطوب‌کننده، تقویت‌کننده و حتی دور چشم خود را از این برند ایتالیایی تهیه کنید.


women blouse fall trend

پیشنهاد ویژه برای دختران جوان

فصل خوش پوشی فرا رسیده است


خانم‌های جوان و نوجوانی که دوست دارند در عرصه لباس پیشتاز باشند، برای این روزهای سال باید سراغ بلوزهایی بروند که برش آزاد دارند. این بلوزها که این روزها در فروشگاه اغلب برندها و شرکت‌ها با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف پیدا می‌شوند، برش آزاد و قدکوتاهی دارند که مناسب خانم‌های لاغر است. خانم‌هایی که چاقی موضعی در ناحیه شکم دارند، بهتر است به هیچ وجه سراغ این مدل بلوزها نروند چون چاقی ناحیه شکم را بیشتر نشان می‌دهد.


 givenchy bag

معرفی نسل جدید کیف

فصل خوش پوشی فرا رسیده است


شما را با نسل جدیدی از کیف‌ها آشنا می‌کنیم؛ کیف‌های تک دسته که به صورت محدود در کارهای برندهای مختلف دیده شده و دیر یا زود تبدیل به تبی در دنیای کیف می‌شوند. این کیف‌ها به دلیل اینکه دسته در یک سمت قرار دارد، در گروه کیف‌های نرم قرار می‌گیرند که روی شانه فرمی آویزان دارند. این کیف‌های تک‌دسته در کارهای جیوانجی و... دیده شده و پیش‌بینی می‌شود در هفته‌ها و ماه‌های آینده رواج بیشتری پیدا کنند.


van cleef & arpel jewerly

بازگشت النگو

فصل خوش پوشی فرا رسیده است


سال‌های دور که شاید شما به یادتان نیاید، به جای انواع دستبند، النگو زیوری محبوب میان خانم‌ها بود و زنان از این دایره طلایی برای تزئین دست‌های خود استفاده می‌کردند. در سال‌های اخیر النگوها جای خودشان را به دستبندها دادند ولی به زودی باید منتظر بازگشت النگوها باشید چون برندهای شناخته شده طلا و جواهر در مجموعه‌های جدید خود دوباره سراغ النگو رفته‌اند. این النگوها نمونه‌هایی هستند که شرکت ون کلیف‌اند آرپل برای امسال طراحی و روانه بازار کرده است. با شروع طراحی النگو توسط این شرکت فرانسوی باید منتظر باشیم دیگر شرکت‌ها هم تولید النگو را از سر بگیرند.
 


puma via sophia chang

کفش‌های تازه پوما

فصل خوش پوشی فرا رسیده است


شرکت پوما در طراحی مجموعه پاییز و زمستان خود با سوفیا چنگ، طراح چینی همکاری کرده و نتیجه این همکاری دو جفت کفش اسپرت است. یکی از این کفش‌ها از اسنیکر و دیگری از کفش‌های کلاسیک بسکتبال الگو گرفته است. هر دو کفش در سایزهای مختلف زنانه و مردانه تولید و همراه با مجموعه پاییز و زمستان پوما در فروشگاه‌های این برند ورزشی عرضه شده‌اند.


bulgari antique

بولگاری در دوسالانه آنتیک

فصل خوش پوشی فرا رسیده است


پاییز  امسال پاریس میزبان دوسالانه آنتیک بود. این دوسالانه یکی از مهم‌ترین اتفاقات در تقویم طلا و جواهر است که حدود 50 سال است در پاریس برگزار می‌شود. شرکت بولگاری امسال یکصد و سی‌امین سال تولد خودش را در این دوسالانه جشن گرفت و به همین دلیل حضوری متفاوت و چشمگیرتر از همیشه داشت. شرکت بولگاری با صد قطعه جواهر گران‌قیمت آنتیک در این نمایشگاه حاضر شد و مجموعه کمیابی از جواهرات و ساعت‌های آنتیک در غرفه بولگاری به نمایش گذاشته شدند.


baccarat christmas

کریسمس امسال با باکارات

فصل خوش پوشی فرا رسیده است


شرکت کریستال‌سازی «باکارات»  تدارکات خودش را برای کریسمس امسال آماده و روانه بازار کرده است. این شرکت فرانسوی مجموعه‌ای از کریستال‌های قرمز را برای کریسمس امسال پیشنهاد می‌کند. خانه طراحی باکارات در سال آینده میلادی، دویست و پنجاهمین سال تولد خود را جشن می‌گیرد و به همین مناسبت مجموعه‌ای از وسایل کریستالی قرمز را طراحی و تولید کرده است. شرکت باکارات در تولید این مجموعه از طراحان به‌نامی مثل « فیلیپ استراک» کمک گرفته است. آباژور، شمعدان و...  نیز در این مجموعه به چشم می‌خورند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.