فوت و فن های خوش‌پوشی در نوروز

مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: می‌خواهیم برای شما از  فوت و فن های خوش‌پوشی در روزهای آغازین سال جدید بگوییم؛ از پوشش‌هایی که به شما اجازه می‌دهند در دید و بازدید نوروزی هم مثل همیشه متفاوت، مناسب و زیبا بپوشید و البته با حساب و کتاب! برای شما پیشنهاداتی داریم تا با بودجه‌ای مشخص از سایرین متفاوت باشید؛ این پیشنهادها را با ما مرور کنید.

اگر کیفی صورتی را با کفش‌های‌تان ست کنید، پوشش شما را از یک ترکیب شیک به فانتزی تبدیل می‌کند که برای خانم‌های جوان مناسب است اما یک کیف مشکی برای خانم‌های مسن‌تر برازندگی ست را قطعی می‌کند.

‌تیپ‌های تازه نفس
وقتی می‌خواهید ظاهرتان بیشتر به چشم بیاید، سعی کنید با شال صورتی‌رنگ حال و هوای‌تان را شادتر کنید.

‌تیپ‌های تازه نفس
شاد بودن این ست دست شما را بازمی‌گذارد تا بتوانید از گوشواره‌های بزرگ با رنگی تیره و ساده هم استفاده کنید. یک جفت گوشواره ساده سن‌تان را پایین می‌آورد و سلیقه‌تان را بهتر نشان می‌دهد. پیشنهاد ما همچنان رنگ مشکی است.

‌تیپ‌های تازه نفس

بعضی از لباس‏ها در نگاه اول چشم آدم را نمی‌گیرند اما کافی است آنها را بپوشید تا زیبایی خاص‏شان را روی تن‌تان ببینید. این پیراهن صورتی میدی هم در نگاه اول همین‌طور است اما کافی است آن را با این ست در نظر بگیرید تا حال و هوای‌تان را عوض کند.

‌تیپ‌های تازه نفس

داشتن یک کت مشکی شیک در کمد هر خانم از ضروریات است. این ست را بدون کت در ساعات گرم‌تر روز بپوشید و وقتی هوا سرد شد با کت همراهش کنید؛ البته پوشیدن این کت شیک با مدل خاص خود کاملا شما را رسمی می‌کند. رنگ صورتی این مدل با مجموعه رنگ‏های ست ما هماهنگی دارد. پس با خیال راحت به تن کنید!

‌تیپ‌های تازه نفس

برای افرادی که دوست دارند متفاوت‌تر به نظر بیایند و خیلی در قید و بند ظاهر ساده نیستند هم مژده داریم! کفشی که برای این ست در نظر گرفته‌ایم یک کفش صورتی خوشرنگ نوک تیز با پاشنه‌های بلند است که برای رسمی‌تر شدن تن‌پوش و طراحی رسمی لباس پیشنهاد شده است.

‌تیپ‌های تازه نفس

پوشیدن مانتوی بهاره مشکی به شما کمک می‌کند  تا ظاهری کاملا رسمی داشته باشید. انتخاب رنگ مشکی ترفندی ساده است برای تاکید بیشتر بر رنگ صورتی لباس شما. یادتان باشد انتخاب مانتویی مثل مدل پیشنهادی ما نه‌تنها شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد، بلکه ست  صورتی‌ای را که بدون شک برای انتخاب آن وقت گذاشته‌اید پشت خودش پنهان نمی‌کند.

‌تیپ‌های تازه نفس

شاید تا امروز به گردنبند صورتی، فکر نکرده بودید اما این گردنبند دقیقا همان اتفاقی است که شما را به ترکیب رنگ‌های متفاوت تشویق می‌کند. این مدل گردنبند حتی می‌‌تواند نقش یک یقه زیبا را وقتی که لباس شما کاملا ساده است، برای‌تان بازی کند.

‌تیپ‌های تازه نفس

این هم پیشنهادی برای خانم‌هایی که نمی‌توانند از لاک دست‌شان دل بکنند و دوست دارند دستان‌شان هم مانند ظاهرشان آراسته باشد.

‌تیپ‌های تازه نفس

ما این عینک با فریم مشکی را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانید همراه با این ست، عینکی شیک بر چشمان خود داشته باشید. در آینه خودتان را از بالا به پایین نگاه کنید؛  غیر از خوش‌سلیقگی، چه چیزی می‌توانید پیدا کنید؟

‌تیپ‌های تازه نفس


این هم تقدیم به خانم‌هایی که می‌خواهند همه لباس ها‌یشان ست باشد. هماهنگی خوبی بین این رنگ رژلب با لباس‌های این ست وجود دارد.

‌تیپ‌های تازه نفس

می‌خواهید در عرض چند دقیقه تیپ ساده‌تان را به ظاهری زیبا و جذاب تبدیل کنید؟ ما به شما می‌گوییم با اضافه کردن یک کت نارنجی تنگ روی بلوزتان می‌توانید استثنایی شوید.

