در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

نقش خاطره می‌زند

HERMES  

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

برند فرانسوی هرمس هم که حتما معرف حضور هست. این برند که درست مثل همه فرانسوی‌ها پر از ظرافت است در طراحی ژاکت و پولیور‌های زمستانی خود سراغ یک ایده نه‌چندان تازه اما با اجرایی کاملا متفاوت رفته است، تلفیق چاپ با بافت ، ایده هرمس برای پاییز امسال است البته چاپ انتخابی هرمس چاپی است کاملا سه بعدی:  چاپی که به شما اجازه می‌دهد عمق طرح را روی لباس‌تان حس کنید اما از همه اینها که بگذریم مهم‌ترین اتفاق این است که این برند پرآوازه طرحی برگرفته از طرح فرش‌های ایرانی را برای طراحی‌ پلیورهای چاپی امسالش انتخاب کرده است.


ساده و پرآوازه

MICHAEL KORS 

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

اگر کیف‌باز هم نباشید حتما تا به حال نام کیف‌های پرآوازه MICHAEL KORS به‌گوش‌تان خورده، کیف‌های پرزرق و برقی که با وجود قیمت‌های نه‌چندان مناسب‌شان این روزها خیلی‌ها را مجذوب خود کرده‌اند. این برند آمریکایی که شهرتش را مدیون لباس‌های ورزشی کلاسیکی است که پیش‌تر از این طراحی‌ می‌کرد حالا میان طراحان خبره کیف، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. یکی از کیف‌های پرطرفداری که این برند برای پاییز امسال طراحی کرده کیفی است ترکیب شده از چرم گوساله و نوعی جیر مرغوب. دسته کوتاه، قفل و زنجیر طلایی این کیف آن را به طرحی کاملا رسمی و در عین حال ساده تبدیل کرده است. کیفی که با دست گرفتن آن می‌توانید به حسن سلیقه خودتان ببالید!


 جعبه‌های مدرن!
 
ARMANI
 
در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

در طراحی‌های تازه آرمانی، بوفه شکل و شمایلی تازه به خودش گرفته است. در این طراحی‌ها دیگر از جعبه‌های شیشه‌ای قدیمی خبری نیست، در عوض شما با جعبه‌ای مکعبی شکل، کاملا مدرن و ترکیب شده با پایه‌ها‌یی ظریف و فلزی روبه‌رو هستید که قرار است در گوشه پذیرایی‌تان جا خوش کند. این تلفیق و به عبارتی سبک تازه، غیر از زیبایی یک امتیاز ویژه هم دارد، از آنجا که برخلاف بوفه‌های قبلی هیچ چیز در آن نمایان نیست شما با خیال راحت می‌توانید ظروف مخصوص پذیرایی را به آن بسپارید. البته فضاسازی داخل این بوفه خواه‌ناخواه شما را وادار می‌کند با نظم و چیدمانی ویژه از آن استفاده کنید بنابراین وقتی میان مهمان‌ها در جعبه را باز می‌کنید درست مثل بوفه‌های شیشه‌ای همه چیز با نظم و چیدمانی ویژه خودنمایی می‌کند.


یار شفیق شلوار جین

Clarks

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

از آنجا که کلارکس همیشه هوای طرفدارانش را دارد هر سال می‌شود طرحی تازه، برگرفته از همان نیم‌بوت‌های کلاسیک این برند را در میان طراحی‌هایش پیدا کرد. در طراحی امسال کلارکس خبری از بندهای ظریف و همیشگی روی پنجه نیم‌بوت نیست، درعوض تک‌بند نسبتا بلندی که بیشتر تزئینی است تا کاربردی روی ساق کفش جا گرفته و همین تغییر تازه نیم‌بوت را راحت‌ و قابل انعطاف‌تر کرده است. دوخت دور کفش و لایه جیر برگشته روی ساق را هم باید به تغییرات این نیم‌بوت جدید که در رنگ‌های آبی، خاکی و شتری می‌توانید سراغش را بگیرید اضافه کرد. خلاصه این نیم‌بوت مثل همیشه جان می‌دهد برای هماهنگ شدن با شلوار جین.


 این یک اسباب‌بازی نیست    

mochino

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

این خرس عروسکی که می‌بینید، عروسک نیست. عطر جدید موسینو است که به جای شیشه‌های متعارف عطر در قالب عروسک خرسی عرضه شده است. با برداشتن کله این خرس کوچک، شما می‌توانید از عطر خودتان استفاده کنید؛ عطری که جنسیت ندارد و برای خانم‌ها و آقایان قابل استفاده است. این خرس شیشه عطری به حجم 50 میلی لیتر را در دل خود جای داده است و از طریق سایت این برند به فروش می‌رسد.


