رسیدن زمستان و بازگشت بافتنی ها +عکس

مجله سیب سبز - تارا ذکایی: می‏گویند سه ثانیه اول در هر برخورد مهم‌ترین لحظه‌ها در تمام روابط است. اگر طی این زمان کوتاه بتوانید تاثیر لازم را بگذارید، برده‌اید! اما اگر نتوانید، مدت‎ها باید تلاش کنید تا تاثیر سه ثانیه طلایی از دست رفته را از ذهن بیننده پاک کنید. وقتی راه ساده‏تری دارید، بهتر است سراغ آن راه بروید تا اینکه بخواهید تمام عمر پاک‎کن به دست دنبال حافظه این و آن باشید.

راهکار این است: پیش از هر چیز اعتماد‎‏به‏نفس داشته باشید. لبخند بزنید، آرام باشید و مهربان. بعد هم حواس‌تان به چیزی که می‏پوشید باشد. رنگ‏ها را بشناسید و مدل‌های مناسب و برازنده‏تان را تشخیص دهید و این دو را با هم ترکیب کنید.  حالا که فصل سرد از راه رسیده، ما به شما کمک می‏کنیم تا ظاهرتان گرم‏تر از همیشه به نظر برسد تا بتوانید تاثیر خوبی‌روی اطرافیان‌تان بگذارید.

یک خانم قد بلند آراسته

اگر نگاهی به بقیه صفحات مد و لباس همین شماره انداخته باشید متوجه می‏شوید که این لباس برای خانم‏های قد کوتاه ممنوع و برای قدبلندها ایده‌آل است، ضمن اینکه ترکیبی از دو رنگ مشکی و بژ تیره است که در کنار هم یک ظاهر فوق‌العاده گرم و جذاب از شما ارائه می‌دهند.

- باتوجه به فرم یقه، پیشنهاد می‌کنیم موهای‌تان را ببندید، اما از آنجا که قدتان بلند است می‏توانید موها را پشت سرتان جمع کنید. بالا بستن موها باعث قد بلندتر نشان دادن شما می‏شود.

بازگشت بافتنی‏ها در فصل تازه را جشن گرفته ‏اید؟


- اگر شکم و پهلو دارید، بلوز مشکی روی شکم باعث می‏شود اندام‏تان متناسب به نظر برسد. این راهکار را در مورد انتخاب سایر لباس‌های‏تان هم در نظر داشته باشید.

 هنگام خرید پیراهن‏های بافتنی به هیچ‌وجه سراغ گزینه‌های ارزان قیمت و بی‌کیفیت نروید؛ این مدل‌ها خیلی زود کش می‌آیند، جا می‌اندازند و از همه بدتر به‌اصطلاح بافت‏شان گلوله می‏شوند. هنگام خرید می‏توانید بخشی از لباس را کمی بکشید و از قابلیت ارتجاعی آن مطمئن شوید. اگر موقع کشیدن بافت سر جای اولش برنگشت احتمالا می‌شود حدس زد که این لباس ظرف مدتی کوتاه از ریخت می‌افتد!

- زیورآلات لباس‏ها را از خشک و خالی بودن در می‌آورند. این گردنبند مشکی بلند یک ترکیب بصری زیبا ایجاد می‌کند و شیک بودن ظاهرتان را چند برابر خواهد کرد.


دخترانه‌تر از همیشه

چند نکته اساسی را به خاطر داشته باشید؛ اول از همه وقتی پاییز و زمستان می‏رسند قید شلوار جین آبی برفی را بزنید و سراغ مدل‌هایی با رنگ‏های تیره‏تر بروید. پیشنهاد می‏کنیم از سرمه‌ای پررنگ به هیچ وجه غافل نشوید. اگر بگوییم تمام پلیورهای‏تان می‏توانند با این رنگ ست ‏شوند بیراه نگفته‌ایم.

- یکی از نکات ظریفی که می‏توانید رعایت کنید توجه به نوع بافت پلیورتان است. جالب اینجاست که هرقدر این بافت درشت‏تر باشد، شما را گرم‏تر نشان می‌دهد. بافت‌های ریز مجلسی‏تر هستند؛ توجه به این نکته بیشتر از چیزی که فکرش را کنید موقع انتخاب لباس به شما کمک می‌کند. پیشنهاد ما این است که برای مجالس خودمانی‏ و دور‏همی‏های ساده سراغ بافت‌های درشت بروید و بافت ریزها را بگذارید برای وقت‏هایی که با طرف مقابل‌تان کمی رودربایستی دارید.

بازگشت بافتنی‏ها در فصل تازه را جشن گرفته ‏اید؟


- هنوز برای انتخاب بوت مناسب زمان دارید، اما در عین حال هوا هم سرد شده و نمی‏شود پرونده‏ تابستانی‏ها را دوباره باز کنید. در چنین وضعیتی بهترین انتخاب، داشتن یک جفت نیم‌بوت شیک با یک رنگ مناسب است. مشکی با همه رنگ‏ها هماهنگ می‏شود و قهوه‌ای تیره هم برای نشستن در کنار جین سرمه‌ای عالی است. انتخاب با شماست!

