مجله زندگی ایده آل:
Dolce & gabbana
تابستان کنار دریا
برند ایتالیایی دلچهاند گابانا، چند سالی است که خط تولید پوشاک بچهگانه را در کنار سایر محصولاتش به راه انداخته است؛ لباسهایی که با حال و هوای مجموعههای زنانه و مردانه این شرکت چندان متفاوت نیست و به همین دلیل شکل و شمایلی متفاوت به لباسهای کودکان میدهد. این شرکت در تیشرتهای پسرانه و پیراهنهای دخترانه که برای تابستان آینده طراحی کرده، بیش از همه تصاویر گل و درختان استوایی به چشم میخورد.
Ralph Laurenبه سبک Ralph Laurenهمانطور که انتظار میرفت کمپانی خوشنام Ralph Lauren هم امسال در طراحی نیمبوتهایش سراغ پاشنههای معکبی رفته است اما این برند برای آنکه امضای خاص خودش را در طراحیهایش داشته باشد، سراغ پاشنههای معکبی چوبی رفته است؛ پاشنههایی که راحتی و سبکی را با هم دارند. نوارهای کمربندمانندی که روی این بوتها طراحی شده نیز از ایدههایی هستند که امسال در میان طراحان جهانی بسیار محبوب واقع شدهاند اما Ralph Lauren با استفاده از سگک رکابیاش باز هم این ایده را مختص به خودش کرده است.
Dior نبرد با سن و سال شرکت فرانسوی دیورکه در کنار تمام خطوط تولیدش به عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی مرغوب مشهور است، سرم ضدپیری جدید را روانه بازار کرده است که روند فرسایشی پوست را محدود و کنترل میکند. شرکت دیور برای معرفی این محصول از مدلی 40 ساله استفاده کرده تا مشتریان بیشتر از هر تبلیغ دیگری به صحت این محصول اعتماد کنند.
FENDIتمام چرم!از قرار برند نامآشنای فندی امسال اصراری عجیب در استفاده از خز در طراحی لباس و حتی کیفوکفشهایش دارد. یکی از پالتوهای جدید و اتفاقا پر طرفدار این برند همین پالتوی ساده و البته تمام چرم است که میبینید. این پالتو همانطور که کاملا آشکار است، ترکیبی است از چند نوع چرم و البته چند نوع خز! ویژگی اصلی آن هم استفاده همزمان از نوارهای ظریف چرم و خز در رنگهایی نسبتا متنوع ضمن حفظ هارمونی رنگی است. البته طراحان این برند تمام خلاقیتشان را به کار گرفتهاند تا با اختلاف عرض این نوارها به ترکیبی متفاوت در نمای کلی پالتو برسند.
UGGیک تیر و دونشان کمپانی استرالیایی «UGG» که چندسالی است به خاطر پوتینهای اسکیمویی گرم، نرم و راحتش درست و حسابی سر زبانها افتاده هر سال زمستان سعی میکند ابتکار تازهای در طراحی این پوتینها به خرج دهد. تغییر تازه این پوتینها در نگاه اول خلاصه میشود به تکدکمههایی همراه با آویزهای چرمی کوتاه و بلند که جای دکمههای ساده سال پیش را گرفتهاند؛ اما این فقط ظاهر ماجراست. طراحیهای تازه UGG درست از نقطهای اتصال همین دکمهها تا شده و تبدیل به یک نیمبوت میشوند. امسال با انتخاب این پوتینها شما با یک تیر دونشان را هدف میگیرید!
نوین چرم ساده اما کارآمدکمپانی ایرانی نوین چرم در میان طراحیهای تازهاش دستکشهای چرمی را معرفی کرده که در عین سادگی بسیار قابل توجهاند. دکمههای طراحی شده روی این دستکشها ضمن اینکه ظاهری متفاوت به آنها داده به شما این اجازه را میدهد که لبه دستکشتان را تا کنید و به همین سادگی ظاهر دستکشهای گرم و نرمتان را متفاوت کنید. علاوه بر آن سه رنگ عسلی، مشکی و قهوهای تیره این دستکشها دست شما را برای انتخاب دستکش محبوبتان باز میگذراد!
Luis Vuitton طرحی تازه!کیفهای لوئیویتون با وجود قیمتهای عجیب و غریب و سرسامآورشان هنوز هم یکی از پر طرفدارترین طراحیهای این برند هستند. کیفهای پاییز و زمستان 2014-2015 این برند با وجود حفظ ظاهر نسبتا کلاسیکشان با طراحیهای همیشگی لوئیویتون یک تفاوت اساسی دارند آن هم اینکه این بار شما نشانی از لوگو و طرح گل و ستاره همیگشی این برند روی چرمی که برای کیف انتخاب شده، پیدا نمیکنید! جای این نشانهای آشنا، خطوط مورب چرمی که سراسر کیف را احاطه کردهاند، نشستهاند. البته زیپ و سگکهای طلایی کار شده روی این کیفها نشان لوئیویتون را
بهخوبی به تصویر میکشند!
Missoni home
زیستن با رنگهای شاددر حالی که دکوراسیون مدرن، آدمها را به زندگی با مینیمال یعنی کمترین رنگ و سادهترین طرحها دعوت میکند، برند موسینی حال و هوای همیشگی خودش را که استفاده خلاقانه از طرح و رنگ است، حفظ کرده. شما اگر در گروه افرادی هستید که دوست دارید خانهتان با حضور رنگهای شاد، گرم و صمیمی باشد، نگاهی به محصولات خانگی موسینی بیندازید. دنیای شاد و دلنشین از طرح و رنگ منتظر شماست.
