خانم ها! با این سِت پهلوهای‌تان را مخفی کنید

مجله سیب سبز: وقتش رسیده که کمی رنگ به لباس‌های‌تان بپاشید و حسابی ظاهرتان را عوض کنید. برای‌تان ستی انتخاب کرده‌ایم که رنگ‌هایش به‌خوبی با هم ترکیب شده‌اند و نکاتی هم برای هرچه لاغرتر و زیباتر نشان دادن شما دارند. میانه‌تان با خانواده آبی و سبز چطور است؟

لاغری در چند ثانیه


قانون کلی همیشه این است که خطوط راه‌راه افقی باعث چاق نشان دادن شما می‌شود. حتما می‌پرسید پس چرا این لباس برعکس عمل می‌کند؟ دلیلش در  وجه تمایز اساسی آن پنهان شده است؛ راه راه های این لباس مورب هستند و شامل رنگ لاغرنشان‌دهنده مشکی. این لباس برای خانم‌هایی که قفسه سینه کوچکی دارند، مناسب است و با این خطوط می‌تواند قفسه سینه را فراخ نشان دهد.


به پوست تان جان می‌بخشد


تمرکزتان را روی رنگ آبی کت بگذارید و سایر اجزای ست‌تان را با آن هماهنگ کنید. کت‌های تک به‌خصوص برای نیمه دوم سال که هوا سرد است همراهان خوبی هستند.  آرایشی که تناژ آجری و قرمز و دودی داشته باشد با رنگ لباس‌های‌تان ترکیب زیبایی خلق می‌کند.


ارزان اما رسمی


اگر همیشه به‌دنبال زیورآلات گران‌قیمت هستید و فکر می‌کنید فقط با آنهاست که می‌توانید رسمی باشید، خوب است نگاهی به این دستبند بیندازید تا خلافش به شما ثابت شود. اگر کیف یا کفش شما با رنگ‌های زیورآلات‌تان همخوانی داشته باشد اصول زیباپوشی را تمام و کمال بجا آورده‌اید.


نقاشی با رنگ‌ها


کفش‌هایی با پاشنه‌های کوتاه برای شما مناسب‌تر هستند. دلیلش هم راحت‌تر و رسمی‌تر بودن این مدل‌هاست. لزومی ندارد همیشه رنگ کیف و کفش‌تان یکی باشد. خوب است ظاهرتان را با ترکیب رنگ‌ها نقاشی کنید.


یک پاکت زیبایی

کیف‌های کوچک را وقتی در دست بگیرید که وسایل زیادی به همراه ندارید؛ درست موقع رفتن به مهمانی‌های رسمی. نکته‌ای که این کیف را با ست هماهنگ می‌کند رنگ قسمت بالای آن  است که با کت هماهنگی دارد و رنگ قسمت پایین آن نیز همرنگ دستبند است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.