کیمونوهای پاییزی

DOLCE & GABBANA

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

امسال پالتوها قرار است به شکل کیمونوهای ژاپنی ظاهر شوند؛ بدون برش‌های سرشانه و با آستین‌های سرخود و این یعنی هر لباسی که دل‌تان بخواهد می‌‌توانید زیر آنها بپوشید، به‌خصوص که این پالتوها کمی تا قسمتی آزاد هم هستند. سردمدار این مدل برند ایتالیایی پر آوازه دولچه‌اند گاباناستY برندی که میانه خوبی با ترکیب رنگ و تکه‌دوزی روی پارچه‌های ساده اما فاخر دارد و جالب اینکه ایده تازه این برند برای پالتوهای پاییزی امسال درست مثل اغلب طراحی‌هایش با سلیقه خانم‌های ایرانی جور در می‌آید!


سورپرایز با یاقوت قرمز

  Versace

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

برند نام آشنای ورساچه امسال یک سورپرایز ویژه برای روز ولنتاین دارد، ورساچه این روز را با طراحی و ارائه مجموعه یاقوت سرخ (Greca Red Rubies) به طرفدارانش تبریک می‌گوید. این مجموعه که در تعداد محدود و فقط به مناسبت روز ولنتاین طراحی شده، ترکیبی است از طلای زرد و یاقوت قرمز روشن. طراحی اصلی آن هم به گونه‌ای است که نقش معروف ورساچه را به صورت منحنی به تصویر می‌کشد. ویژگی اصلی این مجموعه رنگ قرمز روشن یاقوت‌های به‌کار رفته در آن است و دقیقا به همین خاطر است که این مجموعه به روز عشاق تقدیم شده. این مجموعه چهار قطعه شامل آویز، گوشواره، دستبند و انگشتر را در بر می‌گیرد.


ورود بوگاتی به دنیای جدید 

 Bugatti

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

ماشین‌دوستان با شرکت خودروسازی بوگاتی به عنوان تولیدکننده خوشنام اتومبیل‌های اسپرت آشنایی دارند اما سال گذشته این شرکت فرانسوی، تولید پوشاک را هم به فعالیت‌های خودش اضافه کرد. اولین مجموعه لباس‌های این برند تازه وارد، سال پیش در میلان به نمایش گذاشته شد ولی به تازگی اولین فروشگاه انحصاری این برند در لندن افتتاح شده است. مدیرعامل بوگاتی هنگام افتتاح این فروشگاه گفت: « بی تردید تولید خودروهای اسپرت لوکس همیشه هدف اصلی ما باقی خواهد ماند اما دیدیم بد نیست به عرصه‌های دیگر هم وارد شویم.» این شرکت گشایش فروشگاه‌هایی در دوبی، دوحه و. . . را در برنامه خود دارد.


سامسونگ جدید با روکش طلا

Samsung

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

شرکت سامسونگ به تازگی از جدیدترین گوشی هوشمند خود، آلفا رونمایی کرده است. این گوشی صفحه‌ای حدود پنج اینچ دارد و دوربینی با کیفیت 12 مگاپیکسل درون آن نصب شده است. همزمان با عرضه گوشی آلفا در بازار جهانی، شرکت گلدجنی نسخه طلایی این گوشی را هم تولید کرده است. در نمونه طلایی آلفا یک کاور از جنس طلای 24 عیار در پشت گوشی کار شده است. شرکت گلدجنی، یک شرکت انگلیسی است که نسخه طلایی محصولات مختلف را تولید و در بازار ارائه می‌کند.


سنگ تمام با مار پیتون

GUCCI

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

گوچی امسال برای طراحی‌ نیم‌بوت‌های پاییزی‌اش سراغ مار پیتون رفته است، آن هم در دو رنگ صورتی و آبی کبود. خب همین کافی است تا این برند ایتالیایی مثل همیشه همه طرفداران صنعت مد را شیفته و مجذوب خودش کند، اما این برند فقط به همین ایده بسنده نکرده و در طراحی این نیم‌بوت هم سنگ‌تمام گذاشته است. پنجه این نیم‌بوت که یک پاشنه کوتاه دو سانتی هم دارد درست مثل یک کالج البته به سبک و با نشان گوچی طراحی شده است. گوچی حواسش به خانم‌هایی که میانه‌ای با مارپیتون ندارند هم بوده و همین طرح را در چرم‌های ساده به رنگ مشکی، عسلی و بژ تکرار کرده است.