Hermesتصویری دور اما آشناروسریهای ابریشمین برند فرانسوی «Hermes» نیازی به معرفی ندارند. آوازه ظرافت بافت این روسریها و طراحیهای خاص طراحان هرمس روی آنها بدون شک بارها و بارها به گوشتان خورده؛ این کمپانی در طراحی روسریهای ابریشمین تازهاش سراغ ایدهای بسیار دلنشین رفته. طراحی سیاهوسفید این روسریها خیابانهای دهه 60پاریس را به تصویر میکشند. این خیابانهای قدیمی که در نگاه اول تابلویی بسیار ساده اما دلنشین را در ذهن زنده میکنند، به صورت نوارهای طولی که فیلترهای رنگی رویششان نشسته در سراسر روسری تکرار شدهاند و همین، نقطه تمایز این طراحی با دیگر طراحیهای برند هرمس شده است.
Dior تکنیکال ببینید!DIOR TECHNOLOGIC عنوان تازهای است که کمپانی دیور برای عینکهای آفتایی زنانهاش در نظر گرفته. عینکهایی که ایده اولیه طراحیشان را از همان عینکهای خلبانی همیگشی میگیرند اما با به کار گرفتن چند ایده ساده تبدیل به عینکی کاملا متفاوت و در عین حال تکنیکال شدهاند! اتفاق تازه این عینکها البته بعد از ظرافت مثالزدنیشان استفاده از نوار فلزی ظریفی است که بالای عینک و خارج از قاب آن کار شده است. البته همین ایده در قسمت انتهایی دسته هم تکرار شده تا عینکهای آفتابی به قدر کفایت تکنیکال به نظر بیایند. انتخاب رنگ شیشه طلایی و نقرهای متناسب با فریم کار شده روی عینک هم ویژگی دیگر این مدل نسبتا عجیب دیور است.
Calvin Klein غلاف تمام طلایی! کمپانی Calvin Klein از آن کمپانیهایی است که بیشتر به خاطر طراحیهای ماندگارش در حوزه مد، از لباس گرفته تا کیف، کفش و. . . نامش را به خاطر میآوریم اما این برند خوشنام سالهاست که در طراحی و تولید لوازم خانگی هم دستی دارد. یکی از طراحیهای تازه این برند هم همین تختی است که میبینید. همانطور که از ظاهر و نام این تخت پیداست (gold leaf sleigh bed) ایده اصلی طراحیاش از سورتمههای قدیمی گرفته شدهاست. البته اوج خلاقیت آنها پوشاندن سطح بیرونی تخت با غلاف فلزی طلایی رنگ است که در ترکیب با سطح چرمی داخلی آن تبدیل به طرحی ساده و کاملا لوکس شده است.
BuRberry بازی با رنگبرند میومیو که از معدود برندهایی است که همچنان بر طراحی و تولید محصولات مختص به بانوان اصرار دارد، امسال در طراحی زیورآلاتش که حالا یکی از شاخههای نسبتا پرطرفدار تولیدات این برند هم به شمار میرود، سراغ کریستالهای قیمتی رفته است، کریستالهایی قیمتی و البته بسیار خوشآبرنگ و در برخورد با این زیورآلات اولین چیزی که در همان نگاه اول چشم شما را میگیرد، رنگهای متنوع و شاد همین کریستالهاست. این کریستالها که همه از کریستالهای گرانبهای سوارفسکی هستند، در رنگهای زرد و قرمز و سبز، زرد و طلایی و... در کنار هم نشستهاند و مجموعهای شاد و پر زرق و برقی را پیشکش بانوان کردهاند.
LACOSTE سوسمار نشان!برند LACOSTE در میان آقایان و حتی خانمهایی که طرفدار ظاهر اسپرت هستند برندی کاملا شناخته شده است و نیازی به معرفی ندارد! اما نمیتوان به همین راحتیها از انقلاب تازه این برند در طراحی کفشهای مردانهاش گذشت. یکی از نیمبوتهای پرطرفدار «LACOSTE» که در نگاه اول ظاهری بسیار ساده و برگرفته از آلستارهای همیشگی دارد، امسال با یک تفاوت اساسی روانه بازار شده است. زیره سفید این کفش دقیقا همانی است که انتظار میرفت اما روی این کفش نشانی از سوسماری سبز رنگ همیشگی «LACOSTE» پیدا نمیکنید! البته نگران نباشید این بار این سوسومار به رنگ قرمز درآمده و همراه با عنوان کمپانی در قالب یک نوار پلاستیکی دورتا دور پاشنه کفش را گرفته است.
Zariniran مدرن کمیتا قسمتی هم کلاسیک!در میان طراحیهای تازه چینی زرین که حالا دیگر درست و حسابی جای خودش را میان کدبانوهای ایرانی باز کرده، میتوان به مجموعه باروک اشاره کرد. این مجموعه که از سری وینچی چینی زرین است، تلفیقی است از طراحیهای مدرن و در عین حال کلاسیک. طراحی ظروف و دیسهای این مجموعه به شکل مربع آن را از حالت کلاسیک همیشگی خارج کرده و در عین حال موتیفهایی که به رنگ طلایی روی سطح سفید این مجموعه کار شده به آن حال و هوایی نسبتا کلاسیک دادهاست.
vertu تلفن همراه با چرم تمساحشرکت ورتو به تازگی گوشی همراه جدیدی طراحی و روانه بازار کرده است. این گوشی از جنس استیل ضدخش است که در اغلب گوشیهای این برند استفاده میشود اما این بار پشت گوشی چرم تمساح قرمز رنگ کار شده و گوشی متفاوتی خلق شده است. 25 عدد نگین هم روی صفحه اصلی گوشی کار شده است. این گوشی قرمز رنگ، 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و صفحه آن از جنس کریستال ضدخش است.