حواس‌تان به این برندها باشد

تی مثل تیفانی

مدیر طراحی جدید شرکت تیفانی، کار خودش را آغاز کرده و نام T را برای اولین فعالیت خود در این شرکت انتخاب کرده است. او می‌گوید: «من به دنبال سمبلی بودم تا زندگی جدید و انرژی دوچندان تیفانی که قرار است از نیویورک به سراسر دنیا منتقل شود را نشان دهد.» مجموعه T مجموعه‌ای از جنس طلای 18 عیار به رنگ‌های سفید، سرخ و زرد است.

سلام فصل نارنجی

گردنبند، گوشواره، دستبند و انگشتر در جدیدترین مجموعه تیفانی به چشم می‌خورد؛ تمام این محصولات طراحی ساده‌ای دارند و حرف T بیش از هر چیزی در این زیورآلات به چشم می‌آید. محصولات این برند به دو صورت نگین‌دار و بدون نگین طراحی و تولید شده‌اند.

 نسخه 20 ساله برای خشکی لب

اگر برای رفع خشکی دائمی و آزاردهنده لب به دکتر یا داروخانه مراجعه کرده باشید، حتما با پماد ترمیم‌کننده لب نوکس، آشنا شده‌اید. شرکت تولیدکننده محصولات بهداشتی نوکس، 20 سال است پماد ترمیم‌کننده لب را با نسخه‌ای موثر در رفع انواع خشکی لب تولید می‌کند.

سلام فصل نارنجی

در ساخت این پماد از عسل، روغن آفتابگردان، روغن بادام شیرین و ... استفاده می‌شود. شرکت نوکس به مناسب 20 سال تولید موفق این پماد، سه نمونه از این پماد را با سه بسته‌بندی رنگی متفاوت تولید کرده است.

یادبود آخرین پرواز

70 سال از آخرین پرواز آنتوان دونست اگزوپری، شاعر، نویسنده و خلبان فرانسوی می‌گذرد؛ 70 سال از پروازی که طی آن ناپدید شد و دیگر هیچ وقت بازنگشت. شرکت ساعت‌سازی IWC در گرامیداشت خالق شازده کوچولو، ساعتی با نام آخرین پرواز طراحی و تولید کرده است. در تولید این ساعت کرونوگراف از رنگ تنباکویی استفاده شده؛ رنگ جلیقه‌ای که آنتوان در آخرین پرواز به تن داشته است. اعداد روی صفحه ساعت به رنگ سفید هستند.

سلام فصل نارنجی

اجزای داخلی ساعت از جنس پلاتین و قاب آن از جنس کربنی به همان رنگ قهوه‌ای است. نمونه‌ای از این ساعت در خیریه انجمن آنتوان اگزوپری به فروش می‌رسد.

میراثی شیک در مجموعه جدید

شرکت ایتالیایی دولچه‌‌اند گابانا، مجموعه پاییز و زمستان پیش روی خود را عرضه کرده است. در این مجموعه بیش از همه کیف زنانه‌ای می‌درخشد که الهام گرفته از نمونه‌های قدیمی است. کیف پاییزی دولچه‌اند گابانا، فرم ایستاده و صندوقی شبیه کیف‌های قدیمی دارد.

سلام فصل نارنجی

در تولید این کیف از چرم کروکودیل استفاده شده که نوعی چرم طرحدار با برجستگی‌ها و فرورفتگی‌های ناهماهنگ است. دولچه‌اند گابانا این کیف را در مدل‌های مختلف از تمام یک‌رنگ تا ترکیب 2 یا 3 رنگ عرضه کرده است. در یک نمونه قابل توجه این کیف، برای در کیف به جای چرم از پارچه‌های مخمل قدیمی و طرحدار استفاده شده است که چشمگیرتر از بقیه نمونه‌هاست.

پولو و این بار تی‌شرت‌های هوشمند

تی‌شرت‌های سه دگمه پولو از محبوبت‌ترین تی‌شرت‌های دنیا بین افراد علاقه‌مند به ست‌های اسپرت و ورزشی است؛ حتی ورزشکاران هم از این مدل تی‌شرت‌ها استقبال می‌کنند. شرکت رالف لارن و صاحب محصولات پولو، به تازگی تی شرتی طراحی کرده که مناسب ورزشکاران حرفه‌ای است.