افسار زمان را دست بگیرید

FOSSIL
در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

به کمک ساعت تازه‌وارد فسیل می‌توانید زمان را درست و حسابی روی مچ‌تان مهار کنید. وقتی زمان را در آن واحد هم به صورت کامپیوتری و هم با عقربه مشاهده کنید دیگر وقت از دست‌تان در نمی‌رود که هیچ، قدر لحظه‌لحظه آن را هم می‌دانید. خلاصه اینکه به کمک این ساعت شما گذر زمان را بدجوری حس می‌کنید. ساعت تازه‌وارد فسیل Ellwood Digital Leather Watch ترکبیی است از چوب و فلزکه طراحی آن در نگاه اول داشبرد ماشین‌های قدیمی را در ذهن زنده می‌کند، بندهای چرمی‌اش هم که مزید بر علت می‌شوند تا تصویری قدیمی را به خاطرتان بیاورند؛ اما گول این ظاهر ساده را نخورید این ساعت، دنیایی بسیار پیشرفته و کاملا مدرن را درون خودش جا داده است.


طرح‌های دیروز به سبک امروز

DOLCE & GABBANA 

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

از هرچه بگذریم از کنار کیف و پوتین رزدوزی شده DOLCE & GABBANA نمی‌توانیم به همین سادگی‌ها عبور کنیم. کیف و پوتین پیشنهادی این برند برای پاییز و زمستان امسال با همه تازگی‌شان نشانی از گذشته در خود دارند. رزهای مخملینی که روی بدنه پارچه‌ای این کیف و کفش تکه‌دوزی شده‌اند علاوه بر اینکه زیبایی آنها را دوچندان کرده شما را می‌برد به خاطره لباس‌های قدیمی؛ لباس‌هایی که همه زیبایی‌شان را مدیون تکه‌دوزی‌هایی بودند که با ظرافت تمام روی آنها دوخته می‌شد. حالا این کیف و پوتین که رز و کلید نشان معروف DOLCE & GABBANA روی‌شان جاخوش کرده، قرار است در اوج تازگی شما را به همان روزها پیوند بزنند.


طبیعت روی میز صبحانه

 Villeroy & Boch

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

طراحی تازه Villeroy & Boch که زمان زیادی از ورود آن به بازار نمی‌گذرد شما را به دنیای طبیعت می‌برد؛ طبیعتی که در عین شادابی همانقدر که انتظارش را دارید مدرن هم است. گل‌های رنگارنگ مجموعه «Anmut Flowers» با اجرای منحصربه‌فردشان روی تک‌تک پارچه‌های این سرویس حس طراوت، جوانی و پویایی را زنده می‌کنند و تصویری منحصربه‌فرد به میز صبحانه یا ناهار شما می‌بخشند.

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

ویژگی‌مهم‌تر اینکه رنگ‌‌های متنوع گل‌های نقش‌بسته روی این سرویس دست شما را برای ترکیب رنگ باز می‌گذارد. شما با انتخاب این سرویس می‌توانید میزتان را برای ناهار، عصرانه و. . . به رنگ سبز، بنفش یا حتی قرمز بچینید.


56 قطعه برلیان؛ فقط همین!

CHANEL
 
در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

کمپانی شنل پاییز امسال یک ساعت ساده اما تا دل‌تان بخواهد پرطمطراق پیشکش طرفدارانش کرده است. صفحه اصلی این ساعت که زنجیر آشنای شنل جای بند آن را بازی می‌کند ترکیبی است از طلای رزگلد (با عیار 18) و 56 قطعه کوچک برلیان. صفحه آن هم صفحه‌ای است سیاه و بدون شماره تا عقربه‌های طلایی روی آن به قدر کفایت خودنمایی کنند. کافی است این ساعت را با عینک فریم گربه‌ای شنل که بخشی از دسته‌های ظریف آن را ترکیبی از تکه‌های برلیان و زنجیر شنل تشکیل می‌دهند هماهنگ کنید تا یک شنل‌باز همه چیز تمام به نظر بیایید.


زرد مخملین

FENDI

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

کمپانی ایتالیایی فندی که شهرتش را مدیون کیف‌های دستی است که طراحی می‌کند سال‌هاست در زمینه طراحی لباس، کفش، کیف، عینک آفتابی و زیورآلات هم دستی دارد. پالتوی انتخابی ما هم پیشنهاد همین برند برای پاییز و زمستان پیش‌روست. فندی امسال در میان طراحی‌هایش سراغ پارچه مخمل رفته است؛ پارچه مخملی که ویژگی اصلی آن ترکیب رنگ‌های مشکی، طوسی و آبی‌‌زنگاری با رنگ زرد است. همانطور که در تصویر می‌بینید این برند مثل همیشه کیفی از همین جنس و با همین ترکیب رنگی طراحی کرده تا همه چیز با هم هماهنگ باشد.  کفش پیشنهادی فندی برای این ترکیب کفشی است کاملا به‌روز، به سبک و سیاق کفش‌های امسال با پاشنه‌ای پهن و مکعبی به رنگ زرد. ترکیب رنگ مشکی و زرد در این کفش که روی مچ را کاملا می‌پوشاند همخوانی کاملی با پالتوی مخمل پیشنهادی این برند دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.