- برای اینکه کمی رنگ به حال و هوای این ست اضافه کنید خوب است زرشکی را مد نظر داشته باشید. یک کیف چرمی زرشکی تیره همراه دستبندی چرمی به‏همین رنگ انتخاب خوبی است که در کنار پلیور و سایر اجزای ست می‌نشیند.



بعضی از لباس‏ها در نگاه اول چشم آدم را نمی‌گیرند اما کافی است آنها را بپوشید تا زیبایی خاص‏شان را روی تن‌تان ببینید. این پلیور زردرنگ هم در نگاه اول همین طور است، اما کافی است آن را با این ست در نظر بگیرید تا حال و هوای‌تان را عوض کند.

- پلیور این مجموعه جان می‌دهد برای خانم‏هایی که به‌خاطر پوشیدن لباس‏های گشاد و راحت عاشق پاییز و زمستان هستند! همان‏هایی که از حالا ساق دست‏های رنگارنگ‌شان را تهیه کرده‌اند و می‌خواهند یک ظاهر شلوغ اما بانمک از خودشان نشان بدهند.

- زرد، نارنجی و قرمز هر سه از رنگ‏های گرم هستند. اگر رنگ موهای‌تان مشکی یا بلوطی است یا حتی سراغ رنگ‏هایی با تناژ قرمز رفته‌اید این ست می‏تواند ظاهرتان را گرم‌تر از همیشه نشان دهد. درمورد آخر می‏توانید سراغ پلیور زرشکی هم بروید.

بازگشت بافتنی‏ها در فصل تازه را جشن گرفته ‏اید؟


- هماهنگی رنگ کیف و کفش در این مجموعه کمک می‌کند از شنبه به چهارشنبه نپرید. زرشکی رنگی است که هم با زرد هماهنگ است و هم با سفید.

- این دستمال‌گردن علاوه بر بانمک کردن ظاهرتان می‏تواند کاربرد دیگری هم برای‌تان داشته باشد؛ این دستمال گردن می‌تواند یک تل پارچه‌ای با مزه باشد که روی موهای‌تان می‏نشیند و به صورت‏تان رنگ و انرژی می‌دهد.

این طور آرایش کنید

برای این مجموعه، دو رنگ در ظاهرتان کارساز می‏شوند؛ اولی سبز تیره است و دومی زرشکی یا قرمز تیره. شما می‏توانید برای جمع‌های دخترانه، پایه سایه چشم‌تان را مسی بزنید و بعد روی آن را با سبز تیره پر کنید. اگر چشم‌های‌تان قهوه‌ای است این رنگ‏ها شما را جذاب‏تر می‌کنند. برای لب‏ها هم از رژ‏ قرمز تیره استفاده کنید. یادتان باشد هر چه تیرگی لوازم آرایش‌تان بیشتر باشد ظاهرتان گرم‌تر به نظر می‏رسد.


ملایم و شیک‌پوش

کاردیگان شما نماینده سلیقه شماست. به همین خاطر حالا که فصل کاردیگان‌پوشی رسیده، سراغ مدل‌هایی بروید که رنگ‌شان به پوست‌تان بیشتر می‌آیند و مدل‌شان با تیپ شما هماهنگ‏تر است. مثلا این مدل برای خانم‏های لاغر اندام مناسب است. رنگ این کاردیگان گرم است و روشن بودنش باعث می‏شود افراد در آن توپر به نظر برسند. حالا فرض کنید همین مدل را خانمی که بازوهای درشتی دارد بپوشد؛ نتیجه رضایت‏بخش نخواهد شد.

- بیشتر ما در کمد لباس‏های‌مان یک تی‌شرت سفید داریم. حالا اگر یقه‏اش مثل این مدل بسته باشد بهتر است. می‏توانید تی‌شرت‏های تابستانه و یقه‌بسته‌تان را زیر کاردیگان‏های‌تان بپوشید و با مدل‌های قدیمی یک تیپ تازه بزنید! فقط یادتان باشد به هماهنگی رنگ تی‌شرت و کاردیگان دقت کنید.

بازگشت بافتنی‏ها در فصل تازه را جشن گرفته ‏اید؟


- به دستبند نگاه کنید: درست مثل این است که گدازه‌های ماگما را توی زمان خشک کرده باشید! این قرمز آتشین نماینده مطلق گرماست و با سایر اجزای این مجموعه هم هماهنگ است. هماهنگی بین انگشتر و دستبند نکته دیگری است که می‏توانید به آن توجه کنید. اگر از این سبک انگشترها خوش‌تان می‌آید بد نیست سری به برند مانگو بزنید. مشابه این مدل را آن جا می‏توانید پیدا کنید.

- دستمال گردن‏ها اگر دور گردن پیچیده شوند گردن را کوتاه‏تر نشان می‌دهند و اگر باز باشند، می‏توانند بالاتنه را کمی بلندتر نشان دهند. پس مدل دستمال‌گردن‌تان را باتوجه به این نکته انتخاب کنید.

- از آنجا که کلیت ست ما رسمی است، باید یک نیم‌بوت رسمی هم برایش انتخاب کنیم. این مدل با ترکیب زیبای بژ و طلایی انتخابی ایده‌آل به‏نظر می‏رسد. اگر طلایی نداشت به صورتی ملایم و بژ راضی شوید. با این رنگ‏ها هم کارتان راه می‌افتد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.