مد و فشن به سبک چینی های باستان

شانگهای تنگ را به‌عنوان برند برتر مد شرق آسیا در تمام دنیا می‌شناسیم. لباس‌هایی که این برند با سلیقه امروزی اما به پیروی از سبک‌های قدیمی طراحی کرده است نظر مخاطبان طراحی لباس آکساسوار و مد لوازم منزل را حسابی به خود جذب کرده است. جالب است بدانید که کافه‌ شانگهای تنگ با سبک دکوری شرق آسیا در منطقه شانگهای جوابگوی بسیاری از علاقه‌مندان به این سبک است. دکور داخل این کافه‌ها کلا با آکساسوار تولیدی برند شانگهای تنگ درست شده و رنگ‌های شاد و زنده‌ای همچون آبی فیروزه‌ای، نارنجی و سبز فسفری به همراه مشکی با طرح‌های سنتی شرق آسیا، ظاهری خیره‌کننده را برای مخاطبان و مشتریان این کافه‌ها به ارمغان آورده است.

مد و فشن به سبک چینی های باستان


در مورد منویی که در رستوران‌های شانگهای تنگ سرو می‌شوند اطلاعات به‌خصوصی در سایت‌های خبرگزاری مربوط به رستوران یا حتی دکوراسیون در دست نیست. همین امر هوشمندانه باعث می‌شود که حتی پای منتقدان غذا و دکوراسیون را هم  به رستوران‌های خود باز کند.

مد و فشن به سبک چینی های باستان


خوراک ابزارهای لاکچری

چاپستیک‌های مخصوص شانگهای تنگ این وسیله سنتی در آسیای شرقی را تبدیل به محصولی ارزشمند کرده که دیگر با یکبار مصرف دور نمی‌اندازید و حتی می‌توانید چاپستیک‌های شانگهای تنگ را به عنوان بخشی از دکور سالن غذاخوری خود استفاده کنید. اولین ویژگی چاپستیک‌های این برند گران‌قیمت چینی وارد کردن رنگ به دنیای چاپستیک است. کافی است آرزو کنید که چاپستیک با چه رنگی می‌خواهید مثل سرخابی، زرد، سبز فسفری یا... حال اگر بخواهید تشریفات را چاشنی این تفریح کنید خوب است بدانید برای قسمت انتهایی چاپستیک‌ها از طلا، نقره و سایر فلزات ارزشمند استفاده شده که شما می‌توانید با توجه به علاقه و بودجه خود انتخاب کنید.

مد و فشن به سبک چینی های باستان


البته  با طرح‌های مختلف نظر علاقه‌مندان را نیز بیش از پیش به خود جلب کرده است به‌خصوص اگر بدانید که این برند برای مناسبت‌های گوناگون، چاپستیک‌هایی را به شکل لیمیتدادیشن خاص و تولید محدود طراحی می‌کنند. شانگهای تنگ سال 2012 را که سال اژدها بود با کاری بسیار زیبا و هنری در ذهن همگان ثبت کرد. این برند با درست کردن چاپستیک‌هایی که روی آنها با نقره طرح اژدها کار شده بود تصمیم گرفت این کالا را به‌عنوان یادگاری سال 2012 در رزومه موفق کاری خود ثبت کند. جالب این است که همراه چاپستیک‌ها یک اژدهای نقره‌ای کوچک برای قرار دادن آن روی میز طراحی کرده است که قسمت سر چاپستیک که داخل دهان می‌رود با روی میز تماس نداشته باشد.

مد و فشن به سبک چینی های باستان


از کت واک تا کلسیون خانگی

 این برند چینی علاوه بر چاپستیک‌هایی که درباره آن صحبت کردیم مجموعه مفصلی از محصولات برای سرو غذا و پذیرایی دارد؛ سرویس چای و قهوه‌خوری، لیوان‌های مخصوص چای سبز و جام‌های رنگی را نیز به مجموعه محصولات این شرکت اضافه کنید. در اغلب این محصولات نشانه‌های سنتی شرق آسیا مثل تصویر اژدها دیده می‌شود که تلفیق آن با رنگ‌های ملایم و مدرن مثل سبز، صورتی و بنفش ترکیبی پست‌مدرن را به وجود آورده است. همیشه تصویر اژدها را با رنگ‌هایی مثل قرمز، طلایی و سرمه‌ای دیده‌ایم اما این ترکیب پست‌مدرن که ترکیبی از رنگ‌های ملایم دکوراسیون اروپایی در صده هجدهم میلادی و طرح‌های افسانه‌های شرق آسیاست نظر مخاطبان و  علاقه‌مندان به دکوراسیون را به‌شدت به خود جلب می‌کند.

مد و فشن به سبک چینی های باستان


همکاری نسپرسو با شانگهای تنگ زلزله‌ای برای مارک‌بازهای شکم‌چران

ساخت یک دستگاه نسپرسو و قهوه‌های خاص توسط برند شانگهای تنگ با آرم زیبایش اتفاقی بامزه برای طرفداران مارک‌باز قهوه بود. این وسیله بهترین پیشنهاد به‌عنوان کادو برای افرادی است که دیگر نمی‌دانستند چه کادویی بخرند یا چگونه آن را دیزاین کنند چون این برند فکر بسته‌بندی زیبا و هیجان‌‌انگیز آن را کرده است.

مد و فشن به سبک چینی های باستان


اگر در خانه‌ای زندگی می‌کنید که دکوراسیونی بسیار ساده و مدرن دارد و حالا می‌خواهید کمی تغییر در روحیه‌تان ایجاد کنید آکساسوار دیزاین منزل شانگهای تنگ این امکان را به شما می‌دهد که از کوسن‌ها، قاب‌عکس‌ها و حتی قوری فنجان‌های طراحی‌شده به سبک چین باستان استفاده کنید و حال و هوای پست‌مدرن را به خانه‌تان بیاورید چون به هرحال شانگهای تنگ به‌عنوان یک برند پیش‌تاز پست مدرن کارش را خوب بلد است.

مد و فشن به سبک چینی های باستان


تلفیق افسانه‌های چینی و کلا شرق آسیا با وسایلی که امروزه کاربردی مناسب و هیجان‌انگیز در خانه‌های‌مان داشته باشند نمونه بارز پست‌مدرن است. اما دکوربازها شمع‌های زیبای این برند را از دست نمی‌دهند، ظاهری قابل تحسین، رایحه‌ای خوش و به‌خصوص بسته‌‌بندی‌های بسیار زیبا به‌علاوه امکان استفاده این شمع‌ها در جای‌جای این منزل مشوق‌های بسیار خوبی برای هدیه دادن این محصول زیبا  هستند.

مد و فشن به سبک چینی های باستان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.