زیورآلات هنری +عکس

مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: با هنر غریبه نبود. همیشه به کارهای هنری علاقه داشت و در دانشگاه صنایع دستی خواند؛ با ابتکارهایی که در ساخت انگشتر، آویز و دستبند به خرج می‌داد، توانست پله‌های ترقی را خیلی زود طی کند.

شیشه جواهر می‌شود


این روزها، راضیه حبیبی فقط یک هنرمند نیست، صاحب برند «سارازی» است که زیورآلات دست‌ساز طراحی و تولید می‌کند. در ساخت این زیورآلات از شیشه‌های رنگی استفاده می‌شود. این شیشه‌ها خاطره در و پنجره‌های خانه‌های قدیمی را زنده می‌کنند. زیورآلاتی که اعتبارشان را از هنردوست بودن‌شان می‌گیرند و زیبایی‌شان را از روح خلاق سازنده.

طرح چهارفصل

شیشه جواهر می‌شود


ابتکاری که هنر راضیه حبیبی را از دیگران متمایز می‌کند، استفاده از این قاب ملیله در زیورآلات است. همان طور که می‌بینید شیشه رنگی گرد توسط این قاب پوشش داده شده و تصویر کاملا تازه‌ای ایجاد کرده است. ترکیب هنر تازه با ملیله سنتی تصویری جدید و مدرن خلق کرده است.


حصیربافت ظریف و دوست‌داشتنی

شیشه جواهر می‌شود


کمتر خانمی را می‌توانید پیدا کنید که علاقه‌ای به دنیای زیورآلات نداشته باشد! برای خانم‌های اسپرت‌پوش، این ست پیشنهاد خوبی به نظر می‌رسد. جوان‌پسند است و می‌توانید همیشه برای گوش و گردن خود از آن استفاده کنید. به همین خاطر حتی اگر میانه‌ای هم با زیورآلات نداشته باشید، این مجموعه زیبا توجه شما را جلب می‌کند.


خورشید متولد می‌شود

شیشه جواهر می‌شود


دیدن این گردنبند زیبا که طرح آن مانند خورشید است، همه را وسوسه می‌کند! این آویز پر از خلاقیت است؛ خلاقیتی که شیشه با طرح میناکاری را در کنار هم نشانده است. حالا انتخاب با شماست! ظرافت در طراحی و تولید این محصولات ویژگی بارز آنهاست که نمی‌توان نادیده گرفت.


میناکاری با طلا

شیشه جواهر می‌شود


این انگشتر میناکاری شده طرح سیمین گوشه است که روی پایه‌ای از استیل سوار شده. البته می‌توان این انگشترها را بنابر سفارشات مشتری با طلا ساخت. این انگشترهای درشت برای انگشت‌های کشیده خیلی بهتر است. سعی کنید در دستان‌تان دیگر زیورآلاتی نداشته باشید تا این انگشتر کامل دیده شود.


وقار فیروزه‌ای

شیشه جواهر می‌شود


فیروزه سنگ و رنگ محبوب و اصیل ایرانی‌هاست البته اشتباه نکنید این سنگ فیروزه نیست؛ همان شیشه‌های رنگی است که با رنگی نزدیک فیروزه انتخاب و روی آن نقاشی شده است. رنگ فیروزه هماهنگی خوبی با لباس‌های اسپرت و حتی شلوار جین دارد؛ به همین دلیل این ست را می‌توانید برای لباس‌های اسپرت هم استفاده کنید.


نشانه‌ای از زندگی

شیشه جواهر می‌شود


این بار سنگ عقیق قرمز با شیشه‌های رنگی قرمز ترکیب شده‌اند و همین باعث شده قرمزی زیبای سنگ عقیق در دستبند بیشتر به چشم بیاید. سنگ عقیق نشانه زندگی و جنب و جوش است. سنگ عقیق در فرهنگ ما سنگ ارزشمندی است که هماهنگی خوبی با لباس‌های رسمی و نیمه رسمی دارد، برای همین از داشتن آن پشیمان نمی‌شوید.


آرامش از نوع ترنج

شیشه جواهر می‌شود


در نگاه اول لطافت و آرامش این مجموعه توجه شما را جلب می‌کند. این ست جذاب برگرفته از نقوش ترنج است که همچنان در قالی‌های ایرانی به کار می‌رود و یکی از طرح‌های سنتی ایرانی است. راضیه حبیبی با ایجاد تغییراتی طرح ترنج را از حالت سنتی درآورده و ترکیبی خلق کرده که با لباس‌های امروزی، هماهنگی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.