مدل‌های گران‌قیمت کیف‌دستی زنانه

برترین ها: کیف دستی ها هم جنبه کاربردی دارند و هم جنبه تزئینی. برندهای معروف دنیا با استفاده از هنر طراحان و تکنولوژی روز دنیا در ساخت مدل های مختلف به رقابت می پردازند. گاهی هم فقط جنبه تزئینی کیف دستی است که موردنظر طراح است. کیف دستی های مفهومی تد نوتن (Ted Noten) از این دسته محسوب می شود.




قیمت کیف های این برندهای معروف گاهی بسیار بالاست و معمولی ترین کیف ها از 2000 الی 3000 دلار به بالاست.

از این رو، بازار کیف های قلابی (fake/replica handbags) بسیار داغ است. حتی بعضی از چهره ها همچون بلیک لایولی، اوا مندز، کیت ماس، کیم کارداشیان و هالی بری هم کیف های قلابی و تقلیدی برندهای معروف را می خرند.

حتی وبسایت هایی وجود دارد که بطور ماهانه کیف اجاره می دهد و اجاره ماهانه این کیف ها کم هم نیست و برای برندهایی همچون شانل و دیور، از ماهی 200 تا 300 دلار آغاز می شود.

پس اگر فکر می کنید کیف های که فروشندگان به قیمت های بالا و به اسم اصل به شما می فروشند، واقعاً اصل هستند در اشتباهید. چون قیمت کیف دستی های اصل برندهای معروف حداقل از 7 الی 10 میلیون تومان شروع می شود و برای کیف های درجه یکی همچون مدل بیرکین هرمس، حداقل باید 35 الی 300 میلیون تومان پول خرج کنید. همانطور که قبلاً اشاره شده است، برند هرمس گرانترین کیف دستی های دنیا را تولید می کند.


کیف دستی الماس هزار و یکشب مواَوَد، با قیمت 3.8 میلیون دلار، عنوان گرانترین کیف دستی دنیا را به خود اختصاص داده است و در کتاب گینس رکورد ثبت کرده است.



الکساندر مک کوئین











دی اند جی (D&G)











کریستین دیور











شانل











کریستین لوبوتن











کلوئه









نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.