سلام فصل نارنجی

این تی شرت هوشمند با داشتن سنسورهای ویژه در داخل بافت پارچه، اطلاعات کاملی از علائم حیاتی و تغییرات فیزیکی ورزشکار را در طول بازی و تمرین ارائه می‌کند. این تی‌شرت‌ها برای اولین بار در مسابقات اپل تنیس ایالت‌متحده مورد استفاده ورزشکاران قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه برای وکلای جوان

در دنیای دیجیتال امروز، صاحبان بسیاری از مشاغل از کاغذبازی بی‌نیاز شده‌اند و لازم نیست پرونده‌های باریک و قطور را همراه خود این‌ور و آن‌ور ببرند، مثل مهندسانی که می‌توانند نقشه‌های خود را در یک فلش جابه‌جا کنند.

سلام فصل نارنجی

برای برخی مشاغل پیوستن به دنیای دیجیتال با سرعت کمتری در حال انجام است مثل وکلای دادگستری. صاحبان این مشاغل- چه خانم و چه آقا- نیازمند کیف‌هایی هستند که بتوانند یکی دو پرونده را به راحتی جابه‌جا کنند. برای این افراد، این مدل کیف‌های مدارک را پیشنهاد می‌کنیم. این کیف‌ها قامتی کشیده‌تر از کیف‌های کار معمولی دارند و به همین دلیل امکان مچاله شدن کاغذها وجود ندارد. از سوی دیگر فضای لازم برای قرار دادن تب‌لت، لپ‌تاپ و ... را هم دارند.

بانوی میلیونی در راه

هنوز خاطره عطر «وان میلیون» که چند سال پیش توسط شرکت پاکو رابانه به بازار عرضه شد؛ در خاطره عطربازها مانده است. عطری که تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین عطرهای زمان خود شد. شرکت پاکو رابانه، امسال عطر جدیدی به بازار عرضه می‌کند که بی‌شباهت به عطر «وان میلیون» قدیمی نیست.

سلام فصل نارنجی

این عطر جدید، «طلای من» نام دارد و رایحه انبه سبز به راحتی در آن قابل تشخیص است. بعد از انبه سبز، رایحه گریپ فروت، برگ بنفشه ، شکوفه نارنج و ... را می‌توان در آن شناسایی کرد؛ در یک نگاه کلی این عطر در گروه عطرهای میوه و گل قرار می‌گیرد. طراحی شیشه این عطر به گونه‌ای است که مایع درون آن طلایی رنگ به نظر می‌رسد.

نسل جدید آیفون

سلام فصل نارنجی

مراسم رونمایی از نسل جدید گوشی‌های آیفون در نیمه شهریور ماه برگزار شد. در این مراسم دو نمونه از گوشی آیفون 6 در دو اندازه 4.7 و 5.5 معرفی شد. گوشی آیفون جدید، به گونه‌ای طراحی شده که مضرات ناشی از استفاده مداوم از موبایل را کاهش می‌دهد. آخرین نسخه سیستم عامل IOSهم همراه با این گوشی عرضه شد.

کفش پاییزی به پا کن

فکر می‌کنید برای به‌روز بودن در روزهای پاییزی پیش‌رو به چه کفشی احتیاج دارید؟ با یک کفش کلاسیک آکسفورد چطورید؟ پیشنهاد خوبی است ولی باید تغییرات چشمگیری در طراحی کلاسیک این کفش‌ها ایجاد کنید مثلا یک لژ سه الی چهار سانتی‌متری چند لایه و رنگی به کف کفش اضافه کنید.

سلام فصل نارنجی

از رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی همیشگی دور شوید و سراغ رنگ‌های متفاوتی برای کفش مثل قرمز، سبز و آبی بروید. این ترکیب کفشی است که طراحان بزرگ دنیا برای پاییز امسال به شما پیشنهاد می‌کنند.

