کیف و کفش


برترین ها: آنطور که در دایره المعارف ویکیپدیا نوشته شده، جزیره سیسیل یا سیسیلی 9927 مایل مربع مساحت دارد. دومنیکو دولچه (که خود اهل سیسیل است) و استفانو گابانا از این جزیره برای کارهایشان الهام زیادی گرفته اند و هیچ وقت به اندازه پائیز و زمستان امسال این الهام را در کارهایشان منعکس نکرده اند. آنها از موزائیک ها و کاشی های ونیزی و بیزانسی کلیسای قرن دوازدهمی در شهر مورئال الهام گرفتند که این کلیسا محلی برای تقدیس سانتا ماریا نوئووا است. آنها از جذابیت و زیبایی این موزائیک ها کمک گرفتند و آن را در پوشاک زنانه و مردانه امسال پیاده کردند. آنها حتی کیف و کفش های امسال را با این طرح زیبا و شیک دگرگون کردند.

البته سیسیل فقط شروع کار بود، این دو طراح فشن سفر خود را به سمت شمال، یعنی رم در عصر فلینی و چینه چیتا ادامه دادند. از کت و دامن های کوتاه گرفته تا پیراهن های تنگ از پارچه های پشمی، در کنار موسیقی نینو روتا همه چیز رنگ و بوی ایتالیا داشت و اگر نگرانید که جنس پشمی این کلکسیون خیلی ضخیم است، باید بگوییم که ورژن های نازک تر و سبک تر این کلکسیون آماده است.

از لباس ها که بگذریم اکسسوارهای این کلکسیون نیز در نوع خود بینظیرند و به کل ظاهر فرد جذابیت و درخشش بیشتری می دهند. از تل ها و تاج های طلایی تا گوشواره های بزرگ صلیبی شکل و کفش های رنگارنگ، همه و همه ظاهر سیسیلی به سبک دولچه و گابانا را تکمیل می کنند.

در زیر گزیده ای از پوشاک زنانه و کیف و کفش دولچه و گابانا (Dolce & Gabbana) را مشاهده می کنید.











































نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.