‌تیپ‌های تازه نفس

اگر دوست دارید زیورآلاتی که استفاده می‌کنید در عین سادگی منحصر به فرد باشند، این انگشترها به سلیقه شما پاسخ می‌دهد چون زیبایی آنها در سادگی‌شان است.

‌تیپ‌های تازه نفس

استفاده از زیورآلات را هم فراموش نکنید. وقتی تمام لباس‌های‌تان ساده هستند زیورآلات می‌توانند شما را از سادگی دربیاورند و به ظاهرتان حال و هوای تازه‌ای بدهند. یک النگوی بزرگ طلایی همان چیزی است که برای تکمیل این مجموعه به آن احتیاج دارید.

‌تیپ‌های تازه نفس

خانم‌ها عجله کنید! این کفش رنگارنگ برای شما بسیار برازنده است. با این کفش قدم‌های خودتان را هماهنگ‌تر برمی‌دارید. این کفش را می‌توانید با یک شلوار میدی یا پیراهن ماکسی بپوشید تا مدل کفش کاملا مشخص باشد. هماهنگی عجیبی که  این ست دارد به خاص شدن شما، کمک زیادی می‌کند.

‌تیپ‌های تازه نفس


انتخاب کفش به مجلسی که قصد شرکت در آن را دارید، بستگی دارد. اگر در روزهای عید به یک دورهمی غیررسمی دعوت شده‌اید، کفش‌های تخت بزرگ گزینه خوبی است  اما در موقعیت‌های رسمی‌تر بهتر است از کفش پاشنه  بلند استفاده کنید.
این بلوز گشاد که روی سرشانه می‌افتد، تن‌پوش نرم و لطیفی برای شماست. رنگ این بلوز آرامش خوبی به شما القا می‌کند و برای یک ‌‌مهمانی عصر بسیار مناسب است. می‌توانید آن را با یک شلوار کرم یا دامن نارنجی هماهنگ کنید.

‌تیپ‌های تازه نفس


اگر می‌خواهید بر خاص بودن خود تاکید کنید، با این ست یک گوشواره نارنجی بیندازید تا خوش‌پوشی ظاهرتان مشخص باشد. با انتخاب این اکسسوری،  هم اعتماد به نفس پیدا می‌کنید و هم شیک می‌شوید.

‌تیپ‌های تازه نفس

به مدل منحصربه‌فرد این کیف دقت کنید. رنگ کرم این کیف با این ست، ارتباط برقرار می‌کند و برای شما خانم‌های مشکل‌پسند، انتخاب بسیار مناسبی است. این کیف باعث می‌شود شما در ‌مهمانی بدرخشید.

‌تیپ‌های تازه نفس

دامن انتخابی شما برای یک ‌مهمانی نوروزی می‌تواند یک مدل نارنجی ساده و در عین حال شیک باشد. از آنجا که قرار است آن را با کت بپوشید، بهتر است سراغ مدل‌هایی بروید که کمی ساده باشند. این نکته را هم در نظر بگیرید که انتخاب دامن‌های ماکسی کمک می‌کند تا شما رسمی‌تر به نظر برسید.

‌تیپ‌های تازه نفس

اگر می‌خواهید به جای دامن از شلوار استفاده کنید، پیشنهاد ما برای هماهنگ‌کردن شلوار  با این ست، تکیه بر رنگ کرم است. برای اینکه ست شما کلاسیک‌تر به ‌نظر برسد، سعی کنید از شلوارهای پارچه‌ای یا کتان استفاده کنید.

‌تیپ‌های تازه نفس


نقطه عطف این ست گوشواره زرد و آبی است؛ یک جوری که انگار بار گرم کردن این مجموعه روی دوش این کوچولوی زیباست.

‌تیپ‌های تازه نفس

یک النگوی با رنگ‌های زرد و آبی می‌تواند رنگ‌های موجود در لباس‌های‌تان را انعکاس دهد و به شیک‌تر شدن این ست کمک بزرگی کند. این مدل دستبند با ترکیب زیبای زرد و آبی انتخابی ایده‌آل به‏نظر می‏رسد.

‌تیپ‌های تازه نفس

این مدل کفش‌ها را باید به‌عنوان کفش 2016 معرفی کرد؛ کفشی‌هایی با رنگ‌های شاد که در مدل‌های اغلب طراحان دیده می‌شود. راه رفتن با این کفش‌های پاشنه‌ بلند که با بندی بر مچ پا بسته شده یا دورتادور آن حالت خالی دارد، راحت است؛ به همین دلیل برای همه خانم‌ها قابل استفاده هستند.

‌تیپ‌های تازه نفس
ترکیب رنگ‌های این ست، دست شما را بازمی‌گذارد و می‌توانید آن را با شلوار یا دامن ست کنید. اگر می‌خواهید تبدیل به یک ست اسپرت شوید، سراغ شلوار جین بروید. اگر هم دوست دارید متفاوت باشید، می‌توانید به جای شلوار از دامن جین استفاده کنید.

‌تیپ‌های تازه نفس

‌تیپ‌های تازه نفس

اگر خیال دارید به روز باشید باید برای عینک‌های آفتابی‌تان هم نقشه‌های درست و حسابی بکشید!

