زیورآلات محبوب برای دخترخانم‌ها

مجله زندگی ایده آل: این جاکلیدی شما را یاد چه شخصیتی می‌‌اندازد؟ ایی تی فضایی محبوب. اگر شما هم از دوستداران ایی تی بودید، می‌توانید به یاد روزهای بچگی ایی تی را همیشه همراه داشته باشید.


طراح: تاینی گیفت، 22000 تومان


دخترهای نوجوان از این زیورآلات فانتزی به گرمی استقبال می‌کنند؛ پس فرصت را از دست ندهید و به دختر، خواهر یا دوست نوجوان خود هدیه بدهید.


طراح :تاینی گیفت، 18000 تومان


این هم یک گردنبند برای اینکه در روزهای پاییزی گل‌های بهاری را دور گردن‌تان بکارید! این گردنبند‌ها ترکیبی ساده‌ اما خلاقانه  از یک پارچه نخی گل‌دار  همراه با  زنجیر استیل هستند.


طراح: دوک، 28000 تومان


در روزهای پاییز که بلوزهای شومیز کاربرد زیادی دارند، اضافه کردن این گردنبند پارچه‌ای با پاپیون و گوشواره‌هایش تیپ شما را زمین تا آسمان عوض می‌کند.


طراح: دوک، 38000 تومان


یک ست گردنبند و گوشواره برای کسانی که به زیورآلات ظریف علاقه دارند. این پروانه‌ها و مرواریدهای‌شان را با ست‌های رسمی و نیمه‌رسمی می‌توانید هماهنگ کنید.


طراح :تاینی گیفت، 28000 تومان


طرفداران سبیل بشتابید. گردنبندی که یک سبیل تاب خورده است و عینکی هم روی خودش دارد. چنین سبیل و عینک بزرگی را کمتر جایی پیدا می‌کنید.


طراح :تاینی گیفت، 21000 تومان


متفاوت‌تر از همه ساعت‌هایی که تا امروز داشته‌اید! یک ساعت با صفحه بزرگ که این روزها بازار گرمی دارد و بند پارچه‌ای که می‌توانید به شیوه‌های مختلف دور دست خود ببندید و گره بزنید.




طراح: دوک، 30000 تومان


این هم یک پیشنهاد برای طرفداران موج سبیل که این روزها بدجوری همه‌گیر شده! این انگشتر روی دوتا از انگشت‌های شما می‌نشیند.


برند: تاینی گیفت، 27500 تومان


اگر دوست دارید لباس ساده‌تان جلوه و برق پیدا کند، این آویز بالون که زنجیر بلند طلایی دارد و روی بالش آن نگین‌های ریز کار شده، بهترین انتخاب است.


طراح :تاینی گیفت


اگر خیال دارید انگشترهای دوتایی را تجربه کنید حتما به کلید پیشنهادی ما فکر کنید!


برند: تاینی گیفت، 16500 تومان


این هم یک گرامافون فلزی که قادر است آهنگ دلخواه شما را همان‌طور که می‌خواهید بنوازد، البته مشروط بر اینکه اهل خیالپردازی باشید و با گردنبندهای فانتزی هم میانه‌ خوبی داشته باشید.


برند: تاینی گیفت، 20000 تومان


این دستبند مناسب دخترهای اسپرت‌پوش است که میانه‌ای با زیورآلات لوکس ندارند اما از این کارهای خاص و فانتزی استقبال می‌کنند.


طراح :تاینی گیفت، 20000 تومان


این هم یک گردنبند برای شما که عاشق عکاسی هستید! دریچه پشتی این دوربین باز می‌شود و به شما اجازه می‌دهد تا عکس‌های کوچک‌تان را درون قاب آن جا دهید.


برند: تاینی گیفت، 22000 تومان


به جای ساعت‌های جیبی، شما این بار می‌توانید ساعت گردنبندی داشته باشید. یک زنجیر بلند یا با آدمکی به عنوان آویز که ساعتی در قلب خودش دارد.


طراح: تاینی گیفت، 28000 تومان


این هم یک جغد انعطاف‌پذیر که به جای درخت روی مچ شما می‌نشیند!


برند: تاینی گیفت، 22000 تومان


این گردنبند بلند را می‌توانید روی لباس یقه اسکی سفیدتان بیندازید و کلاه و عینک و سبیل را یک جا تجربه کنید!


برند: تاینی گیفت، 18000 تومان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.