محصولی تازه در مجموعه گوهر

سلام فصل نارنجی (ناقص است منتشر نشود)

شرکت ایتالیایی بولگاری که در حوزه طراحی جواهر و تولید عطر، نامی شناخته شده و قابل اعتماد است، چندی پیش خط تولید مجموعه‌ای با عنوان «گوهر» را به راه انداخت. در طول این مدت جواهرات و عینک‌های جواهرنشان در این مجموعه تولید و عرضه شدند. امسال محصول تازه‌ای به این مجموعه اضافه می‌شود که شامل شش عطر زنانه با رایحه‌های مختلف است. رایحه تلخ چوب، شیرین گل‌ها، خنک میوه‌ها، تند ادویه‌ها و ... در رنگ‌های مختلف این مجموعه عطر استفاده شده است. هر شیشه عطر، رنگ متفاوتی برگرفته از یک جواهر دارد.

زمستان گرم با کپسول‌های آرمانی

سلام فصل نارنجی (ناقص است منتشر نشود)

شرکت ایتالیایی امپریو آرمانی- پای دیگر برندهای مطرح دنیا- مجموعه پاییز و زمستان خود را ارائه کرده است. مجموعه آرمانی، «کپسول» نام دارد که در تولید آن نوعی پارچه بافت‌دار پنبه‌ای به کار رفته است. در این مجموعه لباس در کنار کیف، کفش و اکسسوری به چشم می‌خورد. طراح امپریو آرمانی خاکستری، مشکی و سورمه‌ای را در طراحی این مجموعه استفاده کرده است.

راز جوانی چشم

سلام فصل نارنجی (ناقص است منتشر نشود)

شرکت محصولات آرایشی و بهداشتی کلارنیز، محصول تازه‌ای را برای مراقبت از پوست حساس دور چشم تولید کرده است. محصول جدید کلارنیز، محصولی کامل است که ضمن جلوگیری از افزایش چروک دور چشم، پوست این ناحیه را طوری تغذیه می‌کند تا نیازی به کرم یا ماده تقویت‌کننده دیگر نداشته باشد. مسئولان کلارنیز معتقدند این محصول کامل‌ترین کرم تولید شده برای مراقبت از دور چشم است.

پیشنهادی برای شروع پاییز

روزهای ابتدای پاییز، سخت ترین روزها برای انتخاب لباس هستند. هوا نه آن قدر سرد شده که سراغ ژاکت و بافتنی بروید و نه آن قدر گرم است که مانتوهای خنک تابستانی کار شما را راه بیندازد.

سلام فصل نارنجی (ناقص است منتشر نشود)

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این روزها، مانتوهای جین است که خوشبختانه  در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار لباس موجود است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود خرید کنید. خوبی مانتوی جین این است که با تمام رنگ‌ها قابل ست کردن است  و محدودتان نمی‌کند.

گلف‌بازها بخوانید

سلام فصل نارنجی (ناقص است منتشر نشود)

این بار هم یک خبر برای کسانی که به گلف علاقه دارند. شرکت نایک سه نمونه چوب گلف تازه را طراحی و تولید کرده است. چوب‌های تازه این برند ورزشی از جنس آهن است و تکنیک تازه‌ای در طراحی و ساخت آنها به کار رفته که به عملکرد بهتر و ضربه‌های موفق‌تر در طول بازی کمک می‌کند. دسته‌های گلف تازه نایک 31 اکتبر 2014 در فروشگاه‌های این برند عرضه خواهد شد.

خودروسازان در دنیای ورزش

سلام فصل نارنجی (ناقص است منتشر نشود)

شرکت پوما محصولات پاییز و زمستان خود را با همکاری سه کارخانه بزرگ خودروسازی دنیا طراحی و تولید کرده است. همکاران جدید برند ورزشی پوما برای تولید تازه‌ترین مجموعه خود شرکت‌های خودروسازی بنز، بی‌ام‌و و فراری هستند. پوما کیف، کفش و لباس‌هایی طراحی کرده که الهام گرفته از محصولات این کارخانه‌های خودروسازی هستند و این امکان را دارند که در مسابقات ماشین‌رانی مورد استفاده رانندگان این شرکت‌ها قرار بگیرند.

سلام فصل نارنجی (ناقص است منتشر نشود)

شرکت پوما پیش از این به طور مجزا با شرکت‌های خودروسازی همکاری‌های خوبی کرده بود ولی مجموعه پاییز پیش‌رو پوما اولین باری است که همکاران را کنار هم جمع می‌کند. این محصولات ضمن استفاده از مسابقات ماشین‌رانی سنگاپور، در بازار عرضه خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.