ست های زنانه برای همه جا



همه شما خانم‌های شاغل با این جملات آشنا هستید، به‌خصوص شما که دوست دارید همیشه مرتب و آراسته در محل کار خود حاضر شوید و یک روز پرانرژی را شروع کنید. انتخاب لباس کار با توجه به نوع شغل، مرتبه شغلی و محیط کار هر فرد می‌تواند متفاوت باشد اما یک مانتوی ساده می‌تواند جوابگوی این شرایط مختلف باشد. مانتوهای ساده قابلیت این را دارند که با کمی سلیقه و هماهنگ‌کردن با روسری‌، کیف‌، کفش‌ و شلوارهای رنگارنگ و متنوع هر روز جدید و نو به‌نظر برسند و شما را از دردسر انتخاب هر روزه‌ مانتو نجات دهند. پس ما یک توصیه به شما می‌کنیم و آن این‌که برای رفتن به محل کارتان چند دست مانتو ساده کنار بگذارید و هر روز با سلیقه خودتان با عوض‌کردن رنگ بقیه لباس‌ها و کیف  وکفش‌تان به آن تنوعی که می‌خواهید دست پیدا کنید. این مانتو بسیار ساده و در عین حال رسمی است و به دلیل سادگی‌اش می‌تواند با باقی لباس‌هایی که زمینه رنگی‌شان با رنگ اصلی مانتو مشابه است هماهنگ شود اما شاید شما هم دوست نداشته باشید خیلی تک رنگ باشید پس بسیار ساده می‌توانید رنگ بقیه لباس‌های‌تان را با رنگ‌های فرعی مانتو‌ هماهنگ کنید.




صبح تا عصر سر کار بوده‌اید و حالا تصمیم دارید چند ساعتی را همراه با دوستان‌تان بیرون بروید و تفریح کنید، حالا ‌دنبال لباس مناسبی می‌گردید که از پوشیدنش شما را آراسته نشان دهد. در ضمن دوست ندارید همان لباس‌های تکراری کارتان را بپوشید. شما می‌توانید از مانتوهایی که بازی رنگ‌ها در آن‌ها احساس شادابی می‌دهد. این مانتوها چون تنوع رنگی‌شان زیاد است به شما این امکان را می‌دهد که از روسری‌ها، شال‌ها، شلوارها، کیف و کفش‌های رنگی استفاده کنید و از این تنوع رنگی شاد شوید.  در ضمن به دلیل نوع دوخت خاص آن‌ها شما می‌توانید آن را به اشکال مختلف بپوشید و به‌خاطر وجود رنگ کرم، نارنجی، سرخابی و فیروزه‌ای که دارد می‌تواند با تمام لباس‌هایی که شامل این رنگ‌هاست هماهنگ شود و اگر می‌خواهید کمی کمتر رنگی باشید می‌توانید بقیه لباس‌های‌تان را با رنگ اصلی و زمینه مانتو هماهنگ کنید.




از صبح ذهن‌تان درگیر مهمانی شب است؛ نکته‌ای که برای حضور در یک مهمانی بسیار مهم است لحظه ورود به مجلس است یعنی همان لحظه‌ای که همه شما را می‌بینند و شما باید با همه سلام و احوالپرسی کنید. سعی کنید در انتخاب لباس ورودتان سلیقه و دقت لازم را داشته باشید.  ببینید این مانتو در کنار سادگی که دارد چقدر زیبا و چقدر برازنده یک خانم ایرانی است، با کمی سلیقه به خرج دادن می‌توانید با این مانتو به آن چیزی که در ذهن دارید برسید، با پوشیدن یک شال یا روسری طلایی و هماهنگ ‌کردن آن‌ها با کیف و کفش همرنگ و مناسب فقط تصور کنید که چقدر خوش‌پوش می‌شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.