‌تیپ‌های تازه نفس

این هم یک گردنبند شیک با سنگ‌های زرد ویژه خانم‌هایی که به انداختن اکسسوری اصرار دارند. حالا که ست‌تان را به رنگ زرد و آبی انتخاب کرده‌اید، بهتر است اکسسوری شما هم به این رنگ‌ها انتخاب شود.

‌تیپ‌های تازه نفس

وقتی ست شما رنگ‌ آبی و زرد دارد، برای انتخاب بلوز هم می‌توانید از این رنگ‌ها استفاده کنید تا سلیقه شما در انتخاب و چیدن یک ست را نشان دهد.

‌تیپ‌های تازه نفس

هیچ وسیله‌ای برای خانم‌ها ضروری‌تر از کیف نیست؛ کیفی که زیبایی شما را دوچندان کند.  این کیف‌های آبی و زرد بهترین گزینه برای خانم‌هاست. در انتخاب این کیف شک نکنید.

‌تیپ‌های تازه نفس

‌تیپ‌های تازه نفس

اگر دوست دارید شالی بپوشید که بتوانید آن را با این ترکیب ست کنید و در کنارش خوش‌تیپ‌تر به نظر برسید، این شال زیبا را به خاطر بسپارید. این شال می‌تواند ظاهر شما را تکمیل کند.

‌تیپ‌های تازه نفس

همیشه یک آرایش جذاب شما را زیباتر جلوه می‌دهد. اگر رنگ لباس‌تان زرد و آبی است، این سایه آبی رنگ به چهره‌تان جلوه خاصی می‌بخشد.

‌تیپ‌های تازه نفس


شیکی و زیبایی این ست در سادگی آن است. در انتخاب زیورآلاتی که تیپ شما را آراسته‌تر و چشمگیرتر کند، سراغ یک گوشواره شیک بروید. ساده بودن این ست دست شما را بازمی‌گذارد تا بتوانید از گوشواره‌هایی با نگین سبز هم استفاده کنید.

‌تیپ‌های تازه نفس

دست ‌گرفتن یک کیف سبز تیره در کنار این ست، خیلی خوب جواب می‌دهد. این کیف سبز ریش‌ریش با بند کوتاه مناسب برای خانم‌های اسپرت‌پسند است.

‌تیپ‌های تازه نفس

خانم‌های خوش‌سلیقه که حواس‌شان به همه‌چیز است برای این مجموعه هماهنگ، دستبند سبز را حتما در سبد خرید خود و در کنار این لباس‌ها قرار می‌دهند.

‌تیپ‌های تازه نفس

برای روزهای خنک بهاری هیچ‌چیز، آرامش‌بخش‌تر از این نیست که لباسی به تن داشته باشید که به معنای واقعی شما را گرم کند و در عین حال راحتی زیادی داشته باشد. این مانتوی قرمز  به‌دلیل جنس ویژه‌ای که دارد گرمای شما را صددرصد تضمین می‌کند و به‌علت مدل خود، بسیار سبک و راحت روی تن شما می‌نشیند.

‌تیپ‌های تازه نفس

برای اینکه ست شما با مد امسال جلو برود، می‌توانید سراغ یک بلوز خنک اسپرت که بالای آن کش است، بروید؛ بلوزی برای روزهای عید؛ هم ساده و هم جوان‌پسند.

‌تیپ‌های تازه نفس

از این ساده‌تر نمی‌شود ولی به اندازه سادگی‌اش زیباست. یک شلوار قرمزرنگ ساده ولی شیک دقیقا همان چیزی است که برای هماهنگ کردن با ست پیشنهادی ما نیاز دارید.

‌تیپ‌های تازه نفس

همیشه خانم‌ها دوست دارند لباس‌شان را از سادگی دربیاورند. برای این ست یک گردنبند با سنگ‌های قرمز جلوه زیبایی به شما می‌دهد.

‌تیپ‌های تازه نفس

در یک ظاهر مناسب، همیشه کفش حرف آخر را می‌زند و به‌اصطلاح تکمیل‌کننده مجموعه شماست و این کفش قرمز و سبز با طرح شیک خود می‌تواند این اطمینان را به شما بدهد که در ظاهر خود چیزی کم ندارید.

‌تیپ‌های تازه نفس

ست کردن این کیف قرمز نشان از خوش‌سلیقگی شما خانم‌های شیک‌پوش دارد. پیشنهاد ما به شما برای این ست می‌تواند یک کیف کوچک قرمز رنگ با بند بلند هم باشد که هارمونی زیبایی را با ست شما ایجاد می‌کند.

‌تیپ‌های تازه نفس

در کنار این لباس‌های هماهنگ و زیبا می‌‌توانید به دنبال شالی باشید که متناسب با این ست باشد. طرح سنگین و شیک این شال، وقار شما خانم خوش‌پوش را چندین برابر می‌کند.

‌تیپ‌های تازه نفس

برای چنین ستی شما به یک لاک قرمز هم احتیاج دارید تا دستان شما هم در این ترکیب خودش را نشان دهد.

‌تیپ‌های تازه نفس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.